- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
kézifék, ellenkormányzás és gáz, illetve ezekkel közösen korrigálsz, gyönyörűen ívre lehet tenni az autót vele, a menetirányra párhuzamosan.
egyébként nem körforgalomban kell ilyeneket csinálni, szart sem ér. elmész egy üres parkolóba, vagy területre és valós szituációt találsz ki. mész egyenesen, és lekanyarodsz jobbra egy másik útra. picit nagyobb sebességgel, hogy eltolja az autó az orrát. tehét a cél a bekanyarodás és a saját sávodba. mindjárt más lesz a helyzet.
gyakorolj, majd ráérzel -
-
Psychonaut
veterán
Mindenkinek, aki kamerán gondolkodik: itt nagyon hasznos infókat lehet találni, van fórum is. Rendelni eBayről érdemes természetesen, de itthon is kapható pár modell.
Aki meg úgy gondolja, hogy Oroszországban semmivel sem durvább vezetni, mint itthon, annak javaslom, menjen el, és átgondolja utána. Veszélyesebb.
-
-
lsc
nagyúr
Nem indultál időben, ha fontos akkor nem kiszámítva kell indulni, ha meg elkerülhetetlen akkor kések, nem attól dől össze a világ.
Mod Typhoon47: Ne nekem magyarázkodj, a zsaruknak, igaz felesleges. Attól hogy magyarázkodsz még ott a fotó, az meg hogy a nap állása befolyásolt az szerintem senkit nem érdekel, viszont dumának nem rossz.
Egyébként az a szép hogy hülyeségre mindig van indok és természetesen mindig más a hibás. Nem gond, a zsaruknak így sokkal könnyebb a dolguk.
-
-
Integra
titán
dehogynem, így meg is van határozva, hogy az autónak hány %-ban kell újrahasznosított anyagot tartalmaznia és a gyártók maguk is egyre inkább erre fekszenek rá. az eu pont ezért támogatja az autó hulladék feldolgozást is, hogy minél nagyobb legyen a körforgás és a visszaforgatott nyersanyag
-
-
8th
addikt
Omega? Nem egy kategória. Nagyon nem. 1999-es (4.2 300ló) Quattro Tiptronic. Hátsó diffi kopásából eredően búgott egy ideje. Szétszedték kicserélték a kopott alkatrészeket 65 000 forintért. Kuplungozás + ezzel egybe kötve váltó szétbontás átnézés hézagolás felprogramozás 240 000 forint és ez kifejezetten olcsón megcsinálták (kaptak is érte a fiúk 1-1 üveg minőségi bort). Ez a két tétel már önmagában több mint 305 000 forint úgy, hogy nem is volt használhatatlanul rossz csak a nagyobb bajt megelőzendő idejében kicseréltette a srác amit kellett. Szerinted egy lakótelepi raj gyerek aki csak azért vett egy használt A8-at, hogy az övé legyen a legnagyobb kocsi a parkolóban meglépi ugyanezt? Elárulom, nem fogja. Nem szervizelteti mert az sokba kerül. Ha már használhatatlanul szar az autó szerez hozzá bontott alkatrészt (ami jó eséllyel szintén szar) és szerelő haver műhelyében valahogy beletaknyolják mert profi hozzáértő szervíz 10+ rugós óradíjára nem telik. Ha minden kötél szakad legfeljebb felbassza a kocsit a hahura 0,5-1millióért hátha egy lúzer ráharap. És mindig ráharap valaki a mézesmadzagra. Mindegy, hogy merci bmw jaguár audi akármi... luxusautót nem veszünk 1millióért. Ideig óráig talán elgurul összetákolva, hibátlannak tűnve aztán elérkezik a menetrend szerinti szopás ideje. Ez csak idő kérdése. Vagy meg kell venni a leg-leg-legolcsóbbat és abba borogatni a pénzt. De sehogy sem jön ki jól az ember.
-
Lehet kinevetni, lehet lehülyézni, de RF tornyokat és digitális központokat installáltam, majd később ezt oktattam európában az Ericsson-nál pár évig. Feltételezem a szabályozás csak szigorúbb lett az eltelt évek alatt. És -mivel párom jogvégzett- sajnos azzal is tisztában vagyok, hogy a jog nem minden esetben megoldás
-
aphra2
senior tag
Attól csak nehezebben indul ha visszaengedi, feltéve ha utána már teljesítí az előírt értéket , alacsonyabb benzinnyomásnál van nehézkes(ebb) indítás , egyébként alapból a legtöbb ac rányom a gyújtásráadáskor, hogy meglegyen az üzemi nyomás, majd egy relé leállítja.
Mérni kell a nyomást indításnál, fordulaton, és menetközben is, ha ilyen gond van,.. van erre műszer.
Sokszor nem is az ac a hibás hanem a vezetékek , relék , és már nincs megfelelő fesz az ac-nak , ezért nem is tud úgy tekerni, ergo kevesebb a nyomás.
Ahogy Lenin mondta anno,... mérni...mérni...mérni.. -
aphra2
senior tag
Jól működő nyomásszabályzó szelepnél nem kéne változásnak lenni, kérdés , hogy tudja-e kezelni a pl 2x akkora nyomást,... tehát eltudja-e engedni.... ha nem akkor túlfogyasztás, (dús keverék)
Nálam 3,5 bar a gyári benzinnyomás, de az ac szabadon 6 bar nyomást tud , (lemértem) a nyomásszabályzó szelep feladata hogy mindig az előírt értéket biztosítsa. -
Bdanyy
addikt
Persze, alapjában ezzel én is így vagyok. Most is kibírom kocsi nélkül, igaz hetente akár ez +10 órát is jelenthet
Főleg mikor este vagy hétvégén ugyanaz az út m0-án 25 perc lenne, bkvval meg ki kell számolnom mikor induljak, hogy 1-1.5 óra alatt megjárjam, és ne várjak háromnegyedórát a csatlakozásoknál
Túl sokat mennék városban egy ilyenhez
De az 1.6-os szívók meg TDI vezetése után elég erőtlennek érződnek, pedig valami olyan lenne a racionális. -
Mágus2
Közösségépítő
Én tudom, h mit kell vele csinálni, láttam már egy párat szétszedve. Az enyémnek lóg a fojtószelep tengelye, és ott szökik a turbónyomás. Maga az EGR tiszta mint a ma született bárány.
!Overdose! Kedden írtam.
-
-
-
Vamp
senior tag
-
Teljesen természetes hogy az ember beleszerelmesedik vmibe és bele is tud betegedni ha nem kapja meg. Én ezért szajkózom h rossz kocsi nincs, csak amelyiket szeretik v utálják.
Világ életemben olyan kocsit vettem meg amit megszerettem. A Fábia volt a kivétel, mert azt a benne lévő hifi miatt akartam. Meg is lett az eredménye -
-
neduddki
nagyúr
HI!
szepen finomam mozgatva a tu en mmint az allat me azzal csak latuszkolod, de ah az voklt a celod:- ))) naszoval ha ovatosan megpiszkalod /es nem lenyomod!/ akkor iranyab levegot nekije de azt is finoman, tobbnyore randa vizkomaradvanyokat sikerul betuszkolni a fuvoka belsejebe
udv
neduddki
mod: tolem fujhatod tudovel sileglabb erosidik:- )
Szplöttyy: kisebb tomeg kisebb oldavezeto ero
Novoth ur szerel: bof
-
TaaT
nagyúr
Jah, racing type r
A teszkósnál már jobb mert azt pár éve próbáltam és már újkorában is xar volt
A Bosch-ra olyan árat mondtak hogy szóhoz sem jutottam, bár meg vagyok kicsit kavarodva...
-Mondom 1db lapát gumi kell.
-franszia 1700ft
-és a bosch?
-az 4000ft.
-vmi olcsóbb?
-kínai 300ft.
-hátra jó lesz az is, megejtünk egy próbát.
-kedvezménnyel 2db lett 200ft...Akkor most a többi ár is 2db-os ár volt vajon?
-
Szplöttyy
senior tag
Van itt nálunk egy srác, F Astra 1.7Isuzu, órájában már valami 400e km, 130nál többet nem megy, de 8litert fogyaszt, iszonyat nagy hondákat megszégyenítő kályhacső rajta, faszán süvítő turbóval, gsi belső meg minden, de szanaszét áll mindene, 5x volt lebiztosítózva, a fél világot elvonóhorgozta már. Na abba GSi műszeregység van, ne kérdezd miért(a srác báttyáé volt, előtte) aztán a srác mindig büszkén mondja, hogy ilyen a japán dízel, 7ezerig forog
Közben egy 1.7D Bx lépést tartott vele 100ig
-
Szplöttyy
senior tag
Engem minden mercis akit csak ismerek mindegyik lebeszélt a 320-ról. A pontos okát sajnos én sem tudom, nem birtokoltam még egyet sem. Most így felbuzdulva youtube-oztam,:
190 Brabus. Kézifék ide vagy oda, kéne!
Szar teherautó
Ezt meg csak úgyMod: Szégyen az a 2.8as
Nem forog anyit, ez tapasztalat, de 7ezret igen. Ez valami home made számlap, 300ig órázva stb. Az mind szép és jó, de nézd meg, melegen ezres alapjárat? Persze...
-
Szplöttyy
senior tag
Telóról nem fogok itt magyarkodni
Értitek az a lényeg
Hát W210 az az fl utáni is rossz, van/volt ismerősi körben egy 2.6 V6 T és egy 3.2V6 is, a 3.2es az full, nepfénytető, parkradar elölhátul, tv-navi-telefon, szellőztetős bőr(nem is tudtam h létezett 210-be) stb. De az is szar vót, pedig kevés km-es volt (valami 150ezer) újonnan lett véve sokat állt. A 2.6al sok baj nem volt, csak safe mód a váltónál, meg a 12gyertya csere, meg a rozsda. De az szövet üléses, manuál klímás, de fl utáni az is. W140be má nem volt 2.8 én úgy tudom, a 300SD volt jó, a 350TD meg állítólag eléggé kotvány. Nemtudom, az az igazság, manapság normális ember nem tud mercit venni. Mert vagy öreg merci(124/126ig bezárólag) nagyon szép állapotban, vagy újat kell venni. Svájcba volt kint egy iszonyat gyönyörű W124 300CE-24
Remélem tudod miről beszélek. A 220lovas sor6os, nem a 3.2as kotvány. Fekete, vödör szegecses amg felgen, vaj bőr, automata, minden. Valami 4ezer chf környékén volt, ha akkor lett volna annyim, az biztos hogy az életem árán is megszereztem volna
Kamu, de a hang iszonyatjó
-
Szplöttyy
senior tag
Na tegyuk rendbe a merci temat. 126bol nem letezik normalis max iszonyat kegyetlen osszegert, orok alom egy 560SEC, W210 halalra rohad de szoszerint lerohad az elso sarvedo es a csomiajto is kombin foleg. Van par darab amikkel talizok, facelift elotti egyszeru motoros kzivaltos az meg jo de egy fl utani mar l6 helyett v6al teliextrava otomataval eleg halal. W140nel meg csak a meleg a gond osszeeg minden, kivetel a kismotorosak de ki venne egy fstos haromkettes frgalomlassitot!? Az extrak sos mennek folrg az fl elottibe de meni menek max nem valt2nel feljebb de jo az szazharmincig :-) W220 az maga a borzalom, annal roszabb nincs. Szaris mint a szaznegyven es rohad mint a kettotiz. Smeros aki ezzel foglalkozik mg neki is ketkilo volt a gyujtaskapcsolo csere. meg persze az airmatic, de ha mukodik barki, igen az audi is elbujhat:-)
-
neduddki
nagyúr
-
hdman
őstag
Szerintem TC-n volt,mert nekem is rémlik ilyesmi.
Vegvette vatta újan, elment 20k-t, otthon olajcsere, még 20k-t otthon olajcsere, még 20k-t otthon olajcsere, szóval már 60k volt a kocsiban, akkor visszalőtte 30k-ra, majd elment a márkaszervizbe olajat cserélni, mert elérte a 30k-t.
Ilyenek vannak sajna, legtöbbször a szervizkönyben több mese van mint egy Andersen műben. (ahogy haverom mondaná)
-
tomcsi23
veterán
Hehe, komoly lehet. Ám, ha teljesen szétszeded, akkor ki lehet takarítani rendesen. Az izzó meg zárt, kis víztől még simán világít, csak ne hűljön le hamar. Lehet fel is forralta ott a vizet, az az élővilággal meg kész leves.
Süti: ilyesmi áron mennek, több cég is foglalkozik vele.
-
izomhod
őstag
most az rtl híradóban
"holnapig KELL felmondani a kötekezőt, és dec 31-ig KELL újat választani"
anniyra felületes szar fos gané az rtl, de a tévé maga, butítják az embert
egyrészt nem KELL, másrészt egy szó nem volt róla, hogy 2010. jan 1. előtt vásárolt kocsira LEHET váltani
mondd meg muternak, hogy nem érinti
http://www.biztositas-miskolc.hu/kotelezo_biztosito__valtas_hataridok.html
-
-
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
Kadett nagyon régi, abból nem igazán van olyan ami nem volt már 4szer porrá rohadva. Astra meg drága, legalábbis amire nekem kell arra drága most.
(#28423) TaaT:De igen, az, írja is hogy nehezen megy át, de mint tudjuk minden megoldható
Majd véletlen kirohad azt kap AF-et. Vagyis már más a neve, TSCN vagy mi, de a lényeg ugyanaz.
(#28425) Typhoon47:Az E38 nem saját volt sajnos(ha az lett volna, még mindig meglenne) de iszonyat sokat hajtottam, napi 20órákat is nagyon sokszor. De ettől függetlenül tényleg elindultam a lejtőn, de nem izgatom fel magam, tervek mindig vannak, majd öszejön valami
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Kés topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Linux felhasználók OFF topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Windows 11
- További aktív témák...
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G6 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest