- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Google Pixel topik
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Apple Watch
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Íme az új Android Auto!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
velizare #27352 üzenetére
Nos, picit félreolvastam én is... szóval "forecast"... tehát a mostani negyedév várható gm-jéről volt szó. És azt nem várják rózsásra (jobbra)... meg hogy nem javult eléggé az előző negyedév. Gondolom többet vártak, mint a 34% (ami tényleg jobb mint az előtte 32%)., csak nem elég jó. És a jövőben sem várható jelentős javulás, ami mégrosszabb hír. (Persze ez az olcsó Ryzen ára
)
Meg sajnos nőtt a veszteség az előző negyedévhez képest, ami szintén lehet probléma azoknál akik most szépen eladják a részvényeiket.
-
-
válasz
velizare #27187 üzenetére
anno az a verzió tartotta magát, hogy a nagyobb vegából egy vágott verzió fog 580 név alatt futni
Sehol nem olvastam ilyet. Ez valami rajongói wishful thinking lehetett az alapján, ahogy korábban lejjebb csúsztatta az AMD a következő termékvonalban az átnevezett GPU-kat.
-
huskydog17
addikt
válasz
velizare #27077 üzenetére
Most már igen.
Sikerült az új kiadást visszabutítani látvány téren még a 6 évvel ezelőtti kiadáshoz képest is!
A Xbox One és PS4 framerate terén hozza azt, amit az eredeti verzió 6 évvel ezelőtt hozott PC-n, de cserébe az új kiadás rondább lett. A textúrák jól láthatóan alapos butításon estek át, ezt végtelenül undorító, extrém mértékű bloom-mal próbálták meg "kompenzálni", amitől csak még rosszabb lett az egész.Az új kiadás kizárólag konzolon jelent előrelépést, PC-n visszalépés!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
velizare #26902 üzenetére
Mindegy az engine igazabol. Egyetlen engine-t sem tudnek sem 2012-bol sem kesobbrol mondani ami megfelel a SC kovetelmenyeinek. Irhattak volna sajat custom engine-t, de nem hinnem hogy kevesebb ido mint modositani a Cryengine-t (foleg igy hogy beszipkaztak a fel Cryteket)
Start tuti bugos lesz mint a fene, de minden MMO az, legszebb emlekeim a korai WOW-bol vannak, olyan bugos volt mnit az allat, mindig volt min rohogni
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #26824 üzenetére
Ja, csak nem mindegy, hogy azért lesz elterjedtebb mert ténylegesen többen fogják használni, vagy azért mert addigra már a DX12 rég nem lesz tényező hanem az újabb verzió belőle.
Azért is kérdeztem, hogy ez az "elterjedés" a következő 1-2 évben jön e, mert eddig az egy szem Doomon kívül nincs olyan amiben megérné Vulkanra váltani és ott is leginkább az OpenGL-nek "köszönhető".
Nem hiszem, hogy addig jönne új DX verzió a Vulkan meg most váltott nevet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #26804 üzenetére
Gondolom megkapják. Végtére is a technika az AMD-é marad, és úgyis megjelenik a GPUOpenben. A Bethesda csak hamarabb kapja meg.
(#26805) Fred23: Mert kb. százezer sornyi HLSL shader van egy stúdiónál, amit nem olyan egyszerű hordozni. Majd ha elég jó lesz a HLSL->SPIR-V fordító, akkor több lesz a Vulkan port. A DX12 addig is elterjedtebb marad.
A shader nyelv problémáját a SPIR-V és a DXIL teljesen megoldja, mivel mindkét IR köré nyílt infrastruktúra épült. -
korcsi
veterán
válasz
velizare #26356 üzenetére
Arról volt szó, hogy van benne vas...
Fordítsuk le angolról, hogy "szilikon" . Akkor már írja, hogy "silicon" csak nem értem ezt miért nem lehet magyarul.
Eme téma körben is az utolsó
-
-
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #25935 üzenetére
Mondjuk nem ártana tovább vizsgálni, hogy is működik ez, mert 50%-ot csak úgy nem szokott gyorsulni egy kártya. Nagyobb helyszíneken már lehet ott is csak pár FPS lenne, s ahogy felfalná a VRAM-ot már akadozna ahogy a 4 GB-os kártyákon is, főleg ha tényleg képes akár 10 GB VRAM-ot is lefoglalni.
-
Petykemano
veterán
válasz
velizare #25910 üzenetére
Ez már hányadik újramérés? Semmi baj, Edison se adta fel. Olyan ez, mint mikor addig módosítod a modelled, amivel a valóságot akartad tesztelni, amíg azt az eredményt nem adja, amit vársz. Sikerült, helyreállt a világrend. A lényeg, hogy ilyen amds trükköket ki kell kapcsolni. Mert úgy nem fair. Maxon tesszelálni meg erkölcsi minimum, hiszen úgy jön ki melyik kártya mire képes.
-
Habugi
addikt
válasz
velizare #25910 üzenetére
Most miért?
A 390X csak 50FPS-t zuhan ha ezt kikapcsolja az ember..
Annyira áhhh.., ugye konzolport ami random akármi miatt éppen fekszik a random kártyának, általánosítva, ilyenkor látszik mennyi tartalék lenne még a vasakban ha foglalkoznának a fejlesztők ilyesmivel.A 480as esett még elég nagyot, továbbá meglepő módon a 470 is, pedig az előző kettővel ellentétben ez 4GB. Annyira azért elég volt hogy a FuryX kicsit összekapta magát a listán, az NV-ket pedig nem igazán hatotta meg a dolog.
-
Habugi
addikt
válasz
velizare #25892 üzenetére
Köszönöm hogy ugyan azt látod amit magam is..
(#25893) Szaby59:
Na, tudtam én hogy túráztatsz vazzeg..
Mégegyszer.., Guru3D ShadowCache On mellett kijött hogy a gameRdy driver hurka, erről szólt a #25886, PCGH-s mérés/tesztek még mindig nem párhuzamra hozhatóak ezzel, pláne nem NV gameRdy driver szinten, mert ők viszont ShadowCache Off-al mérnek..!
Zöld?
-
válasz
velizare #24810 üzenetére
A hitel 🐴💩 (negyedéves szinten 61m költség vö 1.3B árbevétel), annál sokkal nagyobb problémái, rossz, értelmetlen szerződési vannak, amik innen nézve leginkább a lopás célját szolgálják. Persze addig nem fog kiderülni, amíg nem lesz egy árulkodó (whistleblower). Ez a vállalati korrupció általános jellemzője. Amíg összezár a vezeklés, és nincs egy őszinteségi rohamos bolond (olympus, dt), vagy fizetésképtelenné nem válik (enron), addig csak sejteni lehet dolgokat, bizonyítani nem.
-
Sinesol
veterán
válasz
velizare #24552 üzenetére
Mondjuk mostanában sok ilyesmit látni, hogy valamiért mindegyik magot terheli egy játék.
Aztán amikor elkezdik lekapcsolgatni a szálakat/magokat, a teljesitmény ugyanaz marad...de akkor mégis miért zabálja a többi mag az áramot?Fogadni mernék rá, hogy egy mezei i7esen 4 maggal se lenne kevesebb az min/average fps.
Lehet, hogy ez egy új feature a driverekben, hogy a nép örvendezzen, hogy volt értelme megvenni a feleslegesen drága marketing cpu-t?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
velizare #23913 üzenetére
egyáltalán nem vészes. kimaxolni még valszeg nem lehet, CF nincs, de egyébként nagyon részletes kb fél óra játék után és egy az egyben az első rész hangulatát és mechanikáját viszi tovább.
jó nem tökéletes, de ahhoz képest amit vártam ez teljesen kultúráltan nyitott. ha meg játékként van olyan jó mint az első rész volt, akkor simán év játéka esélyes annyi alapján amit láttam.
egyébként steamen mostly positiven áll, 4:1es igen/nem arányban, szóval azért kompromisszumokkal, de bőven játszható.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #23575 üzenetére
Az explicit parancskezelésen túl a DX12 mód bindless, így a CPU-terhelés még az erőforrás-bekötés szempontjából is alacsony. Ez főleg a játék végén fog érződni, ugyanis DX11 módban egyetlen hardver sem tud 10-15 fps-nél többet kinyomni zoom outban. A DX12-vel simán megvan a 30-50 fps hardverfüggően. A DX12-ben az AI lépése több szálon lesz számolva, míg DX11-ben ez még mindig egy szálon fut. Tehát DX12-ben nem kell elmenni a játék végén lefőzni egy kávét lépésenként. A motor szoftveres raszterizálással dolgozik, ami DX11-ben eszi a hardvert, de DX12-ben az aszinkron compute miatt ingyenes. Multiadapterre pedig egy alacsony késleltetésű mód lesz beépítve, aminek az SFR az alapja, de ki van egészítve némi temporális átlapolással.
-
válasz
velizare #23568 üzenetére
összefoglaló cikk magyarul: [link]
Lisa Su, a vállalat vezérigazgatója elmondta, hogy az AMD egyre közelebb kerül a Zen processzorok piaci rajtjához. Az asztali, Summit Ridge kódnevű modellek végül csak a jövő év első negyedévében jelennek meg, idén legfeljebb csak mintapéldányok látnak napvilágot. Ez kisebb csúszás a cég korábbi tervéhez képest, amely az idei negyedik negyedévet célozta a megjelenéssel. A Summit Ridge processzorokkal a nagyjából felsőkategóriás PC-k 4 milliárd dolláros piacára lő az AMD. Su megerősítette, hogy az Intel i5-ös és i7-es termékeknek állíthat konkurenciát cége, ezekre jó ideje nem kínál komoly alternatívát az AMD.
Az is kiderült, hogy az új felsőkategóriás Radeonok is már csak 2017-ben kerülnek piacra, a Vega kódnevű megoldások az első félévben bukkanhatnak fel. Ugyanebben az intervallumban jelenhetnek meg a Zen-alapú (Naples) szerverprocesszorok. A vállalat vezérigazgatója továbbra is optimista, szerinte a 2017-es palettához hasonlóan erős termékportfóliója legutóbb több mint 10 éve volt az AMD-nek.
mod: off
-
do3om
addikt
válasz
velizare #23471 üzenetére
Volt valami írása hogy itt már alapból működik a dolog mert a úgy van fejlesztve az API, ne felejtsük el mik voltak ígérgetve, hibrid sli-cf rendszerek, RAM összeadódás.....
Na meg ott volt a CF 480 villogtatás a megjelenés előtt, ami így szintén nevetséges, persze akkor is az volt.Hogy mi az igazán dx 12? Karácsonyra már a PH már mindent ezzel tesztel meg mantle-vulkán api-val, akkor gondolom ezek már azok.
Mi is volt az arány majd a tesztekben, olyan rémlik a hogy a DX11 nem is lesz.
Szóval ezek dx12-es játékok a PH szerint.Abu85
Nem baj nem kell sokat várni a megjelenésig.
Azért ha ez is ilyen hogy majd ha a programot úgy írják rá (erre sok az esély mostanában hiszen szívüket lelküket beleteszik hogy jól adják ki) akkor megint nagy cumi, ez most tényleg nagy dolog lett volna. Még én is számítottam rá hogy lesz belőle valami, de akkor ez így nulla.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
velizare #22673 üzenetére
Mondjuk az tényleg vicces, hogy Iponon:
MSI 480 - 108 241 Ft
Sapphire Fury - 109 969 FtHolott azért tudjuk, hogy elveri a 480-at a Fury... (
Most hogy ennyit szidtam, lehet rendelek egyetde azért továbbra is a "nem éri meg" kategória 100K felett. 4GB ram + böszme fogyasztás. Akkor már 1070 talán.
Iszonyúan túlvannak árazva a 480-ak még mindig. Szeptemberre nehogy már ilyen árak legyenek.
-
válasz
velizare #22258 üzenetére
Láttál már szimulátort? Most ősszel érkezik a DG Flight Simulator. A világ összes GPU-ja SLI-be fogva is kevés lesz neki pár évig. Az előző, 2006-os kiadású (MS FS X) 10 év után, az 1080-akon már megcsípi a stabil 60 fps-t.
Itt az lesz, hogy mindent letekerek, amit csak bírok, és a 470-nel talán meglesz a stabil 20-25.
-
-
vader108
tag
válasz
velizare #22082 üzenetére
Pascalokon elérhető volt május vége óta. (Van aki beleturkált és használta azóta is Maxwell-re vagy Keplerről is láttam már bejegyzést, hogy sikeresen futtatta.. ami kicsit számomra kérdéses, de szerintem most lett 100%-ra kész Maxwell-re, előtte meg majdhogynem béta jelleggel ha futott rajta...)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
velizare #21992 üzenetére
VRM jellemzoen a kartya GPU feloli oldalan van. VRMnek nem kell jetplate, teruletre levetitve messze nincs akkora hotermelese mint a GPUnak.
290X refeknel volt ra pelda, hogy a VRM meg vizen is meleg volt (ezen jobb gap paddal lehetett segiteni + a backplatet is lehet hoteritesre hasznalni), de ez megint relativ, leghuteshez kepest azert meg ugy is jobb volt a helyzet.
egy 6mmes hocso (ahogy nezem akkora) az talan ilyen 25Wot tud, de a 8as is kb 35Wot ha jol emlekszem. vagy valahogy akorul.
-
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #21659 üzenetére
Így lett beállítva. Ez egy nagyon GPU-zabáló effekt, tehát ha nem paraméterezik kompromisszumosra, akkor könnyen elveszi a sebesség felét. Általában úgy van kalibrálva, hogy 10-20%-nyi sebességet vigyen el, és ez ennyire elég. DX12-ben az aszinkron compute mellett ezen lehetne segíteni, mert akkor a számítás jó része átlapolható lenne.
Egyébként vannak ennek a kezelésére tipikus trükkök is, de azokat nem alkalmazza a Deus Ex. De persze később bekerülhet. Viszont az is némi sebességbe kerül.
A trükközés ellen szól, hogy azt a módszert, ami a GPUOpennek a része ennek a kezelésére, a GeForce nagyon nem szereti. Négyszer annyit lassít az NV hardverein, mint a Radeonokon. A hardver alkalmas lenne rá, csak dokumentáció nélkül nem lehet jól optimalizálni. -
Loha
veterán
válasz
velizare #21349 üzenetére
A pin2-őn opcionális a 12V mint az ábrán is látható, a sense pinek helyett ground nem opció.
Itt a videóban látható, hogy az AMD korábbi ref. kártyáin szabványosan oldotta meg a dolgot. -
keIdor
titán
válasz
velizare #21154 üzenetére
De igen, viszont ha ez ennyire időtálló akkor minek cserélgetni? Ott veszti értelmét az egész.
mlinus: Nem semmi, pedig még az árak is mentek fel. A másik oldal sehol nincs, persze csak a 480 az, aminek volt ideje terjedni. Kollégával értek egyet: " I believe the ratio 80/20 nvidia/amd won't change in the near future. Vega, where a you? ".
Ezért is vagyok annyira szkeptikus, nem lesz itt semmiféle szoftveres AMD előretörés, egyrészt ahhoz legalább 50-50 % kéne, másrészt DX10.1 és DX11-nél is eljátszották ezt már. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #21086 üzenetére
Felőlem lehetett volna. Ma már igazából mindegy. Ez az RPG vonal úgy alakult ki, hogy eredetileg a Dragon Age Inquisition volt betervezve, de aztán Oli azt mondta, hogy ő inkább a Shadow of Mordort akarja, mert kevés volt az NV-s cím a tesztcsomagban, és jobban is szerette ezt a játékot. Én meg mondtam, hogy akkor legyen az. Amikor erről döntöttünk, akkor még nem létezett Witcher 3, és ez így maradt rajtunk. Mostanra lényegtelenné vált, mert a következő RPG-szerűség a Deus Ex lesz, illetve van némi információnk arról, hogy a Dishonored 2 milyen API-t használ. Nagy az esélye, hogy Vulkánt választanak a fejlesztők a DX12 helyett, mert eredetileg egy Mantle kódjuk volt, és Vulkánra azt könnyebb átrakni. Szóval ha minden jól alakul, akkor lesz egy Vulkan RPG és egy DX12 RPG.
(#21107) huskydog17: Válasz fent.
A Forza 6 nagyszerű, csak borzalmasan körülményes UWP-s programot tesztelni. A Quantum Break is csak azóta merült fel, mert pár hete tudjuk, hogy lesz Win32 API-ra írt változata. UWP programot jelen formájában csak úgy lehet jól mérni, ha van benne benchmark. A WCCFtech erről már tudna mesélni, mert háromszor módosították a teszteredményeket a teszt megjelenése óta a Forza 6-ra. [link] - ami technikailag ilyen problémás, az nem való tesztbe, mert nagy esély van vele hibás eredményeket közölni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
velizare #20861 üzenetére
Táblázat itt: [link]
(#20862) vitko: Ezek a gyártói csomagok nem feltétlenül szükségesek a működéshez. Extrákat biztosítanak. Mindegyik olyan játék, amely elkészült és megjelent, de extrákat igényelt, támogatja az AMD és az NVIDIA runtime-ját is. Például EVE: Valkyrie, Chronos, The Climb. Persze más-más dolgokat használnak a gyártói csomagokból. Például az NV-éből az MRS-t, hogy a képkocka szélét ne kelljen teljes felbontáson számolni. Az AMD-s párját ennek nem használják, viszont használnak LDL-t.
A professzionális hardver a tartalomkészítőket érdekli. Az egy másik ága volt a vitának. Tartalomfogyasztóknak ez nem kell.
-
#85552128
törölt tag
válasz
velizare #18830 üzenetére
Az AMD memóriakezelése sokkal rosszabb mint az nVidia-é: [link]
Ahol egy 4 GB-os Nano rendszeresen beakad, ott a 8 GB-os 390 és a 3.5/4 GB-os 970 vagy a 480 végig simán megy (bár a vége felé a 970/980 is elejtett egy spikeot de még mindig stabilabb volt)...
Kompromisszumokkal persze, csak nem mindegy hogy olyat kell kötni ami amúgy nulla hatással lenne a teljesítményre ha lenne elég VRAM (pl. textúra).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Napelem
- Autós topik
- Videó stream letöltése
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asrock Challanger B580 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming Elite Eladó!
- ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 Ti OC 6GB GDDR6 192bit
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest