Aktív témák
-
shteer
titán
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #49928 üzenetére
Ha követnéd a fórumot tudnád hogy én Markot igen nagyra tartom. A képességei VB szintű pilótává tennék, de nyaktól felfele egyszerűen nem tudja kezelni a helyzeteket. Azonban Mark esetében sem láttam egyik pályán sem fölényt, hiszen írtam, csak cseszted elolvasni ezek szerint(nahát), hogy vonatozás volt Monacoban, ergo semmilyen fölényük nem volt. Hamiltonnak hány pole-ja volt?! Ott még megérteném hogy már következtetsz valamire. De ezen a pályán.. Aki meg egy utcai pálya időmérője alapján erősorrendet állít fel az autók között, az azt megelőző 6 futamon látottakat totálisan felülírva, na az megint csak el van tévedve. Fejlődik a Red Bull ezt futamról futamra látjuk. Csak ez megint ellent mond annak hogy a legjobb autó, mert ha a legjobb lett volna akkor nem látnánk a fejlődést ahogy pl tavaly előtt sem láttuk ha fejlődtek mert olyan autójuk volt amivel tartalékolni tudtak.
Kiragadod a részleteket, nem azt írod ami megtörtént a pályán, csúsztatsz, erősen izzadsz hogy Vettelnek be tudj szólni. Bennem ez a kép alakul ki és nem a mai nap miatt.
-
kukinyo
addikt
válasz
MPowerPH #49938 üzenetére
Szvsz ez egy nagyon meddő vita amit folytattok.Ki az isten, ki a balfék? Kiemelkedő teljesítményt idén, eddig talán csak Alonso nyújtott azzal hogy az év eleji "gyenge" Ferrarival is ott tudott lenni.A többiek hoztak egy bizonyos szintet stabilan de ezt nem nevezném kiugró teljesítménynek.Jól mondja Motion hogy várni kellene ennek eldöntésével még pár futamot.
-
mokus1
addikt
válasz
MPowerPH #49938 üzenetére
Én egyedül Hamilton-t nem szeretem annyira... Webber-t és Vettelt is szeretem, az viszont tény hogy ugyanannyi ponttal vb2-ok, mind a 2-en nyertek futamot idén még akkor is ha monacoban láthatóan nem Webber volt a leggyorsabb, de azt is látni kell hogy nagyon kiegyensúlyozott( sok 4.hely, barcelonaba volt egy kis megingás).
Nézhetjük felőlem 10 évre is nem érdekel, mert a mostani idény zajlik itt jól teljesít pont.
Egyébként 2010-ben nagyon közel volt a VB-hez... Igen nagyon fasza autójuk volt 2010-11ben de azt is be kell hozni 3. helyre és ha valaki balfék oda se jut el vele sok ilyen volt már.
Egy szó mint száz szerintem egyáltalán nem balfék Webber, és Vettel se vérprofi, jobb Vettel ez világos de kicsi a különbség. -
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #49928 üzenetére
Monacoban futam is volt ám, nem csak időmérő
Williams jó - Maldonado,Senna balfék = rossz eredmények
RBR közepes- Webber balfék, Vettel profi = jó eredményekAz próbáltuk leírni hogy a RB egyik futamon sem dominált, ellenben pl a Williams a legjobb autó volt Barcelonaban, vagy a Lotus Bahrainben.
Az hogy a RB jól áll a pontokban, az azért van mert mindkét pilótának magas az átlagteljesítménye. A Webber fikázás, Vettel istenítéses szövegedet meg már nagyon unalmas olvasni, és sehova nem vezet... a tavalyi évet miért hasonlítod ehhez? más autók, más gumik, stb.. most neked az marha nagy elégtétel hogy Vettel és Webber pontegyenlőséggel áll Alonso mögött, és ezzel igazolod magad. Csak a pontok mögé is kéne nézni néha + talán megvárni még pár futamot...
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #49903 üzenetére
A legjobb és legstabilabb két élesen eltérő fogalom. A legstabilabb PILÓTÁK: Alonso, Vettel, Webber, Hamilton. Ezért ők vezetik a vb-t. A LEGJOBB autó Mclaren, Lotus volt év elején, majd Williams is, ezt nem elfogadni amit ott mentek megint csak egy hülye nemtörődömség, ott azon a pályán a Red Bull sehol nem volt. Monacoban is vonatozás volt végig, ergo nem a Red Bull volt a leggyorsabb. Nézd már meg pénteket szombatot mit szenvedett Vettel, időmérőn pl ki sem ment a szuperlágyon mert nem lett volna előrébb. Most az első alkalom ahol azt tudom mondani hogy Red Bullé a hétvége, mert mindketten ott vannak az elejében, de nem sokkal, Ferrari pl versenyen jobb általában ha ez még mindig igaz akkor most az az autó a legjobb ezen a pályán. Pályánként változnak a dolgok, a Red Bull gyors de nem a leggyorsabb volt eddig és volt gyenge hétvégéjük is. A gumikat jól kezelik, de ez elmondható a Ferrarira sőt a Mclarenre, első futamokon Williamsre is.
Az a szomorú hogy a legalapvetőbb dolgokat sem vagy hajlandó felfogni a pályán történtekből és a benned felhalmozott Vettel iránti feszkót torz tézisekbe foglalod egy nyilvános fórumon. Ez elmegy pár alkalommal, de minden egyes Vettel sikernél már a nem Red Bull szurkolóknak is zavaró lesz szerintem. Nekem az Alonso fanként, de minden jogod megvan hozzá. Csak egyszer nézd át az a5.hu-n pl a statisztikákat, grafikonokat, leggyorsabb köröket, köszönöm..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #49917 üzenetére
"meg a mindig agyonfikázott Webber ugyan annyi pontot gyűjtött eddig, mint az isteni Vettel. Akkor most hogy is van ez? Egy ilyen béna pilóta hogy a fenébe lehet összetettben a 2., holtversenyben?"
Ezt most mire reagálva írod? Webber idén dobogóra se állt Monacoig, és így van ott az elejében.. akkora körbeverések és pontrablások vannak hogy felesleges dobálózni most azzal hogy ugyanannyi ponttal állnak, lemegy pár futam és meglátjuk mi lesz
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #49906 üzenetére
Mi a fejeltős? Hogy a Williams talán az egyik legjobb autó a mezőnyben csak van két gyökér pilótájuk? Ezen a futamon éppen az egyikük véletlenül meg tudott csinálni egy hibátlan hétvégét.. Barcelonaban gyenge autóval képtelenség nyerni, főleg nem úgy hogy a mezőny nagy része 1percen kívül van vagy kört kap. Abban az autóban kurva nagy potenciál van, csak tudod, a keze meg a lába ahogy Palik mondta anno..
zuchy: sajnos aki így centizget, az meg is érdemli... Schumacher nem tehette volna meg ezt, illetve a mérnökével ebbe nem mehetettek volna bele..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #49903 üzenetére
Nézzük meg a Spanyol Nagydíj végeredményét, mivel ez a pálya talán a legjobb fokmérője az autók teljesítményének: [link] hol voltak itt a RB-ok? egy aero pályán...
A pontversenyt ebben az évben meg ilyen szempontból el lehet felejteni, nem lehet belőle levonni semmilyen erősorrendet...
-
#65755648
törölt tag
válasz
MPowerPH #49885 üzenetére
Alonso valszeg úgyis lerajtolja Hamiltont sőt lehet Vettelt is vagy mind2en Vettelt
Legalábbis valahol olvastam asszem Monaco előtte, de ha jól tévedek akkor ott is igaz volt hogy mind2 Ferrari pilóta minden futamon nyert pozíciót az első kör végéig.Amúgyis egyre erősebb a Ferrari, Massa is feljött mint száraz kenyér a moslékban.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #49895 üzenetére
Értem én, csak az eddigi 6 futamból egyiken se dominált a RB. Ahol a két futamgyőzelem született, ott sem
Barhainben sokkal jobb volt a Lotus, talán Monacoban volt egy minimális előnyük, amit lehetett látni abból hogy Vettel kopott lágy keveréken ugyanolyan gyors, vagy gyorsabb volt mint a többiek újakon
De nem véletlenül volt vonat a végén..
Összességében nem hinném hogy (3 tizedes) technikailag fölényben lennének.
-
Motion_Blur
félisten
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz
MPowerPH #49716 üzenetére
Tiszta szívemből kívánom hogy visszatérjen! Hiányzik a mezőnyből!!!
De, akkor is van bennem egy "de". Ha visszatér majd egyszer, (amit nagyon remélek) tud-e majd olyan szinten versenyezni mint a balesete előtt.
Lásd Massa és a rúgó, azóta szinte semmi kimagasló teljesítmény. -
Qorthral
őstag
válasz
MPowerPH #49605 üzenetére
Nem tudom Te mit nézel, de szerintem 3:3-ra állnak idén IMen. Hozzátéve, hogy a 3 vereségéből 2x műszaki gondja volt Pereznek (Ausztráliában váltógond a Q2ben - ki is cserélték a futamra, Monacoban felfüggesztés probléma a Maldonadotól kapott baráti ölelés miatt), nem mondanám, hogy Koba jobban ment idén IMen. Versenyen szintén nem, bár ott elég egál a kép. Mondjuk kétségtelen, hogy Perez többet tudott volna alkotni Barcelonában, mint Koba Monacoban, ha nem lökik ki őket, szóval összességében Pereznek ítélném a versenyeken is a jobbik versenyző díját.
-
Xirtam
veterán
válasz
MPowerPH #49521 üzenetére
Nem kényszermegoldás volt. Miután nem jöttek be a McLaren-es dolgok. Úgy gondolta, hogy a Renault-al 0-ról kezdenek mindent. De nem jött össze mivel időközben ott vezetés váltás volt. És már nem kapott Briattore akkora szabad kezet. Arról nem is beszélve, hogy ha nincs Alonso akkor 2005-2006-ban nem VB a Renault.
Ezekben az években Briattore + Alonso = Brawn + Msc
Bár tegyük hozzá , hogy Alonso Briattore-t a mai napig isteníti. Ami jogos, mert hatalmas agy az ember. Az pedig, hogy meghoztak egy ilyen húzást szingapurban . . . hát istenem. Szabályok lehetővé tették. FIA-t tudom sajnálni. Ettől sport egy sport. Nem attól, hogy mindent betiltanak.
Nelson meg egy veréb volt a szó legszorosabb értelmében. Azonnal top csapatnál kezdett. Ha már ilyen lehetősége volt csak ki kellett volna használnia. Lásd: Glock, Kovalainen,
-
badd
tag
válasz
MPowerPH #49475 üzenetére
Lehet, hogy más a vezetési stílusa?
Meg, oké, hogy régen szervo se volt, de most van minden autóban, így ha neki nem működik másnak meg igen, az bárhogy is nézzük, hátrány, nem egyenlő feltételekkel mennek. Egy olyan mezőnyben pedig, ahol egytized nem pozíciót, hanem pozíciókat jelenthet, ott igen is számít, hogy mennyire érzi kényelmesen magát az autóban. Ettől igen is tud lassulni. -
JColee
őstag
válasz
MPowerPH #49467 üzenetére
"Monacóban vannak a legszűkebb kanyarok, tehát itt van szükség a legnagyobb alákormányzási szögre. Kimi egy nagyobb áttételű kormányművet kért, amely adott kormányszög mellett élesebben fordítja be az autót."
Szerintem ez egy alap feladat Monacora, nem kellene külön kérni.
-
Sundesz
addikt
válasz
MPowerPH #49461 üzenetére
Amiket Gyusz felsorolt mind igaz, pluszban még ott van Melbourne, amikor a fehér vonalról rajtolt esőben, de a Brit Nagydíjon is beragadt a rajtnál. Ha csak a vezetői hibákat számolom, akkor így elment ca. 25 pont alsóhangon, a saját hibájából. (Vettel meg 50 pontot bukott alsóhangon műszaki hiba miatt.)
De számoljunk utána:
Melbourneben szerintem esélyes lett volna a győzelemre is, jó tempót ment nagyon, csak 3. helyről utolsóra esett vissza, részben JB, részben a rossz rajt miatt.
Kínában ismét esélye lehetett volna akár a győzelemre is, figyelembe véve, hogy szintén utolsó helyről 4. helyre jött fel. És szerinted a jump start nem amatőr hiba?
Monaco-ban uralja a szabadedzéseket és összetöri az FP3-ban az autót. Szerintem esélye lett volna itt is a győzelemre, de minimum a dobogóra.
A Spa-i hiba az belefért és a szezon második felében nagyot autózott Alo, stabilan hozta a dobogót és hibátlan volt, de az első felében azért látszott, hogy talán túlstresszeli magát. -
Gyusz
őstag
válasz
MPowerPH #49461 üzenetére
Kínában kiugrott a rajtnál, Monaco-ban nem vett részt az időmérő edzésen, mert korábban összetörte a Ferrarit, Silverstone-ban nem engedte vissza maga elé Kubicát és megbüntették, Spa-ban pedig kiesett. Egyébként mindenki hibázgatott abban az évben, azért is volt olyan szoros a szezon.
-
kennystyle
aktív tag
válasz
MPowerPH #49391 üzenetére
A cikkben a monacoi "verseny" értelmetlenségét ez emeli ki leginkább.
"Schumacher gumijai azonban jól bírták a strapát - olyannyira, hogy amikor Räikkönen a 29. körben végre kiállt előle, 1:23.960-ról kapásból 1:19.228-ra gyorsult, és a következő három körben, egészen a saját kerékcseréjéig megtartotta az 1:19-es tempót a használt szuperlágy Pirelliken."
Azért az már viccnek is rossz, ha egy 4-5 másodperccel gyorsabb autóval nem lehet előzni.
Márpedig nem hiszem, hogy nem próbálta volna meg Schumi, ha reális esély van rá. -
Motion_Blur
félisten
válasz
MPowerPH #49391 üzenetére
"Alonso egyértelműen felülmúlja az autója képességeit, és bizonyítja azt, amit sokan már eddig is tartottak róla: hogy összességében ő a jelenlegi mezőny legerősebb, legsokoldalúbb versenyzője."
És ezt egyre több pilóta el is ismeri.. mondjuk ezzel nem is lehet vitatkozni
-
#56474624
törölt tag
válasz
MPowerPH #49391 üzenetére
Szerintem hogy mik az autó "valós képességei", azt nem a mostani Massa alapján kéne megítélni.
Ami tagadhatatlan, hogy Alonso (mint anno Schumacher) mindig odateszi magát, mentálisan nagyon erős, de szerintem vezetői képességeket tekintve van a mezőnyben pár pilóta, aki képes ugyanarra a szintre. -
kukinyo
addikt
válasz
MPowerPH #49351 üzenetére
Éppen a múltkor néztem erről egy műsort valamelyik természetbarát adón.Ott orvosok összehasonlították jó pár jelenlegi és volt F1 versenyző mostani képességeit.Shumit csodának tartják mert még most is sokkal jobb eredményeket produkál (erőnlétben, reflexek, gyorsaság, agykapacitás, probléma megoldó képesség, stb) mint a legtöbb, sokkal fiatalabb versenyző.
-
-
D@ni88
addikt
válasz
MPowerPH #49223 üzenetére
Rá kell hagyni, és erősíteni, hogy Hamilton rengeteg időt hozott az új gumikkal, 120%-on autózott.
hangsúlyozom, hogy csak a Mclaren szerelők miatt került Alonso mögé, mert azok a hülyék felszorozták az 0,5s-el lassabb kiállásnál az időkülönbséget 3-4-el. Így az általuk publikált adatok miatt Hamiltonnak lassítania kellett, és át kellett adnia a dobogós helyet a volt kollégájának..
-
hoffman_
nagyúr
válasz
MPowerPH #49206 üzenetére
Alonsoval még polera sincs szükségük
De én is örülök amúgy nagyon, hogy éledeznek. Már csak a Mekinek kéne összekapnia magát. Amúgy néha puffogok pár dolgon a futamok alatt, meg a redbull megint csal(
), de összeségében nagyon örülök, az egész tavalyi szezon alatt ezért rinyáltam(sokakkal együtt). Most már csak az a baj, hogy nem merek megtenni senkit pénzre
Úgy mindenki:
Gorzsán gyors srác, ezzel nincs baj, csak nem komázza a Mestert valamiért. Tényleg figyelmetlen, kissé rutintalan - ami nem is lenne baj, egyelőre, ha nem azt nyilatkozná, hogy Sumi nekiment, ráadásul nem először. De nem ásom még a sírját, van benne potenciál, fejlődjön csak, meglátjuk később mi lesz a dologból.
-
-
raczger
őstag
válasz
MPowerPH #49206 üzenetére
Alonso manővere váltotta ki a rajtbelesetet, nézd meg még ezt a videót addig, míg nem így látod: [link]
Alo megy Hamilton mögött, Alo mellett Gro, amellett pedig elkezdett jönni MSc. Gro helyesen próbál picit rátartani Alora, hogy eszébe se jusson a nyúlfarknyi helyen elmenni, mivel mellette a másik oldalon már elkezdett jönni MSc. Alo nem figyel kellően balra, azt hiszi lesz elég hely és hirtelen kitér balra, ekkor ér össze Alo és Gro kereke, amely megdobja Gro autóját, egyenesen MSc autójának.
Szerintem versenybaleset.Ne egy pillanatképet nézz meg, hanem belső kamerás felvételeket.
"e miről beszélsz, LOL. Megszólalt a nagy Kimi -s, aki még azzal sem volt tisztában, miért viseli kedvence Monaco -ban James Hunt sisakját.
Facepalm...
"
Facepalm, ugyanis semmi különösebb oka nem volt, hogy miért pont Monacoban vette fel ezt a sisakot, maga Kimi nyilatkozta (remélem érted, hogy Monacon van a lényeg).
-
Sundesz
addikt
válasz
MPowerPH #49206 üzenetére
Csak a csapat nem tudta, hogy a lágy gumik hogyan fognak viselkedni pl. Hamiltonon (ugye nehezen melegedtek fel), mert az eddigi pályákon az új gumi már egy kör alatt is piszok sokat hoztott. Kockázatos lett volna látatlanban több körig is kint tartani, persze így utólag csak nyerhettek volna vele.
Aktív témák
Hirdetés
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" (2024) - M3 - 68 Ciklus- 8GB/256GB (MRXN3MG/A) Asztroszürke - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest