- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zsolti_20 #130466 üzenetére
Az 510-520-ak se nagyon férnek bele a keretbe,kivéve ha kifogsz valami jó akciót (utolsó darab,készlet kiürítés stb).
Esetleg HJC C70/i70 ami belefér ebbe az árba.
Nézz körül a neten,több márka több sisakját nézz ki (ami tetszik és árban is jó) és ha megvan az a pár db,akkor irány próbálgatni a boltba.
Lehet mi itt ajánlunk 1-2 db-ot de nincs rá garancia,hogy jó is lesz a fejformádra.Próba nélkül ne rendelj neten semmit! -
Agostino
addikt
válasz
zsolti_20 #130370 üzenetére
fogalmatlan amatőrként bementem a shoxba és a következő szettel álltam neki a történetnek 2019-ben, igazából a kesztyűn kívül minden jól szolgál a mai napig:
sixgear scamper kabát 32 900. megvenném újra? igen
volt a kabátban minden, de izmosabb gerincvédő 10 000. megvenném újra? igen
ufo térdvédő ergon 11 800. megvenném újra? nem, kiderült tudott adni helyben a suli, volt egy rakás, bár jó szarok
basic jet helmet ami színben tetszett és jó volt rám 35 000 környéke. megvenném újra? talán. nagy a szélzaj, ámbár el lehet viselni. adtak hozzá free pinlockot ami nagyon jól jött.
shox cemoto kesztyű 5990 szétszakadt, bírt két évet. megvenném újra? nem
cipő: öcsém adott kölcsön munkásbakancsot, ráhúztam a farmert, senkit nem érdekelt mi van rajtamtudom ezek elég basic cuccok bár a mai napig tökéletesen elvagyok velük, sajnos ez is 95 k. ha azóta változtak a szabályok akkor azoknak meg kell felelned, nekem ezzel egyetlen kérdő tekintet nem jött felém, sőt, túl voltam készülve a többi nebulóhoz képest.
-
Madwe
nagyúr
válasz
zsolti_20 #130376 üzenetére
Nem tudom merre laksz, de vagy itt vagy fb csoportokban biztos tudnak kölcsön adni vizsga idejére… vizsgán van egyébként h magasszárú cipőt is elfogadnak.
ennyi pénzből max használt… én a helyedben ebből vennék egy normális új sisakot s ha nincs kesztyűd akkor azt (ha nem előírás akkor is) a többit kölcsönkérném s ha jut rá pénz vennék vmi normálisat… -
NYPD
aktív tag
válasz
zsolti_20 #130376 üzenetére
NZI sisak kb 40 k
Plus racing kabát 30-40k (ezekben ált. viszonylag jó, vastag protektorok vannak, de sztem egy szett sastec kb 10k)
Modeka Térdvédő 5-10k + proti bele kb 5 k
Csizma sztem használtan kb 20 körül.Én így látom a minimumot pl.
Nekem is NZI sisakom van, amire kell arra tökéletes városban. Nekem nem is zajos, pedig felnyitható. Másfél éve napi rendszerességgel használatban van, szinte mint az új. A következő sisakom mondjuk sztem dupla D gyűrűs lesz, mert a jelenlegi gyorscsat sokszor basztatja a nyakam, pedig rendesen meg van húzva.
Amúgy. Eddig hogy motoroztál? Oktatásra adtak ruhát, vizsgára meg nem?
-
csongi
veterán
válasz
zsolti_20 #130376 üzenetére
Sisakból vegyél újat.
NZI, MT helmet.
A többit meg megveheted használtan is. A kabát mosható. Csizmát meg találsz marketplacen. Egy csomót hirdetnek mérethibás vásárlás miatt.
Aztán majd ha lesz több pénz, fejlesztesz szerintem.
Vagy nézz szét az Insportline oldalon. W-tech termékekeből nem lehetetlen 80 plusz piciből megoldani. Mondjuk 100 körül megáll. -
bacus
őstag
-
Tamás9x
őstag
válasz
zsolti_20 #130370 üzenetére
Acélbetétes magasszárú 10k, el fogják fogadni... (vizsgázni tökmindegy, magadba motorozni oda meg olcsót venni büntetés) 20 perc....
Kabátban egy gerincprotektoros használt kabát, 10-20k el fogják fogadni, vízálló? minek? vizsgára? 20 percre? szakadó esőben vizsgáztam
kidobott pénz ha veszel egy olcsó szart, gerincprotektor nélkül nem fognak engedni vizsgázni... Esetleg kérj kölcsön, ha olyan, nem fognak nemet mondani, csak kimosva add vissza, ha kimosva kaptad
Környéken nincs motoros társaság akiknek van levedlett cucca? mindig van egy olcsó eladó kabát, zsebes protektorral, mert azt cserélik teknőspáncélra. Ha 1 számmal angyobb akkor télen alá tudsz öltözni, és nyáron nehezebben rohad rád, cserébe nem olyan jól állnak a protektorok... elcsúszhatnak eséskor.Vastagabb farmer, rá egy kölcsön térdvédő, amit kapnod kellene az oktatódtól.
Bukósisakban olcsót ne vegyél, mert kidobott pénz. minimum 50K olyan, hogy csendes nincs, ez fejforma határozza meg, ami nekem jó neked nem. próbálni kell. HJC i70, nekem kimondottan hangos, süvítős.
-
bacus
őstag
válasz
zsolti_20 #130370 üzenetére
Ha csak a vizsga miatt kell, akkor ne aggódj, az oktatód fog adni felszerelést, vagy kérj kölcsön és ne költs el egy felesleges fillért se.
Ha azért kell, mert utána is szeretnél motorozni, akkor egy részét meg tudod oldani ebből a pénzből, de amit most megspórolsz, azt később megint meg kell vedd..
-
válasz
zsolti_20 #130370 üzenetére
Ez a keret új cuccoknál gyakorlatilag nem elég még alsóbb kategóriás termékek esetében sem.
Esetleg kabátban Wintex,vagy FastWay (Bázis motor itthon,louis.de németből).Esetleg használt kabát.
Plusz gerincprotektor.
Inkább motoros cipőben gondolkozz,FastWay a legolcsóbb talán,csizmából nem fogsz kapni 30alatt semmit.
De már ezekkel is ott vagy 60 körül (legjobb esetben!) és ahogy fejlebb is írták,egy értelmes sisakkal már bőven túl is vagy a kereten. -
norbert1998
nagyúr
válasz
zsolti_20 #130370 üzenetére
Hűűűű
Alapjába véve sokaknak a sisakja van ennyi.
Sisakból ha olcsót akarsz, akkor érdemes lehet a louis.de-n az akciós sort megnézni, lehet vállalható sisakokat kifogni 100 euró körül, pl. exem Scorpion EXO 490-ese egy kifutó mintával.
Cipőt nemhsizem, hogy találni fogsz 20 pénz alatt, kabátból pedig agyalhatsz használton, hiszen abból is az átlag 80 pénz körül mozog, és talán az annyira nem higiéniátlan, mint a cipő, illetve nem "veszélyes", mint a sisak. -
Xero
nagyúr
válasz
zsolti_20 #128464 üzenetére
Nekem az uj vasnal is javasoltak es a muszaki venam is ezt diktalja. ~1000km-ig tudatosan jarattam. Az elso 7-800 km-en szigoruan 5500 alatt tartva, varialva a fordulatot amennyire lehetseges, majd az utolso 200-on meg neha megkinaltam 12.000-ig nem tul hirtelen gazzal csak, hogy mas tartomanyt is kapjon a henger. Az elso lejott olajjal nem volt baj, es az azota eltelt 1200km alatt sem volt igy kinja, kelloen erosnek tunik. Persze ezt csak akkor lehetne tutira mondani, ha szetfuzne valaki a blokkot es mikroszkoppal nezegetne mindent ahol kell.
-
bacus
őstag
válasz
zsolti_20 #126261 üzenetére
A google csak a "saját térkép"-t engedi exportálni. A normál map-on tervezett útvonalakat meg tudod osztani, ezt a megosztást utána vissza lehet tölteni más gépen is, vagy keresel hozzá egy webes online felületet, ami mondjuk gpx formátummá konvertálja.
Pl: https://mapstogpx.com/Van egyéb program, pl ITN Converter, bár már régen használtam, de ez sok formátumból tud sok formátumba, meg tervezni is lehet vele útvonalat.
A legtutibb (de ezért biztosan megköveznek), ha nem telefonnal navigál valaki, hanem használ egy cél eszközt, ami készít nyomvonalat (tracket), ami aztán oda vissza bejárható, de lehet szerkeszteni is, stb. A további előnye egy motoros navinak, hogy vízálló, működik kesztyűben és látható napsütésben is.. Általában az ára tükrözi az eszköz tudását. Ha ajánlanom kellene valamit, akkor most a Garmin XT-t ajánlanám, ha van a motoron GPS előkészítés (pl bmw), akkor azt.
Sokan utálják, sokan meg vannak elégedve a wayteq xriderrel, ami a 30e forintjáért lehet kompromisszum, ennek állítólag van android alapú változata is, ami nem rég óta van, lehet egy csomó nyűgjét kiküszöbölték. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #125788 üzenetére
Remelhetoleg ugyanakkora dugattyuatmeroje van ezeknek, mint amit lecsereltel.
Ha ezeket hasznaltban vetted meg, akkor ugyanott vagy, ahol voltal. Ha ujonnan oem, ezek horror arba kerulnek. Meg dragabb, mint a felujitoszett. Ha nem, akkor ugye kinai vonal. karmantyuszettet lehet talalni, valoban kisse tobb idoraforditassal, de mint mondtam, karmantyut akkor kell cserelni, ha tomitetlen a fofekhengernel, vagy maszik a nyomaspont. Addig felesleges hozzanyulni.Arra koltod a penzed, amire akarod, nem ebbe pofazok bele, de nem ertem, hogy problema eseten miert nem a problemat derited ki, ahelyett, hogy random alkatreszeket vasarolsz, es varod, hogy valamelyikkel beletrafalsz. Ugy hogy nincsen semmilyen ismereted a mukodeserol, tehat a hibat sem tudod megallapitani, illetve azt sem mi a hiba es mi nem az.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #125786 üzenetére
Igen, forumrol nagyon jol lehet szerelni, hatekony es olcso :D
Egy egesz fofekhengert lecsereltel? Kettot? Legalabb valami jo kinaira cserelted a gyarit? :D
Karmantyut kell ott is cserelni, de csak akkor, ha maszik a nyomaspont, ugy, hogy le van legtelenitve a rendszer.
Ez felesleges volt.Fofekhenger az, amivel a munkahengert mukodteted.
Nem a nyereg.Ha a dugattyu felulete tokeletes volt, azt csak tisztitani kell, es mehet ossze. Ott is max karmantyuszettet kell cserelni, de nekem 20 eves motorban sem ment meg tonkre.
Brembo altalaban alu dugot hasznal. majd be fog kopni a fekbetet, es jobb lesz, de uszonyeregnel sosem lesz tokeletes.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #125780 üzenetére
sok buktato nincs benne? :D ahhoz kepest elegge el vagy vele.
Azt irod fekmunahenger. Ez a nyereg. A feknyerget nem cserelted le. A kerdes, hogy az uszocsapot leellenorizted-e, hogy akadalymentesen mozog, ha a gumi jo, akkor siman kented-e.
Fekcso- amiatt sosem csinal ilyet semmi.
Dugattyu- ha a bevonat korrodalt mar, akkor kell.
Hozza tartozo seal- ez az un. karmantyu es porvedo. Ez akkor kell ha mar repedezett a regi, vagy valaki odacsipte az osszerakas alkalmaval.A ket dugattyut nem a folyadek huzza vissza, hanem a karmantyu.
-
Geresics
addikt
válasz
zsolti_20 #125780 üzenetére
Bocsi, hogy úgy vauvaú bele, hogy nem értek hozzá, de a dugattyűk akadálymentesen járnak? Nekem a féket mindig haverom csinálta, de mintha a dugattyú a híresen szar KLX-nél hajlamos lenne a szorulásra, berohadásra, és kell a dugattyúnak valami zsír, hogy ne szoruljon meg. Nálad van kenése a dugattyúnak? Bezsíroztad?
(Ha hülyeséget mondtam, a többiek úgyis kijavítanak.)
-
hugi0
őstag
válasz
zsolti_20 #125780 üzenetére
A tarcsa es a pofa sikja egyezik ?
- akkor koptasd ossze (persuader mar javasolta).Ha minden kotel szakad, iktass be egy "Órarugógerincű Felpattanó"-t !
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #125777 üzenetére
Igen, talalkoztam hasonloval.
mint mondtam, ha a dugattyut szetfeszited, akkor kissebb a surlodas. Amikor a feknyerget megnyomod, a dugattyut nyomod vissza.
Mindent felujitottal.
De ugye, a felujitas soran mindent jol csinaltal-e, vagy sem, az erdekes kerdes.
Meg hogy mit jelent az, hogy mindent kicsereltel.
Tovabbi jo szorakozast. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #125764 üzenetére
Ketdugattyus uszonyereg. Legteleniteshez nincs koze.
Ha szetnyomod legtelenites soran, termeszetesen kisebb lesz a surlodas, de nem mukodik olyan tokeletesen, mint a nem uszonyerges, egymassal szemben levo dugattyus, ahol mindket dugattyut visszahuzza a karmantyu a nyeregben. -
csongi
veterán
válasz
zsolti_20 #124773 üzenetére
Huu az a szegecs elkalapalas.:) Nezni is rossz volt.
Ha nem ennyire homade a szereles, akkor megoldhato a dolog. De arra kivancsi lennek, mennyi km-t ment el ezzel szerelessel.
Ezt irtam. Nem mimdegy az illesztes, a kiegyensulyozas, melyik szegecs mekkorat szorit, es mekkora feszultseg lesz a szerkezetbe, mennyire fog razni a szerelveny.Rendes szerszamokkal kivitelezheto, es jol is meg lehet csinalni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #124773 üzenetére
Az a legjobb, ha feszes, de nehany mm mozgastol nem lesz problema. A nagyobb japan motoroknal nem gumiagy van, hanem rugok, amik eleg hamar meretvaltozast szenvednek, igy ott ugyanugy van egy kis jatek a primerhajtas es a kosar kozott. Altalaban nincs gyari javitokeszlet, a kuplungkosarat ugy tervezik meg, hogy a gumi faradasanal mar erosen beverodik a kosar maga is, igy az egeszet cserelni kell. Mire odajutsz, hogy ez problemat okozzon, addigra kidobhatod az egesz kosarat.
Talan krosszmotorokhoz van kulon javitokeszlet, de ott eleg hamar hasznalodnak a dolgok
-
csongi
veterán
válasz
zsolti_20 #124770 üzenetére
Nem tudom mennyire jó megoldás a csavar.
Nem véletlen szegecselik. Az kitölti a furatokat, és nincs oldható kötés.
Nem csak az összeszorításnak kell eleget tennie, hanem a nyíró erőnek is.
Egy csavar kötésen elmozdulhat a kosár, vagyis kottyani fog előbb utóbb, szerintem.
Vagy nagyon pontos illesztéssel kell megcsinálni. Én hüvelyes csavarral oldanám meg.
Azt oldhatatlan rögzítővel. A csapágyragasztója a loctitenak nem oldható.
De ha ezen túl vannak már mások, és van tapasztalat, akkor az a mérvadó -
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #117012 üzenetére
Ezeket nem ertem, latod. miert kapod le a hengert? Mert leall alapjaraton, ami valoszinuleg keverekkepzes?
A vilagitas azert gyenge, mert tul alacsony az alapjarat, mivel sokat kap. -> keveset forog a magneskereked, a vilagitotekercsben kisebb feszultseg indukalodik.Angliaban biztosan tudjak, mi az a 2T motor, nagyon sok RS125 ot adtak el az orszagban, es a japan belpiacos 250 es 2T bol is joval tobb van, mint barhol mashol, japanon kivul. Az angliai rs125 kuparol ne is beszeljunk. Az egyik hengeremet egy angliai specialistatol vettem. Gatlot is tudnak szerelni, nem fogok helyetted raguglizni, igy en ebbe a reszebe a dolognak semmilyen energiat nem vagyok hajlando belefektetni, mert csak a billentyuzethez kellene nyulni. biztosan talalsz ott megfelelo szakembert. Hogy olyan aron, ami neked nem tetszik?
Kihozhato 10x kevesebbert? Ezt honnan tudod? Mennyi a rezsikoltsege egy ilyen muhelynek? Ne magyarorszagi arakkal szamolj.
Ugy, hogy egyaltalan nem ertesz hozza, es megy el a penz teljesen feleslegesen, normalisan mukodo alkatreszek cserejere, meg bontod szet a hengert, es mar veheted is hozza a kovetkezo tomitesgarniturat, mert azzal amit szetszedtel, nem kene osszerakni... satobbi. Teljesen el vagyok hulve az ilyen hozzaallastol. -
-
csongi
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #117009 üzenetére
Szuper.
Egyaltalan nem kellett volna semmit sem szetszedni.Ha kattog a rele az tul alacsony feszultsegtol van. Nem a reletol. Amikor inditozol, elegge szaladnak az amperek, igy termeszetes, hogy a vezetek melegszik.
Mekkora a feszultseg ertek tekeres kozben, es anelkul? Ha a rele kattogott, biztos, hogy nem stimmelt. Teljesen rendben van, mi? K.isten, hogy nem.
A motorod vilagitasa vilagitotekercsrol megy, minel kisebb a fordulat, annal kisebb lesz a fenyero. Semmi koze a problemahoz.
Ha a lendkereket betekert gyertyaval probalod mozgatni, remelhetoleg mindig ellenallasba fogsz utkozni, kulonben nem mukodne a motor. Most eppen szamolok haromig, hogy ne azt irjam, amit epp szeretnek.
Kitekert gyertyaval kisebb az ellenallas, de ebbol megis mit akarsz leszurni?
A gyertyad alapjan valami miatt tul sokat kap. Nem tudom karbi csere volt-e mar, de valami nagyon nincs rendben a keverekkepzessel.
A kattogo rele, es az alacsony inditozasi fordulat megint feszultsegbajra enged kovetkeztetni.Javaslatom:
Ha ennyire alap dolgokkal nem vagy tisztaban vidd el szerelohoz. Komolyan. Kevesebb penz es ido, mint veszegetni random minden szart, meg szetszerelni feleslegesen. -
Topiccsendőr
addikt
-
csongi
veterán
válasz
zsolti_20 #116281 üzenetére
Lehet kapni Kínai teleszkópokat ebay-en is.
De mindent figyelemeb kell venni. Hosszúság fejek a végén azok méreteit. Rugó vastagságot, Löket hosszát. Az árához képest annyira nem szarok. Párat beraktam eddig.
Nem verseny teló és lehet fele élettartamú lesz csak. De az áruk is csak töredéke.
Egy minőségibb darab ott lesz 100K környékén. -
csongi
veterán
válasz
zsolti_20 #116275 üzenetére
Amennyiben szerelheto es van lehetoseged megprobalkozhatsz vele.
Ha nem akkor lehet megeri hazakuldeni es itthon megcsinaltatni. Szerintem 3-5 ezer korul haza hozzak.
Ha ez sem mukodik, akkor rendelni kell egyet. YSS katalogus eleg szeles valasztekkal bir.
Probaltam Kinait, mukodott robogon. Mukodott XJ600 ba is
Mindegy milyenas gyartmanyut nezel a gyarin kivul, nagyon korultekintonek kell lenni.
A tied milyen motor? -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #115540 üzenetére
Szerintem meg nem.
Azert kellene szetszedni, mert uresen hiaba nyomogatod, a dugattyu valamennyire vissza fog menni, mert a karmantyu visszahuzza, ha mas helyzedben lesz a dugattyu, de tovabbra is tiszta mocsok. Valoszinu a karmantyun is lerakodas van, a porvedo ha darabokban van, be tud szorulni a dugattyu es a nyereg koze, es megszorul az egesz. a karmantyu feszkei egesz biztos aluoxidosak. Ezeket el kell takaritani, es a dugattyut felpolirozni. Ami serult, cserelni. Ha szuszog, akkor ott fekfolyadek is van mar. Ha nagyon dzsuva olajat engedtel le fekfolyadekcserenel, akkor a fofekhengernel is szokott a furatnal es a fofekhenger karmantyunal lenni mocsok ami miatt meg tud ennyire noni a nyomas a meleg hatasara. Szedd szet darabokra es takaritsd el, ami rossz, azt csereld. -
jacis
nagyúr
válasz
zsolti_20 #115527 üzenetére
Nem kell a legrosszabbra gondolni. Elég ha a fékpor berakódott a dugattyú falára. Az hogy elkezd befogni amiatt lehet mert mikor lenyomod a féket hozzáér a betét a tárcsához de nem tud a lerakodott fékpor miatt visszahúzódni. Így a tárcsa és a betét összeér ami miatt melegszik az egész nyereg és benne a fékolaj is. Ez megnöveli a nyomást így generálja az egyre nagyobb fékhatást. Alább egy link amin van egy elég egyszerű módszer a takarítására:
[link] -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #115522 üzenetére
A hatso feknyeregben a dugattyu nem megy vissza, mert be van rohadva. Azt szet kellene szedni es vegytisztara elmosni, porvedot es karmantyut venni, de az is lehet hogy uj dugattyut, ha nem lehet kipolirozni a rohadast.
Bar az, hogy a legtelenito csavarral oldottad meg, az inkabb fofekhenger furat eltomodesre utal, szoval lehet ott a gond. Mikor volt fekfolyadek cserelve?
Az egesz rendszert ki kell tisztitani alaposan. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #115479 üzenetére
Mivel ugyanaz a henger, a ktm is dijazna azt a boost bottle-t. Ez akadalyozna meg, hogy bizonyos fordulatszamon a szovocsobol visszafele aramlo gazoszlop ne vegye fel ugyanazt a benzint megegyszer a fofuvokatol, es ne etesse tul. Szoval ebayen nezz bontott szivocsovet, dobozt, ha nincs, dugozd le.
Ha eleve 28 as karbid van, azt ne csereld le masik markara de ugyanolyan keresztmetszetu karbira, mert nincs ertelme.
Ha a szivocsonkon csak kivul van a repedes, ami gyakori, de tovabbra is tomitett, akkor nem kell azonnal cserelni sem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #115432 üzenetére
Phbh 28 van a 2000 es evek kornyeki aprilia RX, MX, RS- eken. Tapasztalatom van vele, de nem yamaha hengerhez, hanem piszkalt rotax 122 hoz, tehat olyan, vak vagyok egy ktm blokk eseteben, mint jelenleg te.
Nem tudok pontos szamokat adni, milyen tu kell, milyen emulzioscsovel, milyen fuvokakkal.Az utolso ket linked a fofuvoka kehelycso, ami tulajdonkepp a fofuvoka emulzios csove. Szepen be lehet menni az erdobe igy, ha kulon random veszegeted a dolgokat, mert nem all rendelkezesunkre semmilyen info. Milyen hengerre akarod rarakni, milyen kipufogoval, ezek mind befolyasoljak, hogy milyen fuvokat, emulzioscsovet, vagy feklevegofuvokat kell hasznalj. Aztan ott vannak a regiok, egy motor hiaba kap egyfele karbit, regiokra van bontva, milyen fo, alapjarati fuvokaja van, milyen tu, milyen emulzios csovel. Pl angliaban mas van mint svajcban, vagy olaszorszagban.
Szoval ezt igy nem lehet. Csak empirikus uton valami 2T buzi, be tudja loni, de igy forumrol... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #114687 üzenetére
Szerintem nem egeszen.
A te motorod kicsit tobb 100 kilonal, egy joval konnyebb epites egy drz nel, ezert azert jobban belekap a szel. A drz egy kicsit orrnehez, ez kozuti hasznalatnal pont jo, illetve joval nehezebb a te motorodnal, igy stabilabb.
Az en dt200 asom teletankolva kb 108 kilo volt, de azert nem mondanam, hogy eletveszelyes volt vegsebesseg kornyeken.De mint emlitettem, lehet log valami a nyakcsapagynal, akkor is eleg bizonytalan lesz.
Fugg mindennek az allapotatol. Milyen gumi van rajta, milyen magas az eleje, hatulja, mi mennyire van elhasznalodva.Az fs 450 biztosan nem bizonytalankodik, plane 17 es kerekkel, az egy supermoto
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #113485 üzenetére
Rosszak a kepek, nem latni semmit. De arra nem valaszoltal, hogy uj gyertya, vagy megtisztitottad, vagy hany km van a gyertyaban.
Egyelore forumon keresztul nem tudom miert csinalja ezt, de a szivatonal kezdenem. Mivel a beinditassal van baj, nem azzal, hogy nem jar a motor.
Mint korabban emlitettem egyik forgatokonyv, hogy az uszohazbol kiparolog a benzin ennyi ido alatt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #113472 üzenetére
A szikra minoseget nem tudjuk megallapitani szemre. De igy mar tuti nem azzal lesz baj. Akku fesz jo ugyancsak.
Ez a gyertya meg lett pucolva, vagy uj?
Mivel elindul hideginditoval, es utana megy, ezert kizarasos alapon a dusitorendszerrel van baj.
Ha el lenne tomodve a karbi, inditas utan nem tudna tovabb jarni. Tul szegeny a keverek az elso inditasnal, amikor meg hideg a motor. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #113269 üzenetére
Pedig jobb lenne olajpumpaval hasznalni, foleg, ha nincs forgatva. Ez hatassal van a gyertyara is.
Biztosan nem a legszuronel keresnem a hibat. Ha el van tomodve, pont hogy jobban indulna hidegen, es nyelgazon nem akarna menni, azonnal eszrevenned menetteljesitmenyben.
Most csereltel legszurot. Miert lenne ott hiba?
A hidegindito megint azt mutatja, hogy nem kap benzint.
A benzinszag azt mutatja, hogy tul lett szivatva, tehat gyujtas nem elegendo, de benzint kap.
Az, hogy kornyezeti nyomason latsz szikrat, megint nem arulja el, hogy nyomas alatt, es teljesen mas ionizalando gaz eseteben ez a szikra milyen.
Korabban irtam, hogy az alapjan, amit irtal, tobb forgatokonyv is van.
1. Valami miatt alacsony inditasi fordulatszam, es ezaltal gyenge szikra, vagy eleve rossz keverek miatti tulszivatas. Meg mindig nem lett a kapocsfeszultseg megmerve inditozas kozben. Gyertya milyen allapotban van ezutan a benzinbe kevergetes es nem porgetes utan, mekkora hoerteke van, mennyire tisztul ezek mellet a lehetseges problemak mellet.
2. Az uszohaz valami miatt nem toltodik fel azonnal. Valamit megmozgattal a tisztitas soran, es most mar fel tud toltodni. tuszelepnel es az uszonal elobb van hiba, mint legszuronel vagy legszurohaznal.
3. A motor nem egy hetet all, hanem 1-2 honapig :D
Lehet halmozott problema van, nem csak egyetlen.
Lathatod, hogy kb semmit nem lehet igy kideriteni, mert minden ellentmond mindennek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #113267 üzenetére
Elromlott, vagy miert kototted ki?
Korabban azt is irtad, hogy benzinszagu a motor, amikor inditozol, ez megint ellentmond a karbi osszerohadasnak, mert valahogy megis tul lett szivatva a motor.
De ezt igy most forumrol nem fogjuk megoldani, mert tul zavaros a sztori, tul sok az ellentmondas. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #113263 üzenetére
Elmeletileg az etanol tartalom miatt, de ott 1-2 honapot kell kint tarolnod a motort szabad eg alatt, nagy paratartalomban, nem 1 hetet. Es a benzinbe kevert olaj miatt sem kene ennek elofordulnia ilyen hamar.
Biztos nem csinal ilyet semmi 1 het alatt.
Es mint mondtam, ha egyszer osszerohad a karbi, azt te el nem inditod soha, ha nem szeded szet. Ha fel oraig tekered, akkor sem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #113255 üzenetére
Itt valami nem kerek.
Ha a karburatorod eldugult volna, minden egyes heten, akkor nem tudtad volna beinditani a motort sehogy sem, csak miutan kitisztitottad. Egy het allas alatt barmilyen etanol tartalommal sem fog ilyen tunetet produkalni. A legszuro szivacs, nem papir, nem tud eltomodni annyira, hogy hatassal legyen a heti inditasra, a benzinszuro csak akkor kell, ha fem tankod van, es az epp rozsdas, az semmit nem fog szurni a benzinen kulonben. Ezek semmit nem tettek hozza a problema megoldasahoz.A kipufogobol olaj jon, mert alacsony fordulaton hasznalod, es nem melegszik fel sosem.
Erdekes, hogy ennek a motornak kulon olajpumpaja van, de te belekevered a benzinbe az olajat, ami miatt megintcsak nem kene osszerohadnia a karburatornak, mivel mar van benne 2T olaj, ami altalaban megakadalyozza, hogy osszerohadjon a karbi.Az olajpumpa lenyege, hogy alapjaraton kb 1:100 aranyban keveri a benzint, nyelgazon pedig 1:30 hoz, igy olajat sporolnal vele, es a kipufogo sem lenne taknyos.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #112775 üzenetére
Ez erdekes. Ez tulszivatasnak hangzik. Ezzel kezdtem, hogy hallasra nem fog feltunni az inditasi fordulatszam.
Azert lesz brutal benzinszag, mert nem gyulladokepes a keverek, ami azonnal kimegy.
Ilyenkor neznek egy gyertyat. Ha tele van benzinnel, akkor tul lett szivatva. Altalaban akkor is ez van, ha mar annyit tekerted, hogy telekurta benzinnel, reg be tudna indulni, de addigra az aku nem birja.
Ha nyitsz neki ilyenkor gazt, akkor szegenyited a kevereket, mert lassitod a gazoszlop sebesseget az alapjarati furatoknal, es nem fog annyi benzint kapni. Ha megnyitod ilyenkor a gazt, es kezd magahoz terni, akkor nyomd visszabb a szivatot. Aztan terjunk vissza ra, ha ezeket megnezted. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolti_20 #112765 üzenetére
Jo, akkor szivato van, akku viszonylag normalis, bar ahogy mondtad, tobbszor lemerult mar, ami nem jo, de mashol lesz a hiba. Az akkut inditas kozben kellene merni, mennyire esik a fesz, de ez a motor erre annyira nem erzekeny, csak ha lassabban forog a magnes, szoval ettol tekintsunk akkor el.
A szivato is mukodik, ha azt irod, felporog a motor, en arra gondoltam, hogy be van rohadva benzintol, valami furat, vagy ilyesmi.Akkor azt kellene megnezni kovetkezo korben, hogy kap-e ilyenkor benzint, tehat tul lassan tolti fel az uszohazat, es emiatt kell sokat tekerned, es ez mi miatt van. Nem tudod milyen benzincsap van ezen a motoron?
Szerk:
Megneztem, sima benzincsap.
Probald gazhuzas nelkul csak szivatoval inditani, elobb kinyitni a benzincsapot, egy kicsit varni, majd azutan inditani. Szigoruan gazhuzas nelkul.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest