Hirdetés
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Feldagadhat a Pixel 7a aksija, fizet vagy cserél a Google
- Macrodroid
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaaben
újonc
Sziasztok!
Megosztanám veletek a problémámat hátha tud valaki segíteni.
Adott egy 99-es volvo s80 t6. Elvittem chippeltetni ami meg is történt forrasztani kellett. Hibatároló ki lett olvasva elötte vezérműtengely jeladó szakadást írt. Teszt kör sokkal jobban gyorsult az autó, turbónyomás 1.1bár majd stabil 1bár. Utána mikor indultam hazafelé elég jól kellett nyomni a gázt és alig ment az autó majd észheztért. Másnap ki lett olvasva turbónyomás szabályzót írt még a vezérműtengely jeladó mellé hibának. Ezt ki is cseréltem meg a vákumcsöveket is ami gyanús lehetett. Az autó ezután sem javult meg miután bemelegedett és pl leállítottam vagy párszor oda léptem neki szintén nem ment rendesen és a pillanatnyi fogyasztás sem ment 20l fölé ami bőven felette szokott lenni. Amikor eléri a kb 3500-4000es fordulatot akkor egyből ránt egy nagyot megindul de akkor sem úgy mint kéne. Ezután üzem melegen már be sem akart indulni, beindult megállt kb 1 óra múlva pöccre indult. Kapott egy új üzemanyag szivattyút is... Szóval ez lenne a gond. Ha valakinek lenne ötlete szivesen hallgatom köszönöm! -
#18001664
törölt tag
válasz
MiklosSaS #3881 üzenetére
Nekünk 98' S70 2.0 T5 van, 4 fokozatú autómatàval, kicsivel több mint 321.000 km-el. Hosszabb utánaolvasás után a motorba Castrol Edge Titanium FST 5W-40 került, a váltóba még nem kellett mert 4.000 km-el ezelőtt volt cserélve DexronIII.
Emelt turbónyomással és kiiktatott turbónyomás szabályzóval városban az átlagfogyasztás 13.1-14.8 közt alakul. -
zsid
senior tag
válasz
Cseri81 #3889 üzenetére
Előjött pár apró hiba amiért már alapból bontani kellett volna ( szelepszár szimering, karter és szelepfedél ragasztásnál elkezdte engedni az olajat, az egyik turbó elkezdett rakoncátlankodni ) aztán mire belefogtam volna a váltó feladta a harcot. Egyik pillanatról a másikra az M3-on dobott egy "Automataváltó sürgős szerviz " üzenetet és onnantól nem akart dolgozni. Akkor félreállítottam és pár hónappal később, amikor volt egy kis időm, akkor nekiestünk. Azóta megint nincs időm rá, szóval most áll a project.
Időközben öcsémnek köszönhetően a másik kocsimban is becsúszott egy motorcsere -
tjojo
tag
válasz
runner 125 #3895 üzenetére
Hogy látod ennyi használat után, "éri" az árát a Bluepower? Szeretnék a jövőben hifi-t okosítani, ez vagy a Yatour/Grom Audio lesz a befutó.
-
Cseri81
csendes tag
Ilyesmit magyarföldön nem lehet beszerezni?
Esetleg épített be már valaki? Érdemes vele foglalkozni? -
FeRRaR1
őstag
válasz
Cseri81 #3890 üzenetére
Lehet hogy belenyúltak, az ex rendőr V70 T5 is 300 HP a polgári meg "csak" 250-260-280.
Rosszabbik esetben sufni tuning dolog, de rá kell kérdezni, az a biztos.Más:
Ezeket a gyűrűket rendeltem az S80 2007 téli felni szett mellé, ez alapján, mivel nem volt benne, és az egy első generációs S80-ról jött le, már megrendeltem, de aki biztos benne az megerősíthetné, hogy ez lesz a jó.
V70 téren kiderült, hogy azért merült le az akksi, mert nem tölt a generátor, már vissza is jelzi az akksi ikont, (múltkor is jelezte, de azt betudtam annak, hogy szétbontottam) ha meg már csak 5-10 perc van vissza, akkor kiírja hogy low battery voltage, majd szépen lassan kifogy a szufla. Közben, mikor másodszor tölteni akartam, tönkrement a 14 éves bosch töltőnk is... Így azt is kellett rendelnem.
De mivel egyébként is véres a torka, megrendelem ezt is, majd holnap kimegyek a bontóba, van nekik egy V70 2.4 T, és kikapom a generátort, remélem passzol az enyémbe (V70 T5) és helyre teszem egyszer s mindenkorra.
-
runner 125
nagyúr
Vááá, nagyon nagyon kéne.
-
Cseri81
csendes tag
Ez hogy lett 300Le-s?
-
Cseri81
csendes tag
"A legtöbb váltóhibát a Geartronic + T6 kombó produkálja, mivel a váltó kisebb benenő nyomatékra építették, mint amit a motor lead ( legalábbis az első generációnál)."
Na mondjuk ettől félek én is!
De hát tudtam mielőtt megvettem...
Igazából nagyon kíméletesen szoktam autózni, talán nem lesz baj!Olajból én maradok a 0W/30-nál.
Nekem most városban 11,2 az átlagom, de ugye elég jó idő is van.
Amúgy miért kellet szétszedni a gépet?
-
FeRRaR1
őstag
Nincs időm most belemerülni a keresésbe, de igen is lehet olcsón itt autót venni, csak odafigyeléssel, én is hallottam ugyan ezt a sztorit nem egy embertől, hogy mind bontóba végezte amit ennyiért vett, nekem egy se, faternak egy se, ismerősömnek, aki szintén ezt csinálja, egy se. Ez konkrétan több mint 40 autót jelent két éven belül. Sokan egy jelentéktelen hibát komolynak vélnek, és otthagyják a jó vételt. Meg persze sok emberrel meg lehet etetni dolgokat....
Ezeket kb két perc alatt találtam valamelyik szinte biztos hogy vállalható, és mind 2000 utáni, bár ez semmit sem jelent szerintem, mert 10 év felett nem évjáratot veszel, ha nem állapotot.
Így szoktam elkezdeni szűrni, legalább is ebayen, ebből kiindulhatsz. Azért pont V70-re kerestem, mert most azokra vagyok ráindulva
Cseri81
Jelentem hogy én éppen csinálgatok egy ülés javítást, szint kevergetem tesztelgetem, de még mindig kicsit sötét
vettem fillert, egy festék szettet, de csak játszogatok vele egyenlőre, kicsit keverek, változatok rajta, és tesztelem, kb 2-3 naponta, de még mindig nem tökéletes a szín egyezés. V70-es anyós ülésének az oldalán van egy horzsolásos vágás, nem komoly, de majd eltüntetem, ha kikevertem a tökéleteset.
-
zsid
senior tag
válasz
7600 GS #3882 üzenetére
És általában nem kapják meg a törődést - mint máshol sem. Legkésőbb 300 000 környékén az összes letérdel.
A legtöbb váltóhibát a Geartronic + T6 kombó produkálja, mivel a váltó kisebb benenő nyomatékra építették, mint amit a motor lead ( legalábbis az első generációnál).
Én az 5W40-et nem erőltetném T6-ban. Egyszer én is kipróbáltam, érezhetően vesztett a motor a dinamikájából a gyári 0W30/5W30-hoz képest.
A TVt nem próbálgattam, mióta megvolt a digitális átállás, de előtte jól jött, amikor 4 órát álltam az ukrán határon
Az én T6-om nagyon jól fogyaszt, mivel épp motor/váltó felújítok , így darabokra van szedve az eleje. Előtte 11-13 közötti átlagot produkált, ami nem is rossz, főleg, hogy én nem igazán óvatoskodtam vele. Városban 15 alá nem ment szerintem egyszer sem, viszont 20,6-os tripet sikerült csinálni Budapesten.
-
Ck.
addikt
Üdv urak,
Látom erősen angolosodik a topic, ami nem is baj, mert lenne egy ide való kérdésem:
Egy jóbarátom keresgél most autókat és itt többen is írtátok, hogy milyen jó, akár ezredfordulón túli Volvókat lehet már akár 6-800 fontért venni. Nos én ebben a hitben erősen megdőltem, miután három 1000 font alatti angol autóból kettő a scrapyardon végezte néhány hónap alatt, úgyhogy én ebben nem merek tanácsot adni neki.
Elsősorban milyen típust, motort és váltót tudnátok ajánlani ebben a 800 font körüli árkategóriában?Egy-egy gumtree vagy autotrader linket nagyon megköszönnénk, ha netán felemészt a szabadidő.
-
Cseri81
csendes tag
Szia!
Igen, 2.8 T6.
Akkor ok, most a gyári felniről leveszem a nyárigumikat, ha valakit érdekel, szinte új 225/55 R16 eladó!
Erre ráteszem a télieket és aztán nyárra veszek egy szép 17-est majd rá.
A 18 szerintem már kicsit sok lenne rá!
5W-40? Hát nem tudom. Mióta használod ezt az olajat? Télen is mész vele, keményebb hidegben?
A TV-t aktiválnám, csak azt nem tudom mennyire foghatóak felénk az adások! Mert beruházok 50-et aztán nézem tovább a hangyákat, annak nem sok értelme van!
Amúgy fogyasztással hogy szoktál/tatok/ kijönni?Bőrfestést csinált-e már otthon valaki?
Esetleg valami tuti szett hozzá? -
BBalu
csendes tag
válasz
Cseri81 #3883 üzenetére
Szia!
A tiéd az 2.8 T6 igaz?
A tanksapkából puskáztam: 225/55 R16 nekem is ez van.
225/50 R17
215/55 R16 nekem ez a téli
235/40 R18Olajból nekem 5W-40 van benne. A tv h megszűnt az analóg adás nekem se működik de amúgy se nagyon volt használva. A navi pedig csak a gyári DVD-ket viszi már, pedig volt fej tisztításon, de ha nagyon kell akkor telefonon megoldom
'Volvo' árban van. kerékagycsapágyat cseréltettem 50k-ért. Gyujtó trafót ha jól emlékszem kb 18k-ért hoztak/db szorozd be 6-tal.
-
Cseri81
csendes tag
-
7600 GS
addikt
válasz
MiklosSaS #3881 üzenetére
Geartronic is Volvo Cars' name for its manumatic transmission, similar to Porsche's Tiptronic. It is available in 5 and 6 speed models, and is controlled by a microprocessor. The microprocessor automatically shifts to the next gear if a forgetful user in manual mode red lines the engine. Manual shifting is allowed with the gear stick in the manual mode. The gear stick can also be used just like any other automatic gearbox, where the transmission will shift automatically.
Geartronic is offered on Volvo vehicles with engine displacements of 2.0 liters or greater. Geartronic transmissions are manufactured in Japan by Aisin AW. They require the use of automatic transmission fluid that meets the JWS 3309 specification. The MY2011 6 speed requires AW1.
Ha megkapják a törődést az automaták, akkor véleményem szerint örök élet +1 nap.
-
MiklosSaS
nagyúr
Volna egy noob kerdesem, vagyis ketto:
- mennyire jo az automata valto a Volvoknal?
- mi az a Geartronic ? -
zsid
senior tag
válasz
Cseri81 #3879 üzenetére
Patentot cikkszám alapján talán találsz valahol aftermarket-et.
Ha jól emlékszem, akkor 24 000km-enként kell szintet ellenőrizni, minden második ilyen ciklusban ajánlott a csere ( szűrővel együtt).
Kézikönyvhöz katt ide.
Ha jól látom ez Thor, ebből van 7,5x17-es ( bár a felnikben nem vagyok nagyon otthon).
Olajból 0W30-at érdemes használni.
Nekem is mondták, hogy hajlamos beleégni az olaj, az enyémbe pl nem égett bele. Ha rendszeresen cseréled az olajat,nem Botondot öntesz bele és gyilkolás után nem állítod le egyből akkor nem fog beleégni.Ezt szerintem nem akarod kivetetni tisztítás címszóval, mert sehonnan nem férni hozzá, csak a fél motor lebontása után. Nem igazán értem ekkora motornál miért ragaszkodtak a kereszt elrendezéshez. Akkora csöcs bármit is csinálni rajta, hogy az valami katasztrófa.
-
Cseri81
csendes tag
Sziasztok!
Pár nap használat, átnézés után felmerült egy-két kérdésem (S80 T6):
- motorháztető szigetelés tartó bolhákat honnan tudnák beszerezni? (a patent centrumban, csak ilyet találtam)
- automata váltóban mikor esedékes az olajcsere?
- kézikönyv honnan szerezhető be az autóhoz, mert van pár számomra érdekes funkció?
- jelenleg 225/55 R16-os gumi van rajta gyári alufelnin. Mia gyári gumimérete R16-ban?
- nyárra szeretnék egy 17-es gyári felnigarnitúrát. Ebből a fajtából létezik 17-es is?- télen milyen olajat érdemes használni? Melyik a gyári ajánlás? (most Castrol 0W-30 van bent)
- turbó csövekbe hajlamos tudtommal beleégni az olaj. Ez bandázsolással szerintetek javítható, tisztítás után?Köszönöm, ha foglalkoztok a kérdéseimmel!
-
FeRRaR1
őstag
Az üzenet természetesen megoldható. Azért írtam, hogy ha ott vagyok, akkor már inkább a motort nézem meg mint a forgalmit, mert azt így is úgy is megnézném. Autónézés közben nincs szükségem motorkódra, felismeri az ember hogy 4 vagy 5 hengerest lát. De ez még mindig semmit nem változtat azon, hogy nem dönthető el egyből hogy melyik verzióval állok szemben, így extra köröket kell futnom vele, amire vagy kapok választ vagy nem.
-
zsid
senior tag
válasz
FeRRaR1 #3875 üzenetére
Ráírsz, hogy nézze meg a forgalmiban. Nem nagyon e-bayezek, de gondolom azért ez még megoldható.
Ha már az autónézés közepén vagy, fogalmam sincs hol lehet feltüntetve a blokkon kívül a motorkód. Erre most így hirtelen nincs ötletem.#runner 125 A D4204Tx a 4 hengeres, a D5204Tx az 5 hengeres D3.
-
FeRRaR1
őstag
Igazad van, de nem ez a lényeg, sok hirdetés pl e-bayen, egyszerűen nem lehet eldönteni, hogy 4 vagy 5 henger. Leírásban csak annyi hogy D3, és ez így kevés. A tulaj meg agyilag zokni, és köze nincs hozzá, akkor potyára nem biztos hogy elvezet az ember x száz kilométert. De ha már ott lenne a kocsi, inkább felpattintanám, úgyis mindig alaposan átnézem az elejét, hátulját vásárlás előtt.
-
zsid
senior tag
válasz
runner 125 #3872 üzenetére
Szerintem forgalmiból simán megmondhatónak kellene lennie, mert nem egyezik a két motorkód
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #3871 üzenetére
Beszéltem Index-en erről Etyivel (Zay utcai Volvo szervizvezetője) és ő is elmondta, h nagyon nehéz évjárat alapján elkülöníteni, h melyikban van 5 hengeres saját Volvo diesel motor, és melyikben a PSA eredetű 4 hengeres, mivel volt olyan évjárat, amikor mindkét motorral szerelték őket.
A legtutibb minden ilyen esetben vázszámot kérni, és abból már látja a szerviz, h milyen eredetű motor van benne, hiszen a D3 logót megkapta mindkettő._
Néha úgy hiszem h az ilyen olx féléken havonta felbukkanó viccesnek szánt aprók csak az unalom szülöttei, fiktív, egyébként nem eladó autóról szólnak, de valahogy ennél nincs kételyem.
mod. Kb 4-5 napja láttam először, akkor még csak 35.000-en látták, ezek szerint bejárta a létező összes autós forumot.
Totalcar, valamelyik Alfa-fan írójától olvastam egy tesztben, h az Alfa-k nem szarok, csak törődést igényelnek.
-
aneda
senior tag
válasz
runner 125 #3850 üzenetére
Vevőt már cseréltem, mert azt hittem az a baja, de a műszerfal tetején van.
Érdekes hogy már kétszer előfordult hogy Pécs határában vesztette el a jelet.
Az iGo szerint van jel, csak a pozíció meghatározás nem sikerül. -
MiklosSaS
nagyúr
válasz
runner 125 #3863 üzenetére
Meg nem biztos hogy az lesz...csak szemezgetek vele. Lehet hogy egy V50/S40 1.6D jobb volna.
Az 1.6 D az Ford? Jo motor vagy eleg gyenge?
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #3863 üzenetére
A következő autócsere 2-3 év mulva lesz esedékes, akkor komolyan megfontolok egy Volvot
maddionmax:
-
hdman
őstag
válasz
maddionmax #3864 üzenetére
Igen, de én azt irtam, hogy eredetű. Az Alfában, a Fiatban, az Opelban és a SAAB-ban is van pl a 150le/320nm variáns. Csontra ugyanaz a motor.
Ezen nemfogunk összeveszni
-
maddionmax
senior tag
No offense szintén, de Opel also uses a version of this engine.Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat..
Pont annyira Fiat, amennyire GM, de legyen igazad, hívjuk Fiat motornak
Megbízhatóságán nem változtat
-
hdman
őstag
válasz
maddionmax #3857 üzenetére
The most common JTD engine is the 1.9 L (1,910 cc, 82 mm bore, 90.4 mm stroke) straight-4 found on various brands and models. The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS or 77 kW or 104 hp), making it the world's first common-rail diesel passenger car. In 1999, it was introduced on the Fiat Punto (81 PS or 60 kW or 80 hp) and the Fiat Brava, Bravo and Marea range. There were also 85 PS (63 kW; 84 hp), 100 PS (74 kW; 99 hp), 110 PS (81 kW; 110 hp) and 115 PS (85 kW; 113 hp) versions available. The engine block weighs approximately 125 kg (276 lb).
The Multijet second generation features a common-rail design and is available with seven different power outputs. The 8-valve version has 100 PS (74 kW; 99 hp), 120 PS (88 kW; 120 hp) or 130 PS (96 kW; 130 hp), the last four with variable geometry turbocharger; and the 16-valve version have 134 PS (100 kW; 136HP), 138 PS (103 kW; 140HP), 150 PS (110 kW; 150 hp) or 170 PS (130 kW; 170 hp).
Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It is used in the Vectra, Signum, Astra, Zafira, Cadillac BLS and Suzuki SX4 as well as some Saabs marked as TiD and TTiD (twinturbo version).
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
runner 125 #3860 üzenetére
-
maddionmax
senior tag
válasz
runner 125 #3858 üzenetére
Semmi támadást nem éreztem benne
Természetsen kivétel erősíti a szabályt, illetve pont azért írtam, hogy csak a dízeleket nézve, alapból 2 motor kukába való, az 1.9-es motoron kívül mind hulladék.
Szvsz ezek a rosszul megválasztott erőművek okozzák, hogy a 10 legrosszabb között szerepel.
De!...ha az ember utána megy és vásárlás előtt tájékozódik, akkor nagyon jó és olcsó kocsikat tud kifogni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maddionmax #3855 üzenetére
A kivétel erősíti a szabályt.
Amíg a statisztikák is engem igazolnak, Volvo-n és japánon kívül nem lesz másom.
3857
No offense, azért hdman tudna mesélni.
-
hdman
őstag
válasz
maddionmax #3855 üzenetére
Az 1,9 literes dízelmotor Fiat eredetű.
-
maddionmax
senior tag
válasz
runner 125 #3853 üzenetére
Ezzel azért erősen vitatkoznék
Erősen elfogult vagy a minőséget illetően.Diesel-nél az 1.9-es motor és mechanika Opel, 2.2 diesel Isuzu felejtős, ahogy a 3.0 is.Váltó a Vectra-ból jön, semmi baja.
Nekem egy 9-3 (2006) 1.9 TiD-m van, automata váltóval és 177.000 km-rel. A gyári meghibásodásokon túl, amik elfogultság nélkül mondhatjuk minden kocsinál vannak, semmi baja sincs.
Nagyban függ kitől veszed, ütötte-verte vagy vigyázott rá.
Az egyetlen átkuk, hogy az áruk padlón van, mivel a gyár tönkrement.
(Hagyjuk, hogy átvették, konkrétan nulla az egész.) -
MiklosSaS
nagyúr
válasz
runner 125 #3853 üzenetére
Ja, nem tudom meg a szomszedom is lehet,
Tehat inkabb egy 2004-2006 evjaratu S60-as mint egy Saab vagy Passat ?
(#3852) hdman:
-
MiklosSaS
nagyúr
Huha, csak most figyelem hogy van Volvo-s topic is.
Nekem is van egy S80, 2010-es evjarat...diesel.Volna egy kerdesem is. Most szemezgetek egy Saab-al, csak meg nem tudom hogy megerne vagy nem. Mi a velemenyetek a 2007-210 kozott gyartott Saab-okrol? Dieselt szeretnek. Csak nem nagyon ismerem a saab-okat.
-
FeRRaR1
őstag
Össze raktam teljesen a rendszert, T4 neo wedge bent a helyén, világít is mint a karácsonyfa, szerencsére nem túl erősen, mert féltem a ledektől, de csak ezt találtam, meg eredeti Volvot, valami négyszeres áron. Az auxot is elosztottam, kivezettem a könyöklőbe és a kesztyűtartóba.
Viszont a kocsi nem indult be, tekert párat az indító, aztán elhalványult minden, mondom de f@sza, több mint egy hete nem jártam vele, elég hidegek lettek az esték, meg előtte is az S80-at használtam a hosszabb utakra, akksi töltőm természetesen nincs, de már szereztem egyet, valami no name csoda akksi van benne, eléggé leharcolt állapotban, de egyenlőre felveszi a töltést.
Minden esetre túrtam kicsit a netet, és lementettem egy drágább alternatívát, ha úgy alakulna.
S80 is az idén kapott egy Bosch S5 100AH akksit, mert a szerencsétlen cellazárlatost adott hozzá.
Ez nem a legszerencsésebb év... -
aneda
senior tag
válasz
runner 125 #3846 üzenetére
Ja, raktam rá újabb térképet, de elég instabil.
Mintha az eredeti térképpel jobb lett volna, de vissza kéne rakjam, hogy tényleg ki lehessen jelenteni. -
maddionmax
senior tag
Saab 9-3 (2006) navigációval kapcsolatban lenne valakinek tapasztalata?
-
echterion
nagyúr
Nah, tegnap este végre kiderült, hogy mi az a pár hónapja rendszertelenül felvillanó engine lámpa. Egy p1171-es kódot ír, ami vagy a légtömegmérő, vagy a hosszú távú magas fogyasztás miatt jön elő. Mivel nincs motorerővesztés, rángatás és pár nap után el is tűnik, ezért kizárásos alapon (no meg mert valóban így van, mikor gázzal fut), a fogyasztás miatt nyafog a gép, ugyanis lpg-vel valóban többet fogyaszt, mint normál üzemben, benzinnel.
-
7600 GS
addikt
válasz
runner 125 #3838 üzenetére
Mi a fejegységed pontos típusa?
-
FeRRaR1
őstag
Igen teljesen kiszedtem mindent onnan, most akartam kimenni ablaktörlő lapátot cserélni, de szerencsére leszakadt az ég, úgy hogy holnapra marad, a klíma panelben lévő izzók típusát nem tudod véletlenül?
Valószínűleg ott követtem el a hibát, hogy megpróbáltam bezárni, mikor bejöttem forrasztani a +12 voltot az aux egységnek, nem is zárt, pedig háromszor is rányomtam.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #3838 üzenetére
Yatour beszerelve, működik, betettem a kesztyűtartóba, de majd egy hosszabb AUX kábelt elvezetek a könyöklőbe is.
Pozitívum: Elsőre működött, tökéletesen szól, semmi hiba nem volt, ki is takarítottam a helyét a konzoloknak, elég sok retek volt ott.
Negatívum: Elektronikai hibakódot írt be a rendszerbe, és ég az akksi, ABS, ESP visszajelző.
Na ugye rá kéne dugatnom a szerelőmnél, de az kicsit messze van, ismer valaki esetleg valami kombinációt, ami kiüríti a hiba tárolót?
Más, 2 izzó ki van égve a középkonzolban, ahol az AC gomb van, és ahol az anyós ülés hőfok szabályzója, tudja valaki a pontos típusát? Mert akkor kicserélem mindet (5-6 db) bekötöm a másik AUX kábelt, és csak utána foglalkoznék a hibakóddal.
-
runner 125
nagyúr
-
AliasB
senior tag
Üdv mindenkinek!
Lenne egy gyors kérdésem hozzátok. Adott egy volvo autórádió amihez lehet cd tárat csatlakoztatni. Konkrétan egy SC csatlakozóról lenne szó. Meg tudná valaki mondani a lábkiosztását? Köszönöm!
Ez lenne az: -
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #3834 üzenetére
Mázlim volt, sikerült egyet lealkudnom 12.000,-re, új dobozos.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #3834 üzenetére
A grom az 5x ennyibe fáj, és még ez is bőven többet tud mint amire nekem szükségem van, így már bátrabban rendelem meg. Bár tegnap a belső teljes takarítás volt terítéken, ma meg bőrápolás, két kis repedés eltüntetése, rendeltem hozzá szettet, utána majd csak 2 hét múlva tudok foglalkozni ilyenekkel, majd akkor AUXosítunk
-
BBalu
csendes tag
A kulcs mintha nekem úgy rémlene, hogy amikor az s80 kapott egy hangyányi ráncbaszedést 2002 után onnantól bicskakulccsal jött ki. (De egyáltalán nem biztos!).
Más kérdés a 2.5T motorok híresen jók, viszont a hozzájuk tartozó 5 sebességes automatáról mit lehet tudni? (2006 előttiek)
Köszi mindenkinek!
-
dgabro
tag
válasz
runner 125 #3831 üzenetére
Megint csak azt tudom mondani, hogy józan ésszel nézve, abszolult egyetértek veled.
Nagyon sokat rágódtam az autó eladáson is, viszont az az igazság, hogy nagyjából 650-ért tudnám meghirdetni, amiból minimum alkudnak 50 ezret, elmegy 600-ért, és itt vagyok autó nélkül kitudja meddig.
Nem szeretnék állandóan szivességeket kérni azért, hogy a barátaim vigyenek ide-oda kitudja meddig autókat nézegetni.Mert ugye mi a garancia arra, hogy kedden eladom az autót, szerdán pedig már át tudok ülni egy másikba.
Az a plusz 100ezer forint pedig olyan hamar elmegy az alatt az idő alatt amíg nem lenne autó, hogy észre se vennénk.
Most kapásból az nem fér bele, hogy megveszem az újat és majd valamikor meg elmegy a régi autó, és még marad pénz a téli gumikra, plusz az első szervizre és átírásra.
Egy 2007-es 9-3-as Saab kombiba 550ért beszámították volna az autómat (amit 1,85M-ért hirdettek hasonlóan az S80-hoz), aztán persze az is lehet, hogy soha többet nem kapok rá ilyen beszámítási ajánlatot
ez is benne van a pakliban.
(Igen, egy kis Saab kitekintésem is volt, de az utolsó pillanatban lebeszéltem magam róla, mert tudom, hogy csak Volvo pótlék lett volna).Viszont ha sikerülne egy hasonló beszámítási matekot kiokoskodni egy S60-ra, vagy egy S80-ra, akkor beáldoznám azt az 50-100 ezer forintos előnyömet, amit azzal nyerek, ha magamnak értékesítem az autómat.
Viszont megszabadulok az alkudozóktól, és a hirtelen autónélkül maradás napjaitól is.Aztán persze ha nem jön össze a megegyezés a beszámítással, akkor nem alkudozok, hanem tovább állok. Ezután sincs vesze még semmi, mert az idő előre haladtával tudok még pénzt gyűjteni akár arra is, hogy megvegyem az új autót, a régit pedig majd valamikor utánna eladom. Mondhatni talán, hogy ebben az esetben "az idő nekem dolgozik".
De alapjáraton nem ebben gondolkoztam, mert még idén szeretnék azért ennek az ügynek pontot tenni a végére. Türelmes vagyok, várok is, de azért régóta húzodik ez már bennem az az igazság
-
runner 125
nagyúr
Jajj jajj, az nem a legjobb út.
Nem csak anyagilag járnál jobban, ha te is mint magánszemély értékesítenéd a mostani autódat, hanem meglenne annak az esélye, h magánszemélytől vásárolj, ami sok esetben mérföldekkel jobb vételt jelent, mint a nepperek által, eladásra "felkészített" autók.
Magánszemélyek után a márkaszervizeknek javasolnék még bizalmat. Ott kisebb eséllyel megy szvsz a cigánykodás, mint a kavicsos neppertelepeken, de piaci áron ott sem számolnak be semmit.Világos belső szép, de iszonyú kényes. Jobban öregszik, jobban meglátszik rajta a karc, sérülés. Hidd el, az autóápolás az egyik atraktív hobbym. ( 01, 02, 03, 04, 05 )
Céltudatosan választottam mind a sötét belteret, mind az ezüst (vagy árnyalata) külsőt, ugyanis e tekintetben ez a páros a leghálásabb.
Fekete, sötétkék új autó 1 mosás után hajszálkarcos lesz, legyen az bármivel kezelve.Tolatóradart pl kifejezetten könnyű utólag beépíteni, minőségi radarokat 15-20k-ért adnak már.
-
FeRRaR1
őstag
Lehet hogy gyári, csak nekem feltűnt, hogy pont tegnap láttam ilyet, utángyártottban, illetve volt már rengeteg Volvo a családban, és ilyen kulcsa egyiknek sem volt, vagy a külön kulcs és nyitó, vagy az újabbaknál amit linkeltem, de az sem bicska, mivel a kulcs csak felülről húzható ki vészhelyzetben, ha kéne, egyébként még soha nem használtam. Attól még lehet, hogy a régebbi típusokhoz ez volt a feláras kulcs, ha volt ilyen, nem zárom ki, csak nem hiszem
-
FeRRaR1
őstag
[link] Nekünk az első verzió volt a 2004-es S80 D5 mellé, illetve az van most nekem a V70 mellé is, bár nem érzek késztetést hogy lecseréljem, de az egyik szett kulcs eléggé a halálán van, ütött kopott lemerült, repedezett, azt lehet hogy beváltom egy ilyenre, és akkor lesz mind a kettő, el tudom dönteni melyik a kényelmesebb. De a legjobb persze az új S80 kulcsa, [link], csak sajnos nekem az egyel butább van, azon nincs visszajelző led, és nem megy a kulcs nélküli nyitás, indítás, bár nem sírok érte, szerintem az hatalmas biztonsági kockázat.
-
dgabro
tag
válasz
FeRRaR1 #3825 üzenetére
Igen, érzem én is, hogy nagyobb a kockázat, ezért nem is döntöttem még el, és nem szaladtam érte gyorsan. Megvárom amikor úgyis arra felé lesz dolgom, de mégis úgyérzem, hogy látnom kell majd.
(Ha ugyanez S60-ban lenne, feketében, és 180-250ezres futással, már biztosan úgy alakítottam volna az időmet, hogy elmenjek megnézni, hiszen pont az lenne az "én" autóm
ezzel azért kicsit óvatosabb próbálok lenni.)
"a gyári kulcsokat lecserélték az utólag vásárolható bicskásra"
Nem ilyen a gyári kulcs? Emlékeim szerint ugyan ilyen bicska volt már a 2004-es D5-ös S80-hoz, ami új ként lett elhozva, és senki nem vett hozzá utólag másik kulcsot (vagy én emlékeznék rosszul?).
-
FeRRaR1
őstag
Sokkal nagyobb kockázatot vállalsz ezzel, és a világos belsővel sokkal nagyobb nyűgöt veszel a hátadra... Persze nem lebeszélni akarlak, csak elmondom a véleményemet. A kilométerben legalább nem hazudnak, a gyári kulcsokat lecserélték az utólag vásárolható bicskásra, végig szervizelve volt ami nem hátrány, csak a 400.000 km felé közeledve már befigyelhet akármi más is, mondjuk én is 280.000-al vettem az S80-at.
runner 125
Amit mondtál, Grom az nagyon drága, és nekem tényleg csak egy egyszerű AUX kell semmi extra. Erről mit gondolsz? Olyan 23.000,- lenne, egyszerűnek tűnik a beszerelése, néztem róla 4-5 videót, működik is...
-
dgabro
tag
válasz
runner 125 #3821 üzenetére
Köszi, néztem már
Nem az én autóm sajnos. Biztos, hogy jó vétel, de a helyzetem és az elképzelésem ennél árnyaltabb. Elég fontos információt felejtettem el leírni, hogy nem szeretnék az autóm eladásával foglalkozni (tisztában vagyok vele, hogy így vesztek az értékéből, de ezt is belekalkuláltam), és az autóbeszámítással mindenképp szeretnék élni, így ez esetben sajnos vagy nem sajnos, de kereskedésekben nézelődök, nem magánszemélyeknél.
Valamint a világos belső a gyengém. Ezért is említettem, hogy váratlanul a látókörömbe került a korábban linkelt 2.5T AWD, mert ez gyakorlatilag az extralistával és képekről jónak tűnő állapota miatt keltette fel most az érdeklődésemet annak ellenére, hogy korábban mindig tovább siklottam fölötte, már csak az ezüst színe miatt és a fekete kárpit miatt is. De most a kényszer rávitt, mert egyszerűen nincs másik S60 ami tetszene egy kicsit is, és minden elképzelésemnek megfelelne, valamint egy picit elkezdte piszkálni a fantáziámat a 2.5T motor is. De tényleg csak kicsit, mert nem gondolom, hogy a 2.0T nem viszi nekem megfelelő módon az S60-at vagy az S80-at.
Extrák. Érdekes dolog, és lehet, hogy ezzel is egyedül gondolkozom így (lehet, hogy nem is a legjobb út a használtautó vásárlás során
), de mindenképpen arra törekeszem, hogy egy igazán jól felszerelt autót találjak, mert ismerve magamat utólag eszem ágában nem lesz azzal foglalkozni hogy parkradar, ülésfűtés, memóriás ülések beszerelésével bajlódjak (viszont ezeket mind-mind szeretném), azonban ha a futómű kopog, a turbo haldoklik vagy a kuplungot cserélni kell, akkor azt minden további nélkül ígyis-úgyis megcsináltatom egy Kinetic-en és egy Summum-on is.
S80-ból ez a kiszemeltem: klikk
Hasonlóképp nagyon régóta hirdetik, azonban a hirdető szimpatikusnak tűnt telefonon. Az autó napi használatban van, szerettem volna már megnézni, de a legutóbbi alkalommal amikor Pesten jártam, sajnos le kellett mondanom a találkozót, mert nem fért már bele az időmbe. Legközelebb kb. 3 hét múlva járok arra, mindenképp szeretném azért megnézni élőben is.
(De ennél meg lehet, hogy az érzelmek elveszik az eszemet, mert ezzel a felnivel tetszik a leginkább az S80, a felszereltsége pont az amit keresek, bár sajnos nem fekete ahol a króm kilincsek mégjobban dobnak rajta, de még a kilincsek is azok amiket szeretnék, továbbá feketében, de pont ilyen volt már a családban D5-ként)
Például ettől is csak egyetlen drágább első szériás S80-at hirdetnek, 2,65 millióért, aminek az árát szerintem azért a "különösen megkímélt" jelző sem indokolja. Alap felszereltség mellett.
Tehát nem tudom még hogy lesz, de ha nem zavarok, elképzelhető, hogy lesznek még itt elmélkedéseim és kérdéseim ha felbukkan esetleg ezeken kívül valami nekem tetsző autó.
Minden további jótanácsot, segítséget, megersősítést vagy épp lebeszélést, bármit nagyon szívesen olvasok tőletek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #3821 üzenetére
Tehát akkor egy ilyenre lesz szükségem?
HU 850 egy későbbi többet tudó, szerintem az enyémen még nincsen AUX.
Szerk.:
Nem olcsók...
Ez eddig a legolcsóbb amit találtam, de azok nem mindig azt adják amire az ember vágyik, márkás meg 200 font körül van.... ami vicc egy AUX-ért, de közben megtaláltam a hivatalos leírást, hogy nincs, illetve semmi extra csati nincs a hátán, szóval csak ahogy mondtad, CD tárra lehet.
-
FeRRaR1
őstag
+1 runner 125 kolléga által találtra, nekem is szimpatikus, nézd meg gyorsan, ahhoz meg hogy eldöntse az ember volt e törve nem kell nagy tudomány, én szinte mindig úgy kezdem, hogy csomagtartó, kárpitok le, nézzük gyári e minden, motortérbe ugyan ez, csavarok, illesztések hegesztések, bár egyszer egyik ismerősöm vett egy első lábtérnél félbevágott kettőből összerakottat
De ez tényleg nagyon szépnek tűnik, ha ilyen megnézéskor is, akkor nagyon jól járhatsz vele.
-
runner 125
nagyúr
Hm? Nagyon jónak tűnik és a hirdetés is korrekt, én lecsapnék rá. Ráadásul a szívóbenzinesek között is csak szoftver különbség van. 180 le ugyanúgy kihozható ebből is, a már fentebb is tárgyalt nagyon korrekt fogyasztás mellett. Adózás tekintetében sem utolsó szempont ez a variáció.
Túl optimista vagy. Mo.-n sajnos nem így kell hozzáállni a használtautóvételhez.
Viszont a kivárásos taktikád jó, én is ezt csináltam, de az alkalmi vételre mozdulni kell, mindkét vásárlásomnál ez volt. Ahogy felkerültek a hirdetések, másnap ott voltunk és hoztam is mindkettőt.FeRRaR1
Egy ideje már bent van a Bluepower multimediás fej, ennek van az előlapján is. Viszont a HU-850-nek (az a gyári) a könyöklőm alatti tárolóban van az AUX csatlakozása, nézz körbe valahol, hátha ott is ki van vezetve, de max a CD tár csatira teszel valamilyen USB, SD adaptert, mint pl. a Grom.
-
dgabro
tag
válasz
runner 125 #3816 üzenetére
Köszi.
Összeségében egyetértek veled. S80-at nagyobb anyagi kockázatnak vélem én is, csak a kifejezett kinézett példánnyal szemezek az állapota miatt.
Valamint a családban volt is már egy hasonló szerkezet, bár az egy D5 volt, és szeretettel gondol rá mindenki (én dízelt nem szeretnék, de az első generációs s80-nal való szimpatizálás innen is eredhet).
A linkelt s60 már nekem is régóta feltünt, hogy árulják. Nekem nem is az jutott róla eszembe, hogy valami baj lenne vele (persze ettől még lehet), hanem inkább az, hogy túl van árazva. Ami egy trükk is lehet a kereskedő részéről, ezzel alátámasztva a korához képest kevés futást, vagy épp az is lehet, hogy igenis bíznak az autóban, és csak ennyiért hajlandóak eladni (mert alkudozni már biztosan próbáltak rá).
De hát én is csak találgatok. Mindenesetre meggyőződésem, hogy ebben az árkategóriában (2-2,5 millió) már sokan vesznek inkább 5-ös BMW-t, és nem "csak" egy 10 éves Volvo-t. Ezért is lesz az az autó még ott sokáig 2,2 millióért.Egyébként az s80 is drágának számít az első generációból 1,8-ért , hiszen ebből is szinte csak olcsóbbakat találni.
#3817 FeRRaR: Ha őszinte akarok lenni, nincs szükségem AWD-re
annak az autónak a fotókról tűnő állapota, és felszereltsége tetszik. Az ára viszont nem, azonban megtudnám arra is győzni magam úgy érzem (viszont akkor bele kell tolni a kocsi árába azonnal a tartalékot is, ami az első szerviz látogatásra van kiszámolgatva, így tényleg patika állapotban kell lenni, hogy legalább 2-3 hónapig elszaladgáljak vele úgy ahogy megvettem..) egyelőre most nincs másik s60 ami tetszene, bár várni tudok még ahogy írtam is.
V70-ből a "vasaló" nem tetszik, csak az új. Annyit pedig nem szánok most autó cserére, mert azok csaknem a duplájáról indulnak, mint amit rászánnék.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #3818 üzenetére
Aláírom, igazad van, esetleg a V70-eseket nézegetném még a helyében.
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem azt döntsed el, hogy van e szükséged az AWD-re, mert az emberek 99%-nak nincsen, illetve hozzá tenném, hogy az FWD S80 ott gond nélkül felment egy jó téli gumival, ahol fater feleségének a 4x4 kia sorentója nem, vagy csak küszködve, szóval AWD és AWD sem ugyan az, lásd a nemrég linkelt honda video pl, még a subarukban és audikban komolyabb fajta van általában, a volvoé is a jobbak között van. Ugye plusz fogyasztást, nagyobb sújt, és plusz alkatrészeket tartalmaz, ami nem jelenti azt, hogy le fog térdelni, de több mozgó alkatrész, nagyobb esély. Főleg ha nyugodtan haladsz, ahogy említetted, én kihagynám az AWD-t, ha csak nincs rá valami jó okod, pl minden télen hosszú sí túra, hegyekben laksz, vagy erdőszélen, földes úton....stb. Nekem a T5 V70 tegnap 26 MPG-t evett, az olyan 11 liter, úgy hogy városba mentem csak, rövid utakra, meg miután bemelegedett párszor le is forgattam, de alapvetően közepes tempóba haladtam.
Ha a hátsó hely nem lényeg annyira akkor lehet S60 is, de ha gyakran utaznának ott felnőttek, akkor én az S80 felé hajlanék, hátul nekem nagyon szűkös volt az S60 (188 Cm, 90Kg). Esetleg még a V70-et tedd látómezőbe, nagyobb mint az S60.
Most utána néztem, és mindegyik 5 hengeres (ne hogy a múltkori D3-D4 hibába essünk) szóval mindegyik Volvo fejlesztés, bátran veheted bármelyiket.
runner 125
Tőled akartam kérdezni, AUX kábelt a HU-803-ra lehet valahogyan varázsolni? Mert az S80-ból átülve sokszor hiányzik, főleg egész órakor, amikor mindenhol csak pofázás megy...
-
runner 125
nagyúr
Szia,
Ebben az árkategóriában én mindenképpen az S60-at helyezném fókuszba, az első gen. S80 szerintem nagyobb anyagi kockázatot jelent.
Nyugodtan hívjad fel a kereskedést, de ezt az S60-at szerinem cirka 1,5 éve hirdetik. Komolyan, én akkor vettem az enyémet, már akkor is fent volt, csak más fényképekkel.
Szerintem valami nagyon nem stimmel, törve lehetett vagy passz.Egyébként az összes benzines és diesel motor ami az első gen. S60-akban volt, megbízható, ajánlott, mindegyik remek konstrukció.
Turbosóknál a turbo mint lehetséges gócpont amivel ugyebár számolni kell, de létezik belőle 2.4-es szívóbenzin is 170 le-s teljesítménnyel, korrekt, 8-9 literes fogyasztással.Az S60 alatt (is) egy Haldex rendszerű 4WD hajtás van, ami annyit jelent, h az autó alap esetben elsőkerék hajtású, s csak bizonyos első kerék elforgás esetén küld hátra is erőt. Nyilván nem egy Subaru hajtásról beszélünk, de télen, havas úton, emelkedőn jól tud jönni. Katt.
Nem gondolnám egyébként problémásabb megoldásnak, nem olvastam még konkrét meghibásodásról (ellenben a VW 4Motion-jéről
), eleve nem is kap folyamatos terhelést a hátsó hajtás.
echterion-é most eladó, beszélj vele.
-
nekem volt ilyen 2.5T s60 (2001-es) 12-14 között fogyasztott 80% város, 20% országút
sportosan vezetve!az enyém automata volt és nem AWD-s
lehet hogy az automata miatt, de nem volt egy nagy szám a gyorsulása, olyan 150le-s volt inkább érzésre
mondjuk úgy emlékszem az enyém kereken 200le-s volt, itt meg 209-et ír... -
dgabro
tag
Sziasztok,
Autóvásárlás, Volvo
Azt hiszem a legjobb helyen járok.
Régóta napirenden van már nálam a téma, nagyjából fél éve napi szinten figyelem a kínálatot, és keresem az autómat.
Benzines 2.0T, kéziváltós S60 inkább, de most egy S80-at is találtam (2005-ös), ami tökéletesen megfelelne a kívánalmaimnak. A konkrét példánynál éppen 330ezres a garantált futás, de igazából engem ez nem riaszt vissza az autó állapota miatt. Vagy azért mégis csak kéne? Nagyjából 100ezer km-t kellene még nálam kibírnia, amit szerintem még tudna teljesíteni gondos kezek között.
Az összeg amit az utóra szánok 1,8-1,9 millió. Csak az autóra, hogy maradjon még az átírásra, téli gumira, és egy 150-200 ezres hirtelen "ráncbaszedésre" (vezérlés, féktárcsák/betétek, olajak és szűrűk cseréjére gondolok illetve arra amire most hirtelen ezekből szükség lesz, aztán a következő 2-3 hónapban teljesen rendbe szeretném tenni). Nincsenek illúzióim, egy közel 10 éves autóra költeni kell és kész, főleg miután átveszem.
Amiért viszont konkrétan itt vagyok: most egy 2004-es 2.5T AWD S60 is a látókörömbe került. Konkrétan ez a példány: klikk
Összeségében egyébként én kicsit túlzónak találom a 2,2 milliót érte, de ti mit gondoltok?
Azt én teljesen kizártnak tartom, hogy 105.000 km lenne az autóban (bár a képek alapján szépnek tűnik, élőben nem volt alkalmam még megnézni), de konkrétan nincsenek számfóbiáim, tehát tényleg csak az állapot érdekel. Meg az, hogy milyen ez a 2.5 T motor. Na meg az AWD.Sosem volt még összkerekes autóm, mit lehet róluk tudni?
Mennyire költségesebb, öszetettebb ez a technika mint egy (szerintem) egyszerűbb 2.0T, AWD nélkül?
Gyári adatok szerint városban el lehet ezzel is járni 13-13,5 liter között, azonban van akitől azt hallom, hogy felejtsem el a 16 liter alatti fogyasztást. Ez is érdekelne. Nem vagyok egy agresszív, sportos vezető, kifejezetten "nagypapásnak" mondanám inkább magam.
Nem is feltétlenül ragaszkodom én ehhez az autóhoz egyébként, féléve keresgélek, nézelődök, elkapkodni semmiképp nem szeretném. Viszont egy jó alkalom, hogy kicsit körbe járjam az erősebb 2.5T motort is, és az összkerék hajtást, hogy mit lehet róla tudni. Ráadásul most a 2.0T S80 felé is hajlok, de még nem tudtam eldönteni, hogy vajon az-e az én autóm. (egyébként az s80 csak 1,8 millió, tehát az épp a költség keretbe is beférne kellemesen).
Köszönöm ha egy pár szóval tudtok egy kicsit segíteni.
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
Littleman89 #3811 üzenetére
Biztosítékát ellenőrizd, lehet csak az szállt el
-
tjojo
tag
válasz
Littleman89 #3807 üzenetére
Kocsim előző tulaja (régi jó barát) csináltatta a magyar nyelvű frissítést, csupán 40 ezer volt.
(2002 V70) Annyi hibát találtam eddig a fordításban, hogy a nyitott jobb hátsó ajtóra bal hátsót ír.
-
Littleman89
újonc
Nekem is magától kapcsolt, de már kb falnak is mehetnék, nem szólal meg..
-
Littleman89
újonc
válasz
runner 125 #3808 üzenetére
Köszönöm Runner,
Ha jól tudom, csak a hátuljában van radar. Gondolom, hogy nem lesz olcsó mulatság, de szeretném hogy magyar legyen, úgy hogy muszáj leszek kifizetni.
Valamit azt hiszem ki is ír a computer, "parkerhuulp" bla bla.. persze nem értek belőle semmit. Ezért szeretném magyarosítani, és átnézetni az autót.
Dunaautot ajánlod? nem is lakok messze Tőlük.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Littleman89 #3807 üzenetére
A radar nekem magától bekapcsol, ha tolatok ki indulásnál, majd utána a gombbal kikapcsolom, bár nagyon ritkán jelez be út közben, azért az első érzékelők beszoktak néha... meg ne is fogyasszon feleslegesen. Ha parkolok, akkor meg vissza kapcsolom, ha szükséges, általában nem az.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Littleman89 #3807 üzenetére
Biztosan meg tudják oldani a magyarítást, de nyissad a tárcát mélyre.
Próbálkozz első körben a Zay utcai Dunaautónál.A panelen lévő gombbal deaktiválni tudod, de ugyanazzal tudod újra működésbe hozni. Ha, nem csinál semmit nézd meg a kapcsolót vagy a szenzorokat, nem csúszott-e le valamelyik saru.
Egyébként az elejében is van radar? Tuti nem gyári.
-
Littleman89
újonc
Sziasztok,
Kb. 1 hete Volvo tulajdonos lettem. Volvo S60 2.4 D5 2007.
Lenne pár kérdésem:Van-e rá lehetőség, hogy szervízben nyelvet váltsanak a menüben? Az autó Hollandiában lett először forgalomba helyezve, onnan hozták be, tehát a menüje is holland.
Ez előtt egy Opel Astra G-t vezettem, ami kb fapados volt. Ezért a sok extra még újdonság számomra az autóban. Emlékszek, hogy mikor megvettem az autót, akkor működött a tolatóradar. Ezt a szívességet most nem teszi meg. Látom a középső panelen a gombot, de hiába nyomkodom nem történik semmi. Hogyan tudom vissza kapcsolni? Budapesten hasznos ha működik, nem érzem még igazán az elejét és a hátulját..
A válaszokat előre is köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
Nekem a megane csinált olyat, hogy megálltam Pécsett egy komolyabb domboldalban, majd nem indult az 1.9 dci, mondom mi a ....., átnéz, hibakeresés, önindító teker, minden okésnak tűnik, hibát sem ír, egy rossz nyekkenése nem volt addig, szerelőm sem tudta, úgy hogy felhívtam egy renault szerelőt, ő mondta, hogy van egy pumpa a motortérben, és meg kell pumpálni (WTF?!), miután meredek helyen parkolsz, egyébként nem indul el
Mondom ilyen nincs a világon, pedig parkoltam már ott rengetegszer, ilyet még más nem produkált. Nagyon horror autóik vannak, egyiken ülést próbáltam állítani, én hülye menet közben, és a háttámla csutkára hátravágódott mikor a Német pályán haladtam (laguna) szerencsére nemsokára volt egy pihenő, de könyörgöm, szét kellett szednem az ülést, vissza ekecskedni a szétugrott dolgokat, utána jó lett, de ez tavaly volt és egy 2006-os törés mentes autóról beszélünk...
Mindegy, ne offoljunk többet, nem lenne elég ez a topik, ha végig akarnánk sorolni a rönyők dolgait...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #3801 üzenetére
Azon csodálkozok hogy a mazda 6 nem szerepel a rossz listán, 16 darabot néztem meg kétliteres dízelt, abból 10 motorhibás volt...
Na meg a ford mint top 10 megbízható is gyanús
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #3801 üzenetére
Ez alapján két nagy német is megelőzi a Peugeot-t, a Citroen meg ott sincs. Ez utóbbi viszont számomra kétségessé teszi az egész hitelét, lévén, még én is több Citroen hibáról hallok, mint Peugeot-ról, ráadásul ugyanazokkal a motorokkal szerelik fel őket. De hát, ez is csak egy valaki által megrendelt statisztika, ugye.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Calogero #3795 üzenetére
Épp pár napja volt róla szó autós topikban, ott is reflektáltam rá..
Amit a végén is megírtam, teljesen egyértelműen látszik. Honda-ék már nem akarnak korrekt hajtású SUV-ot építeni, minden bizonnyal nem ez adja el a CR-V-t sem, illetve pont ezért nem is Honda lesz a következő SUV-om, hanem valamilyen kiforrott 4WD hajtású. HR-V-m e tekintetben remek vas, jó néhány videó bizonyítja a korrekt 4 kerékhajtását, ugyanis első kerekek elpörgése esetén 43%-nyi erőt küld hátra.
01, 02, 03, 04, 05.Konzervatív, racionális gondolkodású ember vagyok. Nem állítom, h a japán autóból csak hibálant lehet vásárolni, viszont a meghibásodás esélye sokkal kisebb. Ez tény.
Persze elismerem, emellé társul egy jó adag elfogultság is, de cserben még egyik sem hagyott, soha.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Teljes magyar Logitech Mx Keys Mini billentyűzeted lehet.
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest