Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #37293 üzenetére
Anya munkatársának az astráját próbáltam ki amikor elkezdtem keresgetni. Abban van ilyen ülés. 1 darabot tudott venni mert nem volt több a bontóban és 20.000 volt. Nagyon nehéz találni már de a fb-os csoportban felszokott bukkanni néha 1-1 szett.
Elhiszem hogy akkora magassággal már hosszabb távon kényelmetlen de nekem még pont jó. Az viszont vicc hogy múltkor ültem F10-es 5-ös bmw-ben és miután beállítottam az ülést magamra mögém már csak egy 10 éves fért volna be.
Armstert néztem ki én is és egy másikat. Nem tudom ez mennyire lehet jobb vagy rosszabb attól.haddent: Van ezekből oldallégzsákos is de olyat még csak bőröset láttam. Pl ezt itt. H-ba nem tudom milyen megy, ezek g coupe ülések.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Bati0501
őstag
válasz collie555 #37294 üzenetére
Ha padot is kérsz,akkor biztos lesz legalább 80,ha nem,akkor megvan kevesebből is.
És ekkor azt csinálják,amit mondasz: simán felülírják és kész,nincs tesztelgetés.
(Elvileg a jobb helyeken kifejezetten a te motor(típus)odra írnak progit,nem egy "ez jó lesz ide is" szoftvert töltenek fel)---
Akkor sztem elmondhatjuk,h ~190-től már nem igazán kényelmes a G Astra ülései. -
zolikaDB
veterán
válasz trassher #37281 üzenetére
194 centivel mar kenyelmetlen az az ules hidd el. 1100km-t is vezettem be, a vege fele azt hittem, odacsinalok...
Nekem is tetszik, amit linkeltel. Hol ultel ilyenben? Asszem amugy ez Recaro, eleg borsosan mennek.
Konyoklo: jo, szep, kenyelmes, foleg hosszabb tavon. De! 1-2 ev utan ugy recseg, ropog, mint a rosseb. Az Armster, ami 15k -
haddent
addikt
válasz Bati0501 #37291 üzenetére
Nem tudom.. Én csak F -ről és H -ról tudok nyilatkozni. Egyik sem a legjobb amiben ültem, de mindkettő szokható és belőhető teljesen jóra. Annyi plussz, hogy a H sokkal keményebb és masszívabb, sokkal messzze jobban tartja a lábakat és a hátat is oldalirányban. A fejtámla viszont katasztrófa tényleg nem túlzok. Az F puhasága viszont már korából is adódhat.. fene tudja... Szerintem egész jó mindkettő, én szívesen ülök bele
-
Bati0501
őstag
válasz haddent #37287 üzenetére
Apa olvasta,h a mi G Astra-nk után a H-ban olyan jó ülések vannak,h az újságírók el voltak olvadva...bezzeg abban már jó(?),de az a furcsa,h abban h lehet annyira jó,ha ebben annyira nem?Furcsa.
collie555: Igen,tényleg van olcsóbb,ez a 80 egy erős átlag,de nekem sincs semmi tapasztalatom velük,csak pár hete utánaolvastam egy kicsit,onnan vannak a számok,illetve,h kb. mit lehet kihozni egy sima szívó benzin motorból.
(Sima benzinesnél ~10%-ot tudnak kihozni,míg turbósnál nem nehéz 25%-ot sem,azt írták...ami azért eléggé szép nagy ugrás,és ha ehhez még az is hozzájön,h kevesebbet is eszik és még baja sem lesz a motornak,akkor megérheti azt a pár tízest.Van aki azt mondja,h azért eszik kevesebbet,mert a motor a tuning után alacsonyabb fordulaton leadja a teljesítményét,így nem kell annyira pörgetni.
Viszont diesel motoroknál nagyon durván fel tudják húzni a nyomatékot,2-2.2 literes Ford diesel motort több helyen láttam,h +100 Nm-el megtoldják... És 350 Nm nem lehet rossz egy Mondeóban,S-Max-ban... -
trassher
addikt
válasz Bati0501 #37283 üzenetére
Ezt én is észrevettem hogy lámpánál nem szabad annyira előre állni mint mondjuk a suzukival álltam. Egyszerűen nem látod a lámpát csak ha előre görnyedsz ahogy te is írtad.
A kényelmetlenség oka az is lehet hogy szerintem túl közel van a taposó. Lehetne távolabb és akkor pihentetőbb lenne mint így. Nekem viszont az ülésekkel nincs gondolom tényleg.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Bati0501 #37283 üzenetére
"rendőr H" és GTC H igen
Nem tudom.. sokan szídjá(to)k de úgy igazán rosszat nem tudok rá mondani. Nem a legjobb, de nagyon tartósnak néz ki. Egyedül a fejtámla. Az nagyon idegesítő, hogy nem dönthető. De ez se lenne baj, ha úgy lenne alapból belőve a szög a háttámlához. De nagyon hülyén van. És még a kis régi F -ben is lehet dönteni. Ezt nem tudom melyik találta ki de ... -
Bati0501
őstag
válasz collie555 #37285 üzenetére
Egy chiptuning ára ~80e.
Ha tényleg igaz,h a chip átírásával kevesebbet fogyaszt az autó,akkor az általad megtett km-ek számától függ,h mennyi idő alatt térül meg.Sztem ekkora motorból olyan 135-140 lóerőt hozhatnak ki.Nyomaték mennyi van benne most,160 körül?Ha igen,akkor azt is ~10%-al tudják feljebb vinni.
-
collie555
csendes tag
Üdv Urak!
Vectra C
1.8 XE benzines verda 122 lóval 2005 februári
"'chiptuning"
érdemes ebbe befektetni?[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
Használ valaki egyébként Valvoline Maxlife olajat?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Bati0501
őstag
válasz trassher #37281 üzenetére
De akkor nekik milyen kocsijuk van?H Astra?
A miénk nem vmi jó,inkább kényelmetlen.Hosszabb út után biztosan.
Nem tudom normálisan beállítani,h tartson is és kényelmes is legyen.
Apa és én is 190 cm-ek vagyunk,egyikünknek sem vmi kényelmes./Ez már nem az ülés hibája,de ha a lámpánál a vonalnál állunk meg,akkor előre kell tapadni a szélvédőre,h lássuk a felettünk lévő lámpát,nem tudom,h más kocsikban ez h van,de szoktuk figyelni és másnál annyira ez nem tűnt fel./
[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz Bati0501 #37279 üzenetére
A g astra ülése szerintem teljesen jó. Még az alap gyárival sincs bajom, elférek benne pedig 184-185 cm vagyok. Sok autónál rövid az ülőlap, ennél nem.
Viszont ilyen ülésekre beruházok majd de csak a felni+gumi és könyöklő után. Baromi kényelmes és úgy tart mint a beton.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37277 üzenetére
Dehhh.. persze Épp ezért tetszik, mert csináltak is valamit, valódi, fizikai alkatrészeket cseréltek jobbra, nagyobbra. És a kedvencem az, hogy fizikai értelemben vett erősségre, anyagi tartósságra is ráment. Látszik, hogy értett hozzá / nem sajnálta ki / nem eladásra készítette a szokásos "legolcsóbb ami épp bírja talán".
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #37257 üzenetére
Na, csak most, otthon gépről olvastam végig figyelmesen. Hihetetlen, hogy mi mindent megcsinált rajta. És profin. És nem esett túlzásokba, nem ment el a bóvli szar irányába, ahogy írták is. Gyönyörű. Komolyan ,mint írtam is, nekem ezek a (fél)szuper(sport) autók egyáltalán nem tetszenek, de a cikk végére ehhez annyira megjött a kedvem hogy nem igaz
-
Grande Ale
őstag
Üdv!
Vásároltam egy 2005-ös 1,6 V16 Merivát. Arra lettem figyelmes, hogy a motortérben valami kattog. Szervizes azt mondta, hogy valami vákum szelep,(nem értek hozzá), de nincs semmi probléma, ennek ilyen hangja van, semmi gond. Szerintetek? Kattoghat egy picit ez az alkatrész?
Nézzétek el légyszi, tök hülye vagyok hozzá, első autóm, imádom amúgy![ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #37273 üzenetére
ja, ez is bennevan, de az emberek nagy része előbb ad ki pl 400ezret egy autóért úgy, hogy tudja hogy időszakosan rá fog költeni x összeget, ami egy új autónál szinte kizárt, de mégis könnyebben kivitelezhető, mint egyben lerakni mondjuk 3milliót... meg hát azon is sok múlik, hogy milyen állapotot fog ki az ember... 3 éve van nálunk az astra és a tavalyi komolyabb karosszériamunkát leszámítva szerencsére nem volt komolyabb baja: belsőlevegő keringető venti, hozzá előtét ellenállás... új akku, alapjárati motor, bontott generátor, irányjelző kapcsoló, ajtóteleszkóp és kb ennyi... de hát most lesz áprilisban 23éves a gép... töredékét költjük rá, mint pl munkatárs a fele ilyen öreg daewoo lanos-ára ...pár hónap múlva komplett vezérlést cserélünk, mert fene tudja mikor volt és ezzel se kell nagyon foglalkoznunk a jövőben
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #37272 üzenetére
de ezek nem befektetesek nem azert vesznek az emberek uj autot, mert hülyek es azt gondoljak jo befektetes. Ha elmesz nyaralni, vagy sielni akkor az mi? Az sem befektetes, hanem egyszerüen azt valasztod, h arra költöd el a penzed.
Uj autot veszel nem valakinek a levetett holmijat veszed meg, hanem a sajatodat. Olyan szinnel, extrakkal, amikkel szeretned + megfizeted azt, hogy jo esellyel nem lesz vele a következö 5 evben semmi bajod, ha megis azt garanciaba, ingyen megcsinaljak. Megveszed a hahut, ott meg lehet raköltöd a kocsi 2x arat a következö evekben egy rakat bosszusaggal, szervizbe futkosassal stb....ezt fizeted meg uj autonal, ezert "bukod" el azt a penzt, amit irtal.
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #37270 üzenetére
tudom, csak nekem elképzelhetetlen, hogy valamire ráköltsek ennyit úgy, hogy tudom hogy a legrosszabb befektetést választom és ha el akarnám adni, óriásit bukok rajta... kb minthogy új autóban se fogok emiatt talán soha se gondolkozni, mert egy 6milliós autónál is mikor kigurulnék a szalonból, már legalább 1 millióval kevesebbet érne
ismeritek ezt a könyvet? karácsony körül itt a főtéren volt könyves sátor, volt suzuki-s, ford-os meg fene tudja milyen kiadvány ebből a szériából és akkor gondoltam, hogy tuti van opel-ről is, de nem volt már náluk készleten... tegnap itt az opel tormásinál jártunk ügyintézni és a váróban ki volt rakva: belelapoztam és elég jónak tűnt... ilyen akcióban lehet meg is rendelem
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz trassher #37260 üzenetére
nem fenyeget az a veszély, hogy erre kezdjek spórolni nagyon elvakult fanatikusnak kell lenni ahhoz, hogy valaki ilyet vegyen, a pénzről nem is beszélve... nagyon tetszik ez a kocsi, de ilyet csak akkor vennék, ha fölös 100millióim lennének... durva, hogy ebbe is 10milliót beletett a gazdája és 7ért hirdeti... nem valami jó befektetés... mitsuból egyébként tetszik pár 20év körüli modell, de az olcsóbb kategóriából: 95 körüli colt 1.6glxi, hasonló korú eclipse, stb... de hát ezekből se lehet szerintem jó állapotút kapni, mert a boyracerek már jól lehasználták nagyját, kb mint a calibra-knak
#37268: én kiskoromban bőszen gyűjtöttem a "sebesség lutra album"-ba a matricákat és onnan ered a "rajongásom" az ilyen sportautókért volt abban még minden szép: kadett, calibra, golf gti, supra, lancia delta, mitsu3000, lamborghini, ferrari...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #37264 üzenetére
biztos bennem van a hiba, mert latom, a többseg gerjed a regi kocsikra....nekem valahogy nem, de tenyleg semmi, pedig most megneztem ezt az nsx-et [link] 83k euro de akkor sem....semmi bennem van a hiba tuti
plane ha elmondom, hogy vegül az a felni lett (majd nyarra), amire irtad kb, hogy jo-jo de semmi extra, tök snasz ...akkor mit gondolhatsz majd rolam
-
haddent
addikt
válasz Declare #37262 üzenetére
"Napi drivernek" (mostmár, hogy tudom milyen az, a H Astra óta [és akkor itt megemlítendő, hogy van ennél extrásabb nyilván]) én is egy modern gépet szeretnék. Pl. egy V6 Insignia
De biztos gyűjtögetnék 1-2 régi gépet. E30-E39 M5 -ök, '69 -es Chevy Chevelle SS, és biztos kéne egy rat truck is
De igen, napi szinten, biztos, hogy valami új és kényelmes gépet szeretnék. Nem feltünési viszketegségről árulkodót, de sportosat, jót.
Sőt, mondok egy vadat, ha egyedül használom 99% -ban akkor elgondolkodnék egy motoron[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #37262 üzenetére
Hát igen kinek mi... amikor deicide vette az OPC-t én pont azon gondolkodtam, hogy basszus miért nem vett egy NSX-et az árából. Nekem az az autó maga a stílus, másnak meg, mint neked, csak egy öreg japán fapad verda. Az OPC is repeszt, de bennem mégsem kelti azt az érzést amit kéne. Az NSX kisugárzása, a külseje, hangja, egyszóval minden porcikája azt sugallja, hogy ez egy kőkemény versenyautó. Egy ikon.
Persze mostmár abszolút meg tudom érteni deicide-ot is, az opc gondtalan, erős, kényelmes
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Srácok B Vectra kijelzőt hogy lehet a kocsin kívül életre kelteni, hogy ellenőrizni tudjam pixeles-e a kijelző? Köszi
-
Declare
őstag
"Remélem, értitek, mit akartam ezzel az egésszel kifejezni"
Nem mert ez a Te velemenyed, Te izlesed Pont ezt irtam...hogy egyszerüen nem tudom, mit lehet ezen szeretni. Nekem annyi jut eszembe, hogy wow, jo regi....kb a magnum sorozat ugrik be rola . Ugyanakkor elfogadom persze, hogy valakinek meg ez tetszik, meg szereti es szerelgeti..... de akkor ha 7 millio es sportkocsi, akkor ott van decide opc je... 20ezer eurotol indulnak a mobile.de n....es akkor nem egy oldtimerbe csücsülsz....de mind1, ez total egyeni dolog
-
gban
veterán
válasz Declare #37259 üzenetére
Pedig szerintem is gyönyörű. Ugyanúgy ahogy a Honda NSX is az marad, örökre.
Aki látott már olyat élőben, az tudja miről beszélek (feltéve ha bejött neki).
Mondjuk a cikkírót sem annyira értem, még ha igaza is van. Először:
Egy ilyen szép Mitsubishi 3000GT ettől függetlenül ma is igazi álomautó.
Később:
Egy korszakhatáron született, már kerek, de mégis nagyon a '80-as évekSzerintem meg annyira szép és kortalan - pl. a Ferrarikon sokkal jobban meglátszik hogy mennyivel korábbi egy adott modell.
Szóval nekem ebben semmi 80-as évek nincs - mit mondjunk akkor az F Astrára
Lehet hogy egyes dizájnelemek akkor jelentek meg, de nekem ez ránézésre egyáltalán nem azt sugallja hogy óóóóó, ez már 30+ éves, régimódi dizájn
Remélem, értitek, mit akartam ezzel az egésszel kifejezniPostázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #37245 üzenetére
Nekem minden szűrőm Wix mivel ezt ajánlották a boltos barátaim. Az aktív szenes szűrő szerintem megéri azt a pici plusz felárat.
mephi666: 3000GT-t messze tessék kerülni ha csak nem vagy időmilliomos és persze pénzed is van. Többet fog szerelőnél állni mint alattad gurulni. Nagyon jó autó ez tény de annyira bonyolult hogy mindig elromlik benne valami. Az akkori kor minden technikája benne van. Ugyanaz a "baja" mint a w140 e500-as mercinek. Annyira komplikált hogy mára már csak a szarok maradtak ami meg jó azt nem adják el mert a fél életük ráment hogy jó legyen, egy darabig.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #37257 üzenetére
Köszönöm.... pont erre gondoltam, mert lattam a cikket....7 millioert egy 20-on eves technikat megvenni, amit folyamatosan faraghatsz, cserelhetsz, csiszolhatsz, valami mindig elfarad rajta....es hozza fizetsz egy rakat biztositast, mert nagy teljesitmenyü....jo ha valaknek ez a hobbija, tetszik neki, persze ok...legyen neki
ugyan ezert a penzert kapni egy 1-2 eves astra opc t (hasonlo teljesitmennyel) vagy pl ezt az insigniat....topicnal maradva
(#37255) tboy93 : hat es pont igy szep az elet vagy igy szep az elet? Nekem erröl a kocsirol sokminden eszembe jut csak a gyönyörü szo nem...hihetetlenül nem mozgatnak meg ezek a regi sport csodak....
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz tboy93 #37255 üzenetére
vagy ez a mitsu 7millióért viheti bárki
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
haddent
addikt
válasz Declare #37254 üzenetére
Hat ha 100 paci felet van a "gyenge" akkor igen de en az ilyen egeszen nyomott kis dolgokra gondoltam, 3 hengeres kis kocakergetok
Igen az ules nalam is hasonlo, hat.. Ketot kozt valahol fejemet meg elbirom. Karom nekem ablakkavan van kiveve ha epp nagyon manoverezek akkor nyilvan figyelmesen "versenyzo markolasban"[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #37253 üzenetére
Hasonlo a szitu nalam is, en is olyan magas vagyok. A fejtamla total rossz ja! Ha azt hasznalni akarom, akkor vagy hatradöntöm az ülest es ugy ülök, mint egy ürhajoba, vagy függöbe allitom es akkor meg mint egy karot nyelt ember....A bal könyökkel ugyan ez. Vagy az ablak kavara teszem, de ott elöbb utobb kimegy belöle a ver, vagy az ajto könyöklö reszebe, de akkor meg log a vallam es kis idö utan nagyon nem lesz jo. Ezen kivül gerinc tamasz nincs benne egy sima egyenes deszka a hatlap....zero ergonomia. Oldaltartas...hat valami van, eleg minimal, de rosszabba is ültem mar. Az a legkisebb bajom
A masikhoz, meg kinek mi a lenyeg en pl motorizaltsagbol siman leadok, az aprosagokert es a kütyükert cserebe...bizonyos hatarok között persze szoval en pl mondjuk ha azonos arban valaszthatok egy nem tudom en 600 loerös, huuu de betapad a kanyarba 15 eves akarmilyen "nsxrgtrgtx" szuper japan sportkocsi kurblis ablakkal, klima nelkül 15 eves designal, vagy valaszthatok egy 1-2 eves (es akkor most nem hozom a favoritomat a topic miatt ) uj autot, pl egy insignia t kenyelmi es biztonsagi kütyükkel telepakolva, 150-160 loval, kb 1 masodpercig nem gondolkodnek
-
haddent
addikt
válasz Declare #37250 üzenetére
Hogy oszinte legyek nekem eddig az osszes auto kenyelmetlen volt amiben ultem. Ikeas hajlitott rugozos szek/fotelhoz vagyok szokva
De egyebkent en eleg magas vagyok 185-190, nehez jol beallitani. Elegge hatratoltam, a kormanyt kicsit kiemeltem es elegge hatra is dontottem. Szerintem igy nem rossz egyaltalan, egyedul az zavar hogy a fejtamla teljesen haszontalan nem lehet donteni...
F astrahoz kepest sokkal jobban tart egeszen kicsit sportos oldalrol tartos egyebkent szamomra. Citroenek nagyon puhak de semmit nem tart, ford szvsz hasonlo ehhez, bmw 5 es x5 ben ultem meg hat az persze szep kenyelmes bor ules stb.. De nem ereztem hogy hu ezt bevinnem a lakasba is olyan joAz aprosagokrol: igen ezekben igazad van, de ez mind hiaba ha a lenyeg nincs meg.. Es szerinte a kis gagyi modelleken ez nem olyan mint egy jobbon luxus markab belul sem
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Szeretném a kis B Corsa-ba venni pedálszettet mert elég sűrűn lecsúszik a lábam róla. Leginkább csak a kuplungról. Tudtok nekem valami jó csúszásgátlós pedálokat? Szívem szerint nem szeretném kiadni érte többet mint 5000Ft.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Declare
őstag
válasz haddent #37249 üzenetére
Ha összeveted megerted a különbseget aprosagok, de azokon nagyon sok tud mulni. Szeriahiba, meg konstrukcio hiba mindennel van, legalabbis ezekben a kategoriakban, amiket ugye nagyüzembe ontanak a gepek. Egy Bmw, Audi sem mas, ilyen szempontbol. Viszont ott megfizeted azokat a dolgokat, hogy az automata ablaktörlö, tenyleg ugy teszi a dolgat, a klimat nem 5 kattogtassal kell a menüben kapcsolnod, ugy hogy sose tudom, hogy a jobbra vagy a balra nyil viszi fel vagy le a menüt, az automata klima tenyleg lefujja a parat, a tempomat ki es bekapcsolasakor nem indexelek es nem villogatok, mert nem az indexkarra teszik......hosszan lehetne sorolni. Egy felsö kategoria auto ennyivel több, mint mondjuk egy opel. Ebben is benne van, itt is kb müködik, kb jo, kb szerethetö, de nagyon nem ugyan az.
Meg ugye nyilvan az innovacio....ki mennyit költ K+F re, stb
Jah mod: "esetleg kenyelmesebb üles"....na itt az astra utan, következö autonal az üles lesz az egyik fö szempont....hat ilyen vacak üles, mint ami ebben van, komolyan mondom ritkasag....ez az ami a legnagyobb gyengepontja most a szemembe a kocsinak, bar ezekkel a hatparnakkal, könyöklövel most egeszen elhetö Te be tudtad allitani kenyelmesre? Vagy legalabb, valami kb kenyelmesre?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37246 üzenetére
Igen igazad van, dehát teljesen szintetikus és megvannak a legjobb/legújabb kvalifikációi, ami akár drágábbaknak sem. Tehát elméletben nagyon jó cucc. Most azt, hogy mennyire hamisítják mire ideér... sose tudod meg. De ez a többire is igaz.
Declare ellenpéldáért mondjuk nem kell messzire menni, vess össze egy luxus autómárka alját akár egy opel felső felével. 4x annyiba kerül, esetleg kényelmesebb az ülés meg csillivillibb kezelőfelület motor az meg nincs, de ha nincs szerencséd reped a hengerfal is (távoli ismerős vadi új 5-ös bmw -je is így járt ) Használt autókról meg jobb nem is beszélni, bár ott már bekavar a nyerészkedés.
De persze alapvetően azért valami indikálhat az ára egy terméknek.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #37245 üzenetére
Szerintem ez is-is. En is amit hasznalok most a Liqui Molly dexos 2 es olaja dizelbe es benzinbe is jo. En ebben most nagyon hiszek, többszörös teszt gyöztes es kb csak jot olvastam rola mindenhol (Top Tec 4600 5w30. Aztan azt hogy valoban megerie azt a plussz felarat amit fizetek erte valoszinüleg soha nem tudom meg, de en is ugy vagyok vele most, mint haddent, hogy megy meg a feltes es ugye nem is uj motor ez sem, ha ezt az olajat veszem talan a legkisebb a rizikoja, hogy hamisitottat kapok, illetve talan a lehetö legjobb kenest kapja, ha mar ilyen több ezer km es trippek vannak olykor nehany nap alatt, maskor meg csak par km-t pöfög hidegen.
Nekem ez furcsa ez a csak benzinbe jo olaj olyan feeling van, mintha abbol ki lenne sporolva valami, mert a benzinesnek az is eleg....persze ez is total egy laikus szvsz
Neha tenyleg igaz, hogy az olcsobb jobb (pont ezeknel a sparos sajatmarkas termekeknel hallottam en is ez jo pelda), de en mondjuk hiszem, h ami dragabb az jobb....plane ilyen müszaki dolgokkal kapcsolatban. Nyilvan nem mindig.
-
zolikaDB
veterán
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy b corsa (x12xe) hátsó ablakmosója nem megy. Vagyis a folyadék nem jut el odáig, a pumpa az megy, de annyit vettem észre, hogy a vezetőoldalon a hátsó kerék előtt folyik ki. Viszont bent nem látni sehol folyást, de gondolom szétcsúszott valahol a cső...
Más... Hűtőnél ami jobb alul megy rá vízcsőnél vízszivárgást véltem felfedezni. Nem vészes, lassan csöpög, szerintem cső lesz, mert maga a hűtő maga száraz.
Ezekben tudna valaki segíteni? Ezek típusbetegségek?
üdv!
-
nagyúr
en 10 ezrenkent cserelem es eneos sustinat kap (13k/4L)
attol hogy surun csereled meg jo olajat kell belerakni
-
gban
veterán
válasz haddent #37240 üzenetére
Nem konkrétan neked mondom, de már rég nem egyenlő a drágább a jobbal.
Pl. amikor bejöttek a mobilok, a Motorola 2x olyan drágán adta mint a Nokia (vagy nem 2x, de nem is ez a lényeg), közben sokkal gagyibb volt, mind minőségben, mind kivitelben.
Ugyanezt tapasztalni ma is mindenfelé, elég ha megnéztek egy indexes tesztet (túró ruditól súrolószerig rámennek mindenre), és valóban azt hozzák ki amit én is gondolok az adott termékkörről - általában van noname vagy Lidl - Aldi - Penny sajátmárkás a top 3-ban, és mindig leszerepel egy-két jódrága jónevű cucc.
Pl. a sparos saját márkás, jóval olcsóbb budget termékek mindig verik a sima (vagyis nem "ezalegolcsóbb", sőt, szerintük extra minőségű) saját márkás termékeiket - sok példa volt már erre, kezdve a tejföltől egész a nemtudommiig.
Szóval az ár már rég nem értékmérő, inkább csak marketing-eszköz.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #37239 üzenetére
Én egyelőre úgy vagyok vele, hogy nagyon féltem és a legjobbat adom meg neki, de ez szerintem azt jelenti, hogy olcsó de jó minőséget és esetleg akár évente 2x ha többet megyek, mint 10 ezer, főleg városban. És ilyen sűrű csereperiodusnál szerintem kár is drágát venni.
Szóval szerintem inkább a sűrű csere lehet a nyerő -
7Sony7
addikt
válasz AMD Power #37238 üzenetére
Ebben teljesen igazad van. De én meg úgy vagyok vele, hogy ha a 4000es is jó, minek tegyek bele drágábbat?
Nem siránkozni akarok, de sajnos nekem nagyon meg kell nézni, mit mennyiért veszek. A maradék 3000 ből megvan az olaj és a légszűrő. (Ebből is van 1600- tól 3600 ft ig.)Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #37233 üzenetére
Szerintem igen. Nekem mondjuk még más nem volt benne. Miután megvettem rá kb 5 napra már ez ment bele.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz 7Sony7 #37234 üzenetére
ahha nekem is elég, tehát nem félek tőle hogy bármi baja lesz . Jók ezek. MEg sokat számít az is hogy mondjuk az én 1.6 os vekim szerintem étolajjal is elmenne. örökök ezek mint a nyomorúság. Csak valahogy jobban érzem magam ha olyat teszek bele ami bele való. Ezzel azt akarom mondani hogy általában az univerzális dolgok se ide se oda.
-
7Sony7
addikt
válasz #81556480 #37231 üzenetére
Nem hiszem, hogy baja lenne tőle, de értelme nincs benzinesbe dízelhez valót, és fordítva.
Megnéztem kíváncsiságból néhány neves márkát, a legtöbbnek van olyan olaja, ami"Megfelel a mai modern benzines és dízel, szívóüzemű és turbófeltöltéses személygépjármű és kisteherautó motorokhoz."
"Teljesítményszintek: SAE 10W-40 API SN/SM/CF ACEA A3/B4 MB 229.1 VW 502.00/505.00 RENAULT RN0700"Nekem ez elég. Itt inkább az a baj, hogy állítólag már az olajat is hamisítják, márkás flakonba vacakot öntenek.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #37229 üzenetére
Persze. Már a következő olajcserére is itt van egy 4l belőle.
-
7Sony7
addikt
Egy boltos szerint amire nincs ráírva külön, hogy csak benzin, vagy csak dízel, az jó mindkettőbe. Állítólag a dízelbe való annyiban különbözik, hogy jobban megköti a lebegő koromszemcséket.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Skizz
addikt
Hahó
X16XEL-be van valamilyen bevált gyertyatípus?
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz zolikaDB #37224 üzenetére
A benzinesbe magasabb a fordulat, a dízelbe meg a hő. van olyan olaj ami benzinbe való de dízelbe is jó, de fordítva ritkább. van még a az eset amikor valamelyik elkezdi enni az olajat és az ember mókol, és kialakul egyéni példára hogy melyik kopott benzines szarba milyen dízel olaj lesz jó amit majd nem fog megenni, de cserébe nem is keni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Mannol nekem bejött, nem volt olyan drága mint 1-2 prémium lötty, teljesen szintetikus, legjobb minősítései megvannak és egyáltalán "nem evődik", szagra is jó 6-7k km után
-
AMD Power
titán
Érződik ,hogy mennyire enyhe az idő kint. 2 hét alatt kb 2x is blokkoltak az első kerekek nagyobb fékezésnél. Rám nem jellemző az ilyen fékezés.
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #37203 üzenetére
Végül is nem oszt, nem szoroz, beleraktam, működik. Bár azért érdekelne, mi az a "tányér".
Nem tudom akkor, hogyan lehetne kiszűrni a rozsdás lét, szemcséket. Nemrég volt hűtőcsere, új víz, a kiegyenlítőben tiszta is, de thermosztát cserekor láttam egy kis rozsdás levet is.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Én is a Total mellett teszem le a voksomat.
-
gban
veterán
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Én amit TAPASZTALTAM, vagyis nem feltétlen minőségi értékelést írok:
Évekig GM volt benne, hibátlan volt.
Utoljára belekerült valami Mobil, olcsón vette a szerelő, boltos mondta, neki is ezt teszi bele, tuti jó. Ezzel (meg tuti a kor is belejátszik már értelemszerűen) ment 220-tól 234-ig, nagyon enyhe kopogás azért volt, kezdetektől (lehet, a GM-mel is kopogott már, de tudod, ez már pszichológia, hogy az ember mindent a változáshoz köt), most ingyé' kapott Mobil 2000 került bele, hallhatóan kisebb lett a kopogás, és tompább, bár nem múlt el, mint korábban írtam.
Motor gyári állapotú, megbontva sosem volt, olajat nem kellett eddig sosem rátölteni 2 olajcsere között, most sem.
Mindenesetre ezen a télen sosem volt olyan hogy 2-3-5 mp-ig erősen kopogott az egyik tőke (?), korábban a GM-mel nagy hidegben előfordult - de idén nem is volt nagyon hideg reggelente.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Nekem Aral Blue tronic van a kocsiban. 210K km, x14xe. Eddig 6000km alatt 2 osztásnyi olaj tűnt el a nívóról.
zolikaDB: Ezt a hírdetést láttam én is de nem igazán tetszik a felni. Valamilyen 5 ágúra gondolok, szerintem az mutatna jól a kocsi alatt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Én most sok év Castrol után Total-t tettem a kocsiba.Egyelőre minden rendben,nem eszi az olajat.A Castrolt nagyon ette.
X20XEV -
Markizmark
addikt
Milyen 10w40 olajat ajánlotok 200e km feletti X14NZ-be? Olyan kell ami tényleg jó. Van egy kis zaja a motornak Q8-al, pedig új minden hidrotőke és himba. Komplett új vezérlés, szóval a szelepek nem zöröghetnek, hacsak nem szar eleve az olaj.
Gondoltam Valvoline Maxlife-ra, de elég ritkának tűnik. Castrol kiesik a hamisítás miatt ugye... Szóval?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
Mosolyt fakaszt? Opel Corsa E 1.0 Turbo teszt
Opel Corsa E 1.0 Turbo Cosmo teszt -
-
zolikaDB
veterán
válasz AMD Power #37208 üzenetére
Így van, hidegen minden másképp működik, mint melegen
Nyilván, gondolom, h valahogy ez fog történni. Én mutattam egy tendenciát neked, de, h ebből mi fog kisülni, nem tudom.
Ha azt nézzük....
- F Astra minőségre még nem az igazi, a legidősebbek cirka 20+ évesek, 150-200e HUF-ért, a legfiatalabbak talán 15 évesek 350-450e HUF-ért
- G Astra, akárhogy nézzük, valamivel jobb, és igaz az alapgépekben néha se ABS, se klíma, se villanyablak. Na ezek kerülnek 17 évesen, már jópár púppal a küszöbborítás alatt, sárvédőkön 400k körüli jómagyarba, az utolsók meg 6-8 évesek, és túlárazva is 1.2m a plafon, de ezek nem reális árak.
- H-t is lehet kapni 8 évesen 900e HUF-ért, meg 5 évesen 2.5m-ért, jól felszerelten, dízellel...
Ezeken kell gondolkodni, én úgy vélem, 3 éveben belül simán lesz szép és jó G 600-700 körül, a plafon meg 900 cirka. -
Declare
őstag
Mar hogyne lenne bemelegedes kerdese? amig hideg a motor, megy a szivato, keresztezödes elindulas, 1-2-3 valtogatas 20-30 l/100km pillanatnyi fogyasztasokkal....ez ilyen.
(#37130) hdman premiumot en meg nem toltam bele. A shell fuel save meg a normal kis kutak üzemanyaga között nem igen latok különbseget. A baj, hogy igazabol ugyan ugy szinte soha nem megyek, max a szlovak/cseh palyan. De ott meg mindeg ugyan az az otthoni mol vagy shell benya van benne, a cseheknel meg az ono. Azert meg, hogy kiserletezzek, nem fogok az autopalyan az omv nel tankolni 6x annyi czk/liter aron
(#37160) Ivan15 az mondjuk durvan sok....nekem elsö evben volt 1100eur körül volt egy evre es ebben benne van a teil casoco is, vadkarra, rngalasra stb. Iden mar csak 600 euro.....vhv biztosito.
(#37178) zolikaDB : Ez szip felni....en is neztem ilyet....de 17" azt nem gumizom
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #37205 üzenetére
Mazda váltó: mint a vaj, pontos, mint a nyúlszar, finoman kapcsolható, oda megy, ahol a fokozat van, akár ujjal pöckölve is.
Opelem: egyest néha erőből kell tolni, hátramenet általában recseg, vagy nem veszi, és kétszer kell kupplungolni, de minden odamegy, ahova kell, nem tudsz véletlen mást kapcsolni. A kupplung nem beton, és ott fog, ahol kell, kényelmesen ki lehet nyomni.
Kopott cuccok: kupplungot majdnem kiengedtem, vége előtt pár milliméterrel fogott. Váltókart megfogom, már kézben lötyög, hatalmas holtjáték, érezhető, h épp ki nem esik a helyéből Vagy, kemény, mint a beton, de az is a vége felé fog...
Na, kb ilyenekre gondolok... -
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37204 üzenetére
Nem gond, nem követendő példaként hoztam fel, csak hogy képes erre, míg más nem. Kopott autoként melyike gondolsz? A Berlingo vadonatuj es mar lotyog mint a ...., az F Astra valami nevetsegesen keves tizenezer km ota van nalunk 10+ eve (magyarul nem kopott allapotaban is lattam) a H pedig 4 eves es ugyan 160 ezer km de markaszervizes szervizkonyv, nem gondolom, hogy kopott a váltója. Szerintem korrekt összehasonlítás volt, bár a lényeg nem a citroen gyalázás lett volna, hanem hogy mi a bajod az opel váltóval (és persze ezt sem kötekedésből kérdem, csak nekem eddig 2-ből 2 jól működik és többet tud, mint kéne )
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #37198 üzenetére
Izé. Ha nem gond, én maradok a régi módszernél, és kupplungolok.
De egy kopott autót nem lehet hasonlítani egy valóban jó állapotú, kímélt géphez.
Vezetgettem pár ismerős autóját, tényleg volt benne TDI, 1.6-os G Astra, egy 180k km-es (!!! ) dízel Mitsu, de olyan ramaty volt mindnek a váltója, kupplungja, h siradalom... Ugye a sok lehazudott km. -
mohabá 007
aktív tag
Igaz,de az is hogy nem az ioncserélt víz támadja a blokk anyagát.A sima vizben is a vízkő a hunyó de csak dugít,nem támadja a blokkot.A fagyálló összetevői pedig nem ismertek.Nem tudjuk,hogy ki,mi van ellenünk. Deszt vizet tudunk csinálni,csak túl lassú.Ez egyszerűbb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest