- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
shiNIN
tag
Mi a Bodajk-Zirc-Bakonybél (s utána még erdei kanyargás, amíg meg nem látjuk a Huszárokelőpuszta táblát minimum) útvonalat szoktuk bejárni, nekünk tetszik, főleg Bakonybél környéke. Az útról nem jut eszembe semmi, úgyhogy nagyon rossz talán nem lehet. Rossz utat pl. Lovasberény/Fehérvár viszonylatban lehet találni, de az nem Bakony
Más utakat nem ismerek arra, csak Csesznekre ugrottunk el egyszer, amikor épp nem volt kiöntve olaj.Kezdem unni a motorozás nélküli életet
-
Daywalker
addikt
Big Bang gondolom megvolt. Még ha nem is olcsók. Múltkor engem az érdi kawából is elhajtottak, amikor a feszességet akartam beállíttatni. Big Bangben bakker 5 perc alatt megvolt és mondták, hogy ehhez be sem kell jelentkezni...no elkalandoztam.
M3-as kawa?
Múltkor találtam egyet a második kerületben, nem is tom már mi volt a neve...eddig kiket hívtál? -
#25954560
törölt tag
kivalasztod melyik szimpatikus es felteszed. lanchoz valassz fogaskerekeket es kesz.
sztem mar az 520VM es 525VM kozul is mindegy melyiket teszed, ZVM-bol meg aztan vegkepp.
a D.I.D. oldalan megnezheted h melyik mit bir.
ha egyenetlenul nyult meg, akkor lehetett regi is, gyenge is. ugy tudod megnezni h tetszoleges helyzetben ellenorzod, majd forditasz pl egy felet a kereken, ugy is ellenorzod, aztan megegyszer fel fordulat (vagy tobb). ha minden helyzetben feszes, akkor siman lazabbra kell engedni. ha valtozo, akkor meg tenyleg egyenetlenul nyult meg. -
Daywalker
addikt
Hát ez jó kérdés. Lánckereket érdemes szerintem cserélni. Azt olvastam valahol, hogy ha lánckereket gyakrabban cserélsz, akkor a lánc élettartama is hosszabb lesz. Talán két lánckerék nem olyan drága. Hogy neked melyik kell, az passz. A mostanin nincs valami jelzés erre vonatkozóan?
-
Topiccsendőr
addikt
Még kell egy másodosztályú baleseti bejelentő, három illetékbélyeggel, meg egy 23,2 tized forintos Magyar Posta bélyeggel amin a Kilenclyukú Híd van. De vigyázz, mert csak azt a fajtát fogadják el, amin a híd előtti repce már kivirágzott, az a 2011 es. Különben visszadobják, aztán az anyakönyvi kivonatot is kérik.
na jólvan én kellőképp felkúrtam magam, most hallottam hogy 500 forint adó megy a Monster energiaitalra, (meg a többire is) nah azt se fogom inni, megyek veszek amíg lehet. Jóccakát, elnézést. -
Vifferrel jártam egyszer így. Nyomtam egy Balcsi körülit, majd amikor hazaértem, (lejtős utcában lakunk), lentről felfele jövet jobbos forduló... de lassan mentem, és elkezdett dőlni a motor. Bőrruhában 30 fokban. Tartom a gépet lejtőnek lefele, kezeim remegnek, lábam is (mák, akkor még nem volt műtve a bokám), és állóháborút vívtam a motorral. Öröm a köbön, hogy előtte tankoltam tele Veszprémben. Kiabálni nem volt erőm. Elkezdett feküdni a motor, végül is az oldalán van a stabil állapota. Akkor eszembe villant, hogy nagy szopás lenne idomot szerezni a motorra, meg oldaldeklit... meg sok pénz. Arról nem beszélve, ha a tükör eltöri az ausztrál fejidomot, meg eltekeri a konzolt, műszerfalat... Akkor elöntött a "kurvanyádértsemfogszeldőlni" berserk, és a jobb combomon centinként visszamásztattam a motort.
Ez kb 6-7 perces mutatvány volt.
Utána fél órát ülnöm kellett, úgy lemerültem mint a dög... -
doc
nagyúr
-
Integra
titán
motorozz maszkban, az megtartja a füldugót, nem esik ki sisak fel és levételkor a helyéről, illetve nem izzadod dzsuvássá a sisakod. a maszkot meg simán kimosod. ráadásul elvezeti az izzadtságot és elpárologtatja.
elmegy a cx300, amíg nem volt normális füldugóm, én is ezt a használtam, de egy füldugó célszerszám, ahhoz a senni kevés. ráadásul a mazdag miatt nem biztonságos. de ettől függetlenül működőképes, igo-val sokat használtam én is így. -
Az oldalukon a "Kedvcsináló videón" felfedeztem az egyik Kollégámat
Azt mondta ő is, hogy jó ez a prog, ha kevesen vannak.
Integra: hát igen
Na mindegy. Inkább álmodozom egy 2009-es fehér hayabusáról és dolgozom, hátha 20 éven belül megkeresem az árát
(Amúgy ha minden jól megy, szeptemberben megveszem)
-
Djuree
félisten
plitvicei tavakat én is meg szándékozom nézni. majd írj már te is ha van valami konkrét, mikor-mivel-hova tipusú infod. júli végén lesz 1000 kanyar túra, osztrák és olasz vidékeken és arra el is megyek úgy néz ki. lesznek utassal is, nekem az ő tempójuk pont megfelelő lesz
-
Rendeld meg angolból. Valszeg olcsóbb is, meg a posta kihozza 3-4 nap alatt.
Nem tudom, hogy azok akikhez a motorom hordom, foglalkoznak-e kawa alkatrésszel, de szerintem ha suzukival meg yamahával igen, akkor kawával is.
Honda Lakamoto, Tapolca. Egy próbát megér. Ha foglalkoznak vele, akkor max 2, de inkább 1 héten belül itt van. Legalábbis eddig bármit kértem, megjött. Legyen az 92 vagy 96os yamaha, vagy a 400as cbr-em, vagy a viffer. -
doc
nagyúr
igen, a savon belul kresz szerint jobbra kell tartani, amirol szerintem itt mindenki tudja, hogy mennyire balesetveszelyes (szetcseszett utpadka, kavics/sarfelhordas, csatornafedelek, stb)
a segedmotor max. sebessege bizony 40 km/h a kresz szerint, a 45 az a 'tervezesi vegsebesseg' aminel elvileg nem lehet nagyobb egy smkp (ami nyilvan baromsag, meg a Zasszony negyutemu 50-es robija is siman megy 60-65-ot sik uton)
Kigyonak abban igaza van, hogy az altala idezett harom pontban van szo a smkp-rol, viszont azok a bekezdesek a lakott teruleten kivuli (vagy ha ugy tetszik, 'altalanos') parhuzamos kozlekedesrol szolnak, a negyedik pont irja le a lakott teruleten beluli kozlekedest (ami valoban nem emlit kismotort)
na lenyeg a lenyeg, hogy rovidre zarjuk (nem vitatkozni akarok, de tenyleg eleg kacifantos a helyzet a rakas idiota szaballyal): nagymotorral szabalyos folyamatosan a belso savban haladni (lakott teruleten, azon kivul nem!), kismotorral nem (tehat a rendornek a szabaly betujet tekintve igaza volt), viszont szerintem meg mindig jobb, mint a harom sav kozott ide-oka maszkalni keresztben az autok elott...
-
Daywalker
addikt
Hát igen, de MOL-os 6,5-6,4 liter jó volt már, ami úgy keletkezett, hogy országút kemény tempó oda (nem írom le mennyi inkább) és két személy lendületes tempó vissza, sok előzgetéssel. A 900-as ezt tudja, máshol is ilyen értékeket olvastam. Szerintem elfogadható...de hát ez is még karbi
-
alvaro
senior tag
Hogy a viharba ne számítana? Az a gyök, amelyik nyéllel indul, aztán jól megmarja a féket a következő pirosnál, eszement pazarlást végez a jó kis mozgási energiájával... ha meg tudod oldani, hogy ne állj meg, az mindig jó. A legjobb persze, ha egyáltalán nem kell fékezned hozzá, de nem feltétlenül időzítik úgy a lámpákat, hogy épeszű sebességgel zavartalanul haladhass. Arra már nem is mondom, mi a megoldás, mert egyesek meglincselnek
-
-
hcstuning
tag
Igazából a keret idő kérdése (persze nem határtalan), de ha tovább gyűjtök, drágább motort lehet nézni. Kérdés megéri-e +1 szezon kihagyása.
ER5-öket néztem, nem sok van sajnos (legalábbis a többihez képest), a CB500 viszont nagyon szép. 600-asok már nem hiszem, hogy beleférnek, a GS500 a legvalószínűbb. Azt már ajánlották itt régebben is, ha jól tévedek
Meg az ER5-öt is.
Meg persze először zsöci kell, addig talán kár fájdítani a szívet a hirdetések böngészésével.
-
Prof01
veterán
Köszi! Tudsz japánul?
Djuree: Igazából nem lehet nyíltan azt kijelenteni, hogy az egyik gyártó szebbeket csinál, max. arányában több szebbet , mint a többi. Sztem az se igaz, hogy a Suzuki igénytelen. Pl. nekem a Suzukitól nagyon tetszik a GSX-R 600 K8 a fehér ezüst fényezéssel, hihetetlenül eltalálták. A régebbiek közül a Srad-ok is pofásak. Hondánál a 03-06évjáratú CBR 600RR-ek a nagy kedvenceim és még sorolni lehetne a többi márkát.
-
-
Daywalker
addikt
Mmint kuplungtárcsa megcsúszik? Mondjuk az sem torpanás.
Kiszedtétek a komplett benzincsapot, visszafele nem kell alá új tömítés? Csak azért kérdem, mert nekem a hosszabb cső le van esve (másnak is volt hasonló problémája), így gyakorlagilag mindegy, hogy normál vagy tartalék állásban van. Azt akarom visszaberhelni, szóval csak ezért kérdem.Hézagmérés megvolt?
-
Daywalker
addikt
Na kétszer írtam neked telefonról, egyik se ment át.
Az egyik az volt, hogy 28 évesen nem várhatok öreg koromig a motorozással. Sőt, hülye voltam, hogy nem előbb csináltam-vettem.
A másik, hogy a tartalék nem egy misztikus dolog, nem tudod külön megtankolni vagy ilyesmi. A benzincsap felett van két cső, az egyik nagyjából 6-8, a másik 2-3 cm. Normál állásban a hosszabb csövön szív, a tartalékon meg a rövidebből. Egyszerű fizika: ha nem éri el a benzin szintje a hosszabb cső nyílását, akkor kell tartalékra kapcsolni, ami a tank alsó feléből képes szívni. Azért megy bele 3 liter még, amikor úgy látod, hogy tele van, mert ferdén van a motor letámasztva (másképp nem is lehet ugyebár), az pedig ilyen anomáliát okoz. Nálam ugyanez van...
-
Daywalker
addikt
-
ALI_G
veterán
nem tudom mit pörögtök ezen, mindenki lesz@rja, még a rendőr is.
De hogy értelme legyen, 2 év (nem segédmotoros, lovaskocsi, traktor) vezetési tapasztalat szükséges, addig kezdőnek számít a delikvens, a kezdőre pedig egységesen vonatkoznak bizonyos korlátozások (vontatmány, külföldön vezetés, utas...). na bumm
-
shiNIN
tag
Full logikátlan, de a 2 év A-val is olyan kis bizonytalan dolog, van, aki ezalatt semennyit sem megy (volt kollégám autó mellé lenyomta a motort is, csak hogy meglegyen, hátha kell egyszer), s van, aki 40 ezret (Alvaro, pedig nem is túráztunk sokat), s biztos mindenki betartja...
-
ALI_G
veterán
Jövőhét szombatot beszéltük, persze még az idő megtréfálhat.
integra: szerintem se a legjobb aszfalt ami van euroringen, szoktak lenni driftes köcsögök akik felviszik a port...meg úgy eleve az autók ha lemennek egy kicsit a pályáról.
Trükkös a célegyenes után az a kanyar, mi?sztem is baromi jó a vonalvezetése, bár itt-ott parás.
-
.mf
veterán
Na újra itthon...
előző beszámolómhoz hozzátenném, hogy ugyan Bordeaux-ra tényleg jellemző volt, hogy sportmotort szinte nem is láttam, Párizsban azért már voltak, nagyjából hasonló vagy csak kicsit kisebb arányban, mint itthon. Több van nagy túrázó tehenekből, ennyi Gold winget még nem láttam... sőt, olyat is láttam, hogy egy arc avval a nagy tehénnel úgy manőverezgetett a sorok között, ahogy én a kis zx6r-rel nem merek...
Ha már túramotorok, itt általános a rotyogós V2 -- ott viszont gyakoribbak a sor, vagy -- ami nekem ugyancsak nagy meglepetés volt, a francia-német viszony fényében -- a boxerek. Igen, rengeteg BMW van, szinte több, mint bármelyik japán márkából, sőt, majdnem több BMW-t láttam, mint japánt együttvéveHazafelé a repcsi pont a Silverkart felett ment el, olyan közel, hogy még azt is láttam, hogy épp szlalomoznak
Hring: NEEE
szóval akkor a Lime-partyknak és Mersz-esteknek is lőttek... fenébe, épp idén szerettem volna kezdeni pályázni tanulni...
-
xmad
őstag
bukó, ruha az most részlet kérdés..
a motor a lényeg... zéro motoros tapasztalattal meg nem akarok nagy motort venni..
cbf 125 is olyan kicsi mint a cbr? az gyengébb is gondolom...
na mind1... egyiknap elmegyek a honda szalonba megnézem élőbe is őket, és ha van rá lehetőség ki is próbálom.kymco quannon is tetszetős
persze ha több pénzem lesz 250 est veszek
-
xmad
őstag
pénz függő is a dolog.
nagybátyámnak volt hyosung gt250 es motorja... neki nagyon bevált, én nyugodtan vennék olyat, csak hát drágább kicsit mint a cbr
meg amúgyis inkább 250 est vennék.. de mondom ez pénzfüggő lesz
a 2011-es cbr viszont nagyon jó. láttátok már?
egyébként a motor mérete miatt tartok én is egy kicsit ettől..de addig nem mondok véleményt amig nem volt rá alkalmam vezetni egy cbr-t
21 éves vagyok.. 190cm
motoros tapasztalatom nemsok van... eddig inkább autóval mászkáltam...
-
yodamastah
őstag
Hatso fekkel tudod szukiteni az ivet, de a alapvetoen ennek a szitu tulelesenek a kulcsa a lapra dontott motor es a stabil gaz. A hatso fek segit, de onmagaban nem old meg semmit. Es ha tulnyomod elcsuszik a segge.... Egyszeruen arrol van szo, hogy ha fekezel az elsovel akkor a motor erinto iranyban kifele akar menni az ivrol, es kozben ugy tulterheled az elso gumit, hogy kockaztatod hogy elcsuszik az elso. SZoval az utolso pillanatig amig egyenes meg az ut addig fuggoleges motorral fekezni es lebaszni lapra, majd stabilgaz. Mondom nekem ez rengetegszer bejott. Foleg akkor amikor tanultam motorozni konkretan 3x megmentette az eletem amikor beneztem kanyarokat... Ha ott akkor a fekbe nyulok akkor most nem beszelgetunk lehet...
-
Daywalker
addikt
Ez az utasüléses ötlet tetszik, kérdés már csak az, hogy nem fogja-e az egóját bántani
Sajna televannak, de holnap bepróbálkozok a Kawánál Budaörsön, hogy mennyi egy olajcsere. Szerintem én viszem az olajat, idén MOL-t tervezek venni (yoda ajánlásával
)
Yoda: értem, köszi. Gondolom a hátsó csillapítással nem kell foglalkozni, mert az gázzal töltött.
-
alvaro
senior tag
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nekem a világon található sörnyitó típusú dolgok jelentős része tanktáska is (lásd BMW F650CS) - így ha nem felejtem el, vagy nem pakoltam föl nagyon, könnyen viszek láncot magammal. Ennek megfelelően szoktam is. Most tekintsünk el attól, hogy idén (de február óta bizonyosan) most hoztam először magammal láncot munkába. De itt legalább minden agyon van kamerázva. Nem mintha az fizikailag bármit akadályozna.
-
Daywalker
addikt
Vagy csak túl jó az a hatdugattyús Tokyco nyereg
Nem mellesleg azért vágtak ki az első rutin vizsgán, mert az utolsó feladatban 50-ről túl hamar álltam meg és még volt 1 méter a vonalig. Hja, kéremszépen...végig esőben tanultam, a vizsgán meg száraz volt a pálya, nekem is szokatlan volt, hogy ennyire hamar megálltam.
Shkiz0: nekem a 2005-ös 636 volt az álmom (az ülés alá elhelyezett kipuff vagyok bejön), de horror, hogy még ma is mennyit kérnek érte.
Nem mintha megbántam volna a ZX9R-t, elvégre nagyobb, kényelmesebb stb.
-
-
Daywalker
addikt
Azt mondják, hogy 2005-ig jellemzően kicsit nyersek a kawák és a váltójuk sem olyan finom, bár egyiket sem tudom konkrétan alátámasztani. Nyilván egy mostani gép sokkal finomabban jár és finomabban kapcsolható, kisebb mérete miatt agilisabb, könnyebb vezetni (vagy legalábbis úgy tűnik), de azért ne feledjük el, hogy a technika rengeteget fejlődött. Ami talán igaz a sok pletyka közül, hogy a blokk kicsit hangosabb, zörgősebb és talán "rázósabb", mint a többi japán gép, de ettől még nem rossz. Tartóssággal kapcsolatban pedig még nem hallottam rosszat, ezek a motorok 200 ezret is simán elmennek, ha megvan a karbantartás (Egyszer volt tartósteszt valamelyik lapban és pont egy olyan kawa volt benne, amiben gyárilag a ZX9 módosított változata dolgozott. Gyilkolták rendesen, hamar belenyomtak 50e km-t majd szétszedték és olyan volt, mint az új).
-
dellfanboy
őstag
üdv,
egyedül a pénz korlátoz, a 250-es kis ninja nagy kedvencem főleg kawa zöldbe. viszont míg a ninja ára kb 1 millió forint addig a 125-ös cbr.é fél millió... és ez elég nagy visszatartó erő (én most az újabb kawákról beszélek amik aszem 07-be jöttek be). de még alszok rá egyet, sőt lehet spórolok még a télig és akkor hátha összejön a pénz a 250-es ninjára.
Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: RYZEN 5 8400F/9600X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!!!
- Asus X299 TUF / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 7 5700/5800X +RX 9060XT/9070/9070XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- HP ChromeBox G2, olcsó pici gép internetezésre.
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest