- Kis telefon hatalmas teleppel
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
- iPhone topik
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
JColee #46353 üzenetére
lényegtelen, a legutóbbi futamon olyan gyakran hangoztatta hogy hideg gumik, meleg gumik, mintha akkor tanulta volna meg ... és amikor Schumi kiesett, persze akkor is mondta hogy hideg gumik ... és üvöltözött, mintha nem lenne elég bajom nélküle is, mert Schumi kiesett.
Az a baj az üvöltözésében, hogy néha úgy érzem, hogy azért csinálja, mintha kötelező lenne szerinte üvöltözni ilyenkor. Nem érzem belőle az indulatot, csak a felemelt hangot, mintha én nyugalmi állapotban elkezdenék emelt hangon beszélni, indulat nélkül... na mindegy. Nem hiszem hogy ő így üvöltözik igazából. A másik az erbényolcas. Egy futamon 10x elmondja, hogy erbényolcas. Most ettől olyan mintha jobban értene hozzá, szerintem meg olyan, mint az egyik volt infó tanárunk, aki azt hitte attól lesz menő, hogy pendrive lóg a nyakában, pedig mi jobban értettünk a tárgyhoz mint ő maga ... ha el tudja mondani hogy ferrrári, akkor a redbull is menne, nem kell itt erbényolcasozni ...
Igazából Szabó Robiban csak az idegesít, hogy mindig ugyanazokat a szavakat, kifejezéseket használja ... mezsgye, meg hogy mi van a mérleg két serpenyőjében, urambocsá, stb, ezek mennek már évek óta.
Igazából Gyula üvöltözései nem voltak rosszak, de ő is csinálta olyankor mikor nem kellett volna, meg sikítozott is mellé, meg hülye teóriái voltak, az még elviselhetetlenebb volt.
Paliknak rendes tisztességes hangja volt, csak ugye sokszor nem azt beszélte amit kellett volna, meg Gyulát csesztette, meg lihegett a fülembe mintha valami perverz állat lenne.Bármennyire is utálta mindenki tavaly a Walter Csabát, én továbbra is egy Walter-Wéber párossal egyeznék ki a legjobban, vagy Wéber-Szabó párossal. Ők is tudnak indulatosan beszélni ha kell, de nem viszik túlzásba, aki meg elalszik mellettük az aludjon.
-
mokus1
addikt
válasz
JColee #46353 üzenetére
Tudom, egyébként én nekem szimpatikus.
Jó hogy beleéli magát igaz néha nagyon isViszont ha csak Wéber lenne valamilyen szinten unalmas lenne mert jó meglátásai vannak viszont elég vérszegény lenne a közvetítés csak vele. Szvsz nagyon jól kiegészítik egymást és tetszik a közvetítés.
Kicsit a csaj bosszant néha a studióba hogy 1mp alatt 15-öt pislog bár azért elég dekoratív -
DopeBob
addikt
válasz
JColee #46173 üzenetére
Ettől függetlenül szerintem nagyon jól ment, én Wéberrel értek egyet, eszméletlen mennyiségű gumitörmelék volt az ideális ív mindkét oldalán, oda kényszerült és több mint egy kör kellett, mire visszaszerezte a tapadását.
Függetlenül attól, hogy 14. lett, szerintem nagyon nagyot ment, jó volt nézni, hogy milyen vehemenciával kűzdött
Jó lesz ez, szerintem nemsokára Ő is dobogón áll majd!
-
Zso2
őstag
válasz
JColee #45490 üzenetére
Látom vazz, attól én még hihettem azt,hogy 3,5L voltak.... gondolom nem csak 1,5 turbo motor volt, valószínű ezeket nem mindenki használta ,mert újdonság volt akkoriban,előtte a nagy cc volt a menő.Valamiért a mostani F1 is ilyen volt sajnos most térnek megint át erre a kis cc -re megint(gondolom a környezettudatos marhaságok)...
Elolvasni már igazán nem tudjuk helyetted. hányan vagytok?
-
Zso2
őstag
válasz
JColee #45484 üzenetére
Én úgy tudtam akkoriban 3.5 cc autók voltak.....
A lényeg viszont akkor is marad, én sajnálom,hogy egyre kisebb versenyautók vannak az F1-ben, én imádtam a v10-eket(a v12 már nem is említem,már csak a múlt), már csak a motor járása miatt is tekintélyt parancsolóbb volt...
