- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Bull Boss #31242 üzenetére
Szerintem ilyen hidegben ne tökölj noname akksival inkább vegyél bele egy rendeset. Én is most cseréltem kb 3 hete és ég és föld a különbség. Most már nincs para hogy nem indul a gép hidegben. Egyébként Varta Blue Dynamic került bele.
Milyen kocsit vettél? Lehet elsiklottam felette.
-
-
-
-
Kornel
veterán
válasz
Bull Boss #31067 üzenetére
ne indulj el, cseréld le. a legkommerszebb téli gumi is jobb, mint bármelyik nyári!
sőt... a mostani bp-i állapotok miatt azon is gondolkoztam, hogy a kocsimon lévő, még megfelelő profilmélységű barum polaris 2-t lecserélem valami jobbra, mert nem igazán tapad a jégen
de ha meg ennyi volt a tél, akkor meg felesleges pénzkidobás lenne! -
hossszú
őstag
válasz
Bull Boss #31067 üzenetére
A guminyomásra olvasd el ezt a cikket, egyébként havazást mond, veszélyes lehet a nyári gumi.
-
-
-
hdman
őstag
válasz
Bull Boss #26166 üzenetére
Telitank van, felni nincs
A kocsi nem rossz, a motorral vannak hibák (adagoló- emiatt nehezen inful hidegen vagy melegen, hengerfejesség,stb)
Bár a kocsi 98-as, itt már javitottak a motoron. Szerintem csak akkor vedd meg, ha még 2-300 at rá tudsz dobni, és akkor pöpec lesz
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Bull Boss #26166 üzenetére
Nekem csak két hozzáfűzni valóm van, és szigorúan az én véleményem.
-Kevés az a motor oda, nagyon, legalábbis bmw szinten nagyon.
-Nemhinném hogy egy végtelenül megbízható költségmentes autó lesz. De ha nem is ezt várod, lehet jóÉs sokat eszik dízel létére
(#26168) zoo8800:Mert most hozták egy német nyugdíjas szívsebész úrtól, aki igazából svájci és ott is élt, és az autót nem használta, mert hobbiból távgyalogló volt.
-
Rick4
félisten
-
-
Arkar
aktív tag
válasz
Bull Boss #13459 üzenetére
Érdekes apósomnak régi swiftje van és arra is kell költeni, közel annyit mint az én jóval bonyolultabb francia szaromra és ráadásul 1 év különbség van a két sz@r között még a km is megegyezik, igaz az enyémet nem gyártották 10 évig franciába(swiftet japcsiba) utána meg eu-ba, hanem egyből kiadták,a típushibáival együtt.
Gti matcbox hobiba? Válság van mi!
-
Arkar
aktív tag
válasz
Bull Boss #13440 üzenetére
Mer a swifttet Mózes hozta a hegyről!
Az nem kopik, sőt terminátor alapanyagból készült, übernémet-japán tengelyhatalomtól származik, akik Hisler ufóját is tervezték,.
Volt már francia kocsid, vagy csak olvasod a TOTALCART, nem mindegy?
Nekünk volt már vagy 10, nem csak láttam,van hátrányuk, de nem szarabb mint a többi vas!!! -
mycso
veterán
válasz
Bull Boss #13437 üzenetére
De ez most hogy jön ide???
Nem azért kell pl.: vezérlést cserélni, mert olasz, német, japán, francia, stb.....hanem mert elhasználódik.
Nyilván függ a körülményektől is, de azért olyan 10 év meg 100k km utáni futással, már nem fog jól kinézni a vezérműszíj, természetesen autógyártótól függetlenül.Nekem csak annyi a furcsa, hogy jó legyen 500k vagy 700k km, mivel itt Miskolc környékén laksz és azt írtad városban van használva, azért a futóműnél a szilentek, gömbfejek, stb....nem hiszem én sem, hogy nem lettek cserélve, hiszen én is itt lakom és ami itt van, azt nem nevezném útnak.
És ugye az idő az ami problémás, mert nem egy 2-3-5 éves autóról van szó, ott még lehet elfogadható lenne az, hogy nagyrészt gyáriak az alkatrészek ilyen futás mellett is, de így nekem is meredeknek tűnik.
A másik, hogy ha valóban városban használja, akkor azért az a kuplung...háát...nekem 306k km van benne, 80% autópályán volt belőle, a többi 20% fő út/város és bizony már kezdi megadni magát a kuplung (mondjuk ez biztosan azért lehet, mert szar francia...). Városban pedig, ugye nagyobb az igénybevétel...
Mind1, végül is nem kötekedésből, csak tényleg nagyon furcsának tűnik amit írsz....nem lehet, hogy még csak 2x fordult át az azóra???
Bár amikor én is beírom valahova, hogy a "szar" francia dízelemben 300k km után még gyári/bontatlan a turbo, rám is furán néznek....
-
Rick4
félisten
válasz
Bull Boss #13407 üzenetére
engem nem érdekel a km. a szinét nézem meg a sűrűségét és ha az jó akkor marad is benne
Az totál lényegtelen, hogy az olaj kokszlebegtető képessége esetleg nulla, ezért az nem az olajban ül, hanem olajsár formájában lerakódik, az olaj meg tiszta marad, ugye? Az se számít, hogy a kopott gyűrűk mellett hidegindításkor lecsorgó benzin hígítja az olajat, ami ezek után tiszta lehet, de hogy a csapágyaknak nem használ, az biztos. Tőled se vennék autót
Váltóolajat meg ugye minek cserélni, hadd karcolásszák csak a mikroszkopikus méretű fémdarabkák a váltót odabent.
-
Kornel
veterán
válasz
Bull Boss #13403 üzenetére
Szerintem elég bátor vagy, és akkor finoman fejeztem ki magam. Az tény, hogy igénytelen kocsi, de már az is necces, hogy 10e helyett 15e km-enként cserélek olajat... váltóolajat meg le fogom cserélni 120e km-nél, mert érezhetően jobb volt, amikor 60e km-nél kicseréltem... egyszerűen elhasználódik, ezt tudomásul kell venni. Mondjuk ha tényleg kibírta így is, akkor lehet leszarom
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
-
aero.
veterán
válasz
Bull Boss #13218 üzenetére
Laraxior-nak van 3.0 V6, de alig megy vele, szerintem még nincs sok tapasztalat. Nekem sem, ha már itt tartunk. A 2.0dCi mondjuk kb. elvileg olyan híresen szar, mint az első 2 literes PD TDi a B6 Passat-ban. Inkább 1.9dCi, ha laguna és dízel, azt hiszem az 110/130 ló?
-
Zewa
senior tag
válasz
Bull Boss #13009 üzenetére
Belátható út, 90km/h-val haladva, a reakció időt és a fékutat figyelembe véve elég helye lett volna az Opelesnek hogy megálljon.
Dare2Live-k teljesen szabályosak voltak szerintem.
Személy szerint néha én is bosszankodok olyanok miatt akik az kijönnek elém és ezért erős lassításra kényszerítenek de ez most más lapra tartozik. -
-v-
addikt
válasz
Bull Boss #13012 üzenetére
Persze, stoptábla, ott meg is álltunk, és az elsőbbséget is megadtuk mert senki sem jött a sávunkban, ő jött nekünk oldalról mert átjött a záróvonalon egy belsőbb sávból amikor már félig kikanyarodtunk. Az elsőbbséget nyilván meg kell adni, de arra sajnos nem tudsz készülni, hogy valaki szabálytalankodni fog és még nem is lát.
Szerintem annyiban hasnló, hogy a buszmegállóból is elsőbbségadási kötelezettséged van, mert rámész a főútra, és attól még mert a másik a f*sz, mert egyáltalán nem is lát, simán neki adhat igazat a rendőr - pont arra hivatkozva, amit írsz, igen.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Bull Boss #12999 üzenetére
Nem. A másik fél sofőrje észre se vett minket amíg nem volt 50mre. Legalábbis nekünk ezt mondta.
De ha nem így lett volna és elindult volna az y akkor imho elkerülhetetlen lett volna a csatt. Ahogy mondtam 10-12sec alatt én nem tudok megcsinálni egy Yt, úgy, hogy még el is induljak.
és ez csak az elvi fifikázás. Valóságban nem ez számít, hanem a kresz és a pargrafusok. Olyat meg még senki se mutatott nekem, hogy ha 250m belátok akkor nem indíthatok Yt. Ellenben ld a 26 pargrafust. (Meg van más is.) -
m3tr0
őstag
válasz
Bull Boss #12840 üzenetére
Azért ez már tényleg mese habbal. Édesanyámnak is swiftje van, 99-es.
Abban kb. 250-300 ezer van, de durván látszik rajta a használat és a kor. Pedig szervizelve van/volt mindig amit kellett. Mióta nálunk van azóta is volt egyszer már kuplungozva, mi is városban lakunk de itt vidéken olyan a város,hogy úgy végigmegyek rajta 50-nel hogy még fékeznem sem kell semmiért..Szóval egy igazi városi swift 700 ezernél gyári kuplung...persze.Továbbá köztudott,hogy a swiftek kipufogója is szétrohad, szintén nem lehet a gyári fent.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Synology NAS
- Battlefield 6
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- LEGO klub
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- PlayStation 3
- További aktív témák...
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest