Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
válasz
MiklosSaS #4894 üzenetére
Csak kíváncsiságból, mennyivel volt így olcsóbb mintha újat vettetek volna? Félreértések elkerülése végett, nem a zsebedben akarok turkálni, ezért még véletlenül sem azt kérdezem mennyi volt az ára, csupán a különbség érdekelne (tudván, hogy Angliában brutális az áresése az új autóknak).
-
FeRRaR1
őstag
válasz
MiklosSaS #4894 üzenetére
Nagyon szép, gratulálok, gyönyörű és mutatós.
Automata váltóval is 100g/km alatt van a CO2 és nem kell road taxot fizetned, vagy a 30 fontos kategória?
Egyedül a beltérben azzal a kijelző alatti szellőzővel, és az 1.6D motorral nem tudok megbarátkozni, amúgy én is számításba vettem az S60-at amikor a V50-et vettem pár hónapja. Bár a rövid városi használat miatt én csak automata szívó benzinesben gondolkoztam.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
MiklosSaS #4330 üzenetére
9 éves XC90 125 e km-rel nagyon fura. Ennyit átalában beletesznek 3 év alatt.
"Sajnos" a nagyon jó anyagminőség miatt akár felére-harmadára is vissza tudják írni a futásteljesítményt.
És ebben a márkaszerviz halad az élen!!!A leadott céges XC70-ét pl a márkaszervizben felezték (320.000-ről 158.000-re), és lett ám új szervizkönyve is. Na ez a szomorú....!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
MiklosSaS #4330 üzenetére
Nagyon jó autók, én beleszerettem az újba: [link]
Illetve én is majdnem vettem egyet: [link]
Igaz ez 16.000,- font volt, de bevittem volna az S80-at és V70-et többi meg kp. De szerencsére tegnap elvitték, így már nem kell gondolkoznom rajta
Asszonyt azóta is bántja hogy nem mentünk el megnézni.
runner 125
Egyetértek, a Mercedes, Audi mind olyan irányba mennek el, mint ha nem is Európának akarnának megfelelni, ha nem csilli villi kínai meg arab fazonoknak, egyáltalán nem tetszik az irány amerre mennek, de ez nagyon is, gyönyörű letisztult, elegáns, és ez a kulcs szó, mert ami divatos, az holnap már nem lesz az, de ha valami elegáns, az holnap is az lesz.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
MiklosSaS #4284 üzenetére
+1 a V70-re, nekem is ugyan az van mint neked S80 D5 + V70, szóval ha gondolod és Londoni vagy akár meg is mutathatom, hogy könnyebben tudj dönteni, bár ez elég régi 2000-es T5 260 paci, de nagyon egyben van.
Most kapott gyertyákat, olajat, szűrőket, egy új trafót, generátort nem rég, görgőket szíjakat, feszítőket, hátsó stab pálcákat, jobbos axiált ,tolató lámpa relét, szépen átnézte egy ex volvós szaki, pár bilincset kicserélt, utána töltött a folyadékoknak, leszedte a kerekeket, és az ABSt is teljesen kitakarította, pedig rendben volt, de ugye típus hiba miatt 10 év felett elő fordulhat... Szóval most tökéletes lett, legkisebb gondja sincsen
(és csak 180 e volt az egész mutatvány)
Azért is nézz szét V70 fronton, mert rengeteg van belőle, nagyon szeretik itt, sokkal könnyebben találnál jót, magasabb kategóriás, nagyobb autó is, D5, T5 amit szeretnél.
-
sasa134
addikt
válasz
MiklosSaS #4281 üzenetére
Szokásoson (turbó - vigyázni rá, kettőstömegű - szintén, bár egyiknél sem lehet tudni, max sejteni az előéletből fakadó rizikókat) szinte biztosan elhalálozik(vagy már megtette) a generátor valamint az EGR szelep. Egyik sem túl nagy tétel, de tipikusnak nevezhető hiba a Fordoknál. Ennyi kb.
-
#18001664
törölt tag
válasz
MiklosSaS #3881 üzenetére
Nekünk 98' S70 2.0 T5 van, 4 fokozatú autómatàval, kicsivel több mint 321.000 km-el. Hosszabb utánaolvasás után a motorba Castrol Edge Titanium FST 5W-40 került, a váltóba még nem kellett mert 4.000 km-el ezelőtt volt cserélve DexronIII.
Emelt turbónyomással és kiiktatott turbónyomás szabályzóval városban az átlagfogyasztás 13.1-14.8 közt alakul. -
7600 GS
addikt
válasz
MiklosSaS #3881 üzenetére
Geartronic is Volvo Cars' name for its manumatic transmission, similar to Porsche's Tiptronic. It is available in 5 and 6 speed models, and is controlled by a microprocessor. The microprocessor automatically shifts to the next gear if a forgetful user in manual mode red lines the engine. Manual shifting is allowed with the gear stick in the manual mode. The gear stick can also be used just like any other automatic gearbox, where the transmission will shift automatically.
Geartronic is offered on Volvo vehicles with engine displacements of 2.0 liters or greater. Geartronic transmissions are manufactured in Japan by Aisin AW. They require the use of automatic transmission fluid that meets the JWS 3309 specification. The MY2011 6 speed requires AW1.
Ha megkapják a törődést az automaták, akkor véleményem szerint örök élet +1 nap.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest