Hirdetés
- One UI 7 frissítés: volt, nincs
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zsid
senior tag
-
-
TonTomika
aktív tag
Én GromAudiot használok, a 2001-es autómmal tökéletesen működött, imádtam. A mostani 2008-as viszont nagyon hektikus, elég nehéz pl módot váltanom, sokszor eldobálja a számokat, stb csak a szenvedés van egyelőre. Ki kéne próbálgatni különféle szoftververziókat is, ezt a javaslatot kaptam a magyar forgalmazótól.
Szinte biztos vagyok benne, hogy ezt a BLP-t nem lehet beépíteni az új verdába.
Valami megoldásnak én is örülnék, mert ez így elég gyalázatos sajnos. A Parrot MKI9000 BT kihangosítót ajánlotta még valaki, állítólag ezzel is tökéletesen működik minden, plusz van kihangosítás. Árban kb annyi, mint egy Grom.
-
zsolee73
tag
Nekem ugyanez az üzenet az EGR szelep hibát jelentett még anno az S40-en
Márkafüggetlen BOSCH szerviz hibakód olvasójával ABS jeladó hibát adott, majd az Ivanicsnál ugyanerre már az EGR szelepet írta ki. Érdekes nem??? Azért jó kis félrevezetése ez a mezei felhasználóknak és a kisebb szervizeknek....
Kitakarítottuk, és megszünt a hiba.
-
FeRRaR1
őstag
3.000 fontért vettem árverésen, mikor a piaci ára 6.000-8.000 volt itt, otthon meg 3 misi körül van most. Mivel a 3.000 az kb 1 millió Ft volt 1 éve amikor vettem, így Magyarba még most is többért tudom értékesíteni, a fentebb részletezett módon.
Erre általában nagyon figyelek, hogy 1-2 év alatt ne bukjak az autón amit veszek, persze ha veszek egy pár éveset később, annál ez elkerülhetetlen lesz.
-
dgabro
tag
Nos, néhány hete írtam már, hogy aktuális az autóvásárlásom, és akadtak is kiszemeltek.
Ez a hétvége volt amikor el tudtam menni ismét megnézni az S80-at amit már korábban is linkeltem. , mert a magas ár ellenére izgatta a fantáziámat, és látnom kellett.
Igazság szerint nem csalódtunk benne.
A magas ár rejtélye is kiderült, ugyanis az autó nem minden áron eladó bárkinek. Egy igazi volvo őrült a jelenlegi tulaj a szó legjobb értelmében. És igen a kereskedéshez közve van a tulajnak, ezért a kereskedésben készült képek, és ezért játszik az autóbeszámítás is, mégis saját használatban, napi szinten használja az autót, hiszen ez az autója, viszont ha ez elmegy, egy új S80-ra cserélne.
Mindketten megállapítottuk, hogy természetesen az autó nem ér ennyit, és megbeszéltünk egy sokkal kedvezőbb árat, úgy, hogy az autómat is betudjuk számítani, és a téli-nyári gumikat is megkapom (persze cserébe én is adom az én autómhoz a nyári gumikat felnire szerelve).
A kérdésem még az lenne, hogy mégis mennyivel lehet bonyolultabb egy S60-hoz képest az autó szerelése, alkatrész ellátása és árai?
Gondolok itt mondjuk a futóműre. A motor gondolom ugyanaz az a 2.0T ami az S60-ban is van amiket nézegetek. (egyébként az eladó bontásra angliából is hozat be Volvo-kat, és épp a kert végében 2 db S60 állt ugyanezzel a 2.0T motorral, úgy, hogy az egyikben 80 (!) ezer KM van. Tehát az efféle pótalakatérsz legalább megoldott lenne
És ami még fontosabb: Miskolcon vagy a környékén ismertek jó Volvo szakit akire nyugodtan lehet rábízni ezeket az autókat? A jelenlegi szerelőim sem riadnak vissza tőle, de az az igazság, hogy nem kifejezett Volvo specialisták akár hogy is nézzük.
(Azért nem fixáltuk még le egyébként a dolgot, mert várok egy ismerős visszajelzésére, aki szólt, hogy hamarosan lesz egy 2008-as S60 Sport Editon eladó. Viszont árat nem tudott még mondani. Valószínűleg 2.5 millió körül kérnek majd érte, ami jelenleg nekem sok (mivel ott nem lesz autó beszámítás), de szeretném tudni konkrétan az összeget ott is. Az S80-at viszont gyakorlatilag minden nehézség nélkül meg tudom venni az autóbeszámítás mellett.
=============
Volt egy másik kiszemletem is (S60), amiről beszéltünk is, hogy ezt is milyen régen hirdetik. Hát fogják is.. Ez nem nyert.
-
runner 125
nagyúr
Jajj jajj, az nem a legjobb út.
Nem csak anyagilag járnál jobban, ha te is mint magánszemély értékesítenéd a mostani autódat, hanem meglenne annak az esélye, h magánszemélytől vásárolj, ami sok esetben mérföldekkel jobb vételt jelent, mint a nepperek által, eladásra "felkészített" autók.
Magánszemélyek után a márkaszervizeknek javasolnék még bizalmat. Ott kisebb eséllyel megy szvsz a cigánykodás, mint a kavicsos neppertelepeken, de piaci áron ott sem számolnak be semmit.Világos belső szép, de iszonyú kényes. Jobban öregszik, jobban meglátszik rajta a karc, sérülés. Hidd el, az autóápolás az egyik atraktív hobbym. ( 01, 02, 03, 04, 05 )
Céltudatosan választottam mind a sötét belteret, mind az ezüst (vagy árnyalata) külsőt, ugyanis e tekintetben ez a páros a leghálásabb.
Fekete, sötétkék új autó 1 mosás után hajszálkarcos lesz, legyen az bármivel kezelve.Tolatóradart pl kifejezetten könnyű utólag beépíteni, minőségi radarokat 15-20k-ért adnak már.
-
FeRRaR1
őstag
Lehet hogy gyári, csak nekem feltűnt, hogy pont tegnap láttam ilyet, utángyártottban, illetve volt már rengeteg Volvo a családban, és ilyen kulcsa egyiknek sem volt, vagy a külön kulcs és nyitó, vagy az újabbaknál amit linkeltem, de az sem bicska, mivel a kulcs csak felülről húzható ki vészhelyzetben, ha kéne, egyébként még soha nem használtam. Attól még lehet, hogy a régebbi típusokhoz ez volt a feláras kulcs, ha volt ilyen, nem zárom ki, csak nem hiszem
-
FeRRaR1
őstag
[link] Nekünk az első verzió volt a 2004-es S80 D5 mellé, illetve az van most nekem a V70 mellé is, bár nem érzek késztetést hogy lecseréljem, de az egyik szett kulcs eléggé a halálán van, ütött kopott lemerült, repedezett, azt lehet hogy beváltom egy ilyenre, és akkor lesz mind a kettő, el tudom dönteni melyik a kényelmesebb. De a legjobb persze az új S80 kulcsa, [link], csak sajnos nekem az egyel butább van, azon nincs visszajelző led, és nem megy a kulcs nélküli nyitás, indítás, bár nem sírok érte, szerintem az hatalmas biztonsági kockázat.
-
FeRRaR1
őstag
Sokkal nagyobb kockázatot vállalsz ezzel, és a világos belsővel sokkal nagyobb nyűgöt veszel a hátadra... Persze nem lebeszélni akarlak, csak elmondom a véleményemet. A kilométerben legalább nem hazudnak, a gyári kulcsokat lecserélték az utólag vásárolható bicskásra, végig szervizelve volt ami nem hátrány, csak a 400.000 km felé közeledve már befigyelhet akármi más is, mondjuk én is 280.000-al vettem az S80-at.
runner 125
Amit mondtál, Grom az nagyon drága, és nekem tényleg csak egy egyszerű AUX kell semmi extra. Erről mit gondolsz? Olyan 23.000,- lenne, egyszerűnek tűnik a beszerelése, néztem róla 4-5 videót, működik is...
-
FeRRaR1
őstag
+1 runner 125 kolléga által találtra, nekem is szimpatikus, nézd meg gyorsan, ahhoz meg hogy eldöntse az ember volt e törve nem kell nagy tudomány, én szinte mindig úgy kezdem, hogy csomagtartó, kárpitok le, nézzük gyári e minden, motortérbe ugyan ez, csavarok, illesztések hegesztések, bár egyszer egyik ismerősöm vett egy első lábtérnél félbevágott kettőből összerakottat
De ez tényleg nagyon szépnek tűnik, ha ilyen megnézéskor is, akkor nagyon jól járhatsz vele.
-
runner 125
nagyúr
Hm? Nagyon jónak tűnik és a hirdetés is korrekt, én lecsapnék rá. Ráadásul a szívóbenzinesek között is csak szoftver különbség van. 180 le ugyanúgy kihozható ebből is, a már fentebb is tárgyalt nagyon korrekt fogyasztás mellett. Adózás tekintetében sem utolsó szempont ez a variáció.
Túl optimista vagy. Mo.-n sajnos nem így kell hozzáállni a használtautóvételhez.
Viszont a kivárásos taktikád jó, én is ezt csináltam, de az alkalmi vételre mozdulni kell, mindkét vásárlásomnál ez volt. Ahogy felkerültek a hirdetések, másnap ott voltunk és hoztam is mindkettőt.FeRRaR1
Egy ideje már bent van a Bluepower multimediás fej, ennek van az előlapján is. Viszont a HU-850-nek (az a gyári) a könyöklőm alatti tárolóban van az AUX csatlakozása, nézz körbe valahol, hátha ott is ki van vezetve, de max a CD tár csatira teszel valamilyen USB, SD adaptert, mint pl. a Grom.
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem azt döntsed el, hogy van e szükséged az AWD-re, mert az emberek 99%-nak nincsen, illetve hozzá tenném, hogy az FWD S80 ott gond nélkül felment egy jó téli gumival, ahol fater feleségének a 4x4 kia sorentója nem, vagy csak küszködve, szóval AWD és AWD sem ugyan az, lásd a nemrég linkelt honda video pl, még a subarukban és audikban komolyabb fajta van általában, a volvoé is a jobbak között van. Ugye plusz fogyasztást, nagyobb sújt, és plusz alkatrészeket tartalmaz, ami nem jelenti azt, hogy le fog térdelni, de több mozgó alkatrész, nagyobb esély. Főleg ha nyugodtan haladsz, ahogy említetted, én kihagynám az AWD-t, ha csak nincs rá valami jó okod, pl minden télen hosszú sí túra, hegyekben laksz, vagy erdőszélen, földes úton....stb. Nekem a T5 V70 tegnap 26 MPG-t evett, az olyan 11 liter, úgy hogy városba mentem csak, rövid utakra, meg miután bemelegedett párszor le is forgattam, de alapvetően közepes tempóba haladtam.
Ha a hátsó hely nem lényeg annyira akkor lehet S60 is, de ha gyakran utaznának ott felnőttek, akkor én az S80 felé hajlanék, hátul nekem nagyon szűkös volt az S60 (188 Cm, 90Kg). Esetleg még a V70-et tedd látómezőbe, nagyobb mint az S60.
Most utána néztem, és mindegyik 5 hengeres (ne hogy a múltkori D3-D4 hibába essünk) szóval mindegyik Volvo fejlesztés, bátran veheted bármelyiket.
runner 125
Tőled akartam kérdezni, AUX kábelt a HU-803-ra lehet valahogyan varázsolni? Mert az S80-ból átülve sokszor hiányzik, főleg egész órakor, amikor mindenhol csak pofázás megy...
-
runner 125
nagyúr
Szia,
Ebben az árkategóriában én mindenképpen az S60-at helyezném fókuszba, az első gen. S80 szerintem nagyobb anyagi kockázatot jelent.
Nyugodtan hívjad fel a kereskedést, de ezt az S60-at szerinem cirka 1,5 éve hirdetik. Komolyan, én akkor vettem az enyémet, már akkor is fent volt, csak más fényképekkel.
Szerintem valami nagyon nem stimmel, törve lehetett vagy passz.Egyébként az összes benzines és diesel motor ami az első gen. S60-akban volt, megbízható, ajánlott, mindegyik remek konstrukció.
Turbosóknál a turbo mint lehetséges gócpont amivel ugyebár számolni kell, de létezik belőle 2.4-es szívóbenzin is 170 le-s teljesítménnyel, korrekt, 8-9 literes fogyasztással.Az S60 alatt (is) egy Haldex rendszerű 4WD hajtás van, ami annyit jelent, h az autó alap esetben elsőkerék hajtású, s csak bizonyos első kerék elforgás esetén küld hátra is erőt. Nyilván nem egy Subaru hajtásról beszélünk, de télen, havas úton, emelkedőn jól tud jönni. Katt.
Nem gondolnám egyébként problémásabb megoldásnak, nem olvastam még konkrét meghibásodásról (ellenben a VW 4Motion-jéről
), eleve nem is kap folyamatos terhelést a hátsó hajtás.
echterion-é most eladó, beszélj vele.
-
nekem volt ilyen 2.5T s60 (2001-es) 12-14 között fogyasztott 80% város, 20% országút
sportosan vezetve!az enyém automata volt és nem AWD-s
lehet hogy az automata miatt, de nem volt egy nagy szám a gyorsulása, olyan 150le-s volt inkább érzésre
mondjuk úgy emlékszem az enyém kereken 200le-s volt, itt meg 209-et ír...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kugoo Kirin G1
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Így lehet neked Teljes Magyar Logitech Craft Billentyűzet
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest