- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Buster17 #95016 üzenetére
Az értéke relatív mert egyrészről jó autó, nagyon. Aki rajong a típusért annak sokat megér a problémás motorja ellenére is. De van a másik véglet - például én - akinek gyakorlatilag értéktelen autó mert itthon legálisan nem lehet belepapírozni az MX-3 1.8-as V6 motorját. Minden esetre ha én ilyet akarnék venni kíméletlenül belealkudnék a vételárba egy motorgenerált...
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #95017 üzenetére
Az ilyenekre gondolsz?
-
Typhoon47
senior tag
Valaki itten vezetett már Nissan Titant? Szemezek most egyel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #95015 üzenetére
Igen ebben 5 gangos van még. Rosszalkodott is már de egy olajcsere egyelőre megoldotta neki a gondokat (néha vészmódba rakta magát a váltó).
Runner: Ok, akkor marad a gyári beállítás. Annyit nem ér a dolog. Ez vmi külföldről behozott gép, és programozható valóban. Jót tesz a motornak, hogy nem tök hidegen indul.
mod:
AMD Power: Legalább az S-Cross-t űbereli kinézetben. Mondjuk nem volt nehéz..
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #95017 üzenetére
Ez az új Vitara tényleg nem lett valami nagy szám.
-
runner 125
nagyúr
válasz
MunezXBK #95015 üzenetére
Igen.
_
Párizsban bemutatták az új Vitara-t is.
Újabb tucat csészealj forma. Az meg csak hab a tortán, h kisebb lett mint az S-Cross, de legalább van kamu diffizár, ami szépen megeszi a fékbetéteket.Előd itt is mennyivel szebb, karakteresebb volt:
Egyébként nem tudom ki h van vele, de én kivagyok a manapság trendi, már gyári felniként megjelenő pimp fekete - polír felniktől. Ki a faxom találta ki, h ez legyen a trend?
Piszkosul kommersz, olcsó, gagyi felnik látszatát nyújtja, ráadásul valahogy sikerül mindenkinek jó giccses küllőkkel legyártani. Pfejj. -
Buster17
addikt
2007es RX-8 mennyit fogyaszt és mennyi a reális ár érte?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #95014 üzenetére
Az igaz. De a 163 lovashoz csak 5 gangos volt, nem?
-
runner 125
nagyúr
Olajkályha van bennük, a dieselt szlopálja. Viszont baromi nagy előnye, h programozható időre, így télen jól jön az előmelegített autó és motor.
Pontosabban ez nem az összes S60-ban van benne. Pl. a tőlünk nyugatra exportáltakba a melegebb éghajlat miatt nem rakták bele, de az Ausztriában, Mo.-n forgalomba helyezettekben benne kell lennie.
A motor sok szaki szerint kényelmesen, hosszú távon bírja a 200LE, 440Nm-es teljesítményt (mint amekkora teljesítményi szinten a mostani D5-ök jó része üzemel), viszont a barátodnál nem ez lenne a szűk keresztmetszet, hanem a váltó.
Az első gen. S80-nál eljátszották emlékeim szerint 2 motornál is, h eleve a gyári forgatónyomaték alá tervezték a váltót, így nem h a módosítást, a gyári teljesítményt sem bírják. (zsid gépében is ilyen automata van..)
Az 5 seb Geartronic-ot már többször tárgyaltuk, nem a legjobb automaták egyike, én biztosan nem terhelném még nagyobb nyomatékkal.Annyit még hozzátennék, h fizikailag 100%-ban 163LE-ig egyeznek meg a D5-ös motorok. Az újabb 185-205-215 lovasakokon már van fizikai változás. Elektronikusan vezérelt vízhűtésű turbo, nagyobb szívócsövek, nagyobb, enyhébb kanyarú kipufogóleömlők, hatékonyabb hűtésű EGR.
Munez
Azért annyit tegyünk hozzá, h az 5 sebességes problémásabb, az újabb 6 gangosak már kevésbé érzékenyek.
-
giigz
veterán
válasz
zsolt19900 #95009 üzenetére
HI!
okostolto :-)))
udv
duddukki
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #95005 üzenetére
Igen, haver nem rég cserélt akksit a S60 2,4D-jében és meglepődve láttam, hogy ott (is) hátul van. Egyébként ezekben milyen állófűtés van? Elektronyos vagy gázolajos kazán?
mod:
Am a gyárilag 163 lovas-t a tartósságot szemelőtt tartva kb mennyire lehet/érdemes felpiszkálni? Úgy hogy a GearTronic is bírja? Vagy inkább ne erőltesse a dolgot?
De a legnagyobb talány anno az A6 3.0 TDI volt a homlokfal mögé rejtett akksijával.
De már ezt is tudom legalább.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeFranco #94998 üzenetére
"Öregedési és elhasználódási probléma, hasonlóan a nikkel alapú akkumulátorokhoz (A 40% töltöttségi szint körüli, hideg (kb. 0°C), száraz helyen való tárolás lassítja az öregedési folyamatot.)[2]"
"a tartósan magas hőmérséklet pedig csökkentheti az akkumulátor élettartamát és teljesítményét."
Mint írtam nem tudom h melyik terület milyen technológiás akkut használ, de ezekből az látszik, h a nagyobb hő nem egészséges az élettartamát tekintve.
Qru
Igen, ott is hátul van balra, a pótkerék mellett.
-
válasz
runner 125 #94999 üzenetére
Nekem azért ismeretlen akkor mert a csomitartóban van
Köszönöm, a topic zárható a szarfos audi miatt
Új hozzászólás Aktív témák
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Ryzen 7 CPU-k
- Lenovo ThinkBook 14 G2 - 14"FHD IPS - i5-1135G7 - 12GB - 256GB SSD - Win11
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Csere-Beszámítás! HP Omen Gamer laptop! I7 7700HQ / GTX 1050Ti / 32GB DDR4 / 250SSD+1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest