Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sonja #811 üzenetére

    Már van rá CAP, amiben letiltják a skálázást. [link] Az a hiba, hogy AFR mellett nincs meg az előző képkocka pontos depth buffere. Csak egy korai fázist lehet kimenteni, ami nem megfelelő képminőséget eredményez. Ez elképesztően amatőr húzás ... az rendben van, hogy az Xbox 360 esetében ez bevált szokás, de PC-n nem kell beleférni 10 MB EDRAM-ba. Illik az aktuális képkockából számolni a depth értékeket, hiszen 1 GB-os karik mellett +3-4 MB nem számít. Nagyon konzolport íze van ennek. :( Hihetetlen, hogy a fejlesztők hova teszik az eszüket mostanában.

    (#807) Sonja: Bármilyen profilt állítasz be SLI/CF-re azzal csak a skálázódást oldod meg. Az alapprobléma az, hogy az AFR-ben rosszabb lesz a képminőség. Ezért nincs még profil az AFR-hez, illetve ha van, akkor az a letiltást kínálja fel.

Új hozzászólás Aktív témák