- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen GPS-t vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 2 Pro - egyszerűen gyönyörű
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Magisk
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
313313 #30231 üzenetére
Hát persze, az is tök evidens, hogy egy dominós vesz egy előfizetéssel egy telefont, és a dominóját használja, az előfizetést meg hagyja nem lebeszélve, csak úgy, feleslegesen. Valóban kifejezetten tipikus helyzet. (Biztos van 1 ilyen lüke az országban, őt ki kell tüntetni valami citrom díjjal.)
Szerintem bárki számára egyértelmű, hogy ha havidíjas konstrukcióban vesz telefont, akkor a havidíjas csomagnak havidíja van. Ami az előfizetés, tehát a szolgáltatás havidíja, ami a szolgáltatásra használható el és nem a készülék ára. Ezt szerintem ennél érthetőbben nem lehet leírni, ha bárki is úgy gondolja, hogy az előfizetés díja a telefon ára, akkor azt innentől mélységesen sajnálom.Ha mégis vannak ilyenek, akkor nekik bónusz kérdés, hogy ha csak simán egy előfizetésre fizetnek elő, és nem vesznek készüléket, akkor a havidíjat minek az ellenértékeként fizetik ki? A nem létező készülékért?
Vagy ha vagy vesznek készüléket, de nem részletre, akkor a havidíjat szintén a telefonért fizetik, ugye?Sajnos ez az irracionális gondolkodás szerintem sose fog kikopni a fórumozók fejéből.
Mellesleg a probléma másik része abban áll, hogy előfizetésre sincs pénzük, nem hogy telefonra, de azért olyan készülék kell, amin bár le kell tiltani az adatforgalmat, meg beszélni nem nagyon lesz pénze, hogy ne szívja az egyenleget, de villantani azért lehet vele. Azaz 2 év alatt kicsönget 100-200 ezret a telefonért, amivel menő lesz, meg lehet vele kütyüzni, csak épp telefonálni, meg netezni stb nem fog vele, mert arra nem lesz pénze. Lehet hogy nem is baj hogy az ilyen gondolkodású embereket nem tudom megérteni. Kocsit is biztos azért vesznek, hogy ott álljon a ház előtt, mert szépen mutat. Bár menni már nem tudnak vele.
-
erdoke
titán
válasz
313313 #30231 üzenetére
Tehát ha autót vesz valaki, és nem tudja, hogy az üzemanyag és a szervizelés költség a járgány árán felül értendő, akkor logikus, hogy az egészet egybe számoljuk?
Te magad írod, hogy "meglévő előfizetéshez/kártyához vennék a telefont". Ők eddig nem fizették ki a havidíjat, most fognak szembesülni vele, hogy nem ingyen lehet telefonálni és mobilnetezni?
Azért, mert vannak lámák, nem feltétlenül kell mindenkit hülyének nézni... Aki a szükségesnél nagyobb díjcsomagra ír alá 2 évet, az pedig meg is érdemli.Szerk: Mutass már egyetlen embert, aki aláírt 2 évet, és utána egy percet se telefonált, tehát 100 %-ban bukta a 24 hónap előfizetést. Mert ha 1:1-ben hozzácsapod a telefon árához, az pontosan ezt jelenti.
-
válasz
313313 #30197 üzenetére
amennyiben holnap sem adnak érdemi infót - pláne ilyen hivatkozással, hogy nyaral az az illetékes, aki anno átvette a telefont garis ügyintézésre -, én e-mail útján is megkeresném a szolgáltatót, és kérnék tájékoztatást, annak nyoma van, végszükség esetén másolban kapná a felügyeleti szerv is adott levelet, illetve rögzíteném a hosszas és problémás ügyintézést a vásárlók könyvébe, persze teljes részletességgel, a nevetséges lapsszolással a nyaraló kollégára vonatkozóan...stb.
-
válasz
313313 #30195 üzenetére
szia,
ilyen a mesében sincs, hogy csak az tud(na) infóval szolgálni, aki korábban átvette a készüléket, viszont most nyaral, ezért jelenleg nincs további infó...
valóban csak törekedni kell a jogi szabályozás szerint a 15 napra, de az nem jelenti azt, hogy különösebb indok nélkül üljenek rajta dupla, tripla...stb intervallumot, szóvá kell ezt tenni - pláne ilyen ügyintézés mellett, hogy más illetékes nem tud/akar róla infóval szolgálni -, végszükség esetén írásos megkeresés, esetleg vásárlók könyve.
amikor visszakapjátok, akkor alapos tesztelés, ha esetleg negyedjére is leadásra kerülne azonos hibával, akkor a jegyzőkönybe azt kell írni, hogy cserét kértek, mivel a sokadik javítás sem oldotta meg adott hibát, ezért abban már nem bíztok! -
kengyel
nagyúr
válasz
313313 #28602 üzenetére
Pesten lakom ,és 100%-os szokott lenni a térerőm. A készüléket GSM hálózaton használom, még azt sem mondhatom hogy keresget, vagy ugrik a hálózatom. Valószínű hogy be kell mennem, és majd ott eldöntik mi legyen
Csak azt nem igazán szeretném ,ha még rosszabb készüléket kapnék vissza a végén. Amibe már egyszer belenyúlnak, már nem lesz olyan mint a gyári .
(#28603) pietrasko Pontosan ma délelőtt azt tettem ,amit te most leírtál. Neked is volt hasonló hiba ?
Ha valakinek jelentkezett ilyen ,írja már meg hogy orvosolták ha bevitte a szolgáltatóhoz.
-
St3ven
addikt
válasz
313313 #27911 üzenetére
Egy S40-es érintőképernyős Nokiában semmi gond nincs vele.
Vagy még jobb, ha a következő újraindulás után, le se adom a szervizbe, hanem kérek egy SIM cserét. Úgysem csinálnának mást, mint megint (most már harmadszor) ráhúznák ugyanazt a szoftvert.
Bár úgy hallottam, ezek az újabb SIM kártyák nem olyan jók, többet fogyasztanak vagy valami hasonló.
-
St3ven
addikt
válasz
313313 #27909 üzenetére
Az a baja, hogy asztalon fekve vagy éppen a zsebemben néha gondol egyet, és újraindul.
Vagy legutóbb hívás közben, amikor éppen kihangosítóra akartam tenni a beszélgetést.A telefon nincs rootolva, gyári rom van rajta, semmi tuning, és csak a Play-ről leszedett 8 darab megbízható app van feltelepítve. Próbálkoztam már a gyári adatok visszaállításával és szakszervizben szoftverfrissítéssel is.
Ritkábban ugyan, de bejövő hívás esetén is jelentkezik egy furcsa dolog; csak csörög a telefon, és a zárképernyőt mutatja, amit nem lehet feloldani, így még azt sem látni, ki hív. A telefon semmilyen érintésre nem reagál.
Aztán - amikor még mindig rezeg és a zárképernyőt mutatja - a kikapcsoló gombot hosszan nyomva behozom a kikapcsoló menüt, ott nyomok egy vissza gombot, erre visszatér a főképernyőre, ahol valami "phone alkalmazás leállt" szöveg fogad, leokézom, majd nyomhatom be a pin kódot, azaz teljesen eldobja a hálózatot...
Az az igazán kellemetlen, hogy azt sem tudom meg, ki keresett, ugyanis nem kerül bele a híváslistába, miközben a hívott félnek úgy jelzi, hogy kicsörgött, de nem vettem fel.
-
1430
senior tag
válasz
313313 #22641 üzenetére
Az "ALAPNET" kulcsszó csak a túlforgalmazási díjas díjcsomagoknál működik (pl. MédiaMánia). A Mozaikhoz (és más, adatforgalmi díj mentes díjcsomagokhoz) csak ügyintéző tudja visszaállítani az alapcsomagot. Szóval telefonálj be.
Zolar
Ez csak akkor működik (azonnal), ha legalább arany szintű a Domino szám. -
bajusz15
senior tag
válasz
313313 #21337 üzenetére
1700Ft valóban jó + nettel + 3 számért ingyér, de 70es hívni nem.
Igen én is valami TG Value telefon megoldásra gondoltam. Vagy a Domino 5, ahol 560 időszaki díjat megspórolnám, mert nem vagyok telefonálgatós, mint említettem, 70-80% telefonálás vodás irányba zajlik ( vodához pedig nem megyek)
KösziSt3ven Nem szeretnék, pontosabban mindegy, csak nekem pl nem érné meg a havi 3200as mozaik sem, mert 2 havonta telefonálok annyit..
-
Foose
addikt
válasz
313313 #21126 üzenetére
Hát ez elég szomorú. Amiatt váltottam szolgáltatót,mert nagyon régóta voltam Telenoros. Gondoltam a T-nél már azért komolyabb a minőség,és bár percdíjban 2ft-al drágább a mostani csomagom,(mint a telenoros volt) azt hittem jól járok vele. Főleg hogy 2 hónapig csak 90ft. Lehet érdemesebb lenne akkor netre a telenoros karimat használni??
Francba,ezt jól megszívtam...
vgyuri Meg van még a telenoros karim,nem akarok másikat. De akkor a telenoros nettel jobban járok,mert ugyanannyi az ára,és a forgalom is,csak nem tud lassítani. Na most akkor melyikről mondjam le a netet? -
atillaahun
veterán
válasz
313313 #20718 üzenetére
Én ma Miskolcon délután 2 körül próbáltam hívni egyet, de visszhangzott, meg szaggatott is rendesen, nem nagyon találkoztam még ilyennel. Bár nekem ezt 3G-n játszotta. Délben viszont rendbe volt a hívás.
Fogalmam sincs igazából, én első körben azt hittem a telefonon szarakszik valami, mert a WiFi is be-be kakált. -
Soulfly842
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Háztartási gépek
- Milyen videókártyát?
- Kutya topik
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mazda topik
- A Bosch szerint Európának nem kellene az AI-t a halálba szabályozni
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H370 i5 9500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG be quiet! 650W
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
- Bomba ár! HP ZBook FireFly G8 - i7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD Touch I Nvidia 4GB I Cam I W11 I Gar!
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest