Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz viktorhu #81129 üzenetére

    Na igen a telenor kb nem akar semmit csak a pénzt beszedni.
    Ha még valami kókány adatok lennének akkor megértem, hogy nem akarnak csinálni semmit. De a QXDM lognál hivatalosabb nem létezik.
    QXDM: QUALCOMM eXtensible Diagnostic Monitor
    Miként tudok ilyeneket készíteni? Gyárilag a szerviz menüben van QXDM.
    Ennyi erővel oda lehetne írni a OnePlus 9 telenor oldalára, hogy semmilyen szolgáltatói támogatás nem jár a készülékhez mert nem akarjuk.
    Ha már lerázott az ügyeletes kávéfőző akkor legalább valós dolgot írt volna...
    Részletesen teszteljük... Nekik abból áll a részletes teszt, hogy beleraknak SIM-et és ha felmegy legalább GSM-re akkor pipa, mehet a kézfogás, hogy ezaz megcsináltuk? PC-re dugom a telefont és minden Qualcomm program azt tolja az arcomba, hogy Telenor-BG. Azt hittem Telenor-HU a hazai részletesen tesztelő szolgáltató. ;]

    Ha tízezrek használnák... Ilyen hozzáállással nem is fogják ha azt látják az emberek, hogy a forgalmazott telefont is magasról lecsinálják mert nincs kedvük dolgozni vele.

Új hozzászólás Aktív témák