- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
metal01
őstag
válasz wetomi #31243 üzenetére
Igen erre gondoltam én is, csak fura, vagy inkább szánalmas, hogy a szolgáltató nem képes információt adni ilyen kérdésekben. Mert ha az adott ügyfélszolgálatos csóka vagy csaj nem tudja, hogy miről van szó, akkor legalább kérdezzen már rá valakitől a központban, vagy valami. Lehet, hogy én várok el sokat a havi 9k-s előfizetésemmel
-
asdf_
veterán
válasz wetomi #31648 üzenetére
7198,61 a kiindulasi alapunk. A 40 nettoja az 31,49606299212598.
31.49*1.27*180=7198.614 Ft., tehat igen valoszinuen igy szamoltak ok is, csupan ket tizedessel (a vegeredmenynel is) Ha harom tizedessel, tehat 31.496-tal szamoltak volna, 7 199,9856 lenne a vege.
Az egyetlen apro piciny problema, hogy a 31.496-ot talan nem 31.49-re, hanem 31.5-re kene kerekiteni, mert a hatos felfele viszi, nem? Legalabbis nekem az iskolaban igy tanitottak... Programozoilag tehat a kerekitest kene alkalmazni a tizedesjegyek ket szamjegyre vagasa helyett.De az mondjuk teny, hogy ha fixen csak lecsapjak a tizedeseket, akkor a kedvezmenynel az ugyfel jar szarul, fizetendo osszeg eseten viszont mar a sajat karukra szamolnak rosszul, mert azt ugyanugy rosszul szamoljak.
[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
válasz wetomi #32453 üzenetére
Látom barátom, még nagyon fiatal vagy. Ha Neked lenne 20 év IT a hátad mögött, és Neked mondaná az ügyfélszolgálatos a tizensokadik bejelentés után is ugyanazt a sablon dumát, valószínűleg Nálad is ledobná az ékszíjat az agyad. Értem én, hogy alkalmazott, meg nem Ő tehet róla, hogy egy ilyen tróger cég fegyver nélkül frontvonalra kilökdösött katonája, de amikor már Ő is full hülyének néz, az már kicsit erős. Vagy Te mit szólnál, egy olyan szituban, amikor minden kérdésedre az a válasz, hogy "nem tudom"? Vagy amikor felhívom Őket, és elkezdem sorolni, hogy igen, újraindítottam a készüléket, igen, jól működik a wifim, igen, van még adatkeretem, igen, nem lóg más a wifimen, erre mi az első reakciója a csókának? Hát szerintem első körben indítsa újra a készüléket...
Tanácsot meg nem kértem, attól, hogy én kivel és hogyan intézem a dolgaimat, Neked:
1. nem lesz jobb,
2. nem lesz rosszabb,
3. semmi közöd hozzá,
4. nem ez a fórum témája.Ha meg telenyomor szolga vagy Te is, akkor csak sajnálni tudlak.
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz wetomi #34990 üzenetére
Ha buncselekmeny felderiteset segiti a rogzitett beszelgetes, akkor a magyar birosag elfogadja ha van engedely ha nincs rá. Tehat ilyen esetben nyugodtan elo lehet venni...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz wetomi #34992 üzenetére
Ne beszelj felre, tudod mirol beszelek...pl ha veletlenul nem talalnák IT hiba miatt... lenyeg hogy bár nem jogszeru rogziteni, de adott celra fel lehet hasznalni...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
_ocsisajt
őstag
válasz wetomi #34995 üzenetére
sosem kaptam meg ennyi uzenetet, pedig minden honapban mar eleg hamar elfogyott a net... mindig jott EGY uzenet es ennyi... ja szurot meg nem akarok beallitani...
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
MODERÁTOR
-
B.i.L
senior tag
válasz wetomi #35170 üzenetére
Amióta az emelésekkel kapcsolatos procedúra befejeződött,ha szabad ilyet mondani,a saját előfizetéseimet nem érem el,de a bónusz ajánlatokat is letiltotta.Pl:5 hónapig plusz 500 mb ingyen...ez most nincs!
Csak annyit kapok,hogy: "Nincs jogosultsága a szolgáltatások lekérdezésére"
Pedig maradnék itt(Viki állandóan azt hiszi sértegetem őket,de érdekelne,mit tenne abban az esetben ha a velem történt sérelmeket ismerné a kereskedelemben )
Így tehát jogomban áll feltételezni,azt,hogy az üfsz'pontosan látja,hogy mi történik az adatlapommal",mint ahogy a 6 éves sim kártyámat is látta azonnal.
Éjfél körül szoktam nézelődni,amikor nem terhelt a szerver,vagy kisebb a forgalom,hogy ne legyen akadályozva.Gondoltam elsőre :
Új tarifa - új telefon,mindezt kettöször,aztán emelés...bla,bla.Mikor a szla a kedvezményes jóváírás után jelentősen csökenett összeggel szerepelt,a maradás melett is dönthetem volna.Az is igaz,hogy sokszor említettem,hogy lépek,de nem volt teljesen megalapozott,ráadásul a macerás számhordozást is a nyakamba veszem emiatt.A 4g sim,az elérhetetlen mytelenor,csak megerősíti bennem,az ellenérzést.Mindezek melett úgy fényezik magukat,hogy a napra lehet nézni,és a marketingjük szerint bármikor cserélhetek telefont és előfizetést.Csakhogy ezt online nem tudom megtenni,arra pedig csak a boltban lenne lehetőségem,amit egyenlőre nem szeretnék igénybe venni.A cél telefon Nokia640 XL LTE - nincsen,amire meg szükségem lenne 80 perc bárhova,500 mb ennyi.A telefont megoldom,70 ropi kb,ugyanakkor a feltöltésest nem preferálom,és a feleségemmel korlátlanul szeretnék opcionálisan,mindegy melyik szolgáltató.Azt viszont,hogy a netet belassítás helyett lekapcsolja,piszkálja a csőröm.Ennyi év hűség után,azt kellene kapnom,hogy kiemelt ügyfélként kezeljenek.10 év,havi több,mint 10,000 ft-os befizetések után.
Nem adtam nekik lehetőséget igazatok van Viktorral együtt,de azt gondolom a rendszerhibákat minél elöbb javítani kellene,nem megengedhető ebben a szférában,hogy fennakadás legyen.Olyan fizetési éra jellemzi a szolgáltatói szakembereket,hogy igazán elvárható lenne az adatbázis naprakész tartása,az előfizetők személyes beállításai,opcionálisan pedig a válltoztatás alanyi joga,hiszem erre épül az online felület.Igazábol elvárható lenne(kereskedelmi tapasztalat,illetve ugyanez a hozzá állas,hogy "vásárlásból"élnek),hogy működjön a dolog és folyamatosan frissüljön.
Ezek kapcsán mintegy szűrő,avagy rostát tudok elképzelni,hogy ha a fele kiesik,akkor is marad elélég és nem kell görcsölni a továbbiakért.Azaz:van elég,de akkor miért emel árat?Miért nem hajlandó sokkal többet megtartani az ügyfeelekből?Miért nem csábít át az ügyfelekből,hogy jobb legyen,mint a másik szolgáltató?
Elnézést,ez nem kifakadás,csupán nézőpont és mentalitás nálam.Horgászni mentem...B.i.L
-
addikt
válasz wetomi #36927 üzenetére
Hogyan mehet tovább az a keretszerződés,amiben a benne vállalt feltételeket nem teljesítik.
Össze lett hasonlítva, hiába jobb a percdíj,mégis többet fizetnénk.
Ráadásul a keretszerződésben vállaltak szerint nincs kapcsolási díj,és kiegészítő havidíj,az új szerint meg lesz.
Botrányos az egész.
Jó ki bírság kerekedhet ebből is.Az elvesztett ügyfelekről nem is szólva."Aki ad,az nyer"
-
#02683648
törölt tag
válasz wetomi #36939 üzenetére
És mit lehet ilyenkor tenni?
Amúgy net a sebességet illetően az előző hsz-ekre: MyTariff M díjcsomagot kötöttem nem régen, magán célra, speedtesttel lemérve csutkán van 80 Mbps. FTP töltést még nem teszteltem mivel nem találtam olyan klienst winmobilra ami kiírja a az aktuális sebességet is. Androidos tableten, Tablet 2 díjcsomaggal (2 gigás) olyan 4 MB/s-vel tudtam tölteni az ftp.fsn.hu tesztfájlokat, szóval biztos h korlátlanítva lett a sebesség...
-
kisskd
tag
válasz wetomi #37316 üzenetére
Köszi, ez már fejlődés ahhoz képest, amit a honlapon kapásból láttam.
Azt tudod esetleg, van-e valamilyen szerződéskötéskor fizetendő extra belépési/stb. díj (SIMünk ugye már van tőlük, csak tulajdonost, és csomagot váltana)? Illetve ha hónap közben felmondjuk a szerződést, akkor 1 havi díjat számláznak, vagy arányosítanak?
-
SutPet
aktív tag
válasz wetomi #37520 üzenetére
Franc, na akkor átgondolom mi legyen. Az a baj hogy mindíg ilyen ~4500jmf környékén megálltam számlaügyileg mostmeg ugyanannyi beszédért fizetek 7-8-9000-et. Nagy kár hogy megszüntették a Számlás20-at, de így lehet tényleg az lesz a vége hogy új számot kérek.
God must love stupid people, he made so many of them.
-
válasz wetomi #37997 üzenetére
Számla kiállítási időpontja 2015.12.24.
Android kliensen fizettem be 29-én amelynél az OTP 30-án le is vonta.
Ma azaz 4.-én küldték a csekket a 24-ei számláról hogy 11-ig fizessem be. Na most egyből irány a my telenor és ott nincs befizetetlen számla, minden nullás. Androidosnál is 0.
Na most én nem fizetem be csekken azt amit nem látok neten hiánynak mert akkor duplán fogok fizetni a 11.24-12-24 időszakért amit már befizettem ezzel a szar ekomfort plusz díjával együtt. A webesen meg nem tudom befizetni mert nincs ilyen számla.
Az az érdekes hogy a telenoros levél borítékján 2015.12.29 szerepel tehát akkor nyomtatták. Magyarul ha 5 nap alatt nem fizetem be akkor megy a csekk.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Sayuar
őstag
válasz wetomi #38095 üzenetére
Arra próbáltam rávilágítani, hogy:
- ha a sarki közért mellé nyílik egy másik, ami 60%-kal olcsóbban adja ugyanazt, akkor oda fognak menni az emberek
- ideje lenne üzletpolitikát változtatni és emberközpontúbbá/versenyképessé tenni a szolgáltatások árait
- nem vagyunk hülyék, látjuk hogy a jelenlegi árak a lehúzásról szólnak: a tavalyi áremelések ennek fényében arcpirítóak.....sorolhatnám, de ennyi is elég......
-
nagyúr
-
nagyúr
-
metal01
őstag
válasz wetomi #38453 üzenetére
Hát ez még mindig nem tér ki arra, hogy a dinamikus weboldalakon lévő (kép, flash, stb.) tartalmakkal mi a helyzet. És mi van akkor ha az adatkeretem elfogy. Utána mi a korlátlan?! Evidens, hogy FB, Gmail app, stb. ebbe nem tartozik bele. De ami a böngészőn belül van, annak kellene. Ugyanis ezt jelentené a korlátlan megfogalmazás. Vagy tévedek?
-
taip
senior tag
válasz wetomi #38502 üzenetére
Passz, hogy mennyire nehéz ezt beállítani, csak azt látom, hogy más szolgáltatónál sikerült.
Amúgy szerintem érdemi válasz minimum az lett volna, hogy "a közeljövőben nem tervezzük ennek megváltoztatását", de csak copy-paste volt arról, hogy hogyan működik ma a rendszer.
Nekem nem kell többféle szolgáltatást megrendelni, csak a mobilnet lenne pluszban, szóval nincs kavarás a több dátummal. Ha van extra ajánlat, az úgyis mindentől függetlenül 7 napig él, szóval úgyis független a fordulónaptól. De ettől máris felborul a rend, hiszen ha rendelek perc+SMS+net csomagot 1 hétre, utána máris nem jön ki jól a net, hiszen tutira nem pont a fordulón fog lejárni az 1 hetes másik ajánlat. Szóval mindenképpen az jön ki, hogy 2-3 hétig tudom használni a szolgáltatást, de 1 havi árat fizetek érte.
Ezen kívül olyan is van, hogy valami miatt éppen nem kell a net (pl. ünnepek, betegség, elromlik a telefon, stb.) és máris elcsúszik a dolog.Azt belátom, hogy aki folyamatosan, megszakítás nélkül előfizet (mint egy havidíjas) annak ez nem számít, de én azért vagyok többek között kártyás, hogy ne legyen fix "kötelező" költségem, csak ha szükségem van rá.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz wetomi #38504 üzenetére
Két külön termékről van szó.
Az egyik a változó tartalommal megrendelhető egyedi ajánlat, ami 1 hétig tart.
A másik a kiegészítő adatjegy (pl. 500 MB 1000 Ft-ért). Ez utóbbinak az érvényessége van fordulónaphoz kötve, tehát ha nem pont fordulónapon rendelem meg, akkor arányosan kevesebb ideig él, de a teljes összeget előre levonják.Ez csak egy példa volt, hogy ha igénybe veszem az egyedi ajánlatot, akkor legjobb esetben is csak 3 hétig használhatom a kiegészítő adatjegyet, de valószínűleg úgy jön ki, hogy még kevesebb ideig. Ha gondolod írok konkrét példát dátumokkal.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz wetomi #38507 üzenetére
"...teljes havidíj mellett teljes mértékben fel is használhatsz"... Ezt a szöveget szajkózza a Telenor is és ettől csikarom meg magamat.
Nekem nem az a lényeg, hogy X GB adatot leforgalmazzak, hanem hogy Y ideig legyen mobilnetem minimális forgalommal. És ha pl. 1 héttel a fordulónap előtt rendelem meg, akkor lesz 1 hétig netem 1 havi díjért, szóval 4x-es áron. És ha eljön a fordulónap, újra fizethetem ki az 1 havi díjat.Ha megrendeléstől számított 30 napig lenne érvényes, akkor korrektül 1 havi díjért 1 havi netet kapnék.
Somatom: Áruld már el légy szíves, hogyan lehet elérni a törthavi számlázást, hátha megoldja a problémámat.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
-
hardline
senior tag
válasz wetomi #38831 üzenetére
Telenortól Vodafone irányba volt egy számhordozási kérelmem. A megadott napon a telenor elutasította a számhordozást azzal az indokkal, hogy a telefonszámom nem tartozik a telenorhoz. (Vodafone-nál kérdeztem, hogy mit látnak: A Telenor visszautasította, mert nem szerepel a számom az adatbázisban)
Futottam két kört mindkét szolgáltatónál, adatot egyeztettünk.
Ezt követően újra benyújtottam a kérelmet. Ekkor gond nélkül megtörtént a számhordozás.
Írtam a Telenornak ez ügyben, hogy a szerződési feltételeikben leírtak alapján fizessenek kötbért, amire válaszként azt kaptam, hogy megvizsgálták a panaszolt hordozási folyamatot, de hibát nem találtak, így nem fizetnek. Valamint a levél szerint csak a második hordozási kísérletet ismerik el (ami sikeres volt). Az első mintha nem is létezne...
Nem is akartam foglalkozni az egész kötbéres dologgal, mert gondoltam, hogy a nagy szolgáltató majd ír amit akar, és úgysem fizet... De azért bosszantó az egész.
Azóta beléptem flottába, tehát volt még egy számhordozásom (vissza a Telenorhoz), gond nélkül. -
hardline
senior tag
válasz wetomi #38841 üzenetére
Nem volt se lejart szamlam se adatmodositas. Mindig pontosan fizetek. Mindket ugyfelszolgalattal egyeztettem az adataimat. Ok soroltak, en meg helyeseltem. Vicc az egesz tortenet. Sehol nem adtak ki papirt semmirol. Vodanal is kertem, hogy igazolhassam amit elmondtak az adatbazis alapjan (jo adatok es helyesen megadott telefonszam) de nem tudnak ilyen papirt kiadni. Minden szolgaltato azt csinal ebben az orszagban, amit csak akar. Igy konnyu szerzodeseket kotni, hogy egyoldaluan modositgatnak, de persze az ugyfelet koti a rablanc 2 evig. A rendszerukbol is azt torolnek ki amit akarnak, ki latja azt rajtuk kivul... Aztan megvizsgaljak a "problemat". Volt mar ember, akinek kifizettek a kotbert? De ha en bontottam volna fel husegidon belul a szerzodest, akkor megtalalnak a problemat...
-
btz
addikt
válasz wetomi #39243 üzenetére
De rossz, mért engednek ilyesmit lemondani az ügyfélnek?
Azért nyulkáltam, hozzá, mert a előtte ugyan megkaptam az IP címet, kapcsolódott is, de a netre nem engedett ki, tehát a saját ip-met, tudtam pingelni, de semmi mást nem, most meg már létre sem akar jönni az adatkapcsolat. Mért nem tudják az újbóli megrendelést belerakni a my telenorba, ha a lemondást beletudják?(#39242) Arni btz (#39241)
Csak készülék beállítási üzenetek fogadásának LETILTÁS megrendelési lehetőség van, de nekem nem ez a funkció lett lemondva[ Szerkesztve ]
ⓑⓣⓩ
-
btz
addikt
válasz wetomi #39246 üzenetére
A dolog úgy kezdődött hogy lemondtam a Sebesség 7 mbps nevű szolgáltatást, na onnantól kezdődött az hogy ipcímet kapott a készülék, de nem jött a net, pingelős programmal sem tudtam pingelni semmit. Az adatkapcsolat létre is jött, ugyan de nem jött rajta a net. Aztán újra aktiváltam ezt a 7 mbpst, de a hiba ugyanúgy megmaradt. Ekkor láttam meg a listában ezt az Automatikus Online APN nevű szolgáltatást, ami addig nem volt ott (legalábbis azelőttről nem rémlett, hogy ott lett volna). Lemondtam, hátha ez a baja, címszóval. Na onnantól már az IP cím sem jön le, nem csatlakozik egyáltalán az adatkapcsolat, térerő meg minden van közben.
Még 27.-én rendeltem egy 3 GB adatkeretet, amit a 3GB SMS-ben való elküldésével aktiváltam, majd mivel nem működött akkor sem, rárendeltem a PLUSZ 100MB szolgáltatást, ekkor beindult, csak közben a 3 GB valahova eltünt, most az app jelzi hogy 150 MB adatkeretem van, kék körrel jelzi, ami teljes, tehát mintha azt rendeltem volna, de még semmit nem használtam volna el belőle, pedig tegnap előttig 3,1 GB-t mutatott (ami ugye a 3GB adatkeretből és a PLUSZ 100MB-ből tevődik össze), amit 2,8GB-ig el is használtam, aztán most hirtelen csak 150MB van, ez is fura, kb 3000 ft el is ment, netezni meg nem tudok, mobilon.[ Szerkesztve ]
ⓑⓣⓩ
-
btz
addikt
válasz wetomi #39268 üzenetére
Most megnéztem a kapott SMS-eket és azt írják a 172-es számról, hogy adatcsomag szolgáltatásod egyenleghiány miatt felfüggesztésre került, újboli aktiváláshoz töltsem fel az egyenlegem.
Volt 3000 ft feltöltés a kártyán, abból 2500 ft volt a 3GB, 500 ft volt a PLUSZ 100MB, most az egyenlegem -49 Ft lett, pedig nem rendeltem semmilyen szolgáltatást sem, amire le kéne vonnia. (Hogy mehet minuszba?).
Lehet ezért nem megy most az adatkapcsolat?
De mi az, hogy nem lehet használni az adatszolgáltatást, ha nincs pénz az egyenlegemen, de előte kifizettem a szolgáltatásért a 2500+500ft-ot?ⓑⓣⓩ
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...