Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gban

    Közösségépítő

    válasz haddent #37240 üzenetére

    Nem konkrétan neked mondom, de már rég nem egyenlő a drágább a jobbal.
    Pl. amikor bejöttek a mobilok, a Motorola 2x olyan drágán adta mint a Nokia (vagy nem 2x, de nem is ez a lényeg), közben sokkal gagyibb volt, mind minőségben, mind kivitelben.
    Ugyanezt tapasztalni ma is mindenfelé, elég ha megnéztek egy indexes tesztet (túró ruditól súrolószerig rámennek mindenre), és valóban azt hozzák ki amit én is gondolok az adott termékkörről - általában van noname vagy Lidl - Aldi - Penny sajátmárkás a top 3-ban, és mindig leszerepel egy-két jódrága jónevű cucc.
    Pl. a sparos saját márkás, jóval olcsóbb budget termékek mindig verik a sima (vagyis nem "ezalegolcsóbb", sőt, szerintük extra minőségű) saját márkás termékeiket - sok példa volt már erre, kezdve a tejföltől egész a nemtudommiig.
    Szóval az ár már rég nem értékmérő, inkább csak marketing-eszköz.

    [ Szerkesztve ]

    Postázást nem vállalok.

Új hozzászólás Aktív témák