- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
Köszi, igazából redditen is megvan minden info. Két nehezebb eventet próbáltam eddig, az egyik a most futó Corvette-es, itt egyszerűen nem volt elég pénzem a végére, hogy felfejlesszem a kocsit (többet kellett volna farmolni), a másik pedig a harmadik sztori mission, urban legends néven ami egy bmw-t ad. Ez kb a legnehezebb event a reddit szerint, van benne 7 igen kemény menet. Simán eljutottam az első nehéz versenyhez ami a 6. napon van, de ahhoz közöm sem volt. Még úgy sem, hogy megnéztem a youtube videot, hogy hogy lehet megcsinálni... Ehhez persze hozzájött a telefonom is, mert baromi szar rajta játszani.
Egyelőre a könnyebb eventeket tervezem csinálni, aztán majd ha jobban megy akkor bepróbálkozom a nehezebbekkel is. Most a második sztorisat csinálom, az anno simán ment. Utána meg nem az urban legendset tolom, hanem keresem a könnyebbeket
Idővel majd bepróbálom a nehezebbeket is, de még én sem tudom, hogy mennyire leszek kitartó.
-
saen
veterán
Azt már észrevettem
Most jutottam el oda, hogy elkezdhetem farmolni a Suprát. BRZ meglett négycsillagos, remélhetőleg rövidesen maxos. Rettentő messze vagyok az összes kocsitól.
Egyébként az egy hete játék nem teljesen igaz, mert egy hete újrakezdtem. Előtte belekóstoltam már picit a játékba, csak totál hülyeségeket csináltam. Miután nem volt benne sok időm, ezért kezdtem újra, bár valszeg így se érte meg. Ettől függetlenül én szeretem ha "tiszta" játékom van és hatékony vagyok. Arra rájöttem, hogy bizonyos event-ek elég nehezek, ezeket nem tudom, hogy hogy fogom megcsinálni. Az is igaz, hogy telefonon kezdtem (baromi régi és lassú rajta a játék), most pc-n tolom, így egész más élmény.
-
ssymon
csendes tag
Tudom, de még sajnos nem frissítették. Csak innen onnan sikerül infot szerezni, hogy mi lesz.
PROMOTION LIST
RR - McLaren F1 LM March 19.
RR - Time Attaxi RR March 26.
RR - Dodge SRT Hellcat April 2.
RR - Lamborghini Diablo April 9.
RR - 918 Spyder April 16.
RR - Mercedes SLK 55 AMG April 23.vagy ez:
Returning Special Events in order of eligibility are:
• 2013 Porsche 918 Spyder
• 2015 Chevrolet Corvette Z06
• 2001 Nissan Skyline BNR34 GTR
• 2012 BMW M4 F82 (Razor)
• 1973 Ford XB Coupe
• 2015 Jaguar F-TypeKezdés April 16 (UTC)
Returning Special Events in order of eligibility are:
• 2018 Dodge Challenger Demon
• 1995 Lamborghini Diablo SV
• 2013 McLaren P1
• 2010 Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV
• 1932 Ford Model 18
• 2015 Porsche 911 GT3 RS (991)Alla Access Pass meg elvileg április 2-án és 23-án lesz, ami még nem hivatalos.
-
Danny365
őstag
Durva, hogy te még mindig tolod a játékot, emlékszem, a kezdetek óta itt vagy már. Ám csak azt akarom mondani, hogy érdemes lehet követni az Asphalt 9 megjelenését, sok mindenben hajaz a No Limitsre, csak szerintem élvezetesebb, meg brutálisan néz ki.
Persze nem tudom, mennyire lesz kedved egy új játékba belevágni. Ha van iOS eszközöd, akkor már ki tudod próbálni. -
jojokka
tag
A másik ilyen, amit most az eventnél csinálok, hogy nem veszek ecu vagy nitro alkatrészt a kocsihoz, csak amit a futamokon kapok. Az egész a PR limit hajszolásról szól, és ez a kettő sokkal kevéssé emeli, mint a másik négy. Most úgy nézek ki, hogy 2 lila, 2 fullos kék, csak az upgrade kit hiányzik, aztán 3 csillag az ecu kéken és 4csillag üresen a nitro. És ez elég szokott lenni a limitekhez. Az upgrade advisor mutatja, ha PR limitbe ütközöl, hogy mennyi pont kéne még a pr lépéshez. Általában Top Speed-nél 34, Nitro-nál 238. És azonos alkatrészek ugyanannyit emelnek az értéken, és ugyanannyiba is kerülnek...
-
jojokka
tag
Pontosan, ahogy a többiek mondják, ráadásul a 6-os boss futamon (ez is elhangzott) van a relay nevű alkatrész. Az akkor kell, amikor anyagilag nem fér bele, hogy a napi 2 szintlépést megcsináljam a fődarabok között, így ilyenkor veszek kék street fődarabot, és azt felhúzom mondjuk a fiestán. Ezzel megvan a 3 alkatrész (hiszen 10 kell össz) és a 2 lépés is, a napi feladatok közül. Ráadásul fogy a sok szemét alkatrész is, amit a farmolásokkal szedünk össze. És az egész megvan 15-18k scrap pontból és kb ugyanennyi pénzből... Van, hogy napokig csak ezt csinálom, gyűlik a pénz, aztán beöntöm egy fontosabb autóba, és újra kezdem...
-
ssymon
csendes tag
Én nagyon sokat farmolok, mert jelenleg a hyper-es autókhoz nagyon nagyon sok csapágy, tömlő (BMW M4 boss verseny) és akkumulátor kell. Továbbá Missions-nál nekem az airborne-nál 24.778-nál állok és 28.800 kell, így én is szoktam airborne pályákat is csinálni. Ilyen a Chapter 2-nél a középső is, a Time to Fly. Ezen a pályán a napi penzumot is könnyebb teljesíteni és csak 1 üzemanyagot vesz el.
-
-
-
ssymon
csendes tag
Eventekkor én is sok alkatrészt veszek a store-ból, de nem szoktam ébresztőt állítani.
Én arra a trükkre jöttem rá így majdnem 2 év után, hogy a tuner trials alla access pass meghirdetésekor megcsinálom a teljes palettát, majd éjfél után még mindig aktív, plusz éjfélkor nyílik az aktuális tuner trials nap, jelen esetben az összes, így plusz alkatrészeket lehet szerezni.
Pontosan a Venomhoz és a One:1-hez is csak ezért lehetett 60 BP vennem
(adok időt) , hogy az EA fent tartsa a játék izgalmát.
-
joe007
tag
Sziasztok!
A mostani Last Man's Land Update-nél minden kocsi paraméterét részletesen elolvashatjátok!
Így itt is tisztán látható, hogy paraméterében jobb a Venom GT, de nem biztos, hogy vezetni is jobb lesz majd! -
ssymon
csendes tag
Ha jól olvasom, akkor az event restore azt jelenti, hogy amikor egy pályát ugye 3 alkalommal tudod megcsinálni (speciális eseményeknél, vagy a campaign-ban), akkor azt vagy az idő futtatásával (reklámok), vagy bizonyos gold mennyiség után x-szer tudod visszaállítani.
Az all access pass, ha jól tudom, akkor 250 arany, amit 1 óra alatt kell megjátszani.
Nem győzöm, győzzük hangsúlyozni, hogy minden autót meg kell szerezni - ha van rá egy pici lehetőség - mert a mechanikai szintet növeli, ami nagyon hasznos.
-
ssymon
csendes tag
Nekem ez az event nem tűnt bonyolultnak. Az első napokon szerzett sok cash és az azokon vásárolt alkatrészeknek köszönhetően 830-as PR-el sikerült befejeznem a játékot. 1-2 pályát nem sikerült elsőre megcsinálni, már amelyiknél az volt a célom, hogy megcsináljam elsőre. 0 arany költéssel abszolváltam. Jóllehet nekem 9 üzemanyag kártyám van.
Azt az ominózus 2.1 másodperces airtime-ot elsőre sikerült megcsinálni.
-
!drop
tag
Pedig hasznos tud lenni a "végjátékban" az a sok money
Ítt vannak a 3. nap infói
Day 3: ECU and Turbo Kit/ PR wall: 732/ R: 7/ RR: 3Event 1: Thermosenser
Event 2: Thrust Sleeve [RR: Flywheel, Thermosenser, Credit]
Event 3: Thermosenser
Event 4: Thrust Sleeve [ RR: Thrust Sleeve, Valve, Credit]
Event 5: ECU Kit
Event 6: Flywheel [RR: Tread, Input Shaft, Credit]
Event 7: Turbo Kit -
ssymon
csendes tag
Hali!
Én most 5585-nél járok a Laferrarimmal 9 TP-al. Úgy vettem észre, hogy a döntögetős módszeremmel szépen lassan tudok feljebb menni. Még 2 nap van hátra és befejezem A BRR szezon, már ami a P1-es 15 blueprintet jelenti. És már csak 40 BP kell, hogy 8 csillagos legyen a P1-em.
-
jojokka
tag
Én ilyenkor, ha eventautóról van szó, minden gond nélkül bedobok 30-at. Amikor csak az időn múlik, hogy mikor lesz meg, mondjuk a mostani Lotus újrajátszás esetében, hát pont nem fog érdekelni...
Egyébként 1 bp hiányzott, hogy meglegyen a 7 csillag a razor BMW-nél, valahogy nem sikerült eddig több bp-t szerezzek, és a napi black marketen lehetett venni hozzá, úgy döntöttem, beáldozom a 70-et, és akkor fekete partokig fel tudom majd húzni, és majdcsak meglesz a többi bp. Amint megvettem az elsőt, nem mintha akartam volna többet venni, rögtön drágább lett, és a következő már 77 aranyért kellette magát. Elképesztőek...
-
baky0206
újonc
Szokott lenni, de nagyon ritkán. Talán 1-2x láttam. Általában olyan akció szokott lenni, hogy ugyan azért a pénzért kapsz több aranyat. Az valamivel sűrűbben van. Pl pont most volt helloween alatt egy ilyen. De én nem nagyon szoktam ilyeneket nézni. Ugye a havi arany éri meg legjobban. Olcsó is és sok is, csak ugye nem egyben kapod meg. Legalább is eddig úgy volt. Most néztem meg neked és látom ezen is változtattak 😡 eddig az 1790ért kaptad azt amit 3490ért. Most kicsit morci lettem.. még jó, hogy a LaFerrarim 8 csillagos, máskülönben nagyon mérges lennék. 😳 Amúgy ez az utolsó LaFerraris promo is vicces volt. 3 műszakban dolgozom, és pont délelőttös voltam mikor kezdődött, képes voltam hajnali 2re ébresztőt húzni, hogy az első pillanatban eltudjam kezdeni, hogy minnél több rajzot szerezzek. Event utolsó napján utolsó kör után 1 darab rajz hiányzott. És már nem volt semmi videó illetve restore lehetőségem. Így egy rajzért vehettem 900aranyért 10 ládát.. 😒 Na mindegy, de legalább meglett 😁 Hát érdekes kérdés, alapjában véve már amúgy is unom a játékot. Csak a promok és az eventek miatt játszom. Illetve még a szezon. Jelenleg szinte minden alap autóm ami nem eventes autó maxon van tervrajzból, 650s áll 7 csillagon es az Aventador, egyikhez 33 másikhoz 27 rajz kell még. Azok most ösztönöznek. Ennyi pont elég, emlékszem a játék elején, olyan sok mindent kellett volna megcsinálni, hogy attól éreztem, úgy hogy kiégek. 😊
@ssymon köszönöm!
-
jojokka
tag
Vertek már le McLarennel és Aventadorral is, és volt már, hogy tuned LaFerrarit fogtam meg. Akár a 650-essel, akár a koeniggel. Van pálya, ami jól megy, és hozom 1mp-n belül a csúcsom, és van pálya, ahol néha 3-4 mp-re vagyok a saját csúcsomtól. Ezeket a pályákat már névről tudom, és ha ez a pálya van, és tuned Ferrari jön, akkor nem tuningolok, spórolok.
A lila partokat ne emeld feleslegesen sárgára. Csak pénzkidobás. Vegyél inkább Scrap pontból sárgát, és onnan indulj.
A McLaren kb 65%-a költség, mint a koenig. 8vs16 fekete alkatrész... És nem sokkal rosszabb...
-
Időközben tűnik fel BRR-ben, hogy olyankor lehet egy autó Tuned, ha eléjük a max PR-jét...
Jelenleg ehhez part-okat nézve nálam is a McLaren áll legközelebb, viszont eléggé kitoltak velem, hogy valamelyik frissítésükben behozták azt, hogy 8 csillagosak is tudnak már lenni autók, így most nagyban belelendülhetnék a boss versenyekbe is megint, mindegyik olyan autóval, ami kapott így plusz csillag helyet.A 8 csillaghoz a Koenigsegg áll a legközelebb nálam, oda már csak 37 BP-t kell szereznem, viszont abban vegyesen vannak lila és sárga part-ok.
Viszont még így is jobban megéri gondolom a Koenigsegg-re gyúrnom, mert mégiscsak a legerősebb kampány autó és ha kimaxolnám és "Tuned"-elném is és úgyis levernek, akkor legalább tudnám, hogy az már csak az én bénaságom miatt lesz. Kivéve, ha nem egy szintén maxos LaFerrari ellen dob be a játék persze.Pénz is van, 5-6 millió, szóval az nem fog beleszólni, hogy melyik autót válasszam. Közben meg ez úgyis gyűlögetne, nem holnapra lenne még maxos itt semmi sem, hanem hónapok múlva.
Örülnék amúgy, ha valahol meg lehetne nézni, hogy a Pro-k melyik maxos Hyper autóval nyomják, mert ha az élvonalban esetleg Huayra-k vagy Aventador-ok vannak, akkor persze lebeszélhető vagyok a Koeniggsegg-ről.
-
jojokka
tag
Az első tuned autóm egy Viper volt, ajándékba kapott fekete partokkal értem el, és mivel két szettet kaptam, a McLaren is "csak úgy" meglett. Kimaxoltam, rápakoltam a feketéket, és hurrá. A Koeniget és a Lambót önerőből húztam fel feketére, hát megmondom, baromi drága volt. Nem forintban, hanem időben és játékon belüli pénzben. az utolsó szint, amikor már minden alkatrész megvolt hozzá, csak a feketék kimaxolása egyenként 800.000 körüli összeg. Na ebből kell 6... Aztán mész 2-3 kört a koeniggel, és rájössz, hogy a vezetési stílusodhoz jobban passzol a McLaren, és vered a fejed a falba. Azóta persze megtanultam azzal is menni, de máshogy kell, mint a McLarennel. Kevésbé szereti a driftet, inkább lendületből kell vele autózni.
Most alsóbb, sport és super kategóriájú autókat maxolgatok, szigorúan csak napi 2 lépéssel, mert ugye spórolunk...) Viszont a Car Series-ek végigjátszása után sok esetben másik autót kezdek tuningolni. Pedig tuningpontokat úgy tudnék a legjobban gyűjteni, ha kimaxolnék autókat, de ez van.. Majd egyszer belelendülök....
-
jojokka
tag
Neem, a LaFerrarit nem azért mondtam, hogy ne használd BRR-ben, mert a 650-es jobb, hanem mert a 650-est önerőből is ki tudod maxolni, míg a LaFerrarit csak az EA kénye kedve szerint van esélyed fejleszteni. Jobb egy fullos, tuningolható McLaren, mint egy 930-950 körüli LaFerrari... Szerintem...
Az aktuális pontod alapján ad ellenfelet, mindegy mivel mész ellene, ahogy eddig megfigyeltem.
-
jojokka
tag
A LaFerrarihoz egy kicsit gyakrabban, mint a többihez, de mivel az egyik legerősebb autóról beszélünk, kicsi az esély rá, hogy könnyedén hozzádvágják. A játék elején, amikor elkezdtem, akkoriban 3 simán a Campaign-ban megszerezhető autóra írtak ki 5 napos eventeket a laF 1-1 szintjéért... Én azt javaslom, hogy ne a LaF-ra várjál, pörgesd a játékot, és minimum a Mclaren 650-ig menj el. Azt kimaxolva meg simán hozod a BRR-ben a legmagasabb szintet, én is azzal tolom. (annak ellenére, hogy az Aventador és a Koenig is ki van maxolva). Ne az eventautókra várj, azok csak azért vannak, hogy költs a goldra...
Igen, a Bnr 34-nél az 5 csillagos, kimaxolt kocsi pont nem elég a Car Series-ben. Kb 7 hónapot vártam rá, hogy meglegyen...
BRR-ben simán ki lehet hagyni néhány 3. szettet, én is kiszoktam. Ami miatt fontos, az az, hogy akkor annyi pénzt ad, mint az előző kettőben összesen, ezért amikor KP-ra utazom, sajnos végig szoktam pörgetni. Érdemes úgy csinálni, hogy reklámmal lerövidíted a követési időt, ha tudod, hogy 3 óra múlva már nem lesz időd...
A VIP3 még nem állandó. Elérted, elhasználtad, és ennyi. (azt hiszem 1 hónapos talán???) A VIP 4 az első állandó.
-
ssymon
csendes tag
Szia! A Sports, Super és Hyper autóknál a legendray part után a 7 csillagos Black partot adja be, és ott az egységeknél a tuner trials adott napjain beszerezhető zöld, kék, lila és legendary cuccokat kell beszerezni, plussz a scannereket. Ha ezek megvannak, akkor 8 csillag és tuningolható az autó. A Super autóknál a 8. csaillagra ugrás 6 x 175.000-be kerül, a Hypernél 6 x 420.000, a Sportnál talán 105.000 (ezt nem tudom pontosan, vagy 135.000)
A sportnál 4 db scanner kell, itt 10, a Hypernél 16 db.
Valami ilyesmi:
-
-
ADAM1337
nagyúr
Ez a cash szórás most jó, mert már én is lila-arany fejlesztés közelbe kerültem és 1-1 conversion 100-150 ezer.
Viszont ami érdekes, honor 6-hoz képest g4-en sokkal jobb a játék, másabb textúrákat használ, de az eső nem esik itt se sajnos.
De ami felettébb érdekes, hogy itt is van néha nagyon beteg slow motion, aztán beindul a játék olyan mintha fps drop lenne, de kellemesebb a G4-en egyértelmű. -
Elmicsi
csendes tag
Szívemből szóltál
én is így látom, érzem. Szerencsére nekem már csak pár eventes kocsi hiányzik, a raktáram is tele mindennel, pénzből 15,3 milla, scrap pontból 4,4 milla van. Már régóta nem idegelem magam mikor mit dob, mert valóban, azt adja amit ő akar. Idővel meg úgyis meg lesz ami kell. Én most már csak az event, tournament és a napi aranyakhoz szükséges pályákat nyomom.
-
Amur
addikt
hibáztam a verseny elején, és elhúzott,behoztam, de végére 200m előnyöm volt, aztán a kanyar után(amit nem driftelve mert az lassít) vettem be villámsebesen húzott el mellettem.
Én sem tapasztaltam eddig még ilyet, ezért is kaptam fel a fejem rá(igen idegesen)!
Tehát olyan volt, mintha a 90fokos kanyarban neki nem kellett volna lassítania....
Értem hogy egy kanyarnál elolvad az előny, de neki is lendületet kellett volna veszítenie! -
alfa20
senior tag
-
toma187
csendes tag
Ahha, szóval megveszek valamit valódi pénzzért, de a fejlesztése nem lehetséges! Ha össze is jön, akkor vehetek pénzzért aranyat, vagy a keservesen összegyűjtött aranyat költhetem el zsákbamacska ládákra, vagy drága 3-5 db-os BP csomagokra... aztán vagy kapok, vagy nem BP-t, de legalább baromi sok kell belőle 😃😃😃
A válaszodat köszönöm 😉
-
alfa20
senior tag
Eventes autót nem lehet használni, ebben az eventben.
Máshol lehet, ezért írtam, hogy azt nyomattam a sima helyet, meg akkor volt aranyam mikor meg lehetett venni 7*-hoz a BP-ket.
Az előző LaFerrari eventett nem tudtam befejezni, a BMW miatt, most viszont egész jól álok indulásra:
Golf: 631RP
993: 697RP
Challenger: 678RPés még van 9 nap az indulásig a Golf-al, a másik kettő meg utána jön, szóval idő van még rá.
nem tudom ki hogy játszik, de nekem az a taktikám, hogy annyit haladok csak előre Undergroundban, hogy 2-3 autóhoz kelljen csak BP-t farmolni, hogy délelőtt és délután is végig tudjak menni 3-3x azokon a pályákon amik BP-t adnak. ez 12-18 benzin de és du, (sokszor csak Easydrive-al futtatom végig, ha nem nagyon van idő játszani.) így napi 1-2 BP mindig van mind két/három autóhoz, és jó pár hát alatt meg is van a 7* 2-3 autóhoz. fejleszteni gyorsabb mint BP-t szerezni.
#2885: event alatt ugyan úgy ad pénzt (de most nem eventes pénz), plusz alkatrészt, amit bármelyik autóba tehetsz, vagy ha nem kell eladod
-
alfa20
senior tag
A Challenger-el nekem (gondolom másoknál is) jobban megérte a SnoopDog-os Challenger-t fejleszteni, mert eddig ahol jó volt a sima oda jó volt a SD is. Viszont azért öröm az ürümben, hogy az az utolsó eventes autó így lesz idő fejleszteni, főleg, hogy amiket előtte autókhoz ad alkatrészeket, azokat a Challenger vagy a 993-ra is lehet tenni.
-
alfa20
senior tag
Nekem az a tapasztalatom, hogy ha egyszer célba érek elsőként akkor utána már Easydrive-al csak nitrozva be fog érni elsőként. A viper-nek jó sok BP-t így gyüjtöttem be mire sikerült a Razor BMW-t olyan színrte húzni, hogy kényelmesen nyerjek.
Huracan-ra kíváncsi lennék menny PR-es 5*-osan.
-
Na, kiderült, hogy az nem újrajátszható verseny, szóval nem tudom megnézni neked.
Egyébként elég hülye dolog, hogy a karrier végigjátszása után, ha főmenüből belépünk a karrier versenyekbe, akkor a Chapter 1-re rak minket és akkor lapozhatunk súlyos másodperceket, hogy rangosabb versenyeket játszhassunk...
Nem tudom miért nem lehet alapból a legutolsó elérhető Chapter képernyőjéről indulni, onnan sokkal kevesebbet kell visszalapozni a korábbi versenyekért. -
kferenc22
tag
Régebben nekem is csak annyikat dobott, de mióta bejött a Tuner trials azóta valahogy jobban dobja. Épp most buktam el egy tournament versenyt, mert a fiam felsírt éééés lássatok csodát, nem buktam pontot... 0 pontot vesztettem. Ez eddig nem így volt. Nem tudom, hogy ez most csak bug vagy direkt átírták, hogy a sok vehető bp miatt jobban lehessen haladni, de minden esetre jó dolog. Így jobban merek kockáztatni és nagyobb pres autók ellen menni ezentúl :-)
-
Melafoto
senior tag
Szerintem igen. Többször telepítettem újra a telót és mentést is készítek. Mikor az 1.2.6-os verzió kijött pont telepítettem és én még a Tibi-n felül az obb könyvtárat is mentettem. Mikor vissza raktam azt mondta nem játszhatok még nem frissítek, mert a szerver mentésem újabb. Így ha van ha nincs mentésed csak az EA szerverében bíhatsz.
De, ha valakinek van más tapasztalata szívesen fogadom.Szerintem a felhasználói adatok a szerveren vannak, a telón a játék adatok és user id...
-
Amur
addikt
Akkor csak a szemem csalt, pont az M4-nél emlékeztem úgy hogy a zöld sáv karcsúbb volt az elején.
Még a hoonicorn esetében is egész nyerő ez, aki megszerezte, és az még tovább lenne tolható ha lenne hozzá BP. Nekem öt csillagos csak, de még mindig van benne tartalék és már 757-es.
Ez a Ferrari meg egy állat! Hihetetlen mi erő van benne. Izomból lenyomom vele a hard ellenfeleket is, szenvedés nélkül. A drift ahogy irtad te is, nagyon király vele, ha egyszer kilinccsel előre fordítod akkor az minimális korrigálásokkal csúszik a végtelenbe, és tovább! -
-
Amur
addikt
Tudom hogy motor, turbo de azt már rebuilding-ig felfejlesztettem és több csillagot már nem fogok tudni farmolni, ezért pakolom mostmár a többibe, de mindegy hogy hová raktam.. legjobban a nitro húzott fel, mert oda voltak a legdrágábban(az már lila), de hogy a gumi se adjon egy nyomorék PR-t..egyetlenegy kellene!
Ha tudnám biztosra hová rakjam még aranyért is beraknám, csak haladjak már!
Van még egy lila caliper-em a kerékbe(féknyereg? magyarul) meg egy lila solenoid a nitroba.
Utóbbinál azt írja hogy +50 pont a nitronak, lehet pont itt fordítaná át és kapnék PR-t mert elöző két lila után nem adott. Calipernél csak +39-et ír hogy a gyorsítást annyival növelné..(érdekes hiszen fékről beszélünk, na mindegy EA játékban logikát ne keress...)
Ez alapján a nitroba kellene pakolnom, de már elbizonytalanodtam. -
Melafoto
senior tag
Ezt tudom, de Én arra gondoltam, ha csalással első lehet folyamatosan, akkor mindig megkapja az illető a pontot. Tételezzük fel csak 20 db csaló van. Ha Ők mindig megkapják a legnagyobb pontot, akkor nekik be betonozott első 20. helyük meg van és Én már nem férek be.
Vagy nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mobil flották
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- OLED monitor topik
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó ANDROID TV box 4/64GB tárhely / 12 hónap jótállás
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest