- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz rob210 #50599 üzenetére
Én csak kipróbáltam.
Tudom hogy nem erre való. Csak kíváncsi voltam mégis mit bír mert amióta nálam van sose mentem vele 120-nál többel. De mivel amúgy nagy részt városban hajtom éreztem rajta hogy most jót tett neki hogy kicsit ki lett taposva.
Amúgy most van fent aprón egy Clio 2 2000-es évjáratú, 2.0 16v-s. Csak szerintem sok érte 820k. És a váltónak van egy kis baja. Mondjuk ad hozzá állítólag rengetek alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #50597 üzenetére
Hajtsátok csak gyilkoljátok, meg kell élni valamiből a gépműhelyeknek.
Annak a motornak 150 felett minden km/h gyilkosság.
Szétforog elcsattan valami és kuka a blokk.
Nem erre van kitalálva. Vegyetek 2.0 ha 150 felett akartok haladni.Renault power
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Gabady #50596 üzenetére
Ennél a motornál ami nekem van sokan a 180-190-et elérték vele de az a max és piszkálásmentes motorral.
Én 160-ig toltam de éreztem hogy még gyorsulna csak épp már elfogyott az út (ingyenes autópálya szakasz, már jött a lehajtó).
De amúgy szerintem az energy motortól jó az a 170 főleg hogy mennyi km van benne.
Smoke some weed nigga!
-
Gabady
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #50592 üzenetére
Nekem 1.4 energy motoros Megane 1 volt az alany, JB váltóval. 110nél forgott kb 3000-et. Amúgy ennek a motornak kb ennyi a vége....
[kép]*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #50593 üzenetére
Tehát az autómata váltóban szeretnél olajat cserélni jól értem?
A cuccokat megveszed hozzá, vagy te csak a kocsit hozod?Ha gazdagrét megfelel.....
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
A legkézenfekvőbb jut néha utoljára az eszembe
Szóval keresek valakit, aki le vagy ki tudja nekem cserélni az olajat és a szűrőt (vagy meg tudja mondani, hogyan kell, akár forrásmegjelöléssel: itt nézd meg ezt) az automata váltómban. A helyi Renault lepattintott, hogy "jójaz, örökélet, nem bántjuk, amíg nincs baja" , az itteni szervizekről meg rémtörténetek jönnek elő.
K4JB713 a motor, a váltóról (még) csak annyit tudok, hogy 4 sebességes Renault csoda.
Elmegyek vidékre is ha kell (Székesfehérvár), de nyugodtabb lenne a lelkem, ha megtörténne a csere.
Vannak mellékelt számlák a kocsihoz, de amikor leellenőriztem ezt-azt...hát, találtam furcsa dolgokat.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Wiz Khalifa
veterán
-
Gabady
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #50589 üzenetére
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Wiz Khalifa
veterán
No a légzsák kijelzésem megszűnt. Ugye én oldalt bizgereltem meg a csatikat meg kontakrtspréztem. De azt nem tudtam hogy az ülés alatt is van csatlakozás. Azokat ma széthúztam, kicsit megfújtam szájjal, meg megtöröltem, összedugtam és elmúlt a légzsák kijelzés.
Amúgy ebben az 1.4 8v-ben az a normális ha 130-nál 3900-at forog kb?
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz imibogyo #50584 üzenetére
Igen ezt mindegyik típusnál, muszály oda tenni ahol van.
Viszont ha alulról cseréled, úgy könnyebb.
Kel valaki aki felülről írányítja, hogy merre tapogasd és te meg alulról nőgyógyászkodsz.Én is miádom amikor ezt kell cserélni, de nekem már rutinosan tekeredik a kezem a cél felé.
Renault power
-
eTrade
tag
válasz kirjak #50571 üzenetére
Lenne pár kérdésem a "régi" 3-as Megan-al kapcsán.
Mik voltak a személyes tapasztalatok vele?
Itt főleg a motor- és a szélzaj érdekelne + az is hogy a hátsó lábtér mennyire kicsi?Gondolom megbízhatósági szempontból nem volt rá sok panasz, mert az új kocsid is Megane lett.
-
imibogyo
veterán
válasz rob210 #50578 üzenetére
Csak egyfajta "erre vigyázz" hozzászólásokra lettem volna kíváncsi. Van-e valami buktatója a cserének, vagy olyasmi amire érdemes külön odafigyelni, hogy ne utólag legyen, a "ja, hát igen azzal vigyázni kellett volna"...
-
TayRol
nagyúr
rob210, köszönjük a mai segítséget!
-
imibogyo
veterán
válasz Shamat #50575 üzenetére
Nekem most ugyanez volt Twingoval. Jeladó ki, alaposan megtakarít (WD40 + féktisztító, de mind a kettőt alaposan le kell mosni, mert megehetik a műnyagot/gumit), visszarak és azóta pöcc-röff...
Már csak azt a nyamvadt Km jeladót kellene kicserélnem, de mivel itt sem tudott senki semmi okosat mondani, szerintem marad a szerelő...
-
Shamat
aktív tag
válasz rob210 #50574 üzenetére
A belsô világítás izzói vibrálnak, minden esetben amikor felkapcsolom ôket. Mindegy, hogy alapjáraton jár a motor, vagy "száguldozok" vele, vagy csak simán gyújtás nélkül mondjuk kinyitom az ajtókat. Ezen kívül más nem csinálja ezt, hibátlan a mûszerfal világítás és a fényszórók is.
A nemindulás jobban zavar, azt mindenképpen orvosolni akarom sürgôsen.
Start gombot nem kell nyomva tartanom, elég egyszer megnyomnom és indul is, amikor úgy dönt, hogy nem, akkor csak teker és újra meg kell nyomnom, hogy ne tekerjen tovább... Remélem találok egy hozzáértô szerelôt Miskolc környékén aki megoldja nekem. A jeladó tippet addig is köszönöm.
Valóban komoly a gép, imádom a hathengert.DEAD LIKE ME
-
rob210
Topikgazda
válasz Shamat #50573 üzenetére
Ez a vibrál ez hol és mi vibrál?
Lehet kontakthibától kezdve haldokló generátorig bár mi.
Mikor csinálja, pontosan mi az ami villog, csak álló helyzetben vagy menet közben is.Az egy komoly gép szeret inni de megy is mint a barom
A nemindulás meg valószínűleg a felső holtponti jeladó lesz, vagy a kártyaolvasó kopott.Renault power
-
Shamat
aktív tag
Sziasztok.
Friss Laguna tulaj vagyok, imádom a gépest, két dolog zavar mindössze. Az egyik, hogy vibrál/pulzál az összes belsö világítás, illetve néha nem akar indulni, csak teker, ilyenkor kártya ki majd újra vissza általában megoldja és pöccre indul. 3.0 V6 az autó, már ha ez számít.
Valami ötlet esetleg? Elviszem majd valami szakihoz, de addig is hátha valaki találkozott már ilyennel.
Válaszokat elôre is köszönöm.DEAD LIKE ME
-
Tom5
addikt
Üzemmeleg motornál nem kapcsol be a hűtőventim. Csak ha megforgatom. Akkor is kb 2x-3x-ra. De utána megy szépen. Mi halódik/vagy ment tönkre?
-
rob210
Topikgazda
válasz roseane2004 #50559 üzenetére
leveszed a kereket kitekered a kormányt és belenézel a féknyeregbe, egy erős lámpával megvilágítva a két pofát látni fogod, hogy mennyire vannak elkopva, de ez rohadtul nem szakszerű és én nem is avaslom.
A fék nem játék, ha nem értesz hozzá, nézesd meg.Nem bántás életet menthet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #50557 üzenetére
Jó a tolómérő is, de ilyenkor Egy egy alátétet tegyél be alá, hogy a tárcsa közepét mérd és na a perepemt ami esetlegesen kialakul a szélén, és közepén a fékező felületnek.
Ezt természetesen utána levonod a mért vastagságból és összehasonlítod a gyári minimum értékkel ami típusonként változó ha kell szólj megnézem a tiéd.Renault power
-
veterán
válasz DonThomasino #50557 üzenetére
Arra figyelj, hogy ha válla van ,a tolómérővel nehogy falsot mérj!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #50553 üzenetére
Meg kell mérni a falvastagságot.
Tárcsa és fékbetét párosítástól függően akár 3,4 betétet is megehet egy tárcsa.
Az a kérdés mit mivel raksz össze.
De mondom meg kell mérni ha jó a tércsa mehet az új betét és kész.Renault power
-
DonThomasino
veterán
válasz rob210 #50546 üzenetére
Egy valeo t vettem azt hiszem a tárcsa Brembo vagy Textart azért is kérdeztem.
Elvileg 2 garnitúra betétet bír el egy tárcsa?
A szerelő szerint még épppen visítva elbír egy új betétet.
Honnan miből lehet ezt megállapítani ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #50526 üzenetére
Nem vagyok szakértő. Csináltam képeket. Összedobtam egy albumot, benne a szerelőnél készült képekkel, illetve a régi csapágyról is vannak fent képek. Mondjátok meg, szerintetek mennyire voltak leharcolva!?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gkawka
tag
Nemrég volt szó a kerékcsavarokról és úgy tűnik nekem is szükségem lenne egy új szettre, amihez kapcsolódóan lenne pár kérdésem.
Eddig ugyanazok a csavarok voltak téli-nyárihoz (így vettük), de utolsó cserére nagyon rászorult és a gumis azt mondta, h a jelenlegi csavar a lemezfelnihez van és az aluhoz kéne másik fajta.
Melyik fajta kell a könnyűfém felnikhez a kúpos vagy a fix 60°-os?
Ez jó lehet: link? /MI ph2 Grandtour/
Honnan érdemes beszerezni baráti áron?-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
kirjak
aktív tag
Üdv újra !
Megane 4-esem be lett járatva, 7500 km nél jártam ma. Egy Peugeot 407 folyton agárkodott mögöttem , gondoltam kipróbálom hogy megy a kicsike, átkapcsoltam sport fokozatra majd go....
130 nál kezdett erőteljesen eltűnni majd raktam egy hatodikat de 160 nál már szinte sehol sem volt a tükörben.NAGYON KOMOLYAN megy ez az 1.6 dci sport fokozatban. Komolyan elgondolkodtam a GT verzión!
[ Szerkesztve ]
A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T
-
rob210
Topikgazda
Ez egy 2 literes szívó motor.
Hidd el, hogy megiszogatja a magáét.
Vezettem tudom, nem véletlen mondom.
Ráadásul én nem vagyok egy kimondott versenyző típus, de nekem benyalta a 11 litert egy Árpádhíd, végig a Hungárián, ki az M7es re, majd le a Velencei tóhoz szakaszon.
Amibe lássuk be autópálya is volt, de a Hungáriás szakaszon egésszen a lágymányosi hídi, 1 óra 12 perc volt az út.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #50542 üzenetére
Fékbetétből, érdemes minőséget venni, csakúgy mint tárcsából, nem annyival drágább, viszont életet menthet.
ATE, Zimmermann, Textar, amiket én merek javasolni.
Renault power
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #50542 üzenetére
Féktárcsához nem kötelező azonos márkájú fékbetétet venni.
-
eTrade
tag
válasz Gabady #50532 üzenetére
Huhhhhhh... kár a kocsiért, de az a legfontosabb hogy jól vagy.
Pont az ilyen és hasonló esetek miatt szoktam ideges lenni, amikor valaki a megengedett sebességnél jóval (!) gyorsabban tolja le az autópályán a többieket.
Soha nem lehet tudni előre, hogy mikor kell hirtelen vészfékezéssel megállítani az autót. Olyankor a "csak" 130 km/h (+ -10%) is nagyon próbára teszi a fékeket, abroncsokat és az emberi reakciót.Nekem is volt már pár hasonló vészfékezős helyzetem. Egyszer csak egy kocsin múlt, hogy nem az én autómba hajottak bele... és azon az utamon 30-40 percel később volt még egy baleset.
Utána újra torlódás és miközben lépésben lehetett haladni hátulról levillogott valaki hogy gyorsabban. WTF?
Na, ezek után már inkább közúton folytattam az utam, annak ellenére hogy ott ugye már szembeforgalom is volt.[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
A fékbetétből csak olyan márkájút vehetek amiilyen a tárcsa,
vagy bármilyet?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #50540 üzenetére
Az esetek 80%ában pályázok, maradék 20% város, illetve a munkahelyem fizeti a bejárást.
1.6-os motoros M2 átlag 6,5 körül elmegy, ebből gondoltam.... Majd ha szemlére kerül a sor, lecsekkolom a fedcompot.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #50533 üzenetére
Melyik dimenzióban?
A kétliteres benzines motor nagyon jó, megbízható, de az aki 7-8 literrel eljár az vagy csak autópályán közlekedik, vagy hazudik.9-10 liternek is jó lesz az, és egy városi araszolgatás közben a 12-14 litert is képes meginni.
Ezért is írtam, hogy ha tudod itatni akkor jó választás.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Gabady #50535 üzenetére
Hali, okoskeréknél annyi a trükk, ha vétel után vezérlést cserélsz, akkor azt is cseréld.
Ahogy nézem, a 2.0benzinre valóban ír kéttömegű lendkereket. Bár benzinesben nem tudom, hogy mennyire venni észre a hibáit, dízelnél a következők a tünetek: ha nem kinyomott kuplunggal állítod le, a leállítás pillanatában tompa, fémes zörgést hallasz előröl (valami hasonló, mintha valami leesett volna). Illetve alapjáraton (főleg melegen, amikor már beáll az alapjárat) a kasznit is tudja rázni. Illetve nagyon kis gázzal vagy gáz nélküli tolatásnál, rángatózik össze-vissza és a legelőször említett fura zörgést hallod a lendkerék irányából.
Illetve benzinesnél, főleg egy ilyen szívónál azért elég nehéz tönkretenni, sokkal tovább bírja, mint egy dízelnél.(#50536) orosziem81: nem munkahelyi, hanem üzemi baleset.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #50536 üzenetére
Meglátjuk... állítólag jó a nő biztosítója, a dolog már elindult, remélem nem 100e ftot fognak adni érte.
Igen tudom, már a munkahelyen intézkednek az ügyben.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
roseane2004
csendes tag
válasz Gabady #50535 üzenetére
Hopsz benzines..Nincs reszecskeszuro,csak most kezdtek el benzines motorhoz is csinalni.De ezt nem erinti az erintett autot.
A kerdeseidre nem tudok valaszolni minek mi a jele, mert laikus vagyok a temaban, csak sokat olvasok
De nekem sok egy millio egy 10en eves autoert.
1.6 16v szelepes is megvan 100le, 100le feletti motorba rakjak a kettostomegut szoval nem uszod meg azt, ha meg valos az a 150e km akkor majd most erik meg a sok alkatresz nagy szervize. -
orosziem81
tag
válasz Gabady #50532 üzenetére
Részvétem a történtek miatt, valóban nagyon szép autó volt.
Gondolom a biztosító igen csekély összeget fog adni.Én a tiednek a szedán változatát használtam, mikor frontális ütközésben totálkáros lett.
Ha meg munkából hazafelé mentél, akkor ez munkahelyi balesetnek számít.
-
Gabady
aktív tag
válasz roseane2004 #50534 üzenetére
Igen, az okoskereket és a kettőstömegűt hallottam. 1.6 is hasonló finom ?
Kettőstömegű hány km után csereszavatos és milyen árulkodó jelei vannak ? Illetve az okoskeréknél mire kell odafigyelni ? Részecskeszűrő nem csak a dízelekben van ?[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #50531 üzenetére
Azzal nem lenne baj, olyan 7-8 liter körül eszik. Kérdésem inkább arra irányulna, hogy milyen ez a motor, és mire figyeljek oda M2 esetében.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz eTrade #50530 üzenetére
M5 autópályán melóból hazafele menet az örkényi pihenő után feltorlódott a sor, mind a külső és mind a belső sávban. Az előttem haladó kisteherautó egy nagyobbat fékezett, aminek hatására én is, amit a mögöttem haladó vagy nem, vagy már csak későn vett észre és belém szállt, majd beletolt az előttem levő kisteherbe. Személyi sérülés szerencsére nem történt, én a derekam, nyakam húztam csak meg, úgyhogy ezen a héten pihengetek. A "mi" tempónk kb 20km/h lehetett, a mögöttem haladóét kb 80km/h-ra saccolták. Akkorát kaptam hátulról, hogy az üléssel elfeküdtem, a háttámlám a hátsó ülés fogta meg.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
Köszi mindenki, de sajnos tárgytalan lett a dolog, mert pénteken munkából hazafele menet az autópályán lezúzták az autóm, totálkár lett.
Nagy kár érte, mert nagyon egybe volt a gép, imádtam...
[kép]
[kép]Kérdés:
Mivel autó muszáj, ezért nézelődök ezerrel és ez a hirdetés tetszik, már beszéltem is a tulajjal. Svájcból behozott autó, elv. valós km, és a tulaj egy bmw e46 miatt adja el, mert két dudás egy csártádban ...
Mit kell tudni erről az f4r motorról ? Ha jól láttam ez a motor van turbósítva is, ergó birhatja a strapát...https://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_limousine_2.0_dynamique_6_fok._valto._digit_klima-11083905
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #50523 üzenetére
Korrektnek néz ki.
A materiát sose bánd, ez dekli tömítés csak "folyékony" az lett volna a legjobb ha mást nem is rak.
Így nem fog pár száz kilométer után szivárogni az olaj, mert a gyári tömítések mind elvetemednek annyit, hogy elkezd az összes ereszteni.A meghúzási érték a gyári szóval ha ennyin van akkor jó.
Renault power
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50524 üzenetére
Nah az jó, tőlem kérdezte a szerelő, hogy mi legyen. Ezek szerint jól döntöttem, igaz azóta még nem voltam alatta.
A csapágy milyen minőséget képvisel? Vagy ezen kár agyalnom? Illetve a nyomaték rendben van e?
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #50523 üzenetére
Kapott új tömítést, illetve a szerelő rakott rá egy kis "matériát is" , nem tudom ez jó döntés volt e: [kép]
igen, én először lehagytam, hogy minek az, elkezdett szivárogni az olaj, másodjára csak éppen megkentem a tetejét ujjal, így is szivárog, most már nekem is rendesen kell kenni rá, mert renaultnál az olajteknő tömítés egy hálátlan r**anc!
-
Predator2
addikt
Helló
Túl vagyok a hajtókarcsapágy cserén. rob210 volna hozzád pár kérdésem.
Ezzel a nyomatékkal rögzítették a csapágyat [kép] rendben van?
Kapott új tömítést, illetve a szerelő rakott rá egy kis "matériát is" , nem tudom ez jó döntés volt e: [kép]
Illetve ilyen márkájú csapágyak kerültek a kocsiba:[kép] [kép]
Csak a nyugodt alvás miatt érdekel.
ÜdvUi: Hogy miért forgatja el a képet a PH képfeltöltője azt ne kérdezzétek, én sem tudom.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
salieri.
őstag
Köszi mindkettőtöknek, 53-ast rendelek!
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #50517 üzenetére
mérd le az acél csavart, dugd át az alufelnin, mérd le, hogy mennyire lóg át az alu túloldalán, mérhetsz egy lyukmélységet is az agyon, az a lényeg, hogy a csavar az agyon átérjen! 3mm a difi közötte, az alufelnik húsosabbak szoktak az acéltól lenni, szerintem az 53-as fog kelleni neked is!
itt 588ft-tól van ami neked kellene, az alatti az acélhoz lenne, bár felszerelhető azzal is, de ezzel az igazi!
mod2: ahogy nézem az acél az 50es, az alu-s az 53as méretű mind!
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Megane 2-re milyen alufelni csavart kell vennem?Gyári felni 6,5J 16 , 4X100-as osztóval.50 vagy 53 mm?
Vagy felfogathatom az alufelnit az acélfelni csavarjaival? -
tresh
veterán
válasz DonThomasino #50515 üzenetére
használat függő nekem 3 hónap után kuka
-
DonThomasino
veterán
1999 es twingo levegő szűrőt mikor kell cserélni?
Én két évente szoktam kb 10e km." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50511 üzenetére
Értem. Még valami. Ti járnátok így a kocsival? Ezzel jár dolgozni. A motor hőfok óra szerint, megáll középtájt.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50509 üzenetére
Köszönöm a választ. Drága dolog egy radiátor csere? Volt már itt a topicban valakinek közületek?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #50508 üzenetére
Akár az is lehet, de lehet a hátulját máspépp színezik gyárilag is, elvégre ott a csomagtartó, ott kaphatja a változó terhelést is(üres csomagtartó/tele csomagtartó, míg az eleje többnyire fix a motor miatt).
Öcsédnek mint írtad is valszeg a fűtőraidiátora lyukadt ki, enyhébb esetben valami műanyag könyök, vagy bilincs tört el, vagy engedett el. De valószínűbb, az első eset.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #50507 üzenetére
Akkor nem azt jelentik, hogy elöl keményebb a spirál rugó mint hátul.
Öcsém esetéről mi a véleményetek?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
Predator2
addikt
Helló
Jó pár kérdéssel fordulok hozzátok.
Öcsém 1.4 16V Clio2 98HP-s kocsijából eltűnt a hűtővíz, és az anyósülés alatt találtuk meg (vagyis szerintünk az lesz az). A szőnyeg átázva.
Kezdjünk a legrosszabbra gondolni? Ezalatt radiátor cserére gondolok. Ha jók az értesüléseim, ki kell bányászni hozzá a komplett műszerfalat.Illetve a törött spirálrugómra visszatérve. Az elsők piros jelölésűek voltak, hátul viszont ha jól látom zöld van.
[kép] Felső meneten!Az a zöld téglalap a jelölés/azonosító egyáltalán? A zöld a "lágy" a piros "kemény" vagy hogy van ez pontosan?
Üdv
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
zsizsef
senior tag
-
veterán
válasz speedydb23 #50499 üzenetére
Előző szezonban az elsők voltak hátul, szóval lehet, hogy ez lesz.
A nyomás frissen lett beállítva, sőt egész évben nem kellett bele fújni, még most elővéve is pl. 2,1 volt a tavaly elől lévőkben.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- DPD tapasztalatok
- Dark Souls sorozat
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Milyen routert?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OpenWRT topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Óra topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- ÚJ! Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék