- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz
wetomi #51212 üzenetére
hát ezt majd a telenor megoldja. Mivel hipernet home-ra forgalmi előlegként felszámolt, 27% áfás összeg nehezen fog akkor elszámolódni internetre.
És sms szervert sem tervezek üzemeltetni. Mondjuk az esetemben a 990 forint miatt nem feszülök bele, inkább kíváncsiságból görgetem tovább, ha az előző reklamáció után sem sikerül megoldaniuk. Az internetes formon nem tart semmibe jelezni a problémát
Annak viccesebb, aki mondjuk 30 ezret fizetett be az ő kombinációjához. (Úgy emlékzem volt itt valaki, aki az apple tévés kombóval fizetett elő úgy, hogy még neki a tv csomag kedvezmény keretre megy. Így nem plusz pénz, szóval csak netet fizet. Hm egy 18 ezres esetet találtam hirtelen [link])
(#51214) radio100jozs
készülnek az iphon 8ra szerintem. De amúgy vicces, hogy a készülék árát (egy részét) kérik be valójában, de forgalomra lehet elszámolni és a más áfakulcs meg bekavar. Mégha valami 20 ezres csomagra is fizetnek be, akkor is évekre elég a telefon ára. -
Somatom
veterán
válasz
wetomi #51137 üzenetére
Ez nagyon fals megközelítés. A flották egy része nyilvános, bárki beléphet. Miért korlátozná egy flottakezelő a belépést? Miért ne hírdetné, hogy nála milyen kedvezőek a tarifák? Pont ezzel szerezhetne több tagot. Az neki rossz, hogy nem hozhatja nyilvánosságra a tarifáit.
Ha úgy vesszük, akkor a szolgáltatók is egy-egy flotta. Mit csinálnak? Orrba-szájba reklámozzák, hogy náluk a legjobbak a feltételek azért, hogy új előfizetőket szerezzenek. A flottakezelők is ugyanezt tennék, ha a szolgáltatók nem köteleznék őket titoktartásra a flottaszerződésükben. -
Somatom
veterán
válasz
wetomi #51135 üzenetére
De, az egyéni előfizetők többet fizetnek ugyanazért a szolgáltatásért. Ebből következik, hogy ha egy egyéni előfizetőből flottás lesz, az bevételkiesést jelent. Itt az én példám. Egyszer kellett megszerezniük, és sok évig fizettem nekik. Ez a bevétel lecsökkent akkor, amikor flottás lettem. Ez egyértelműen bukó a Telenornak. De, van más érvem is. A flották árai nem lehetnek publikusak. Miért? A flottáknak az lenne az érdekük, hogy reklámozzák az áraikat azért, hogy minél többen csatlakozzanak hozzájuk. Akkor miért nem teszik? Azért, mert a szolgáltatók ezt megtiltják a szerződésükben. Miért tiltanák ezt a szolgáltatók, ha jó lenne nekik az, hogy az előfizetők a flottákhoz csatlakoznak? Nyilván azért tiltják, mert ez nem jó nekik, és ezért igyekeznek eltitkolni a flottáknál elérhető kedvezőbb árakat.
-
4Grider
félisten
válasz
wetomi #51105 üzenetére
Megvan.
A január elsejei ÁSZF:
A havidíjban foglalt adatforgalom belföldön a Szolgáltató hálózatán belül használható fel. A felhasználást
követően az adatforgalmazás forgalmi díja belföldön 0 Ft, azonban a szolgáltatás igénybevétele maximum
32/32 kbit/s le-és feltöltési sebességgel lehetséges.
A január 24.-ei ÁSZF:
A felhasználást követően az adatforgalmazás forgalmi díja belföldön 0 Ft, azonban a szolgáltatás sebessége a MyBusiness All-In tarifacsomagok esetén 0/0 Mbit/s, míg a Business All-Intarifacsomagok esetén 32/32 Mbit/s a számlázási ciklus végéig. -
Nerd
aktív tag
válasz
wetomi #49473 üzenetére
Emailben ez a link jott: https://online.telenor.hu/ugyfelszolgalat ... itt siman be tudtam fizetni.
https://my.telenor.hu/fiok alatt a szamla befizetesekor a befizet gombra kattintaskor nem vitt at az OTP feluletre, hanem kiirt valami ilyesmit, hogy Hiba egy vagy tobb szamla befizetesekor, es volt egy vissza gomb...
sorry nem az elozo uzenetbe irtam...
(#49472) dzsordzsó: Igen uj vasarlas volt...
-
air
nagyúr
válasz
wetomi #48098 üzenetére
Ez nem biztonság, ez szívatás.
A biztonsági hitelesítést elegendő 1x elvégezni. Akkor kiküldik az aktiváló kódot az adott számra, azt beírom az alkalmazásba, és kész. Telekomnál ez működik. Nem kell minden alkalommal aktiválni."Bezzeg ha éppen ezért vásárolna pl a szomszéd a te előfizetésedre, akkor meg menne a hiszti, hogy szemét szolgáltató, szar az alkalmazása meg hasonlók."
Ez marhaság. Hogyan tudna a szomszéd az én kártyámra vásárolni? Ő nem ismeri az aktiváló kódot, amit egyszer beírtam az alkalmazásba. Azt nem értem, miért kell minden alkalommal ellenőrizni.
Másik szolgáltatónál miért működik jól?
Van webes regisztrációm, de az alkalmazásban kényelmesebb és gyorsabb ránézni, vagy vásárolni.
De mindegy is. Legalább tudom, hogy szándékosan szívat a Telenor ezzel. Egyel több ok, hogy minél hamarabb felhasználjuk az évek alatt felhalmozott egyenleget, és elvigyük az előfizetést tőlük. -
air
nagyúr
válasz
wetomi #48092 üzenetére
Nem tudom miért "normális" ez a jelenség, nekem nem az.
Ha szándékosan így működik, akkor ez jó nagy ökörség.
Szerintem tök jogos elvárás, hogy másik készüléken akarom megnézni, és ehhez ne kelljen minden alkalommal újraregisztrálni. Ugyanis nincs mindig nálam a telefon, amiben a kártya van.
A lányom telefonjában van egy feltöltős kártya, és arra néznék rá néha, meg vásárolnék az egyenlegéből.
De ez így direkt fogyasztó szívatásnak tűnik. -
radio100jozs
őstag
válasz
wetomi #48017 üzenetére
Ez azoknak válasz, akik routerbe akarják használni a Hello Data sim-et, hogy itt a lehetőség ilyenre is.
De ami ebből is, és eddig is kirajzolódott, a Telenornak elég nagy felesleges kapacitással kell rendelkeznie, hogy ennyire tolja már a korlátlan internet csomagokat, hogy már VOIP szolgáltató is forgalmazza. -
castiels
addikt
válasz
wetomi #47257 üzenetére
Miért van rendben?
Az ügyintéző azt mondta sikerült törölnie a szolgáltatast azonnal, ergo erről tájékoztatott, tehát abban a hitben voltam hogy nincs mobilnetem ezért nem is nyomtam be.
Aztán 24-25 2 napra fizessek ki 1490 et 1GB- os mobilnetet teljes havi honapot? Amikor már lemondtam elvileg. -
tomp
félisten
válasz
wetomi #47230 üzenetére
Forduló napon még este 7-kor sem volt havi keretem és lassítva voltam. Írtam nekik. 10percen belül visszaírtak, hogy ez így oké de azért elkérik a számomat. Fél órán belül visszaállt a rend.
Gogodj
Nekem az Xperia M4 150/50-et tud. Ahogyan nézem az M2 is. De 70/50 a max egy 150-es telefonnál. Hiába van 150Mbps tisztán de a hálózat egyszerre egy eszközben 70-75Mbps-et ad. De ez már bonyolult. Itt már frekvencia blokkok játszanak szerepet. -
Fifi
őstag
válasz
wetomi #47131 üzenetére
Köszönöm válaszod!
Persze nem kívánok a szolgáltatóra, meg a flottára kenni mindent, próbáltam elég alapos lenni (kb. 1 hónapig zajlott az előkészítés, még a flottától kapott szerződést is több ponton módosíttattam), de vannak olyan dolgok, amik fel sem merültek bennem, hogy ideát másképp működnek vagy nem megoldhatóak.
A flottás szerződésben az van, hogy közvetlen én kapom a számlát a szolgáltatótól. Nekem ez azt jelentette, hogy én leszek a vevő, fel sem merült bennem, hogy csak számlafizető leszek. Mint magánember nem érdekel, kifizetem és használom boldogan az előfizetést, de egy cégnél ez csak sajtpapír.
"A számlákban lehet, hogy nincsen benne minden részletes adat egy-egy mobilvásárlásról, de ezeket egyrészt a MyTelenoron le tudod te is kérdezni és amúgy veszekedés nélkül is kiadják, ha kéred."
A MyTelenorban nem látom a mobil vásárlásokat.
A ki nem számlázott hívásokat, SMS-eket és adatforgalmat igen, de csak addig, amíg ki nem számlázzák, visszamenőleg nem lekérhetőek azok sem.Kértem. 4 ügyintéző terelt át, hogy nekem erről csak a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tud adni kimutatást. Miután beszéltem a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel is az 5. ügyintézőnél nem hagytam magam és már emelt hangon kellett beszélnem, mert ő is le akart rázni.
A hangfelvételek megvannak a szolgáltatónál szépen vissza lehetne hallgatni.A megérkezett részletező is vicces, mert több olyan tétel is van, ahol megint lemaradt a rendszám. Most kérjek a részletezőről részletezőt?
"Segíteni szeretnék, csak ilyen keretek között, ennyi információval nehéz."
Ezt nagyon köszönöm!
Esetleg, ha nem jutok előbbre, akkor privátban zavarhatlak konkrét adatokkal, számokkal és rá tudsz nézni a dolgokra? -
Fifi
őstag
válasz
wetomi #47109 üzenetére
Pedig ügyfélszintű regisztrációt csináltam egy telefonszámmal és a flottakezelő adta hozzá a többi számot a felhasználómhoz. Hogy kellet volna?
Az is érdekes, hogy ugyanannál a flottánál háromféleképpen működik a dolog, pedig mindegyik papír alapú számlát kap:
- a privát előfizetéseimnél még nem tudták megoldani, hogy mindegyiket lássam, itt csak egy számra látok rá, de a számlát nem
- egy céges előfizetésnél látom az összes számot, a szolgáltatásokat, de számlát itt sem látok
- egy másik céges előfizetésnél látom az összes számot, de csak annak a számnak látom az egyszerűsített számlaképét, amivel regisztráltam, a többiét nem(#47110) azbest Ez is másképp volt a másik szolgáltatónál.
A telekomtól papíron kaptam a számlát, de a weboldalukra belépve simán le tudtam tölteni a számlákat pdf-ben, mely teljesen úgy néz ki, mint a papír alapú számlám. Igaz nem e-hiteles, de nekem elég volt az is.
Lehet, akkor átváltok elektronikus számlára inkább, mert ez az egyszerűsített számlakép főleg ha számonként külön kell letölteni nem tetszik.A telekomos fiókban én tudtam hozzáadni az általam kezelendő számokat, legyen az publikus előfizetés, feltöltőkártyás vagy flottás. Ez itt nem megy ...
Sőt a mobil vásárlások is elég cifrák itt. A telenor nem írja rá az adott tételnél, hogy milyen rendszámhoz használták fel, így minden hónapban utólag kell telefonálgatni (sőt veszekedni), hogy küldjenek róla egy részletezőt ...
Nincs tört havi számlázás, nem minden hívást lehet átirányítani az SMS központra, a SIM méret miatti kártyacsere is szívás volt eddig itt ...
Hab a tortán, hogy a számlán a vevő a flotta, a cégünk csak számlafizető ez így ÁFA visszaigénylésre sem jó. Ezzel még küzdök ... A telekomnál is flottásak voltunk, de ott mi szerepeltünk vevőként, így ezzel sem volt gond.
Nem gondoltam volna, hogy két telekom cég között ekkora különbség lesz, ha ezeket előre tudom, biztos nem ugrok bele a szolgáltatóváltásba pár ezer forinttal olcsóbb számlák miatt ...
Még csak április elejétől vagyunk itt. Még adok egy kis időt magamnak, hogy megismerjem az itteni dolgokat és adok még egy kis időt a flottakezelőnek/telenornak, hogy helyrerakjon mindent, ha nem sikerül zöld ágra vergődni, akkor inkább megyünk vissza a másik szolgáltató flottájába ...
Bocs a kifakadásért, de jó volt ezt kiírni magamból.
-
válasz
wetomi #47083 üzenetére
Köszi, akkor egyelőre nem foglalkozok vele. Egyébként nem lezártnak mutatja, hanem azt, hogy nincs számlám. "Jelenleg nincs megjeleníthető számlád!"
Hó vége felé szerintem még ránézek a fiókomra, hogy nehogy akkor jelenjen meg valami.
Azt látom viszont, hogy most már kiírja, hogy mettől meddig tart a ciklus, és azt látom, hogy az első ciklus 2-3 nap lehetett. -
#08205312
törölt tag
válasz
wetomi #46985 üzenetére
direkt csinálod?
- veszek egy új telefont
- veszek egy új SIM-et
- a SIM nem kompatibilis, mert 2010-es szabvány méretűt ad a telenor 2017-ben
- a nulla "kilométeres" SIM-et pénzért cserélik
- vagy ingyen vágják, ami a vastagsága miatt tönkre vághatja a nulla "kilométeres" telefonomHa szerinted ez ügyfélbarát hozzáállás, akkor én már nem tépem tovább a szám.
-
pkaresz
őstag
válasz
wetomi #46975 üzenetére
Szia!
Jelen esetben, személy szerint nekem, nem jelentett volna problémát a vágás, vagy a csere.
Még fizetősen sem. A probléma ami előjött, teljesen tudatlanul, felkészületlenül ért.
A szolgáltatónál kellett volna tudni?! Ott vettem a telefont is.
Az SD-t hol látta, hol nem. Először arra gondoltam, SD a rossz, vettem egy nagyobbat, az sem árt!
Először minden ok. Majd nem látja, Szerviz, érintkező hiba, egyenlőre nem hagytam ott, megy SD nélkül.
Csak a tanulság miatt írtam!Az első eset volt!
Eddig nem volt nano SIM es telóm.
A vágás problémájáról sem volt infóm, meg voltam győződve, hogy bevett normális eljárás.
"Géppel, készülékkel vágta."
Nem ollóval!Üdv: Karesz
-
tomp
félisten
válasz
wetomi #45967 üzenetére
Hát én is ezt remélem. Személyes ügyintézés kifogástalan volt. Remélem odabent is változott a hozzáállás.
Vicc: tartozik az ügyfél így hát kikapcsoltuk. Oké akkor atm. Atm: nincs tartozás. Oké akkor MyTelenor: nincs tartozás. Helyzet: akkor is van tartozás és ki van kapcsolva -
tomp
félisten
válasz
wetomi #45964 üzenetére
Idén nem jött értesítés, hogy összerakják a 2 számot. Anno 2015-ben jött ezért is mentünk be akkor és intéztük el. Ott akkor az egyik számnál a számlázási címet módosítottuk. Elmondásuk szerint így ha akarná sem tudja majd a jövőben összevonni újra. Hát összevonták. A 2015-ös sms megvan. Semmilyen telenoros sms-t nem törlünk. Biztos ami biztos.
Felszólító levél nem jött. Csak a havi számlák. Azokon pedig nem jelezték, hogy lenne tartozás. Összevonás óta is amúgy külön jön a számla mind2 számnál. Csak annyi változott, hogy mind2 számlán egyforma a végösszeg mert ugye összevonták őket. Késedelmi kamat sem jelent meg az azóta kiállított számlákon. Csak ott lebegett a telenor bermuda háromszögében az összeg. A számla kifizetése nem ment amúgy olyan könnyen. Kitartóan kellett lépegetni a rendszerben, hogy végül kidobja a terminálra az összeget. -
-
darvinya
titán
-
tomp
félisten
válasz
wetomi #43941 üzenetére
Volt egy állandó fix 5GB-os adatom ami mindig újraindult. Megújuló adatkeret. E mellé aktiváltak hetente +5-öt mindig. A MyTelenor csak az általam aktivált 5-öt mutatta a hiba miatt a heti 5-öt nem.
DrBubo77
Szomorú, hogy nem tudják rendbe rakni az előfizetői profilomat a rendszerben...
Mint egy sz...rá állítgatott windows. Csak egy teljes újratelepítés segít. Na ugyan ilyen káosz lehet nálam is... -
bandigno
senior tag
-
alibaba78
őstag
válasz
wetomi #43048 üzenetére
Facebook, messenger, böngésző, levelezők, amiket szoktam használni, de mivel az előző díjcsomagban csak 500mb netem volt, ezért minden nap ellenőríztem, hogy mennyi net fogyott. Minden nap 1-3 mb eltéréssel szinte ugyanannyi forgalmat generáltam. Most sem változott semmi, nincs új applikáció telepítve, a telefon nem szinkronizálja a képeket, videókat, csak a telefonszámokat, naptárt, jegyzeteket. Nem vagyok egy nyavalygós típus, először mindig magamban keresem a hibát, de többször újraindítottam, simet kivettem, visszaraktam, gyári beállítást visszaállítottam. A telefon augusztus óta ugyanaz, egy s7 edge.
Rendben, megfogadom a tanácsod, és várok 1 hónapot, hátha javul a helyzet, csak az a baj, hogyha nem változik semmi, már nem tudok visszaváltania a régi díjcsomagomra. Reklamálni pedig hiába fogok, mert amit a telenor leír, azt csak elfogadni tudom, hiszen akárhogy verem a palávert, nem fogom tudni bizonyítani az igazam.
Köszönöm a segítséget! -
alibaba78
őstag
válasz
wetomi #43045 üzenetére
De itt nem arról van szó, hogy időarányosan kaptam-e meg az adatkeretet, vagy sem, hanem hogy ami van, az nagyon gyorsan fogy. Reggel kilépek a lakásból, bekapcsolom a mobilnetet, és használom, munkahelyen wifi, utána hazafelé mobilnet, majd itthon este még mobilnetezek, amikor kimegyek cigizni, vagy a boltba. Ez idő alatt maximum 15mb net fogyott (volt, hogy kevesebb). Ehhez képest tegnap aktiválva lett a blue m délután. Telenr app írta is, hogy 2,5gb adatkeretem van. Tegnap nem dolgoztam, tehát csak pár perceket használtam a a netet, erre 23mb elfogy. Hogy a viharba??? Persze telenor hárít.
-
alibaba78
őstag
válasz
wetomi #43040 üzenetére
Számlafordulóval váltottam. Az ügyfélszolga azt mondta, csak úgy lehet. 9-től él az új tarifacsomagom, ami rendben is van, de sokkal gyorsabban fogy a netem, mint eddig. Az én felhasználói szokásommal napi 15mb net fogyott. Most sokkal kevesebbet neteztem, és 23mb alaphangon. Tulajdonképpen nem érzem a befektetett pénz, és nagyobb net okozta különbséget. Ha a 2gb netet elosztom 30 napra, 66mb/nap. Ezt ilyen mértékkel simán túl fogom lépni, és elfogy a netem idő előtt.
-
Harkovz
aktív tag
válasz
wetomi #42968 üzenetére
Nekem a középső csomag van sima Hipernet Home. Amikor bejött a kedvezmény, gondoltam átváltom a nagyobb csomagra, még úgy is kicsit olcsóbb a kedvezménnyel mint így simán. Bementem és azt mondták csak myHipernet Home csomagokra válthatok sima eggyel nagyobbra nem. Én ennyit tudok. Mondjuk nem tűntek túl felkészültnek az eladók az biztos.
-
Füleske
addikt
válasz
wetomi #42966 üzenetére
"A Hipernet Home esetén viszont csak új 2 éves szerződés esetén van kedvezmény, sima tarifaváltással, pl a MyHipernetről a Hipernet Home irány esetén (ahol nem változik a hűségidő) nincsen."
ÁSZF szerint ( akciók , 4. melléklet) meglévő mobil internet tarifacsomaggal rendelkezőkre is vonatkozik a kedvezmény. (3.25 - ös pont , hadd ne másoljam be ide az egészet)
-
UHHH
őstag
válasz
wetomi #42584 üzenetére
Julius ota intezzuk a garancialis problemat, lasd korabbi irasomat, hogy doboz visszavitel, lakcimkartya, elirt IMEI szam, nem kiadott szamla a vasarlaskor, stb. Igy mar kicsit a turelmem fogytan van, hogy mindig kitalalnak valamit, amiert meg most sincs elintezve ez a pitianer ugy.
-
-
z123456789
addikt
válasz
wetomi #42568 üzenetére
Ezt ajánlották nekem is, és ezért is gondoltam, hogy elérkezett az idő, hogy rámenjek a roaming netre végre, ha már a szolgáltatók húzzák halasszák. Viszont a leírásban én azt vettem észre, hogy a net belföldön használható csak. Illetve a 40 Ft/sms.
Egy kicsit soknak tűnik. Illetve nem tudom, hogy a havidíj lebeszélhető? Vagy ha elfogyott a 200 perc más hálózatba való hívás, akkor a 6500 Ft-os havidíjon felül számláz?
-
-
-
UHHH
őstag
válasz
wetomi #42410 üzenetére
Ahol a telenornal elirjak az IMEI szamot vasarlaskor, aztan garancialis problemanal en szivok a kammer IMEI miatt, ott az ugyfelszolgalatot inkabb nem hivom, ha mar ugysem tudnak segiteni semmiben. Julius ota gariztatok egy keszuleket, talan karacsonyra lesz uj mobilom.
-
Oryctolagus
tag
-
GEIL
addikt
válasz
wetomi #42033 üzenetére
A készülék mérője az adott időszakra kb jó...nincsen kiugró vagy szokatlanul magas egyik alkalmazásomnál sem.....172 Mb messenger......136 Mb facebook....38 Mb Pokemon GO.....18 Mb Mytelenor......10 Mb Traffi hunter...12 Mb Here weGO.....5,6 Mb időjárás....4,38 Mb Lg health...meg pár 1-2 Mb-os cucc....ennyi.
Ez 300 Mb felett van...de vettem 100Mb-os adatjegyet....szóval belefértem simán.
-
GEIL
addikt
válasz
wetomi #42031 üzenetére
szia !
Most telepitettem ujra a Mytelenort.....de változatlanul ezt mutatja.....semmi szinkronizálásom és E-mail letöltésem nincsen...play áruházas auto frissités is OFF-on van...csak wifiről frissitek manuálisan.....semmit nem használtam a messengeren kívül, de az is csak akkor nyalja az adatkeretet ha képet küldök....sima szöveget irtam és max 2-3 Mb szokott lenni 1 napi használatom......azért is voltam nyugodt hogy tuti megvan 295 Mb.....ehhez szoktam nyomni 1000 Ft ért egy 500Mb -os egyszeri adatjegyet...itt a képen is látszik hogy megvettem tegnap.....
-
-
psg5
veterán
válasz
wetomi #41998 üzenetére
- A wifit otthoni netről router dobja szét (Tarr 60Mb).
- A mobilnetet még nem mértem speedtesstel, mert egyértelműen lassabb, de igazából nem otthon használom a 4G-t (miért is tenném
- Elvileg SIM kártya rendben 2 éve cseréltem a normál simet nano-ra, gondolom az már megfelelő, bár annak idején (2 éve) a méret miatt volt érdekes a váltás.Most mérem (iroda, földszint, megyeszékhely, kevés vasbeton) speedtestet mobilneten.
-
tomp
félisten
válasz
wetomi #41911 üzenetére
Pdf-ben nincs adatforgalom csak html nézetben. Ez is zavaros.
Amúgy mintha teljesen újra hangolták volna a forgalom mérést. Speedtest forgalmát már mérik. Ha telenor szerverrel mérek akkor is.
Google Fotók automatikus kép feltöltését is mérik.
Az pedig gáz, hogy lehetetlen nyomon követni frissen az adatkeretet mert csak másnap vonja le a forgalmat a rendszer... Csodálkoztam is, hogy ma 50MB MyMusic melletti forgalomnál levontak 660MB-ot. Aztán megnéztem a telefon mérőjét. Tegnap előtti+tegnapi forgalmat nemrég vonta le a rendszer... -
Sayuar
senior tag
válasz
wetomi #41656 üzenetére
látom nem sikerült a kéréseimre válaszolnod, e helyett te bombázol a sajátjaiddal.
Időarányos havidíj felbontása.
Havi díj 3000 Ft
havi díjban foglalt percek 100
Bennefoglalt percek utáni díj: 40 Ft/perc
Egy napra eső havi díj: 100 Ft
Egy napra eső percek 3,33A te példáddal élve:
2 nap alatt felhasznált percek 50
Havi díjból levont percek 6,66, havi díj 200 Ft
Kiszámlázott percek: 43,33, mindösszesen a havi díjon felül: 1733
Összesen: 1933
Szóval szerintem az ügyfél örülne ha " 2 napot használtam és mégis fél havit fizettem, mert anyámat felhívtam hordozás előtt akinek éppen szómenése volt" ezért 1933 Ft-ot fizetne és nem 3000-et, a teljes havi díjat.
Ez a konkurenciánál így működik, ha kell bescannelem a zárószámlám."Korlátlan csomagnál pl. mi a korlátlannak az időarányos megfelelője?"
17.990 Ft a csomag. 2*1GB=2*1.500 Ft, tehát a korlátlan beszéd 15.000 Ft/30 nap.10 napra az 5.000 Ft, + kifizeted az adatot, amit leforgalmaztál.Ezek után megtisztelnél, hogy te is válaszolsz a kérdéseimre, ha már hozzá szóltál ahhoz
-
válasz
wetomi #41656 üzenetére
wetomi:
"Nem mondom, hogy tökéletes és minden igényt kielégítő a rendszer, de lehet kezelni."Én is ezért írtam azt, amit. Pl. ha nálam jár valaki, mindig felhívom ezekre a figyelmét. De már arra is láttam példát, hogy egy következző ciklusba átcsúszott hordozás esetén egyedien kezelték a problémát.
Entk:
Amennyiben nem adtál meg bankkártya adatokat és/vagy telefonszámot, nincs semmi teendőd. -
SUPREME7
őstag
válasz
wetomi #41487 üzenetére
Ebbe nincsenek benne a mytv csomagok, se a deezer. Az extra 1-4-10 csomagokat meg nem lehet a havi 2500-as keret terhére. Mondjuk az nem is érdekes. De mondjuk van olyan, hogy videótár meg sorozattár, meg ilyenek.Konkrétan ezekről kb semmi rendes infó nincs.Meglett a pdf. Azt hittem van valami külön oldal.
De ebbe sincs benne minden. Fakk a telenorba, hogy elnagyoltan van 1-2 infó, a többit meg csak innen-onnan kukázd össze
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Revolut
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Hálózati / IP kamera
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Xbox Ultimate előfizetések
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged