- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Directors #23179 üzenetére
tartok tőle, hogy az újabb kiadás a fogyasztás becslésére alkalmas, karbantartási problémák elemzésére nem.
ezzel az autóval semmi gond nem volt, az elején sokat jártak vele kizárólag autópályán, kímélve, utána meg sokat állt. semmi nem volt vele a szokásos kopófogyón túl.az más kérdés, hogy 18 éves autót nem vennék semmi pénzért, én félek tőle, hogy már elfáradtak a teherviselő elemek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Lomha 8V
addikt
válasz Directors #27418 üzenetére
Ilyenek:
Itt a foglalat az izzó része, egyben fogják adni az autósboltban, de előtte mindenképp ki kell bontanod, mert különböző erősségűek kellenek, azt meg kell nézni, melyik milyen. Lesz benne olyan ami sokkal nagyobb a többinél, abból kijön az izzó, olyan megy a bele, mint az első helyzetjelzőbe. Összesen 16 kicsi és 1 nagy van a műszercsoportban, de arra nem emlékszem, hogy watt szám alapján milyen elosztásban. Nagyon odafigyelve szedd ki, mert ha csak kirámolod, nem fogsz emlékezni hol, milyen volt. Én szoktam egy rajzot csinálni, hogy biztosan ne keveredjek bele.
Ha pedig nemcsak az óracsoportban, hanem a kapcsolóknál is cserélni akarod, akkor oda ilyen fog kelleni:
Ez a klasszikus rizsszem izzó, csak betolod a foglalatba és kész.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Directors #27449 üzenetére
Azt hiszem a T5 csak az alacsony profilút jelenti, de nem vagyok biztos benne, a kódjaikat nem tudom. Mindig viszem mintának a régieket, úgy szoktam vásárolni. Ledeket berakni az órákhoz nem érdemes házilag, mert nem szórja eléggé a fényt és foltos lesz, a profik sokkal többet szoktak berakni mint sima izzóból, hogy szép, egyenletes legyen a fénye. Legalábbis az óracsoportban így van, a kapcsolókban működhet a dolog talán. Hogy a középkonzolban mennyi van, azt sajnos nem tudom, nekem csak óracsoport járt a kezemben.
-
Directors
senior tag
válasz Directors #27647 üzenetére
Elfelejtettem megkérdezni pár dolgot. Bárdi honlapjára felmentem és nézelődtem.
A "Hűtővíz-hőmérséklet érzékelő" kapcsolja a ventilátor?
Ezek mik lennének? "Vízhőmérséklet jeladó" "Motor hőfok jeladó". Mi a különbség ezek között és mi mire való?
A "Vízhőmérséklet jeladó" jól gondolom hogy az egész vízhűtés hőmérsékletét továbbítja a kilóméterórában található visszajelző felé?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
bzoley
veterán
válasz Directors #28365 üzenetére
Eredeti, vagy utángagyi jeladót vettél? Nálam az utángagyi csatlakozója volt kontakt hibás, az első fél percben mintha három hengerrel járt volna. Az előtte benn lévő eredeti egy tartományban volt rossz. Kb két km után elkezdett rángatni, fulladni, mintegy fél percig. Később ezt lábos vízben többször reprodukáltam. Melegedés közben szépen csökkent az ellenállás, majd hirtelen sokszorosára ugrott, minuszokat mutatva. Az új Bosch-sal már semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Directors #28432 üzenetére
Hali!
Van egy barátom aki elég jól képben van ezekkel a régi, kisebb motorokkal, Ő ezt írta:
"Tehát ahogy melegszik, és csökken az ellenállása, amint eléri az 50 fokot 700ohmot, akkor felugrik megint az ellenállás értéke nagyon.
Kábel hibára gyanakszom, közösítve van a compu A11-es lába a map és a hőgomba felé, ezt is ki kellene mérni, esetleg cserélni, illetve a csatlakozókat megnézegetni,esetleg a compu oldalon is, nem e húzódott szét valamelyik stekkerben a drót.
Mérjetek ellenállást a hőgomba helyére betett potival C10-A11 között, tekergetve, összenézve gyújtáson, aztán lehúzott map-al, hátha az hamisítja meg a jelet." -
Lomha 8V
addikt
válasz Directors #28447 üzenetére
Jah, láttam, már késő. Ezt a választ kaptam:
"Az a baj Tibi, hogy nem ugyan úgy mérünk, és nincs is pontos 12NZ rajzom, talán a 16NZ hasonlít a legjobban.
A srác állandóan áramerősséget mér, én meg ellenállásban és feszültségben gondolkozok.
Én a közös barna (A11) dróton keresném a hibát, ennek a drótnak az ellenállása, vagy feszültségértéke ha megváltozik, akkor az csinálhat ilyen hibát.
Ahogy írja a srác, a hőgomba minden hibáját kizárta, úgyhogy valahogy a kapcsolódó részeken keresném a bajt. Bár ha lehúzza róla a map-ot, és akkor is ugyan ez a tünet, akkor már tényleg csak a drót marad, illetve még megpróbálnám lehúzni a lambdát, és a fojtószelep potmétert. Bár ezek a másik oldalon vannak a kábelkorbácson, de lehet, hogy valahogy a compun belül visszacsatolnak. És így tesztelném az ellenállás tekergetésével hogy mi van..."30 (állandó táp) :
piroson B1, C16,
15 (gyújtás plusz)
feketén A6
az összes barnán meg testnek kell jönnie[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
-
Lomha 8V
addikt
válasz Directors #28450 üzenetére
Ezt írta, de ez az utolsó, mert leba**ott, hogy hagyjam már békén.
"Hát tudja a franc mit csinál.
Én nem onnan vittem volna, sőt sehonnan nem vittem volna. Ki tudja hol mit bont meg, ezek a jeladók 5V-on müködnek a testhez képest. Sajnos nem lehet megúszni, hogy minden egyes vezetéket és stekkert végigmérjen. Testkábele meg van a computernek (jobb esetben, ha éppen van, és nem szaggatták le a motorról, vagy a kasztniról). Elsőre ezeket nézném végig.Üdv
Ui: Ezért a melóért kérnek sok pénzt a diagnoszták.
-
gban
Közösségépítő
válasz Directors #28740 üzenetére
8 szelepes, 60 LE-s a motor.
Kb. ugyanarra akartam utalni a fenti "trükkel" mint a korábbi "extrák" felsorolásban azzal, hogy az enyém windowsos, és ha odalépek, 2x megkérdezi, hogy biztosan gyorsítani akarok?
Szóval, nincs trükk, de gyorsulás se nagyon...Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz Directors #51970 üzenetére
Ha most vetted akkor a gyertya , olaj és szűrök egyből mehetnek és a vezérlés is ha nincs fix előélete az autónak vagy ismerőstől vetted. Én azt szoktam mondani ,hogy vagy 10.000km vagy egy év az olaj. Olajszűrőt viszont szerintem elég csak 2 évente cserélni.
A vezérlésed meg amúgy 4 év vagy 60.000km kell cserélned.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz Directors #52040 üzenetére
Bölcsen is tetted. Tartsd meg jó szokásodat.
Zsolt!! +Lóérő? Akkor én mit mondjak a 60Le versenygéppel? Autópályát mondjuk ő is szereti. 140-t lazán tolom neki végig.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
válasz Directors #54005 üzenetére
Szia!
Hivd fel oket! Nekik van egy csomo program meg a gepukon amiben tudnak keresni. Van naluk gyari opel program, etka a vw-hez stb stb, densoban tudnak keresni. Csorogj oda, pontos tipussal, forgalmival a kezedben, vagy menj be valamelyik uzletbe ha kozel van.
Amugy milyen auto ez es hol van pontosan a tomites? Hatha tualalok en is valamit. EPC-ben is meg tudom neked nezni, csak ird meg milyen auto es hova kell tomites.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Directors #54567 üzenetére
ha csak gyűrűzik, de a hengerfalat nem simítják meg(mondjuk fúrják), akkor az messze nem lesz új, a hengert nem láttam, hogy mennyire fos, de azért gondolom kapott már az élettől, az új gyűrűk sem fognak karcos hengeren úgy zárni, jobb lesz mint most, de nem lesz olyan, mintha meg is lenne jól csinálva!(szomszédnak egy renault 19-esét gyűrűzték meg ily módon, télen köszörül is rendesen, mire beindul, igaz az előtt még beindítani sem tudta....). új autónál az első 10-15ezer km a bejáratós fázis kb, gondolom te sem vagy kilóméter faló, de azért 5-10ezer kilóméterig ne forgasd üvegen.......
-
haddent
addikt
válasz Directors #55180 üzenetére
Biztos mindent ugyanúgy csinálsz és semmi más nem változott? Csakmert ez így elsőre olyan mint a multkor írta valaki, hogy csak úgy lehet elindulni, hogy 3000 -ig felpörget majd kuplung kirug és padló...
Viccet félretéve, valami vákumcsövek nem estek le? nem jár durvábban am oci? -
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55184 üzenetére
Nekem is ilyen tünetek voltak,amikor rakoncátlankodott.Az a baj,hogy a belső elektromos részébe is bejut a trutyi,és azt nem lehet kitakarítani,így előbb utóbb csereérett lesz.
Így talán szemléletesebb,hogy miről beszélek.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Directors
senior tag
válasz Directors #55633 üzenetére
Sziasztok!
Valaki esetleg erre valami tanács?
Az előzőekhez még egy kis plusz infó:
Plusz most már ha elindítom a motort akkor hallatszik hogy ingadozik az alapjárat 900 és 1000 között. A motor pedig berezonál néha. Kipufogónál is ugye másabb a hang ilyenkor.
Tegnap 15km megtétele után beértem az utcánkba ahol csak egyesbe lehet menni mert olyan rossz az út és alapjáraton megadja magát szépen lassan lecsökken az fordulatszám dadog és le is áll. Néztem az utcánkba azt is hogy mit szól hozzá ha gurulok majd kuplungolok egyesbe. Úgy is lecsökken ilyen 400 körülire az alapjárat ahogy egyre lassabban gurul az autó.[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Declare
őstag
válasz Directors #55702 üzenetére
Szerelö nyilvan azert nem ir senki, mert ilyen hibaval nem talalkozott, latatlanban meg még egy profi sem tudna mit mondani. Gugliba keress ra külföldi forumokon, hatha van pont ilyen...
(#55693) F_Gergely ez jol nez ki kerdes, hogy mutat a tompitott mellette....nekem a helyzetjelzö önmagaban szinte soha nem eg (max akkor ha nem olyan full jok a latasi viszonyok, de a xenon felesleges....de ez ritka)
En pl azert csereltem kekes szinüre, mert a sarga halogen helyzetjelzö nagyon gagyin nezett ki a xenon mellett...es ugye együtt vilagitanak.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55702 üzenetére
valami tanács (Az nem elég,ha a cső szelel,ellenőrizd,hogy a pill szelepházon nincs e eltömődve a bevezető csőcsatlakozás.(vékony hosszú furat,bő 1mm-es) /alapjárati kartergáz visszavezetés/
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55836 üzenetére
Na erre én is kíváncsi vagyok.Majd légyszi jelezz vissza.(okulássképp )
.".Az ECU előre beprogramozott motorműködési feltételek teljesülése esetén egy „mágnesszelepen” (tankszellőztető szelep) keresztül az aktívszéntartály tartalmát a szívócsonkban uralkodó vákuum segítségével a motor égésterébe juttatja ...
Rossz alapjáratot, leállást vagy rossz kezelhetőséget a következő körülmények okozhatnak:
- Az aktívszén-tartály leürítő mágnesszelepe nem működik…".Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Directors #55930 üzenetére
"...Megjegyzés:
bekapcsolási pont: 100, Kikapcs. pont: 95, : 2, Tömítéssel, Kapcsoló menet: M 22 x 1,5 mm..."(azt írtad,hogy rossz a tankszellőztető szelep,és kicseréled jóra)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
Declare
őstag
válasz Directors #56360 üzenetére
Ilyen hasznalat mellet abszolut celszerü egy jo töltö. Szakember en sem vagyok a temaban, neten informalodtam
Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti. Azzal, hogy impulzusosan tölt szulfatlanitja az akkut (ezt a kocsi nem csinalja, mert ott a generator maxon tölt mindig), ezert igy növelhetö az elettartama es üzembiztonsaga.
En 1-2 havonta radugom, gyorsan elkeszül.
Soha nem szedem ki a kocsibol az akkut tölteshez Megvettem hozza a Ledes komfort csatit es a szivargyujto töltöt is. Mivel udvarban all, igy a szivargyujto töltöt nem hasznalom, de müködik es tenyleg tölti a szivargyujton keresztül is....de közben rajöttem, hogy sok ertelme igazabol nincs.
A komfort csatlakozo viszont bitang jo. Rajta van az akkun minidig, igy tölteshez csak egy kis csatlakozot kell összedugni es kesz....nem kell pozitov negativ polusokkal szorakozni, jol ra legyen csiptetve esetleg sarukat csavarozni....azt mindenkepp ajanlom a LED es villogonak megint csak nem sok ertelmet latom igy utolag....500 ft difi miatt, mondjuk kb mind1. -
HoaryFox
Topikgazda
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Directors #56515 üzenetére
Ha már sok km van benne, akkor ugye kopottabb a motor, kell a kicsit "vastagabb" olaj, szóval a 10W40 jó bele. Én most akarom majd a GM-es olajat beletenni Astrámba (C14NZ), eddig Castrol Magnatec 10W40 volt/van benne, bár lehet nem váltogatok inkább
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Directors #57011 üzenetére
A váltó oldalán van valahol egy szintjelző furat/csavar, betölteni meg a szellőzőnél lehet házilag, vagy lehet van rajta külön betöltőnyílás.
Macera, mert az alján nincs leeresztő csavar, így "kókányolni" kell. Vagy levenni az alján a teljes takarólemezt. (én ezt fogom majd tenni)
Én sem csináltam még, ill. ezeket csak olvastam, készülve a majdani műveletre.
EZT megnézheted, segít valamennyit.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!