Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fery02

    addikt

    válasz Saccco #11 üzenetére

    Danny365 sem feltétlen arra gondolhatott "gyengék a kocsik" alatt, hogy sűrzn veszít, hanem hogy pl nem enged újabb versenyekre a játék gyenge kocsikkal.

    Achievement téren az van, hogy azért raktak bele néhány gyengét, hogy mégiscsak legyen valami. Egyértelműen látszik, hogy nem akartak ezekkel az achi-kkal foglalkozni.
    Bár az "építs össze 10 autót" féle nem holnap lesz meg még éppenséggel. :)

    --------------------------------------------------------

    Tetszik amúgy a játék, tényleg folyamatosan van benne mit csinálni.
    Következő sorok nyomokban SPOILER-t tartalmazhatnak!

    Mostanra jövök rá magamtól is, hogy versenyeket újrajátszani inkább tervrajzok érdekében érdemes inkább, plusz akkor, ha egy alapból táposabb főalkatrészhez szeretnénk mintákat vadászni (vagy új kocsikategória alkatrészeihez).

    Az külön tetszik, hogy át lehet ültetni egyik autóból a másikba főalkatrészeket.
    Pl most legutóbb az buszon hazafele azzal zártam a játékot, hogy a Golf-hoz megszereztem egy újabb sornyi tervrajzot is, amivel 3 csillagos verda lett.
    Rögtön építettem le az eddig legtáposabb alap Subaru-ról a tápos alkatrészeket és költöztettem át a Golf-ba.
    Így a Golf jelenleg 40x szinttel a legjobb kocsim most (Subaru korábban 370 volt).

    Az tetszene egyébként, ha a garázsban hagyhatnánk autót bontott állapotban is, alkatrészek nélkül, mert sajnos cserealap híján a motort és a nitrót azt nem tudtam átültetni a Golf-ba és azok húzzák le jelenleg eléggé a stat-ját.
    Tehát eladni ezen okból gyengébb ugyanolyan főalkatrész nem szabad (kivéve, ha van másik gyengébb is ugyanabból), feltéve persze ha nem akar az ember minden egyes autót a saját alkatrészeit használva kituningolni, ami mondjuk bazi időigényes és írtózatosan unalmas lenne.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz B******** #13 üzenetére

    Na, már megérte beírnom akkor. :)

    Ez a része a játéknak igazából emlékeztet kicsit a régi Porsche Unleashed-es NFS-re, abban is nagyon el lehet bíbelődni külön alkatrészekkel.
    Ott az autóeladáson lehetett üzletelni szépen.
    Vettél használtan egy leharcolt Porsche-t (igen, gyakran törötten), megjavíttattad, kituningoltad piacon nézett táposabb alkatrészekkel, majd eladva a régi, felhalmozódott alkatrészeket (kár, hogy vasat leadni nem lehetett, vittük volna a sok lyukas kipufogót :D) és akár magát a felújított autót (rendesen meg kellett hirdetni, amit nem is egyből kelt el), említésre való bevételre lehetett szert tenni.
    Régi szép idők...

    Legalább egy kicsit visszahoz e téren ez a No Limits.

    Garantálom amúgy, hogy kint a menüben/garázsban több játékidőt töltök, mint versenyzéssel (ezekkel a fél perces versenyekkel nem is csoda mondjuk).

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz B******** #15 üzenetére

    Nekem van konkrét kedvenc autóm. :)
    Mivel van a háznál két Volkswagen-ünk is és nagyon szeretjük őket, így nem volt kérdés, hogy a játékban a VW GTI-re fogok hajtani.

    Ez a kinézet ma este munkából való hazabuszozás eredménye (egyenként 2 mb-os képek!):
    KÉP 1
    KÉP 2
    A színe nem véletlen, a 3-as Golf-unk tiszteletére választottam.

    Sajnos az ész azt diktálná, hogy az Imprezára feküdjek rá, mert alapból erősebb autó ugye, de sajnos semmi sem fűz hozzá magához a márkához (max kicsit a Colin Mcrae Rally játékok).

    Ugyanígy már a következő kocsikategóriába is kiszemeltem előre, hogy onnan én csak is a régi Porsche-t fogom elsősorban pátyolgatni, egyszerűen imádom az egész autót kinézetre úgy, ahogy van (valószínűleg a régebbi NFS-ekből visszaköszönő kellemes nosztalgiafaktor okán is).
    Pont pár órája sikerült kiraknom egyébként azt a Porsche-t is, szóval nem kell már tovább halmoznom az anyagokat a raktárban (direkt nem építettem a már szintén meglévő BMW-be és az RX7-be szinte semmit sem, vártam a Porsche-t :) ).

    Jaaa, az BRZ alkatrészei meg én sem értem hogyan kompatibilisek nálad RX7-tel, mikor külön kategória a két autó...

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz csadi0011 #31 üzenetére

    Nem nagyon figyelgetem a sebességet, lehet mindenkinél így van ez, de nem hiszem, hogy nagyon kell vele foglalkozni.

    Engem inkább az érdekelne, hogy érdemes-e figyelni, hogy milyen nitró töltöttségen nitrózunk vagy pedig ugyan úgy gyorsít akármikor?
    Ugyanis teljes feltöltéskor villan egyet apróbb hang kíséretében, de az lehet persze csupán csak azt jelzi, hogy "hé haver, van neked nitród is".

    ------------------------------------------------

    @B********: Visual pontok olyan forrásokból jönnek szerintem is csak, amiket te is említettél, szóval lassan csorog.
    Ennek ellenére én meglepődtem, mikor tegnap este elkezdtem modding-olni a Golf-ot és tizen valamennyi ezer VP fogadott (szóval bőven volt mit elszórni a Golf-ra). :)
    Persze ez mind úgy, hogy eddig 8 autóm már van, de eddig egyiket sem modding-oltam még, szóval eddig tényleg csak gyűlt a VP.

    ------------------------------------------------

    @LocalPatriot: Alkatrészeket sajnos nem lehet akármikor szerezni igen, olyan versenyeket pl nem lehet újrajátszani, amik olyat adnának.
    Érdemes lehet az aktuális Car series alkategóriákat végignézni, hogy miket adnak jutalomként a jelenlegi Chapter-ek végei.

  • fery02

    addikt

    válasz B******** #36 üzenetére

    Tournamentben én jelenleg ezüst, 8-as kategóriában vagyok és 7xx. helyezett vagyok ranglistán.
    Van egy "állandó" ellenfelem, akinek az autójának valamennyivel kevesebb pontja van, mint nekem (451-es az övé).
    Általában mindig őt választom, mert az annál erősebb ellenfeleknek már legtöbbször több autópontjuk van, mint nekem és Tournamentben úgy tapasztaltam, hogy sokkal keményebbek az ellenfelek, míg egyszerű versenyeken úgy is nyerek simán, ha az ellennek jóval, de tényleg jóval több autópontos autója van.

    -------------------------------------

    @locaLpatrioT: Azért annál a Subaru szériánál is előre lehetett tudni, hogy mit ad majd jutalomként, az a hetedik alkalom meg szinte idővesztegetés (értem ezt úgy, hogy helyette csinálhattál volna olyan versenyeket, amik tutira előrébb visznek a játékmenetben).

    Persze ez nem kioktatás és valahol viszont értékelendő a kitartásod. :)

    Én igyekszem tudatosan játszani és körülnézek, hogy milyen lehetséges alkatrészek várnak jelenleg rám jutalom formában, mert ha tudom, hogy nyerni fogok táposabb alkatrészt, akkor olyanra koncentrálok inkább, amiket jelenleg nem látok sehol sem jutalomként vagy egyéb forrásoknál. Így pl jelenleg Porsche-nél csak az ECU és a Nitró fejlesztése van előtérben nálam.

    Jelenleg elsősorban az új versenyeket viszem (több lehetséges anyag forrás reményében), azután, ha már nehezebbek az új versenyek, akkor Golf és a Porsche tervrajzokért versenyek (ezek a kedvenc autóim aktuálisan), meg ott tartok, hogy kéne nagyon sok relé, amikhez sajnos jelenleg csak egy versenyforrásom van jelenleg.

    Más:
    Ma lett meg 28,5-ös szintűként az Airborne achievement és szintén ma találkoztam az első versenyekkel (Call 911) Car series módban, amik már 3 egységnyi üzemanyagot visznek...
    Szóval ha a jövendő kampány versenyek is megesznek 3-4-5 üzemanyagot, akkor 2 óránként nem túl sokat lehet majd egyszerre játszani a játékkal, bár valahol igazából nem is bánom (legalább munkahelyen nem lesz akkora késztetés, hogy minél többet nyomjam ezt :) ).

    ---------------------------------------------

    @Danny365: igen szép ez a Porsche! :)

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz #13110016 #42 üzenetére

    Azt is lehet tudni igen, hogy milyen autókategóriához tartozik az alkatrész, a képe alatti kis ikon alapján valamelyik sarokban, szóval ezt igencsak benézted. :)

    Arról a 3 benzin/verseny témáról már napközben is írtam igen.
    Nagyon kíváncsi lennék én is, hogy jelenleg a játékban mennyi az a max benzin érték, amit verseny el tud kérni.

    ------------------------------------

    @Danny365: Majd ma este még a maradék VP-imet elszórom a Porsche-mra és én is dobok be képet a végeredményről. :)

    Tournament-ben azért is vagyok ennyire elöl, mert az alkatrész átpakolgatós módszerrel viszonylag olcsón és gyorsan fel tudtam tápolni a Golf-omat.
    Lényegében elég volt csak tervrajzokat vadászni hozzá és ahogy rangosodott, a már meglévő 2-3 csillagos alkatrészeket átültettem bele másik autóból.

    Az a Toyota nekem sem jön be, ennek ellenére úgy hozta a sors, hogy akaratom ellenére is már csak 1 tervrajz választ el, hogy 3 csillagos legyen, szóval abban a bajnokságban is sokáig fogok szárnyalni. :)

    Minél erősebb autóval mész Tournament-en, annál tovább tudsz (és merhetsz) erősebb ellenfeleket választani magadnak a versenyekhez, amivel egyszerre ugye több pontot zsebelhetsz be.
    Most már az én 3 csillagos alkatrészekkel teli Golf-om sajnos így 8-as rang közepén már csak annyira jó, hogy éppen csak ki merek állni a leggyengébb ellenfelekkel (az már csak 360 pontot ad, míg a legerősebb majdnem ennek a dupláját adná), mert még úgy sem mindig nyerek.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    Nektek is van néha olyan bug-otok, hogy nagy boldogan nyomtok újra versenyt és nyerés után menüből indítva újra ugyanazt a versenyt, az nem indul el és egyéb mást sem tudtok ugyanakkor csinálni, teljesen megmakkan ott a játék?
    Úgy értem, hogy továbbra is fut, de nem reagál semmi menüfunkcióra sem. Nem tudsz visszalépni térképre, beállításokba, garázsokba nem tudsz belemenni.
    Ilyenkor recent apps gombbal kilövöm a játékot és újraindítom, mást nem tudok olyankor csinálni.

    Raktár férőhelyetek nektek hogy áll? :)
    Én igyekszem spórolni és ha már nagyon a határon vagyok, igyekszem aranyért bővítés helyett inkább beültetni a felhalmozódott anyagokat ahová tudom, amiből pedig összegyűlik 3-nál több, azokból adok el.
    Alkatrészekből is, ha ugyanabból tengődik 2 db, a gyengébbet eladom.
    Szal nekem 70 férőhelyes jelenleg, párszor már bővítettem és még bővítenem is kell majd az biztos idővel.

    Rájöttem, hogy a rare (kék) alkatrészek átültetése aranyért tud csak lezajlani (mondjuk előtte nem sokkal Android játékok topikban is olvastam ezt a szomorú tényt), szóval ha van ilyenünk tengődőben, azt érdemes lehet olyan autóba beültetni, amiben aztán nem fogjuk sajnálni a későbbiekben benne hagyni, szóval tényleg okosan kell itt tenni-venni a dolgokat, de ettől függetlenül még mindig tetszik az egész (sőt). :)

    A 20ezerért húzható 5 kártya csomag meg kész félkarú rabló, valamiért ma elkapott valami és nap közben még 200ezer felett voltam anyagilag, most meg 66ezernél tartok miatta, de szerencsére egyébként sem nagyon tapasztalok egyéb más fontosabb szerepet a pénznek ebben a játékban egyelőre.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    Kezd csöppet idegesíteni, hogy drift közben kiszámíthatatlan, hogy kanyargós utakon forgalmas utakon belemegyünk-e civil kocsiba vagy nem... :U

    Egyébként is rohadt idegesítő, hogy emiatt a full árkád kanyarkövető fosomság miatt ilyenkor az autó még jobban áttér sínautókázásra és látványosan hol jobban változtat magától ívet, hol kevésbé.

    Legjobb az, mikor ez miatt a civilt telibe kapva lepattanok róla a falnak keresztbeállva.
    Főleg, mikor 3 üzemanyag megy miatta kárba. :W

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz Joccc07 #60 üzenetére

    Azért Tournament-be aranyat én nem fektetnék.
    Max akkor, ha az utolsó órákban még tudom, hogy előre fogok tudni lépni egy tier-t, de még lehet akkor is meggondolnám, ugyanis úgy látom, hogy az értékelhetőbb jutalmakért már nagyon durván kockának kell lenni (na meg persze minimum 3 csillagos autó, de inkább 4).

    -----------------------------------------------------

    @Maxtreme: Nocsak! Nem úgy volt, hogy te kerülöd a folyamatos online kapcsolatot igénylő játékokat? :)
    Csak megpuhul az ember idővel. Abban maximálisan egyetértek, hogy függőséget tud okozni, engem is sikeresen megfertőzött.

    -----------------------------------------------------

    @Joccc07: Igen, én is úgy csinálom, hogy ha már nagyon közel vagyok a szintlépéshez, akkor fejben tartom, hogy mégis mennyi RP híjja van és ha úgy látom, hogy kijön a Napi jutalmakból, akkor nullázom a benzint és felveszem azokat a jutalmakat.
    Vagy ha nem jön ki, akkor hagyok annyi benzin-t, amennyivel tudok indulni egy új versenyen és majd azzal végül szintet lépni.

    Monthly gold-ot megvettem, egyfajta beugrónak is (ennyivel kész vagyok támogatni még ezt a játékot).
    Az tuti, hogy aranyat úgy magában nem fogok venni, viszont ez a Monthly a többi IAP-hoz viszonyítva nagyon megéri.

    Más: Ma véletlenül úgy indítottam a játékot, hogy előtte elfelejtettem netkapcsolatot bekapcsolni a telefonon, nyávogott is rögtön érte persze egyből.
    Bekapcsoltam, majd Retry gomb-ot párszor nyomkodtam (valamiért nem észlelte egyből, hogy már van net a telón) és végül elindult a játék, engem meg verni kezdett a víz.
    Ugyanis új játék indult és már épp kezdtem szidni a fejlesztőket, mikor a kezdeti hosszas perceken túlérve (Mustang-gal verseny, BRZ megvevés, sok szövegdoboz elnyomogatás), manuálisan bejelentkezve a játékban Google Play-be visszahozta végül a játék a mentésemet.

    Tegnap éjszaka manuálisan nyomtam fel mentést felhőbe, de azután is játszottam még valamennyi versenyt lefekvés előtt, amik után már nem mentettem felhőbe megint, viszont nem emlékszem pontosan, hogy a két állapot között milyen különbségek voltak, mert akkor így most egyúttal ki is tapasztalhattam volna, hogy a játék is ment-e időközönként automatikusan felhőbe vagy azt csak manuálisan mi tudunk-e.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    Nagyon szeretem ám a játékot olyankor, amikor nyomom újra 3x ugyanazt a versenyt egy bizonyos cucc reményében és nemhogy egyszer sem húzom ki azt kártyákból, de még a választható kártyák közé sem képes bekerülni egy alkalommal sem...

    Egyik alkalom ráadásul különösen aranyos volt. Golf tervrajzot akarok szerezni és mindhárom kártya uncommon biztosítékot rejt. Hm, vajon mit sikerül kihúznom? :D

    Más: Ti tudtatok már ellenfelet vagy rendőrt leamortizálni?
    Nekem egyszer véletlenül pár napja sikerült kinyírnom az ellenfelemet. Sikerült pont összeütközgetnünk többször verseny alatt és nem szándékosan, de egyik ütközésre megadta magát és Takedown! :)

    Azóta sem sikerült még egyszer összehozni a dolgot, se ellenféllel, de rendőrrel, egyszerűen tényleg túl rövidek hozzá a versenyek és verseny újrajátszásokkor általában végig mögöttünk marad mindenki a legtöbbszöri Easy szint miatt.

    ----------------------------------------------------

    @B********: Az tényleg a te Tournament-ed lesz majd akkor. :)
    Én meg visszapakolom majd a Toyotáról a Golf-ba a 3-as cuccokat és megint a Golf-fal nyomulok majd abban a Tournament-ben.

    Tetszik, hogy eleinte még úgy tűnik utcai kategóriás autók szerepelnek csak hosszabb ideig, így nincs az a stressz, hogy a következő kategória autóival nagy foglalkozzunk, hanem ráérünk az utcaikhoz farmolni dolgokat.
    Nekem a WRX Tournament-nél lesz (gondolom lesz ilyen is) majd igazán gyenge szereplésem, 1 csillagos jelenleg az az autó és tervrajzokból is elég gyéren állok.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz eastone1 #69 üzenetére

    Tournament-ben (nem multi ez amúgy, az ott látott emberek profiljai sem valós játékosok) valóban szerencsén múlik sokszor, hogy nyer-e az ember.
    Amíg itt jelentősen gyengébb pontszámú verdával is elpicsázzák az embert, sima versenyeken sokkal erősebb pontszámú autókkal szemben is könnyedén tudunk nyerni.
    Erre a jelentős balansztalanságra nem tudom mi szükség volt...

    --------------------------------------

    @Joccc07: Az az 5-ös Toyota nagykn durván hangzik! :Y
    Majd írd be mindenképpen, hanyadik helyen végeztél (én ranglistán olyan este 10 tájban még benne voltam a top 150-ben és csak 3 csillagos a verda)!

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz Joccc07 #84 üzenetére

    Sajnálatos, pedig tudtál volna szépen aratni.
    Nekem 3 csillagos autóval sikerült benne maradnom végül a top 250-ben.

    Most a 4 csillagos Golf-fal úgy érzem keményen oda tudom majd tenni magam (szerencsére tudok időt szakítani pár percnyi játékra, ha akarok).
    Főleg, hogy azon a pályán eléggé jól tudok haladni, kb 80%-ban végig driftelve (kezdeti egyenesekben is lehet akár már driftelve haladni).

  • fery02

    addikt

    Ez engem is érdekelne, hogy ha megnyerjük a Mustang-ot, az stock állapotú lesz-e vajon vagy pedig ugyanazokkal az alkatrészekkel és mintákkal, mint ahogyan azt feltápoljuk ezalatt a pár nap alatt.

    Csak mert én nyomatom újra ezeket a versenyeket is szorgalmasan a felhasználható mintákért, de ha végül ez csak arra lesz jó, hogy ebben a pár napban könnyebben érvényesüljünk az ellenfelek ellen, így nem annyira erőltetném magam.

    Azt meg felejtsétek már el, hogy Tournament-et multiplayer-nek nevezitek!
    Ugyanannyira multiplayer, mint az Underground vagy Car Series versenyek, tehát semmennyire. :D
    Itt van közösségi ranglista, de ettől még nem lesz többjátékos mód.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz Maxtreme #116 üzenetére

    A "mi van ha..." kérdésekre azoknak sem részletez infókat a játék, akik folyamatosan játszanak vele. :)
    Majd meglátjuk, hogy a végén lesz-e lehetőség esetleges újrajátszásokra vagy egyéb alternatív megoldásokra.

    Ha jól értelmezem neked kimaradt akkor az első nap totálba.
    Zárolva is van az az adott chapter, nem engedi a játék elkezdeni?

    Szerintem ha zárolva van és ennek ellenére tudsz játszani pl a mostanin, akkor valószínűleg még van esély, másképp elég köcsögség lenne a játék részéről, ha engedne versenyezni, de úgysem nyernél a végén semmit. Érted. :)

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #120 üzenetére

    Én nem csak úgy értem, hogy "Snoop Dogg"-os lesz-e vagy nem, hanem a tuning szintje, amire felnyomjuk az autót, az marad-e majd úgy vagy pedig tuning szempontból gyári állapotban kapjuk-e majd meg az autót.

    -------------------------------------------

    @Saccco: Akkor a kérdés most az, hogy melyikőtöknek van igaza. :D

  • fery02

    addikt

    válasz Saccco #124 üzenetére

    Ezt a felvezetésed nem igazán értem, de persze lehet csak én vagyok fáradt.

    Ha nem tegnap indult volna, akkor hogyan is lehetett volna elkezdeni tegnap, mikor akkor még nem indították el? :D
    Egyébként tegnap indult. :)

    A játék meg kezd fárasztó lenni, hogy belépek, 5 perc alatt lefarmolom a full benzint az ismétlődő, nulla kihívásos versenyekkel és most így legutóbb összesen csak 1 db tömítőt sikerült gyűjtenem 5 versenyből (amiből az egyiken mondjuk veszítettem, de akkor is)...
    Pedig ott tartok a Golf-fal, hogy elég sok tömítőt kéne most gyűjtenem.

    --------------------------------------------------

    @::Trunks::: Pontosan, mármint a fő jutalmakat.
    Vannak ugye kisebb mellék jutalmak is, amik ranglépéskor szerezhetőek (néhány arany, néhány bajnokság pont).

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #135 üzenetére

    Az sokat segít, ha itt is újranyomogatja időnként az ember az újrajátszható versenyeket, mert nekem pl úgy fel van tápolva ez a Mustang is, hogy ennél az aktuális Event-nél is Easy-t írt szinte minden versenyre és az imént játszottam le egyszerre 5 jegyet, minden versenyt nyertem is.

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #137 üzenetére

    Korábban én is nyitogattam a ládákat, de közben úgy vagyok vele, hogy inkább versenyeket újrajátszva próbálgatom megszerezni a kívánt cuccokat, mert valóban sok felesleges dolgot adnak a ládák, eladni meg töredék áron lehet a szürke és zöld cuccokat.

    Azért sem szívesen költök ládákra, mert utóbbiakban Black Market-ben egyre több, pénzért vehetó autó tervrajzot is beadott és azokra költeném inkább a dellát, mint zsákbamacska ládákra.
    Arra egyébként kíváncsi lennék, hogy mindenkinél véletlenszerű-e vajon a kínálat Black Market-en vagy pedig fix. Majd dobok be képet legközelebb nekem milyen cuccok szerepelnek most épp benne és írjátok majd meg, hogy nektek is ugyanazok-e vagy nem!

    Más: Underground Chapter 9 főboss ellen már elég kemény a játék.
    Nem maga az ellenfél a kemény dió (Mustang GT ellen mennék durván tuningos Golf-fal), mert egyébként azt leverném. Hanem az a szar, hogy éjszakai város kombinálva szembeforgalommal.
    Az a baj, hogy durván bele tudnak olvadni a környezet fényeibe a szembejövők lámpái és későn vesszük észre őket (persze ellenfelünk nem hibázik). Eddig 2x próbáltam azt a versenyt.

    Valószínűleg az is sokat segítene, ha nem 5,2"-on játszanék. A későbbiekben ezt a versenyt legközelebb telefont TV-re kikötve fogom kipróbálni szerintem. :)

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #144 üzenetére

    Jaaa, hogy te a Snoop Dogg-os ládákról beszélsz!
    Azokat érdemes nyitogatni persze, azokat a fajta "pénzeket" én sem annyira sajnálom. Azok jelen helyzet szerint úgyis csak erre és minták alkatrészbe szerelésére költhetők.

    Egyébként egyre erősebb a gyanúm, hogy stock állapotban kapjuk a Mustang-ot, mert különben pár hétig különösen nem lennének nehezek az átlag Underground versenyek, olyan állapotban van már az én Mustang-om.

    Gratula amúgy, nekem 4,6"-on már kifolyt volna a szemem. :D

    Más: közben sikerült képet lőnöm a Black Market-emről. Másnak is ezek az item-ek érhetőek el?

    Ja és úgy alakult, hogy jelenleg 78. vagyok Tournament-ben. Eddig 2x60 aranyat költöttem jegyekre és még bőven 100 méterekre hagyom le a legnehezebb ellenfeleket.
    Szerintem ilyen lehetőségem nem nagyon lesz egyhamar, hogy így ki tudok használni egy Tournament-et, szóval megpróbálok bejutni a top 50 vagy 25-be, mert onnantól már durva Tournament pontok járnak, amiket gondolom szép cuccokra fel lehet majd még használni.

    Ez azt fogja majd követelni, hogy éjszaka is belépegessek a játékba (legalábbis zárás előtti percekben feltétlen), közben hajnalban menni kell dolgozni, lehet nem a legfittebb leszek holnap, de Suprám legalább már biztosított lesz a játékban kb. :D

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #146 üzenetére

    Költöttem már igen.
    Pl néha, mikor két kártyában ugyanaz van amit szeretnék, de "szerencsém" van és a rossz kártyát húzom, olyankor szoktam néha megengedni magamnak 30 aranyért egy újrahúzást (de ehhez többnyire idegesnek is kell lennem, hogy nem a jó kártyákat húzom láncban).

    Na meg ahogy az előző hsz-omban is írtam, Tournament jegyeket vásárolgatok, amikre azóta már pár 100 aranyat el is szórtam, de most különösen jó helyzetben vagyok, meg akarom tapasztalni milyen is az élboly sűrűjében.
    Erre meg most perpillanat nem sajnálom az aranyat.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #148 üzenetére

    Köszi! Ezek szerint tehát mindenkinél másképp fest a lista.
    Igen, arany az csordogálgat szépen, még csak napi kihívásokból is, amik nagy részét teljesíteni is lehet akár helyzettől függően egy full benzinnyi játék alatt.

    Én azt sem bánnám, ha gyakrabban lenne majd ilyen "havi 50 gold" IAP, mert mindenképpen jobban megéri, mint direktbe aranyat venni és azért EA-nek is szép bevétel tud lenni az is bőven szerintem.

    Egyébként én tudom, hogy pontosan mennyi aranyad van: 782 :D

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #150 üzenetére

    Ez az Easydrive egy hatalmas mínusz egyébként a részemről és fel is akartam hozni témaként korábban, csak mindig elfelejtettem eddig, szal köszi érte! :)

    Tehát ennek most komolyan annyi haszna van, hogy robotpilóta módban megnyeri a játék a beavatkozásunk nélkül a versenyt?
    Egyszer próbáltam ki pár másodpercre, majd nyomtam is ki, mikor rájöttem, hogy egyáltalán nem tudom befolyásolni a vezetést.

    Egyébként max reggeli kávé mellett tudom elképzelni újságot olvasva, hogy közben fut automatán mellettünk az asztalon a játék és nekünk csak is annyi dolgunk van, hogy időnként húzzuk a verseny végi kártyákat.
    Egyébként jóval jövedelmezőbb saját magunk játszanunk, mert így driftelni is tudunk, amiből jelentősen több pénz gyűlik a versenyek alatt.

    Közben írt hozzászólásodra: Mindegy, bármit is csináljon, én akarok játszani, ha már egyszer fut a játék. :D
    Még így sem kell foglalkoznunk külön gáz-fék és sebváltással és tudom persze igen, hogy ezek érintőképernyőn egyébként is bonyolultabbak lennének.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    Bátorkodom kijelenteni, hogy utcai autóval lehetséges lesz teljesíteni a komplett Underground mód minimum háromnegyedét.

    Nekem most a Golf-om PR 591-es (1 relé és 1 rugó híján full max, 4 csillagos alkatrészekkel) és pl az alap Lambo Aventador meg viszonyításképp PR 700-as. :)

    Régi NFS: Underground érzésem van most, ha jól emlékszem abban is lehetett alázni Peugeot 206-ossal a játék végi Skyline-okat. :D

    Mindenképp kíváncsi vagyok, hogy meddig lesz elég a Golf. Sajnos a fejlődése most nagyon sokáig állni fog, 15 tervrajz választ el a további tuningolási lehetőségétől, de addig is becsületesen minden nap le fogom tolni a tervrajzaiért járó versenyeket és akármikor látni fogok Black Market-en hozzá tervrajzot, legyen pénzért vagy aranyért, veszem. :)

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #154 üzenetére

    Mindenből hagyok minimum kettőt ("tuning dobozokból" egyelőre nem törlök, akármennyi is van belőlük), mert úgy tapasztalom bármire szükség lehet a későbbiekben.
    Itt jut eszembe, hogy raktárra is szórtam már aranyat. :)

    Jelenleg 75 férőhelyes és ezzel most el is vagyok pár napja, 5-10 szabad hely mindig van benne.
    Ez persze izomautók (és további autókategóriák) érkezésével még bővítésre fog szorulni, azok plusz alkatrészeihez is ugye kell majd a hely.
    Szerintem minimum 100-as férőhely simán lesz még nekem, mire teljesítem a komplett játékot, ami ha így halad, kb csak jövőre lesz meg, mert tényleg lassan enged haladni.

    ---------------------------------------------

    @B********: Ezt nagyon jó lenne tudni igen, de azt gondolnám teljesíthető BRZ-vel is, ugyanis igaz, hogy a WRC sokkal erősebb, de az is csak utcai kategória és Golf-ból kiindulva utcai autókat is 5-6 csillagosan fel lehet húzni alap hyperautó PR szintre szerintem.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    Jelentem Tournament-ben megelégszek azzal is simán, ha benne maradok a top 50-ben.
    Innentől már tényleg irreálisan sok aranyat kéne jegyekbe befektetni, hogy top25-ösök legyünk.

    Például 5 db jegy 43. helyezettről csak a 40. helyhez volt elég.
    A versenyeken ugyanúgy 100 méterrel alázom az ellenfeleket célvonalnál, szóval jelen esetben a sok ultrakocka miatt hagyom alább.

    Az is benne van a dologban, hogy valószínűleg túl erős az autóm, mert minden legerősebb ellenfelemnél minimum 50 PR ponttal erősebb volt az autóm, így (szerintem ezért) kevesebb XP-t is adott a legerősebb ellenfél is mindig, mint pl ahogy azt a előző Tournament-nél tapasztaltam (ott gyengébb autóval mentem).
    Itt utóbbiakban 5xx környékén adott a legerősebb ellenfél, míg előző Tournament-ben 7xx körül (azok ellen az ellenfelek ellen nem is tudtam érvényesülni).

    Viszont ha megnézitek, a top 1 helyezett jelenleg szerintem magyar játékos, a nevéből ítélve (Dávid S.). :)
    Erre elég kíváncsi lennék.

    Még Tournament zárás előtt fél órával benézek (pont akkorra fog összegyűlni magától is az 5 jegy), mert top50-ből viszont most már nagyon nem kéne kicsúszni a jutalmak miatt.

    Legutolsó percekben meg a közben összegyűlt 2 egységnyi üzemanyagot beáldoztam, újrapróbálva a szembe forgalmas Chapter 9-es boss versenyt, ezúttal sikerült is (és nem kellett nagy képernyőre kötni a telefont). :)
    További versenyeket itt majd csak a 40-es szint elérése után fog engedni a játék.

    Mára ennyi. :)

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz fery02 #158 üzenetére

    Azért most majdnem sikerült befosnom. :D
    Zárás előtt 20 perccel állítottam be ébresztőt és úgy tűnik ezzel eléggé sikerült kicentiznem a dolgokat, mert le voltam csúszva ötven valahanyadik helyre és konkrétan az utolsó 3 percben sikerült visszakerülnöm.

    Még egy ilyen nem lesz egyhamar, mert kb 500 aranyban van benne az egész.

    És akkor "képet vagy meg se történt":
    KÉP 1
    KÉP 2

  • fery02

    addikt

    válasz Danny365 #160 üzenetére

    Adott persze.

    Összességén szerintem sem éri meg, innentól egy darabig ilyen jegyekre nem fogok költeni szerintem.

  • fery02

    addikt

    válasz Maxtreme #188 üzenetére

    Eddig a 10 versenyéből meglett mind elsőre, bár voltak már szoros pillanatok és látom, hogy az utolsó előtti verseny 74x PR-es autót kíván majd (nekem most 72x- környéki), szóval még nekem is kell azért farmolgatnom majd még a nap folyamán.

    Aranyat nem költöttem eddig rá és kíváncsi leszek, hogy ez így is marad-e majd a mai nap végéig.

  • fery02

    addikt

    Tehát akkor akik még nem nyomták le a Shelby-s eventeket, azoknak érdemes lehet az utolsó pillanatokban befejezni az utolsó versenyt és addig csak farmolni az alkatrészeket, mert így még zárásig nem benzin ellenében kell gyúrni csak erre az autóra és végül ugye az aktuális tuningjával kapjuk meg a járgányt.

    Ja meg a brutál turbó felszerelése előtt, ha van gyengébb turbónk, érdemes lesz azt visszaszerelni és úgy arra rá az újat az olcsóbb, csere eljárással. Így megmarad az erősebb turbónk, ami hátha későbbre jól fog még jönni.

    Ja meg az itteni pénzeket is el lehet szórni ládákra, de azért valami persze maradjon, hogy a késibb kihúzott alkatrészekhez még legyen lóvé azokat beszerelni.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #206 üzenetére

    Ha ezt előbb tudtam volna, hogy hozzácsapódik az a féle pénz a normálhoz, akkor most lehet nem nyitottam volna ki kb 10 db 5-ös láda csomagot, bár végülis az onnan kihúzott alkatrészek nagy részét fel tudtam használni és bőven durván elég erős a hátra lévő versenykhez az autó.

    A raktárban összegyűjtött prototype cuccok (alkatrészek, minták) átkonvertálódnak normál alkatrészekké vagy azok elvesznek?

    10 euró az rengeteg egy szintén izomautóért egy mobilos játékba!
    Még más, erősebb kategóriában is sok pénz lenne.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #212 üzenetére

    Gondolom ezt úgy érted akkor, hogy az autó jutalom mellé némi fix pénz jutalom is jár, mert ha csak az ott összegyűlt pénzünk konvertálódik át, akkor az az én esetemben nem nevezhető éppen egy valag pénznek. :)

  • fery02

    addikt

    válasz alfa20 #216 üzenetére

    Ne add el őket!
    Lehet már persze későn írok ez ügyben, de a GT500 megkapásával egyidőben az ahhoz raktározott alkatrészeket átkonvertálja normál pénzre (nem kizárt, hogy így jobban jössz ki, mint ha egyenként adogatnád el őket).

    ------------------------------

    @Danny365: A montly gold IAP még belefért, de ez az exkluzív Challenger semmiképpen sem.
    Ennyit természetesen nem ér.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz ::Trunks:: #255 üzenetére

    Az haggyán (jó, azért persze az se kutya), de olyat is tudnak, hogy 4x nagyobbat ugratnak, mint mi.
    Többször előfordult már, hogy egyes pályákon, ahol a cél előtt ugratórámpa van, ott szabályosan felettem elrepülnek velem együtt a célba. :D

  • fery02

    addikt

    Nektek is van olyan, hogy egyszer csak beléptek a játékba és úgy vár titeket 5 db Tournament jegy, hogy előzőleg úgy léptetek ki, hogy nagyon nem kéne még összegyűlnie annyinak?

    Ugye ezek a jegyek tudtommal óránként "töltődnek fel".
    Kilépek a játékból úgy, hogy 1 vagy 2 db jegyem van még akkor. Legközelebb, mikor jelzést kapok a full benzinről (legrosszabb esetben 1 óra 40 perc alatt töltődik fel tudtommal), azonnal visszalépek és 5 db jegy fogad.
    Sűrűbben előfordul és szeretnék valami logikai összefüggést találni (mert ugye kihasználni elég jó lenne), de persze lehet csak bug-ról van szó.

    Továbbá a Snoop Dogg-os Challenger-hez tegnap beáldoztam egy 600 aranyas láda nyitást, amiből lett egy 4 csillagos (+1 db bluebrint) járgányom.
    Elég kíváncsi lennék mi sülne ki még egy 600 aranyas ládanyitásból.
    Még lehet kipróbálom az este folyamán, csak azért mégiscsak ez összesen 1200 arany lenne 1 db autóra.
    Bár amikor 3 benzinből 23 másodperc alatt teljesítek versenyt a GT500-al, olyankor mégis csak elgondolkozok, hogy mennyire akarom én komolyan venni a játékot. :)

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz Pistivi #280 üzenetére

    Jaja, annyi aranyam ment el kb nekem egyik korábbi Tournament-re szintén a Golf-fal.
    Akkor sikerült top50-be bekerülni.

    Leginkább a Supra tervrajzok hajtottak, de nem kell azért azzal annyira sietni, szóval elég ide a nyugisabb tempó is és jegyekre költeni esetleg az utolsó percekben fogok, ha látom, hogy azzal még éppen szépet tudnék előre lépni még.

    Más: Veletek is gyakran előfordul, hogy az újrajátszható versenyeken sokszor elfelejti a játék kihúzni az első strigulát, miután elősör teljesítjük az adott versenyt?
    Így ugye a normál 3 helyett 4x lehet újrapörgetni azt a versenyt egymás után.

  • fery02

    addikt

    válasz Danny365 #285 üzenetére

    Az a 200 aranyas szponzoráció eléggé érdekelne engem is, mert azért ugye mégis csak 200 arany, ami leírásod alapján csak úgy magától jönne is.
    Na de sokaknak valamiért nem, köztük nekem sem és ezt volna nagyon jó kideríteni, hogy ez mégis mitől függhet. :)

    Egyéb helyzetjelentés a játékhelyzetemről:
    Tegnap értem el az 50-es szintet és a 13. fejezet 55-ös szinttől nyílik majd meg.

    Szintén tegnapra sikerült a Golf-ot teljesen kimaxolni (minden téren mindenhol 5 csillagos).
    Pontosan 631 PR szintű lett így és úgy tűnik tévedtem azzal a kijelentésemmel korábban, hogy street kocsikkal elvihető valószínűleg a karrier mód 3/4-e, ugyanis ez az autó a 12. chapter kezdeti versenyeiben már Hard szintnek felelt meg, később meg már Extreme fokozatot írt vele a versenyekre.
    Továbbá ebben a chapterben sűrűn volt már olyan buziság, hogy bizonyos PR szint alatt nem enged versenyezni, ezeken csak is a GT500-al tudtam csak indulni.

    Jelenleg nekem sincs a farmoláson kívül sok lehetőségem, jó pár napra énis meg vagyok lőve.

    ------------------------------------

    -secret-: Az a Skyline-os kép nagyon találó! :C
    Supra-hoz meg még 5 db bp kell és el tudom kezdeni végre az ahhoz kötődő Car series ágat is. Szerencsére mire újra frissül a Tournament áruház kínálat, lesz rá bőven pontom.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz B******** #309 üzenetére

    Én azt mondom, hogy még tán akkor is fárasztó tudna lenni a játék, ha versenyek végén mondjuk csak 2 kártya közül kellene húznunk.
    De így, hogy belépek másfél óránként 10 percre, újratolom megint a nulla kihívásos Easy versenyeket és a végén jó, ha szerzek egyáltalán valamit, amit szeretnék...
    Kezdem magam kicsit hülyének érzeni, hogy játszok még ezzel a játékkal. :U

    Más: RX 7-re úgy látom érdemesebb rágyúrni annak ellenére, hogy nem kötődök különösebben érzelmileg az autóhoz. Ugyanis a következő Tournament valamiért megint RX 7-es lesz.
    Átpakolom az eddig olyan szorgosan ápolgatott Porsche-ből a tápolt rare alkatrészeket és egyúttal akkor már igyekszem a Tokiói car series-t is teljesíteni vele, majd mehet minden vissza a Porsche-ba (de lehet inkább majd a Supra-ba később).

    Úgy érzem a közeljövőben az arany költés nálam leginkább a rare alkatrészek autók közötti vándorolgatásában fog kimerülni.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz B******** #317 üzenetére

    Jelenleg a Shelby-vel ott tartok, hogy vagy olyan cuccok kellenének bele, amiket jelenleg csak Loading Dock-ból lehet húzni (amihez nincs pénz, mert mindig elverem Black Market-es autó blueprintekre és alkatrészekbe minta beépítésbe és egyesítésbe) vagy szintén ezek a conversion kit-ek, amikből szintúgy rengeteg kellene nálam is (mindenhez alkatrészhez külön minimum 20 db minta...).

    Szerintem felesleges a játéktól várni a sült galambot és bizony érdemes napról napra lenyomni a kötelező versenyeket a conversion kit-ekért, mert úgy veszem észre bazti ritka az, ha Rare főalkatrészt húz ki az ember és akkor ugye ebből több féle kategória van és egyáltalán nem biztos, hogy ahhoz a kategóriához kap alkatrészt az ember, amihez szeretne.

    Ez a játék ezen ponton durván el van rontva, mert itt még az sem mentené meg a helyzetet, ha ráköltene az ember annyit, amennyit egyébként egy normális konzolos vagy PC-s játékra költene....

    Na meg hol vagyunk még mi a hiper autóktól a játékban? Szerintem itt többünknek csak jövőre lesz kb Huayra-ja vagy Koenigsegg-je legálisan. :D

    Nem tudom, hogy a mobilos Most Wanted mennyire volt haladósabb ehhez képest, mert abba is belekezdtem anno, de aztán telefoncserekor elveszett a mentésem és persze már nem akartam nulláról kezdeni az egészet, szóval azt a játékot sosem játszottam ki.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz B******** #320 üzenetére

    Én nem ismertem a játékot a publikus androidos kiadása előtt, szóval nem tudom, hogy milyennek kellett volna lennie a véglegesnek.
    De ez tényleg kemény, hogy most ott tartok lassan a Shelby-vel, hogy minden alkatrészbe külön 22 db conversion kit kéne és pl a motorhoz valóak, olyan versenyek farmolásával is szerezhetőek, amik 3 üzemanyagot esznek.
    Na, ezeknél simán lehet, hogy belépsz a játékba full üzemanyaggal, 2-4 perc alatt lenyomod a 3 db 3 üzemanyagos versenyedet és a végén nem kapsz semmit, mert olyan "szerencséd" van, hogy mindhárom alkalommal mellé húzol a kártyákból.

    Visual Pontokból elegem van. Mikor olyanokat húzok ki, az felér már egy minimális agyvérzéssel. :D
    Nem akarok VP-ket (van szarásig, mert csak a kedvencebb autókat módosítgatom külsőleg)!
    Alkatrészeket akarok vagy akkor már minimum készpénzt, mert a Black Market-en pillanatok alatt nullázom a kasszát, ha belefutok kívánt blueprintek-be vagy olyan mintákat, amiket egyébként maximum Loading Dock-nál tudhatnék csak szerezni.

    De legalább ma délután meg lesz a Supra, szóval legalább annak a versenyeit el tudom kezdeni, kicsi frissülést hozva a játékba.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz jonnyjoker01 #322 üzenetére

    Későbbiekben bizony lesz jelentősége a pénznek, majd rájössz te is.

    Egyrészt a Black Market, másrészt meg a későbbi alkatrész átépítések egyik kocsiról a másikra.
    Utóbbinál az a gusztustalan, hogy ha Rare alkatrészt akarsz átpakolni másik járgányra, az csak aranyért fog menni.
    Ma döntöttem úgy, hogy a Porsche-met lebutítom, cserébe az RX 7-et feltápolom a leszerelt alkatrészekkel, és nem számoltam pontosan, de 300 aranyamba biztosan belekerült és emellett elég sok pénzbe is fájt a dolog.

    Sajnos ebben a játékban nem jövedelmező, ha az ember személyes kedvenceit fejlesztgeti.
    Pl tőlem messze áll az RX 7, de most mit csináljak, ha Car series versenyekhez (tokiói ág) feltétel lesz?
    Legutolsó verseny hiányozna és persze, hogy még így is rengeteget kéne farmolni, hogy fel tudjam húzni a megfelelő PR szintre azt az autót.
    Aztán ha megvan az az utolsó verseny, mehet az autó a padlásra, előtte kipakolni belőle az alkatrészeket újabb súlyos aranyakért és átpakolni egy másik autóra.

    Közben ahogy gyűlik az autó, egyre többet kéne farmolni...
    Áhhh, szar játék ez gyerekek, én mondom. Lehet még most kéne abbahagyni, mikor még nem annyira fájna az eddigi 2 hét óta megszerzett mindenség.

    Ja, Supra meglett.
    Kettő csillagosan kapjuk az autót és persze további tervrajzokat szintén csak Tournament store-ban lehet majd hozzá szerezni, sehol máshol. Pffff... :D

  • fery02

    addikt

    válasz Maxtreme #328 üzenetére

    Szerintem egyébként külföldi, esetleg hivatalos fórumokon is lehet ezzel az iszonyat vontatott játékmenettel kapcsolatban elég botrány és valamit EA csak kezdeni fog a játékkal, mert így nagyon gyorsan meg fogják unni az egészet az emberek.

    Nagyon bizakodó vagyok egy későbbi frissítésben, ami majd változtat ezeken a dolgokon.

    Kezdetnek pl örülnék annyinak, ha az alkatrész átszereléseknél lenne olyan opció, hogy bizonyos perceket, órákat kelljen várni ahelyett, hogy instant történjen a dolog pénzért vagy aranyért és persze emellett ugyanúgy megmaradhatna a lehetőség, hogy gazdagabbak és/vagy türelmetlenebbek fizessenek, mint ahogyan most.

  • fery02

    addikt

    válasz bostone #331 üzenetére

    Teljesen igazad van és egyetértek. Főleg ez a nagybetűvel írt "KISORSOLJA" szó tetszik.
    Ha fixen megkapnánk azt, amit szeretnénk, akkor még azt mondom nem is lenne különösebb probléma (vagy ha engedékenyebb akarok lenni, akkor legyen csak 2 kártya, a 3 helyett).

    Azért közben megint elkapott az ékszíj és Tournament-ben a top50 határán vagyok. :D
    Ha már sikerült ma elb@sznom rengeteg aranyat az RX 7-re, akkor mit még néhány 100 db. Kihasználom az autót, ahol tudom.
    Bár itt már elég kemény ellenfeleket ad be a játék, lehet nem sikerül majd bennmaradni még egyszer a top 50-ben.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz bostone #333 üzenetére

    Köszönöm! :)
    Ez a játékba belepörgés egyébként nem valami pozitív tulajdonságom sajnos, nem vagyok rá büszke. :)

    A játék meg állítólag S6-on is erősen recés, szóval itt igen is a játékkal van valami.

  • fery02

    addikt

    válasz bostone #335 üzenetére

    Hatalmas köszönet ezért a videóért! :R
    Muszáj voltam egy ültő helyben végignézni. Mennyi szép emlék...

    Grafikai eltérésekre meg készülékek között eléggé kíváncsi lennék.
    Pár napja láttam egy videót egy iPhone 6S-ről és egyáltalán nem tűnt kiemelkedőbben szebbnek a játék, mint ahogyan android-on kinéz (pl nálam LG G2-n).
    Majd keresgélek ebben a témában is különböző készülékeket érintő összehasonlító videókat, mert felkeltette a kíváncsiságomat. De ez mind már csak napok múlva lesz.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz jonnyjoker01 #349 üzenetére

    Eladtad a gyenge alkatrészeidet? Nagy hiba volt valóban.

    Pedig szívesen látnék garázsban egyes kocsikat téglákra pakolva, üres motortérrel, mert kéne másba a cucc. :)
    Sajnos ez az elképzelés itt nem működik.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    Engem az érdekelne most leginkább, hogy Car series-nél amely eventeknél megvannak adva, hogy milyen autókkal lehet indulni, azok közül akkor mindet fel lehet-e húzni olyan PR szintre, amivel engedi az ottani utolsó versenyt?

    Csak mert akkor nem foglalkoznék pl a régi Bömös tuningolásával (ezzel biztos nem kéne foglalkoznom), nem érdekelne a Challenger SRT8 sem, hanem koncentrálnék azokra az autókra, amik biztosan szükségesek.

    Lehet van már erről a mobilos NFS-ről is valami féle külföldi wiki, majd nézelődni kell.
    Csak mert tényleg nem örülnék annak pl, hogy húzom-húzon a WRX-emet, majd az East vs West eventnél az utolsó versenyt beszopom, mert oda már nem lenne elég az autó full tuningos állapotban sem, hanem szépen kezdhetném el az SRT8 gyúrását.
    Szóval értitek miért fobtosan a fentiek. :)

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz dejaris #366 üzenetére

    Tehát oda akkor pl mindenképpen szükséglet az 5 csillagos Subaru? Ezt kitapasztaltad? Elég sok BP-t kéne még szereznem az 5 csillaghoz.
    Utolsó mondatora reagálva meg én is így gondolom a dolgot.

    ---------------------------------------

    @B********: Én meg úgy nézem a Car series-eket, hogy mely autókat hagyhatom figyelmen kívül.
    Például az SRT8-nak nincs saját ága és ahol szerepel is, ott más autóval is helyt lehet állni, aminek ráadásul van saját ága is (WRX ugye).
    Alig várom, hogy meglegyen az új Bömös, mert azzal valszeg sokáig fogok erősebb tuning nélkül aratni a Laser Beamers eventeken, lévén, hogy a régi Bömössel nem foglalkoztam szinte semmit sem, így azzal ugye nem is tudtam ott mélyre jutni.
    Önmagában az az event egy ültő helyben hozni fog egy komplett szintlépésnyi XP-t majd.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz dejaris #372 üzenetére

    Nem te fogalmaztál rosszul, utólag visszaolvastam és én voltam figyelmetlen. Konkrétan a válaszodra kérdeztem rá, nem tudom hogyan sikerült. :D

    Sok értékes infót adtál most nekem, köszi érte!
    Tehát akkor a 4*-os Subaru nem csak a saját eventjére lesz elég, hanem az az East vs West-re is, ez tök jó.

    Egyelőre a Fiestdáa gyúrok, de csak azokra az alkatrészekre elsődleges prioritásban, amik jelenleg a WRX-en csak zöldek.
    Így majd ha már nem kell a Fiesta, megtakarítok majd időt (mivel közben a Subaru-hoz nem nyúlok) az erősebb alkatrészek áthelyezésével.

    Tokioi utolsó versennyel pont reggel végeztem, de megvárom, míg lesz 4*-os Suprám és majd akkor fogom átköltöztetni arra az alkatrészekhez.
    Majd pedig ha a Supra nem fog már kelleni, vissza minden a kedvenc Porsche-ra és már azon is fog maradni minden erősebb abban az autó kategóriában.
    Csak brjam majd ezeket arannyal.

    Egyébként szerintem ezzel a Car Series móddal lehet a leghatékonyabban mérni tán, hogy ki mennyire kocka ebben a játékban. Akinek a legtöbb ág áll 100%-on (9x% egyáltalán nem számít), azé az elismerés. :)

  • fery02

    addikt

    válasz bostone #382 üzenetére

    Korábbi mobilos autós játékokban mindben döntögettem, el is ítéltem valamennyire a tapicskolós kormányzást (ha már van giroszkóp a telefonokban gondoltam).

    Aztán ez a játék alapból tapicskolós irányítással kezdett, boldogultam is vele és végül így hagytam és nem gáz ez.
    Főleg azért is jobb így, mert ezt az autós játékot már nyílvánosan is nyomom, nem csak közösségtől elzárva otthon és így nem annyira nézik hülyének az embert azért mégse. :)

    Alkatrészeket meg még mindig úgy lehet költöztetni, hogy először a forrás autón kell lecserélni másikra az adott alkatrészt és úgy válik csak szabaddá a kívánt cucc.

    Más: Sikerült ma full benzinból játszanon 6 db újrajátszós versenyt. Egyik alkalommal sem sikerült azt húzni, amit épp szerettem volna.
    Ez egy szar játék.

    [ Szerkesztve ]

  • fery02

    addikt

    válasz -secret- #390 üzenetére

    Utóbbi időkben már meguntam, hogy mindig találgatok és inkább már csak egyszerűen sinán csak rábökök arra a kártyára, ami alatt pillanatokkal korábban az szerepelt, amit szeretnék és így előfordul olyan is, hogy sorban azt sikerül kihúznom, szóval ugyanott maradt az adott dolog.

    Ez persze mind csak egy hatalmas véletlen valószínűleg, mint ahogy az is, hogy full benzinnyi időtartam alatt semmit sem sikerül kihúzni, de az olyan tényleg lelombozza az embert.
    Legalább észlelné ezt a játék és mittomén, vígaszul adna egy free Loading Dock kártyát, amiért ilyen szerencsétlenek voltunk. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák