- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Google Pixel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Légies iPhone halvány színei
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
jojokka
tag
Kicsit behalt a topic, pedig jó kis event volt a legutóbbi. Volt story, nem volt nyálas, mint az előző... Ja, és 61-es mechanic szintem van már nekem is, épp ideje volt már, meg a p1 és a laF is már csak pár BP...
Persze unalmas néha mindig ugyanazokat csinálni, de legalább nem kell gondolkodni közben semmi újon. Így közel a 40-hez az ember fia már nem vágyik másra..
-
jojokka
tag
válasz
tutuhawer #4557 üzenetére
Tulképp az alsó 3 kategóriának csak elvi haszna van. Növeli a mechanic pontjaid.
Persze ha már megvan a 100-as szint, és végigtoltad a játékot, akkor már csak farmolsz. Ahhoz meg, hogy mindenhol jó legyél egy autóval, ahhoz legalább 950-es kocsi kell. Olyat meg még a sport kategória sem könnyen ad... Szóval gyakorlati értelme a Vipernek van meg a pagani-nak, meg egy csúcs autónak a BRR-hez... Aztán ennyi, a többivel csak akkor mész, ha akarsz. Én a gtr-3-assal megyek, szerintem jobban ugrik, mint a többi... -
jojokka
tag
A másik ilyen, amit most az eventnél csinálok, hogy nem veszek ecu vagy nitro alkatrészt a kocsihoz, csak amit a futamokon kapok. Az egész a PR limit hajszolásról szól, és ez a kettő sokkal kevéssé emeli, mint a másik négy. Most úgy nézek ki, hogy 2 lila, 2 fullos kék, csak az upgrade kit hiányzik, aztán 3 csillag az ecu kéken és 4csillag üresen a nitro. És ez elég szokott lenni a limitekhez. Az upgrade advisor mutatja, ha PR limitbe ütközöl, hogy mennyi pont kéne még a pr lépéshez. Általában Top Speed-nél 34, Nitro-nál 238. És azonos alkatrészek ugyanannyit emelnek az értéken, és ugyanannyiba is kerülnek...
-
jojokka
tag
Pontosan, ahogy a többiek mondják, ráadásul a 6-os boss futamon (ez is elhangzott) van a relay nevű alkatrész. Az akkor kell, amikor anyagilag nem fér bele, hogy a napi 2 szintlépést megcsináljam a fődarabok között, így ilyenkor veszek kék street fődarabot, és azt felhúzom mondjuk a fiestán. Ezzel megvan a 3 alkatrész (hiszen 10 kell össz) és a 2 lépés is, a napi feladatok közül. Ráadásul fogy a sok szemét alkatrész is, amit a farmolásokkal szedünk össze. És az egész megvan 15-18k scrap pontból és kb ugyanennyi pénzből... Van, hogy napokig csak ezt csinálom, gyűlik a pénz, aztán beöntöm egy fontosabb autóba, és újra kezdem...
-
jojokka
tag
Apu, kezdődik...
Csak egy autó, és még nincs meg, hogy mikor melyik autót BP-k lesznek újrajátszhatóak, csak az ismétlő eventek vannak leírva. Nekem csak a HotWheels-es második event hiányzik, meg a nissan 370... Ezek most nem ismétlődnek, ígyhát csak farmolunk.
A BRR még P1-et ad a végén, csak még nem derült ki, hogy mikor lesz vége, mert nem tudtam még belépni....
-
jojokka
tag
Na, már csak két kép. Az első, hogy döbbenetesen hamar találkoztam one:1 tuned-el, kb 4-5 nappal az event után...
Aztán persze van olyan is, amikor szinte 100%-ig biztos vagyok abban, hogy magyar játékossal akadok össze, még ha elsőre nem is jön le a névből... Persze, lehet, hogy tévedek, de olvassátok csak el!
)
-
jojokka
tag
Azt kérdezném, hogy az utolsó két BRR részt meg tudjátok mondani, hogy hány futamos? Kicsit ellustultam, és nem tudom, hogy van-e elég időm még a p1-es bp-khez...
-
jojokka
tag
válasz
Candyman001 #4476 üzenetére
Köszi, fontos tudni a ládákat...
Gondoltam, hogy ilyen szemetek lesznek, de hát ez van. Nekik teljesen mindegy, hogy a farmoláshoz a + benzinhez tolod be az aranyat, vagy egyenesen BP-t veszel, csak toljad befelé... Sajnos másfél nap játékidőm kimaradt, szerintem ez a végén még visszanyal...
-
jojokka
tag
válasz
G**@**B**! #4469 üzenetére
Hát akkor csak hidd el... Átszámolja, ráadásul a be nem épített alkatrészeket is, bár sajnos csak eladási (scrap) áron...
Simán kell farmolni, nem tudhatod, hogy hogy fogsz állni, hogy melyik nap lesz elég időd játszani....
-
jojokka
tag
Én ilyenkor, ha eventautóról van szó, minden gond nélkül bedobok 30-at. Amikor csak az időn múlik, hogy mikor lesz meg, mondjuk a mostani Lotus újrajátszás esetében, hát pont nem fog érdekelni...
Egyébként 1 bp hiányzott, hogy meglegyen a 7 csillag a razor BMW-nél, valahogy nem sikerült eddig több bp-t szerezzek, és a napi black marketen lehetett venni hozzá, úgy döntöttem, beáldozom a 70-et, és akkor fekete partokig fel tudom majd húzni, és majdcsak meglesz a többi bp. Amint megvettem az elsőt, nem mintha akartam volna többet venni, rögtön drágább lett, és a következő már 77 aranyért kellette magát. Elképesztőek...
-
jojokka
tag
Vertek már le McLarennel és Aventadorral is, és volt már, hogy tuned LaFerrarit fogtam meg. Akár a 650-essel, akár a koeniggel. Van pálya, ami jól megy, és hozom 1mp-n belül a csúcsom, és van pálya, ahol néha 3-4 mp-re vagyok a saját csúcsomtól. Ezeket a pályákat már névről tudom, és ha ez a pálya van, és tuned Ferrari jön, akkor nem tuningolok, spórolok.
A lila partokat ne emeld feleslegesen sárgára. Csak pénzkidobás. Vegyél inkább Scrap pontból sárgát, és onnan indulj.
A McLaren kb 65%-a költség, mint a koenig. 8vs16 fekete alkatrész... És nem sokkal rosszabb...
-
jojokka
tag
Az első tuned autóm egy Viper volt, ajándékba kapott fekete partokkal értem el, és mivel két szettet kaptam, a McLaren is "csak úgy" meglett. Kimaxoltam, rápakoltam a feketéket, és hurrá. A Koeniget és a Lambót önerőből húztam fel feketére, hát megmondom, baromi drága volt. Nem forintban, hanem időben és játékon belüli pénzben. az utolsó szint, amikor már minden alkatrész megvolt hozzá, csak a feketék kimaxolása egyenként 800.000 körüli összeg. Na ebből kell 6... Aztán mész 2-3 kört a koeniggel, és rájössz, hogy a vezetési stílusodhoz jobban passzol a McLaren, és vered a fejed a falba. Azóta persze megtanultam azzal is menni, de máshogy kell, mint a McLarennel. Kevésbé szereti a driftet, inkább lendületből kell vele autózni.
Most alsóbb, sport és super kategóriájú autókat maxolgatok, szigorúan csak napi 2 lépéssel, mert ugye spórolunk...) Viszont a Car Series-ek végigjátszása után sok esetben másik autót kezdek tuningolni. Pedig tuningpontokat úgy tudnék a legjobban gyűjteni, ha kimaxolnék autókat, de ez van.. Majd egyszer belelendülök....
-
jojokka
tag
Neem, a LaFerrarit nem azért mondtam, hogy ne használd BRR-ben, mert a 650-es jobb, hanem mert a 650-est önerőből is ki tudod maxolni, míg a LaFerrarit csak az EA kénye kedve szerint van esélyed fejleszteni. Jobb egy fullos, tuningolható McLaren, mint egy 930-950 körüli LaFerrari... Szerintem...
Az aktuális pontod alapján ad ellenfelet, mindegy mivel mész ellene, ahogy eddig megfigyeltem.
-
jojokka
tag
A LaFerrarihoz egy kicsit gyakrabban, mint a többihez, de mivel az egyik legerősebb autóról beszélünk, kicsi az esély rá, hogy könnyedén hozzádvágják. A játék elején, amikor elkezdtem, akkoriban 3 simán a Campaign-ban megszerezhető autóra írtak ki 5 napos eventeket a laF 1-1 szintjéért... Én azt javaslom, hogy ne a LaF-ra várjál, pörgesd a játékot, és minimum a Mclaren 650-ig menj el. Azt kimaxolva meg simán hozod a BRR-ben a legmagasabb szintet, én is azzal tolom. (annak ellenére, hogy az Aventador és a Koenig is ki van maxolva). Ne az eventautókra várj, azok csak azért vannak, hogy költs a goldra...
Igen, a Bnr 34-nél az 5 csillagos, kimaxolt kocsi pont nem elég a Car Series-ben. Kb 7 hónapot vártam rá, hogy meglegyen...
BRR-ben simán ki lehet hagyni néhány 3. szettet, én is kiszoktam. Ami miatt fontos, az az, hogy akkor annyi pénzt ad, mint az előző kettőben összesen, ezért amikor KP-ra utazom, sajnos végig szoktam pörgetni. Érdemes úgy csinálni, hogy reklámmal lerövidíted a követési időt, ha tudod, hogy 3 óra múlva már nem lesz időd...
A VIP3 még nem állandó. Elérted, elhasználtad, és ennyi. (azt hiszem 1 hónapos talán???) A VIP 4 az első állandó.
-
jojokka
tag
Hát ilyen még velem sem volt. Olyan igen, hogy kellett 90 goldért jegyet venni, most is kellett a diablo-s futamon vagy 9 nekifutás, mire meglett, de az utolsó futamra esélyem nem volt. Nem láttam őket 3 kanyar után, ígyhát szégyenszemre skippeltem az utolsó pályát. Nettó lehúzás volt, semmi több....
-
jojokka
tag
Nagyon elgondolkodtató helyzet, de 1k gold, az 1k gold. Az összes többi BP meg már csak scrap pont, így hát inkább kihagyom. Éppen elég nekem a 10 arany láda, abból most 1.5milla scrap jött, gold költése nélkül.
Az autók már nem nagyon hoznak lázba, egyszerűen csak legyen meg, lehetőleg goldköltés nélkül... A jag nem rossz, jó sok pízt lehet farmolni... Most vagyok a 2. nap végén, egy futamot játszogatok és vesztek újra és újra. Már 632PR-en vagyok....
)
-
jojokka
tag
válasz
mombulllet #4277 üzenetére
Az autók fejlesztésének végfázisához kell. Amikor fekete részekre emeled a sárgát, meg amikor befejezed a fekete fejlesztést. 8 csillis autóknál van. Lassú, körülményes a beszerzése, csak a Tuner Trialon kapsz...
-
jojokka
tag
Kicsit leült a fórum, mint az iszap, nem?
Biztos elkezdődött a suli...
-
jojokka
tag
válasz
kovi9614 #4264 üzenetére
Szia!
Nézd, egy eventautó mindenképpen goldba kerül. Ha az event alatt alakarod megvenni, akkor pl nézd meg a mostani dodge árát. 4 csillisen kapod meg, tőteni kéne bele az aranyat, hogy meglegyen... 5 BP-t kapsz 350 goldért. (ha jól emlékszem...) Ez 70 gold / BP. Szerintem drága. Amit Te láttál, az 32.5 gold/BP. Simán megéri. Mint ahogy nem éri meg a sima chapter autókra goldot költeni, úgy az eventekre igen. Én pl replay races eseteknél ha tudom, hogy fix BP van 30 goldért, akkor felfordítom. A másodikat már nem, mert az drágább, de az elsőt igen. 30gold egy BP-re nem drága.
Ha 8-ad van, akkor a 12-ből Scrap lesz, az is hasznos.
De Te döntesz.
-
jojokka
tag
Nem emlékszem, mennyivel. Talán 747-el adta oda? Valahogy így...
A felső sor (engine-gear-ecu) 4 csillis kék volt, alul 3 csillis, 1-2 alkatrésszel, a turbo zöld volt, nem adott upgrade kitet, és inkább befejeztem, mert aludni akartam, minthogy még farmoljak pízt, hogy forgathassam a piacot... (ezúton is köszi, hogy elmondtátok, hogy 1000 a pörgetés...
DD )
Már mindenhol lila part van, és az engine már csak a hatodik csillagra vár (kitömve)
-
jojokka
tag
Izgalmas időszak jön nekem. Holnap kimaxolom a könig-et, kíváncsi vagyok, hogy könnyebb lesz-e feljutni a III-s szintre, mint a Mclarennel. Mennyi fejlesztési pontba kerül tuningolni? A vipert 13, a Mc-t 14-b kerül... Kíváncsi vagyok, bár holnap úgyis kiderül. Általában megelégedtem az 5100 pont elérésével, most sem fogok messzebb menni a königgel a BRR-ben, hiszen minek. Legyen meg a napi 3X5 játék, meg a 100k, és jöhetnek az ajándékok. Más haszna nincs szerintem...
A Demonos egész jó kis event volt, nagyon felhasználóbarát újítás, hogy amint végeztél a hatodik nappal, már mehetsz is rá a hetedikre...
Egyébként ismét volt időm kellő mennyiségú pízt gyűjteni, és így nem került aranyba ez az autó sem. Kíváncsi vagyok, hogy a car series-e mennyire lesz szemét, végig lehet-e játszani simán, 5 csillag, full lila szettel...
Most, hogy kész a könig, szerintem elkezdem kipucolni a garázsból a villogást, és tolom bele az alkatrészeket az autókba. A street és a classic szinten már senki nem villog, a muscle jön... Persze ez is változhat, ha kapunk valami új autót az alsó két kategóriába, vagy esetleg szerzek még BP-t a hiányos vasakhoz...
-
jojokka
tag
Nekem is elvett néhány pr-t, pedig full lila partokkal hoztam el, és egyetlen alkatrészt sem tettem rá pluszban. Tulajdonképpen mindegy is, hiszen 7 csillag alatt nem érsz vele semmit, és szerintem a következő autóig nem lesz car series sem hozzá...
Nem igazán írom, hogy mennyibe kerül, de 6 sárga főrészből húzom a CCX-em, és hát dől bele a pénz... Az alkatrészeket is nyeli, de iszonyat sokba kerül... Addig meg szépen türelmesen a Mclarennel játszom a Blackridge-n... Jó döntés volt tőlük, hogy a BP-t a végére tették, eddig csak az aranyládákig mentem, utána napi 3... Egy matricáért nem küzdök... Így viszont muszáj lesz...
-
jojokka
tag
Igen, azt gondoltam. /bár első nap nem volt/
Talán részletesebben elmondom a bajom. A második napon az első pálya a nitrós. Ezen most gyűjtöm a pénzt, de haladnék is előre, ha van még a második napon további nitrós. Ha nincs, akkor segáz, maradok az első pályánál, és farmolok itt.
-
jojokka
tag
Üdv!
Van a második napon még nitrós pálya, vagy csak az első? Meg tudjátok nézni nekem? Előre is köszönöm!
-
jojokka
tag
Szerintem eddig is volt értelme a BRR-nek. Az egyetlen hely, ahol nagyobb mennyiségben kapsz scrap pontot. A második adag arany láda 10 dobozával néha egy milla scrap-et is adott, nagyjából ez az amivel az autóim fejlődnek, nem a napi 2 szintlépés... Tény, hogy a matricát eddig kihagytam, de most a P1 BP-ért végigcsinálom... Fogom utálni, az egyszer biztos...
-
jojokka
tag
válasz
kovi9614 #4174 üzenetére
Hát én elhoztam, de nem volt sima. Nagy rohanásom volt vasárnap, és az utolsó futamot csak 11-ik nekifutásra sikerült befejezzem... Általában 1 nitro csík hiányzott, a többi simán megvolt. Persze amikor megvolt a nitro is, akkor 1 tized airtime hiányzott... De a lényeg, hogy megvan.
Én türelmes típus vagyok. (legtöbbször) Szóval én bőven ráérek begyűjteni az összes autót. Már nem egy eventautóm full csillagos, persze a felöltöztetésük azért lassabb...
Remélem lesz elég időm most majd a bnr34-et kipótolni. Már csak 11 BP hiányzik.
-
jojokka
tag
Azt mondom, ez igen! Simán megvettek, nagyon jó az új szisztéma. A vesztett futamnál is kiírja tételesen, hogy mennyit kaszáltál, bőven átlagon felüli az event! Végre a driftet is díjazzák...
Nektek is tetszik ennyire, vagy csak túltoltam a reggeli bogyóm?
)
-
jojokka
tag
Most sorban tolja az eventautók blueprintjeit. Először a Corvette volt, aztán a kis AMG, aztán most megint a Corvette. Lesz valami mostanában?
-
jojokka
tag
válasz
zsolthee #4144 üzenetére
Nem tudom, mennyire vagyok fasza gyerek, de tény, hogy tavaly január óta folyamatosan játszom, talán csak 2 autó nincs meg az eventesek közül, az egyiket 99%-nál buktam el a munkahelyi óra miatt. Késik 4 percet, végetért az event. Nagyjából az utolsó 6-7 eventen már nem kellett extra benzint sem vegyek aranyért, de korábban is csak max erre fizettem. Az is igaz, hogy már jó régen van 1000PR feletti autóm, és ahogy írtam korábban, máshogy kell vezetni a super és felette kocsikat, mint a gyengébbeket... A drift kimondottan lassít, a Nitro-s pályákon meg nem kell mindegyik csíkba belemenni, egyet-kettőt ki lehet hagyni, ha a nitro kitart a következőig. Így nem vesztesz annyi időt...
Szóval akkor lennék fasza gyerek, ha 2 hét után kitöröltem volna a picsába ezt az időrabló szart, de nem tettem, és azóta is játszom. Idióta, mániákus játékbolond vagyok... Kell valami öröm az öregembernek is... -
jojokka
tag
Szerintem sima volt a P1. Aggódtam, mikor már látszott, hogy creditért nem nagyon akar upgrade kitet adni, bár végül láttam. (nem voltam minden órában a játék mellett) Főleg utolsó nap volt necces, amikor a végső PR limitet láttam, de végül meglett mindegyik kék part 5 csillagra, és az elég volt, így nem kellett aranyat költsek ezen az eventen sem...
Vezetésileg nekem nem volt nehézség, bár tény, hogy amikor eleinte még csak 700-750 pr-es autókkal mászkáltam, másként vezettem. Sokat fejlődtem, gyorsultam a BlackRidge óta, azért 1100 fölé felhúzott autóval nem úgy kell menni, mint egy kimaxolt BNR32-vel...
Azon viszont csodálkozom, hogy a LaFerrari után tették a P1-et... Eszerint magasabbra lehet húzni... Mondjuk biztosan nem fogok annyi aranyat költeni... -
jojokka
tag
válasz
bukshyHUN #4074 üzenetére
Nekem még 40 órát ír az eventre, szóval gondolom Te a sima Campaign-ben kérdezed. Amikor kezdő voltam, akkor 2-3000-es futambevételnek is örültem, de nem biztos, hogy erre kell koncentrálj, én arra is figyelnék, hogy mennyi benzinből hozod ki a pénzt... A chapter 1 második visszajátszhatós futama ahol 3 közel egyforma fiestát kergetsz. Repülőrajt és hosszú pálya. Ha ügyes vagy, ott 3-4000-et lehet keresni. Draft a megoldás, amikor bizonyos távolságon belül követsz egy autót, de nem előzöd meg. Persze érdemes a végén megnyerni a futamot, de nem kötelező. Egy kicsit, 15%-al legyen magasabb PR-ja a kocsidnak, és csak menj utánuk...
A másik pénzszerzési lehetőség a BP-s futamok. Nagyobb pénzösszegek is szoktak lenni a végén nyereményként, bár ott ugye a 2benzin ellene szól. Ha épphogy beérsz egy nitrós pályán, úgy, hogy nem húzod rá a nitrót, csak a lehető leglassabban végigmész a nitrós csíkokon, az is sok pénzt fialhat.
Mégis inkább azt mondanám, gondold végig, mire költesz, mert akár kevesebb pénzből is jól lehet haladni, ha átgondoltan teszed. -
jojokka
tag
Én kénytelen vagyok 3X5-t nyomni, mert kell a pénz. Tényleg rém egyenlőtlen a "küzdelem". Próbálom úgy irányítani, hogy azért az Icon1-ben benne maradjak, ott jó a pénz. (jobb, mint egyel lejjebb)...
Egyébként ideje lenne egy +15-ös benzines időszak, már nagyon kéne haladjak a farmolással...
)
-
jojokka
tag
Pont a car series a legidegesítőbb...
Az elején a mazda RX7-es car series esetén még csak lila partok sem kellettek a mazdába, és megvolt a vége. Az összes olyan car series az autó kimaxolása nélkül végigjátszható, ahol az alapjátékban található autóval kell menni. Természetesen a többi már nem ilyen humánus.... A BNR34 például az utolsó futamára vár. És ahogy látom, 11/40-en álló BP-vel egy darabig várni is fog...
Inkább tegyenek be új Car Series fejezeteket, de az alapjáték autóit is kelljen kimaxolni hozzá. Most megint napokig nem fogok tudni új CS futamokat menni (napi 3), mert fejleszteni kell az autókat. A legközelebb a megoldáshoz a Jag áll, meg a Countach... Sajnos sok futamot mentem naponta a játék elején, és így sok aranytól esek el most...
-
jojokka
tag
Kíváncsi vagyok, hogy 5 vagy 6 csillaggal hozza el a Ford GT-t az, aki csak most szerzi meg... Mert ha 6 csillagosan, akkor azt hiszem, balhézni fogok...
Joe pályatárshoz hasonlóan én is már a célegyenesben vagyok, a szükséges és elérhető autók már készen vannak, és a többi sincs már messze...
-
jojokka
tag
válasz
Viktima87 #3922 üzenetére
Azért kell a két csillag hiány, hogy költs egy kis aranyat, ha nagyon akarod...
@all:
Btw. most lett meg az első fullos event autóm. A Snoop-os Mustang 6 csillagos, és már gyűjtök a tuningolására. Bár már megvan vele a Car Series, de mivel az a legerősebb alsó kategóriás autóm, így megérdemli, hogy kimaxoljam... Tény, hogy az az event, ahol az jött, a legjobbak közül való, ott tényleges esély van kimaxolni a kocsikat az eventen belüli ládák miatt. Sajnos a mostaniak (fastlane) már nem ilyenek, és 2 csillag minusszal adják a kocsikat.
Kíváncsi leszek, hogy a Ford GT-t 5 vagy 6 csillaggal lehet majd elhozni gold nélkül. Nekem ugyanis megvan, de csak 5 csillagosan kaptam, és azóta persze volt egy-két BP-s nap, de azért 3 csillag hátrányt behozni szinte lehetetlen...
Egyébként nem tudom, hogy figyelitek-e, hogy egyre jobban simogatják a játékot, és figyelnek részletekre. Bár nem mindenhol vettem észre, de van olyan régi pálya, ahol a forgalom irányító lámpák zöldre és pirosra is váltanak. (pl a mclaren futamon). Ez például kellemes meglepetés volt. Ahogy a Mercis eventnél is, tiszta bolondok voltak a repper fiúk, jók voltak a szövegek, amiket mondattak velük, jó volt a körítés. Nem volt olyan izzadság szagú, mint némelyik. (pl a Murcielago)
-
jojokka
tag
válasz
Joccc07 #3873 üzenetére
Teljesen megértem a dühötöket, de el kell mondjam, hogy bár ma reggel hatig játszhattam volna, este 11-kor befejeztem a játékot. 6 lila part, arany költése nélkül. Tény, időm az volt rá. A 800-as PR limitet onnan tudom, hogy a fiam bajba került, nem tudta volna megcsinálni, így neki is én fejeztem be, és ott láttam. (Értsd a 6. nap végén 802PR-om volt)...
Nagyon sok event volt mostanában, remélem egy darabig hagynak békében farmolgatni...
-
jojokka
tag
Én megálltam a 3. futamnál, az a nitrós. Nem hoz annyit, mint a tegnapi, de majd még igyekszem. Most van egy kis családi élet, favágás meg ilyenek, de utána azért vezetünk. Jó dolog volt a 4-es VIP-et elérni, mert úgy 6 jegyem van az eventeken, az több idő aludni vagy mást csinálni, nem "folyik ki a benzin" ...
-
jojokka
tag
válasz
Elmicsi #3838 üzenetére
Nem vitát szeretnék indítani, csak leírnék egy másik véleményt is, amellett, hogy én is kurvanyázok néha, mert viszi az időmet ez a szar, de inkább ez, mint a drogok...
Jó soká találtam rá a fórumra, és már akkor voltak hangok, hogy hát unalmas, meg kiismerhető, meg nincsenek új pályák. És bizony, amikor kezdtem, alig voltak eventautók. Most meg annyi van, hogy kifolyik a garázsból. Nekem az első event a Razor BMW volt, jó sokáig el is jutottam vele, hála az égnek. Aztán befulladt a lendület, és jött az első farmolós időszak, a nagy Nissanért. Aztán a Lambo, és már meg is vagyok. (lennék, de jött a 8. csillag) A 8. csillag nekem is szarul esett, igazi pénzsóvár húzás volt, és hasztalanná tett vagy 30 kocsit.
Viszont! Van egy játékrész, ahol tényleg a többi hülyével mérhetem össze a bénázásom. Hiszem, hogy nagyrészük nem cheeter. Pl ma tuning nélkül, mert lusta voltam, 960PR-es Viperrel elvertem egy tuningolt CCX-et. Bejött, őtt megcsípte a villám, én kikerültem, enyi. Persze érezhetően hullámzó a gép jószándéka, de elfogadom.
Jött egy rakás új pálya, lehet nyomni azokon is. A Diablo event óta van ez a sokkoló, elég vicces, de az is újítás. (rohadna meg, de újítás).
Változott az alkatrész raktár hely is.Igazából élvezhető a játék, kicsit sok az event mostanság, örülnék egy pihisebb időszaknak, de ez van. Lelkesebb nem vagyok, mint eleinte, de még érdekel és leköt a játék. És igen, hajlandó vagyok farmolni naphosszat a szar BP-ket, hogy utána farmolhassam a szar alkatrészeket is, mert valahogy még nem untam meg.
-
jojokka
tag
Egy kis segítség.
Az új event első két napja (gondolom) szintén nem tartalmaz újrajátszható pályát, így ha egy kis pénzt akarunk farmolni, ajánlott nem elkapkodni a futamok befejezését. A legjobban a 4. pálya fizet. Nitrós. Ha ügyes vagy, és nem nitrózol, csak végig drift, és bele a csíkokba, akkor 3-3500 eventpénzt fizet alkalmanként. Unalmas, bár ez is kihívás valahol, de ha ügyesek vagyunk, 2-3 upgrade kittel is beljebb lehetünk a nap végére....
-
jojokka
tag
Az első napon nem "fejezed be" az újrajátszható futamokat, hanem hibázol benne. Elengeded a többieket 10-20mp-vel, aztán végig driftelsz. Így benzinenként kapsz 1500-2000 eventpénzt. Egész nap nyomod, figyelve, hogy a 3-3 újrajátszást ne pazarold el. A második nap ugyanez, csak ott már ki tudod választani a "jobban fizető" pályákat, és azokon tolod. A második nap végére megvan a 2 szett upgrade kit, és kb 30-50000 pénz. Aztán már csak idő kell, hogy legyen mikor végigcsinálni a futamokat. Fogalmam nincs, hogy vannak-e PR limitek a pályákon, mert mire indul az adott nap, már van annyi PR a kocsiban, hogy simán megvagyok.
A másik fajta eventnél meg csak a pénzre kell menni, de ott meg az 5 dobozt kell venni az event marketen, mert az 5-ből egy mindig BP, és +1 csillagod van az event végére. (A Lancer pl arany nélkül lett fullos...)
J
-
jojokka
tag
válasz
Dzsuri89 #3775 üzenetére
Nekem is erős a gyanum, hogy elkúrtak valamit... Viszont nem voltak nagy elvárásaim, én ugyanis csak a napi 3X5 futamot csináltam meg, és csak 940-es autóval, így hát nagy eredménynek érzem, hogy 4k pontom lett... Most azért a végre fullos viperrel jobban lehet haladni, szerencsére tuningolni is lehet.
Mclaren és a Pagani lesz a következő, amit felhúzok, bár nagyon alábbhagyott a lelkesedésem... Főleg hogy ilyen "semmilyen" eventautók vannak. 4 csillag, 400-450 PR. Ez tényleg csak porfogó a garázsban...
-
jojokka
tag
Nem tudom, hogy vagytok vele, de kíváncsiságból végigtoltam egy alkatrészt a lambómon... Az, hogy 420.000 a sárgáról feketére váltás, még földhöz sem ver, drága, oszt jóvan... De hogy utána, hogy kimaxold a feketét, 16 db olyan alkatrész kell, amiből heti 2 az alapon elérhető maximum, viszont akkor heti 4 alkalommal nincs meg a napi 2 tuner trial, hát azért az eléggé pofátlan... Tehát ha minden jól megy, 8 hét alatt felhúzod az autód sárgából feketére. 1 autót. És közben az alaphelyzet az, hogy minden egyéb alkatrész megvan máshonnan, mert ugye nem lesz esélyed a tunerből szedni, meg a többi doboz is felejtő... Mondjuk így is hetek óta csak a viperrel mentem a TT-n, de azt legalább 2-2 alkalommal/nap...
A camaro event meg szintén húzós, hiszen szintenként egyel több alkatrész kell mindenhova... Vagy csak rosszul emlékszem?
-
jojokka
tag
Szerintem kicsit elszámolták a dolgot...
Tuner Trialsban amikor pl hunter a feladat, eddig 700 körüli PR-es autót üldöztem a viperrel. Most, hogy bővítették a csillagszámot, 600 körüli (611 talán) az ellenfél. Eddig sem volt kihívás, de most egyszerűen semmi, és csak 819-es a viperem.... (544-es is hunter is van)
Az AMG Car Series is elég gázos, 760 fölött van a limit az utolsó pályán, simán hozni tudom egy upgrade után. Ezek után nincs értelme költeni a gépekre, csak a csillagokat fogom kiszedni, aztán majd ha sorra kerül. Pedig még nagyon sok gép nincs kimaxolva, és hát napi 2 part emeléssel elég sokáig el is fog tartani...
Az egyetlen ami tetszik, hogy tényleg lenyomok 15 futamot egy nap a Blackridge rivals-on, jól jön a bónusz...
-
jojokka
tag
válasz
Elmicsi #3688 üzenetére
Igen, talán kicsit túltolták a speed-et a fiúk odaát... Egyszerűen hülyeség, hogy a Classic és a Muscle 6 csillagos, a sport meg mellette 8 csillagot tud max...
Az, hogy újra farmolhatom ki a már fullos kocsikat, hát egyenesen a sírógörcsbe kerget. /991, AMG, R-35, Viper.../ Igen, mániákus vagyok, de amikor már lefutottál 200 kört az indy 500-on, és szólnak, hogy bocsi, még betoldunk 150 kört, mert túl jól haladsz... Bekaphatják...
Viszont tolom tovább, mert még nem sokalltam be...
-
jojokka
tag
Automatikusan.
Ha nem költesz goldot, akkor a legmagasabb szint az 6 kék főalkatrész, 4csillag, ami kijöhet. Itt a kékekbe csak annyi alkatrészt pazarolj, ami ahhoz kell, hogy meglegyen az autó, mert "kopaszon" kapod meg, újra rakhatod bele a cuccokat. Én a Silviával úgy csináltam, hogy amint meglett, kapott 6 lila főalkatrészt, és azt maxoltam ki, a kékre nem költöttem. /Scrap-ből megvettem, nem volt vészes/ -
jojokka
tag
válasz
batai15 #3574 üzenetére
- Napi feladatokat csináld meg. /Daily Assignments/.
- Aranyat ne költs, kis türelemmel és idővel úgyis meglesz minden.
- Ha mégis költeni akarod, spec eventnél tegyed, máshol felesleges.
- Lehetőség szerint fogyaszd el a benzined, mielőtt a szintlépés újratölti. Aranyért ne vegyél benzint se...
- A tournament nyereségből csak olyan autó BP-jét vedd meg, amit máshol nem tudsz megvenni. (Toyotát sem érdemes, az egyetlen hely ahol kell, a mazdával közös Car series...) Tehát Supra és F-40.
- Ne légy a játék rabja...
- Ja, és ne költs aranyat... -
jojokka
tag
válasz
Olipapa #3559 üzenetére
Ez azért eléggé reménytkeltő, viszont a múltkori La Ferrari eventre ahogy emlékszem, a "belépő" PR szint nem azonos a "záró" elvárással. Cserébe menet közben lehet fejleszteni a vasat, mert a futamok nyereményei az aktuális autóhoz igazodtak. /Így volt kicsit elkapkodott, hogy a Golfot és a 911-est is fullra húztam előre. Az amcsi vasnál már az event alatt lett teljes a maxolás.../
Persze aki nem szedi össze a 20 BP-t a kezdetig, hogy meglegyen az 5 csilli, az esélyes, hogy nem megy végig....
-
jojokka
tag
válasz
Dzsuri89 #3546 üzenetére
Nekem az a gyanum, hogy a kéket csak az 5. szintje után állíthatod át lilára, míg a 4 csillag miatt nem tudod oda felemelni...
Cserébe az utolsó előtti ferrari eventre elég, és azért az nem kevés, hiszen egy ugyanilyen játékot heteken belül is el kell játszanunk majd a Lancer Evo-val.
-
jojokka
tag
Tegnap frissítettem a telefont, simán áthozta a felhőből, úgyhogy gond nélkül működik a játék mentése. (Tény, a fiam telefonjára közben beléptem, és végig be volt ott jelentkezve, mert nem bíztam a véletlenre, de ez az én paranoiám...
)
Letöltve a játékot tegnap a régi lambó-s ikon volt, ma a play áruházban mászkálva már Mitsubishi Evo fotót látok. Az lesz az új dobás ezek szerint?
-
jojokka
tag
Már nagyon régóta nem adok goldot simán megszerezhető BP-ért, legfeljebb később lesz meg... Az eventes autóknak a bp-iért fizetnék, de lutrira nem adok 30 goldot. Ha egy futam után feldobna 2 bp-t, meg egy harmadik izét, és az értéktelen szart pörgetném ki, akkor bedobnék 30-at, de vakon nem fogok...
Az eventes autók fogalmam nincs, hogy mikor lesznek meg, nekem fullra van húzva 5 csillagra lilában a BNR34-es, de mivel nem 6 csillis az autó, a CarSeries nem lesz meg hozzá, mert nincs elég PR-em.
Nálam csak gyűlik a skiprace, én azért ritkán használom, mert néha jó az a 2-3k bevétel is, amit a futam hoz. Nem beszélve a driftről meg a nitróról, amit a mission nagyon igényel... Viszont amikor csak tudok, "saját" autóval megyek a bp-ért. Most mondjuk nem tudtam csak a 2 kisebb futamon, de úgy éreztem, hogy olyankor jobban adja a bp-t... Persze ez is csak placebo....
-
jojokka
tag
Eléggé leült a játék most nekem... A Charger BP-k futamain 8 futamot csináltam ma meg, 4 BP-t láttam, és 3-at odaadott a rendszer. Tisztára, mintha karácsony lenne...
Egyetértek veletek abban, hogy nagyon dühítő, hogy mostanában 2 csillag lemaradásban adja az autókat az eventek végén, nem úgy, mint régebben, mondjuk a Razor BMW-nél... Mondjuk most volt időm és energiám a fordot 6 lila fődarabbal elhozni, mert ott azért olcsóbb a fejlesztés...
Lehet tudni valamit, hogy mi a következő "nagyobb" dobás?
-
-
jojokka
tag
Megcsináltam a Hurracan-os chaptert is a GT-R 35-el. Arra lennék kíváncsi, hogy melyikkel járok jobban szerintetek a Lambo vagy a Mclaren jobb? Ugyanúgy fogom kimaxolni mindkettőt, csak farmolok 7 csillagig, aztán veszek a tetkós csajnál 6 sárga cuccot. Viszont megnézve a statokat a Showroom-ban, nem egyformák az arányok. Melyik a jobb?
-
-
jojokka
tag
válasz
toma187 #3220 üzenetére
Igen, a "minden kimaxolása" eléggé beláthatatlan nekem. Még csak most kezdtem a Mclarenes Chaptert az underground-on, és erősen spórolok a fejlesztésekkel. 991-es csak addig felhúzva, hogy simán jöjjenek a Tuner-ek, ugyanígy a supra és a Viper. /A viper még egy kicsit vékony, de alakul/ Max csillagon csak a 35-ös nissan, meg ahol kellett a Car Series-ben. Egy rugót nem rakok fel feleslegesen, de nem belátható még így sem... /mondjuk most, hogy VIP4-es lettem, most kicsit haladósabb, nagy előny a 14-es tank./
Respect a 2. helyhez, nehéz lesz megtartani, kitartást hozzá!!!
-
jojokka
tag
válasz
toma187 #3216 üzenetére
Viszont nem Quad a tournament, hanem csak a Sport kategóriának... Nem is érzem elégnek a 837-es nissanom...
)
A razoros BP-k közül 4-et szedtem össze, nem volt nagyon bőkezű a rendszer. Viszont én nem kapkodok. Tegyük fel, hogy visszahoz havi 2 hétvégén valami ilyesmit. Ha minden harmadik alkalommal razor lesz, akkor kb 5 hónap, és megvan a fullos razor. Azért az nem olyan rossz. És nem kell aranytömbök hadát rátolni.
-
jojokka
tag
Hogy a jó mocskos....
A negyedik pálya éjszakai, és azt a pályát keveset játszom, nem is tudom. Nem is látom igazán jól, mikor ki jön.
A nyolcas is Hunter. 662 pr-el vertem a 738-as ellenfelet. Elsőre. 46.57 vs 49.67 idővel... Fel tudnék robbanni a dühtől ilyenkor....
-
jojokka
tag
válasz
mg1992mg #3176 üzenetére
Húzós volt, tényleg. Nekem végül 659-essel lett meg a 4. pálya, de ahogy már elhangzott, sokba került. Félek, hogy nem lesz meg, hajnal 6-ig éjszakás műszakban ha nem rontok ticketet, akkor meglesz. Ahogy olvasom, lesz még hunter... Hogy miből lesz még erősebb az autó, nem tudom...
Viszont lehetett nem csak aranyért, hanem 20000 pénzért is venni az upgrade kit-et.
-
jojokka
tag
Hopp, Razor BMW BP-k a láthatáron!
-
jojokka
tag
Már egy korábbi eventnél is feltűnt, ott le is fotóztam, hogy az általunk elérhető max fölé (jóval) húzott autó ellen kell menjek. Azt hiszem a BMW razor-nál láttam egy 750PR körüli Impreza-t, most 651-es BRZ ellen kellett menni a negyedik nap utolsó előtti futamában... Elfelejtettem lefotózni, mert jött az asszony, és elkezdtem sárkánytűzben égni...
Aki már befejezte az utolsó napot a mostani eventnél, az tudja, hogy mennyi BP-t kapunk még az 5. csillag után? Mind a 40-et a piacon kéne aranyért megvenni?
-
jojokka
tag
válasz
csadi0011 #3123 üzenetére
A Fastlane-es dolgot hol látod, és még az újrajátszhatóakat sem találtam meg.
A javításról:
Nem találtam még meztelen autót.
Eddig sem volt panaszom, de jóval gyorsabb lett.
BP-t kevesebbet ad.
Örülök, hogy CarSeries-ben ad infót arról, hogy mit fog adni.Összességében jobb lett szerintem.
-
jojokka
tag
válasz
Elmicsi #3101 üzenetére
Ahogy írod, hogy neked minden autó megvan, szerintem neked teljesen felesleges költs erre a részre. Annyi aranyat kell ugyanis rákölteni, hogy biztosan nem jön vissza, cserébe kapsz tournament pontot, meg pízt, meg ilyesmi.
Egyszer-kétszer én is kacérkodtam a 25. helyen belüli helyezéssel, de én sem tudtam megcsinálni. Éjszakásként pontosan indítottam a tournamentet, és a Street smartos volt, ahol volt fullos Subarum akkor már, így bíztam benne. Egyetlen jegyet sem pazaroltam, és csak egy futamot rontottam el... (van ilyen). A végén már csak 680, majd a legvégén csak 500 pontot ad. Rátoltam 4 vásárolt jegyet is, ez 240 arany, és így lettem a 37. Nem nagyon volt több aranyam akkor, venni ugyanis még nem vettem, és nem is hiszem, hogy fogok... Úgy kell nekifutni szerintem, hogy beáldozol párszáz aranyat, és ami nem jön vissza, azt költötted a többi nyereményre. Egyébként 1000-en belül már viszonylag rentábilis. Talán egyszer egy vasárnapit megpróbálok, bár fullos nissan gt-r alatt nem hiszem, hogy érdemes...
-
jojokka
tag
válasz
-=Szabi=- #3037 üzenetére
Esetleg egy lista a boss-ok hasonló adatairól, hogy mivel kell számolni, mire odaér az ember gyereke?
Nagyon belassultam azzal, hogy az M4 Razort nem tudom tovább húzni, és így a nagy nissant kell szinte a semmiből felhozzam...
Kb másfél hónapja toporgok egy helyen...
-
jojokka
tag
Szerintem kizárt, hogy most hétvégén kezdődjön a 993-as event. Én úgy emlékszem, azt írta ki a rendszer, hogy "see you in some weeks" ami néhány hetet jelent. Szerintem úgy, hogy a golfos 9 nappal volt korábban belengetve, kizárt, hogy a másik kettőt megnyitnák egyik napról a másikra....
Kicsit megtorpantam, mert 766-os a razor bmw-m, és hát így bajban vagyok, nem enged tovább az undergroundon. Cserébe már nem igazán lehet scrap-et sem szerezni, és legendary part-okat nem hiszem, hogy rá akarok tenni egy olyan autóra, ami max 1 chapterig jó.
Mekkorára lehet felhúzni a nagy nissant? Hamarosan meglesz, úgy néz ki a 3 csillis verzió, úgyhogy elkezdtem arra gyúrni. Milyen PR-es a Viper boss?
Előre is köszi a válaszokat!
-
jojokka
tag
Üdv!
Most találtam egy extra fejlesztési lehetőséget. A már kigyűjtött BP-s pályákon ha megyek, akkor a BP helyett egy szinttel alacsonyabb "parts"-ok jönnek fel. Egy relay-t akartam a Chapter 8 zárófutamán, és nyertem egy street turbo-t. A Golf-om pont sehol nem volt, így viszont nagyjából 40 óra alatt 442-ről 573-ra ugrott.
Az lenne a kérdésem, hogy aki muscle vagy super autók BP-it már kigyűjtötte, az ha megy egy kört újra a BP-s pályán, akkor melyik partot hozza fel a rendszer?
Hopp, és ha nem kell, eladva a zöld 3000, a kék 5000....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Windows 11
- VR topik
- További aktív témák...
- Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB SSD / 650W
- Kingston FURY Beast 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz KF432C16BB/32
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Újszerű Asus Vivobook S 15 S5507 -15,7 2.8K OLED X Elite X1E - 32GB DDR5 - 1TB - Win11 - 1 év gari
- Szép! DELL PRECISION 7740 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" XEON E-2286M 32/1TB RTX 5000 16GB! UHD 4K
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- Intel Core i7-8700, i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest