- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
wetomi
aktív tag
válasz szabonagyur #30363 üzenetére
A 4490 Ft-os kedvezményes árat csak 2 év hűséggel kaphatod meg, ha az idő alatt nem vásárolsz hozzá készüléket, vagy nincsen élő készülékhűséged. A jelenlegi készülékhűségeddel ezt (még) nem választhatod.
De hűség nélkül a normál 5490-re válthatsz nyugodtan. -
wetomi
aktív tag
Érdemes volt benézni a topicba, át is állítottam automatikusra a hálózatválasztást és rögtön fel is lépett a 4G-re az Ace 4 itt Szegeden. Nálam alapból csak 3G van az All In M-ben. Biztos valami tesztüzem lehet.
-
wetomi
aktív tag
válasz drumkiller #30691 üzenetére
Hívd fel a 1220-at, frissítik és menni fog az sms küldés.
-
wetomi
aktív tag
válasz tatabike #32449 üzenetére
Teljesen fölösleges üvöltöznöd az ügyfélszolgálattal. Ez a nem Szörny RT, hogy az ügyfél ordításával tolják feljebb a cella teljesítményét... Ezt sosem értettem, nekem is volt sok nyűgöm, de ezt meg lehet beszélni normális hangnemben is.
Más:
A Vodát is sokan anyázni fogják az automatikusan aktivált kiegészítők díjáért. Ez jobb? HWSW[ Szerkesztve ]
-
-
wetomi
aktív tag
válasz =Thor= #34535 üzenetére
Igen, elégé általános sablon levélnek tűnik, amit idéztél, de gondolom, erre volt idő válaszolniuk, amennyi tiltakozás beeshetett pár nap alatt...
A jóváírás viszont csak a módosítás előtt már meglévő tarifádra, vagy szolgáltatásokra vonatkozik. Erre vonatkozik az "...Amennyiben a díjmódosítást követően vesz igénybe ÁSZF szerinti szolgáltatást, azt mindig az aktuális díjszabás szerint tudja majd igénybe venni..." rész. -
wetomi
aktív tag
válasz zoli62 #34560 üzenetére
Elérhető elektronikusan is a hívásrészletező a MyTelenoron, igaz csak rendszeres hívásrészletezés esetén, de díjmentesen elérhető.
Ha használod a MyTelenort, akkor 1220-on nyilatkozol és kéred. De a nyilatkozat ugye már megvan az eseti részletezés miatt, szóval csak kérni kell az elektronikusat, ha még nincsen.
Az, hogy az eseti miért nem megy elektronikusan, az már más kérdés. De elfér az a rendszeres részletezés a MyTelenoron... -
-
wetomi
aktív tag
Most néztem az ászf-et, ott sincs kizárva a csak hangalapú tarifa:
"AZ IGÉNYBEVÉTEL KORLÁTAI:
A szolgáltatások minden, a Díjszabásban (ÁSZF 1/A melléklet) szereplő, értékesítés alatt álló ill. már nem értékesített tarifacsomag (Díjszabás II.1. és II.4.) mellé igénybe vehető kivétel a MobilKvartett 150, MobilKvartett 1000, MobilKvartett 3000 (II.4.8-4.10), Mobil Internet (II.2. és II.5.) és Adatkártya (II.3.) tarifacsomagokat." -
wetomi
aktív tag
válasz gyurkikrisz #34984 üzenetére
Ha a te neveden van a telefonszám és arról hívod fel őket, akkor a személyes adataiddal tudnak még azonosítani. A kérdés, hogy a vásárlás óta változott-e pl a személyi igazolvány számod, vagy az állandó lakcímed. Ha nem tudod a jelszavadat, még érdemes felhívni őket.
(#34989) apaszka:
Adatvédelmi szempontból igencsak kifogásolható a te hangrögzítésed. Mert amíg a Telenor hitelesítetten jogosult a hangrögzítésre, tárolásra, kezelésre, addig te nem.
Náluk csak az illetékesek férnek hozzá, nem a takarító, vagy szakács fog panaszt kezelni, nem fognak röhögni az ügyfélen, vagy éppen az ügyintézőn.
A te hangrögzítéseddel nincsen biztosítva a hitelesített adatkezelés. Nincsen biztosítva, hogy mikor mutatod meg a haveroknak, vagy töltöd fel a jutúbra. Innentől kezdve ne lepődj meg, ha az ügyintéző azonnal bontja a vonalat, ha szólsz neki, hogy rögzíted a hívást. Ha nem szólsz, azzal pedig az ő személyes jogait sérted meg.
Fölösleges rögzítened a hívást, mert ha panaszod van, kivizsgálják, visszahallgatják. Te pedig kikérheted a beszélgetést, ha nem értesz egyet és ki is fogják adni.[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz wwenigma #34993 üzenetére
Nekem eddig megfelelt az ő hangrögzítésük panaszkezelés során de természetesen vannak nálam sokkal maximalistább ügyfeleik is, ezt teljesen elfogadom. Fő a redundancia! Így legalább biztosan lesz még egy másolat földrajzilag is elkülönítve független hálózaton
(#34994) _ocsisajt
Automatikusan küldik, max szűrőt állítasz be erre a számra, de akkor necces, ha lemaradsz valami fontosabb infóról. Az adatkeret végén szokott sokszor megjönni az értesítés, elég "sajátos" az adatkeret számolása, amiből a többszörös értesítés adódhat. -
wetomi
aktív tag
válasz _ocsisajt #34996 üzenetére
Ha lassítós neted van, akkor érdemes csinálni egy kis adatforgalmat, hogy biztosan átlépd az adatkeretedet.
Ha nagyon közel vagy a határhoz, akkor a kis forgalmazáskor lefoglal előre egy "szeletet" az adatkeretből a rendszer, majd a forgalmazás végén a maradékot visszaírja a kerethez. Ezzel a lefoglaláskor átléped a határt, jön az értesítés, de a számlázás frissülésével a forgalmazás végén viszont visszakerülsz a határ alá. Ezzel szokták magyarázni a sok üzenetet.
-
wetomi
aktív tag
válasz Viktor0610 #35106 üzenetére
Tudom, tudom...
-
wetomi
aktív tag
-
wetomi
aktív tag
Tulajdonképpen nem változtak a sebességek, nézz meg egy korábbi, mondjuk fél évvel ezelőtti ászf 1/A mellékletet. Mindössze korábban promócióban nagyobb elérhető sebességet kínáltak, de ezek szerint megszűnt a promóció, vagy tudja a fene.
#35166) B.i.L:
A MyTelenorba be tudsz lépni? Milyen hibaüzenetet kapsz, ha kapsz? Tettél már panaszt ez ügyben a 1220-on, vagy írásban? Adtál nekik lehetőséget, hogy megoldják a hibát, vagy csak vársz, hátha történik valami? Általában a meglévő profil törlése, majd az újra regisztráció megoldja a belépési problémát. A meglévő profilod törlésével az adatok nem vesznek el, az új regisztrációt követően továbbra is elérhetőek lesznek. A profil törlését kérheted a 1220-on. Akár hiszed, akár nem, segítség miatt kérdezem ezeket.[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz bazsi08 #36190 üzenetére
Próbáld ki először a két készülék között kicserélni a SIM kártyákat. Aztán, ha van lehetőség, akkor kipróbálni még másik kártyával is a telókat. Így nagyjából kisakkozható, hogy a kártyával van valami kavarodás, vagy készülékkel. Rövid teszt erejéig érdemes kipróbálni, hogy a készülék hálózatválasztását automatikusról visszaállítod csak GSM-re. Hátha van valami HD hang féleség megrendelve az előfizuhoz és a 3G miatt szakadozik. Ha továbbra is szakadozik, akkor 1220 és panasz szakadozó hívások miatt.
-
wetomi
aktív tag
válasz Daffni2 #36916 üzenetére
Az üzleti előfizetői szerződésben általában benne van, hogy gazdasági és technológiai okokra, jelen esetben tarifa kivezetés miatt egyoldalúan módosíthatnak.
A hűségidő, a vállalt kártyaszám és a kötbérek nem változnak, az a régi keretszerződés szerint megy tovább.
Érdemes amúgy az új tarifát összehasonlítani a régivel, amit eddig hallottam, jobb percdíjakat is adnak, alap netet, amivel nem lesz mobil online start szívás...
Amúgy meg kérdezz rá írásban, de hamar választ ne várj sajnos, mert tuti van elég levelük ezügyben. -
wetomi
aktív tag
válasz #02683648 #36942 üzenetére
Én úgy tudom, hogy új szerződéskötésig biztosítják a februári emelésért cserébe adott netet. A kiküldött tájékoztatón pedig rajta vannak a megszűnő szolgáltatások.
Ha látod a MyTelenoron, hogy megszűnt a díjmentes 500 mega, akkor a biztonság kedvéért keresd fel őket személyesen, telefonon, vagy írásban, hogy tényleg rendben van-e így. Hátha tudnak még valami ajánlatot is adni.
Írásban várhatóan lassan válaszolnak, mert biztosan rengeteg ügyük van most. -
wetomi
aktív tag
válasz arnyekxxx #36947 üzenetére
Az adataid lementésére, 2016 március 31-ig még van lehetőséged [segítség]. Utána azonban teljesen megszűnik. Ez is a tarifa kivezetés és portfólió egyszerűsítés következménye.
Érdemes tehát új email kiszolgálót keresni. Van idő az értesítésekre is március végéig.
-
wetomi
aktív tag
válasz donjohnson #37311 üzenetére
Szia! Sikertelen online bankkártyás befizetés esetén csak SMS-t küld tudtommal a rendszer, postai levéllel még nem találkoztam, hirtelen e-mailt sem találtam a legutóbbi alkalomnál.
Ez a MyTelenor app 2.0 amúgy nagyon új, tegnap délután adták ki. Milyen hibát tapasztaltál a fizetéskor? Átirányításra kerültél már az OTP felületre? Hol bukott el a folyamat?
-
wetomi
aktív tag
válasz Freezee #37318 üzenetére
Az üzleti előfizetői szerződés alapján a szolgáltatónak bizonyos feltételek esetén, jelen esetben a tarifacsomag kivezetése miatt lehetősége van egyoldalú szerződésmódosításra.
Érdemes írásban felkeresni az ügyfélszolgálatot vagy az elektronikus űrlapon vagy e-mail-ben a kkv@telenor.hu címen.
Szerintem az írásos válaszra türelmesen várjatok, mert biztosan van elég levelük ezügyben, nem fognak azonnal válaszolni. Érdemes megpróbálni, hátha tudnak valamilyen megoldást kínálni.(#37317) kisskd - Elvileg átírási díj lesz, de az eredeti, vagy az átvevő előfizetéstől függően, lehet hogy azt elengedik. Hogy tarifaváltási díj ilyenkor van-e, abban talán Viktor0610 tud többet segíteni.
-
wetomi
aktív tag
válasz MasterDeeJay #37995 üzenetére
Valószínűleg éppen az a baj, hogy kapsz csekket, mert ha papír alapú számlázásod van, hiába fizeted ki, a csekket attól kiküldik, mert amikor te befizeted a számlát, az már a nyomdában, vagy a postán van.
Az E-komfort csomag teljesülésének 3 feltétele van:
- elektronikus számla használata
- elektronikusan, vagy személyesen, üzletben való számlabefizetés
- határidőre történő befizetés
Ha a 3 közül valamelyik nem teljesül, akkor megy a nem teljesítési díja: e-komfortAmúgy meg: lmgtfy bocs
[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz MasterDeeJay #38000 üzenetére
Tehát a 11.24-12.23-ig tartó időszakról (adatbázis szinten) 12.24-én kelt a számla, ami végösszeget, számlaképet tekintve inkább 25 lesz, mire a rendszer legenerálja elektronikusan. Ekkor megy az anyag a nyomdába, a tiéden kívül még néhány ezer másik számlával együtt.
Jött a karácsony, valószínűleg később került nyomtatásra a számla, a nyomdász is ember, ami a jellemző fizetési határidőhöz adott plusz 2-3 nappal is próbáltak ellensúlyozni a Telenor részéről.
Valószínűleg 26-27-én megkaptad a számlaértesítőt, ami alapján 29-én már befizetted azt a számlát ami amúgy kb. akkor került postára.
A magyar postán a normál postai levelek kézbesítésének sebessége lassan már a törött szárnyú postagalambétól is elmarad.
Tekintve, hogy ismét közbejött egy ünnepnap és egy hétvége, érezd magad szerencsés, hogy a posta jóvoltából már január 4-én megkaptad a számlát, amit ugyan befizettél korábban, de azt visszahívni nem fogják, ezért kaptad meg a számlát.
Félre ne értsd, nem támadni akarlak, csak gondold végig légy szíves, miért kaptad meg a számlát később, mint ahogy azt befizetted.
Az E-komfort csomag nem teljesítési díját pedig mindig utólag számlázzák, hiszen azt előre nem tudják megmondani, hogy minden feltételt teljesítesz-e.
Tehát a december 24-én kelt számládban az előző, november 24-én kelt számlád miatt terhelték a díjat, a feltételeknek megfelelően.
Tekintve, hogy ez legutóbbi, decemberi számlád is papíron készült, még a következő számlában is nem teljesítési díja. Ha átváltasz elektronikus számlára, akkor érdemes írni nekik, hátha elengednek 1-2 havi e-komfort nem teljesítési díjat.
szerk:
Egyszerűen megy ez az e számla. Írjál nekik az elektronikus űrlapon, hátha elengednek, jóváírnak valamennyi díjat.[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz Sayuar #38094 üzenetére
Milyen választ vársz tőlük? Mert a (költői) kérdés célját nem értem a részedről.
5 hónappal egy x díjszabás elindulása előtt mondjanak valamit egy olyan üzletpolitikai lépésről, amiről még valószínűleg nincsen üzleti döntés nem csak a Telenornál, de a többi szolgáltatónál sem?
Mert ha most mondanak valamit és nem úgy lesz később, akkor az lesz a baj. Ha most nem mondanak semmit, akkor pedig az a baj.
-
wetomi
aktív tag
válasz aprokaroka87 #38313 üzenetére
Ha a Te neveden van az előfizetés és csak egy előfizetésed van, akkor lehetséges.
Egyelőre még bevezetés alatt van ez a szolgáltatás, így lehetséges, hogy a korlátozott ügyfélkör miatt kiesel. -
wetomi
aktív tag
válasz aprokaroka87 #38315 üzenetére
Ebben az esetben két dolog lehetséges, lehet, hogy még nem a Te neveden van a kártya. Ezt személyesen tisztázhatod és ha kell, módosíthatod az adatokat.
A másik pedig az, hogy egyelőre bevezetés alatt ál ez a kedves szolgáltatás, így egyelőre nem elérhető minden érintett ügyfél részére. Sajnos lehet, hogy ezért nem kapsz még ilyen üzenetet és ajándék netet. -
wetomi
aktív tag
válasz aprokaroka87 #38317 üzenetére
De ha minden jól megy és Te is maradsz Telenoros előfizető a saját tulajdonú előfizetéssel, akkor jövőre már kaphatsz.
-
wetomi
aktív tag
Van megint Klikk nevű szolgáltatás csak kártyásoknak. Kb 1-2 hete vezették be.
"A Klikk 1 GB szolgáltatást az első megrendelést követően egyszeri 1500 Ft ért három hónapig használhatod. A 4. hónaptól a havidíj 1 500 Ft."szerk:
megtaláltad közbenMi értelme? A Plusz 1 GB havonta 1500, ez pedig az első 3 hónapban összesen 1500, tehát harmad annyiba kerül az elején.
[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
válasz szabogabor10 #38395 üzenetére
Talán éppen arra, amire a nevéből gondolhat az ember. Az internet sebesség beállításához lehet köze valamilyen régi szolgáltatásnál. Nyilván kicsivel több függőséggel, amit a felhasználó láthat.
Tulajdonképpen pont az ilyen kövületek megszüntetése miatt is indult el a nyáron a tarifa és szolgáltatás kivezetés, nem pedig poénból.
-
wetomi
aktív tag
válasz darvinya #38401 üzenetére
A forgalmi keret csökkentése, tehát az adatforgalom mérése 0,01 MB-os egységekben történik.
A foglalási egység kicsit más. Az adatforgalom megkezdésekor a rendszer előre lefoglal a keretedből 10 MB-ot, mert így egyszerűbb számolni.Azt a 10 MB-ot pedig aztán a megfelelő adatforgalom szerint a 0,01 MB-os egységek egész számú többszörösével csökkenti. Az adatforgalmazás végén a rendszer leszámolja pontosan mennyi volt a forgalmad. Ha kevesebb, mint a foglalási egység, 10 MB, akkor a maradékot visszaírja a meglévő adatkerethez. Ha több, akkor pedig mármenetközben amúgy is lefoglalta a következő 10 MB-ot.
Ha éppen az adatforgalom 80%, vagy 100%-os határánál vagy, akkor a 10 MB-os foglalási miatt többször átlépheted a határt, majd a pontos elszámoláskor a fennmaradó keretet visszarakja az egészbe a rendszer, így visszakerülhetsz a 80%, vagy 100% alá, ezért kaphatsz róla többször is értesítést.
Mindez a rendszer egyszerűsítése és a valós idejű terhelés csökkentése miatt van, mint a többi internet csomag esetén.
A korlátozás attól függ, hogy van-emás interneted. Az új Klikk adatkeretének elfogyása után ha nincsen más interneted, akkor elvileg korlátozás van. Ha van más interneted, és az lassítós, akkor annak terhére tudsz forgalmazni. Ha van más neted és az megállítós, akkor annak terhére tudsz forgalmazni, ameddig van belőle adatkeret. Ha abból is elfogyott az adatkeret, akkor korlátozás van a ciklusfordulóig.
-
wetomi
aktív tag
válasz antal750 #38403 üzenetére
Ha nincsen más internet, akkor az adatkeret elfogyása után elvileg megállításra kerül az adatforgalom. A Voip valószínűleg ugyan úgy menni fog rajta, mint más csomagok esetén.
(#38404) kovacsen222: Nézd meg a beállításoknál, van-e online APN-ed felvéve. Ha nincs, akkor add hozzá, ha van, akkor 1220. Találsz segítséget a Telenor oldalán is [link]
-
wetomi
aktív tag
Szerződéskötéskor a Bluenál ki kell(ett volna) választanod a számhordozás napját. Vagy az ottani ügyintéző ajánl valamit ami a szerződéskötéstől számítva általában leghamarabb, kb 2-3 munkanap múlva esedékes időpont szokott lenni.
Szóval ezt a számhordozásos szerződés megkötésekor a Bluenál le kellett volna tisztázni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...