Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
Mivel úgy látom, hogy ez a topik kissé pang, így elsősorban az lenne a kérdésem, hogy tudsz-e olyan fórumot javasolni, ahol több felhasználó véleményére támaszkodva tudok kialakítani megfelelő képet az autóról. Kb egy fél éve tervezgetem a vásárlást és lehet hogy még ennyit várnom is kell rá, de addig is szokásomhoz híven szeretném körbejárni a témát.
Ártényezőt figyelembe véve elsősorban a korai széria érdekel, úgy '02-'03-ig.
Te konkrétan milyet használsz, vezetsz?
Tudnál írni egy kisebb beszámolót úgy általánosságban a modellről és a te darabodról konkrétan? Gondolok itt megbízhatóságra, hibákra, apró, de idegesítő dolgokra, pratikumokra, stb.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
őstag
abban a 13 miliós új árban te biztos vagy?
esetleg valami listaárnak tudom elképzelni, amiből helyből adnak 30% kedvezményt mint a peugeotnál
most egy iylen autó új ára 8-9 milla és volt azért infláció 10 év alatt...nem kötekedni akarok, csak észrevételeztem
cryptot minden termékemért elfogadom
-
zsid
senior tag
Most 9 030 000 a V70 induló ára,D5-tel 11 850 000, erre az automata felára 610 000 ( ha összkerék kell geartronickal akkor 1 270 000).
A summum felszereltség felára 1 880 000.
Egy kis biztonsági csomag ( holttérfigyelő, sávelhagyás figyelmeztető) 835 000, vízlepergetős üvegek egy két biztonsági felszerelés 385 000 , tolatóradar és fűthető ülések a Xenium csomagban 435 000.
Metálfény 230 000.
Egy kis bőrbelső kétszáz párezerért, egy kis szolid csicsa belülre, stock felnikkel 17 300 000.
És, még el sem gurult a gyógyszerem<tRucKdriFteR>
-
echterion
nagyúr
Akkor passz. Mindegy, majd ha lesz egy kis időm, elviszem egy szerelőhöz, aztán megmondja, mi a helyzet.
Most úgyis az asszony 307-esére kell a lóvé, mert első lambdaszonda hibája van, meg a jobb első kerék felől is erős surrogó hang jön, valszeg kerékcsapágy lesz.
[ Szerkesztve ]
**********
-
őstag
töröltem az előző hozzászólást, mert nem emlékeztem a pontos gumi méretekre és nem akartam hülyeséget írni. Pontosan sajnos még most sem emlékszem, de a lényeget összefoglalom.
a 225-ös gumival szerintem az lesz a gond, hogy bele fog érni a kerékjáratba kitekert kormánynál, vagypedig állítani kell a határolón, de akkor meg a fordulókör fog megnőni
ezért van keskenyebb mérete a volvonak ami mivel kevésbé gyakori, drágább, emlékeim szerint 17"-ban ez olyan 7-9 ezer ft-ot jelentett abroncsonként (volt S60-am és S80-am is, a kerékjárat probléma S80-nál jelentkezett ezért nem is próbálkoztam a gyári ajánlásnál szélesebb gumival az S60-nál)cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
Jah, de azok mind beépítőkeretes megoldások, egységes kocka formával.
Nekem ez túl barkács egy ilyen autóba. Inkább vennék kínait beleillő design-nal, de ahogy már korábban írtam, a célom a gyári monitor hackelése."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lizsó
csendes tag
Igen, mint korábban írtam a BLP-890-es csak a 2005 előtti modellekhez jó. Itt nincs a gyári alu (vagy fa) körbefutó keret a fejegység, klíma egység és az alsó gombsor körül.
Akinek 2005 utáni s60-asa van, annak csak a BLP-840-est lehet beépíteni.Egyébként ezeken alap a zöld gombszín, és a kijelzőn az érinthető gombok színét is be lehet zöldre állítani (4 szín választható) Az egész háttérnek meg bármilyen színt vagy képet lehet tenni.
A gyári HU-850-es egyébként szépen szól. Csak nekem hiányos.
- Hiánya pl. az MP3 lejátszás.
- Hiányzik az USB. Egy 32 GB-os kártyán van az összes hallgatni kívánt zeném. Persze ráköthető egy telefon vagy MP3 lejátszó AUX módban, de így állandóan a telefont kell nyomkodni számok vagy lemez váltásakor. Kormányvezérlés felejtős.
- Hiányzik a bluetooth telefon kihangosítás is. Van ugyan beépített telefonon, de ehhez autós társkártya kell, és nekem 2 telefonom van (céges + magán), tehát ez sem megoldás. Korábbi s40-emben volt egy Parrot kihangosító, amelyhez mindkét telcsi csatlakozott.Egy új 2DIN-es fejegység ezeket mind tudja, sőt még számos funkciója lehet. (pl. DVD, tolatókamera, navi, stb.)
Az autóhifis a "premium sound" miatt mondta a korábban felsorolt problémákat. Állítólag az alap ill. performance kivitelekkel semmi ilyen gond nincs.
-
runner 125
nagyúr
"DVD, tolatókamera, navi mind rakható a gyári fejre."
Mármint úgy érted, h a hangot továbbítani lehet?
mod.
..s, gyárit vajon hol kapok és mennyiért?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Egyelőre kitartok a gyári monitor hack mellett.
Valami hasonló GPS box teljesen megfelelne, de 64mb RAM-mal ez még az IGO8-at sem fogja zökkenőmentesen futtatni, noh és USB portja sincs.
Pedig a kialakítása bejön. Kesztyűtartóba simán fel lehetne fogatni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Olyan. Fekete félbőr, de előző is fekete volt, igaz nem bőr, de itt most szó sincs erről, mert a garázsban volt kipróbálva, Nap sem érte.
Szerzek majd egy lézeres hőmérőt, kíváncsi vagyok tényleg hány fokos ott, de legjobban az izgat h miért.
Áttapogattam nagyjából az egész középső panel minden területét, máshol nem éreztem olyan forróságot.Köszi, így már azt is tudom h mi az.
thunder505
Gratula hozzá!
Az már szép darab SUV.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Csesszék meg.
..vagy kiesztergáltatom.
Ismerem, tényleg szép, de annyira nem jön be, h arra cseréljem le.
Az "R" felnit látnám még szívesen rajta, illetve ezt:
Ez viszont tuti nem gyári felni.Illetve az S70R gyári felni is tetszik, de nem tudom milyen lenne az összkép, nem találtam sajna ilyen felnivel szereltet, pedig megnézném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lizsó
csendes tag
Ha az agyátmérő kisebb, akkor esélytelen. A Ford 63,3-asa tehát nem jó.
Ha nagyobb, az nem baj, mert központosító gyűrű bárhol vehető 1000 Ft / db.
Az ET szám önmagában nem baj, ha más. Nekem a télik ET 43-as a nyárik pedig ET 40-esen vannak. Mindkettő 17"-os 225/45R17. 18-as kerék Budapestre már nem egészséges a túl peres gumi miatt.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Na igen, állapotot kell venni minden esetben, de erről már korábban is volt szó itt.
Viszont, olyan használt dieselt én még nem láttam, aminek ne lenne kormos a kipufogó csöve, részecskeszűrő ide, vagy oda...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lizsó
csendes tag
Nekem bemelegedett, ez a kis lökettérfogatú dízel előnye. Legnagyobb hidegben is 5-6 km alatt üzemmeleg lett.
A dízel mellett szól, hogy nekem tisztán városban 5,5 - 5,7 litert evett télen is és nyáron is (klímával), országúton pedig 4 liter alatt. Ezt egy benzinessel nem fogod elérni.
Nem volt több a szervizszámlája, mint a családban lévő benzines Yarisnak. Mindkettő egy helyen volt szervizelve. A dízel szervizelés csak a magasabb futásteljesítmény környékén lehet nagyon drága.
Én is ezért adtam el az S40 1,6 D-t 130 ezerrel, a 160 ezres nagy szerviz és a várható problémák miatt.
Más egy 1,6 D-ben a 130 ezer és egy 2,4 D vagy D5-ben![ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Alvin_ti4200
félisten
Az az 55 valójában 70, mert ott nettó árak vannak. Egyszerre az összeset szokták cserélni/felújíttatni? Mennyibe kerül felújíttatni ezeket az injektorokat egyébként, hogy jobban megéri 70k/db áron kicseréltetni őket?
Eddig, ha jól számolom a lehetséges költségeket 5 év / 80 ezer km-re:
- kuplung szett csere kettős tömegű lendkerékkel ~ 250 ezer Ft munkadíjjal
- injektorok (porlasztócsúcsok) cseréje ~ 280 ezer Ft + munkadíj
- turbó felújítás ~ ?
- részecskeszűrő csere a hozzá való folyadékkal ~ 300 ezer Ft (márkaszerviz)Gázolajból érdemes a kezdetektől prémiumot tankolni? Ha igen, melyek az ajánlottak az 1.6D-hez? Ahogy elnézem, a legkevésbé optimális esetben el lehet szórni 5 év alatt közel 1 milliót a legdrágább dolgok cseréjére.
-
runner 125
nagyúr
Veled találkoztam index-en is, stevie nick alól nem? :
Ott is lecsesztelek, h miért nem előbb hirdetted.Dísztácsa külön nem eladó?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
..én voltam, köszi, jó fej vagy.
Egy a bökkenő, h ez még a legelső generációs kijelző, talán még 4:3-as képaránnyal.. nekem az újabb kellene.
Indexen nyílt egy jó kis S60 topik, és tök jól pörög, ha van kedved nézz be.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
Közben telefonálgattam, és egy Bosch szerelő csinálta a nagy szervizt, aki nagyon jó szerelő hozzá teszem, de nem volvo specifikus. Van egy ismerősünk aki a Volvo márkakereskedésbe volt szerelő évekig, amég meg nem szűnt, így most már maszekba nyomja, viszont nem tudtam vele csináltatni, mert bár le volt egyeztetve, előtte két nappal eltörte a lábát... Így jártam, de most felhívtam, és ő csinálta faterék másik volvóját, 2007 S80 D5 szintén, és bizony ő szűrőt is cserélt, és kitakarította a mágnest is nekik, nekem meg csak átöblögetéses olaj csere volt.
Most hogy ez kiderült, bejelentkeztem nála egy szoftver frissítésre, ha az nem oldja meg akkor még egyszer olaj csere, szűrővel mindennel, de túl boldog nem vagyok az 5.700,- as olaj tavalyi nagykerár volt, most már ugye jövedéki adós is lett, meg emeltek is rajta, meg nem mellesleg 5500 km tettem bele azóta, szóval elég friss is. Mindegy, ha "csak" ennyiből megúszom, akkor nagyon boldog leszek.
Majd beszámolok a fejleményekről, de csak egy hónap múlva megyek majd haza.
-
Weareus
addikt
-
zsid
senior tag
Persze, ez világos. De itt nem Clio/Swift méretű verdáról van szó, hanem egy majd 5 méteres kocsiról. Ebben a kategóriában a fent említett gyártóknál nincs 2 liter alatti benzines és mégis pörögnek az eladások, a vevőket nem érdekli a felár. Ezek meg beletolnak egy 1.6-os mákdarálót..
Jó tudom, ezeket nem is az német trió felső kategóriás limuzin szegmensében indítják a piacon, de akkor is mókás.
<tRucKdriFteR>
-
FeRRaR1
őstag
Tegnap néztem meg, mikor a helyzetjelzőket cseréltem, ez van rányomva egy lemezre a motortérben, hogy ez az autó tömege.
Egyébként nem sokat jelent, már már ebben is csalnak, TC Astra teszteken kiderült, hogy az autó valós tömege több mint 200 Kg felfele a forgalmihoz képest... 1400 valamennyi 1600 valamennyi ellenében...
Nagyon ráférne már egy reform erre a fogyasztási ciklus meg megadunk kisebb kamu súlyt rendszerre, REFORM nem szigorítás vagy a gyártók megfingatása...
Köszönöm, én is ugyan így voltam vele, kell egy bika T5 mielőtt a köcsög EU a kitalált ezer éve elavult fogyasztási ciklusai mindenből 1000ccm alatti 3 hengeres csattogót csinál. (nagyobb fogyasztással sokszor)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Csak a te kedvedért, ha már úgy is ki kellett mennem, mert csomag jött
Egyébként a Volvo mindig is élen járt tömegcsökkentésben, csak nem verték nagydobra, az S80 D5 is csak valami 1600 Kg körül van, talán 1595. könnyebb mint az előbb említett Astra... Először alkalmaztak nagy mennyiségben magas szilárdságú acélt, jól csinálják na.
Kicsúsztam a szerkesztési időből...
-
FeRRaR1
őstag
Nekem sem 100% hogy ennyi, de az évjáratból meg az adatokból úgy tűnik, nem jártam nagyon utána.
A dízel motor számlájára max +100 Kilót írnék, mindennel együtt, lehet hogy a tied menetkész teli tankos tömeg, esetleg egy átlagos sofőr (80 kg) súlya is benne van + olajok + hűtőfolyadékok, nekem meg az 1120 a száraz tömeg, de az is max 100-150 kiló differencia, nem tudom hogyan lehet ekkora különbség.
kcs73
Biztos hogy valami baja van a tiednek, lehet véres a torka a turbónak, vagy régi a vezérlés, bármi lehet igazából egy ilyen korú kocsinál.
De egy biztos: Az enyém 14 éves, és úgy húz mint az álom 7000 fölé is, semmi rángatás, szerintem olyan 3000-3500 körül kezd el max nyomással tölteni a turbó, onnantól kapja el az aszfalt szaggatás.
Vákuumcsőre vagy turbóra gondolnék most így látatlanba én is, a végig olvasottak alapján, ha nem füstöl, és mindig megkapta rendesen az olaj cserét, akkor én nem gondolnék a turbóra, főleg ha hallod is hogy fals levegőt szív, kérdezz meg egy szakértőt, de én azt mondom egy vákuum cső csere 90% és megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox Series X|S
- Milyen autót vegyek?
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Hálózati / IP kamera
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...