Tényleg mi lesz a gp2 3 autókkal, azok is lefokozódnak,vagy az f1 melléjük sűllyed?
-
mokus1
addikt
válasz
JColee #45484 üzenetére
Na igen de ott nem sok minden volt megszabva, itt viszont gyanítom lesz ha 1600ból 700lóerő körülre hozzák KERS-sel. Kiderül mit hoznak ki belőlük, de kétlem hogy tudni fogják tartani a mai gépekkel a tempót.Igazából érdeke ez a csapatoknak hogy ekkora motorokkal versenyezzenek?
Egy kis érdekesség teljesítmény évek alatt ahogy változott.[link]
-
!Overdose!
őstag
válasz
JColee #45484 üzenetére
Úgy, hogy most divat lett az F1 fikázása. Rossz a kommentár, rosszak a szabályok, rosszak az irányzatok. Többen is írogatták, hogy már nem is fogják követni, ha ez meg az megtörténik. Ehhez képest ugyanúgy itt vannak. Így lesz egy már a szakmaiság felé tartó topikból játszótér.
-
hunnylander
őstag
válasz
JColee #45356 üzenetére
Ez magától értetődik.
Csakhogy a Red Bullon arányaiban kisebb a hátsó szárny, ezért arányaiban kisebb mértékű légellenállás-csökkentés érhető el az 'átesésével', amit a DRS csinál.
Ergo a Red Bullon arányaiban jelentősen nagyobb az a leszorítóerő, amit 'nem lehet átejteni', hanem a sebesség függvényében növeli a légellenállást.
Zárt DRS-nél már elég hasonló az autók végsebessége. De a Red Bullnak még mindig a leszorítóerő-mennyiség a fő fegyvere, ezért ők erre optimalizálják a beállításaikat és a csúcssebességüket is.
-
werszomjas
addikt
válasz
JColee #44287 üzenetére
Amit fentebb írtam, folyamatosan a Hungaroringet reklámozta, és hogy neki csak az számít, hogy sok jegyet eladjon? És nem azért örül hogy összerázódott a mezőny, hogy majd izgalmas futamok lesznek, hanem hogy emiatt mennyi jegyet elad majd, meg mennyire örül hogy Kimi visszatért, de csak azért, mert majd a a finnek jönnek miatta hozzánk. Kösz, erre nem vagyok kíváncsi, sztem ez nem a műsorba való.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
JColee #43621 üzenetére
Na ja, beljebb vagyunk. Tavaly is tudták, hogy sz*r a kocsi
De tudtommal a 3. futamra már egy teljesen új vas érkezik, nem tudom, hogy ezt helytálló-e.
Amúgy meg nem
inni kellmegérteni kell a problémát, hanem kitalálni valami megoldást! -
hunnylander
őstag
-
hoffman_
nagyúr
válasz
JColee #43477 üzenetére
Na ja, Rózi tényleg nem brillírozott, az időmérőn tényleg jobban szerepeltek. Ettől függetlenül szerintem lényegi előrelépés történt tavalyhoz képest, de ahogy 7600GS is írja, majd Malajzia, elvégre ez csak egy futam volt. Ugyanez igaz a McLaren-re is. Én abban bízom, hogy szoros lesz az idény, jelenleg erre elég nagy a sansz, a dobogó 1-2. és 3-4. helyéért is lesz csata bőven, még 1+3 hét és kiderül, hogy mennyire optimista hozzáállás ez.
Motion_Blur:
Na ja, de mikor volt utoljára ötödik
noxwill:
Nincs semmi baj az m1-el hang téren sem, képben meg orgazmus, nem is értem miért nem tetszik annyi embernek. Én is irigyelem a kommentátorokat a helyszíni lehetőségért, de alapesetben nincs ezzel semmi baj.
-
rocket
nagyúr
válasz
JColee #43084 üzenetére
Ja igen azzal, osszekevertem
#43082: Az FIA nem merlegelheti melyik megoldas mekkora elonyt jelent.
Sok DRS zona volt tavaly ahol nem lehetett elozni DRS-el egyutt se, ott hatalmas elony lehet.
A lenyeg, hogy ha valami szabalytalan, teljesen mind1 mekkora elonyt jelent, ugyanugy szabalytalan. -
raczger
őstag
válasz
JColee #42471 üzenetére
Michelisz egy 2005-ös Renault vezethetett (azthiszem Palik és Wéber társaságában, bár utóbbiban nem vagyok biztos).
TheChos3nOne: JColee jól linkelte, nekem még csak egy kupás Suzuki Swiftet volt szerencsém vezetni. A szim kormányzását elég keményre állítom be, de a Suzuki kormányát könnyű volt tekergetni, viszont 15 perc gokártozás után mégis fájni szokott a kezem. Olyan slick gumit közvetlenül kormányozni nehezebb mint hinné az ember.
Szerk:
Xirtam: igen, de itt most csak a kormányzásról volt szó, gokart lévén, természetes, hogy a G erőhatások nehezebbé teszik a vezetést, de a kormány elforgatásához nem hiszem el, hogy nagyobb erő kellene mint egy gokart kormánynak az elforgatásához. -
-
Pá
addikt
válasz
JColee #41920 üzenetére
Engem nem is az fps vagy az "p vs i" téma izgat, de az azért általánosan elfogadott, hogy a full hd 1920x1080 pixel felbontású, azt meg korábban írtátok, hogy az m1 ennél kisebb képet ad széthúzva, én ezen rágtam be. 1440 pixel vagy mennyi, már nem emlékszem, most nem keresem vissza.
-
-
Xirtam
veterán
válasz
JColee #40484 üzenetére
Várj baromságot írtam, az aktív rugó pont, hogy úgy működik, hogy olajpárnán mozog. És akár mennyire mozog a kerék az autó magassága végig állandó marad. Ezért volt kiemelve a technikai specifikációknál is ,hogy AKTÍV. Mert így az autó fékezéskor sem dől meg annyira, ezáltal a féktávokon, kigyorsításokkor sokkal stabilabb az autó orra és a fara is. Na most mondanom sem kell, ha kanyarban is állandó az autó hasmagassága akkor nagyobb a leszorító erő is.
Szerintem pont, hogy így akarták kiküszöbölni az aktív fékrendszer kiesését.
Sauber megoldásaira vagyok kíváncsi. Nagyon szeretem az autóikat!
És ők az én saját fiókcsapatom!
A másik gondolat amit szerettem volna veletek megosztani.
Az F150 sem volt akkora aero technika mint a társai MP4-26 / RB7 de valahogy, mindig feltudta venni a Ferrari Alonso-val a ritmust, jó nem nyertünk, de valamit mindig találtak. Én úgy gondolom, hogy ami általában az idomok alatt található az nálunk mindig No.1, a motorra gondolok itt stb.
Ugye mi a csapott orr miatt a pilótát is lejjebb ültettük az F2012-ben, ezért is van nekünk eddig a legnagyobb csúszdánk a levegőnek, hogy az közvetlen a pilóta felett bukkanjon el és ne rajta.
Tavaly is folyamatosan a gumik felmelegítésével szenvedtünk, ahol nem volt ezzel probléma (időjárás, jó keverék) ott igazából versenyképesek voltunk. Na most a Bridgestone volt mérnöke is csatlakozott hozzánk, hogy kiküszöböljük ezt a problémát. Én úgy vélem a csapat ezért megtett mindent, hiszen felhagytak "Mi olaszok vagyunk, mi vagyunk a Ferrari nem kell követni a trendet így is faszák vagyunk" hozzáállással hiszen, push-rud-ra váltottak VÉGRE!
Plusz egy komplett teljes sebességváltót is kidolgoztak az F2012 érdekében. És lehet elvakult vagyok, de rengeteget foglalkozok a témával én úgy érzem, még ha nem is böfögök ide mindig. De bízok a megérzésemben és a szemeimben így én úgy látom, hogy idén tényleg beletettek apait anyait a gyárban.
-
Xirtam
veterán
válasz
JColee #40480 üzenetére
A push-rod és pull-rod felfüggesztésről egyszerűen
Torziós rugó - Lényegében egy acélrúd, amit megpróbál dugóhúzóként felcsavarni a rá ható erő, de a rúd ezt nem engedi. Na most ha ez aktív akkor a felfüggesztés magassága állítható vele.
Williams nem tudta bepörgetni a kocsit az időjárás miatt, kérdezték őket, hogy várható-e hogy a hétvégén megpróbálják újból? Erre az volt a válaszuk, hogy már elindult a kocsi Jerez felé.
-
!Overdose!
őstag
Aktív témák
Hirdetés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Milyen routert?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós topik
- EA Sports WRC '23
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Óvodások homokozója
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Komplett új gép eladó Ryzen5 8400F nettó áron!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Kingmax 2x2GB DDR3 RAM eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest