- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
TBT
Topikgazda
válasz
everest140 #16559 üzenetére
A BattlePass teljesítése olyan, mintha házifeladatot csinálnál. Nem azzal a játékmóddal/hőssel játszol, amivel szeretnél, hanem azzal amivel a napi/heti kihívás gyorsan behúzható. Látszólag sokan azért választanak Tankot/Supportot, mert éppen az a küldetésük, de nem tudnak mit kezdeni vele. És érződik, hogy nem is nagyon akarnak játszani vele, csupán kibekkelik azt az időt, amíg a mérkőzés tart... Nehéz úgy játszani és élvezni a játékot, ha a "csapat" többi részét abszolút nem érdekli az egész.
Rengeteg olyan Dva-t láttam, aki a magasból, ablakpárkányból lövi az ellent. Maga alatt felrobbantja a mech-et és semmit nem képes elnyelni a mátrixxal. Tracerek pedig állandóan felrobbantják magukat vagy lezuhannak a térképről, Moira abszolút nem healel, csak DPS-re megy. Sombrák az egész meccset láthatatlan módban töltik, majd befejezik a 10 perces meccset 800 dps-sel. Ennyi "érdekességet" az Overwatch 1 idején nem láttam, mint most 2,5 hónap alatt. És sokszor van Pharah az ellenfél csapatban, amire az én csapatomnak az a válasza, hogy Junkrat és Tracer... Mondanom sem kell, esélytelenül. És hiába adsz javaslatot, hogy kéne egy Mcree, Skill76 vagy Ashe ellene, nem foglalkoznak vele. A játékosok java részénél nincs map vision, csak mennek előre, mint a meszes egyedül az 5 ellen. Nem tudom melyik játékban tanítják ezt? Apex-ben, Fortnite-ban vagy a Valorantban?
Ha meghal valaki 1x, azonnal kilép és semmiféle retorzió nincs a Blizzard részéről (utána ember vagy épp egy fontosabb poszt hiányában hozd le a meccset, ha tudod!). Össze-vissza kilépkednek a játékosok, mert úgy tartja a kedvük. A Blizzard szerint ez jó. Hát ennyire még a Dota 2 / LoL rendszere sem "baráti".
A tanulási fázissal nincs problémám. Az Overwatch 2016-os indulásakor is sok bénázás volt, mind a Blizzard, mind a játékosok részéről. 1-2 hónap alatt baromira belejöttek a játékosok és akkor még a Blizzard is lelkesebb volt, minden szinten.
Itt ez nem lesz, mivel F2P a játék, mindig lesznek új játékosok, a régiek pedig inkább lelépnek/kiégnek ettől a fertőtől. A múltkor játszottam Dva-val, Rein/Tracer/Moira/Junkrat cumóit elnyeltem, az ultimmal is kiiktattam a teljes enemy csapatot + Play of the game pillanat is volt. Majd azt írták, hogy nem is tudták, hogy DVa-val lehet ilyet is... Hát, már lassan 7 éve.
És hiába dicsekszik a Blizzard, hogy Twitch-en mennyien nézik az Overwatch 2 streameket, ahogy ott is írják a játékosok, csak a dropok miatt. Ha nem lenne ilyesmi kampány, akkor kellene igazán megnézni, hogy mennyi emberke streameli a játékot és mennyien nézik igazából. Kár, hogy a Blizzard csak a shopot tartja életben (minden héten új kihagyhatatlan legendary bundle óriási kedvezménnyel), a játékkal pedig nem igazán foglalkozik. Pedig lehetne ez is egy igazán jó játék, ahogy a 2016-os előd is az volt (nem is véletlenül zsebelte be az Év játéka díjat).
-
#48613632
törölt tag
válasz
everest140 #16461 üzenetére
Legalábbis a F2P biztosan. Amúgy én támogatnám, hogy a ranked meccsek fizetősek legyenek, legalább szezononként. Megoldás lenne tehát, több irányból is, de a pénzvonat csábítóbb, és sajnos működik is.
Pedro78
Egyszer Destinyztem, elég is volt. -
válasz
everest140 #16461 üzenetére
Egyszerűbb oka van. A 90%-os casual réteg vagy a 10%-os (ha van annyi) kompetitív, szerverterhelő, de pénzt nem költő réteg panaszát hallgatnád meg, ha az egyetlen célod a profit? Ha nincs SBMM, meg se tudnának mozdulni, akik a játékot fenntartják. Mondanám, hogy ahogy csúszok vissza casualba, egyre jobban örülök ennek, de mégis csalódott vagyok, nem a koncepció miatt, hanem a kivitelezésért, hogy mindig generál egy farkat, csak az aktuális winrate-em dönti el, hogy melyik végén leszek.
-
vendingo
veterán
válasz
everest140 #16447 üzenetére
Én már csak abban bízok, hogy a diablo 4-et nem kefélik el battlepassal meg hasonló szarságokkal.
-
TiMoN
senior tag
válasz
everest140 #16416 üzenetére
Jelzi is a Laucher a problémát, de már látom indult az event. -
markknight
veterán
válasz
everest140 #16389 üzenetére
Minden multiplayer gémben kb ugyanannyiba kerül a skin. Mondjuk engem itt OW-ban tényleg nem motiválnak. Csak az alap skinek tetszenek.
-
#48613632
törölt tag
válasz
everest140 #16368 üzenetére
Igen, az ultija is nagyon ott van. Nekem sikerült vele többször is fordítani. Pl assaultnál, ha vissza akarunk foglalni, és együtt vagyunk, akkor ellőni elég eredményes.
-
#48613632
törölt tag
válasz
everest140 #16361 üzenetére
Ja nem. Az elején volt egy pár player versus AI is.
-
#48613632
törölt tag
válasz
everest140 #16359 üzenetére
58 winem van ....
-
#48613632
törölt tag
válasz
everest140 #16339 üzenetére
Biztos kapartam volna a falat örömömbenk-adi
Persze, most már számolok vele, csak nem értem a lényegét. A meccset nem fogja megfordítani, vagyis nekem eddig nem sikerült. Akkor meg mi értelme van azon felül, hogy rontja a WLR-t?
Volt már valakinek, hogy win lett a vége? -
Rigormortiis
veterán
válasz
everest140 #16283 üzenetére
Igen, elvileg játék keresésnél ki is írja, hogy console pool.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest