- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Motorola ThinkPhone - gondold végig kétszer!
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #50269 üzenetére
Azért ahhoz legalább a fél boxutcának első rangú színésznek kellene, hogy legyen. A 97 Jerez 3 azonos quali időről még el tudom képzelni, hogy Börni marketing fogása volt, mert az időmérő cuccot még éppen meg lehet hekkelni.
Akkor legyen ez a zárszó. Ez a topik betelt.
ITT a folytatás
-
McCartman
őstag
válasz
Motion_Blur #50263 üzenetére
A bukóval nem tenne ilyet , mert ha F1ből vissza is vonul tuti nem bírna fél évnél többet a seggén maradni és elkezdene újra motorozgatni.
-
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #50263 üzenetére
De azt, csak alkalmazkodtam McCartman írásához.
-
littlelion21
addikt
válasz
Motion_Blur #50210 üzenetére
Nemá', azt az állatot még foglalkoztatják valahol...?
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #50201 üzenetére
Erre mondtam, hogy még a Brundle és Croft is bevállal néha ilyeneket, pedig elvileg az már a top.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #50186 üzenetére
Szerintem ezen a futamon Perez kocsija működött a legjobban. Olyan gyors volt, mintha végig új gumin menne kb.
A Lotus szerintem tempóban nem olyan jó, mint amennyire gondolják. -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #49961 üzenetére
"A két dolog között mi az összefüggés? Barikának menni kellett volna már évekkel ezelőtt.." Lassan írom, hogy legyen esélyed megérteni:
ÖÖÖrrrüüüllljjj nnneeekkkiii,,, hhhooogggyyy nnniiinnncccsss BBBaaarrriiikkkaaa!!!
Lásd már a jó oldalát is a dolognak! Évek óta erre vártál, nem? Őrülj neki! És mégis mit vártál, ha Barika elmegy? Hogy Lonzi fizetteti be magát hozzájuk? -
badd
tag
válasz
Motion_Blur #49970 üzenetére
K.: A gumik kapcsán mostanában olyan kifejezéseket hallunk, mint a lutri, padlógázról viszont senki nem beszél. Még mindig a versenypályán vagyunk vagy már a kaszinóban?
KR: Á, ez baromság! Semmi baj a gumikkal. Egyszerűen úgy kell velük bánni, hogy végig bírják a futamot. Néha nem könnyű, de azért nem agysebészet! -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #49909 üzenetére
Most mit rinyálsz? Nem az volt az álmod már régóta, hogy Rubinho elmenjen a grundról! Mi panaszkodhatunk, hogy egy Monacoban is előzni képes kopasz veterán helyett egy pontszerzést az esetek felében a korlátra cserélő Pásztor, meg Sumákfogó Brunó körözget azzal a verdával, mert az élmezőnyben sok jó akciótól elestünk. De te inkább, ránts rá napi kétszer, hogy teljesült a régen hangoztatott álmod!
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49934 üzenetére
Igen? És Webber hirtelen oda tartozik? Érdekes... Eddig Te sem így gondoltad.
mokus1: Ha beírom a Webber szót a keresőbe, és 2 évre visszanézem a hsz -eket, akkor azok a hsz-.ek lennének többségben, amiben az áll, hogy low, béna, balfék, szerencsétlen és még sorolhatnám... Ezen hozzászólások többsége azoktól származik, akik sérelmezik az állandó Vettel -ezést, közben legnagyobb pofával szajkózták, hogy Webber mekkora balfék. Szerintük persze.
Ezen nem tudok napirendre térni. -
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #49934 üzenetére
Vettel tehetséges srác, és ezzel részemről mindent elmondtam
Csak nekem egy dolog nem tiszta, amikor az autó a mezőny legjobbja, Vettel közelében sincs, most, hogy nincs meg a 0,5s előnye a csapatnak, Webber tudja tartani Vettelt a pontversenyben, és sokszor a pályán isEz a gondolatmenet nem Vettel eredményeit és tehetségét vonja kétségben, inkább a RB-t mint csapatot
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #49919 üzenetére
Körbeverés ide, körbeverés oda
Massa ennek ellenére sincs sehol
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #49919 üzenetére
De tavaly az ment, h a maxiból milyen sokat elért vettelke most meg ugyanott tartanak....
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #49911 üzenetére
Szerintem Vettel ezt a mai futamot is behúzza.
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #49911 üzenetére
Nagyjából így van szerintem is. Idén Gombos nem tud beleszólni a meccsbe, pedig Melbourne ill. a tavalyi év után kevesen fogadtak volna erre...
A Lotusokat és a Merciket mindenesetre még nem írnám le teljesen, mivel mindkét autóban hasonló (sőt, nagyobb) potenciál van, mint a Williamsben, csak értelmes versenyzők tekergetik a kormányt.
A mai kép csalóka a Mercinél, Schumi utolsó köre biztos jó lett volna, Rosbergnél pedig pár tizedet számíthatott a kihagyott szabadedzés. Kétszer szereztek már polet, a gumigondokat úgy fest, megoldották, szóval ott lehetnek még a végén. Különösen Rosberg, mivel Schuminak már jelentős a lemaradása.
A Lotus kevésbé sanszos, hátrébb is vannak és egyre több a közepes hétvégéjük, ráadásul Grosjean egyre inkább rendszeresen gyorsabb, viszont a pontokat mégis Kimi hozza jobban, mivel Grozsi minden második versenyen csak 1-2 kört óhajt menni...Szóval összesítve Vettel, Alonso, Hamilton csatát várok, de Webber és Rosberg is simán odaérhet még, a többiek már nem igazán.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #49911 üzenetére
Sajna én is így látom.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49905 üzenetére
Ez megint felejtős... Nézd meg a futamgyőztest. Nem látok benne realitást, pont a győztes miatt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49896 üzenetére
Akkor minek köszönhető, hogy a két RBR pilóta fej-fej mellett a 2-3. helyen áll a bajnokságban? Az RBR még mindig a legjobb autó, kár ezen vitázni. Eltűnt a hatalmas fölényük, de még mindig a legstabilabbak.
toflehi: Vettel jól szokott rajtolni, szóval abban nem bízok. Hamilton pedig előnyös helyzetben van Lonzihoz képest a belső íven. Itt nagyon nehéz a rajtnál előzni, rövid a táv az első kanyarig. Ellenben én még mindig bízok a Ferrari versenytempójában. Ettől függetlenül holnapra Vettel rajt-cél győzelmet tippelek, Alonso második lesz.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49887 üzenetére
Láttad az egyéni pontverseny állását, és azt, hogy az első három pilóta közül kettő milyen csapatban versenyez? Monacoban hol volt Vettel? Köszöntem.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49801 üzenetére
Ez majd kiderül, azért elég magabiztosnak tűnik. A Ferrari is sötét ló, szabadedzéseken mindig jók, im-re elfogy a lendület.
-
emre
veterán
válasz
Motion_Blur #49753 üzenetére
És így a gumi felmelegítésével sem lesznek problémák.
-
SG3rg0
őstag
válasz
Motion_Blur #49753 üzenetére
Tök pofás lett a segge a ferkának
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #49753 üzenetére
Ha jól látom, akkor megint szélesebb lett az autó hátulja a kipufogó miatt...
Remélem, hogy beválik, mert az előző megoldás is életképesnek bizonyult... -
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #49753 üzenetére
szép. remélem elkenik vele a mekit
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #49643 üzenetére
ne magadból indulj ki...
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #49650 üzenetére
Köszönöm szépen! Részemről nagy az öröm, hogy akadnak még ismerős régi arcok, közöttük Te is.
Nem is tagadom, be-be szoktam nézegetni mostanság, az idei év engem is eléggé meglepett. Persze bőven akad, amihez én nem tudok hozzászagolni, így inkább nézegetem, mit irkálgattok.
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #49645 üzenetére
Mert egy kissé meg kellene szélesíteni a cockpitet és így nem tudná egyik autó sem megelőzni...
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #49645 üzenetére
És Vettel nem tud előzni, poleból könnyű nyerni, Webbert elnyomják stb stb.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #49637 üzenetére
Nálad most a savazás azt jelenti, hogy ejakulálás nélkül képesnek lenni leírni?
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #49637 üzenetére
Nincs kedvem kikeresni, hány hozzászólás volt a tavalyi évben, amikor gyakorlatilag istennek kiáltották, ki, az alatta lévő kocsit nem számít kategóriába véve.
Ezzel a hype-al ellentétbe állítva írtam a Vettel az isten és a csodagyerek Vettel kifejezéseket.Sosem írtam szerintem, hogy pl. ne lenne alapvetően gyors, mert az, de mindig is elutasítottam azt a mértékű istenítést, amit tapasztalok az irányába.
(#49638) Oliverda :
Bocsi, lemaradtam valamiről, nekem senki se szólt, hogy meg kellene, h cáfoljalak.
Egyébként is a hipotetikus álmaidat, meg minek latolgassam, könyörgöm?
Ha úgy lesz, valóban meglátjuk. -
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #49629 üzenetére
Ez a két mondat nekem azt jelenti, hogy ha Perez ülne a másik Ferrariban, akkor esélye lehetne a VB-re. Én erre írtam, hogy távolról sem.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49617 üzenetére
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #49617 üzenetére
Én is néztem, és azon tűnődök, hogy az a sisak üres
-
Qorthral
őstag
válasz
Motion_Blur #49607 üzenetére
Sorry, tényleg. Félreérthető volt.
Nowheremen Perezt is ekézte, Kobát éltetve. Vegyük úgy, hogy neki válaszoltam.
A Red Bull kapcsán én sem értem miért teljesítene rendre jobban Webber. Szerintem pariban vannak, nem csak pontok terén. Bahreinben pl tönkre lett verve Webbo... -
giigz
veterán
válasz
Motion_Blur #49570 üzenetére
Maldonado?
Ő már idén nem nyer több futamot.
Nagyon, de nagyon remélem...
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #49570 üzenetére
Nem rossz a Lotus, csak a gumimelegítéssel vannak gondok. Azt kéne kiküszöbölni.
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #49567 üzenetére
Akkor Monza még sanszos lehet neki.
-
baluka26
veterán
válasz
Motion_Blur #49559 üzenetére
Ja. Apám amint meghallotta, hogy Willams papa szülinapot ünnepel, már fogadott is velem, hogy megnyeri Pásztor a versenyt. Buktam a söröm
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #49559 üzenetére
Kíváncsi vagyok, képes lesz-e megismételni.
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz
Motion_Blur #49559 üzenetére
Nekem se tetszik. Olyan mintha bojkott lenne. De nem akarom ezt feltételezni.
Canadába kiderül!
Lewis! -
giigz
veterán
válasz
Motion_Blur #49535 üzenetére
Ez gyors körön volt?
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #49535 üzenetére
wow
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #49535 üzenetére
Profi munka, így kell kicentizni a legjobb ívet
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #49516 üzenetére
Szerintem nagyon jót tenne neki egy váltás, ezt lehet, hogy ő is tudja, csak nincsen más ésszerű opció, meg egy Mclarent nem szokás csak úgy otthagyni...
-
werszomjas
addikt
válasz
Motion_Blur #49504 üzenetére
Meg mintha Button-nak is lenne egy egész nagy tetkója, múltkor mikor a f1 magazinban volt bemutató a triatlonról ahol minden évben részt vesz, ott látszott.
Bár lehet nem, csak fél szemmel néztem akkor a TV-t.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #49504 üzenetére
Na ja, ő is király, ez számomra ugye eleve nem kérdés
Viszont azt még sose láttam, így nem tudom véleményezni, google se dobta soha, meg hírben se láttam. Amúgy a tradícionális Japánt én nagyon szeretem, és Lonzi ebbe nagyon belenyúlt ezzel a tetkóval, piszok jól néz ki.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49468 üzenetére
Ez most elvileg egy új fejlesztés, bár nem tudom mikortól használja. Az biztos, hogy a szezon elejétől kezdve ezzel a gonddal küzd.
-
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #49447 üzenetére
"A monzai Alo motorhiba a 3. helyről kiegyenlítődött Suzuka-ban, meg a rosszul rögzített kerékanya a Ring-en."
Én így egyben értettem, nálunk az egyik legjobb versenyén az első helyről esett ki Alo.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #49424 üzenetére
sztem Suzuka-ban is...de ez csak rémlik.
Mindenesetre Suzuka-ra pontegyenlőséggel érkeztek, de MS a több győzelme miatt vezette a tabella-t.
..és az élről kellett kiállnia mert megállt az autó, így lett Alonso a győztes, és így lett 10 pont hátránya az utolsó futamra..ahol megfutotta az utcsó versenyét. -
barnam_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #49434 üzenetére
Ahogy arra is emlékszem, mennyire utáltam akkoriban Alonso-t
Igaz 2008-ban mikor újra a Reanult-val volt, visszavett az arcából... -
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #49434 üzenetére
Valóban, egy évvel elnéztem az évet.
Mindenesetre szép volt, ahogy visszaaraszoltak a francia gumis csapatok a boxba. A legjobb kérdés anno Raikkonen-é volt: "Is Alonso out?"
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #49405 üzenetére
Szerencsére jól tudott védekezni.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #49395 üzenetére
2006 után is mindenki az egekig dicsőítette (mondjuk abban az évben tényleg hibátlanul ment élesben), aztán 2007-ben tudjuk, hogy mi történt, és hogy mennyit hibázott. Tavaly Vettel volt a végletekig magasztalva, most pedig jóformán csak a kötelezőt hozza. Kíváncsi leszek, hogy egy erős csapattárssal és egyenlő feltételek mellett mit mutat majd. Remélhetőleg jövőre kiderül, ha mellé kerül Perez. Ha viszi magával a Telmexet, akkor még nagyon nem is nyomhatják majd el, mert Carlos Slim farzsebből lenyelni az egész Ferkát, a pénz pedig nagy úr.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #49395 üzenetére
-
mokus1
addikt
válasz
Motion_Blur #49388 üzenetére
Magyarázza el valaki hogy miért estek itt ki, mert csak azt látom mintha Maldonado bepipulna aztán inkább rátépi a kormányt és ,, és essünk ki mind a ketten"
Opá-opáá
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49388 üzenetére
Hehe, meg is látszik rajtuk.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
Amúgy az alap problémát tudja valaki miért is indult el a tüntetés?Sajnos nem sajnos az F1 elég nagy ahhoz,hogy egy esetleg botrány által nagy "hírnévre" tegyen szert bárki/kik.
Ani-ról kár beszélni főleg az F1 topicban
Nem,hogy valami ratyi tike-taki pályán lenne a tüntetés,és visszakerülni a helyére egy klasszikus,hagy ne kezdjem el sorolni
-
mokus1
addikt
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
Ezt az Anonymous-t nagyon elverném már...
-
7600 GS
addikt
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
"Meg akarjuk zavarni a hétvégét, és el akarjuk érni, hogy eltöröljék a Forma-1-es nagydíjat és a hozzá kapcsolódó, gazdagoknak szóló programokat. Ezek olyan szexista, környezetkárosító, elitista és gazdasági értékeket képviselnek, melyeket le kell rombolni."
LOL. Kicsit megzakkantak Kanadában? Ennyire k*rvára unatkoznak, vagy mi van? Más országban nem jelent ez gondot? Nagyon kiváncsi leszek, hogy az amerikaiak hogyan fognak viszonyulni a futamhoz.
mod: Male megelőzött.
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
"Meg akarjuk zavarni a hétvégét, és el akarjuk érni, hogy eltöröljék a Forma-1-es nagydíjat és a hozzá kapcsolódó, gazdagoknak szóló programokat. Ezek olyan szexista, környezetkárosító, elitista és gazdasági értékeket képviselnek, melyeket le kell rombolni."
Ezt az elmés gondolatsort...
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
Más oldalon azt írják, hogy minden f1-es hírportált kikapcsolnak pár napra. Remélem az f1-live-al kezdik. Max még lelövik a live timing-ot, a futam szerintem meg lesz rendezve emiatt. Mondjuk pár napja nem jött be az f1.com nem tudom van-e kapcsolat.
-
baluka26
veterán
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
Ehh...
-
akela91
addikt
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
Ez biza el fog maradni...
-
giigz
veterán
válasz
Motion_Blur #49366 üzenetére
Áhh...
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #49358 üzenetére
Minden sikeres férfi mögött áll egy nő, aki jól járt.
-
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #49358 üzenetére
Lehet van valami a szájában...
-
McCartman
őstag
válasz
Motion_Blur #49307 üzenetére
Nem tudom mi olyan nagy szám ezen a nőn.
Illetve mégis , a felhajtás körülötte. -
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #49307 üzenetére
Nem csodálom, hogy a Mclaren szerelői ilyen sokat hibáznak a boxban. Erőteljes koncentráció zavarba kerülhetnek ilyenkor.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #49307 üzenetére
Dugdosnám mint a lopott biciklit.
-
prmcsk
addikt
válasz
Motion_Blur #49307 üzenetére
Hát igen...Kiben, mi található ? Ez is csak egy csatakanca. Pár hétig dugnád, mint a lopott biciklit, de addig se szólaljon meg, oszt' kidobnád a többi közé, a ganéra...
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #49307 üzenetére
Nem jó a link!
Pedig én is beállnék a sorba, No.1 Nicole-fan vagyok
mod:
Megjavítottad
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #49259 üzenetére
Igen. A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet, mert csak Vettel mögé jött vissza. Sehol nem említettem Alonso-t.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49246 üzenetére
Akkor 0.7s -et kapott a szerelők miatt, de a beálló és kiálló fázisban ebből visszahozott 0.2s-et(gyorsabban állt be a szerelőkhöz, vagy ügyesebben indult). Ettől függetlenül a kivezető köre lassú volt a gumik miatt, Alonso utolsó köre meg piszok gyors(saját legjobb szektorok, szépen megspórolta a gumikat a végére), ez látszott a live timing -on is. Ott összejött még 1s legalább, de inkább több, mert nem 0s-es hátránnyal ment ki előle Hami. Ha a Meki szerelők megcsinálják a cserét 1s-el rövidebb idő alatt, akkor is Alonso mögé jött volna vissza.
JJános: Szerintem Vettel volt a hibás, mert a pályán tartózkodott, és levágva az első kanyart pozíciókat szerzett.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #49188 üzenetére
Még mindig bigott meggyőződésed, hogy ez a Pásztor-Brunyó állompáros összehozásáért érdemes volt lapátra tenni a kopasz veteránt?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
Alonso Massa miatt nem tudott volna besorolni Hami mögé. Azzal a féktávon még hátrányba is kerülhetett volna. Alonso Hami-t támadta, régen nem foglalkozott azzal, mi folyik hátul, helyet azt hagyott maga mellet. Rajtbalesetnek rajtbaleset, de Gorsjean már másodjára nem tudja felméri, mennyi helye is van valójában. Most először Alonso -nak ment neki, utána Schumit szorította le. Csőlátás rulz. Elég csak megnézni, hogy a Lotus nem irányban áll.
Ha nem Gorsjean van ott, hanem Button vagy Vettel, akkor szépen eljönnek, ezt be kell ismerni.Qorthral: Úgy néz ki bevált a fejlesztési csomag. Elején én sem hittem benne, de most úgy látszik valami elindult végre. Montrealba megint egy hatalmas csomaggal érkeznek, én attól már azt várom, hogy a pole -ért is versenyben legyenek.
Mellékesen megjegyzem, azt is be kell ismerni, ha Alonso még egy 3 körre kint marad a szuper lágy gumikon, akkor lehet az első helyre jött volna vissza. Nem tudom láttátok e azt a körét, amit lenyomott az után, hogy Hamilton kiállt előle? Mert nem a boxban nyerték meg, hanem Alonso a pályán autózta össze azt az előnyt. Piszok sok maradt a gumikban akkor még. Utána a lágy keverékeken nem tudtak olyan jó tempót menni, így megfontolandó lett volna kint hagyni. Igaz csöppet kockázatos is. -
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #49188 üzenetére
Maldonado egyébként gyors és hozza ami az kocsiban van szerintem.
Az egyetlen baja, hogy rendszeresen hibázik, még mindig.
A múltkori versenyen sikerült először és egyedül végig fejben ott és egyben lennie, jött is a jó eredmény. -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
Sztem is...látszik hogy Hamilton mennyire gyengén rajtolt...utána Grosjean, aztán Alonso-nak már nagyon jó a rajtja,..Schumacher és Massa nem tudom, MS azal hogy benézett jobbra aztán kirántotta balra lehet hogy egyformán rajtolt Massa-val.
De Massa rengeteget hozott Hamilton-n. -
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #49188 üzenetére
Massa megfogta volna az biztos, már a kocctól is majdnem teljesen mellé ért Alonsónak az első kanyarban.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #49188 üzenetére
Maldonado megmutatta, hogy az utolsó helyről mennyit ér.
Ennyit a spanyol győzelméről.
-
hermanyi
addikt
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
Igen de ez a kép már Alfonzó és Grozsi koccanása után van .
Alonso nagyot rajtolt szerintem Haminál is nagyobbat és ugye Grozsi próbálta védeni a helyét Alonso szemben de iszonyat sebesség különbség volt .
Ha Alonso elveszi akkor hihetetlen nagyot bukik de elfér mindenki .
Ha Grozsi kevésbé védi a pozícióját Alonsoval szemben mert azt láthatta ,hogy már előtte van akkor kicsit balra tarthatott volna és megint elfér mindenki és még csak el sem kellett volna vennie .
De ez szerintem egy mezei rajtbaleset és a pályának tudható be ,de kell ez a pálya szerintem az F1 be ,hiába vonatozós de néha azért izgalmas is ,és szerintem volt is bőven próbálkozás csak nem mutatták .Lásd Buton és Hekki -
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
ez alapján 5-en is elfértek volna egymás mellett
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
Ezt Davidson is elemezte tegnap, és kb. ugyanerre jutottak. A láncreakciót Alonso indította el, és a végén még mázlija is volt, hogy a forgó Grosjean nem kapta el hátulról.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #49165 üzenetére
Grozsi is kemény volt, ha fél kerékszélességnyivel kihúzódik, akkor már nem érnek össze, MSC elé még besorolhatott volna, és akkor mindenki elfér. Alonso már nem sokat tehetett, amikor bement közéjük, ha fékez, akkor is össze érnek, a hátsó kerekek miatt mindenképp bukta lett volna. Hamilton mellett nem volt 3 autónyi hely, hogy elférjenek 4-en egymás mellett. Valakinek engednie kellett volna, hogy elkerüljék a versenybalesetet.
-
prmcsk
addikt
válasz
Motion_Blur #49064 üzenetére
Mindenki tudta, hogy sima "verseny" esetén csak vonatozás lesz. Ez a "pálya" a píáron és az úri huncutságos múltján kívül, másra nem alkalmas.
Ki előzött volna meg kit az első hatban, ha kovakövi, ezen az úton, vagy tíz körön keresztül fel tudta tartani, puttonyt. Ugye nem kell ecsetelnem a két autó és sofőr fényévnyi különbségét ?
Gratu. alfonznak, magasan a legjobb, mára ennyi volt...
BMW001 Az esetleges óvás elfogadása azon fog múlni, hogy mit mutat a redbull üzleti eredménye ? Gonosz ON...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #49064 üzenetére
Rosberg miért kockáztatott volna? Alonso miért? Vettel miért? Hamilton miért?
Aggregátor: Kezd összeállni a csomag.
De az RBR látszólag még mindig a legerősebb, meg a pontok, statisztika alapján is. Csak a pilóták nem tudják kiaknázni az autóban rejlő lehetőségeket.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #48951 üzenetére
Szerintem Hamilton hátrébb fog esni onnan, ahonnan rajtol. Még ha jól is rajtol.
Whitmarsh említett valami olyasmit, hogy nem tudtak elég energiát (hőt) vinni az abroncsokba és emiatt instabilabb volt féktávon. Hamilton szerint küszködött az autó a lassú kanyarokban és csak a gyorsabbakban jó.
No mármost, ha futamon nem lesz meg az optimális abroncshő, akkor minimum a kerékcseréknél bukni fogja a pozíciókat, mert az autónak gyatra lesz a versenytempója a dobogós pozícióért küzdeni vagy megtartani.
Buttonnál csúcsosodik a probléma, akárcsak Barcelonában, Bahreinben vagy Malajziában.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #48951 üzenetére
Huh én most nem merek tippelni. Vettel és Alonso LH mögött végezzen ez a fontos a számomra.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #48932 üzenetére
Nem tudom..néztem stream-n, de kiugrottam egy cigire közben.
Pont arra jöttem vissza amit a videón is látni, Daly-nek törik az első szárnya, mert már a mirabeau elején nem tudott íven és tempóban fordulni az orosz srác, onnan persze semmit nem lehet csinálni, aztán az alagút végére meg ez lett.
Nem tudom mennyit ment hátsó szárny nélkül...végül is a GP3 oldalán tényleg írnak annyit hogy figyelmen kívül hagyta a narancs és fekete jelzést... -
ViiiiktorOC
senior tag
válasz
Motion_Blur #48922 üzenetére
Micsoda?
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #48921 üzenetére
Motion, tudod hogy mi különbség van hátsó szárnyas féktáv és hátsó szárny nélküli féktáv között.
Az egy dolog hogy az egész pályán kb. 3-4 mp-vel lassabb és ezzel tartani a mezőnyt a háta mögött lehetetlen. Ezért ki is intették volna persze.
De az alagút után a dobós féktávon betenni az autót útba a másik elé...az egyszerűen veszélyeztetés, senki nem tudja lereagálni hogy egy szárny nélküli autó hol fog fékezni...ebből csak baj lehet.
Amennyiben be akart volna csak vánszorogni a pit-be, akkor sunnyog a fal mellett és vágja a sikánt (ami nem sikán de majdnem).
De az autó mozgásán látszott hogy nem ez a célja a srácnak, hanem megpróbált versenyben maradni...minek?!
Kiintik, elesik, megelőzik.....a pont nélküli helyről.
Olyan felesleges volt hogy hihetetlen, és most csinált egy rakat számlát meg melót a másik csapatnak, és piszok nagy mázlija van hogy az a kerítés ott volt, valamint hogy a másik lábon jött ki az autóból.
szerk:
Ráadásul sztem(!) egyszerűen törlesztett, a hátsó szárnya miatt...amiben még lehet igaza is, de ez alap: nem törlesztünk a pályán, mert nagyon nagy baj lehet belőle. -
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #48836 üzenetére
Csákó hol hagyta a hátsó szárnyat?
-
Vigneau
félisten
válasz
Motion_Blur #48834 üzenetére
Szegény embert még az ág is húzza...
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #48836 üzenetére
Inkább néznek egy jó Francia nagydíjat mint ezt a Monacot.
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #48836 üzenetére
Azért áttolta hátsó szárny nélkül az alagúton!!!
Én elgondolkodnék, hogy kell-e még neki szuperliszensz...
-
akela91
addikt
válasz
Motion_Blur #48836 üzenetére
Brutális a ráfutásos, nagyon kicsin múlt, hogy ne forduljon meg a levegőben...
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #48834 üzenetére
Az élet egy harc. Gondolom túlságosan megtörte a talicskát az utolsó szabadedzésen.
-
hermanyi
addikt
válasz
Motion_Blur #48818 üzenetére
most is SC van benn
Tamásunk legalább 2 vel előrébb lép és így nem a 9. hanem 7. szerk :mégsem 9 nek írják
Lotus nem kicsit bontotta a gépjárművet és a kerítést -
leslieke
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #48818 üzenetére
Nice.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #48818 üzenetére
Srácok kicsit lebontották a technikát.
Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen videókártyát?
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Synology NAS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Házimozi haladó szinten
- Opel topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- iPhone 11 Product RED Független 64GB
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- ÚJ ÁRU, OLCSÓBB!!! Dell Precision Workstation 5550, 5560, 7510, 7520, 7550, 7720, i7, 6-11. gen.
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Samsung Galaxy S23 , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest