Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz velizare #21659 üzenetére

    Így lett beállítva. Ez egy nagyon GPU-zabáló effekt, tehát ha nem paraméterezik kompromisszumosra, akkor könnyen elveszi a sebesség felét. Általában úgy van kalibrálva, hogy 10-20%-nyi sebességet vigyen el, és ez ennyire elég. DX12-ben az aszinkron compute mellett ezen lehetne segíteni, mert akkor a számítás jó része átlapolható lenne.
    Egyébként vannak ennek a kezelésére tipikus trükkök is, de azokat nem alkalmazza a Deus Ex. De persze később bekerülhet. Viszont az is némi sebességbe kerül.
    A trükközés ellen szól, hogy azt a módszert, ami a GPUOpennek a része ennek a kezelésére, a GeForce nagyon nem szereti. Négyszer annyit lassít az NV hardverein, mint a Radeonokon. A hardver alkalmas lenne rá, csak dokumentáció nélkül nem lehet jól optimalizálni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák