Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drughi
addikt
válasz adorjant #109581 üzenetére
Beszéltem a hirdetővel, egy családbarát ismerősé az autó, igen cégvezetőként, majd magánszemélyként is használta, majd valamikor 2018-2019 környékén kapott új céges autót, ezután már csak havi pár alkalommal volt megjáratva. Garázsban tárolták, mert
állítólag OT-s autót akartak belőle csinálni, de benézték, mert nem 20év hanem (talán) 30 évesnek kell lennie, emiatt akarják eladni amíg van értéke.Ez nekem kicsit a Svájci Orvos esetére hajaz, aki csak a Genfi tó körül járatta meg a kocsiját, ezért van a G mercibe 30e Km 10 évesen.
Mindenesetre mivel nincs messze, megnézzük.
Xiaomi 14T
-
mephi666
nagyúr
válasz adorjant #104623 üzenetére
jártam az oldalukon, de nem találtam alkatrészt a keresővel, e-mailt sem, csak ezt az írást a gyik-ban:
"Megnézheted, van-e raktáron, amit keresel, ha ITT kiválasztod az autódat, majd a keresett alkatrész nevét. Webáruházunk automata, ennél többet nem tudnánk mondani telefonon sem (ügyfélszolgálatos munkatársaink egy irodaházban ülnek számítógépek előtt, NINCS a közelükben alkatrész ill. raktár)."
...ettől függetlenül lehet, hogy jók, de ugrottam a következő oldalra
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
hito
nagyúr
válasz adorjant #98779 üzenetére
Kínomban már Kia Sportage-t nézegetek, de ritka a jó csillagegyüttállás (keveset futott, 140LE-s 2L-es dízel, AWD és 2007-től felfelé). Ha ezekből nem engedek, akkor meg már Antara árban járok és egy régebbi Kia-ért nem fizetek jó szívvel annyit, elvből sem. Tudom, hogy a Kia elég tisztességesen felküzdötte magát, de ez még 2007-ben nem így volt. Viszont ezekkel alapozták meg a mai jó hírüket. A másik, hogy azért elég komoly különbség van egy 2007/8-as Opel/Mitsu és egy Kia belső között. Utóbbi inkább a Lada Niva-t idézi Nehéz, nagyon nehéz. A Peugeot 4007 is szimpi, csak az meg pláza terepjáró, semmint férfias szabadidő autó.
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Tikakukac
titán
válasz adorjant #97810 üzenetére
Igen, ide tart. Egy egyszerű festő-kőműves annyit nem tudott megoldani, hogy a falnál derékszög legyen. 1m-en van benne már 4cm. Sarokbútorunk van/lesz, direkt kifejezetten kértem, hogy dolgozza meg a falat, mert már a 60-as derékszögemmel látom, hogy nyílik szét a két fal egymáshoz képest.
Nem sikerült megoldani. Pedig ez egy főtengely szimmeringhez képest elég egyszerű feladat.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
adorjant
őstag
válasz adorjant #97724 üzenetére
Csak hogy más is okuljon a dologból, úgy fest, meglett a hiba oka...
Lekerült a sebességváltó, és egyből szemet szúrt a hiba:
Eredetileg valóban főtengely jeladó hiba történhetett, és a kiszedésekor, vagy a javítás közben a rögzítő csavar és annak környezete eltört. Ez a főtengely szimmeringen van, tehát egy szimmering cserével meg lehetne oldani. Hát persze, majd emiatt leveszem a váltót, még mit nem, gondolhatta a szerelő, aki okosba' VISSZARAGASZTOTTA A DARABOKAT, majd szépen betette oda az új szenzort. Persze sokáig nem maradt egyben ez az "alkotás", így a szenzor több millimétert tudott mozogni a helyén, ami így nyilván ki tudja milyen jeleket vett a póluskerékről és továbbított a motorvezérlőnek...
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Van ilyen? Tényleg erre tart a világ?Most rakják össze, a rengeteg tesztelés és próbálkozás, és a váltó le-fel szerelése, és persze a járulékos költségekbe (ha már lent van, váltóolajcsere, generátor csapágy,stb.) bele sem merek gondolni, pláne a hiba okának tükrében...
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz adorjant #97724 üzenetére
Hosszbordásszíj nélkül tökéletesen üzemel a motor. Nézd meg, van e benne erő. Járó motor, sebességbe be, fék (így csak helyben jár) de kiderül, hogy mennyire erős szíj nélkül. A főtengely azon végén kap terhelést hosszbordás szíj nélkül is, mivel a főtengelytől a vezérműszíjon keresztül mozgatja a vezérlést (terheli a főtengelyt). Még meg lehetne nézni, hogy nem mászott e el a vezérlés
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
-
cszolee79
csendes tag
válasz adorjant #91659 üzenetére
Lényeg: legkisebb szopószorzó a Z16XE / Z18XE, mert az már
- hengerenkénti befecsi
- nincs változó szelepvezérlés
- nincs TwinPort szívósor mechanika (műanyag... :doublefacepalm
- elektronikus fojtószelep (drive-by-wire). Cserébe nem lehet tesztelni egyedül, kell valaki aki a gázpedált nyomjaEnyém dobott ma egy P0115 hibát. Pár napja vettem egy ECT szenzort, szerdán megyek autóvillanyossági szakihoz, az kimér mindent + szerintem cseréltetem a kábelt + csatit, akkor az rendben lesz. Érzékelőt vagy majd a szerelőmnél, vagy én ha van hozzá lelkierőm (nincs...).
Korábban dobott egy P0400 EGR Valve hibát (hiába van ledugózva, a régi úgy tűnik meghalt), de azt vettem olcsón (8e) gyári bontottat, gyorskötözővel beraktam a motortérbe, rádugtam a csatit, azóta nincs gond.Juteszembe, panaszkodtam hogy fulladozik félhidegen, ugrál az alapjárat.
Sorban cseréltem (mindent gyári bontottra):
- Manifold Absolute Pressure (MAP) érzékelőt 5e
- Intake Air Temp (IAT) érzékelőt 3e
- EGR szelepet (8e)
- fojtószelepet (10e szelep, 1e tömítés, 1700 belső torx nyílású crowa kulcs), kipucoltam, fúróval kiszedtem a trutyit a szelepfedél szellőztető csőből (ami a fojtószelep oldalon van, egy ilyen kis 1.5-2mm luk)
- feltöltettem a klímát (14e + 5e 2 szelep).
- hűtőfolyadék kiegyenlítő tartály kupak - azóta nem fogy a víz. Az engedte el nyomás alatt a párát. 1600ftMa nem fulladt, fújja a hideget a klíma, kezd autószerű lenni. De ha 9-esre rakom a ventilátort leáll. Vagy ha nem, akkor ha felkapcsolom mellé a fényszórót, leáll. Ez nem hiszem hogy előtét ellenállás, inkább valami elektromos probléma (generátor, akksi, töltés, ilyesmi). Jövő héten viszem autóvillamosságihoz, ott kimérik - megnézik.
Hátravan:
- első futómű, kormánymű (okosba 60-70 talán)
- hátsó futómű kopogás (valami elvetemült nemtudommianeve + minden egyéb szilent), ott a munka lesz drága, szét kell borítani az egész hátsó futóművet ami multilink, 50-60e okosba
- gáztartály csere + vizsga 90-100e + valahogy megoldani hogy a cserélt motorblokk miatt átmenjen. Előző tulaj nem adta át a dokumentációt, számlát. Legrosszabb esetben ismerek embert aki átviszi a vizsgán még ha be se indul
- fényező (50e, kisebb rügyezéseket eltüntetni). A legapróbbakat már javítottam megfelelő színű festékkel.[ Szerkesztve ]
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
Magnum_
nagyúr
válasz adorjant #91645 üzenetére
Tisztitas, lesarkaltak a betetet, megforgattak, kiprobaltak, atneztek a masik a harmat, oke. A vegleges megoldas ugyis az lesz, hogy tarcsa es betet csere, meg nem akut, de en tenyleg cserelem ido elott. Gyorsan fogadtak, kedvesek, 300m a lakastol a muhely, van minden, fenyezes is, stb, ha kellene, 10.000ft. Eloszor voltam itt.
Elol az uj tarcsaba belemart valami, mar lattam, de ok is jeleztek amugy.Kukac: keramia, 4 dugattyu, alakul
Amugy a Zimmermann nekem tenyleg bejon.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
cszolee79
csendes tag
válasz adorjant #91637 üzenetére
Valóban, B Veki, Z16XE, nem fogyasztja. Nincs benne semmi drága elromlós izé (változó szelepvezérlés, twinport mechanika), elvileg nem sok baj van vele. 100le, 150nm.
Hozzáteszem, a motor már "új" (az autóban kb 350e, a motorban, ami egy Merivából származik kb 100e van). Amióta megvan, 3 hónap alatt, úgy látom nem evett olajat (kb 2-3 ezret mentem vele).A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
cszolee79
csendes tag
válasz adorjant #91336 üzenetére
Csak le van dugózva, EGR nincs kikapcsolva az ECU-ban, így ha lehúzom az EGR csatlakozóját, azonnal lefullad indítás után.
Lassan azon gondolkodok hogy veszek bele egy komplett új motort ECU-val, szívósorral, mindennel együtt.150e + szállítás + szerelés, benne vannak a szenzorok, kábelköteg, ECU. Minden. 12 ezer km a leírás szerint.
link
Vagy költöm a pénzt és időt hogy megtaláljam mi a rossz.
Most láttam bontott EGR + szívósor (szívócsonkkal) + fojtószelepet 28 ezerért, de azt be is kell szerelni, és semmi garancia hogy jó lesz.
Érzékelők még 30-40-50e lenne + munka.Az a baj, hogy ha polgári pert indítok, megintcsak megy a pénz, az idő, de az autó nem, pedig amúgy fasza és szeretem
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
cszolee79
csendes tag
válasz adorjant #91271 üzenetére
Fejlemény: bár le van dugózva az EGR, azért gondoltam megnézem hátja mégis az a gond.
Isten b.ssza meg, az még hagyján hogy valami fekete szilikonos trutyival odaragasztották, de le van törve a szívócsonk külső sarka, ami a csavarját fogja. Tehát gyakorlatilag egy darab csavar fogta az egészet, meg a ragasztó. Ahogy széttekertem, persze a ragasztó lejött, most pöfög csúnyán.
Ha az EGR-ről lehúzom a dugót, lefullad azonnal, anélkül nem akar menni.A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.
-
athomi
veterán
válasz adorjant #91232 üzenetére
Megérkezett a csomag, az alkatrészekkel minden rendben. A csomagkövetés jól működött, így reggel már tudtam hogy ma lesz a kézbesítés. A csomagolást tudnám kicsit kritizálni, mert a dobozt nem tömték ki rendesen és egy kis ragasztószalagot is elbírt volna még a doboz a lezáráshoz, valamint a feladó nem adta meg a DHL-nek a telefonszámom, így a posta sem tudott kézbesítéskor hívni. Erre ráéreztem, így reggel kiírtam a kaputelefonra a mobilszámom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
pockhome
senior tag
válasz adorjant #90951 üzenetére
Az enyém" Initializing ECU...
ECU does not reply... Please wait 2 seconds..."Tudod hányszor vártam 2 másodpercet?
Semmi megoldást nem találtam neten, ami működött volna.(#90952) cszolee79 - az nem működik, csak ha már hozzá volt tanítva.
Ez gyári, eredeti, csináltam amit leírtál, nem működött. Ha sokáig nincs áram alatt a kapcsoló, gondolom teljesen elfelejt mindent[ Szerkesztve ]
Girls call me ugly, 'till they find out how much money I make. Then they call me ugly and poor.
-
bazsimano
őstag
válasz adorjant #89640 üzenetére
igen ...neztem hogy okes hogy gyari az okoskerek, de inahoz kepest 60-70 ezres difi...
csak ugye a necc hogy budapesten az osszes szerviz vagy csak hetkoznap dolgozuik es raadasul messze is vannak... ez 3.keruletbe lenne ami ugy ahogy elfogadhato
na meg azok a szervizek, amikre kaptam egy kis velemenyt referenciat. -
F_Gergely
őstag
válasz adorjant #88782 üzenetére
5 évig volt a B vectrában led volt a rendszámtáblánál és a helyzetjelzőben, igazoltattak is többször, műszakira is így ment sose szóltak érte, és igazoltatásnál se genyóztak udvariasak, meg jófejek voltak.
A kipufogó miatt inkább paráztam de azért se szólt soha senki.
C-ben ugyan így ledes lesz, csak még nem álltam neki szétszedni(#88794) Zolabol
Megakad az ablakod azért engedi vissza.
Tesco-ban vagy máshol lehet kapni autóhoz való szilikon spray-t. Olyat vegyél és oldalt a sint amiben fut az üveg jól fújd be körbe végig az egészet.
Után menni fog rendesen.
Valahol megszorul/akad akár kosztol is és a becsípődésgátló ilyenkor visszaengedi az üveget.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz adorjant #87173 üzenetére
a kipuff rendszert már egyébként is akartam rendbe rakatni, utána meglátjuk mit mond! olajcsere óta nem tűnik belőle az olaj, főleg mióta minden tömítés is cserélve lett! Igaz nagyon városból sem megy ki az autó. Hetek kérdése és kiderül, bár 1,5 év műszaki van még rajta, nincs nagy hangja, így engem nem zavar, csak szeretem, ha rendben van az autó és ez is tapasztalat....
MÁS: Opel Combót érdemes megvenni? Fater most meggágyult és caddy-t akar venni, én ajánlottam neki a combót a 2010ig gyártottat, de ahogy nézem 1,3 cdti van benne, ő meg elvből sem venne ilyen kismotoros dízelt! Mi van az 1,7 cdti-val, azt miért nem tolták bele? Meg ahogy látom full fapad felszereltségűek, pedig még nekem is tetszene.....
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz adorjant #86829 üzenetére
Emelt fényerejű OSRAM Night Breaker van. Onnan jött az egész, hogy miután beletettem egyből elkezdtek rám villogtatni. Nem tudtam miért, azt hittem rosszul van beállítva a tompított, majd jutottam oda, amit itt javasoltak, hogy a lámpabúrával van valami talán.
Persze egy próbát tehetnék, hogy még egyszer polír, de az itteni elmondások alapján a lámpa fényének közepén amit linkeltem látszik egy üres, nem megvilágított rész, tőle balra-jobbra pedig látható a megvilágítás, ez pedig nem normális és nem polírból jön.
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz adorjant #86628 üzenetére
Szuper! Érdeklődnék: Jelenleg egy Astra F (isuzu) kombi autónk van. Iskola, ovi, munkajárat. Ezt szeretnénk lecserélni valami egyterűre. A keret kb 1MFt, ezért Nagyon nehéz a választás; legyen biztonságos, kényelmes,
kis szervízigényű, megbízható.
Alapból dízelpárti vagyok, de ha jól tudom, ezeknél a modernebb dízeleknél (Az enyém még mech. adagolós)
ha beüt a ménkű, akár 500.000 be is fájhat, ennyi tartalék meg nem igen lessz.Szóval a kérdés? Láttam 1 Misiért A és B zafirákat is benzinmotorral. Hogy vannak ezek szinte egy árban?
Milyen gondokra lehet készülni egy ilyen autónál?(Xsara picassot néztünk még, meg ford c maxot, de a zafira, ill maga az opel szimpatikusabb.)
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Markizmark
addikt
válasz adorjant #85141 üzenetére
Beülök, megyek vele és a seggem megmondja mi a gond szerencsére. Elég jól hallom is ha valami nem klappol, de ez majd csak a jövő zenéje. A 20 éves F-emet nagyon kinézte magának a rozsda sajnos ... biztos, hogy a kötelezőkön kívül (küszöb-padló) nem fogom lakatolni. 200ért eladom 1-2 év múlva aztán veszek valami kicsit fiatalabbat. 2002 körüli A zafira beleférne a keretbe, de majd meglátjuk.
B zafira drága, kisebb meg nem kell.
Nagyon talán nem lehet mellé nyúlni az A zafirákkal, féket, futóművet meg tudom csinálni anyagáron, ha az kicsit kopott az nem probléma. Ne rohadjon és legyen jó a motor + az extrák.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
pvt.peter
őstag
válasz adorjant #84882 üzenetére
Közben visszatérve erre a szivargyújtós dologra...
Megvan az autó, továbbra is ua. a helyzet, most viszont volt időm fényképet csinálni a szivargyújtóról.
Elméletileg meg kellene hajtania a kocsinak a ROIDMI -t, nem?
Elképzelhető, hogy kiment a biztosítéka?[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
-
Declare
őstag
válasz adorjant #84074 üzenetére
Igen ez igy van Viszont nekem az 1,7 cdti nem evett olajat. Meg amugy sem öntögettünk a csaladban soha olajat autokba....lehet ezert erzem furcsanak. Raadasul ugye itt sima szivo benzinröl beszelünk. Egy turbos autonal egy fokkal jobban erthetö szerintem, de egy sima szivobenzinnel ....nekem valahogy akkor se szimpatikus ez, hogy olajoskannaval a csomagtartoban közlekedjek....
Mint irtam ugye a ceges passat ugyan ezt csinalja....24 k km van az autoban es bö 1 liternel tart...nekem ez nem gyere be kategoria.
(#84079) Tikakukac hat ha valaki erre azt mondja, hogy ok, akkor az megerdemli a sorsat benzinnel locsolnam körbe, aztan begyujtanam fel a gyarto kapujaban azt az autot, ami nekem 10k km alatt megeszik 5 liter olajat azert a hülyeseget sem szabad elfogadni es benyelni.
(#84083) pvt.peter a fenti valasz ide is passzol akkor ezek szerint nem rendellenes....mondom csak a jo szandek vezerelt, azert irtam amit irtam de akkor ugy nez ki, ennyi benne van.
-
Tikakukac
titán
válasz adorjant #84074 üzenetére
10k km alatt 2 decit minden motor meg fog enni. Max benzinnel pótolja. Ilyen olajfogyiért szerintem szinte mindenki ölni tudna. 0,5l 1000km-enként is némelyik motornál gyárilag is elfogadott, na ahhoz képest ez egy vicc. 60 kezemet összerakná a legtöbb tulaj ha csak 2 decit zabálna be neki is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz adorjant #83949 üzenetére
Az is lehet persze, hogy csak én vagyok elszokva ettöl az élettartamtól. ´
@(#83952) athomi:
A diszkókéktöl én is a falnak tudok szaladni, de a Xenon fényszóró miatt a gyári helyzetjelzö izzó sárgás fénye elég esetlenül mutat, ezzel a fehéres-kékes fénnyel pedig sokkal harmonikusabb, csak emiatt váltottam én is.[ Szerkesztve ]
-
-
athomi
veterán
válasz adorjant #82410 üzenetére
Ha IDS+ futóművel szerelt, akkor keményebbre veszi a rugózást. De az enyém nem tud olyat, úgyhogy azt nyilván nem fogja csinálni.
Elvileg nem lesz hibakód, legalábbis senki nem jelzett ilyen problémát. Nálam csak a gázpedál érzékenységét fogja állítani, valamint hosszan nyomva az ESP-t kikapcsolni.
Igazából az IPC Alpha kódot kellene kiolvasni, abból már talán lehet következtetni, meg érdemes mellette aktiválni a sport gombot, ha ilyenkor hibát dob, akkor azt jelenti, hogy valószínűleg tudja a funkciót. Szóval egy kódolvasást kellene valamint aktiválást. Ha tudja a funkciót az IPC-m, akkor csak egy sport gombos gombsort kell kerítenem, beszerelnem, majd felprogramozni.
Ha van annyi időd hogy megnézzük, akkor szívesen legurulnék hozzád a géppel amikor neked jó.
[ Szerkesztve ]
-
< DominuS >
csendes tag
válasz adorjant #81613 üzenetére
Eddig levettem az akksiról a sarut majd vissza tettem és indult pöccre. De legutobbi megállásnál már nem akart elindúlni az elöbb leírt “trükkel” sem. Kb 10perc bénázás és indítgatás után pedig elindúlt és azóta is vígan megy kb 1 napja ....
mohabá :
Nem jelezz semmi hiba lámpa de elviszem egy motor diagnosztikára .[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5g | Apple Macbook Air 2019
-
ArthurShelby
addikt
válasz adorjant #79550 üzenetére
Z16XE
Mivel már be van ragadva az egr teljesen, meg sem nyikkan már elég régen, ezért kéne új (mert nem tud nyitni zárni, és ezt érzékeli az ECU).
Én nem mernék hozzányúlni az ecu-hoz inkább megbizható szakemberre bíznám.Másik (és másik autó).
A Zafira Tourer-nak (C) ki volt égve a hátsó helyzetjelzője (már itt is volt róla szó). Anno a márkaszervizben is nézték fél óráig, hogy kidobja hibának, de világít és jónak tűnik. Hogy én benéztem nem ciki, viszont a márka szerviznek (opel gyulai) már igen.Kiderült a turpisság, ugyanis a kocsi olyan intelligens, hogy a féklámpával helyettesítette a helyzetjelző fényét (és ugye fékezéskor erősebben világított).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz adorjant #79440 üzenetére
Hát amiket én rendeltem annak mindnek jobb volt a fényereje, nekem a színhővel volt inkább bajom. Amúgy Vanssi márkával bírnak, nem is drágák, nekem lehet potyára jön meg most 4 darab, dobok privit még ez ügyben akkor.
Hátul valami sima gagyi van, tök noname vacak, de oda is az előbbi márkából jön 2 darab elég húzós 1k darabáron, de elviekben Istencsászár fényerőben is, és színben is az, ami elég közel van a természeteshez.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz adorjant #78998 üzenetére
Minden nem lehet tökéletes, lehet "csak" a szokásos M32 nyüg, az mindenesetre elég nagy plusz ( meg persze az itteni rendszer hatalmas elönye ), hogy bele van papírozva minden...(lolwut?!)
Plusz a többi nyalánkság ( 6 dugós fék, "nagy" gewinde, stb ), grátisz V6 berregéssel. -
Tikakukac
titán
válasz adorjant #78915 üzenetére
Apám van kiakadva miért rugózok ezen. Hát, vajon miért. Nem tudom. Mennyivel olcsóbb is a tréler, zárnyitás és baromi gyorsan csere, a sok ideggel és kiesett idővel mint ilyenkor szépen megcsinálni? Ezerszer ofc, mert a lustaság, ugye.
Ezt nem értem meg soha.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz adorjant #78913 üzenetére
Van 1 kulcs az autóhoz és az sem nyitja az ajtót. Én már 1 éve verem a tamtamot, hogy a gyújtásbetétet gyárira vissza kéne maratni és második kulcsot lerendelni... de eddig kuss van. Tavasszal az is eljön.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz adorjant #78323 üzenetére
Pedig van, és nem csak négy fokozatban , hanem hat fokozatú is.
Azért, érdekes az ára. Mert hasonló eszencia felszereltségű ,de ugyanakkor azonos motorral és váltóval szerelt 1.6+1.7M
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Fkris
őstag
válasz adorjant #78290 üzenetére
diegho,WP14
Köszönöm szépen a segítséget, ezeket a dolgokat figyelembe véve nyúlunk majd az autóhoz!
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
_seth_
veterán
válasz adorjant #76192 üzenetére
Marad igen, lehetne rá rakni szebbet, de nem szerepel az idei tervben, sőt, amíg le nem rohad alóla, addig marad a mostani
A kipufogó kapott 7 új kipufogó tartó gumibakot, érje be ennyivel
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
kmarci25
veterán
válasz adorjant #76237 üzenetére
Ez volt az eredeti kérdés: Sziasztok
F Astra lámpa fénye elég gyengének tűnik. Egy emelt fényerejű izzó ezen segíthet? Lámpa nincs bemattulva, de elég gyenge.Ebből nekem az jött le, hogy a lámpatesttel nincs hiba.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
AMD Power
titán
válasz adorjant #76058 üzenetére
Egy atlagos ember aki benzines auto vesz nem megy tobbet evi 15.000km-nel. Nagyon max 20.000km. De ezekre a celokra nem kis funyiro benzines autokat szoktak venni. Erre ott vannak a dizek autok. Szoval mikor egy alig 10 eves kis benzines autoban 250-300e km van, az kurv* sok.
[ Szerkesztve ]
-
-
dave0825
őstag
válasz adorjant #74067 üzenetére
Tényleg, az lehet, hogy nem is az ABS érzékelője, hanem a kilométeróráé.
Nem gyárit vettem bele én sem, 23 volt így is az EGR, 40 körül lett volna Delphi, amit már inkább ajánlottak. :/ Kb. 2 hete van bent. Gyertyát úgy 2 hónapja cseréltem, trafósort kb. 1 hónapja. Hogy érted, hogy "kifordítva"?
Nem olyan hangos, szerintem nem lehetne hallani videón, de megpróbálom majd lehet.
Egyébként nem írtam, hogy Z14XE motorkód, 1.4 benzin, 2003-as évjárat.
(#74068) odorgg: Köszi, ez nagy segítség.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Canyon Stoic 2 XL
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest