- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
skL86
tag
én is moira main vagyok, és én is dps moiraként kezdtem, de amíg többet sebzel, mint gyógyítasz, addig nem rajtad múlt a győzelem, hanem az ellenfél bénaságán, szerintem. Önmagában az, hogy te ölsz a legtöbbet a pályán nem jelenti, hogy dps support lennél, de akkor végzed jól.a dolgod, ha emelett te gyógyítottál legtöbbet a pályán, na persze a számok néha csalnak és vannak kivételek, de általánosságban ez a helyzet.
-
skL86
tag
Hörcsögöt láttam eddig a legtöbbet, doom-ot láttam a legritkábban (nagyon könnyű counterelni), widow esetében pedig, hát nem tudom, csak lestem mikor teljesen váratlan magasságokból és szögekből kibukkanó minden support és dps kapta a fejest, ezt nehéz kezelni, ha a csapata teszi a dolgát😃
A témához még annyit, hogy gyök egyszerű, taktikai hibák is hozhatják azt, hogy az egyik csapat, szinte ugyanolyan skillel ledarálja a másikat. Ilyen a dive-oló, de hatástalan tank vagy dps, a dps support (jellemzően moira), a támogatás nélküli tank, a védtelen bastion, a több irányból támadó csapattagok, akiket egyenként ledarál egy öt fős csapat.. A csapat munka megsokszorozza a csapat hatékonyságát és ez sokszor csak döntés/gondolkodás kérdése, nem skill. Közben meg csak annyi látszik a meccsen, hogy az egyik csapat földbe döngöli a másikat.
-
TBT
Topikgazda
Nagyon más már nem lesz, lévén, hogy januárban a Microsoft eléggé leépítette a csapatot, a PvE szekciótól pedig teljes egészében meg is váltak, szóval az a rész sem lesz már befejezve.
Gyakorlatilag olyan lélegeztetőgép állapot kezd itt is megjelenni szépen lassan, mint a Heroes of the Storm / WarCraft III Reforged esetében.
Nagy csodákat a Blizzardtól és az Overwatch-os csapattól már nem érdemes várni. -
Necroman_Mk2
őstag
A mítikus skinek korábban csak a prémium BP kifarmolásával voltak elérhetőek, ingyen még nagyon sok játékkal sem. Ez a lehetőség megmaradt a továbbra is 1000 coinba (= kb. 10 dollár/euró) összegű prémium pass-szal, de adtak lehetőséget a (pénzes) új csatlakozóknak a régieket is megvenni.
Persze nem tartom kizártnak hogy idővel lesznek az ingyen játékosok számára is elérhető prizma valuták, akár a BP-n belül, akár ingyen osztogatással.
-
Necroman_Mk2
őstag
On the 2nd thought: ez viszont nagyon megkönnyíti a Widowmaker sniperek életét, mivel nekik elég lesz csupán elbújni pár másodpercre, és ismét full HP-val campelhetnek.
Kicsit csodálkozom, hogy egy ilyen horderejű változtatást kérdés nélkül bedobtak, és nem csináltak előbb egy Experimentalt, amiben lemérhették volna a közösség reakcióját.
-
Necroman_Mk2
őstag
Mivel ez csak pihenő időben aktiválódik, és akkor se egy pillanat alatt ugrik vissza max HP-ra, a Supportoknak harc közben továbbra is a gyógyítás lesz a fő feladatuk. Pláne a Damage osztály új passzívja miatt.
Amúgy ez a most futó Mischief and Magic pro-hunt játékmódban pont jól jön, hogy Genji gyógyul, emiatt kiegyenlíettebb lett a játék.
-
Necroman_Mk2
őstag
A szezonális BP tartalmaz 8-10 skint, többnyire egy tematikára felhúzva. A shop esetében általában mindig van egy új, csak coinért megvehető skin(csomag), ami általában egy-két hétegi elérhető, azaz rotálódik. A többi viszont tényleg az OW1 idején megjelentek, bár ez inkább az új játékosoknak szól.
Bastion esetében azt olvastam, hogy magasabb szinten nem volt túl népszerű a karakter, mert a turret mód helyhez kötöttsége miatt könnyű célpont volt. Én is furcsállottam a változást, de a mozgó gépágyú nem haszontalan (bár a lecserélt Utlimatje nekem se tetszik).
#16737 Sirandrish Érdekes, nekem minden gond nélkül beadta, még egy felirat is megjelent a 3000 credit ajándékról. Ránéztél, hogy mennyi virtuális pnzed van? (Nem coin, hanem credit.)
-
Necroman_Mk2
őstag
Eredetileg az elmúlt három héten lehetett volna 1000-1000 creditet szerezni az évforduló okán, csak egy bug miatt rosszul aktiválódtak az ehhez szükséges feladatok (challenge). Szóval ez amolyan kárpótlás ezér a malőrért.
#16729 VoidXs Egy hónapos hír, de itt azt írják, hogy napi szinten kb. másfél millió ember játszik az OW2-vel. Ez egész jónak tűnik, bár nem tudom, honnan szedték ezt a számot.
-
-
TBT
Topikgazda
Persze, a tegnapi fejlesztői streamben mondták, hogy azt lefújták... Azóta ettől hangos a legtöbb gamer fórum/YouTube és a játékosok is nagyon ki vannak akadva - érhető módon.
Elveszünk tőled egy 60 eurós teljes árú játékot (plusz a drágább gyűjtőit is), mondván, hogy a "folytatása" jobb, szebb és több lesz. Nem lett sem jobb, sem több, inkább csak kevesebb és félkészebb az első résznél. Grafika helyenként szebb, de Blizzard játékot sosem a csodás grafika miatt játszottuk. És akkor a PVE mód, ami miatt az első részt a kukába dobták... Amit nagy lelkesedéssel mutogattak és még játszható demó is volt belőle 2019-ben a BlizzCon-on. Ebből sem lesz semmi. És az exkluzív legacy skinek, amiket csak 1-1 rövid ideig/kampány erejéig lehetett beszerezni az Overwatch 1 játékosainak (és az akkori leírás szerint többet nem is térnek vissza)? Az Overwatch 2 visszahozta ezeket is, pénzért már feloldhatod azokat, amiket a játékosok akkor a játékukkal és a kitartásukkal megszereztek.
Csúsztatás, ígérgetés hegyek évekig, majd a pofáraesés... Több, mint 4 évnyi fejlesztést vágtak a kukába. 4 év alatt nem látták azt, hogy ez a PVE játékmód hogyan működne egy már kész PVP játék mellákágaként? És ők az egyik legnagyobb fejlesztők a játékiparban? Ez egy töketlen banda semmi több. Egy dolgot tudnak, beárazni a skineket és a battlepasst, de fejleszteni és érdemi dolgokat tenni a játékkal, hogy újra szórakoztató legyen, azt már nem. Viszont az Overwatch 2 megjelenése előtt lehetett előrendelni valamilyen csomagot és ott a leírásban is ígérték a PVE sztorimódot... Na, a pénzt beszedtük, de amit ígértünk akkor azt már nem kapjátok meg. Ez már csak megérne egy pert, nem? Gyakorlatilag egy patch készült 4 évig a Blizzardnál az Overwatch 1-hez, ami jelentős tartalmakat vett el az első játéktól, cserébe behozta a valódi pénzes Shop-ot és a BattlePass-t... Inkább nem akarom mondani, hogy más! fejlesztők miket hoznak össze 3-4 év alatt az iparban.
Erre bejelentették az idei BlizzCon-t is, de amúgy minek? A végleges játék közel sem olyan lesz, mint amit ott mutogatnak, már ha évek múltán elkészül majd és nem kukázzák arra hivatkozva, hogy nem látják a projekt végét... Jah, meg Ion Hazzikostas is lenyilatkozta, hogy milyen király lenne ha a WoW következő kiegészítőjének jelentős részét AI alkotná meg... Na mivan? Nincs fantáziátok az általatok létrehozott fantáziavilághoz? Vagy csak lusták vagytok annyit dolgozni? Majd az AI megoldja olcsóbban és gyorsabban, mint az emberi erőforrás... Olcsóbban fogunk fejleszteni és ugyanolyan drágán (vagy drágábban) adunk mindent? Ezek a birkák úgyse látják, hogy az adott design embertől vagy AI-tól származik-e. Ezek után már várom, hogy cseszik el a Diablo 4-et. Mert ez a cég már mást nem tud. Lehet, hogy 1-2 hónapig totál fun lesz, de majd jönnek a szezonok és minden "jóság". Isteni csoda lesz, ha azt a játékot nem szúrja el idővel a Blizzard az inkompetens hozzáállásával. Röviden... Szánalmas, hogy milyen tetű banda lett ez a Blizzard az évek során. -
TBT
Topikgazda
Ez nem csak egy skin. Ez az új hős alap külseje, nyilván lesz majd más is még, viszont ami fontos, hogy a Blizzard közölte, hogy ez lesz az első pánszexuális karakter a játékban. Nem értem, miért érezték ezt így bejelenteni, enélkül is meglettünk volna. Lényegi információ, főleg úgy, hogy a játék még mindig csak egy Battlepass szimulátor/grindfest, bő fél évvel a megjelenés után.
-
frango13
aktív tag
Ezért mondom, hogy egy ilyen csapatjátékban, solo queueben, nem tudsz rendes rangrendszert csinálni. Mire megy valaki a mechanikus skilljével, ha nem csapatjátékos? Cseszheti a statját, ha veszít a csapat. Vagy esetleg egyel jobb helyzet, ha külön-külön karakterre lenne a rang.
Ha egy játékos kimagaslik az egyik oldalon, az azért van, mert a másik csapat hagyja élni. Sokszor azt látom, hogy ragaszkodnak 2-3 karakterhez az emberek és ha a helyzet megkívánná, akkor sem képesek mást hozni. -
vendingo
veterán
15 perc a bünti. Nem nagy visszatartó erő. Meg hiába kapja a büntit, ha ezzel mások játékát teszi tönkre. A vicc az, hogy győztes partyból is kilépnek, nem csak vesztes rage kilépések vannak. Ma is hiába voltam 10-ből 9 meccsen player of the game, sokszor 55-15 k/d-val, nem bírok kikecmeregni silverből. Nem a szintemnek megfelelőek a játékosok, de nem tudok tenni ellene, mert idióták a csapattársak.
-
TBT
Topikgazda
Befutott az ígért patch. A közel 6 GB-os frissítés új tartalmat nem hozott (bár kaptunk egy régi-új karaktert Mei személyében), inkább csak balance és bugfix az egész.
Aki újdonságra várt (új menő skinek/event), annak még tovább kell várnia, egészen december 6-ig. -
skL86
tag
Igen, pont ez a hibája a legtöbb moirának, hogy sebzésre koncentrálnak a heal rovására, de persze a kettő együtt is megy, fentebb betettem egy scoreboardot, ahol top heal top kill moira. A dps supportok mint moira, baptiste és zenyatta könnyen tudnak többet ölni mint a dps karik, ez nem feltétlenül a dps-ek hibái, ennél ez a játék azért összetettebb, de persze nem jelent jót
-
skL86
tag
Moira a main supportom, szóval én is láttam, de nem ez a lényeg, hanem a csapat játék, Moirának kötelező gyilkolnia és sebeznie, ahogy minden supportnak, akár közvetve, akár közvetlenül (mint mercy), de tudomásul kell venni, hogy a tankot és csapattársakat healelve jobban kamatoztatod a karakter képességeit, mintha csak a gyilkolással foglalkozol, a kettő nem zárja kie gymást és a jobb Moira ettől jobb, hogy mindkettőt jól csinálja.
Ahogy egy útmutatóban olvastam, nem attól vagy jó, hogy hozod a kötelezőt (pl. gyógyítasz supporttal), hanem, ha ettől többet teszel a meccsért.
-
markknight
veterán
Movement is van a világon + agy. Az aim assist, főleg itt Overwatch-ba olyan sokat nem számít, főleg ha nem olyan karakterrel vagy. Értsd: Nem aim assisttal fogod megnyerni a meccseket, de ez igaz a többi játékra is.
Konzolon természetesen van, de PC-n controlleren nincs, amit mondjuk nem értek, de hát biztos jobban tudják a nagy Blizzardék.
-
everest140
tag
Ha jól célzol és szórod vele a hs-okat akkor nagyon op. Az ultija is brutál ha jókor sül el akkor az egész csapatot le tudja verni tőle a mi csapatunk úgy megdobja a speed-et pl 1 álló háborúnál. A healje is elég jól adagolja a hp-t, de azért a jó kezeléséhez sok gyakorlás és skill kell.
-
#48613632
törölt tag
Szerintem elég OP, de ez mellett eléggé skilles kari is. (Amúgy az OP itt elég relatív, mert ismerek úgy 5-6 herot összesen)
A healje aránylag könnyű. 5 kártyát lő ki max egyszerre, illetve gyors egymás utánban, amik "célkövetőek" és elég gyorsan, szinte azonnal reloadol. Simán tudsz vele tankot supportolni mondjuk. (Tudod managelni is a healing cardokat, nem kell mind az ötöt kilőni egyszerre, bár szerintem ez tök felesleges feature)
Ez mellett van egy elég skilles kunai másodlagosa, ami headshotra 3x bonust ad, tehát b.szó nagyon.
Mondjuk ha Apexben jó voltál Wingmannel, akkor ez is menni fog. Nekem bejön, mondhatni az egyik mainom, de nem ártana improveolni az aiomom ....
Fejesek nélkül a sebzése nem annyira kemény.
-
#48613632
törölt tag
1
Vannak foglalós (hmmm ... assault?) mapok. Tulképp domination, csak egy foglalási zónával, ha egyre gondolunk. (Vagy inkább a dom az ass csak több zónás LOL)
Van egy area, és azt kell tartani 100-ig, ha mindenkit kitolsz, elkezdi számolni saját csapatra. Ez még benne van.Én is azokat a meccseket szeretem, ahol kiegyenlített a mérkőzés. Volt párban részem, és tényleg lehetett fordítani 99-ről. Meg oda-vissza tologatni a robotot ... stb (ez új azt hiszem)
Szerintem az állóháború is ilyen, ahol nem bírunk egymással, de ügyesen kihasználva a képességeket megoldható.
Ezért is szeretem ezt a játékot, mert azért bedob ilyen meccsekbe is, és nem csak szökőévenként egyszer.Pl Orisát tolom mostanság, az egyik korábbi meccsemen sikerült úgy fordítanom, hogy kitoltam a Javelin Spinnel 2 enemy-t a "ringből" abból egy le is esett a mélybe, aztán ellőttem az ultim, és így visszaszereztük a ringet, aztán meg nyertünk.
De most a legutolsó meccs meg olyan volt, hogy az ellenfél átvette a vezetést és esélyünk nem volt. Azokat nem szeretem, az szerintem "csalás", abból a szempontból, hogy nagy volt a különbség a játékosok szintje között.
Egyszerűen nem is tudtuk összeszedni magunkat, de arra nem voltak képesek a társaim, hogy egyszerre támadjunk, pedig megálltam, bevárni a többieket, de egyszerűen továbbszaladtak rajtam ...Apex csoportban kitárgyaltuk, úgy látszik, itt is jelen van ez az eltúlzott "bottleneck" a matchmakingben, talán csak nem akkora mértékben, mint ott.
2
Na, olyan még nem fordult elő velem. Hát jó, ebbe még bele tudok törődni, mivel azért nem minden esetben kapom be, no meg néha én is ragequitelek, mert nem akarom tovább idegesíteni magam.VoidXs
Köszi, arra is majd ránézek -
markknight
veterán
A saját infrájukat nem fogják illyen hamar kukázni (helyette inkább a battle.net-tel kéne ezt tenni), mert megvette őket a Microsoft. Úgy tudom sok szerver házon belül, de elég keményen AWS van, ott meg valóban kettő kattintás.
Ám fontos kiemelni egy hatalmas multiról beszélünk és persze nem a világ, hogy 15 percet dekkolsz szerverre várva, de azért egy Blizzardtól csak többet várna az ember.
tescodr: Már régen megvette őket a Microsoft, pont arról ment pár hónapja a vita, hogy megfogják-e a COD-ot exkluzív címnek.
-
Ha azt várod tőle, hogy egy node vigyen el mindent egy szálon, akkor valóban meghal egy pillanat alatt. Azért a Blizzardnál még mindig hozzáértő contractorok dolgoznak, az OW relatív bugmentessége, optimalizálási szintje, és hogy ez az egész 2 év alatt nulláról a piacon volt, legalábbis ezt sugallja. Közben rájöttem, hogy a legtöbb munkáltató mindent házon belül akar, hiába van sokkal jobb/olcsóbb megoldás.
-
-
-
-
-
-
-
savior
őstag
Igen, ahogy mondod: az is közrejátszhat, hogy a pár éves játékokban már sok olyan ember van, aki évek óta tolja. És egy újonnan érkezőnek nem sok esélye van felzárkózni. Az se segít a dolgon, hogy a reflexeim nem valami jók(a betegségem miatt).
Amúgy ha elfüggetlenítek a magam képességétől, akkor megállapíthatom, hogy elég jó és igényes az OW2. Remélem lehet majd a gépek ellen is menni csapatban, mint az első részében. -
Redcaster
őstag
Én is szeretek, Ana, Lúcio pörög nálam, néha Mercy. Most játszottam pár menetet, 2 olyan kör volt ahol Anaval felfogni nem volt időm mi történik, igaz új pálya, új mód, meg ugye a játék tempója is sokkal gyorsabb lett...
Mindenesetre lesz még dolga a játékkal blizzéknek az biztos. -
Redcaster
őstag
Ebben van valami, de itt most a supporttal, mint rolelal van probléma. Mindehárom role közül a supportok kapták a legkevésbé hasznos passzívot... A tankok kaptak CC csökkentést és ultit is kevesebbet generálnak az ellenfélnek ha eltalálják őket, a DPS-ek pedig 10%-al gyorsabbak. Míg a supportok megkapták Mercy passzív healjét az OW1-ből, amivel nem sokra mennek, ha a flankerek levadásszák őket a gyorsabb mozgásnak és az offtank hiányának köszönhetően. Ezzel a blizzardnak valamit kezdenie kell, mert így a supportokat senki nem fogja pickelni mivel szenvedés velük a játék.
A tankoknál amennyire az elemzésekből ki tudtam venni Reinhardttal van a legnagyobb baj, de Winston sem brillírozik. De mint mondtam, a játék valószínőleg csak jövőre jelenik meg, addig nekik csak kitalálnak valamit. A supportok szempontjából viszont égetőbb a kérdés szerintem... -
savior
őstag
Az egyik srác pl a grafikát mondta gyengébbnek, a gépigényt pedig nagyobbnak. Meg olyat hallottam még, hogy nincs új hős. Néhány harcos túl gyenge, valamelyik pedig túl erős. Meg hogy mi készült ezen 4 évig. Ilyesmik.
Holnap kipróbálom. Nézőként elégedett vagyok a látottakkal. -
MaYDaN
tag
Elég mobilis az tény és szerintem a sticky bomb kombinálva a bal egérrel elég hatásos tud lenni. Legalábbis a videók alapján. Kicsit olyan genji feeling, de csak a lövései miatt. Az a lézer vagy mi az ha jól tudom csak akkor sebez erősen, ha fél életerő lent van. Bár ebben nem vagyok biztos. Az ulti OP-nak hat, így hogy elég gyorsan összetudsz szedni egy másikat is.
Majd játszva kiderül, hogy milyen. OWL-ben el tudom képzelni, hogy fogják majd használni.
-
tesz-vesz123
senior tag
Én 1 éve játszom és huuu! A hullámzó élmény enyhe kifejezés! :D Van olyan meccs, ami kegyetlenül jó, mindenki kommunikál, infózik, az ellenfélnek konkrétan akkor sem lenne esélye, ha 10-en lennének, aztán vannak meccsek, amikor minket tipornak sárba... Nagyon ritka az, amikor azt mondhatom, hogy "Ez igen! Itt egy hajszálon múlt a győzelem, kiegyenlített volt!". Goldban vagyok, szóval semmi extra, nagy ratingen biztos vannak jobb meccsek. Általában 10 percet várok queue-ra, hogy fél percen belül kilépjen valaki és várhassak újra 10 percet (jó ötlet volt ez a deathmatchezés várakozás alatt, nagyon szeretem!). Vagy csak ácsorognak a kezdőn a meccs végéig. Ha pedig nem lépnek ki akkor a mondandóm első része teljesül (vagy alázunk, vagy szétaláznak). Jó sz*r a Blizzardos matchmaking.
-
saen
veterán
Nekem az volt az érzésem, hogy mindegyik bejelentéshez csináltak egy relatív hosszú és ütős videot, ami sikerült is. Azonban a mögöttes tartalom az már igencsak hiányos. Ez az OW2 csak a pénzbeszedésről szól, nincs elég pénz skinekből ezek szerint és dobnak egy csontot full játék áráért.
-
furob
tag
ebben a szezonban kifejezetten healer-ként próbálnék helytállni a 2-2-2-ben, de szinte folyamatosan vesztek és nem gondolom, hogy azért mert szar lennék
teljesen önfeláldozóan gyógyitanám a többieket, vagyis csak próbálnám, mert szinte mindig 0 a koncepció
együttmozgás szinte esélytelen
Rein vagy a többi tank egyedül ráront a csapatokra, rohanhatok utána, de belehalok persze
a DPS-ek üvöltöznek a tetőn, amit nem érek el, hogy need healing, de lejönni nem jönnek le érte
a másik healer mintha magát nem tudná healelni, nekem kell mindig vagy szimplán meghal
imádom Ana-t, sztm jó is vagyok vele, nemrég kezdtem vele ismerkedni mert nem volt szimpi az öreglányde mivel ismeretlenekkel játszok a sleep-je tök felelesges mert egyből felkeltik a tankot
Moira-val is próbálok középutas lenni heal-dps között, mert csak helaernek használni, miközben brutál dps pocsékolás lenne...
tegnap toltam 4v4 deathmatchet 400-500-as!! arcokkal, moira-val voltam, kikaptunk 30/15-re és ebből b..zz mindet én öltem meg, nem kooperálva
beirtam chatbe, mert felcsesztem magam, mindenkit én ölök mit csináltok? válasz: dyingszeretem a ritka öniróniát azért
a chat extrán toxikus, mindenki noob, looser...
ezek csak azért zavarnak, mert közben imádom ezt a szaros játékot -
leviske
veterán
A valós probléma az, hogy a blizzard hazudott a mmr resetről (xQc 4,4K dps? azért kissé gyanús joomla és wraxu viszonylatában). A PTR-on kipróbálták, volt is GM játékos, aki bekerült emiatt silverbe egy-egy szerepben, de a "beta" fázisban már ez kimaradt. Így meg szimplán a korábbi rangod körül mozogsz az 5 placement során.
Ez pedig alapjaiban cseszte el a competitive részét a játéknak, mert a karakterkínálat nem engedi meg, hogy valaki minden role esetén hozhassa a bevált játékstílusát. Így pedig adja magát, hogy akár több tierrel nehezebben nyerhető matchekbe dob be embereket a játék a placementeket követően is.
Az egész azért szomorú, mert ptr alatt egész szórakoztató tudott lenni a játék. A "beta" viszont szvsz játszhatatlan és ha qp-re is eljön a rq, akkor lehetetlenné válik majd dps szerepben matcheket játszani (már most, cp-n is 10+ vagy akár 50+ perc, mire talál matchet, ha olyan kedve van), azaz ~valós közeli helyzetekben "gyakorolni".
-
NyxNyxNyx
addikt
Mert mivel lesz jobb, ha te is DPS-re váltasz? Most ha feltételezzük, hogy a DPS-etek ténylegesen borzalmas, akkor sem lesztek előlrébb, mert ha cseszegeted, hogy váltson healel-re, csak felidegesíti magát és még rosszabb lesz. Ha csak simán rossz játékos, akkor a ranglétrán majd szépen leesik. Ha meg trollkodik, akkor tankkal/healerrel is csak trollkodni fog. Arról meg ne is beszéljünk, hogy sokszor úgy szidnak bizonyos játékosokat, hogy nem is jogos.
Arra nem gondoltál, hogy azzal, hogy oltod a csapattársadat tilteled és csak magaddal cseszel ki? Nagyobb probléma tud lenni egy toxic csapattárs, mint egy gyenge formában lévő DPS.
Egyébként az, hogy külön számolja az MMR-t, az maga a megoldás a problémádra. Hagyj időt neki beállni.
-
saen
veterán
Ha az lenne amit mondanál akkor mindenki diamond alatt ne is compozzon? Ügye ezt nem mondod komolyan? Pontosan azért van az elo rendszer, hogy mindenkit érdemei szerint beosszon a megfelelő helyre és a hozzá hasonló szintüekkel játszon együtt. Egy bronz dps-nek is joga van comp-on dps-t hozni.
-
bazs0811
tag
Viszont, aki main dps majd dps que-ba megy és kevesebb olyan less, hogy pickelik elöle genjit erre lelép vagy hoz egy hasztalan karaktert. Most szerintem sokan próbálgatják majd azokat a karaktereket is akiket amúgy nem használnak ezért volt/lesz még hajtépés de nem árt ez a que rendszer föleg majd hosszabb távon, mondom ezt úgy hogy ahogy írtam tegnap borzasztó meccseket toltam.
-
oxox
addikt
-
oxox
addikt
nekem junk (már kiesett), soldier, és babtiste jön be...a többi felejtős.
Amúgy szégyen, hogy alapkarakter zarya-nak még mindig nincs egy jó skinje... a legtöbb karakternek minimum van 2-3 olyan skinje ami tetszik (de pl. junknak vagy 5 ami szerintem ötletes), zarya-nak mind ugyanolyan kb (jó van az a punk, meg a sci-fis, de mindkettő gagyi szerintem.)
-
Swinegod
őstag
Mikor bejött a Bapstite rankedre minden meccsen instapickelte valaki, de jó is volt látni ahogy az ellenségre lövik a heal gránátot a csapatot meg rendesen lövik, az enemy team közepére dobott immortality fieldekkel. Igaz, le lehetett őket healelni Soldierrel, de na, legalább volt
A legtöbb élvezetet a fos playerek mémelése okozza, annyi ilyen kis sztorit tudnék mondani, röhögjetek kicsit ti is, csodálatos Overwatch Platinum Gameplay
Mint mondjuk mikor megjegyeztem Moirának, hogy mi lenne ha az 1v1-ben meghalás helyett inkább healelne, és ezt a zseniális választ kaptam
(Az ellenséges Moirának 9 ezerrel több healje volt, mint nekem, nekem pedig több, mint a mienknek...)Vagy mikor 2 random orosz volt velünk akik nem csináltak semmit, persze zárt career profile nyilván
(Amúgy azt egy nálam jobb játékos magyarázza már el legyen szíves a Mercy-Zenyatta miért szar csak úgy magában védésre)1600 óra alatt biztos lehetetlen megtanulni mi counterel mit
(egyszer nem ment rá a baguette sniperre így az nyugodtan terrorban tudta tartani a csapatot)Csatolhattam volna még Dia keretes enemy Widowmakert akit egyszer nem ölt meg mienk, vagy mikor elkezd flamelni engem a Rein mert folyton meghalok Moirával mikor az egész csapatban én hunytam el legkevesebbszer, 22p alatt 30k heallel, mert a Mercy egész meccsen pocketelte a Pharát és solohealeltem gyakorlatilag, de nem vol már azokról rendes screenshotom
(#15506) debrecenikri: Nem volt ezzel baj, csak a golyónak meg az öklös embernek nem volt sok impactja
(#15504) oxox: Jól jönne egy 4. jó ember azt biztos
-
-
Puma K
nagyúr
Az is benne van a pakliban, hogy az előző meccsből adja valaki, aki miután veled egy csapatban vagy ellened lenyomott egy kört utána nem játszik, csak ezt a pontot-értékelést osztogatja ki valamikor később.
Attól függetlenül, hogy megy a szájkarate még gondolhatja úgy valaki, hogy kiosztja.
-
furob
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Eladó ÚJ csak bontott állapotban lévő Xiaomi Redmi 13C 4/128GB / 12 hó jótállás
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5 / 1TB M.2 SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest