- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carline
őstag
válasz
Gogodj #47158 üzenetére
A telefonod által támogatott frekvenciákon próbál csatlakozást kiépíteni.
Ha nem támogatja a telefonod a B20-at akkor nem lesz 4G a városok peremén vagy azon kívül.
Én Cellmapper alkalmazással megnéztem vezetés közben, hogy Gyöngyösről Jászberény felé haladva már a Gyöngyösi teszkónál (épphogy a város szélén) már B20 cellára állt át. Szóval onnan, ha a telefon nem támogatja a 800MHz-et akkor visszavált 3G-re, de az meg nem nagyon acélos arrafelé.Ha sokat mozogsz városon kívül, vagy eleve központokon kívül használnád akkor fontold meg a telefon lecsrélését.
-
Gogodj
tag
Azt tudja valaki hogy milyen frekvenciasavon megy a helló data 4g je? Csak mert sajnos a telom nem tud 800at csak 1800 2600 stb. De 800 át nem. Ez nagy gond?
-
Prien
addikt
-
spanglee001
addikt
üdv mindenkinek
huawey b525s router beállítása
csak annyiból áll hogy gyorsbeállítás azon végigmegyek de semmit nem enged állítani, a wifi nevét
van net wps-el kapcsolódva, de kábelesen már nincs
próbáltam a mytelenor appot leszedni de kéri az sms-t amit meg is kaptam a router jelzi hogy van smsem de nem lehet megnyitni mert nem csinál semmit csak a gyprsbeállírásokat erőlteti
hypernet L csomagom van, kértem a plusz 100gigát és tv alap csomagot, de nem tudok belépni a mytv appba sem, nemkaptam jelszót -
tomp
félisten
válasz
n@p@lm #47154 üzenetére
Szövegértésem alapján ezt gondoltam. Ezek után elmentem a telenorhoz és ők is ezt mondták.
A nem rendeltetés szerű használat szimplán annyi, hogy ha nem indítasz havi 1perc hívást. Telefonban indítasz így abban bármit csinálsz az rendeltetés szerű.
Teljes cella terhelés esetén a rendszer elkezdi a priorizálást. Sima tarifák és Hipernet előfizetések előre, Hello Data hátra kerül. Így a Hello Data lassul. -
tomp
félisten
Nem akkor lassítanak be ha nem rendeltetésszerűen használod. Akkor lassítanak be ha az adott cellán a kapacitás "fullon" van. Ilyenkor elkezdik a Hello Data tarifákat egyformán lassítani az adott cellában miközben a "normál" tarifák és Hipernet előfizetések sebességét nem lassítják még.
Az okos 1800MHz-es LTE és LTE-A kezelés miatt szerintem egy jó darabig nem lesz gond. Elosztja a hálózatmenedzsment a terhelést. -
Bferibörs
addikt
Látom hozzányúltak a Telenor weboldalához is, nem kellett volna követni a többi szolgáltatót e téren azt hiszem
belépni sem tudok a MyTelenorba -
Faterkam
addikt
válasz
Faterkam #46246 üzenetére
Május 8.-án írtam a Telenornak a fordulónap miatt elvett 2,4Gb mobilnetünk miatt. Igazából Viktor0610 javaslatára! Azóta nem történt igazából semmi, kezdtem elfelejteni! Erre ma jött egy levél, hogy elnézést kérnek, és a teljes mobilnet árát jóváírták a telefonra! Leellenőriztem, és tényleg! Szóval úgy illik, hogy itt is megköszönjem nekik is és Viktor0610-nak is! Azért ez szép volt tőlük!!!
Köszönöm!
-
azbest
félisten
válasz
Darth_Revan #47145 üzenetére
Ahogy más is írta, számold bele a hűség kedvezményeit, az eszköz árát, amit hozzá kértél. Nem tudom a felhasznált extra kedvezménykerettel mi a helyzet ilyenkor, hogy azt is meg kell-e téríteni. Nameg amit annak a terhére használsz (tv például), az eztán plusz díj lesz. Szóval elég szép összeg kijöhet, ha hűséget bontanál.
Nem elég a home csomag, elfogy hó vége előtt? Abban is korlátlan a sima böngészés.
A home esetén tudtommal publikus dinamikus címet kapsz, szóval bármivel el tudod érni távolról is akár, nincs probléma semmilyen szolgáltatással olyan okból, hogy nem érne el vissz irányban. A hangos csomagnál meg online apn az mintha inkább natos lenne. Szóval nem publikus a cím amit ad, hanem nat mögötti. -
Prien
addikt
válasz
Darth_Revan #47145 üzenetére
Hiányzik, hogy belassítsanak , ha "úgy érzi a rendszer,hogy nem rendeltetésszerűen" használod?
Vagy kevés a 100GB nappal és a +100GB éjjel?
Én nem cserélném le pl.
-
válasz
Darth_Revan #47145 üzenetére
Megérné. Ha hűséged van a másikra akkor esetleg felfelé váltással és akkor akár elhagyhatod a feltöltős számod telefonálásra.
-
darvinya
titán
válasz
Darth_Revan #47145 üzenetére
Valóban korlátlan.
Attól függ, hogy Hipernet L csomagod hűséges, mert akkor annak van költsége. -
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Jelenleg Hipernet Home L előfizetésem van, szerintetek ezt megérné lecserélni arra az új korlátlan Telenor Hello Data START csomagra? Csak netre kell nekem, telefonálásra feltöltőkártyás SIM-et használok.
Valóban korlátlan az a net ? Lenne bármilyen hátránya a váltásnak ? (sebesség, elérhetőség terén vagy esetleg valami korllátozva van a Hipernet Home-hoz képest, pl portok letiltva, stb.)Köszönöm a választ!
-
Megtaláltam a 0 Ft-os számlámat a Telenor olnine felületén, eddig rossz helyen kerestem.
Kisértékű forgalmi kedvezmény volt rajta, ezért lett 0 Ft. Annyit nem értek viszont, hogy már május hóra írta a számla, hó végéig, hogy leminuszolja az általam befizetett első havi díjat. Zavarni persze nem zavar. -
bopeti98
őstag
Egy kis info az iPad-es WiFi hotspothoz:
Az adatmegosztó kártyával nálam sem lehet bekapcsolni a hotspotot. Amikor beleraktam a kártyát, kiírta hogy frissítés érhető el a vivőbeállításokhoz, majd el is tűnt a megosztás lehetősége, és az APN-nél sem lehetett beírni. Amint visszaraktam a főkártyát, az APN beállításoknál újra megjelent a hotspot, beírtam hogy "net" és pár másodperc múlva a menüben is elérhető lett. -
csecso22
tag
Sziasztok
Mennyibe kerul egy micro sim csere nanora? -
Fifi
őstag
Mint írtam, eddig a Telekom egy flottájánál voltunk. Ugyanez volt a helyzet: a flotta a szám tulajdonosa, mi meg a számlafizetők. A számlán a flotta nem is szerepel, a cégünk volt a vevő. Ott meg tudják oldani, itt nem?
Miből kellett volna gondolnom, hogy Telenornál ez másképp megy? A szerződésben nem szerepel, hogy Te kapod a számlát, de nem Te leszel rajta a vevő.
Nem vagyunk nagy cég sajnos, pont ezért csatlakozunk flottákhoz.
Ha nem tudom megoldani és minden kötél szakad, akkor vissza kell mennünk a Telekomhoz, ahol minden flottul megy, csak kicsit drágább ...
-
goop
őstag
-
Fifi
őstag
válasz
Dr Bubo #47137 üzenetére
Olvasás után értelmezés is megy? Nem, hogy elolvastam, de több ponton javíttattam, egyértelműsítettem!
Idézném magam:
"próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam) .... szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő"Fel sem merült bennem és a szerződésben sem tértek ki arra, hogy nem én leszek a számlán vevő! Ha a Telenor közvetlenül nekem számláz, akkor nálam az azt jelenti, hogy én vagyok a vevő.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
-
Fifi
őstag
válasz
wetomi #47131 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Persze nem kívánok a szolgáltatóra, meg a flottára kenni mindent, próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam), de vannak olyan dolgok, amik fel sem merültek bennem, hogy ideát másképp működnek vagy nem megoldhatóak.
A flottás szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő, fel sem merült bennem, hogy csak számlafizető leszek. Mint magánember nem érdekel, kifizetem és használom boldogan az előfizetést, de egy cégnél ez csak sajtpapír.
"A számlákban lehet, hogy nincsen benne minden részletes adat egy-egy mobilvásárlásról, de ezeket egyrészt a MyTelenoron le tudod te is kérdezni és amúgy veszekedés nélkül is kiadják, ha kéred."
A MyTelenorban nem látom a mobil vásárlásokat.
A ki nem számlázott hívásokat, SMS-eket és adatforgalmat igen, de csak addig, amíg ki nem számlázzák, visszamenőleg nem lekérhetőek azok sem.Kértem. 4 ügyintéző terelt át, hogy nekem erről csak a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tud adni kimutatást. Miután beszéltem a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel is az 5. ügyintézőnél nem hagytam magam és már emelt hangon kellett beszélnem, mert ő is le akart rázni.
A hangfelvételek megvannak a szolgáltatónál szépen vissza lehetne hallgatni.A megérkezett részletező is vicces, mert több olyan tétel is van, ahol megint lemaradt a rendszám. Most kérjek a részletezőről részletezőt?
"Segíteni szeretnék, csak ilyen keretek között, ennyi információval nehéz."
Ezt nagyon köszönöm!
Esetleg, ha nem jutok előbbre, akkor privátban zavarhatlak konkrét adatokkal, számokkal és rá tudsz nézni a dolgokra? -
palee69
senior tag
válasz
Viktor0610 #47134 üzenetére
Köszönöm.
Bferibörs neked is köszi. -
-
wetomi
aktív tag
Ezt jó, hogy felhoztad, mert le kell tisztázni.
A 4-es, akciós mellékletből idéztél. De az 1/A díjszabásban általánosságban az van, hogy szerződéskötéskor az (első) tört számla esetén időarányos a havidíj és a kedvezmény is. Ez a kettő jelenleg kicsit ellentmondásban van egymással, legalábbis nekem nem áll össze a kép. Rákérdezek holnap.szerk:
bocsi a dupla hsz-ért, így jött sorba, pedig szerkeszthettem volna az előzőt -
wetomi
aktív tag
Az általad felsorolt dolgokban alapvetően a flotta feltételeiben vannak különbségek, nem a telkó cégekben. Két féle "flotta" van leegyszerűsítve. Az első, ahol a flotta nevén van az előfizetés, te csak számlafizető vagy. A másik, ahol a flotta a kedvezményes tarifára való jogosultságot biztosítja, de közvetlenül te vagy az előfizetés tulajdonosa.
Az is lehet, hogy jelenleg ennek a kettőnek a keveréke áll fenn a te esetedben, ezért van különbség a céges és a privát számaid között, aminek kihatása van a Mytelenor használatára és az ottani jogosultságaidra.
Az előfizetés tulajdonviszonya előre megtudható, főleg, ha áfa visszaigénylés miatt fontos és ezért úgy gondolom, hogy ez nem a szolgáltató hibája.Mivel nem tudok több konkrétumot (és adatvédelmi okokból nem is tudhatok, főleg nem itt a fórumon), ezért csak találgatni tudok. Nem félrevezetni akarlak és nem is hülyeséget mondani. Segíteni szeretnék, csak ilyen keretek között, ennyi információval nehéz. De ez nem a te hibád.
Pdf-et jelenleg csak elektronikus számlázás esetén kapsz a Telenornál.
A számlákban lehet, hogy nincsen benne minden részletes adat egy-egy mobilvásárlásról, de ezeket egyrészt a MyTelenoron le tudod te is kérdezni és amúgy veszekedés nélkül is kiadják, ha kéred.Jelenleg a MyTelenor "új" felületén csak a lakossági előfizetéseket tudod kezelni, a "régin" pedig csak az üzletieket. Sajnos ez most ilyen átmeneti állapot, ezért nem lehet egy fiókból mindent kezelni.
A kártyacserét kiveséztük már pár napja, abba inkább ne menjünk bele
-
tsteve
senior tag
válasz
Bferibörs #47126 üzenetére
sztem egymásra várnak most a szolgáltatók... ha az egyik leállítja az akciós csomagot/opciót, (MyMinute ill. Most) akkor a másik is le fogja állítani június 30-án...egyfajta összhangoltnak tűnő változásra számítok...
ez egyébként nem pesszimizmus, hanem sokkal inkább realista hozzáállás...én nem számítok csodákra itthon ilyen feltételek mellett, amit a kormány biztosít manapság...az ötleteket meg nem tőlem várjáksajnos roaming ügyben igazam lett, azaz egyedül csak a Telenor hagyta a lezárt csomagok kereteit használni eu roaming-ra, a többiek nem... piros pont nekik... mert megérdemlik
-
Bferibörs
addikt
-
Bferibörs
addikt
válasz
tsteve #47114 üzenetére
jelenleg ha jól tudom ezek a csomagok akciósak ami nem jelenti azt, hogy kivonják, persze ki is vonhatják ami jobb esetben ügyfél bizalmatlanságot okozhat a későbbiekben, lehet emelik az árát ( kártya,megvásárlás, stb, de ezt csak találgatni lehet, esetleg rossz éjszakákat lehet elérni vele
Te mindig pesszimista vagy ( fested az ördögöt a falra, ötleteket adsz a szolgáltatóknak ) , nem tudom, hogy lehet így élni, biztosan jó
-
palee69
senior tag
Sziasztok!
Flottásként is kérhetek e-számlát? -
Ksix
tag
válasz
flegga92 #47097 üzenetére
Ha van kedved, akkor azért reklamáld meg a dolgot. Mert bár wetomi és reddoors elmélete az 50 percből arányosított 1,66 perc lebeszélhetőséggel stimmel, de a Telenor Hello Data csomagokra vonatkozó ÁSZF rész szerint járt volna neked mind az 50 perc kedvezmény, arra az egyetlen napra is:
"Kedvezmények:
A lenti díjtáblázatokban írt kedvezmények (keretek) az előfizetések között nem vonhatók össze, és nem vihetők át a következő számlázási időszakra.
A kedvezmények minden esetben a teljes havi előfizetési díjra vonatkoznak. Tört havidíj számlázása esetén is a teljes havidíjban foglalt kedvezményre jogosult az Előfizető." -
Ksix
tag
válasz
bopeti98 #47096 üzenetére
Köszönöm!
Akkor, ha jól értem, neked a "Telenor HU 28.2.2" helyett itt "Carrier 28.0" van?
Ha igen, akkor sajnos valószínű, hogy neked is csak ideiglenesen működik a hotspot, mert most valami alap/általános beállítás csomagot használ, ha majd befrissíti a sim kártya alapján a Telenoros beállításokra, akkor nálad is el fog tűnni a hotspot, szerintem. -
Fifi
őstag
válasz
wetomi #47109 üzenetére
Pedig ügyfélszintű regisztrációt csináltam egy telefonszámmal és a flottakezelő adta hozzá a többi számot a felhasználómhoz. Hogy kellet volna?
Az is érdekes, hogy ugyanannál a flottánál háromféleképpen működik a dolog, pedig mindegyik papír alapú számlát kap:
- a privát előfizetéseimnél még nem tudták megoldani, hogy mindegyiket lássam, itt csak egy számra látok rá, de a számlát nem
- egy céges előfizetésnél látom az összes számot, a szolgáltatásokat, de számlát itt sem látok
- egy másik céges előfizetésnél látom az összes számot, de csak annak a számnak látom az egyszerűsített számlaképét, amivel regisztráltam, a többiét nem(#47110) azbest Ez is másképp volt a másik szolgáltatónál.
A telekomtól papíron kaptam a számlát, de a weboldalukra belépve simán le tudtam tölteni a számlákat pdf-ben, mely teljesen úgy néz ki, mint a papír alapú számlám. Igaz nem e-hiteles, de nekem elég volt az is.
Lehet, akkor átváltok elektronikus számlára inkább, mert ez az egyszerűsített számlakép főleg ha számonként külön kell letölteni nem tetszik.A telekomos fiókban én tudtam hozzáadni az általam kezelendő számokat, legyen az publikus előfizetés, feltöltőkártyás vagy flottás. Ez itt nem megy ...
Sőt a mobil vásárlások is elég cifrák itt. A telenor nem írja rá az adott tételnél, hogy milyen rendszámhoz használták fel, így minden hónapban utólag kell telefonálgatni (sőt veszekedni), hogy küldjenek róla egy részletezőt ...
Nincs tört havi számlázás, nem minden hívást lehet átirányítani az SMS központra, a SIM méret miatti kártyacsere is szívás volt eddig itt ...
Hab a tortán, hogy a számlán a vevő a flotta, a cégünk csak számlafizető ez így ÁFA visszaigénylésre sem jó. Ezzel még küzdök ... A telekomnál is flottásak voltunk, de ott mi szerepeltünk vevőként, így ezzel sem volt gond.
Nem gondoltam volna, hogy két telekom cég között ekkora különbség lesz, ha ezeket előre tudom, biztos nem ugrok bele a szolgáltatóváltásba pár ezer forinttal olcsóbb számlák miatt ...
Még csak április elejétől vagyunk itt. Még adok egy kis időt magamnak, hogy megismerjem az itteni dolgokat és adok még egy kis időt a flottakezelőnek/telenornak, hogy helyrerakjon mindent, ha nem sikerül zöld ágra vergődni, akkor inkább megyünk vissza a másik szolgáltató flottájába ...
Bocs a kifakadásért, de jó volt ezt kiírni magamból.
-
rgeorge
addikt
Van egy telefonom, amin tavaly szeptemberben a Telenor feloldotta a hálózati korlátozást. A számlán, amit erről kaptam, nincs rajta semmilyen információ a telefonról. Lehet, hogy a munkalapon volt, nem tudom. Amiért ez fontos, hogy most érkezett vissza a szervizből a telefon, amiben úgy tűnik, hogy alaplapot is cseréltek, de legalábbis az IMEI megváltozott. Ez azért nem egyértelmű, mert a javítás költsége és a szöveges tájékoztatás szerint is csak akkumulátort cseréltek.
Ha esetleg a szerviz kérné annak az igazolását, hogy a kérdéses telefonon (azaz a korábbi IMEI-n) a Telenor oldotta fel a hálózati korlátozást, ezt nekem kell/lehet kérni a Telenortól? -
tsteve
senior tag
arra leszek kíváncsi, mi lesz a MyMinute csomagok sorsa itt, illetve a "Most" opció sorsa a Telekomnál... elvileg ugye "záródik" mindegyik jún. 30-án... kivezetik őket, vagy csak lezárják, vagy maradnak....
-
Roland-87
aktív tag
Érződik a korlátlan mobilnetek terjedése vagy pedig behalt az annavölgyi 4G cella...
Letöltés: 1.3mbps
Feltöltés: 43mbps
Ping: 51 msTelenoros flottás kártyával mifiben illetve Telekomos csomaggal is hasonló sebesség érhető el. 3G-n jó a sebesség mindkét esetben.
-
n@p@lm
őstag
Azért kíváncsi lennék mennyire ugrott meg az új (vagy hordozott) előfizetések száma a korlátlan net bejelentése óta
Erősen vacillálok én is rajta... -
azbest
félisten
Nem lehet kétféle számla ugyanarról.
A felületről letölthető számla az elektronikus számla, ami digitálisan alá van írva és fájlként érvényes. Kinyomtatva nem.
A papíron kapott számla az papír alapú, az meg csak kinyomtatva érvényes. Nem hiszem, hogy a papír alapú számla változatot feltöltenék pdf-ként.
(#47109) wetomi
erre nem is gondoltam, a html számlakép amúgy tök jó és részletes -
wetomi
aktív tag
válasz
Gogodj #47108 üzenetére
Más a lakossági MyTelenor és más a flottás (üzleti). Az előbbi esetben az "új" felületen valóban elegendő egy e-mail cím. A második esetben üzleti előfizetőként kell regisztrációt létrehozni a "régi" felületen. Ezt is létre tudják hozni az üzletben, de a flottás felhasználó esetén csak kártya szinten.
(#47104) Fifi
ha flottás felhasználóként ügyfél szintű profilt hoztál létre, ott valami gáz vanTe csak kártya szinten tudsz regisztrálni. Ezért lehet, hogy nincsen beállítva a megfelelő jogosultság a számlák eléréséhez. Ebben a flotta kapcsolattartó tud segíteni.
Ha papír alapú számlázást használsz, akkor csak egy html alapú egyszerűsített számlaképet fogsz elérni az online felületen. Nem túl kényelmesen, de letölthető.
Ha átváltasz elektronikus számlára, akkor lesz normál pdf formátumú hiteles elektronikus számlát -
janeszgol
félisten
Sziasztok.
Egy kérdésem lenne. Van olyan mobilnet csomag feltöltősben, amit külföldön is lehet használni? Horvátország lenne a cél. Köszi!
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Nemrég lettem telenoros és számhordozás után egy flottához csatlakoztam, így a számlákon én csak számlafizető vagyok a vevő a flotta. A számlákat papír alapon kapom a telenortól közvetlenül, melyből már több is volt.
Gondoltam le is tölteném a számlákat, hogy meglegyen elektronikusan, így a kapott ügyfélszintű jelszóval regisztráltam a mytelenor weboldalán. Sok információ van (szolgáltatások, ki ne számlázott tételek stb.), de a számlákat nem lelem.
Telenornál csak annak van letölthető számla, aki elektronikus számlát kér vagy nekem is kellene látnom akinek papíron hozza a postás?
A válaszokat előre is köszönöm!
Bye, Fifi
-
re_mod
tag
válasz
bedibazsa #47101 üzenetére
Nem vágom ezt a dolgot.
Van ügyféljelszavam de a MyTelenor belépéshez csak a telefonszámot ill. ellenőrző kódot kell megadni a regisztráláskor. Ezzel belépve nem tudom módosítani a szolgáltatások állapotát.
Máshogy is be lehet lépni?
Ügyféljelszót nem kért eddig az online felület.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Külpolitika
- Milyen autót vegyek?
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- OLED monitor topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Horgász topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Intel Core i5 12400F / RTX 4060 / 32GB DDR4 RAM / 1TB SSD konfig eladó jó áron
- Eladó: Synology DS220+ 2+8 GB
- Precision 5570 27% 15.6" 4K+ IPS érintő i7-12800H RTX A1000 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- HP 15s-eq2002sf 15.6" FHD IPS Ryzen 5 5500U 16GB 256GB NVMe magyarított (lézerezett) bill gar
- Lenovo Legion 9 16IRX8 16 i9 13980HX RTX4090 2TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest