- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
B********
aktív tag
Erre az alkatrész átszerelősdire még nem is gondoltam. Az feltűnt hogy a tuninggal többet kell trükközni mint ahogy elsőre gondolná az ember. Én eddig ha nyertem valamit, azt fel is használtam valamelyik autómhoz, amivel amivel aztán haladhattam car seriesben. De autók közti alkatrész átszerelgetés még nem jutott eszembe
-
B********
aktív tag
Ó a porsche unleashedet de imádtam. Amúgy tegnap 3-as szintű lett a BRZ, feljebb tudtam nyomni pár fődarabját, az abból megmaradt cuccok meg mehetnek az RX7-be. Ma meg 2-es szintű lesz az impreza meg a fiesta is, szóval azokkal is haladhatok tovább. Nincs is konkrét legjobb autóm, mert attól függ melyikhez nyerek tervrajzot, mindig másik lesz a legmagasabb pr-es.
-
B********
aktív tag
Valóban hülyeséget írtam, nem az rx7-hez használtam, csak már agyamra ment az éjszakás műszak meg a sok tuningolás Talán az imprezához használtam fel. Na mindegy
Más: visual pontokat eddig csak a versenyek újrajátszásánál húztam kártyákból meg tournament végén kaptam. Más forrásról tudtok? Mert így elég kevés csurran-cseppen belőle... -
#13110016
törölt tag
-
csadi0011
őstag
Nem vettem észre, hogy változna a nitró ereje a mennyiségének függvényében.
Én arra próbálok rájönni, hogy mennyire érdemes taktikázni vele. Pl ugyan azon a mapon kinézek magamnak egy ugratót és figyelem, hogy hogyan változik az airtime a nitrótól, de ugyan annyit kaptam nitroval, mint nélküle. Furcsállom. -
B********
aktív tag
A játék nálam bug mentesen fut -kop-kop. A tuningolós-alkatrész menedzselős részre tényleg nagyon rágyúrtak, igazából aki hamar feladja vagy felületes annak fogalma sem lesz mit tud ezen a téren a játék. Minden esetre én élvezem hogy nem annyiból áll hogy napokon keresztül farmolj egy motorfejlesztésre oszt' cső. Még a shelby gt500-as sorozatra vagyok kíváncsi.
-
-
::Trunks::
senior tag
Köszi!
És esetleg azt tudja valaki ,hogy hány jelvényt kell szereznem a kocsihoz,hogy következő csillagra lépjen? Mert a Subarum már csomó mindenben 2-es lenne ,de ha 8 kell a kocsihoz, akkor a franc essen bele
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
Saccco
nagyúr
-
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
Jah, csak később illesztettem bele a képet már nem volt kedvem átfogalmazni.
Tuningolni sem tuningoltam még, GTR-re tartogatom. Fullos festés 15.000 tuning pont.
Az előbb Easydrive-val megcsináltam egy régi versenyt, aztán utána nekiálltam egy tournamentnek, mondom mi a faszé nem kanyarodik amikor ON-ra állítottam az easydrive-t, aztán rájöttem, hogy én irányítok...fail
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Azért most majdnem sikerült befosnom.
Zárás előtt 20 perccel állítottam be ébresztőt és úgy tűnik ezzel eléggé sikerült kicentiznem a dolgokat, mert le voltam csúszva ötven valahanyadik helyre és konkrétan az utolsó 3 percben sikerült visszakerülnöm.Még egy ilyen nem lesz egyhamar, mert kb 500 aranyban van benne az egész.
-
Arcképgyáros
-
B********
aktív tag
Abban reménykedem hogy még a szopassuk ingyen a jónépet hadd fizessen időszakában van a játék, később majd behoznak valami kedvezőbb lehetőséget egy frissítéssel, mikor már lejjebb csökken a hype a játék körül, mert amúgy nagyon bejön az egész, az aprólékos teljesítmény/optikai tuningal.
-
B********
aktív tag
Egyet értek az elrontással kapcsolatban, több mint 8 hónapot ültek a játékon soft launch óta (amiben azért lehetett haladni ahogy olvasom) és végül kiadják úgy, hogy még akkor is csak kínkeservesen lehet előre jutni, ha tolja a 20 ezreket az ember a játékba.
Én valahogy úgy képzelem el, hogy egyszer összegyűjtöd a szükséges terveket egy autóhoz, ami annál több csillagot kap (az alapon felül) minél jobban tuningolod. Lenne egy alkatrész katalógus, ahonnan olyan alkatrészt vásárolhatnál amilyet csak akarsz, plusz a black market, ahonnan prémium vásárlással (aranyér) a márkás tuning fődarabokat. Ha ingyen játszanál, akkor pedig időnként bedobna egy ilyet, vagy conversion kitet a loading docks-ba. Plusz bőkezűbben oszthatná a visual pontokat, pl minden chapter végén, vagy szintlépéskor meghatározott mennyiséget. Így azért lehetne haladni, és nem fulladna bele a játékos az ezerszer újrajátszott kihívás nélküli versenyekbe, amiken ráadásul sokszor nem is azt adja a játék aminek reményében nekiálltunk. Meg túlzó a több üzemanyagot igénylő verseny is, ha már csak 10 egységünk van egyszerre, azt használhassuk már ki 10 futamra, pláne hogy egy futam kevesebb mint 1 perc. Na[ Szerkesztve ]
-
bostone
addikt
Jól sikerült az avatarod.
Ez a szisztéma veled mindig előáll, ha bepörögsz egy címbe, akkor tolod szívvel-lélekkel, nem számít se pénz, se posztó.Nem értettem, miért írják sokan, hogy milyen ronda a játék. Letöltöttem öreg telefonomra, és tényleg borzadály kategória, amivel szembesülnöm kellett.
Mi ebből a tanulság?
Időben kell telefont cserélni, ha játékra is használná az ember... :/ -
bostone
addikt
Nem a "recére" gondolok elsősorban. Annyira készülékfüggő, hogy mit látsz, mintha egy teljesen másik játékkal küzdenél. Iszonyat. Galaxy note2-n egy klasszikus pc-s nfs jelenik meg, 97-ből: History of Need For Speed.
-
bostone
addikt
Anno azt hittem, hogy az undergroundnál nincs hová tovább fejlődni, mondjuk a carbon-t már nem vitte az akkori gépem.
Érdekes a mobilprocesszorok fejlődése is bizonyos szempontból. Erősen limitált az összehasonlítási alapom. Az exynos 4412, Mali-440MP4 teljesítményéről azt gondoltam, évekig bírja szusszal, de nem így történt. Az új játékok még éppen csak elfutnak low grafikán. A tegra 3-ról jobb nem is beszélni.
A snapi 800, adreno 330 társaságában vígan elvan, pedig az sem mai gyerek. -
jonnyjoker01
veterán
Megoldottam, amibol tobb van azt mas street kocsikra szereltem at es igy lett spare alkatresz. Amit irsz az is eleg klassz, szerintem siman bele lehetett volna tenni ezt is a jatekba, es akkor az a kocsi elerhetetlen lenne.
Amúgy meg szar hogy ez nincs leirva, hogyha eladod nem szerelheted at.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
B********
aktív tag
Én mindig az adott car seriesben használható legmagasabb pr-os autóra koncentrálok, mivel egy alapból magasabb besorolású autót könnyebb felhúzni. Pl uber subarunál is sokkal kevesebb farmolással lényegesen ütőképesebb lett az impreza mint a brz. Gondolom ez magasabb szinten hatványozottan igaz.
-
dejaris
addikt
Rosszul fogalmaztam lehet, nem tudom. 4* eleg a wrxbol, ez biztos. Es persze par kek alkatresz. Fiestabol is eleg a 4*. Tokyohoz eleg 571 pr, tehat eleg lesz egyel kevesebb, mint a maximum, tehat 5*. Amint ezt elinteztem, megy minden a 993-asra es eleg valoszinunek tartom, hogy azzal is el lehet intezni a 3 hozza tartozo eventet. Egyebkent a 12 fejezetre is eleg a Shelby.
-
B********
aktív tag
Ja, basszus, ha a fizetésem a játékra költeném se tudnék annyi cuccot szerezni, hogy idén egyáltalán esélyem lenne megszerezni a legjobb autókat a játékba, nemhogy végigvinni. Lehet hogy annyira ellehetetleníti a végére, hogy ingyen ki se lehet játszani...
[ Szerkesztve ]