- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Yettel topik
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
h1n1_900
senior tag
válasz
zoo8800 #4409 üzenetére
40-50el mentunk amikor egy szemben halado fabia tavaly telen atcsuszott a mi savunkba pesten. Csuklom, meg az orrom serult mert kapaszkodtam leverodott utkozesnel a kezem a muszerfal fele a legzsak meg pofanvert+ a kezem. Sofornek 1ujja tort el.
Auto totalkar lett mondjuk.
Sry de telorol irok.
Stafni:
Na akkor te vagy a masik pelda. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
zoo8800 #3765 üzenetére
Konkrétan hátul ültem és néztem elöl mekkora a lábtér. Már elöl se volt nagy de hátul én szabályosan úgy préseltem be magam. Szóval ha valakinek kell a hely vagy családi autót szeretne az sajna felejtse el. Kicsit sokat feláldoztak a dizájn oltárán. Ezt leszámítva nem tűnt rossz autónak.
-
Laraxior
titán
válasz
zoo8800 #3629 üzenetére
Ezért nem érdekel engem hogy mennyi a benzin. Ha marad pénzem akkor tankolok, ha nem akkor nem. 7.5km a munkahelyem itthontól. Bringával 20 perc. Megjegyzem azt is "most" vettem, tehát nem fogom ledobni a pincébe, alig van benne 2000km. Ha esik, vagy szar idő van akkor autózok, de nem lételem. Nekem tényleg kellene köbö 5 év mire azt mondom hogy nullán vagyok. De arra a gáz is lesz 350ft, a benzin meg 500
-
zolikaDB
veterán
válasz
zoo8800 #3484 üzenetére
Ja, igen. Ahol otthon lakok, ott van egy családnak ilyen. Én nemnagyon láttam még, hogy ne használták volna, vagy állna. Aztán kíváncsi voltam, h mennyit kóstál egy ilyen, és ránéztem használkocsi-n! Kb ilyesmit sejtettem.
Aztán nézegettem, és láttam, hogy pofára éppen bejön, bőrös, és jól felszerelt. Csak "francia". Na jó, hagyjuk, mert belebonyolódok. Folyton Laraxior Lagunája jár az eszemben. Nem ismerem őt személyesen, de szeretném, ha végre elégedetten használná a most éppen pihenőfázisab levő autóját. Mert tudom, milyen rossz ebben az időben gyalog/bringával járni, és nekem elég sok hátrányom származik az autónélküliségből.
Manitou: neee, 3L-es 607-es az vicc, még az MV6-os Omega is meggondolandó, nemhogy ez.
Tkp első körben dízelautókat nézek. Mert tudom, h annyi, mint a benzin, de az nem mindegy, h 6 litert eszik, vagy 8-at, 10-et is bekap. (Fiat Panda 100HP város 9.5 liter...)
Persze tudom, h költségesebb a szerelése, szervízelése is. -
MPowerPH
félisten
válasz
zoo8800 #3179 üzenetére
Én meg az itthoni felhasználási tapasztalatokat osztom meg.
Klubbon senki nem hazudik, főleg nem a board, és főleg nem egy E60-as boardja. És egyébként sincs rá semmi oka, 2 diplomája van a srácnak, tehát értelmes, és olyan pozícióban dolgozik, hogy járnia kell egész nyugat európát. Természetesen a gázolajat elszámolják neki, tehát ő mindig a valós adatokat adja meg. Nem fogok belinkelni Neked elszámolás papírt, de ha megkérdezed biztosan megmutatja, hogy egy Müncheni út alatt mennyi gázolajat égetett el. Abból meg még Te is ki tudod számolni a reális értéket. Azért durva nem, hogy egy majd 300 lóerős BMW ugyan annyit eszik, mint egy gyengus olasz vacak?!
megema: 1.8T? Mert az még nem is vészes, bár tény, az sem városi autó. Omega meg végképt nem.
-
Tökmindegy
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #2451 üzenetére
Ismerős vett egy régebbi (OT-s) 3 lityós Bömbit (3 fokzatú automata), az is benyeli a 15 litert simán még akkor is ha nem kergeted. Viszont gyönyörű cápa orros...
Ma a lakótelepen láttam egy Lancer RallyArt-ot full feketében, fekete felnivel... Nekem az is nagyon bejön. Kár, hogy 10 milla körü van az ára...
-
makaveli666
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #2245 üzenetére
Szerintem azokat megjavitottak, de a vezermutengely olajjaratat kb biztos senki nem furta fel nagyobbra, hogy en duguljon el ujra, szoval az visszatero problema lenne. Persze ha vki rendesen cserelte minosegi olajra azzal kevebe valoszinu hogy ez megtortenik, mert nem rakodik le olajsar, mint a 25-30k km-s jójaz annyinkent is olajcsereknel
De biztos nem veletlen dobtak ki azt a motort mindossze 4-5 ev hasznalt utan a gyariak se...a facelift utan mar nem is jatszik, csak 1.2 16v meg 1.6 1.6v, 1.8 16v es a 2.0 20v van. -
k.
őstag
válasz
zoo8800 #2061 üzenetére
Aha. Tehát abból induljon ki a gyártó, hogy valaki 10 év után majd megveszi, és annak mennyibe fog kerülni.
Az van, hogy aki újonnan megveszi, annak az anyagi szintjére belötték az árat-tehát ugye, van pénzed 7-8 millás Avensisre, nem halsz bele, ha 5-6 év mulva 700kt még ráköltesz- és kész.
Nemrég voltam Bécsben, sok az idős autó, de mind makulátlan gyári állapotban. Az itthonihoz hasonló tizenéves roncsok nincsenek. Gondolom azok az autók mindigis megkapták ami kellett. -
spyduck
nagyúr
válasz
zoo8800 #2039 üzenetére
Igen én is gondoltam rájuk
Az Audi TT-re azt mondták, h ráköltöm a gatyámat. Pedig beleszerettem.
Elolvasva azt a cikket igaz lehet.Az MX5 már régóta mozgatja a fantáziámat. Majd utána olvasok annak is.
Toyota MR2 se rossz.Mobdjuk a 144 literes csomagtartóba nem sok cucc fér
-
VR6-Fan
veterán
válasz
zoo8800 #1793 üzenetére
a tényen nem változtat, de rendőr nem veheti el a forgalmid, nem kaparhatja le a matrinyákat és nem nyithatja fel a kazán fedelet, csak ha alapso gyanuja van (
) hogy lopott lehet a gépjármű vagy valamilyen bűncselekménybe résztvet.
ha valami baja van akkor elküldhet hivatalos NKH-s vizsga állomásra.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #1793 üzenetére
En nemtom emberk mit szemvednek a xenon miatt egyesek annyira, de beallitva a fenyszorot teljesen jo az. Beallitas nelkul a halogen is vakit, abbol is van legalabb annyi.
Nekem is volt bent, de odalltam a falhoz vele, es beallitottam egy kicsit lefele. Akit az vakitott az belemagyarazta, mert felismerte a jellegzetes szine miatt, mivel en direkt szembol leguggolva a fenyszoro magassagaba is lefenykepeztem es nem vakitotta el a gepet, nem ment el a feheregyensulya a kepnek egyatalan. Ez csak azt vakitotta volan a kocsijaban ulve magasabbol nezve, akinek amugy is szemtengelyferdulese van, de az inkabb menjen orvoshoz kotekedes helyett.A masik ijen mu-szenvedes, hogy de engem a kodlampa elvakit. Hat a gyari kodlampa az eleve boka/sipcsont magassagban van es 5fokban lefele vilagit, ha a gyari lokoben van, es nem volt rommacsukva a kocsi. Hat akit az is vakit, az akkkor lehet, ha:
-az auto torve volt
-illetonek baj van a latasaval -
hobizoli
nagyúr
válasz
zoo8800 #1765 üzenetére
Nemtom mi baja lenne, ECU jelezne, de semmi hibajel nincs. Amugy is most volt muszakin is, minden jo volt vele ott is
Ja, csak az 8v leven mar nyomatekcsucs utan van akkor, az Ignis 16v az meg elotte. Az a VVT tema benne kb fosra sem jo
A motor nyomatekcsucs es loerocsucs kozott "él"Ez 130-nal vmi 3500 korul forog, a max 118Nm-s jedi meg 4100-nal van
Meg 1.4-s motornak lehet eleve nagyobb a csucsnyomateka is.Hazafele mar azon gondolkodtam van-e ehhez vmi bolt_on turbo kit a neten, amivel lehetne vmi erot adni bele alulra is, hat a hasonlo M13A de VVT nelkuli Swift-hez van
, de a csovek lehet nem lennenek 1:1 jok a kaszni miatt, csak ~700k-t nem er, hugomnak meg jojezigyis varosba
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #1527 üzenetére
Most megnéztem neked, M7-esen gurulva 140-145 környékén 7-8 lityit kér be. Itt olyan 3100rpm körül pörög a moci VI.-ban.
Egy vegyes távot toltam, volt benne pálya (déli part közepéig) 140-180 között forgalomtól függően, meg 80-90-es gurulás is főúton, 400km-t toltam le így (nagyon kevés városi szötyögés a rakparton) a vége 7,7 liter lett. Passatal ez 9 lityi környékén lenne bizony.
-
kisza25
félisten
válasz
zoo8800 #1621 üzenetére
nekem a ceed eddig (eddig csak 3 tankolás volt mikor mérni tudtam a fogyasztást)6,5 lityis átlagot produkált sok várossal, hegyi utakkal és autópályával, na meg klímával, szerintem ez is teljesen rendben van, kicsit tartottam tőle, hogy többet fog fogyasztani, de hála isten nem az a torkos fajta
Integra:nekünk ez a fajta van 1,4 is 90le, lehet csak fater lába túl nehéz -
Integra
titán
válasz
zoo8800 #1532 üzenetére
ezt nem tudom megmondani, nincsen ilyen hir róla, hogy egyszeri vagy szakaszos. eléggé követem a német politikát és gazdaságot, de erre vonatkozó hir még nem jelent meg. napi szinten jelenleg még mindig az e10-es bukta van teritéken, ahol a kormány meg az adac az olajvállalatokat okolja a csődért, és természetesen a vállalatok meg a kormányt és az eu politikusokat. (igazuk is van, a politikusok faszfejek voltak, meg kilóra megvette őket az etanol lobbi).
koromszűrő meg a többi, szart sem ér, egy ideig megfogja a megfogható méretű részecskét, majd mikor tömitődik a szűrő, "kiégeti" az egészet. ez annyit jelent, hogy megpróbálja kiégetni, de gyakorlatban simán kiköpi egyszerre az egész felgyülemlett kormot. csak idő kérdése, a legmodernebb euro6-os dizel is ezt csinálja, mert ez a technológia. a többit pedig még csak szűrni sem lehet (senki sem tudja), annyira finom részecskék, és ez az igazán veszélyes, rákkeltő cucc, ez az amit érzel a torkodra lerakódni, amikor a kereszteződésben állsz vagy elmegy melletted egy dizel, az a szúrós, torok kaparós cucc, amitől nem kapsz levegőt rendesen. minél modernebb a dizel motor, minél nagyobb nyomáson fecskendez be, minél finomabb lesz az elégetendő üzemanyag keverék, annál veszélyesebb az emberre, rosszabb a környezeti hatása és annál kevésbé szűrhető. nagyon nagy baj van már a németeknél ebből, és mindenhol az lesz ahol a dizelek egyre jobban piacot hóditanak. mivel nem merik szimplán betiltani a dizeleket, ezért feltételezem ezt az elterelést választják egy ügyes mondókával. továbbá a dizeles flotta vásárlásokat már nagyon megnehezitik, nincsenek rá kedvezmények, nagyobb a dizel autó éves adója, etc... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #1530 üzenetére
Itt egy cikk róla: [link]
Jó a dízel is de a dsg és a 4x4 mellé kicsit kevés a 140 lovas változat. Manuálissal meg front hajtással sztem elég a 140 is de olyat nem próbáltam. Persze nem rossz, csak mondom vérmesebb az 1.8-as (+20 ló ugye) és ezek a Superb-k elég nagyok, mind súlyra mind a homlokfelület (légellánálás). Normál használatra elég a 140 is.
De azért 2x meggondolnám, hogy dízelt vegyek-e. Egyrészt helyből van a felára másrészt hamarosan aranyárban lesz a dízel, harmad részt gondozás igényesebb egy dízel.Ha magaman vennék én egy Octaviat vennék inkább 1,8-as turbósat.
-
Integra
titán
válasz
zoo8800 #1530 üzenetére
már jó ideje tervben van és egyre inkább konkretizálódik, idő kérdése, hogy ezt elfogadják. én személy szerint nem bánom, legalább kevesebb dizel lesz az utakon. már igy is nagyon nagy baj van velük a károsanyag kibocsájtás miatt. azt sem tartom kizártnak, hogy pont emiatt találták ezt ki, hogy visszaszoritsák a dizel eladásokat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #1527 üzenetére
Nem toom, nincs benne tempomat, full fapad az 1,8 TSI. De inkább ez így mint egy 1,4-es...
De 140-145nél olyan 3000-et forog (6 gang) és olyan 8-8,5 litert eszik domborzati viszonytól függően (klímával). Nem mertem megnézni mi a vége, 190-nél elvettem a gázról a lábam, de még volt benne bőven.
A CRDI 140 lovas, az nem olyan virgonc. Egyik kolléga aki ezzel tolja átült az 1,8-asba. Csak annyit mondott miután visszahozta: "Nagyon meglepődtem, hogy lenyomtam a gázt és ez majdnem kiszaladt alólam."
Viszont a kombi kicsit jobb sztem. Az is van nálunk, hátra jobban kilátni, a sedan ék alakja miatt a hátsója nagyon fent van tolató radar nélkül kb vakon tudsz csak parkolni, noha a nagy külső tükrök jók nagyon. Főleg a Passat kis fingi-ling Boráról átpakolt csöpp külső tükrei után.
-
#10726912
törölt tag
válasz
zoo8800 #1517 üzenetére
löööööflööööflöööflööflöflöflflfl...ez az egyes fokozat..
A benzines más. Bár a kisköbcentis-kislovas benzinesekben meg idegesítő, hogy úgy kell velük menni, mint a robogókkal:ha nem hallod a motor üvöltését, akkor ne várj gyorsulást
Qru : Ha vissza váltva megindul, bánja a fene...csak menjen már a szerencsétlen, mer nagyon jönnek szemből... -
MPowerPH
félisten
válasz
zoo8800 #1377 üzenetére
Mert az 1.4-essel 90-ről csak nyögvenyelősen tudsz kielőzni. És ha kedved tartja, élményautózni sem jó. Igen, benne van, minden benne van. Hiába mondod, ott az átlagom, direktbe Neked csináltam a képet. Ha nem hiszed, akkor gyere, és megmutatom, én állok elébe. Városba folyamatosan bemegyek, csak nem Bp.-re. Paks, Szekszárd, Pécs, Dunaföldvár, Solt.... Most mit csináljak, evvan. Biztos nyaraláson is, 4 személlyel, agyig pakolva a 950km úgy jött ki 1 tankkal, hogy titokban, éjszaka a parkolóban 5l-es kannából után töltöttem mindig, hogy meglegyen a 7.3-as átlagom.
E39 klubbon informálódj.
Pl. azt elhinnéd, hogy egy 300 lovas 535D 6.3l/100-al kimegy németbe, és visszajön? Én nem hittem el, aztán találkozón megmutatta a tulaj, hogy igen.
De tudod mit, nem is érdekel. Én tankolom az autót, így én tudom mennyit kajál.[moderálva]
[ Módosította: 7 ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
zoo8800 #1331 üzenetére
Igen, szerinted. M52TU B28 @M54 -es blokk.
Itt az 5.9, látszik a megtett km is. Pécs-Paks, oda-vissza, 6-os úton, klíma nélkül, 90 tempomat.
Ez meg a mostani átlagom, majdnem 2 hónap, csak neked, csak most kiugrottam a garázsba lefotózni.
És a fedélzeti jól mér, fogyasztáskorrekciós tényezőt direktbe beállítottam, mert mikor megvettem mindig 7l -t írt, én meg nem értettem miért fogy a tankból a nafta.
És a 7.5-öt is valóságos. Ha kiszámolod, hogy 70l/950km, akkor megkapod a megoldást. Én se vagyok hülye, hogy ekkora távon kipótolom a többlet fogyit az utasok helyett.
A reális vegyes fogyit meg én tudom, mivel én használom már 6 éve. Az sem mind1, hogy 98.9 hó előtti vagy utáni az autó. Az előttiek szimpla Vanos -osak, euro 2, plusz 1,5l -t rá kell számolni. Ha automata, akkor +2,5l. E hónap utániak dual Vanos -osak, euro 3. Itt az automata megint +1l minimum.
Városban más a helyzet, nyáron a nagy melegben, mikor teljes erővel még 50 -nél is forog a viszkó, akkor bekapja a 13-at. Télen 10-11-el el lehet járni vele.
De én városban nem használom, leginkább Bp-n nem, csak ha mindenképpen be kell mennem.Xero: Tökéletes választás. 8l lazán elég lesz neki. Az is M54-es blokk, csak B25-ös.
dízelracer: Nem nem. Nézd csak meg az év motorjait ebben a kategóriában. Majdnem csak BMW, 10+ évre levetítve.
-
makaveli666
senior tag
válasz
zoo8800 #1196 üzenetére
Én is hasonlóképp gondoltam... Biztos ki lehet fogni, de kisebb rá az esély... Akkor szerintem marad a skoda fábia vagy opel corsa C. Még esetleg, ha van köztünk pesti emberke, aki ismer nagyon jó autószerelőt, aki vállalja, hogy eljönne velem autót nézni, akkor privátba elküldhetné a telefonszámát.
-
spurika
senior tag
válasz
zoo8800 #1189 üzenetére
Tudom nekemis volt 524td. Azért össze lehet hasonlítani a mercivel ahol még németországban angolul tanították a szerelőiket hogy nehogy szégyent valjanak,Vagy estlegesen nehogy pancserek javítsák az E, és S modelleket.Ilyen promóciót a BMW nem tett meg az Usáért soha.Erre céloztam.
-
dízelracer
őstag
válasz
zoo8800 #1088 üzenetére
Én a Renault 5 Express-el voltam így. Egyszerűen muszáj volt elforgatni ~4000ig mert ott volt benne valamennyi "erő" (1.6 szívódízel). Ráadásul a harmatgyenge motor mellé még túl nagyokat is ejt a váltója. 6-os úton Pécsre hármasban ment fel, negyediket már nem bírta az emelkedőn. Mire beértem a városba majdnem forrt a víz. Egy igazi csótány volt. Szerencsére ellopták.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
zoo8800 #1075 üzenetére
egyetértek. a rutin a legfontosabb. de ugyanolyan veszélyes is, mert ált. 4-5 éves rutinnal már hajlamosak vagyunk azt hinni(ha addig nem okoztunk semmi balesetet vagy jöttek belénk), hogy schumi fasorba sincs hozzánk képest és merészen+full magabiztosan belemegyünk olyan szitukba ,ahonnan nem jövünk ki törés nélkül. én így látom
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Vírusirtó topic
- Renault, Dacia topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Tomato firmware
- Horgász topik
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 Plus 64GB / 12 hónap jótállás
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest