- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
milomi
tag
válasz
zoo8800 #37418 üzenetére
Volt Olasz és a Francia autóm is... Bár a Francia egy Peugeot 206 volt.. 98 as 1 évig jártam vele 1.4 8V volt.. keveset evet.. 1 évig szinte PADLÓ gázon jártam vele,, Soha semmi gondja nem volt... SOHA.. bár nem volt egy Erő gép sajnos... és kb 200 000 km volt benne
De semmi füst.. és olajfogyasztás
....
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
zoo8800 #37238 üzenetére
Viszont akkor azt velem kellene kötnie az öregnek gondolom és nem a párommal. Plusz gondolom magyar nyelven, ami kizárja mondjuk azt hogy kiruccanjunk majd Bécsbe pl, ahol a rendőröknek hiába mutogatnám a kölcsönadási szerződést...
Gondolkoztunk arra hogy legyen magyar rendszáma a kocsinak, de ha jól tudom akkor arra jön a regisztrációs adó, plusz még az átírás költsége, meg egyebek amiről nem is tudok, aztán tippre ez többe kerül mint amennyibe a szegény Skoda kerül.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
zoo8800 #36779 üzenetére
jah, e46 vételénél vinni kell diagost meg alaposan körbejárni mert sok a leharcolt. a km nem számít, szinte mindegyik tekerve van (CsontiCar-nál van 2010-es F10 8 milláért, 167 ezerrel.. na az valszeg reális, de E46 200 alatt? haha). Ha nem találni elektronikai gondot, menet közbe nem búg a difi, nem kopog az eleje (első futómű érzékenyebb a gömbök, szilentek miatt mivel van benne pár) akkor jó lehet. Több az alkatrészár bele mint egy opelba vagy stiftbe, de ez ezzel jár. Nem igaz hogy nem megy, mert megy az 1.8 is igaz nem versenyautó de kényelmes nyomatéka van nem fulladsz le vele véletlenül sem. fogyija nem kevés, átlag 8-9l. tíz-tizenöt ezrenként 5w30as olaj bele persze kb ennyi. A benzines 4 hengeresek egyszerűek viszont nagyon megbízhatóak. ja és inkább manuális, automata többet eszik és eléggé bellbevágó ha neadjisten javítani kell. az olajcsere is valami hatvan pénz. Nagyon jó a manuális váltó, beugrik, rövid karú, kényelmes fogású.
ja és kell bele gyárin túl védelem mert viszik... tapasztalat...
apám octaviája ma volt 120 ezer km-es intervallum-inspekción, vezérműszíjcsere is volt. Hát mesélte h kicsit beb-aszott az ára amit kértek ezekért.. szóval egy kommerszebb fapados kocsi is megvékonyítja a tárcát ha cserélni, szervizelni kell...
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #36587 üzenetére
Ha nem padlógázzal indulsz és nem forgatod tiltásig csak minimálisat tölt az első két fokozatban. Egyesben tényleg szinte semmit. A 65-70ig szívó üzemmód nyilván nem igaz, illetve nem kell szó szerint venni de nem mondott hülyeséget. Ha már egyesben kis fordulatról indulva is izomból töltene a turbó senki sem építene nyomást rajt előtt félőrült módjára a gyorsulási versenyeken.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
zoo8800 #36587 üzenetére
jajaja, ismét egy eleresztett félmondat . . . 65-70ig . . .
Ebből születnek majd a jobbnál jobb (web) urban legendekAzt próbálta kifejteni, hogy ha eygesben szépen végigforgatod az autót, épülget némi nyomás már, átrántod kettesbe, majd mire eléred a már említett tempót elkezd tölteni, vili?
Vegyük a következő helyzetet, előznöm kell és úgy ítélem meg, hogy kettesben 40-ről fogok nekilódulni, már terhelés alatt lesz a motor, megvárom a megfelelő pillanatot és go. Nem hinném, hogy hozzávetőlegesen 3000 fordulat környékén kettesben ne töltene már "rendesen" bármelyik turboás benzines (kérem elvonatkoztatni az extrém méretű turboáktól) gázadásra.
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #36567 üzenetére
Negyedikben lepadlózva minden turbós autóban ezerrel tölteni kezd a turbó, ez nem újdonság. Második videóra meg annyit mondanék persze, hogy kellően húz turbónyomás nélkül is az a legrövidebb fokozat. Pont mire felépülne valami kis nyomás el kell váltani mert leforog a fokozat. Amit a kék csiga írt a turbós széria autók ~90%-ára igaz évjárattól és modernségtől függetlenül.
mod: tiédben van turbónyomásmérő műszer? Vagy laptoppal ki tudor íratni vele?
-
-
hobizoli
nagyúr
-
-
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #35970 üzenetére
Így teljes a kép. Felháborító volt, hogy bár hajnaltól intenzíven havazott Kelenföld egyes részein még délután kettőkor nem volt eltúrva a hó és a hókotrók kvázi fele a telephelyen állt mert bár napok óta a csapból is az folyt, az illetékes főokos elvtársak nem számítottak ekkora hóra. LOL! Magyarország 2013. Esik 10-15cm hó és 1:1 megbénul a főváros közlekedése. Szánalmas. Normális helyeken fejek hullanának ezért nálunk milliós prémium jár a főokosoknak év végén.
-
TaaT
nagyúr
válasz
zoo8800 #34914 üzenetére
A szélső sávban az aknafedelek szintre hozása nem sikerült túl jól, a csatornázás utáni helyreállítás szintén, buszok kamionok széttaposták stb... amúgy is kb 60-al mentem, lakott területen belül nem akar senki annál gyorsabban menni
megkülönböztető jelzéssel közlekedő járművet természetesen elengedek ha jön...
Az összes úthibát (névről) ismerem a környéken, ha egy mód van rá belső sávban megyek...
-
_NCT
addikt
válasz
zoo8800 #34677 üzenetére
Jah hát én ott csak BKV-t használok
Én a sajátomat vidéken használom, BP-en egye fene rájön még egy liter, akkor 8 litert eszik, de nem 10 meg 11-et. Mikor BP-en voltam a kompi akkor mutatott 7.9-8.2 között. Papíron ez végül 7.8 lett, tehát kicsit csal.
Munkatársam CDTI Vectra-ja eszik taposva 10-11 litert BP-en.
Tankblock: jah, nekem sima M2 van, igaz sok különbség nincs a kettő között, ugyan a Grandtour 40 kg-al többet nyom és 30cm-el hosszabb, de +3 liter fogyasztást nem fog neked produkálni emiatt. Ha városban rohangálnál én benzinest vennék, dízelről lebeszéltek többen, mivel nem tesz jót neki a városi rohangálós beindítom megyek 5km-t leállítom, ismét beindítom, leállítom és így tovább.
MunezXBK: arculatváltás?
-
Pitu
aktív tag
válasz
zoo8800 #34648 üzenetére
Telefonon hajlott a megoldásra, burkoltan, de kimondta, hogy azért is adta el az autót mert nem akarta megcsináltatni már, inkább újat vett... eladni meg úgy lehet gyorsan ha elhallgatunk ezt-azt. Sok dolgot elmondott, de kb. ennyit el is hallgatott. Az állapotfelmérés meg nem derített fényt minden kis hibára.
Nem parázok emiatt, az ügyvédtől csak tanácsot kértem, és inkább mérgemben agyaltam a feljelentésen. Nem egy milliós autóról van szó, de bosszantó ha azt érzi az ember hogy valszeg átb..ták.Lakásommal is így jártam
Kedves eladó az egyik szoba falára tett falvédőt. Aláírtuk a szerződést, kifizettük a lakást. Mikor újra felmentünk, asszony kiabál hogy menjek be a kisszobába. Falvédő eltünt, fal végig repedve... Végül a jól megfogalmazott szerződésnek köszönhetően peren kívül kijavíttatta az előző tulaj a falat.
-
Integra
titán
válasz
zoo8800 #33546 üzenetére
szinte az összes régi 1.4 vw konszern motor ennyit tud, 9-10 liter. az 1.6-os motorok is. ez van. hulladék mind. japánok ezt fényévekkel jobban csinálták akkoriban. mai kis 1.4 és 1.6 vw motorok jóval modernebbek. ellenben annyit adtunk el azokból a fos motorokból, amennyit nem szégyelltünk, a nép kajálta, mert olcsó volt. mindegy, hogy a kúton simán visszaifzetette. de ez jellemző volt akkoriban az egész európai motorgyártásra.
-
hdman
őstag
válasz
zoo8800 #32990 üzenetére
Én vagyok az
Az ezüst 325 tds-t használtam pár napot, aztán elvittem 3 szervizbe, de mindenhol lebeszéltek róla, hogy nem is a bele lóg, hanem a lelke
Erre kb 300 at kellett volna költeni.
A zöld 325 tds-t bitpork megnézte (ezúton is köszi
), az nem lett volna rossz (voltak képek a fórumban is róla), de egyéb okok miatt letettem arról is. 1998-nak van hirdetve a kocsi, közben meg 1997.01 havi, meg ilyenek. Sajna sok volt a sumákság, igy nem vettem meg. Ezen akku és izzitógyertya csere, klimahűtő+töltés kellett volna első körben.
-
KonzolKartel
őstag
válasz
zoo8800 #32496 üzenetére
Én itt láttam, hogy elég jól teljesített, sőt :teligumiteszt.hu a polaris 3.
21.000ft/db, ahogy láttam árgépen az volt a legolcsóbb.
Az első két gumim elég jó, de a hátsó kettő elég öreg, és a külső peremét megette a futómű.szerk.: de még több tesztben is láttam a top3 közt, és elég jó árban is van.
-
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zoo8800 #32130 üzenetére
utána leesett nekem is , hogy igazad van
úgy értettem, hogy méretben, minőségben..stb. volt egyszer kétszer pár hónapig céges vectra még a mondeo korszakom előtt, igazi alja autó volt. utáltam is, egy focus nagyobb nála jóval.. na meg undorító 100ft-os anyagok tömkelege..stb.. borzadály..
-
8th
addikt
válasz
zoo8800 #32043 üzenetére
Ez így van de korosodó használt autó vásárlásakor nálam az alkatrész ár illetve az adó/biztosítás költségei lennének az elsődleges szempont nem a fogyasztás. Ráadásul ahogy visszaolvastam relatív elég keveset menne vele a kolléga. Illetve ha egy kis fogyasztású autóban ül hajlamosabb többet menni vele az ember mivel az keveset fogyaszt. A sok kicsiből meg hamar összejön egy nagyobb autó fogyasztása is akkor meg ugyanott van.
-
-
Kornel
veterán
válasz
zoo8800 #31543 üzenetére
ha nem is 50%, de én is tapasztaltam...
ezres swift, átlag 5,7 liter benzinből, max. 6,5 volt. kivéve egy tele tank auchanos benzinnel, amiből sikerült 7,5 litert lenyelnie, és ráadásul még nem is ment a kocsi, hiába nyomtam volna neki.
110k km alatt ez volt a legnagyobb átlagfogyasztásom vele, soha nem tankolok ott többet, ha egyszeri baki volt, akkor se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest