- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz
batai15 #169758 üzenetére
Az elsőnél elég furán állnak a lemezek a fényszórók körül. Lehet egy apró sérülés is, amit nem csináltak meg normálisan, ettől még egy megnézést megérhet.
A második képek alapján szép(en ki van nyalva), viszont a hátsó híd nagyon a végét járja (eléggé terpeszt már). +60-70k a kötelezőkön kívül.
Képek alapján persze sokat nem lehet megtudni róluk. -
w333
félisten
válasz
batai15 #169719 üzenetére
Ezt nézd ... ezért mondtam a 300k km 1.9TDi -re hogy be van járatva !
-
szőröscica
addikt
válasz
batai15 #169713 üzenetére
Mester. Menj el, nézd meg. Ha élőben szimpi, vidd be az első szervizbe, hogy nézzék át tizesért. Ha nem találnak semmi eget rengető hibát, vedd meg.
Ne variáld túl, mert így fogsz a legjobban beleválasztani. Mint én a BMW-vel anno, hónapokon át keresgéltem, próbáltam, átvizsgáltattam többet, stb. végül megtaláltam a csoda vételt, kevés, garantált km-el, megvigyázva, törésmentesen, magas felszereltséggel. Megvettem jó drágán, belelocsoltam másfél millát 1 év alatt, majd inkább kiugrottam belőle.
Ehhez képest az Amperát, ami bő 4.5 milliós kategória, úgy vettem, hogy egy hétvégén elmentem kereskedésekbe vásárlási szándék nélkül vezetni, hogy megismerjem a kocsit. Utána elkezdtem nézni a hirdetéseket, péntek délután volt legelőször időm elmenni lefoglalóztam egyet, de azt rossz megérzés miatt nem vettem meg. Következő hétfőn felhívtam egy hirdetést, 2 óra múlva már a szervizben vizsgálták át, újabb 1 óra múlva már lefoglalóztam, szerdára rendszámot kapott és azóta is gond nélkül szolgál.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
batai15 #169701 üzenetére
2018.05.09-től 06.28.-ig 11 270 km nem rossz. Valaki egy évbe megy ennyit. Bár ez még nem is nagy gond.
2017.02.09-től 2018.05.09-ig 61 825 km az már döfi. Hajtották ám rendesen. Valószínűleg nem tötymörögtek vele a városba. Nem nagy gond ha ezt hosszú utakon tette meg. Céges autó lehetett? Azokba szoktunk ennyit belerakni.
mod: Most olvasom, hogy kísérő autó. Ha patent a motorja nem lehet vele nagy gond. Csak a tötymörgéstől felgyülemlett kondenzvíz a kipufogót könnyen korrodálhatja. Koksz is kevésbé tisztul ki... -
w333
félisten
válasz
batai15 #169707 üzenetére
Eleje hátulja nem volt ennek törve ? két első sárvédő és csomi más színű !
Oldalból csak a 2 ajtót látom egyforma színűnek !
Csomi és bal hátsó ajtó szerintem kicsit eláll, én ezt elengedném !
Szerk.
Bár ki tudja ... simán lehet csak optikai csalódás, élőben kell megnézni !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
batai15 #169677 üzenetére
Az semmit nem jelent, az előéletét ott nem nézi, csak, hogy műszakilag ok-e. Láttunk már karón varjút...
mod:
Ja látom már linkelték előttem.
Még úgyis hogy nem a telepen áll hanem az anja használja és az ő garázsába van?
Fal szöveg, haver így vett egy Focus-t, a nepper felesége használta. Aztán kiderült, hogy motorhibás a kocsi... Sajnos mindenre fel kell készülni, ezek bármit beadnak csak, hogy rád melegítsék a sz@rukat.
-
Lacy6
senior tag
válasz
batai15 #169670 üzenetére
Nekem ilyesmi 2.0 dci van és úgy 5 km után moccan meg a vízhőfok mutató.
Amúgy nagyon jó ez a motor típus is. -
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169677 üzenetére
Kmp vizsgáról még nem hallottam, de KPM vizsga létezik.
Viszont én nem reménykednék ilyenben, simán becsúszhat egy meg kettő hiba is akár a rendszerbe. Bár ugye a KPM -talán szerintem- egy picivel komolyabb, mint egy egyszerű eredetiségvizsga.
-
w333
félisten
válasz
batai15 #169677 üzenetére
406 -ban sem volt ... még is megszívtam vele !
A Német az tényleg német ? vagy Ausztriából ? sokan keverik a kettőt !
Ismerős Golf 4 -t Ausztriából hozta szép meg minden, kb. 1 hónapja voltam neki olajat cserélni a "szereld magad" helyen, megemeltük csápos emelővel amíg vártuk hogy kicsöpögjön az olaj végignéztük az alját (nem kellett volna) a hátsó híg főleg a jobb oldala úgy szét volt rohadva hogy csak pár mm fém fogta a kereket, mondtam neki hogy ezt mielőbb csere mert egy nagyobb kátyú és kiszakad !
Szerk.
Ennyiért már nem teljesen lehetetlen jó Golf vagy Octavia -t kapni !
Ki kell fogni, ismerős 630k -ért vette vagy 3 éve az Octaviat azóta is elégedett vele.
A 307 egy kategóriával azért már feljebb van, a minap vezettem egy 206 -t és azt vettem észre mennyivel gyengusabb a belseje és kényelmetlenebb mint anyám 306 -a és sokkal kisebb, majd ugyan ez jutott eszembe a 206 egy kategóriával kisebb és olcsóbb !
-
w333
félisten
válasz
batai15 #169670 üzenetére
Alá kéne nézni ...honnan jött ez az autó ? jobboldali torony rozsdás ? a porlasztók is rozsdásak ? nekem ezzel a motorral volt a 406 de én megszívtam vele, folyamatosan "Antipolution Fault" és ez azt csinálta hogy 2500 fordulat felett leállt az autó aztán nagyon nehezen indult be, 2 db. szenzort kellett benne cserélni de az egy vagyon volt akkoriban, főleg hogy 2 éves volt az autó
Jah és fél év után megint előjött ugyan ez a hiba, beleuntam és eladtam !
3-4 km. alatt nem melegszik be egy HDi ... teljesen normális hogy meg sem moccant !
(#169675) Qru
+1 ez így szerintem is felejtős !
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169670 üzenetére
Én elengedném.
"Nincs meg a gyári riasztós vezérlős kulcs." > Na ilyennel én már nem szoktam időt tölteni.
3-4 km tényleg nem sok, de szerintem azért ekkora út után egy két literes dízelnél már meg kéne mozdulni a vízhőfok mutatójának (kivéve ha pl. rossz a termosztát és kiengedte már a vizet a hűtőbe idő előtt). Fűtés odabent ment egyébként?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
batai15 #169547 üzenetére
Lehetne úgy is mondani, hogy ha van egy kis plusz időd, x ezer Ft spórolás - neked kell tudni, mennyi km-re van a kút, és mennyi órabér marad a végén a plusz ráfordított idő alapján. Viszont a lehetőség adott, az említett CR állapotán hosszú távon lehetne megfigyelni az üzemanyag hatását, én prémiumot tennék bele, ha ő lennék
8th: például Golf IV Variant, AQM motorkód, DUS váltó 120-nál kerek 3000 fordulat/p. Emlékeim szerint ez a leghosszabb 02K váltó, még szerencse
hobizoli: városban is jó lenne egy kis plusz rugalmasság, való igaz. Ami érdekes lenne még, egy HSD CVT ilyen gyenge motorokhoz akár villany nélkül, közlekedő edénynek megteszi, de legalább nem kéne annyit épész kedni a fakanállal
-
8th
addikt
válasz
batai15 #169542 üzenetére
Caddy az egy puritán teherautó nulla zajszigeteléssel. Egy Octavia, pláne egy Golf teljesen más világ ugyanazzal a motorral. Ott van rugózás és zajszigetelés. A váltója rohadt rövid nem igazán autópályára való. Óra szerint 120km/h tempónál már 3200-at forog ami fogyasztás és zaj szempontjából sem előnyös viszont még ekkor sem fogyaszt sokat. És golyóálló technika. Ha bármi más dízellel a tervezett xy év alatt beszopsz egy kettőstömegű cserét vagy turbó felújítást/cserét máris ott vagy mint ha egy 1.6 benzinest vettél volna.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
batai15 #169542 üzenetére
Ha nem követelmény a 150 pályán, nézz meg egyet. 1.4-nek sem igazán magasabb az utazója, de az 1.9-nél legalább el tud indulni nyomatékból, feljebb megy kevésbé. 1.4 TDCI-t hajtottam kb egy évig cégnél, azért 130 körül falnak megy az is, és csak egy Fiesta Van volt 1t körül, a szívó 1.9 meg 120 utazót tudott a jóval nagyobb G4 kombiban. Csak azt mondom, hogy nem jelentéktelen kockázatot tudnál kiküszöbölni, ha engedsz esetenként 1-2 percet. Csak a jó szándék beszél belőlem, olcsón az egyszeri ember minél fapadabb technikát keres, érdemes számolni az eladhatósággal is.
-
válasz
batai15 #169539 üzenetére
Itthon sajnos a használt autónak nincs értéke és becsülete is csak ha már mi akarjuk eladni vagy villogni akarunk h milyen jó üzletet csináltunk
Pl én a végén letojtam odaadtam a Teddy-t is gombokért, pedig ha alkatrészenként adom akkor igen valószínű hogy minimum fél millióval többet kapok érte. -
válasz
batai15 #169536 üzenetére
Tudom hogy pénz de én elvinném márkaszervizbe, ott aztán értenek a fikázódáshoz. Anno az allroadot is elvittem, és az állapotlapra még az elöregedett ablaktörlőlapátot is felírták 25'000 JMF-f. Telefonban meg a szervizvezető elmondta a ... papírra fel nem írt tudnivalókat.
Én személy szerint, csak a km miatt nem vetnék el autót - de ezzel a véleményemmel a teljes ph-n nevetség tárgya vagyok.MOD
(#169537) molnarpeter: ezzel mint tulajdonosnak számolnia kell. Lehet akármilyen autó akármilyen kevés óra tartalommal itthon mindig van aki valamiért alkudni akar vagy csak leszólja. Ugye az általam sokat emlegetett jó magyar mentalitás
-
-
8th
addikt
válasz
batai15 #169414 üzenetére
Ha sűrűn tankolsz kint lehet, hogy inkább valami adagolós technikát kéne nézned. Ha amúgy az A4 mint autó megfelelne ülj át egy A4 tdi-be. Az kevésbé kényes a változó/gyengébb minőségű üzemanyagra mint egy common rail motor plusz üzemeltetni és szervizelni is sokkal olcsóbb. Hat literrel azzal is eljársz vegyesben.
-
batai15
félisten
válasz
batai15 #169414 üzenetére
Amúgy audival se lenne akkora gond ha valóban annyit enne mint amit anno a gazdája mondott. 7 8 liter benya és plusz egy liter lpg. Kolléga 1.6 pasattal ennyivel meg van. Beszéltem egy sráccal kocka az V6 10 liter....
Néztem Nem csak ez én problémám Úgy látom a többletfogyasztás A4 esetén benzin bőr plusz Bonus az egy év a cserélt féltengely csukló megint kattog -
dj79
senior tag
válasz
batai15 #169407 üzenetére
Motorszám/motorkód alapján kellene megnézni a 406-ost is.
A siemensről az az általános vélemény, hogy 250-300 ezer km között nagy eséllyel elhullik valami drágább alkatrésze.
Akkor már inkább egy 82 lovas dci-t vennék (az legalább javítható), vagy leginkább valami LPG-s autót.
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169328 üzenetére
Sok.
Ha alacsony fenntartású, problémamentes autóról van szó, akkor hosszú az a lista. És utána is benne van a pakliban, hogy termeli majd az apró-cseprő bajait. Viszont ebből kiindulva én nem a 406-ot választanám, inkább kisebb kategóriában nézelődnék. Viszont ez is csak elvi szinten közelít az igazsághoz sajnos.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169324 üzenetére
Mondjuk, ha csak a főtengely szimering és vízcső csere lenne, akkor bolondság lenne eladni.
Kérdés, hogy a többletfogyasztás mi miatt lehet. Motortartó bak, futóműalkatrész cserével én már számolnék bármely 10+ éves autónál is, amit használtan veszek (ha véletlen éppen nem cserélt az előző tulaj, ami eddig elég gyakori volt).
Vezérlésen látszik is, hogy új? Van számla a cseréről?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169317 üzenetére
Tavalyi tapasztalataim alapján december közepétől kb. 0 a használtautó vásárlási szándék a piacon. December 15-től január 2-ig terjedő időszakban egy telefont kaptam csak az eladó Hondával kapcsolatban, majd január első hetében 5-6 ember is telefonált és 3-an meg is tekintették volna (de a második ember már elvitte aznap). Volvókát december elején vettem. Az eladók elmondása szerint akkor sem volt már nagy tolongás, szóval szerintem januárig most egyre nehezebb lesz eladni, viszont a jó ajánlatok is lassabban fognak elmenni.
Ha van az Audira vevő, akkor elengedné a kezét. Ha nincs, de tudnám használni, akkor még nem vennék újat helyette, előbb mindenképpen eladnám.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169313 üzenetére
Jó gyűjtés szerintem!
Ha a 406 helyben van, biztos megnézném. De azért készülnék néhány dologra. Egyrészt egy ~20 éves autó (a dízel motorral együtt). Ilyen idősen már minden baja (is) lehet.
Rozsdára alaposan rárepülnék, bár nem éppen a rohadós jelzőt hallottam a 406-al kapcsolatban. És lehet, hogy fontos apróság; a hirdetés szerint márciusban lehet vinni műszakira. Ha rendben van, akkor nem nagy probléma, de ha vannak csontvázak a szekrényben, akkor azért lehetnek meglepik érzésre.
Ismerőstől sok rosszat nem hallottam a kétliteres, benzines 406-ra, bár neki csak egy-két évig volt meg és ~2 éve adhatta el. Apróságok, egy-két elektromos nyűg előjött, de semmi váratlan. Viszont kényelmes és komfortos volt elmondása szerint.A pirosnál szimpatikus, hogy egy tulajnál van már fél éves kora óta. Viszont jól érzem, hogy a felnik nem gyáriak rajta? Mintha kicsit kijjebb lennének, mint kéne.
A szürke a legfiatalabb és a leírás alapján sem akarnék belekötni. Meglesném azt is, ha belefér.
Illetve találtam még egy ilyet közel Hozzád. Ha igaz a leírás, akkor ezt sem vetném el.
Mivel már tél kezd lenni, kint meg hideg van, így a klíma teljes körű kipróbálására sok esély nincs, készülnék lelkiekben arra is, hogy lehet egy kis probléma a dologgal. Tudom, triviális, de azért gondoltam leírom.
-
#94529552
törölt tag
válasz
batai15 #169252 üzenetére
Én a csere mellett lennék, most újabb 200k az audira, de sztem utána se zárható ki, hogy folyamatosan jönnek az újabb és újabb költségek. Le kellene kérdezni az előzményt a 206-osnak a nyílvántartásból, innen nem lehet eldönteni, hogy csak városban használták. Utána kellene járni, közben lehet még további hasonló példányokat is keresni. Már csak a fogyasztás miatt is.
-
426os
őstag
válasz
batai15 #169254 üzenetére
Annyival lennél előrébb, hogy a vásárlás utáni leszervizelés után nagy eséllyel kiszámíthatóbbak és tervezhetőbbek lesznek a költségeid.
Bár ez attól is függ, hogy az Audi mennyit kér még a jövőben. Ha pont a hibalista végére érsz most (úgy értelmezem az eddigiekből, hogy ez nem biztos), akkor nem éri meg cserélni. Egyébként lehet, hogy elgondolkoznék rajta, de akkor csak keveset fogyasztó szívóbenzinre. -
426os
őstag
válasz
batai15 #169252 üzenetére
Ha tényleg valós a km, akkor az szinte biztos, hogy rövid, városi távokon jött össze. Amúgy hirdetés alapján szimpi, de kisit félnék tőle, jöhet pár költségesebb kiadás. A rövidtávozás nem annyira jó a dízeleknek, ezzel kb alig mentek, azt is valószínűleg 95%-ban hideg motorral.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169218 üzenetére
Tudom, nem nekem szólt a kérdés, de én ezeket (is) fontolóra venném (bár nem tudom, mi a méretbeli elvárás);
- Pug 307 1.6
- Megane 1.6
- Honda Jazz
- Octavia 1.6
- Suzuki Swift 1.5 (1.3-asnál félék a nyelestengelycsapágy problémától is, az 1.5-nél csak az ABS kockára figyelnék => ahol nem volt rendszeresen fékolajcsere, azt kerülném)Nagyon megnézném, hogy kitől és milyen állapotút veszek. Ha rendben volt tartva, akkor nagy meglepetés nem érhet, viszont, ha az előző tulaj mindent húzott, halasztott, akkor simán Rádszakadhat a fél autó cseréjének szükségessége.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169206 üzenetére
Audi előtt nem Neked volt valami kisdízeles Pugod? Azzal volt valami gondod? Minta, emlékeim alapján nem lett volna olyan húzós annak a fenntartása. Esetleg még 90 lovas, 1.6 dízli Fikuszt néznék, jól rémlik, az sem egy túlbonyolított konstrukció (talán kettőstömegű sincs).
Egy megbízható szívóbenzin nem jöhet szóba?
Most kicsit visszaolvastam a sztoridat. Ha jól látom, kb. napra pontosan egy évvel ezelőtt indult a kálváriád. Mondjuk a leírások alapján az Audi kicsit leélt, idősautó tüneteket produkált, de azért a vételkor más volt a mondás, legalábbis az előző tulaj szavai alapján. Mindenesetre én valami bevált, megbízható és minél fiatalabb szívóbenyát vennék, nyomaték és fogyasztás ide, vagy oda. Szerintem azzal lesznek a legkiszámíthatóabbak a költségeid. Persze, lehet, hogy más kisdízel összességében olcsóbb lenne, de lehet, hogy nem.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
batai15 #169206 üzenetére
Jónak jó mind, de nézd meg, mennyi lesz a vége, ha véletlenül egy magasnyomású pumpa miatt teljes rendszer csere kell. Valami adagolós nem játszik? Tudom, német lassú tetvek bérence vagyok, de Golf-Polo-Octavia vonalon (tetű lassú
) SDI? Ha ennyi a keret, nem vennék CR-t.
-
diegho
nagyúr
válasz
batai15 #165058 üzenetére
De pontosan cáfolsz. Én nem a szar a dízel dumát tolom, hanem a tapasztalatomat írom le, mivel én szervizeltettem a céges flottát, te vagy aki 0 tapasztalattal akar téríteni, de mint mondtam nekem aztán rohadt mindegy mit veszel, de abban biztos vagyok, hogy ugyanakkora foshalmazt fogsz venni, mint az audi, mert értesz hozzá és bárki bármit mond az csak üres dumát nyom.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
batai15 #165047 üzenetére
Szerintem van dízelből és benzinesből is jó és rossz konstrukció. Pl.: Alfa 159 2.4 JTD a legtöbb hengerfejes lesz, 166 2.4 JTD nem, van olyan ismerős akinek 700K van benne, és nem kellett a motort felújítani. Az 1.9 JTD is híresen megbízható motor, de egy kedves barátom szívott vele még is. Szóval bármi megtörténhet.
-
diegho
nagyúr
válasz
batai15 #165032 üzenetére
Attól, hogy vettél egy fos benzines audit, 1M körül még mindig egy benzinest lesz olcsóbb fenntartani. Nekem eddig csak benzines autóm volt, ebből konkrétan 12 évig Toyotáztam, a kopó dolgokon kívül egy hátsó fék munkahengert és egy termosztátot kellett vennem. Ennyi volt a kiadás, pedig 3 autóról beszélünk. A legnagyobb gond az önindító szénkefe csere volt, de ugye ez is kopó. Most opel van, erre már 1 milliót költöttem volna, ha nem ingyen kapnám az alkatrészeket, de ez a hahu legolcsóbbja volt, amikor vettem és át se néztem, mert úgyis ingyen van az alkatrész.
-
Gombinyó
őstag
válasz
batai15 #165017 üzenetére
Miért ne lehetne? Nagyrészt valóban ritka az ilyen, de én pl megrendeltem az új autót, a régi árát bele kellett forgatnom. A szalonban szar árat mondtak beszámításra úgyhogy pénzzé kellett tennem a használt piacon mire elkészült az új.
1.2ből már kijöhet egy jó fl előtti mk2. Nem tudom meddig akarod majd megtartani, de eladni utána már nehéz lesz.
-
Gombinyó
őstag
válasz
batai15 #165015 üzenetére
A Fordban és a Peugeotban ugynaz az 1.6os PSA dízel motor, szóval ilyen szempontból mindegy. Nekem MK2 Focus volt a 90 lovas 1.6al. Motorikusan EGRen kívül semmi baja nem volt, gyönyörűen járt bőven 200k km felett. Azon kívül viszont egy valag pénzt rá kellett locsolni az autó értékéhez képest.
1m alatt nehéz jót kifogni, max ha valaki nagyon szabadulna tőle.
-
-
Xero
nagyúr
válasz
batai15 #161900 üzenetére
Na mondjuk gumiból én pont inkább 1-2 éves prémium használtat vettem volna, ha a költségek számítanak. De ha nem feszegeted a határait, akkor pont mindegy.
Nekem is ajánlgatott a gumis "kiváló" Apollo gumikat fél áron, de inkább Conti PC5 lett a befutó, biztos ami tuti alapon.De a lényeget megfogtad végre. Magadnak teszed rendbe.
-
Xero
nagyúr
válasz
batai15 #161894 üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy mi az ami muszáj rákölteni vásárlás után. Az még mindig megállhat 150e-ből.
Az ismerősöket pedig hagyjuk. Ezekről derül ki amikor beülünk az autójába, hogy annyi a baja, mint égen a csillag. Én is gyakorlatilag megúszhattam volna egy termosztáttal és két olajcserével az egész dolgot, hiszen minden karbantartásról volt számlám az autó életének első napjától, valamint vásárlás előtt 2 héttel vizsgázott, DE és itt jön a nagy DE. Rendben van, hogy a lengéscsillapító még tűrésen belül volt, de már éreztem hogy himbálózik és a jobb hátulja elpattog (indokolatlanul kapcsolt be a kipörgésgátló és hallottam is), valamint a fék is működött még, volt is még benne anyag, de mivel sokat járok német pályán, nem egy 200 fölötti satunál akartam rájönni, hogy na most fogyott el. Egyszerűen használati érték növelés.
Ugyan így az at váltó olaja sem azért cserélem le, mert különösebb baja lenne, de 2 éve volt utoljára benne új olaj, ki tudja mennyire töltötték fel, én nyugodtabb vagyok ha teljesen friss motyó van benne.Egy szó mint száz, igen el lehet közlekedni az autóval úgy is, hogy vannak ilyen "gondjai", de aki picit is igényes az autójára, magára, az szépen kicseréli ezen tételeket is.
Én azt mondom a legjobb, ha tényleg mindent átnézetsz rajta, összeírjátok és fontossági sorrendben apránként kicseréltetsz rajta mindent vérmérséklettől függően. Lehet, hogy a vételár felét még rá kell locsolni, de teljesen nyugodtan tudsz autózni. Nekem pl a nyugalom ér ennyit bőven.
Viszont egy keveset futott, fiatal autóban is kopnak a dolgok. Pesti utak ott is megeszik a szilenteket, a lengéscsillapítókat, lengőkarokat. Fék ugyan úgy kopik. Motor és váltó olajat ugyan úgy kell cserélni.
(#161897) batai15: Add ide azt a fókát, 1 hónap alatt nullázom ki a fékeit kb hidd el.
Családban nekünk is volt autó, amire olajon, szűrőkön, gumikon és egy aksin kívül semmit sem kellett költeni kb 5 év alatt. Igaz 5 év alatt futott kb 20e km-t.Ha megnézed az én listámat, igazán nekem is az egyetlen nem kopó cserés alkatrész a termosztát volt. Pikk-pakk összejön 3-500e a kopó dolgokon.
-
-
stickermajom
addikt
válasz
batai15 #161894 üzenetére
"Hány olyan ismerős van aki bezzeg évekig nem költ rá mert semi gondjuk nincs vele."
Csak rohad 4-5 helyen, koppan a futómű, gumik félrekopva amúgy se jó mérettel, kicsit folyik belőle az olaj, de jó az még, mert megy gurul dudál...
Csak nézz szét az utcákon milyen bontószökevények vannak. Azokra se kellett költeni az elmúlt években. -
Xero
nagyúr
válasz
batai15 #161872 üzenetére
Kopó fogyó alkatrészek nagy részben. Ez ilyen. Nyilván egy stiftnél olcsóbban lenne, de nem is azt nyújtja utána.
Pont a napokban számolgattam össze mennyit költöttem az autóra megvétel óta.
tl/dr: 450-600 körül ment október óta az autóra úgy, hogy különösebb gondja nem volt és jó állapotban vettem meg. De egyszerűen vannak dolgok, amik kopnak, így cserélni kell, hogy jó állapotban is maradjon.
Szerintem 300e kb semmi azért, hogy egy megbízható jó autód legyen.
-
válasz
batai15 #161870 üzenetére
Én eladnám a fenébe, mert szvsz nem éri meg rákölteni az ára felét semmire, soha nem fogod viszontlátni azt a pénzt. Viszont ne feledd, 6 hónapig kopogtathat nálad a vevő az eltitkolt hibák miatt. Jobb az őszinteség.
(Elvi okokból hitelt nem vennék fel 15 éves autóra.)
-
-
kisza25
félisten
válasz
batai15 #161878 üzenetére
Hülyeség lenne eladni, ha ismered az előéletét, cseréld ki amit kell és lesz egy működő autód, olyan mint az új nem lesz már sose.
Van egy Honda civic 1999 fater szalonból vette, mindig minden cserélve lett rajta mikor kellett, most ér kb 200-300eFt-ot, évesen többe kerül a benzin bele, akkor adja el?
Majd bontó lesz a vége egyszer a belseje az rendben van.
[kép], de kívülről már eszi a rozsda, egyszer már végig lett lakatolva.
Lett véve új autó, de az még lett tartva még 1x nem hagyta ott farmert sehol a 355e km alatt -
kisza25
félisten
válasz
batai15 #161874 üzenetére
Egy régi autóra folyamatosan költeni kell sajnos, ami elkophat az el is kopik, ha nem cserélték, neked kell, de veszel egy másikat azzal ugyanez lesz.
Én fordítva csinálom veszek újat, használom 5-6 évig csak az éves szerviz és mikor már költeni kellene rá eladom.
5-6 éves korára kell rá 2szett új gumi, fékpofák, klímatöltés, aksi.... csereérett és gari sincsen már rá, kivéve, ha kia
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Linux felhasználók OFF topikja
- Formula-1
- Házimozi belépő szinten
- Titan Quest II
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest