Hirdetés
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
WHQL aláírást kapott a nemrég kiadott Arc meghajtó
ph A 32.0.101.6078-as, WHQL aláírással rendelkező csomag más szempontból nem újít.
-
Fokozatosan bővül a Tecno Spark 30 széria
ma A belépő szintű Spark 30C-t a Tecno Spark 30-as alapmodell követi.
-
Mobilarena
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
skL86
tag
válasz #48613632 #16316 üzenetére
Itthon sem olyan sok pénz ez, de ettől még több mint amit ér, szerintem.
Nem csak az összeg, hanem a fiatalok esetében a függőség kialakítása is a problémám, persze tisztában vagyok bele, hogy rengeteg ilyen lehetőség van, pl. a mobil piacon is, szóval ez csak csepp a tengerben és ilyen az élet eccetera, ennek ellenére ellenkezik az elveimmel, ezért nem akarom pénzzel támogatni ezt az üzleti modellt, ez van😃.
[ Szerkesztve ]
-
-
k-adi
nagyúr
válasz #48613632 #16341 üzenetére
"1 Akkor meg mi értelme van azon felül, hogy rontja a WLR-t?
2 Volt már valakinek, hogy win lett a vége?"1
Értelme a team backfilling rendszer. Véleményem szerint nincs értelme rágörcsölni a WL ratiora, rengeteg OW1 meccset toltam le és általában hengerelés van egyik, másik oldalról. Sajnos ritkán van igazán jó meccs, amikor kiegyenlített mindkét csapat, de akkor meg arra panaszkodnak sokan, hogy állóháború van végig.
Az olyan meccseket szeretem amikor tényleg küzdeni kell és az utolsó pár percben dől el igazán a meccs, épphogy overtime alatt tudod tartani a pontot vagy mondjuk pont sikerül befoglalni egy jó ultival, stb.
Az OW2-t még nem mertem kipróbálni, de úgy tudom ott kivették az assault mapokat (pont foglalós) ami ha igaz nagyon szomorú szerintem... lehet csak átdolgozzák azokat? (ebben reménykedem)2
Ritkán lesz win a vége, hisz tapasztalataim szerint általában a vesztes csapatból ragequit-el valaki, de néha a nyerő csapatból van valakinek kapcsolat-vesztése így előfordulhat, hogy nyersz 1 perc alatt -
markknight
veterán
válasz #48613632 #16367 üzenetére
Itt mondjuk annyira nem nehéz az aim vele, mert kb biztosan eltalálsz valakit ha szórod őket, hála annak, hogy a csapatok mindig egyben vannak.
Én healelek, szórok és váltogatom. A halhatatlanság képessége is nagyon hasznos, sok Mercyt, tankot mentettem vele meg a passzívja is durva, kb olyan mobilis a csaj mint Genji.
[ Szerkesztve ]
-
frango13
aktív tag
válasz #48613632 #16395 üzenetére
Én marhára nem értem meg, hogy miért kell kilépkedni. Legtöbbször egyébként pont a leggyengébb láncszem lép le. Ez az a játék, amiben simán lehet 0-99-ről is fordítani. Quick Play tényleg csak bohóckodásra jó. Ott folyamatosan lépegetnek ki. Képesek az első vesztett fight után elmenni...
:)
-
D1N4
tag
válasz #48613632 #16398 üzenetére
Tegnap engem is szét szivatott a játék. Volt 2 jó meccs, a többi egy rakás szr. Mikor nyerésre állunk, akkor is kilépnek. Csomó ember tényleg nem tud játszani... Mennek 8 fele, nem jön senki a robothoz vagy a payloadhoz, healerként ott állok egyedül mellette, mint egy zsák, mert elmentek lőni az ellent, persze ledarálták őket... Utána meg a duma, hogy nincs heal meg stb, hát nem tudok 50 helyre repkedni a map másik végébe még Mercyvel se rankedet még nem tudok menni, nincs annyi win-em se, de ahogy írjatok ott sem jobb a helyzet mm szempontjából.
XSX, SteelSeries Arctis 3 2019
-
frango13
aktív tag
válasz #48613632 #16398 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy sosincs olyan, hogy az elején eldől. Hányszor van olyan, hogy az első map 0-100 és a másodikat simán nyerjük...Pushnál is a minap az enemy épphogy be nem vitte a falat. Egy árva fightot nem nyertünk. 4,5 perc volt hátra és onnan behúztuk overtimeba. Nem a matchmakinggel van a gond, hanem a játékosok hozzáállásával...
:)
-
-
Puma K
veterán
válasz #48613632 #16496 üzenetére
Haverok akik most már nem játszanak, de korábban Unreal Tournament, Quake, Counter-Strike 1.6, Counter-Strike: Source és Half Life 2: Deathmatch-et nyomtuk együtt (HL2: DM-et klán szinten) azt mondják, hogy az OW-ban már alapból is, de ha még harc is kerekedik akkor túl sok minden történik a képernyőn.
Többük szerint sok a HUD, nagyon színes minden és mindennek hangja van és hogy egyszerűen ők nem látják, hogy mi történik a képernyőn amikor csata van. Ki kivel van, kit kell támadni vagy merre kell menni.
Szóval akik általánosan tekintve régebb óta játszanak azok nem az ilyen színes, ízes és szagos játékokhoz vannak szokva és a sok tartalom között elvész a lényeg
Egy kis ízelítő anno mi ment (sőt még ennél pörgösebben klán harcok során) pl a HL2: DM-ben:
HL2DM | game_over by [ ≈$W≈ ] Sanctuary of Warriors Clan
HL2DM | Relentless | RaW clan movie
[4K] HL2DM 2021: World's Best Player goes 71-4 on Lockdown (tavalyi felvétel és nyomja a skate-et azt hittem már elfelejtették az emberek, hogy így is lehet közlekedni)
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
markknight
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Huawei P30 Pro 6/128GB amber sunrise ajándék új tok!!
- Eladó DELL SE2416H monitor megkímélt / hibátlan állapotban - IPS panel
- Eladó DELL P2422H újszerű / makulátlan állapotú - IPS panel
- EliteBook 745 G6 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 3700U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Google Pixel watch 2 ÚJ 2 év gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen