- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TayRol #55048 üzenetére
Kellett egy második autó és mindig is akartam gyerek korom óta egy cabriot, párom azt mondta ,hogy vehetek ,de akkor 4 személyes legyen és merev tetős a gyerek miatt. Mivel járunk autóval külföldre meg van balatonon nyaraló ez jó bohockodós autónak... ha megunom még mindig el tudom adni
Amúgy nekem télre egy 1 személyes autó is elég lett volna... de olyan meg nincs.
-
rob210
Topikgazda
válasz
TayRol #54235 üzenetére
Ejj hát én a zafíráról lebeszélnélek, de ez csak az én véleményem.
Most volt nálam egy 7 éves darab, tudom ez már az újabb amit te néztél.
De konkrétan a hátsó futóműnél szinte az össze felfogatási pont ki volt rohadva, nem rozsdás volt hanem rohadt.
Mondtam is a srácnak, hogy az opel ezt egyszerűen nem tudja megoldani. (korábbi típusoknál is rendszeres a hátsóhíd akár kiszakadása is, ha nem figyel rá a tulaj)
Az álltalam eddig látott opelek mindegyikén volt rohadás.
Mondhat bárki bármit én a saját szememnek hiszek, az pedig azt látja, hogy nekem opelom sose lesz. -
rob210
Topikgazda
válasz
TayRol #53670 üzenetére
Na este ezt is megnézem, én úgy tudom nem ott van, de inkább ránézek, mint, hogy hülyeséget beszéljek.
A motort szerintem így se úgy se kell kivenni hozzá.Nekem amikor a kipufogó flexicsövem lett cserélve, akkor is ki akarták venni a motort, meg leengedni a bölcsőt etc etc.
Elvittem egy hozzáértőhöz aki már nem egyet csinált.
A "nagyszervíz" helyett 3 óra alatt megvolt.Nem szabad a szervízesnek mindent elhinni.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
TayRol #53288 üzenetére
Ezt sajnálattal olvasom, de basszus, hogy én mindig észreveszem az ilyeneket
A csövet vissza tudod rakni a kérdés, az az, hogy mitől dobta le.
Illetve, hogy ennyi olaj normális-e benne.
Ennyire én a dieselesekhez nem értek.
De írd majd meg, hogy mizu lett vele, nagyon érdekel.
Kódot törölni a tiedén én is tudok.
2004 után már bármin. -
-
eTrade
tag
válasz
TayRol #52273 üzenetére
Huhhhhhh... nagyon remélem hogy senki nem sérült.
Eléggé elszomorít, hogy egyre gyakrabban történnek hasonló esetek.
Valahol nem is lepődök meg ezen, mert amiket látok gyakran 1-1 hosszabb utazás során... áhhhh.
Pár példa: Sok embernek a követési távolság fél métert jelent; Utólagos indexelés, amikor már megkezdte a kanyarodást; Előzéseknél ha jönnek szemből akkor is több autót előzgetnek és a legutolsó pillanatban visszasorol stb.
-
baluka6
aktív tag
válasz
TayRol #52264 üzenetére
Egyik se, ha lehet. Előző munkahelyemen volt 2 db céges Renault Scenic, de egyik szerviz kóklereb, mint a másik. Végül a Renault dél pestnél kötöttem ki velük, de ők is hagynak némi kívánni valót maguk utá. PL: motorvezérlő csere 1 hónap, vezérlés csere 2-3 nap munkaidő. Információt alig kapsz a szervizen lévő autóról.
Ha teheted, vidd ismerőshöz, vagy valakihez, aki ajánlott (Pl: Rob).
-
válasz
TayRol #50664 üzenetére
A kérdés még, az x év garanciás autókra is ezeket az árakat számolják?
Ugye, mint tudjuk, a Kia sem lett semmivel sem jobb autó a 7 év garanciával, ha jó tudom, feltétel, hogy ahhoz oda kell hordani szervizelni, ami 7 év alatt igen komoly különbség tétel a sufni(de tisztességesen elvégzett) olaj vagy pl. vezérlés cserékhez képest... -
mycso
Topikgazda
válasz
TayRol #50372 üzenetére
Én annó azt mondtam, ha 10-15% -al drágább lenne a márkaszerviz pl. az általam felsorolt áraktól, akkor a garanciáért cserébe, megfontolnám, hogy oda hordom.
De basszus, itt háromszor többe kerül, ami valljuk be már rablás kategória.
Ja és az általam felsorolt árak bárki számára elérhetőek (alkatreszek.hu, filterabc.hu), nem mellesleg jó minőségű alkatrészek. Akinek nagyobb csókja van valami nagykernél, annak még lejön ezekből az árakból..... -
Savanya
addikt
válasz
TayRol #50368 üzenetére
Szokásosan magas árak ....
Pont ma cseréltem gázolaj szűrőt 40ekm után . Sajnos az enyém vízérzékelős és rémálom cserélni,de megvolt fél óra alatt . Ez is csak azért ma cseréltem mert átszereltem a téli gumikat nyárira és ha már a jobb eleje fent van egyszerű cserélni . Mannol olajat is le akarom még cserélni mert nem igazán szereti a DCi-m .
-
rsf
senior tag
válasz
TayRol #50374 üzenetére
Hirtelen nem esett le...
Lehet hogy nem jó a klíma a kocsimban.. November elején vettem..
Ma mikor mentem hazafelé 18-20 fok volt beállítottam 15fokot de nem éreztem hogy hidegebb lenne a bejövő levegő...
Hogy tudnám kipróbálni??
Nem értek a digit klímához a cliómban manuális volt csak...
Üdv. -
mycso
Topikgazda
válasz
TayRol #50368 üzenetére
Ezek inkább mókás árak....
Az az olaj aranyból van???
Nekem minden purflux (2.0dci)
Olaj 8l 5w30 elf full tech - 15.000
Olajsz.: 2.725
Pollensz.: 4.900
Levegősz.: 3.937
Go.sz.: 11.888A szerelőnek meg valami 4-5000 körül fizettem és ebben benne volt még egy gyári diagolás is.
A márkaszerviz egy vicc...
A tiéd 1.6dci ugye? Az olajcserét azért kb. megfelezném. Nekem is 30.000km a gyári intervallum.
-
-
orosziem81
tag
válasz
TayRol #49593 üzenetére
Te... jó... isten... ennek nagyon megkérik az árát. Még az akciós 50 papír is sok érte.
Nem lett volna célravezetőbb egy pénztárcakímélőbb megoldás? A lapos sokledes verziók elektronikával úgy tudom olcsóbbak.A ködlámpa helyzete olyan lent van, ha oda nekicsapódik valami akkor törik-szakad....
Persze csak "papírra" vetettem az első gondolatom -
tresh
veterán
válasz
TayRol #49618 üzenetére
Ja az új VAG cr-ek 6-os váltóval egész vicces fordulaton pörögnek.Pont egy Skoda oktávot vezettem én is 140 póni igazából nagyon kellemes volt de nem igazán éreztem azt hogy menni akar
DCi-knél takarosságról az 1.5 első generációjáig lehet beszélni és ott se a váltó végett fogyasztott jól. Hanem az irgalmatlan kevés befecskendezett üzemanyag mennyiség végett.Amit a porlasztók szűk keresztmetszete biztosított, ebből is volt a gond hogy haltak el a "jó"magyar üzemanyagok végett sorra.(nem volt megfelelő kenés stb). Viszont tényleg vicc amit lehet velük művelni..pl clio 3-as 1.5 dci vel én 3,9 el járok a városba és dinamikusan közlekedve. A váltója olyan rövid hogy 50nél 5iket kéri
-
tresh
veterán
válasz
TayRol #49614 üzenetére
Extrém eseteknél elő fordul az ilyen. De kevés autót tudok mondani ami 1200től is nyomatékos mondjuk pl a Tesla
Na de viccet félre téve az ilyet csak 2-esből lehet megoldani és 1500-től azért magukra találnak ezek a dci-k. Esetleg ha adsz neki egy kis optimalizáló progit az segíthet bár az alsó nyomatékszegénységen az se segít.A váltó hatodikba kicsit rövid az mit takar rpm/ km/h??
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
TayRol #49599 üzenetére
Aha. Jó tudni hogy ennyi szabály is van.
Akkor meg máshova fog kerülni.
De még úgy is előbb ezt-azt kijavítgatok a kocsin szal nekem a menetfény még nem számít.
Amúgy ha már "fénytechnika". Vajon azért megszól a rendőr ha a hátsó lámpablokkokat én csinálom meg egyedileg ledesre? Mivel a Thalia-ba nem készült se utángyártott ledes se gyári. Vagy ha egy olyan ledes lámpablokkod van ami nem gyári kell róla műbizonylat?
-
rob210
Topikgazda
válasz
TayRol #48889 üzenetére
Nem, állt a kocsi sokat és most volt kitakarítva, de azt amit nem szedett le a szerelő máshogy nem nagyon tud megjáratni.
Pont, hogy a benzinesnek nem is nagyon van rá szüksége, csak neki ez most egy egyszeri nagyobb takarítás lenne, ezért írtam az adalékot is.
(Injektor tísztító...etc.etc.) -
eTrade
tag
válasz
TayRol #48857 üzenetére
Ez teljesen logikus, mert a jelenlegi kocsiban nem is 170 pacis motor van.
A következő bontót tudom javasolni: franciabonto -
orosziem81
tag
válasz
TayRol #48857 üzenetére
Szia,
A tükörmozgatásért felelős motor/mechanika sérülhetett meg.
Nekem a jobb tükrömnek ment neki valaki, azóta csak jobbra-ballra mozog, fel-le nem.
Hallgasd meg, hogy jár-e a motor, tehát mozgatni hajlandó lenne-e. Ha igen, akkor sejtésem szerint javítható házilag. Én még nem bontottam ki azt a területet.Persze nem tudom, hogy a tükörpárról írtál-e vagy csak a sérültről, hogy nem megy le.
-
rob210
Topikgazda
válasz
TayRol #48721 üzenetére
A kettős tömegű előző gazda gondosságán múlik, van aki 70ezer alatt széttiporja, van aki 300ezernél még a gyárit használja, erre nem tudok okosat mondani.
Ha látjátok, hogy gondos gazdától veszitek, akkor bÍzhatsz benne, hogy sokáig jó lesz még.
Egy trükk, ültesd be kérd meg indÍtsa be,állÍtsa le, ha kinyomott kuplunggal teszi ezt meg erre figyelj, akkor sokáig jó lesz még.Ha kereskedésből, veszed akkor ez nem nyert, akkor marad az ima és bizakodás.
A regenerálás jól működik bennük, ha van ideje és fordulatszám tartomány ahol végbe tud menni.
Csak városi használatra én modern dieselt nem vennék!!! -
mycso
Topikgazda
válasz
TayRol #48721 üzenetére
Remault fap gondokról nem igazán tudok, nem törvényszerű. Ha normálisan van használva és tud rendben regenerálni, akkor nem lesz problémás, vannak bőven érintetlen dpf-ek 300k km feletti futással is.
A kéttömegű szintén használat függő, bár itt sem tudok horrorsztorikat, hogy sok tönkre ment volna idő előtt.
A 200k km, szerintem kevés. Vegyes használattal is simán többet bírnak. Pályás használattal meg bőven 300k km felett is rendben üzemelnek. -
rob210
Topikgazda
válasz
TayRol #48710 üzenetére
A renault 2000 től nem rohadós fajta.
Ezt az egy dolgot leszögezhetem neked, a kiszemelt motorról nem tudok mondani semmit.
Az elektromos része attól függ melyik nap gyártották
Viccet félretéve, szerencsére a köztudatban, az van, hogy szar megbÍzhatatlan francia, Így olcsón hozzá lehet jutni.
De egy jó ideje már nem sok baj van a renaultokkal.
Mostanra pedig egy megane IV talisman, szerintem simán meglépi a VW szinjét is.
Én elfogult vagyok, de sokkal szivesebben ülnék bele egy IV es meganeba, mint egy VII es Golfba.
És a Talisman is jobban tetszik és töbre tartom mint a Passatot.
Talismant volt szerencsém vezetni, egy állom csendes kényelmes mindent tud amit egy kocsinak tudnia kell.
A passatot is vezettem, az is jó kocsi de kényelemben a fasorba sincs.
A talisman futóműve 10 csillag 5 ből -
mycso
Topikgazda
válasz
TayRol #48705 üzenetére
Szia, az 1.6dci még viszonylag friss (ezzel váltották az 1.9/2.0dci motorokat), ezért kevés a tapasztalat. De amik vannak visszajelzések, azok szerint nagyon jól sikerült motor.
Én megane 4-et vezettem ezzel a motorral, az elég dinamikus volt, nekem bejött a karaktere.Illetve a merci C osztály 200CDI-ben is ezt a 131lovas1.6dci(136) -t használja. Meg van valami 180CDI is 116 lóval, ez valami butított 1.6dci lehet.
Renault szervizes szerint a 2.0dci "mintájára" készült, ami egy nagyon megbízható és strapabíró motor. (ez is a nissannal közös hegesztés)
Én röviden ennyit tudok róla.
(#48708) diablo1984: na ja, a fínom -20 fokban. Ma reggel is -18-ban indultam dolgozni, kíváncsi vagyok, hogy holnap hajnalban mi fogad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- HBO Max
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- SkyShowtime
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mindenki Z Fold7-et akar
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest