- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blint63
tag
válasz runner 125 #1639 üzenetére
Hali!
Úgy tudom a padló van a Fordtól a motor pedig PSA (franciák ). De nem kell megijedni szvsz, csak nehogy valami széthajtott cégeset vegyetek (a fogyasztásuk am. elég jó).
-
blint63
tag
válasz runner 125 #1641 üzenetére
Nem tudom, az 1.6-ot sem volvoból ismerem, minden esetre úgy rémlik ezeket (nagyobbak) már nem a PSA gyártja (gyártotta?), mintha fejlesztett volna a volvo is egy dízelt, lehet h ez volt a Forddal közös fejlesztés.
Szal ha el akarod kerülni a franciákat (ami használtnál pláne érthető) ez megoldás lehet.[ Szerkesztve ]
-
blint63
tag
válasz runner 125 #1643 üzenetére
Hát sajnos ez a helyzet.
Annyit tudok biztatásként mondani, hogy még mindig megvan a '99-es "holland" 1.6 105LE benzin S40-ünk, most éri el a 200e km-t, de még egy fillért (ezt szó szerint kell érteni) nem kellett rákölteni a kötelezőkön (olaj, fékbetét, etc.) kívül, amit persze mindig becsületesen megcsináltatunk megbízható szervizben. Pedig szegény autó húzott 40 fokban 700 kg-os lakókocsit a Pirenneusokban 2000m-re de kényszerből télen még vele mentünk franciákhoz síelni (kb. 3500 km, -20-30 fokok, hóesések- persze mikor awd-vel mentünk éveken át, akkor száraz út oda-vissza ).Szal ezzel azt akarom mondani, hogy ezek mégiscsak Volvók, legyen bennük akármilyen motor, ráadásul mivel kicsi, jobb eséllyel megkímélt.
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz runner 125 #1643 üzenetére
Az 1,6D és a 2,0D is PSA-Ford fejlesztés. Kimondottan jó és kiforrott konstrukciónak számítanak, nagyon sok típusban vannak ilyen motorok.
A Focus is jó alap, szóval szerintem nem jár rosszul az S40/V50-nel, ha méretben elég neki.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1643 üzenetére
nem tudom, hogy jól értettem-e, de 3,3m-ból már bőven kijön az s60 is, a fentartása valószínűleg kicsit több (a nagyobb teljesítmény miatt, a fogyasztása sem sokkal több, városban nem odafigyelve is 7l, országúton még talán 5-tel is el lehet menni), de szerintem megéri
annak idején megnéztünk vagy 100 s60-ast is mire megtaláltuk a megfelelőt, sok szervizessel is beszéltünk, azt mondták a d5 200ezer km-rel is nyugodtan megvehető annyira jó motorok
[link] itt pl azt írja garantált 110k km, képek alapján lehetséges, érdekesen hangzik, de annak idején a vége fele már az autó belsejéről ránézésre meg tudtuk mondani, hogy kb mennyi km lehetett benne, az óra állásától függetlenül - szervizben gépre kötve meg úgyis kiderülhet, ha valótlan
szerintem nem sok rosszat lehet mondani ezekre az s60-asokra, talán azt, hogy hátul kicsi a hely a lábnak, ha elöl magasabb emberek ülnek, de talán s40ben sem nagyobbOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1648 üzenetére
a kötelezőt ki tudod számolni a netrisk.hu-n, nekünk ~40ezer éves szinten a biztosítása
egyéb költségek a kötelező szervizek, de mivel az minden autónál van, így nem számottevő a különbség, az ilyen kategóriájú autókhoz viszonyítva meg talán ugyan azel kell menni megnézni az autókat, ha a belsején látszik, hogy nincs elhasználódva és tetszik nektek, akkor egy festékvastagságot mérni kell, minden kereskedőnél kell lennie ilyen műszernek, ha magánszemélytől veszitek, akkor meg egyből célszerű elvinni szervizbe, majd ott megmérni, aztán ha oké, akkor gépre köttetni (ez olyan 10-20k közötti összeg) az megmondja, hogy valószínűleg volt e piszkálva a km óra, szerintem az még fontos, hogy meg kellene kérni a tulajt, hogy hideg motorral előttetek indítsa be először, szépen egyből kell indulnia
legelső autót amit megnéztünk fehérváron, ott a kereskedő be akarta nekünk magyarázni, hogy ezek egy kicsit nehezebben indulnak, nekünk már gyanús volt, meg a kereskedő hozzáállása sem volt éppen megfelelő, persze az utána lévő többi autó nagyon szépen elindult
aztán amikor végignéztük azt a rengeteg autót, megbeszéltük, hogy melyikért megyünk vissza, ez volt kb csüt-péntek, de még kíváncsiságból használtautókra felnéztük, és kb aznap vagy előtte nap tettek fel egy másikat, ami nagyon jónak tűnt, egyből telefon, szombatra egyeztettünk és haza már azzal jöttünk
rosszat azóta sem lehet rá mondani[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
válasz runner 125 #1646 üzenetére
Nézőpont kérdése, nálam a normál méret valahol az S60 környékén, vagy talán felette kezdődik.
Nyilvánval ugye, hogy nem mindegy miből ül át az ember, mondjuk egy régi Swift után viszonylag nagynak tűnik.[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1652 üzenetére
akkor ha megy egy kört egy d5 s60-nal, többet ki sem akar majd szállni belőle
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1657 üzenetére
a d5 nagyon strapabíró motor, mindenki csak dícséri, nem tudom a kisebb ford-fejlesztés az mennyire jó ahhoz képest
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1659 üzenetére
ezért írtam, hogy ha baja van, akkor fizetni kell, de szerintem nem jobban, mint egy hasonló kategóriás más márka autójában
aztán meg mondj olyan motort ami kibír 200+ ezer km-t amihez hozzá sem kell nyúlniha teljesen igénytelen, olcsó és jó autót akar valaki, akkor venni kell egy suzukit vagy egy astrát
a szervizköltségük ezeknek az autóknak a legkevesebb és ez mellett jó autókOne Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
válasz runner 125 #1659 üzenetére
(#1658) LOTR: Az S60-nak nem volt Ford fejlesztésű motorja.
(#1659) runner 125: Megnyugodhatsz, mert ezekben még nem volt részecskeszűrő.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz runner 125 #1666 üzenetére
Igen, úgy van.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
válasz runner 125 #1671 üzenetére
Nem tudom, attól függ mivel kapcsolatosan írta.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #2588 üzenetére
S60 Dizelrol konkretan semmit sem tudok. En egyet neztem meg amikor eloszor gondolkodtam rajta, egyszeruen nincs benne hatul hely, felnott nem fer el benne. Ezert vettem S80-at mint itt sokan masok is, pedig alapjaban veve csak egyedul hasznalom, neha viszont amikor 4 felnott megy nyaralasra akkor hasznalhato es kenyelmes elol-hatul.
A 125 loero nekem kevesnek tunik papiron, de ahogy olvasgatom el lehet vele jarkalni 6.5L koruli atlag fogyival cserebe viszont nem megy. Ki kell probalni,ha meg akkor is bejon el kell vinni markaszervizbe, de nem a "Ivanics Kft."-be hanem mashova, egy teljes allapot felmeresre.
Tiphusibat annyit lattam ,hogy eheti az olajat: Az egesterbe jut az olaj,ahol extra uzemanyagkent mukodik, van aki elvette a labat gazrol, de a kocsi tartotta a sebesseget az ego olaj miatt, azt hiszem visszahivas is volt miatta. Hivj fel par markaszevizt, mond el, hogy ilyen autot keresel, mire kell figyelni. El szoktak mondani.
[ Szerkesztve ]
-
zenke
aktív tag
válasz runner 125 #2588 üzenetére
Hátul kicsi.
Motor pont elég bele.Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2592 üzenetére
Grat hozzá, használjátok egészséggel.
A hátsó hely engem sem zavart vásárlásnál, nálunk csak a 6 éves gyerek utazhat hátul maximum, neki meg még pár évig biztos elég lesz annyi is.**********
-
zenke
aktív tag
válasz runner 125 #2592 üzenetére
Remélem alkudtatok
Autós topikba is gyere át ha gondolod.
Gratula!
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
zsid
senior tag
válasz runner 125 #2595 üzenetére
Gratulálok, tényleg nagyon szép példányt sikerült kifogni
<tRucKdriFteR>
-
zenke
aktív tag
válasz runner 125 #2602 üzenetére
Mire lenne szükséged?
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2604 üzenetére
Na, az engem is érdekelne, meg a két hátsó ajtó ablakára is jó lenne egy pár.
**********
-
zenke
aktív tag
válasz runner 125 #2613 üzenetére
Szvsz mindenki másra esküszik. Mi is mióta megvettük a kocsit (2.0TFSI VW) mindig más olajat "próbálunk" ki.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
zsid
senior tag
válasz runner 125 #2613 üzenetére
Lövésem sincs, dízel vonalon nem mozgolódom. Gondolom a Castrolt ajánlják, de attól én nem vagyok elájulva.
Szerintem kezd el átnyálazni a kinti fórumokat / swedespeed,volvospeed, volvoforums.org.uk,matthew's volvo site / biztos írnak valami okosságot.
A matthew's volvo site-on elég jól ki vannak tárgyalva a típushibák is / gyakori problémák stb... ezzel a fiatal autóval megfelelően felkészülten simán meg tudod előzni az összeset - már ha vannak
<tRucKdriFteR>
-
őstag
válasz runner 125 #2618 üzenetére
25k-ért gyönyörűen lefóliázzák a hátsó szélvédőt és a két hátsó oldalablakot
sokkal jobban jársz vele mint egy iylen sötétítővelcryptot minden termékemért elfogadom
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #2630 üzenetére
Usa\Maryland: Sears. Talan a legnagyobb auto es szerszam kereskedes az USA-ban.
Iszonyat troger banda, a kocsit nem is vittem hozzajuk, meg csak a felniket sem, gondoltam a 4 gumi megvetele csak nem okoz gondot, mit lehet azon elszurni ? Aztan csak beprobaltak
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2634 üzenetére
Én is nézegettem ezt a két cuccot, csak az ára kicsit visszariasztott, meg aztán a beépítésnek sem néztem még utána, csak azt feltételeztem, hogy működhet.
**********
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2634 üzenetére
Igen, a Bluepowert én is néztem:
[link]Évjárat szerint az S60-hoz két típusa van:
2004-ig gyártott S60-hoz: BLP-890 (csak a pohártartó melletti rész)
2005-2009-ig gyártott S60-hoz: BLP-840 (teljes keretes): 2005-2009-ig gyártott S60-hozÉs ezen belül is van olcsóbb (GPS nélküli) és drágább (GPS-es) változat.
Ami érdekes, hogy saját honlapjukhoz képest az ebay-en 10-15 %-kal alacsonyabb áron lehet rendelni.
Ezek mellett szól, hogy tuti kompatibilis, a beszerelése is egyszerű. Viszont a youtube-on lévő videók alapján elég lassúcska szegény.Illetve egy CLARION vagy ALPINE fejegységhez képest kérdéses a hangminősége is. Ezért hajlanék inkább ezek felé.
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2639 üzenetére
Nekem 850-es rádió van a kocsiban, akkor nekem is kell pohártartót vennem? Mellesleg ehhez képest mennyivel szólna gyengébben ez az lcd-s megoldás?
**********
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2641 üzenetére
Igen, nekem is olyan van. Telefonmodul nem érdekel, viszont a pohártartó jól is jönne, mert ami a könyöktámasznál van, nem a legpraktikusabb.
A gombok háttérvilágítása meg alap, hogy zöld kell, hogy legyen. Másképp nagyon rossz lenne az összkép.**********
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2644 üzenetére
Szerintem van kínálat, nézz körül a nagy gyártóknál, JVC, Pioneer, Alpine, Kenwood, stb.
A dupla DIN-es, felszerelt fejek sajna nem olcsók, de legalább korrektül működnek, és ami a legfontosabb jó hangjuk van.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2646 üzenetére
Így van, ekkor beépítőkeretbe megy a 2DIN-es fej.
Nagyon sok előnye van a gyárihoz képest, de kezelhetőségben, integrációban elmarad.
Nem rossz gondolat a gyári monitor hackelése, kérdés valóban hasznos dolog-e.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2641 üzenetére
Ez alapján a basszusa lehet sokkal gyengébb, mint a gyárinak. Itt írnak is arról, hogy mit kell mókolni vele, de ebben én nem vagyok otthon, így nem igazás értem, hogy pontosan mit is kell hova bekötni, csak annyit, hogy a gyáriból kell kiszedni valamit és összekötni a képernyős cuccal.
**********
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2653 üzenetére
a Pioneer helyett érdemes inkább CLARION vagy ALPINE-t választani.
Ez a 2 modell minőségben nagyon veri a többit.A Clarionnak van egy roppant érdekes modellje, az NX302E, amely CD ill DVD mechanika nélküli, de hátsó USB csatis + adnak hozzá egy hosszabbítót is, így kesztyűtartóba vezetékelhető.
Ezen keresztül minden filmet és tömörített zenét (MP3 WMA, stb.) le lehet játszani.
És ami a legjobb benne, hogy iGO Primo navigációs.És itt most adnak még a feltüntetett árból 10 % kedvezményt is:
[link]
117 pengőért nagyon jó vétel lenne. Egyetlen bibije, hogy a gombjai csak kéken világítanakA nagyobb modell az NX502E mér CD/DVD mechanikás is és 728 színben állítható a megvilágítás.
[link]
viszont ez már kedvezménnyel is kb. 200 eFt....[ Szerkesztve ]
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2653 üzenetére
Igen, a nagy üres felület így önmagában nem túl csinos, de ide lehet pl. egy telefontartót felszerelni....
A kis tartós beépítő keret képet én is megtaláltam a neten, de beszerezhető forrása sehol sincs. Gyanús, hogy csak photoshop, amelyet a kínai feliratok is alátámaszthatnak.
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2653 üzenetére
Beépítőkeretből szerintem csak gyárit érdemes venni, az utángyártott színében/struktúrájában elüt.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2659 üzenetére
Szerintem ezt mind lehetett kapni gyárilag, így bontva is biztos kapható.
Az imiv adapterrel köthető pl. iPod videó is.
A kolléga linkelt leírást nemrég, abban volt egy ilyen projekt.Neked kell eldönteni mi a fontosabb, a gyári kinézet, minőségérzet, vagy a sokoldalúság, bővíthetőség.
Ha előbbi akkor a gyári fej, nyilván ha kiegészíted a csomó extrával, horror ára lesz.
Ezért ha "mindent" akarsz, olcsóbb egy aftermarket fejegység, de akkor a gyári design ugrott.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
BBalu
tag
válasz runner 125 #2661 üzenetére
Hello!
Nekünk 2002-es S80-asunk van executive, vagyis a gyári legjobb zenével. Volvo GPS-el foglalkozók nekünk úgy mondták, hogy a Pioval az lenne a gond, hogy a gyári két erősítőt nem tudja használni, és a kormányon a gombok sem működnének. (Ebből mennyi az igazság én nem tudom, ők ilyen fejegységekkel foglalkoznak javítanak, egyébként nagyon korrektek)A miénkben iPod vezértő van a CD-tár helyén bekötve, így számokat a kormányon tudok váltani, egy a gond vele, hogy nem időrendben van, hanem ABC szerint... :S
Láttam használtautón egy ilyet a képeken a monitort érdemes megfigyelni, a leírásban ott is van h van benne plusz de nem találtam a neten külön ilyet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/xc90/volvo_xc90_2.5t_keszletkisopro_akcio-6623358
Másik kérdés, ha Vida és Dice is van a gyárilag nem xenonosba, a xenon lámpákat be lehet rakni? Azt néztem a vidában h küldi az értékeket amik a xenon állításához kellenek, és kalibrálni is tudom.
Valaki írta, hogy ködlámpát kellene neki bekapcsolni, a saját autómon néztem, de nem nagyon találtam, hogy hogyan lehetne deaktiválni. Parancsot tudok neki küldeni h kapcsolja fel de az a baj h még ismerkedés szinten vagyok a programmal.
-
zsid
senior tag
válasz runner 125 #2668 üzenetére
Passz, hogy mi lehet az. Réges-régen ott volt a telefon modul a Volvokban, de az már nagyon régen volt ahhoz, hogy bármi köze is legyen hozzá. Vagy bújod egy fél napig a VIDA-t, vagy megnézed hova megy a vezeték
<tRucKdriFteR>
-
BBalu
tag
válasz runner 125 #2664 üzenetére
Majd légyszíves írd meg, ha válaszol rá, engem is érdekel a dolog. Egyébként én már beszéltem vele, az autó miatt, korrektnek tűnt, remélem segít
gaborbol
Ajándékba kaptam, de sztem kínai Viszont kommunikál rendesen a kocsival, mindent meg lehet nézni, egyedül csak szoftvert nem tudok letölteni, vagy frissíteni (a listát ugyebár látom) de kódom nincs
Megnéztem mi kell a ködlámpa szereléshez vidában: az utolsó lépés az sw sajnos -
echterion
nagyúr
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2668 üzenetére
"Ahogy raktam be, a csomagtartóban észrevettem valami kis csatlakozó bementet, vajon mi lehet ez?"
Az nem csatlakozó lesz, hanem a övfeszítő (középső) patronja, úgyhogy ne nagyon piszkáld, nehogy elsüljön ...
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2681 üzenetére
Ki mondta, hogy ez a computer mérése?
Mellesleg az sem téved, lemértem vásárlás utáni héten.**********
-
aneda
aktív tag
válasz runner 125 #2683 üzenetére
Fekete belsős Volvo-d van?
Szokj hozzá, hogy egy idő után nem csak a kezelőpanel lesz tűzforró, hanem az egész utastér, mintha egy szamovárban ülnélA kis kivágás mögött a klíma belső levegő hőmérője, ahol forró, ott meg gondolom egy izzó van.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #2695 üzenetére
PSA fejlesztés igen és a második generációs Focusokban is az van/volt. A Totalcaros sztorit én is olvastam...
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #2697 üzenetére
S60 nekem már túl nagy és túl drága, plusz az S40 jobban tetszik A belseje miatt szerettem bele, bár még várat magára az első üléspróba, sosem láttam élőben testközelből a lebegő konzolt...
-
echterion
nagyúr
válasz runner 125 #2700 üzenetére
Ezzel az erővel bármelyik dízelre rá lehet mondani, hogy szar, kényes, blabla. Ha megfelelően van használva, akkor tök 8, melyiket választod. Ha ilyeneken filózik az ember, akkor inkább vegyen benzinest.
**********
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2697 üzenetére
Dehogynem rakták, a barátomnak is egy S40 D5-je van!
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2706 üzenetére
"ha minimum 2-3x ennyi lenne benne, nem lennének hibátlanok az ülések (főleg az oldaltámaszok), a pedálok, a kormány redőzöttsége, és persze az általános állapota."
Hát ez nem biztos. Az enyém 2009.03. havi D5 és van benne 210 ezer km. A korábbi tulajdonosát ismerem, egy osztrák-magyar cég ügyvezetője. Hetente egyszer ment ki Schwanenstadt-ba (Ausztria), ami oda -vissza kb. 1000 km. Így jött össze a 4 év alatt ekkora futásteljesítmény.
Magyarul egyszeri beüléssel ment mindig közel 500 km-t. Az ülések, a kormány és minden olyan, mit a gyári.... senki meg nem mondaná. Tényleg kívül-belül makulátlan állapotú.Ha nem veszem meg tőle az autót, ezer százalék, hogy megjelent volna a használtauto.hu-n 60 ezer km-rel.
Ha itthon használ valaki munkába járni egy autót, legyen mondjuk 25 km-re az otthonától (mint pl. én), az pont HÚSSZOR annyit ül ki-be, mint az említett emberünk. Ez az, amit meglátsz egy ülés oldaltámaszán.
Nem beszélve arról, hogy a városi közlekedés és a sokszori (hideg)indítás négy-ötször jobban koptatja a motort, váltót, mint egy egyenletes autópálya. A kompresszióértékek az enyémben szinte gyári szinten vannak.
A Volvo sorötös dízelek pedig egyébként 500 e km-t röhögve elmennek.Bár nem tudom, a tiédben mennyi van, de teljesen igazad van, hogy ÁLLAPOTOT kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
Lizsó
csendes tag
válasz runner 125 #2706 üzenetére
más kérdés, hogy horror áron vannak
Az első autóban nem is írnak km-t, tehát biztos, hogy 2-300 ezer.
A második pedig egy németországi vagy osztrák autó, amiben 7 évesen 60 ezer km szinte kizárt....[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #2712 üzenetére
Nagyon szép Ebből engedtek tegnapról mára egy 100-ast, itt van tőlem nem messze, hm.
-
echterion
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban
- Új Dainese Bőrdzseki gyári protektorokkal
- Keresem: Navdy HUD