Hirdetés
- Redmi Buds 6 - ajándék fülesnek hallgasd a dalát
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- iPhone topik
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Megjelent a OnePlus 13T
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Elektrosokk #5199 üzenetére
Első generációs S80 váltó árat nem tudok, még csak hozzávetőlegesen sem, nekem a 2007 S80 D5 MK II 6 sebességes geartronic lett volna 280e, viszont keveset futott, garantáltan hibamentes kocsiból jött volna.
Van munka díj is rendesen, lehet hogy konvertert is kellett volna felújítani, ha már szerelik érdemes kipucolni a mágneses törmelék csapdát, új olaj, esetleg tömítések stb...
Bele néztem volna egy 400e körüli összegbe mindennel együtt, úgy hogy van autó alkatrészes és szerelő ismerősöm is. Hozzá teszem hogy bár úgy tűnik, de nem vagyok 100% tisztában a pontos váltó csere folyamatával, mi mást kell még felújítani, cserélni, de az összegek és az elvégzendő karbantartások konkrétak.
A T6 4 sebesség váltója nyilván olcsóbb, viszont a kora/futása miatt lehet hogy ott több minden cserés.
Szerk:
Ha tökéletesen működik, vidd el egy hiba kód olvasásra egy hozzá értő szakihoz, és kiderül hogy mi a hibajelzés oka.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Elektrosokk #5196 üzenetére
Kéne tudni a motort és hogy 5 vagy 6 sebességes.
Általánosságban elmondható, hogy élettartam olajat mondanak rá de ez egyszerűen nem igaz, 80-100e kilométerenként nyugodtan lehet cserélni, de az első csere lehet 50-60e között. Amennyiben ez megvan, nagyon sokáig nem lesz vele gondod. Ha elmulasztják, használat függvényében, valahol 200-300e között elkezd széthullani, akadozni, rángatni, és akkor már késő.
Amennyiben használtat veszel, és tökéletesen működik a váltó, de nem cseréltek, vagy nem tudják igazolni, akkor a szokásos vezérlés, olaj szíjak szűrök cseréje mellé beiktatnám az első váltó olaj cserét is.
Az 5 sebességes sokkal sérülékenyebb, mint a 6.
Amit szeretnek:
-Olajcsere
-Normális gyorsításokAmit nem:
-Olajcsere elmulasztása
-Sok padlógázas gyorsítás (ez hatványozottan igaz az erősebb motorokra, D5 T5 T6 V8)
-Hidegen taposás, de ez a motornak sem szerencsés -
FeRRaR1
őstag
válasz
Zoli1222 #5191 üzenetére
Köszönöm,
Két dolog, a 240.000km az kereken 30e/év, ami gyanúsan beállított érték.
Viszont ha igaz is, akkor ha nem volt váltó olaj cserélve, már rángathat hidegen elindulásnál, nagy gázra visszaváltásnál, vagy ha R-be húzod.Ennek ellenére ha megnézed, és közlöd vele hogy jég hideg legyen a motor mire odaérsz, akkor ezt ki tudod próbálni, ha csak kicsit is langyos lesz bárhol, akkor megjáratta.
Személy szerint én kiszedtem a két első lámpát, csak 2 sín pár tartja, nagyon egyszerű. Átnéztem az egész motorteret körbe a szélén, sérüléseket keresve, csavarokat ellenőrizve, sérült e a csavarfejen a gyári festék. A csomagtartóba megnézem a pótkerék helyét, van e rozsda, sérülés nyoma, ezt a két küszöbnél is, illetve a csomagtérben leszedek pár kárpit panelt, pl ami a lámpa hátulját takarja, és ott is megnézem, hogy minden fém gyári érintetlen e. Alá pillantasz több oldalról, így körbe nézve elég kicsi az esélye, hogy törve volt.
Kipróbálni, ezek után szerviz könyvet összehasonlítani a km állással, nincs e nagy ugrás, eltérés valahol, szerviz számlákat kérni, elvégzett javításokat stb...
Ha pedig nem vagy biztos a dolgodban, vinni valakit, aki az.
A visszatekert óra esetében, az lesz a baj, hogy 400e környékén, cserés lesz lassan a katalizátor, illetve ott már egy motor megbontás, ha csak porlasztó csúcsok miatt benézhet. Ha nagyon profin akarsz vásárolni, el kéne vinni egy porlasztócsúcsot beméretni, mégis mennyire van az élettartama vége felé, bár ebbe nyilván egy tulaj sem menne bele
Vezérlés mikor volt cserélve, most így hirtelen ennyi...
-
Elektrosokk
veterán
Sziasztok.
A Volvo Geartronic váltójával kapcsolatban szívesen fogadnék Minden tapasztalatot.
-
oroborus
újonc
echterion, proci985, runner 125 - koszonom, ugy legyen!
Valoban 2.4D -
runner 125
nagyúr
válasz
Zoli1222 #5193 üzenetére
Használtautónál ezt nem lehet meghatározni, biztosan meg lehet csinálni a tuti vételt a piac aljáról is, csak szimplán sokkal kisebb az esélye.
Kezdetek óta azt az elvet követem, h a vásárolni kívánt típust a piac tetejéről választom ki, de semmiképp az aljáról. Ha nem fér bele a keretbe, akkor egyszerűen lentebb kell adni az igényet, nézni egy kisebb kategóriát.S80-ból ezen évjáratból szerintem valahol 3,5m környékén van itthon az a határ, amitől tényleg megkímélt darabokat lehet találni, pl.: 01.
A 2009-10-es évjáratból pedig 4,5-5m környékében illik gondolkodni.
-
Zoli1222
őstag
válasz
runner 125 #5192 üzenetére
Gyanúsan olcsó? Milyen összeg az, amire nem mondanád, h vmi nem stimmel? 2007-től felfele.
Azért kérdem, mert ez az összeg, amit még kifizetnék. A lényeg, h ez a plafon, amiért a lehető legjobbat keresem, legyen az s80 vagy v70 és d5 persze. -
runner 125
nagyúr
-
Zoli1222
őstag
válasz
FeRRaR1 #5155 üzenetére
Gyönyörű autó! Az az igazság, h most én is nagyon rácuppantam az s80-akra. Ki is néztem magamnak egyet itt magyarba. Mobile-n is néztem, de nem lenne sokkal olcsóbb. Nem akarlak utánozni, de ezt néztem ki: S80
Mire kell odafigyelni ezeknél, amiből rögtön kibukik, h vmi nem oké?
A válaszokat előre is köszi! -
zeon.hu
nagyúr
Turbó felújításhoz tudtok ajánlani valakit?
Esetleg nem túl drágát -
oroborus
újonc
Udv! Ugy alakult, hogy en is csatlakozom a "tarsasaghoz" egy 2007-es, fekete S60 (kinetic, 125le) tarsasagaban. "Urom az oromben", hogy meg nincs nalam, mert en balga ugy dontottem, hogy intezzek a kereskedesben az eredetvizsgat es az atirast... nos az igerettel ellentetben 1-2 nap nem volt nekik eleg es ugye itt a hosszu hetvege...
humm, no mind1, feltetelezzuk a legjobbakat es levontam a tanulagot is. Elvileg hetfon meg lesz minden es elhozom a paripat. Sajnos viszont sokat nem fogok tuni foglalkozni a geppel most, mert 1 het mulva 2 het nyaralas, addig parkol meg kicsit. :/ Persze biztos lesz majd kerdesem, tovabbra is szamitok majd a segitsegetekre.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
echterion #5178 üzenetére
nem friss találmány sajnos.
Egy ismerős nemrég vett jobbkormányost, megkérdezem majd, hogy megy ez a valóságban. -
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #5168 üzenetére
Az egész szín összeállítása pazar az autónak, majd a hétvégén teszek fel még pár képet a belsejéről, mese szép.
Átgondoltam, csak azért van rajta P-s rendszám, mert azzal hoztam el, ahogy a V50, úgy ez is rendes Angol lesz, befejeztem a P rendszámozást, van rendes állásom, itt élek, itt akarok maradni. Nem volt vele semmi gondom soha, de elég, 2-3 éve azt mondtam, csak a P rendszám, ameddig csak lehetséges, mert az a legolcsóbb, de ez mára megváltozott. Csak jövő év elején jár le, de amint megjönnek a papírjai az új gépnek, kötöm rá a biztosítást, fizetem a Road taxot, MOT van rajta egy év, friss. Ha mindent kifizetek rá, az kb fél havi fizum, egy évre. Miért ne tegyem meg, amennyivel itt normálisabban élhetek, annyival én is normálisabban állok az országhoz, ilyen egyszerű. Szerencsére már nem kell kiskapukat keresnem minden áron, és bizony évekbe telik, mire átáll az ember agya, viszont nagyon jó érzés
Az hogy sokszor előre rakják a hosszabb szavatosságú termékeket a boltok polcain, az hogy a munkahelyeden olyan erős a szakszervezet, mint sehol Európában, azért dolgoznak keményen, hogy több pénzt vigyek haza kevesebb munka órával. Rengeteg jogod, és szavad van, mások is kiállnak érte, az az alap, hogy neked van igazad, és esetleg kiderül hogy mégsem, nem az, hogy te egy hazug csaló vagy. Küldtek egy kimutatást, a tavalyi évről, hogy mire költötték az adómat, fontra pontosan kimutatva, diagramokkal, magyarázatokkal, 17 fő tétellel... Pont mint MagyarországonTonTomika
Köszönöm
-
AMDFan
addikt
S60/80-at akarok venni. Vezettem már itthon jobbkormányos autót, nem gáz, főleg nem gáz városban, vagy autópályán. Egy vidéki forgalmas úton kamion előzése már problémásabb lehet, de rutinnal ezt is meg lehet oldani. Adott esetben még az is elő tud fordulni, hogy jobbról jobban belátni az útszakaszt mint balról. Meg kell szokni, és egy kis rutin kell hozzá.
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #5158 üzenetére
Nah és az sem utolsó szempont, h ki tudod használni a P rendszámot kint is. Gyanítom brit rendszámmal átgtondoltad volna.
Tényleg gyönyörű, mondjuk én eleve rajongok a világos autószínekért, ez az arany is nagy kedvencem az ezüst mellett.
Megcsináltad, volt kitartásod. Sok ismerősöm nekivágott már Angliának, több mint fele újra itthon kötött ki, minimálbérért... megérdemled.
TonTomika
Index-en keress rá az S60 topikban, volt egy post ahol össze lett gyűjtve az összes bontó elérhetősége, de nem fűzok hozzá nagy reményt. Nagyon új és szerintem nincs még nagyon bontva, vagy ami igen, annak tuti offos az eleje.
-
TonTomika
aktív tag
FeRRaR1: Gratula ehhez a csodához, nagy vágyam nekem is egy ilyen, csak feketében.
Srácok, ismertek Budapesten és környékén NORMÁLIS Volvo bontóst? Hihetetlen, hogy milyen tróger és linkek ezek a vállalkozók, pénzt akarna náluk költeni az ember és nincsen alkatrész, vagy nem ismeri a saját kínálatát. Hiteget egy hétig, majd közli, hogy ja, ez nem ehhez a típushoz van.
Egy 2011-es S60-hoz keresünk az elejére elég sok alkatrészt, viszonylag nagy kárt tett benne egy őz.
Ha tudtok olyat, aki ilyet bontana, annak örülnénk, előre is köszi.
-
FeRRaR1
őstag
Fordulókört aláírom, meg is lepődtem egy minikörforgalomba a minap, mikor vittem eladni a V70-et. Viszont a holttér kérdést vitatnám, remekül kilátni a nagy hátsó üvegeken, gondom nem volt vele, még a legkisebb sem soha.
A jobb kormányt valaki 1-2 nap alatt megszokja, valaki meg soha az életbe, évek alatt sem. Embere válogatja, mind a kettőre van példa a családomban. Ő kipróbálta, nem okozott neki gondot, minden ember különböző, asszony faterja már volt kint a 90-es évek végén is, azóta sem tud jobb kormányossal közlekedni
-
FeRRaR1
őstag
Itt sok a beteg állat Volvo fanatikus, sok Volvo club van, rengeteg találkozó, Hahun van 1500 eladó Volvo, Autotraderen 7500 ebay 4000, még ha van is pár átfedés, ez akkor is rengeteg, és ván még sok más használt autó oldal is, úgy gondolom, hogy kb 10.000 eladó példány közül lehet válogatni, itt is sok a lefingott, de sok a fanatikusan karban tartott is. Amit most vettem, az kapott olajcserét: 840 Mi, 2-3-11-22-30-39e mérföldnél, most vettem 40.000-el. Többször állt hosszabb időt, csak átjáratták, mielőtt használták megint, olajcsere.
Én is ezt fogom tenni, ha M.o.-ra keveredek végre jövő év eleje fele, akkor fog kapni egy teljes olaj, szíj, vezérlés cserét, összes szűrőt, váltó olaj cserét, és alvázvédelmet, gyertya cserét, klíma takarítást, és feltöltést. (nem mintha ezekre azonnali szükség lenne, de így lesz nyugodt a lelki világom) Illetve egy enyhe polírt is.
Ha ezek után bármi baja lesz, alá fekszek, és megkérek valakit hogy hajtson át rajtam
-
AMDFan
addikt
Elég szánalmas az itthoni használt Volvo felhozatal... Ma is megnéztem egyet 1,5M-ért. Szóltam előre hogy szeretnék próbakört menni. Odaérve a gumik laposak voltak (nem mertem volna autópályatempót menni vele) az akksi nullára merülve, be kellett volna bikázni a gépet. A 141e km szerintem valótlan amit írtak rá. Nem hiszem el, hogy 141e km alatt a váltógomb ennyire elkopik plusz a könyöklő meg a vezetőülés ennyire kikopik. Első/hátsó gumik más típus... Reálisan azt mondom, hogy egy nagyon gondos tulajé volt aki 250 ezret ment vele és most visszatekerték 141re mert talán hihető a sztori. Lehet, hogy paranoiás vagyok, de árulkodó jel az utólagosan felszerelt telefontartó a műszerfalon. Ilyet nem az tesz az autójába aki évi 10 ezret megy
Azt hiszem maradok a jobbkormányosoknál és kimegyek angliába jövő héten egy szép állapotúért. -
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, így van, ez teljesen más mint a turbós motorok, nincs meg az a gátszakadás, mint mikor a T5 átlépi a 3000Rpm-et, ez egyből tol, mint a mozdony
Alólam fog kirohadni, az is biztos, vagy én kerülök előbb sírba, de nincs az az isten, hogy én 4 hengeres 2-3-4 turbós Volvót vegyek ez helyett.
echterion
Köszönöm
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #5156 üzenetére
Ezen én is elgondolkoztam, hogy erre közel sem lett volna lehetőségem Magyarban, hogy mind a két kocsimat leváltsam újabbra, fél év alatt. sőt valószínűleg két kocsim sem lenne.... Én is 3 gépet dobtam be érte a közösbe, legalább is az árát, plusz kis kiegészítés.
Annyira szép ez a pezsgő szín, szebbet el sem tudok képzelni, rengeteg autós kereste a szemkontaktust a forgalomba, és csak néztek, mosolyogtak, gratuláltak. még BMW-sek is
Nem ide tartozik, de bizony 800 fonttal jöttem ki, és haveromnál a földön aludtam. Mosogattam, tejet pakoltam, bumm 3-4 év és itt van az ember, két kisbaba
két autó, és sokkal de sokkal kisebb problémák mint kijövetelem előtt. Mikor vissza megyek Pécsre, barátnőm szülei ott laknak a hegyoldalba, hihetetlen szép, de olyan jutalékra kihegyezett állás ajánlatokat kaptam anno, hogy vicc kategória volt. Rossz látni, hogy szenvednek a szüleink, jó érzés néha segíteni őket, ruhával, valami technikai eszközzel, amit nem engedhetne meg....Na de messzire kalandoztunk, lényeg hogy szuper a verda
aneda
Ezek mért értékek elvileg, 0-100-on egy hajszálnyival gyorsabb a V70R mondjuk gondolom a manuális váltó adja ezt a pár tizedet. De a 0-200 már jobban fekszik a V8-nak
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #5155 üzenetére
Pasztmek, most először érzem, h szarul élünk itthon.
Nah jó, vicc volt, nem panaszkodom, de egy ilyenért én is bedobnám a közösbe a motort és az S60-at is, de itt már sokkal komolyabb fenntartással kellene számolni, még kis futás mellett is.Nagy gratula, jó döntés volt és tényleg gyönyörű.
-
FeRRaR1
őstag
Eldőlt a nagy kérdés, megvan a V70 T5 utódja, gyorsabb, hangosabb, mosolyfakasztóbb
Mind a kettőre tettem ajánlatot, az egyik nagyon makacs volt, és kötötte az ebet a karóhoz, még a másik hihetetlen jót engedett, nagyon jó áron beszámolta a V70 T5-öt.
Íme a győztes:
Így végül eldőlt, hogy melyiket veszem meg másodszorra is. Időm most sajnos nincs, letakartam, várja a hétvégét, 6:30-tól meló volt 4-ig, majd gyors haza, kaja, begyűjtés..... Nemrég értem vissza, holnap megint reggeli meló + vizsgák, szóval még tanulnom is kéne pár órát, majd hétvégén neki esek kicsit, addig is annyit elárulhatok, hogy olyan mint az álom, úgy gyorsul, úgy kanyarodik, végig fülig ért a szám a haza vezető úton. Hihetetlen mit össze nem hoztak ezzel a modellel.
-
FeRRaR1
őstag
Decemberben 245-el suhantam haza a V70 T5-el, hidd el nem csalódnál, egy próbával nem veszítesz semmit. Tudom mit beszélek, mentem haza 2007 S80 D5-el, még is a 2000 V70 esett sokkal jobban, öröm vele minden kilométer.
Többen azt írták hogy problémásabb modell, mint az S60, plusz régebbi is a széria. Ezt csak az itt leírtakból szűrtem le, nekünk volt a családban 2 első generációs 2004-es S80 D5, mindegyik hibátlanul tette a dolgát, az első 520.000 km után is.
-
FeRRaR1
őstag
Patika, venném vinném, de miért kér érte ilyen sokat
-
FeRRaR1
őstag
Ha gondolod meg mondom milyen hibakód keletkezik a Volvókban akku cserétől, semmilyen
Szóval az tuti kamu, ha másfél hónapja nem indították, akkor teljesen halott lenne az akksi, de ha 2-3 hétig állt, akkor valóban tarthat tovább az indítózás.Ez egy felejtős példány volt, szerintem maradj S60 vonalon, nézz meg többet, előbb utóbb ki fogsz fogni egy példányt, ami hosszú éveken át szolgálhat.
Ne ragaszkodj kizárólag az S60-hoz, nézz szét V50 fronton, nekem bevált, vagy akár V70 az igazából S60 kombi. Minél többet, annál jobb, válaszd ki a 10 legjobb hirdetést, hívd fel őket, stb...
Egy lefingott példány meg egy kamugép kereskedő ne tántorítson el, lesz még ennél sokkal rosszabb is.
-
AMDFan
addikt
válasz
FeRRaR1 #5111 üzenetére
Sziasztok!
Közben kipróbáltam egy 2,4 benzines S60-at, röviden leírom a tapasztalataimat.
Ránézésre rendben volt a kocsi, bár úgy volt meghirdetve, hogy érvényes magyar papírokkal adják a kocsit, kiderült, hogy olaszoktól behozott és még nincs bepapírozva sem. No mindegy, a hirdetett 121.000 km-nek szerintem nem felelt meg az autó ránézésre. Bár alapvetően a beltérben nem volt hiba, sőt kifejezetten szép volt, de az Avensisem 16 évesen 180e km-el is kinéz így, tehát beltér alapján lehetett ebben 250 is simán. Egyedül a váltógomb volt picit kopottas. Azt mondta a kereskedő, hogy 1,5 hónapja áll, teljesen simán beindult, bár kicsit tovább kellett indítózni, de ha jól tudom ez az 5 hengeresnek sajátossága. A motorja szépen simán járt, klíma tolta a hideget, eddig rendben volt. Elindulás sima, váltó pontos, kuplung kemény de korrekt. Aztán jött a feketeleves. 2-ben alig akart megindulni, enyhe rángatás is volt talán, vagy inkább megtorpanásnak nevezném. 120ig tudtam feltornázni a km órát nagy szenvedve padlógázzal, és egy olasz nyelvű hibakód volt a műszerfalon. Megforduláskor kormány teljesen kitekert állapotában "karistoló" hangot hallottam, visszafelé már megvolt neki a 140 is, de küszködve. Kormány picit rázott. A kereskedő szerint azért tolja a hibakódot, mert akkut cseréltek benne tegnap, és simán ki kell üttetni a kódot. 2005ös amúgy, 1,9M az ára. Kicsit félek, hogy ha 1,9-ért ez ilyen volt, akkor milyen lehet az amit 1,5-ért adnak. Szóval elsőre csalódás volt, remélem, hogy a többi amit megnézek nem lesz ilyen romos állapotban.Közben elgondolkoztam, hogy szét kéne nézni az S80asok között is. Egy S80-nak mennyivel komolyabbak a szervízköltségei mint a 60-asnak? Vegyük ugyanazt a 2,4 szívón benzines konstrukciót.
-
gaborbol
őstag
válasz
Wolfskin #5147 üzenetére
Itt irta valaki, hogy O kiszedte az ABS modult, odaadta forrszatasban jaratos ismerosnek az atforrasztotta a fobb forrasztasokat es tokeletes lett. Aztan le is lett baszarintva miatta, hogy nem kene hazilag takolni, meg kinyirja magat stb.
A bontott nagy lutri, eloszor is a modellszamnak teljesen stimmelnie kell, es van belole a banat tudja mennyi. Ellenkezo esetben fel kell programozni marka vagy szakszervizben a kocsihoz. En harom bontottan mentem keresztul egy ev alatt. Azt sem art tudni, hogy beteszed a modult olyan 200-300 Km-t kell megtenni vele, mire megint teljesen kiteszteli a modult, tehat ha beteszel valamit probara, es az nem jelez be 15 perc alatt az sem jelent semmit.
Van itt csoro ismeros akinek en is kiszedtem, levagtam a tetejet, atforrasztottam a labakat, kapott fekete hengerfejtomito pasztat es tokeletes azota is. Tervezesi hiba, hogy a modult tul kozel raktak a motorhoz, ezert a nyak felmelegszik majd lehul felmelegszik majd lehul, rezeg es ez ismetlodik addik amig a labakon a forrasztas el nem reped es a kapcsolat meg nem szakad valahol vagy kontaktos lesz.
Ha van radio-Tv muszeresz vagy hobby eletronikaval foglalkozo ismeros, oda lehet neki adni batran.
[link]Ha parazol tole akkor ennek az embernek el kell kuldni, persze addig all az auto:
Ez a leggyakoribb hibaforras, nem jelenti azt, hogy mas baja nem lehet, de ez a legjellemzobb. Persze kabelhibas is lehet.
-
hdman
őstag
Ma végre volt alkalmam körbenyalogatni egy vadi új XC90-et. Brutális, szerelmes vagyok
-
Wolfskin
őstag
sziasztok,
segítség kellene Volvo ügyben.az ABS folyamatosan világít, ami annyit tesz: nincs ABS, menetstabilizálás, nem megy a fedélzeti számítógép (csak kiírja, hogy "fékhiba, azonnal álljon meg") és nem megy a km számláló sem. Amúgy fék van rendesen...
Kiolvastattam, a jobb első szenzort dobta ki hibásnak, megcseréltük a jobb-bal oldalt, de ugyanaz, hogy jobb első, tehát nem a szenzor rossz. Most megint órázták szerelők, méregették, ha mozgatják a kábelt, akkor néha kommunikál, néha nem, hol ezt a hibát írja ki, hol azt.
1 • Lehet ABS vezérlő hiba? Érdemes találomra venni egy bontottat, hátha az?
2 • Lehet kábel hiba? (sérülés nem látszik rajta)
3 • Van valakinek egy bontott ABS vezérlője elsőre kölcsönbe, letesztelni, hogy az-e? Ha igen akkor akár eladásra is...?
4 • Tudtok egy jó szerelőt, aki ilyesmit orvosolni tud?Az autó: S80 2004, 2,4 benzin, aut, 140 LE
köszi!
-
FeRRaR1
őstag
Az 1.6 az PSA a 2.0 az egy az egyben ford tdci dízel fronton, benzinesből nem vagyok napra kész, de annyi biztos hogy a 2.4i vegytiszta Volvo, örök élet, ha megkapja az olajcseréket időben.
runner 125
Rendben, mindenképpen beszámolok a fejleményekről.
Csak még le kell győznie a birtoklási vágynak az: álljon e benne a pénzem, szükségem van e rá, úgy sem használnám ki hármast...
Nem lesz nehéz dolga
-
426os
őstag
válasz
FeRRaR1 #5141 üzenetére
"kisebb dízelek ford motorok": Amik meg igazából PSA motorok.
Szerintem is, ha már lúd legyen kövér, de nem biztos, hogy meg tudom győzni a vevőjelöltet, ha a kisebb mellett döntene.runner 125: Akkor ahogy sejtettem. Chippelés semmi esetre sem lesz, igazából elég a 140 lovas is oda, ahova menne az autó.
Köszi az infókat!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #5142 üzenetére
Még filózok, hogy leváltsam e a V70 T5-öt. Szeretnék nagyon egy szívó V8 sportos Volvót, később már nem lesz rá lehetőségem, mindent miniatürizálnak, turbósítanak, BMW-nél már jön jövőre a 4 turbós motor
Vicc kategória.
Szeretnék egy nagyon jó autót a végtelenségig megtartani, ezt a szerepet most a V70 tölti be, de már amikor megvettem, tudtam hogy nem az igazi. Vagy ki kéne maxolni és V70 R vagy valami V8 kell helyette, Audi S4 / RS4 Avantokat is néztem, de nagyon kiábrándultam hogy minden második népítélet kéthetente trélereztette, meg amennyi pénzeket beleöntöttek, te jó ég.... Volvo még soha nem hagyott ott sehol, ellenben Audi már 2x. BMW 1x pedig időm nagy részében Volvóval közlekedem.
Nagyon tetszik, már eléggé körbejártam a témát, tettem ajánlatot egy S60R-re : [link] nem fogadták el, V70 R már hónapok óta nincs normális eladó, a V8 meg patikának tűnik, és nagyon hajt a birtoklási vágy, lehet teszek rá egy ajánlatot, még nem szántam el magam.
Ha ennyiért találnék egy hasonlóan patika V70R-t, habozás nélkül megvenném, de nincs.
-
426os
őstag
Sziasztok!
Rokonok cserélnének egy Volvo 740-et valami újabbra. Ami megtetszett nekik az a V40 (S40 kombi). Kérdés, hogy mely motorok azok, amik nem különösebben betegesek? Benzines kellene és hozza azért 740 (2.3l, ~115ló) dinamikáját (130-150 utazósebesség ne hozza zavarba). Fogyasztás nem annyira lényeges, a 740nél szinte biztos jobb lesz. Fontos még, hogy a kevésbé műszaki beállítottságú leendő tulaj se tudja kinyírni olyan hamar ha lehet - valószínűleg emiatt a turbós motorok kiesnek).
Mivel a rászánt összeg képlékeny én inkább az s40 II/V50 vonalat javaslom nekik. Itt gondolom a tempomat is gyakoribb, ami igen jól jönne, illetve mégiscsak újabb, fiatalabb autók, amivel szívesebben vág neki az ember akár egy 2-3e km-es útnak is. Itt mely motorok azok, amikkel érdemes lenne tervezni?
A rohadás mennyire jellemző az említett modellekre, illetve van-e valamilyen olyan típushibájuk, amiket feltétlenül meg kell nézni vásárláskor/számolni a javítással? V40ből láttam már csúnyát rohadás tekintetében, de ugye egy mérés nem mérés. Feltételezzük a valós km óra állásokat, alkatrész ellátással valószínűleg nem lesz probléma (nem MO-i vásárlás lesz).
Előre is köszi! -
Weareus
addikt
Szia mindenki!
Az lenne a kérdésem, hogy 850-es Volvo-hoz milyen típusú (gyártó) kuplung készletet javasoltok?
Eddig felmerült márkák: Valeo, Lux, Sachs.
Fog kapni egy kis tuningot a vas ~ 280-300 hp, nem tudom melyik lehet a legjobb választás? -
oroborus
újonc
Koszonom mindkettotoknek.
A keresgeles bennem is felvetodott, de gondoltam, csak jobban jarok 1-2 gyakorlati tapasztalattal, mint hogy en laikus elkezdek keresgelni es (velhetoen) rossz kovetkeztetesre jutok.
-
7600 GS
addikt
válasz
oroborus #5132 üzenetére
Pagid cuccokból összelegózva a következőképpen nézne ki (gyári minőségről beszélünk) :
Első betét: 13650 Ft
Hátsó betét: 8990 Ft
Első tárcsa ( 15" esetén) : 12600 Ft/db
(16" esetén) : 15500 Ft/db
Hátsó tárcsa: 9600 Ft/dbMunkadíjat igazából szerelője válogatja, nekem a V70-en a komplett fékgenerálért (tárcsák, betétek, ill. fékfolyadék cseréje) 15 ezret kért a szerelő.
-
echterion
nagyúr
válasz
oroborus #5132 üzenetére
Én ilyenkor mindig a unix oldalát veszem elő, mint legrosszabb eset (mondjuk szerintem az sem vállalhatatlanul drága, cserébe megbizható cuccokat szállit, nem úgy mint a legtöbb sufnibolt), annál csak olcsóbban lehet megoldani, ha van valakinek valami kedvezménye ismerősi körben, stb.
-
oroborus
újonc
Sziasztok, ujabb kerdessel fordulnek hozzatok.
Egy alkudozas targyat kepezte egy 2007-es gyartasu S60-asnal (alap 2.4-es) a fekek felujitasa. [tarcsak, betetek, munka]. Ez korulbelul mennyibol oldhato meg (persze megbizhato helyen, megfelelo alkatreszekkel? -tol -ig is jo
Biztos vannak itt akik mar tul vannak ezen, de nem leletem hasonlo hsz-t a keresovel.elore is koszonom! -
haxxika
senior tag
Na elvileg az derült ki, hogy amikor felújították a nagynyomásút egy alkatrész nem volt kicserélve, és az pedig a hosszú út során felmelegszik. Fixen ugyanott állt meg a kocsi mind3 alkalommal eddig, lehetséges hogy ez okozza a problémát. De erre a tápszivattyúra még majd rákérdezek hogy nézzenek rá.
-
marsu
veterán
-
zeon.hu
nagyúr
udv!
Saab 9-5 váltó ügyben kérnék tanácsot (99-es, 143kw).
hátramenetet nehezen veszi, néha egyáltalán nem, ilyenkor le kell állítani a motort, hogy sikerüljön.
bizonyos körülmények között viszont simán működik: egyesben lassan gurulva, kormányt jobbra tekerve, megállás után tökéletesen kapcsolható.
próbáltuk többször állítgatni, van olyan állás, ahol hibátlan, viszont akkor 5. nincs.
ötletek esetleg? -
proci985
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #5123 üzenetére
7mert momentum felszereltseggel D4es motorral ujonnan nekem nagyon jo vetelnek tunik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #5123 üzenetére
[link] Te is?
Sunyiba én is nézelődök pár napja, bár vásárlási szándék nélkül, viszont ez nagyon megfogott így ahogy van. Igazából azt a taktikát követték, hogy minden extrát beikszeltek. Egyedül hátsó fejtámlákból a tv és az adaptív futómű hiányzik, viszont nem is vagyok benne biztos, hogy elérhető volt. /Most nem az a konfigurátorban/
Vegyen mindenki S80-at, és szervezünk egy "S80 only" találkozót
-
runner 125
nagyúr
Hm, ez az S80 jó vételnek tűnik, bár közel sem tervezem h mostanság váltsak, de mondjuk cégre megvásárolva 7m ft-ért már nagyon baráti ára tud lenni.
-
marsu
veterán
válasz
runner 125 #5120 üzenetére
Elégedett is vagyok vele, mert rosszabbra számítottam.
-
marsu
veterán
Szia!
Kb két hónapja vettem, bár 2002-es évjárat, de csak 155 ezer km volt benne, és nem bántam meg. 2,4 benzines, 140LE. Jól felszerelt, kényelmes autó. A vásárlás óta túl vagyok egy olajcserén, + levegőszűrő, pollenszűrő, 5db gyújtógyertya, első + hátsó féktárcsák + fékbetétek is cserélve lettek, valamint kicseréltettem az első gumifékcsöveket, mert nagyon el voltak öregedve már.
Átlagfogyasztás 8,3 l/100km, ami nem kevés, de nem is sok.
-
oroborus
újonc
Egy nagyon amator kerdes kovetkezik.Sikerult megnezni par S60-ast. Mind diesel, es mindnel azt tapasztaltam, hogy a motort fedo muanyag ... "fedo", nem csak hogy mocorog, de meg a hanghatasra is ratesz ezaltal egy kicsit. Ezt hogy szoktatok orvosolni?
[en szoltam elore!]
A masik, hogy 1-2 esetben feltunt, hogy az ajtoknal a gumiszegely nem passzol teljesen. van hogy beljebb hajlik (jellemzoen a jobb felso sarokban, vagy van egy "gyurodes" rajta (ilyen kis hullam, mint egy szonyeg, ami nincs rendesen elsimitva a foldon, de a gumi maga vegig er a teljes vonalon). Ezt mennyire lenne macera helyrepofozni? Nem volna jo ha beazna. ^^
Egyebkent mint mellekes tapasztalat, jopar peldany rendesen le volt lakva, kivul es belul egyarant (2006-2009-es modellek - foleg 2-2.5M koruliek - alatta nem nezelodtem mar csak ezen felul). Igy az ember meg laikuskent is elgondolkozik az egyeb mechanikai allapotrol. Belul a fekete belso nem tul vidam, szamomra eleg nyomaszto belulrol... a fotokat elnezte teljesen ok, de benne ulni mar teljesen mas erzes (pedig en imadom a feketet.
Ugy gondolom marad a bezs, az kellemes, tagasabbank is tunik.
udv.
-
haxxika
senior tag
Na uraim...
Kalandos élményem volt tegnap este a 2002-es D5-ös S60al. Jöttünk fel az M3-on, 36os kilométer előtt pár száz méterrel (bagi pihenő) egyszer csak kiírja a kocsi, hogy Sürgős Motor Szervíz. Fordulat elkezd esni, gázt hiába nyomom esik, engedtem gurulni. Pihenő kijáratáig gurultunk, ott megállt. Gyújtás le-fel indít semmi. Akksi le-fel indít semmi. Autómentő hozott minket vissza pestre, valószínűsítem hogy valami nem jó az üzemanyagrendszerrel megint, pedig 3 hónapja lett rendbe rakva (szűrő, új porlasztócsúcsok, új nagynyomású szivattyú). Szurkoljunk neki, hogy újra fog éledni, ma viszik a csömörire szervízbe a szerelő ismerőséhez.
-
FeRRaR1
őstag
Jól gondolod, a szívó sor öt, 2.4i nagyon is jó motor, van 140 és 170 lóerős verziója, csak szoftverben térnek el. Nincs magasnyomású, nincs turbó, nincs kettős tömegű lendkerék... Kapja meg a kötelező olajcseréket, kicsit gyakrabban, ha főként városba használod, és örök élet +1 nap.
Nekem is van egy 2.4i V50, és egy T5 V70, elmondhatom, hogy a D5 mellett ezek a legjobb motorok. Ne hallgass a vészmadarakra, egy letisztult, elegáns, élvonalbeli kényelemmel ellátott remek autó az S60 és a Volvók úgy összességében(csak runner meg ne lássa
)
A manuális váltót meg nem kell magyarázni, sokkal kisebb kockázat. Ennek ellenére egy rendesen karban tartott, igazoltan olajcserés automata is kiszolgálja a kocsit hibamentesen.
Igazából nézz meg amennyit tudsz, és válaszd a legjobbat, legjobban megfelelőt.
-
AMDFan
addikt
Sziasztok!
Az utóbbi időben egyre inkább gondolkozom azon, hogy a jelenlegi 99-es Avensist egy 2004 körüli S60-ra cseréljem. Tanácsot szeretnék kérni. Alapvetően benzines párti vagyok, és kicsit félek is attól, hogy egy dízel S60-nak ha előjönnek a hibái akkor az nem lesz olcsó mulatság. Ezért a 2,4 szívó benzinesekkel szemezek, manuális váltóval. Jól gondolom, hogy egy szívó benzinessel kevesebb probléma lehet mint egy turbódízellel? Sokan le akarnak beszélni a Volvoról mert azt mondják, hogy a Toyota után sokkal komolyabb fenntartási költséggel kell majd számolnom. Itt most ne arról beszéljünk, hogy egy garnitúra gumi mennyibe kerül, mert az annyiba kerül amennyibe, inkább az érdekel, hogy a váratlan, nem tervezhető költségek, meghibásodások mennyire jellemzőek az S60-ra. 1,5M környéki autókat nézegetem.
Köszi előre is!
Üdv! -
g4bb3r
tag
Vélemény? Képeken jól néz ki.. 2.0 T-4 V40
Volvóknak mennyire horror a szervizeltetése? Normál dolgokra gondolok, kopó dolgok cseréje etc.
-
oroborus
újonc
válasz
proci985 #5099 üzenetére
Koszi a tippet proci! Igazabol nem talaltam sokkal tobb doksit, mint elotte, de adott uj otletet. speci kereses mindenfele nyelven. pl.: nemet nyelvu wiki page-t "angolositottam" chrome-mal es egyeb forumokat, igy talan mar kicsit tisztabban latok.
Egyebkent infok/manualok/brossurak (mindenfele regios - a teljesseg igenye nelkul, csak hogy meglegyen
):
https://www.volvoclub.org.uk/model_info.shtml
http://www.auto-brochures.com/volvo.html
http://personalizeyourvolvo.com/PDF_Brochures/http://katalogus.hasznaltauto.hu/ - ez is hasznos lehet, de sajnos pont a szoveges reszt nem lehet osszehasonlitani, csak "manualisan".
-
FeRRaR1
őstag
válasz
#03969024 #5103 üzenetére
Ezek közül egyedül a Transit melós, a Viano egy 8 személyes nagycsaládos személy szállító, és rohadtul számított volna a kényelem, az L200 csak utánfutó vontatásra volt használva.
Egyébként a lényeg amit mondani akartam ezzel, hogy egyik sem volt még csak a közelében sem a Volvo kényelmének, és ez hosszú távon hatványozottan érződik. Ezekkel mentem egy szusszal 2000+ kilométereket, ezért ezeket írtam.
-
-
g4bb3r
tag
válasz
proci985 #5099 üzenetére
Kicsit piszkálja még a csőrömet az a 2.0D V50 szereztem egy Volvo szaki számot is Zuglóban (haver oda hordja az XC70-et) lehet elviszem átnézetni. Ki kell deríteni mennyibe kerül, nyilván az átvizsgálás nincs ingyen, a kereskedő is azt mondta h ael akarom vinni az pénzbe fáj mert ő nem hagyja ott a piacot szóval embert kell szereznie. (mondjuk nem hinném nem tudna 1 órára elszabadulni..)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Redmi Buds 6 - ajándék fülesnek hallgasd a dalát
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Programozás topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- MSI B550 GAMING GEN3 AM4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest