Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MooN00

    aktív tag

    válasz buci30 #195424 üzenetére

    BMW M-es motorjai (mint az M57 is) az egyike a legmegbízhatóbbaknak abból az evjaratbol, ellentétben a 2.0 PDTDI- vel, ami pont egy rosszabbul sikerült motor.
    Totalcarrol idézve:

    Ez a piezo-injektoros PD egy igazi betegágy, mivel a Continental által szállított adagolóelemek folyamatos hibáitól szenved. Kokszosodnak, gyakran okoznak zárlatot, ami miatt az elektronika az egész rendszert leállítja, akkor is, ha csak egynél lépett fel a probléma, az autó pedig megáll, mint a szög. Bárhol, bármikor.
    A 170 lóerős változatnál vigyázni kell a DPF-re (részecskeszűrőre) is, helyettesíteni nem lehet, csak az adott szűrővel működik. A kiegyensúlyozó tengely kenésére is oda kell figyelni (Passatnál, Audiknál), de több esetben is előfordult, hogy a vezérlésben a vezetősín csavarja tört ki.” 20 motor ezeket kerülje
    Olajszivattyú tengelyének kopása

    Aki motor szám szerint ismeri, talán tud olyat, amiben már javították ezeket a hibákat.
    Ha VW konszern vonalon maradsz, jobban jársz, ha 1.9 PDTDI vagy 2.0 CR TDI erőforrást keresel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák