Hirdetés
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Feldagadhat a Pixel 7a aksija, fizet vagy cserél a Google
- Macrodroid
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Alvin_ti4200 #5265 üzenetére
bosszantó
nekem volt egy hasonló az x5 öm hátsó lámpája környékén, és ha jól emlékszem 15 vagy 20k ért nagyon szépen megjavították
igaz hogy a festékréteg biztos nem lesz gyári vastagságú, de szemre semmi sem látszottettől még persze idegesítő, de nem drága megjavítani
-
válasz
runner 125 #4954 üzenetére
minden az ostoba, realitásokat nem tükröző Eu üzemanyagfogyasztási norma miatt van
minimális terhelésen ezek a pici motorok elméletileg jobban fogyasztanak és ezzel telejsítik az előírásokat
valós körülmények között meg jó esetben ugyanazt hozzák mint a régebbi motorok -
válasz
runner 125 #4735 üzenetére
bmw komplexusod van, ez tény
nem látod be hogy rengeteg normális ember is vesz bmwt egyszerűen azért mert jó autó -
válasz
runner 125 #4730 üzenetére
nem akarlak én meggyőzni
inkább az lehet hogy sokan küzdenek kisebbségi komplexussal azért zavarja őket egy szép bmw
a tulaj meg egyszerűen csak élvezi a jó kocsi kényelmét és erejét -
válasz
runner 125 #4724 üzenetére
a bmw elad évi 850 ezer autót európában a lexus meg 50 ezret
több normális ember vesz bmw mint lexust!
emiatt persze több a használt bmw amit aztán megvesznek akiknek kevesebb a pénzük
ennek elsősorban az lehet az oka, hogy a bmw jobb autókat gyárt -
válasz
FeRRaR1 #4343 üzenetére
sok olyat hallani, hogy aki tudja hogy mondjuk 3-4 év alatt belehajt 250-350 ezer km-t egy 8 személyesbe, az csak minden harmadik szervizt végeztet márkaszervizben, közbe elviszi privát helyre és mindig megcsavarja az órát
így márkától, tipustől függően milliókat nyerhet eladáskor és a szerviztörténet is rendben lesz, sose jön rá senki csak szidja a tipust majd milyen sok a baja miylen kevés km nél -
válasz
runner 125 #4301 üzenetére
+1 szerelő kell, pikk pakk beállítja
-
válasz
LaptopSystem #4224 üzenetére
alfa egy kalap f*s
elektronikai csődtömeg -
akkor kivetnivaló nincs benne hogy xenont szereltettél
annyit azért megegyeznék hogy tudomásom szerint csak akkor változtathatsz a világító berendezéseken, ha az gyárilag engedélyezve van
tehát ha van egy autóból van xenon kivitel akkor egy másik ugyanolyat átalakíthatsz xenonosra mondjuk egy bontott gyári szettel
de ez az utángyártott dolog sehogy sem lesz szabályosde mondjuk a kpmnél megmondják telefonon, hívd fel őket
-
válasz
Veriakilis #3952 üzenetére
remélem viccből írtad csak ezt a hülyeséget
-
válasz
runner 125 #3932 üzenetére
nem a fogyasztói társadalommal van baj hanem az első tulajjal aki az olcsóbbik "bőrrel" rendeli meg a verdát
persze igaza is van, ha úgyis eladja 4-5 évesen minek jobb bele
az én x5-ösmben 10 évesen olyan a bőr mintha új lenne (250e km után)
bmw power!)
ja szerk: a 14 éves s60a ban is szép volt a bőr 190e km után, akkor lehet hogy az is számít hogy van e néha ápolva
gondolom ti valami lelakott fost fogtatok ki
-
nekem volt ilyen 2.5T s60 (2001-es) 12-14 között fogyasztott 80% város, 20% országút
sportosan vezetve!az enyém automata volt és nem AWD-s
lehet hogy az automata miatt, de nem volt egy nagy szám a gyorsulása, olyan 150le-s volt inkább érzésre
mondjuk úgy emlékszem az enyém kereken 200le-s volt, itt meg 209-et ír... -
az s80 az kb passat méret, passatban is van ilyen 100le körüli dízel
lhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1.6_cr_tdi_trendline_bmt_szervizkonyvnavigaciotempomat-8292190akinek ez kell had vegye szerintme nem gáz, bár én sem venném iylen gyenge motorral
-
válasz
runner 125 #3498 üzenetére
sajnos rosszak voltak a fényviszonyok, majd ha csinálok jobb képeket akkor megrendelem a hd opciót, csak bosszant hogy ilyesmiért pénzt kér a használtautó
A haverom autója nem az enyém én csak segítek árulni neki, mert ő most pesten van az autó meg itt debrecenben
annyi csalás van a dologban hogy kapott egy polírt meg egy fullos takarítást -
válasz
Alvin_ti4200 #3464 üzenetére
képzeld el milyen lehet egy tényleg jó autóban utazni
-
válasz
FeRRaR1 #3400 üzenetére
hali!
nekem volt egy évig egy 2006-os s80-am a 160 lóerő körüli dízel motorral, de az sztem nem ugyanaz az autó mint ami neked van (2006 évvégén volt modellváltás). ami érdekes viszont hogy az is csinálta ezt, igaz mivel bérautó volt egy évre ezért én nem foglalkoztam vele. majdnem 40 ezret tettem bele egy év alatt és a jelenség nem változott
igaz hogy az nem volt nagy erős rántás, de egyértelműen érezhető volt -
az olajnak az a lényege hogy lebegtesse a szennyeződéseket
hogy a fenébe ne lehetne fekete 300km után
olvass utána a témánakettől függetlenül lehet hogy tekergetve van, de ez semmit sem bizonyít
ha az olaj nem fekete a dízel autóban az azt jelenti hogy szar az olaj és nem szedi fel a szennyeződéseket -
válasz
runner 125 #2618 üzenetére
25k-ért gyönyörűen lefóliázzák a hátsó szélvédőt és a két hátsó oldalablakot
sokkal jobban jársz vele mint egy iylen sötétítővel -
töröltem az előző hozzászólást, mert nem emlékeztem a pontos gumi méretekre és nem akartam hülyeséget írni. Pontosan sajnos még most sem emlékszem, de a lényeget összefoglalom.
a 225-ös gumival szerintem az lesz a gond, hogy bele fog érni a kerékjáratba kitekert kormánynál, vagypedig állítani kell a határolón, de akkor meg a fordulókör fog megnőni
ezért van keskenyebb mérete a volvonak ami mivel kevésbé gyakori, drágább, emlékeim szerint 17"-ban ez olyan 7-9 ezer ft-ot jelentett abroncsonként (volt S60-am és S80-am is, a kerékjárat probléma S80-nál jelentkezett ezért nem is próbálkoztam a gyári ajánlásnál szélesebb gumival az S60-nál) -
-
a motorral nem tudok segíteni
a behozatal nagyon egyszerű
kell egy kétnyelvű adásvételi, ezt kitöltitek a német eladóval (gondolom onnan hozod).
elkéred a kocsi briefjét, erre szükséged lesz itthon
az eladóval közösen, vagy te egyedül intézel rá egy 5 napos sárga ideigelens német rendszámot, ez kb 100 euro
hazavezetsz, elviszed a kpmhez műszakira, ezután befizeted a vámhivatalnál a regadót, ezután elmész az okmányirodába és a nevedre iratodaz adásvételin szerepelnie kell, hogy külföldön történt az adásvétel, ellenkező esetben vagyonszerzési illetéket kell fizetned itthon!
-
-
-
Nekem is s60-as van, igaz nem dízel hanem turbo benzines.
A szerelőm szerint (volvo specialista) nagyon jók a D5 motorok, kíméletes használat mellett 300-400 e km simán beléjük megy komolyabb javítás nélkül
az automata váltót ajánlom, nekem is az van, nagyon kényelmes és nincs vele gond
60 ezrenként ajánlott váltóolajat cserélni ha automatát veszel!!! -
válasz
Gyuluska70 #2163 üzenetére
nekem a volvo szakim azt mondta 60ezrenként érdemes cserélni
az enyém 2.4 turbó 200le benzin (az enyém automata, te nem írtad a tiéd miylen) -
sziasztok, ha érdekel valakit gyári 17-es volvo alufelni (az S60-asom on volt), az szóljon
3 darabon gumi is van, a negyediken nincs, mert defektes lett -
válasz
CYBERIA #2105 üzenetére
1 napot kb ugyanúgy mint ma...
tegnap 7 fok volt a garázsban, ma 2
és mégis ma pöccre indult
az önindító teker szépen, semmi akadozást gyengeséget nem éreztem benne, csak éppen tegnap 6-7 másodperc volt mire beindult
az a bosszantó hogy lenne néhány vidéki utam a hónapban, ahol súlyos minuszokban kültéren töltené az éjszakát, és nagyon utálnám ha nem indulna be
mivel nincs infóm mikor volt akksi csere (fél éve vettem a verdát), lehet hogy kicserélem és kész
ha utána is fennáll a probléma legalább tudom hogy nem ez volt a gondesetleg ami felmerült bennem, hogy tegnap tele tankoltam
esetleg a benzin minősége lehet más vagy talán üzemanyag szűrőt kellene cserélnia gyertyákat miylen gyakran kell ebben a típusban cserélni?
2001 volvo S60 5 hengeres turbós benzin, 2.4T, 200le -
a volvom a hidegben indításkor van hogy sokat teker, tegnap vagy 6-7 másodperc volt mire végre beindult
az akksi a gyenge vajon?
volvo s60 2.4T benzin -
az s60-asom néha gondol egyet és nem reagál a távirányítóra
kulccsal gond nélkül nyílik, pár perc után megjavul és újra reagál a távirányítóra is
elemet cseréltettem benne, nem oldotta megvalami egyéb ötlet?
-
nagyon meg vagyok elégedve az s60-asommal (2.4T, 200le)
szeretnék egy szolid chiptuningot bele 200 ról 240-250le körülre húzni
viszont azt halottam az automata váltója nem biztos hogy szeretni fogja, ha ki is használom a plusz erőt
ki mit tud erről a témáról? -
elvittem a frissen vett S60 amat egy full szervízre, az alkatrészt szerencsére én vettem az unixtól max kedvezménnyel, így csak munkadíj lesz egy volvo specialistánál (márkaszerviz felejtős)
azért elég érdekesnek tartom, hogy 10 év a vezérműszíj csereperiódusa
mindenesetre az első tulaj nem is cserélte, olyan a vezérműszíj külső felülete mint az üveg (annyira kopott, csillogós)
ami érdekes, a szerelő azt mondta, hogy a vízpumpát ő nem cserélné, hiába vettem meg az újat, mert a gyári vízpumpa elbír 300e km-t (150 van a kocsiban), és az utángyártott hajlamosabb csöpögni, folyni
továbbá szerinte ennél a típusnál nem fenyeget az a veszély, hogy a szar vízpumpa miatt átugrik a vezérműszíjmi a véleményetek erről?
a kocsi: 2001 S60 2.4 turbo benzin 147kw
-
ja és bőrös a kocsi, van benne Tv meg telefon is gyárilag
ezért még gondolkozom, hogy hogyan oldjam meg a hifi cserét, mert szeretnék bele egy usb-s mp3-as fejegységet, viszont akkor a tv-nek annyi (amit mondjuk szerintem sosem néznék benne amugy sem) -
Na szóval a kocsiról.
150e km-el vettem egy ismerős fickótól, aki nagyon gazdag, a feleségé volt
olcsón jutottam hozzá 1,1 m-ért
2001-es évjárat, 2002-es forgalombahelyezés
200le-s turbómotor, nagyon jól megy
végig volvo márkaszervizes, 50 ekm-el ezelőtt a szalonban felújították az automata váltóját, mert valami nyűgje volt
a 4.0-ás grand cherokeemat cseréltem erre a kocsira, mert az botrányosan sokat fogyaszt és nem is ment túl jól (viszont padkára parkolásban meg kátyútűrésben utolérhetetlen volt
sokat járkálok autópályán, országúton, azt remélem hogyha ennek többet is kell költeni majd a rossz utak miatt a futóművére, gumikra, a fogyasztáson bőven megspórolom az összeget
jövő héten tervezem beleszereltetni a laser interceptort, hogy trafipax gondom se legyen, mert a kocsi megy mint a mérgezett egér -
újra volvo tulaj lettem, erre cseréltem a jeep-et
volvo s60 2.4T automata benzines
nagyon szedi a lábát a gép -
csak laikusként tippelek...
esetleg az nem lehet hogy a kisebbik szűri meg a durva szennyeződéseket, hogy az aktívszenes ezáltal tovább el tudja látnia feladatát, hogy kiszedje a levegőből a polleneket, ilyesmiket?
és azt ritkábban kell cserélni vagy iylesminem tudom, csak tipp
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Kugoo Kirin G1
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W10 I Gari!
- Bezámítás! ASUS ROG Strix G512LW 15 Gamer notebook - i7 10750H 32GB RAM 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest