- Mobil flották
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #16525 üzenetére
Ezek amúgy teljes tévúton járnak: egy pálcika is jó, csak másra. Én is végig
jártam a tuning poklot, a végén 2700W volt a gép, és 42 km/h volt a vége...
Viszont ugyanaz a szar váz volt, ami az elején, 1-2 módosítástól eltekintve,
magyarán ugyanúgy széttört, mint gyárilag, csak jóval nagyobb tempónál...Nem véletlen van ezekben az a 25 km/h korlát, ezeket ha vki 40 körül kezdi
hajtani, "magára vessen": te 72V akkut álmodsz az M365-be, szerintem egy
kurvanagy esés lesz a vége, de ne legyen igazam, rosszindulat nélkül írom!
(72V akkuval szerintem bőven 60 km/h fölött tudnál menni. Életveszélyes.)Ui: csak abba gondolj bele, hogy akkora sebességről meg kéne tudni állni...
(Ez amúgy az SMKP tuning rákfenéje is, hogy odáig eljut, hogy felfúrja meg
áttételezi, esetleg görgőket cserél, ha robogó, de ugyanolyan szar a féke...)Jó, én pont a féket is tuningoltam, mert gyárilag ugye semmi se volt, annál
már egy dobfék is nagyon sokkal jobb, plusz ugye a dupla motorfék...
De teljesen tökmindegy, mert ha széttörik az eleje, abból repülés van sajna.
(Csak 50 km/h-nál picit nagyobb az aszfalt húzása: bőrruhát készíthetjük?)Szerk: nem bántam meg, hogy kitanultam, mi hogyan működik, mérnökileg
abszolút érdekelt, de így közlekedésre kevesebb idő maradt. Ennek extrém
verziója, hogy idén alig mentem a vassal, csak építem át folyamatosan...
(Most már ugye váz is kell a nagy akku miatt, szóval azt is hegeszteni kell.) -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #16507 üzenetére
Magyarán a lószerszámmal kapcsolatos megjegyzésed csak azoknak
szól, akik nagyobb sebességet akarnak: akinek jó a 25 km/h, mindegy.
(Sőt, a gen1 jobb, mert nyomatékosabb: ha a gen2 ugyanazt kizárólag
több árammal tudja elérni, azt jelenti, hogy hamarabb fog merülni is...) -
ρσгτσ
addikt
válasz
Casseius #16470 üzenetére
Amiket én olvastam:
- Csengő probléma többször fordult elő. Nem a legszuperebb darab, mert többen is írták azt, hogy rezgés hatására egy idő után elkezd hangot adni. Ezen egyébként az elején segít az, ha a következő kattanásra fordítod. Nálam is előjött már kb. 30-40km után.
Viszont van aki leszerelte.
- Gázkar problémából jellemzően 2 fajtát írtak. Az is sokaknál már az elején kijött.
1. Ha kicsit lenyomod beragad. Ezt általában annyival orvosolni lehet, hogy végigtolod a teljes íven néha, és nem nagyon jön elő. Ez szintén volt nálam is.
Viszont ez használatban közben nem annyira feltűnő, mert általában az ív első negyedében vagy harmadában csinálja.
2. Alkalmanként tizegő hang a gázkar felől. Ami annyira nem zavaró, valamilyen rugós cucc felelős érte.
Ami ritkább:
- Hátsó keréken a takaró műanyagnál egy-egy kis fülecske letörik.
- Kormány csuklónál lötyögés vagy törés. Bár ez már tényleg ritka, és nem drága cserélni. Akkor van gond, ha a kormányrúd törik. Vagyis reped a csavar alatt.
Egyébként a gen1 motoros G30E II -nél 30%+ akkumulátor esetében is tartja a 25 végsebességet, és az erősség sem változik. Bár pont nem ezt írták róla, de 200 km alatt volt lehetőségem párszor tesztelni.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #16188 üzenetére
Mert kell vmi hővezető közeg az állórész, és a burkolat közé:
a motorban álló levegő erre alkalmatlan...Olaj talán, de az
meg erősen növeli a motor forgással szembeni ellenállását...Mi marad, ha nem akarsz lyukat fúrni rajta a légáramláshoz?
Statorade? Elméletileg jelentősen növeli a motor hőleadását. -
Reggie0
félisten
válasz
Casseius #16141 üzenetére
Volt rola itt is kep.
#16144 Thunderzolee: Miert vedenem ezzel? Eddig rogton mondtam amint volt valami hiba, szep kis csokrot irtam mar ide azokrol. En szeretnek objektiv maradni, jo lenne mar ha levetkoznetek ezt a barmirol rosszat mondanak az a konkurenciat vedi gondolkodasmodot, hogy szabadon lehessen beszelgetni.
#16146 PociAti: En esetemben a csavar helyehez valoban nem volt koze, hanem a furat helyehez volt. A kormanyrudnal a repedes a kabelbevezeto furatnal indult, raktam is fel rola kepet. Max az anyagminoseggel volt gond, vagy talan meg azzal sem, csak pl. hokezeles nem volt vagy rosszul csinaltak. Az anyagvastagsag viszont megvolt, azon nem sporoltak.
De azt sem art hozzatenni, hogy en padkarol fol-le ugralok vele 90-100 kg koruli menetkesz tomeggel, a masik ket ugyanolyan kugoo rollerunk nem is tort el, amit nem en hasznalok. -
válasz
Casseius #16141 üzenetére
Én se láttam még Xiaomit csak úgy magától eltörve.
Reggienek ha jól rémlik Kugoo van, vagy volt, biztos azért védi.
Pedig ő is mérnök, képben kell az ilyennel lennie.
Nekem semmi bajom a Kugooval, de attól még illik elfogadni, h rendszeresen bukkan fel váztörött Kugoo. :/
Jópár képet láttam már én is vagy repedésről, vagy konkrét törésről.Olyan ez, mint a Monorim.
Egy normálisan megtervezett lengéscsillapító nem tud deformálódni. Nincs olyan, h anyagfáradás, meg anyaghiba, (hacsak nem ugrattak vele).
Tessék picivel drágábban adni, de akkor olyan anyagokból lesz, ami nem hibásodik meg. -
Reggie0
félisten
-
PociAti
őstag
válasz
Casseius #15374 üzenetére
Első reakcióm szerint szerintem is sok baromság van benne.
Tételesen ki lehetne elemezni mit gondol rosszul.
De valójában jól rávilágít ez a cikk is arra, hogy mi emberek, mint egyének mennyire eltérően gondolkodunk, mennyire szélsőséges skálán mozog az ingerküszöbünk.Például ott a tömör gumi esete, de mentségére legyen mondva a zárógondolata:
"számomra a tömör a kevésbé rossz megoldás, de tiszta szívvel ajánlani nem tudom."Ha utálná a rollerét, akkor nem használná. Vagy mert defekt miatt állna a sarokban.
Vannak trehány emberek, akik a guminyomással nem törődnek, és vannak peches emberek, akik olyan útvonalon közlekednek, ahol üvegszilánkon át a rozsdás szögig minden van a földön. (Meg persze ezek kombinációja és azok is, akik normál keréknyomáson és tiszta úton használják.)Mentségére legyen mondva, már eddig beletett 3000 km-t, úgy látszik neki ez így megfelel.
És az is, hogy a 3 évvel ezelőtti kínálatból választott. Egy ennyire lehasznált és öreg rollert most már csak irreálisan alacsony áron lehet eladni. Cikk a spórolásról szól, nem pedig arról, hogy jelenleg mi számít jobb vételnek.És még egy gondolat:
Szerintem százszor hasznosabb egy ilyen (csak enyhén megosztó) véleménycikk illetve videó, mintsem arról beszéljenek, hogy az USA-ban milyen 3000W-os rollert gyártott valaki 12 havi magyar átlagbérből. Az nem közlekedési eszköz, hanem sporteszköz. Szélsőséges hobbi. Társadalmi haszna nulla. -
anorche1
őstag
válasz
Casseius #15333 üzenetére
Semmi gond, tenyleg csak motort szeretnek cserelni
De mar azt sem biztos. Pesten hasznalom munkabajarashoz, hiaba nagyobb vele a haladasi atlagom mint bicoval volt, az ossz menet ido a lampak miatt ugyanannyi. Es azzal 3-4-5km/h plusszal, amit a gen2 -es motor tudna, azzal sem biztos hogy at ernek a piros elotti zoldon.Motort egyebkent tobb helyen is talaltam alin kivul, pl:
Svedorszagbol: https://www.wattsnabb.se/en/products/uppgraderingar/ninebot-g30-gen-2-motor
Spanyolorszagbol: https://www.kroxne.com/hu/motorok/52-eredeti-ninebot-350w-masodik-generacios-motor-a-ninebot-max-g30-g30p-g30lp-g30le-es-g30d-keszulekekhez.html -
anorche1
őstag
válasz
Casseius #15326 üzenetére
Köszi a választ!
Lehet ezt a tuningot egyelőre hanyagolom, bármilyen irányba indulok el folyamatosan jönnek rá a plusz költségek. Főleg, hogy ezek a módosítások már nem igazán a könnyen és észrevehetetlenül visszállítható kategória, így ami miatt magyar beszerzés mellett döntöttem, a 3 év gari, semissé lesz.
Inkább egy csak szerzek bele egy 2nd gen motort, amit add plusz sebességet elég lesz. De ezzel is várok még, hátha valahol belefutok egy jó ajánlatba.Eddig is zavart az árfolyam, de most, hogy egy relatív drága dolgot szeretnék külföldről beszerezni hozzá (200-250 eur), még jobban zavar.
-
AliasB
senior tag
válasz
Casseius #15301 üzenetére
Az biztos ;) sőt az egész világon nem lesz belőle több ;) csak az a baj, hogy itt a közlekedésben nem tudják értékelni az egyedi dolgokat :) de félreértés ne essék szerinten semmi baj azzal ha valaki ilyeneket bütyköl ;) legalább értelmes dolgot csinál és tanul belőle.
-
AliasB
senior tag
-
PociAti
őstag
válasz
Casseius #15281 üzenetére
Igen, láttam már ilyen vastag kerekű "terep" rollereket, nem ilyenre gondoltam, mert ez a méretnövekedés túl kicsi lépésnek tűnik ahhoz, hogy trendet teremtsen. A ballonozottsággal próbáltak javítani a helyzeten, de az éremnek két oldala van, megnő a gördülési ellenállás, súly, szélesség.
Tetszik a Swifty One felépítménye. Nem kifogástalan, de ötletes.
2017-es YouTube video a lábbal hajtott rollerről.
2021-ben pedig elektromos változatról egy videó.
A rábiggyesztett akkutartó közel sem praktikus, de ne felejtsük el utólagos megoldásokról van szó.Mondom egyből a hátrányát is: az összecsukott méret adja a kiindulási alapot, ezáltal a stucni a rolleres elsődleges ivarszervéhez került. Frontális ütközés = kasztrálás.
Első kerék és váz között nagy a távolság, kormány alacsonyan van, lapos a kormányszög, de mindez amiatt van, mert lábal hajtásból indultak ki.
Az úgynevezett közvetlen meghajtást (direct drive) költségesebb megvalósítani. Azt, amikor kerék a villamos motor állórésze (azaz a mágnes sor). -
AliasB
senior tag
válasz
Casseius #15281 üzenetére
Majd ha tuningolom a rolit nagyobb akkut és motort teszek bele
De a teljesítmény kiszámításához (P=Watt) nem csak az kell, hogy hány Voltos egy akku (U=Volt) hanem az áramerőssége is (I=A) ugyanis P=U * I
A felvett teljesítmény az a feszültség és az áramerősség szorzata
-
AliasB
senior tag
válasz
Casseius #15272 üzenetére
Teljesen egyetértek veled, hogy a kis "pálcikarollerek" nem valók közútra.
Csak épp ki kell találni valamit, hogy akkor hol lehessen használni őket és mi alapján. A legegyszerűbb az lenne ha nem kellene szabályzás és ésszel használnának őket ahol biztonságos. De mivel magyarok vagyunk így erre nincs esély sem. Maxon száguldoznak mindennel mindenhol ami ugye nem járható út. Itt szabályzás nélkül csak a káosz van és fejetlenség ész nélkül. Amúgy itt nem az a jellemző, hogy 300-350wattos rolikba 60V-os akkuk vannak. Sőt amiket én itt láttam 300-350wattos rolikba mind 36V-os akku volt. A 60Vos történet komolyabbakba vannak nagyobb motorokhoz és sokkal drágábban. -
Miikee
csendes tag
válasz
Casseius #15155 üzenetére
Köszönöm mind a kettőtőknek a tanácsokat, valszeg visszafújom 2.5-re, mert annyival nem lett jobb a comfort, mint amennyit csökkent a hatótáv, meg így gondolom a motort is jobban terhelem.
Viszont mindjárt kérdezném is, hogy aki már hosszabb ideje használ sharkset lengéscsillapítót mi a tapasztalata. Hiszen először a monorim is jónak tűnt, csak később jöttek ki a hibái.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #15152 üzenetére
A G30 gyárilag tubeless, szóval hiába nem PMT, attól nem fog kidörzsölődni, ha 2 baron is használják, mert nincs benne semmi (belső), amivel megtörténhetne.
Amikor a Tuovt-t használtam belső nélkül, és lassú defektem volt vmi tüske miatt, az is elketyegett 1 baron is, pont azért jó a tubeless, mert durrdefekt nem igazán lesz vele... Szerk: nyilván 1 baron már szemre is lapos volt, pont azért szólt a mögöttem jövő bringás, de amúgy én nem igazán éreztem még, hogy stabilitást vesztettem volna (hátsó kerék, elsőn valószínűleg megérzem).
Hosszú távon persze rendellenes kopás, és egyéb következmények várhatók akkor, ha nincs megfelelő (!) guminyomás, de azért a 2 bar szerintem még nem ördögtől való.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #15060 üzenetére
Nálam van kettő ilyen "kifolyt az olaj belőle" hibával.
Rettentő érdekes módon
hibátlanok voltak több, mint 2000 km-en át, majd egy fékbetét csere után rögtön
mindkettő összefosta "magát". Véletlen volna? Kötve hiszem: szerintem itt arról
van szó, hogy mivel fél-hidraulikus, így nincs külön tágulási tartály a kormányon,
viszont a kopó betéthez időközben néhanapján utánállított fékmunkahenger nem
került vissza alaphelyzetbe, az új betét visszanyomta a dugattyúkat, és az lökte
ki a tömítést...(Azért gondolom ezt, mert amúgy teljesen hibátlan volt minden
tömítés, nem a dugattyúnál jött ki az olaj, máshol meg nem is igazán tudna.)
Aztán cáfoljon meg valaki, ha rosszul gondolkodtam (nekem is ilyen fékem van,
eddig nem okozott semmi problémát), de rettentő gyanús, hogy pont egyszerre
döglik meg mindkét féknyereg egy "házi" beavatkozást követően. Neked pár hét
alatt mi volt a tapasztalatod? Lehet, hogy nekem azért bírja eddig, mert alig kell
használni? (Eddig a hátsó fék a gyári mechanikus volt, általában azzal lassítok,
plusz persze motorfék, ami elég combos. Most rakok fel hátra is HB100-at...)
Ui: azért van nálam, mert a betét még használható volt benne, és annyit megért.
Amúgy meg kíváncsi voltam rá, hogy mi mehet szarrá benne (nem sok minden):
írjátok, hogy komolyabb fékezés után esett szét. Kinyomta a tömítést akkor is? -
Tamás9x
őstag
válasz
Casseius #14951 üzenetére
Nemár pont portfólió.hu?
Az eredeti cikk szerint
"Hamarosan több pontban változhat a KRESZ
Nem hagyhatók figyelmen kívül az új közlekedési eszközök megjelenése, ezért Koncz Zsófia államtitkár a KRESZ több pontjára vonatkozó módosítást nyújt be."
Zsüfikának valamit fel kell mutatnia, mivele ddig nem csinált semmit, így ez pont jó alkalom, hogy dolgozzon, mint ha...Ismerem személyesen.... látszatmunka.
Ezt már 2019 óra veszik elő....
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #14932 üzenetére
Az YKZ7280JA is egy ilyen "noném kínai", mégis pakolják bele tuningosok a nagy vasakba. Vannak konfigurálási lehetőségei. Bár tény, hogy nem egy VESC. Azzal meg az a baj, hogy alapból problémás neki a 48V akku: 50V felett szeret dögleni... Magyarán jönne az, amit te is írsz, hogy a 75V verzió kell, de az mocsok drága.
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #14926 üzenetére
Nem Greentime, YKZ. Mindent kibír, de ekkora méretben ezt el is várom.
A másik azt passzolom. Vmi 48V 600W mutatóujjas gázkarral. Azzal én
soha nem mentem, az előző tulaj használta. De a miheztartás végett az
is jóval nagyobb, mint a Kugoo vezérlő volt, ami ugye a legkisebb: 6 FET.
És a Xiomi se nagyobb, szóval nem véletlen beszélnek a megerősítésről
amennyiben vki komolyabb tuningra gyúr. De ezt nálam jobban tudod.A másik, amit most használok, nincs még ezen a képen. (Vmivel kisebb,
de az a 80A, a régi csak 75A + nem programozható, hogy rohadjon meg.
Bár első kerékre pont jó, hogy lomhán indul, nem kezdi el burnoutolni.
Azért egy kicsit tud pattogni. De a PMT gumi nagyon jól megoldja.)
Szóval a fast start, meg minden kutyafüle ellenére CSAK közel vannak a
Wolf eredményei, s ahogy nő tempó úgy marad el.Picit nagyobb fesz
ezen sokat segítene. Csakhogy én nem is akarok 60+ km/h-ra gyorsulni,
szóval az sem baj, ha van egy ilyen hardveres korlát 45 km/h-nál. Ahogy
FID fogalmazta a minap, nem épít halál-rollert. Ergo nem kell 80A@84V!
(B-L-A-C-K fórumtárs tolt ilyen vezérlőket anno a Thunderbe 20s10p 40T
akkuval, aztán PMT gumi ide vagy oda, nem lehetett kordában tartani* a
csúcsban kevesebb, mint 14kW-ot sem. Azaz teljesen felesleges lenne.)*: tudom, valami rendes vezérlővel azért ki lehetne használni, de ezekkel
sajnos ennyi. Nincsenek benne speciális megoldások kipörgés ellen stb.Ui: a képen látható óriási vezérlő amúgy jóval kisebb, belül, csak durva a
hűtőborda rajta, gondolom inkább eBike-hoz tervezték csomagtartóra. -
PociAti
őstag
válasz
Casseius #14713 üzenetére
Nagyon izzadságszagúan próbálod bebizonyítani, hogy az egy lábon állás olyan stabil és biztonságos, mint a két lábon állás.
Ha hosszú távon arra készülsz fel, hogy egy lábon fogsz haladni, akkor azt az egy stabil lábat a tömegközéppontod közelébe fogod helyezni.
Viszont normál közlekedési szituációban a két láb vagy egymás mellett van, vagy részben egymás előtt. És pont a legkritikusabb közlekedési szituációban, kereszteződést megelőzően, kanyarodás előtt kell ezt a stabilitást megbontani.
Zavartalan, egyenes szakaszon elég extrém testhelyzeteket ki lehet próbálni, de az teljesen más körülmény, mint a kanyarodással összekötött útkereszteződés.Felvetődik a kérdés, hogy mennyire hosszan kell jelezni a kanyarodási szándékot? Mert hiába teszem ki a kezem pár másodpercre, ha az autós pont nem akkor figyeli az én jelzéseimet (vagy takarás miatt nem látja). A legjobb szándék ellenére is a két halmaz gyakran nem találkozik.
-
Somatom
veterán
válasz
Casseius #14737 üzenetére
Így van. Csak hozzáállás kérdése. Tőlünk nyugatra az ilyen szent állat. Pár hétre símán berántják érte a jogsimat. Megalkották, hogy minimum másfél méter oldaltávolsággal előzhetném. De, ez esélytelen, mert 18m hosszú vagyok és 40 tonna. Úgyhogy két falu között szépen kullogok mögötte, mögöttem meg Timbuktuig ér a sor, mert ők meg engem nem tudnak megelőzni. De, ez kit érdekel? Aki beszopja, az másnap korábban indul. Ennyi.
-
Dave™
nagyúr
válasz
Casseius #14715 üzenetére
A biciklisek többsége sem megy többel 25-nél. Ahol nincs bicikliút, akkor ott ne is közlekedjen senki, csak autó és motor - ez lenne a megoldás? Én elférek az út szélén, ahol kényszerből (mert senki sem jókedvből teszi) kell autók mellett mennem. Kikerülnek, 10-ből kb. 1 van aki emiatt láthatóan idegbeteg, mert kb. padlógázzal előz ki (utána nem sokkal később meg utolérem, mert a dugót nem tudja így kielőzni).
-
-
-
-
Somatom
veterán
válasz
Casseius #14715 üzenetére
Én sem. De mit csináljak, ha nincs bringaút? Kénytelen vagyok néha közéjük menni. Hosszúhajú, harcsabajszú, morcos rocker kinézetű fazon vagyok férfisúlyban, úgyhogy viszonylag csöndesen viselik a sorsukat, de nem kellemes érzés egy ilyen lélekvesztővel az autók között billegni.
-
Reggie0
félisten
válasz
Casseius #14709 üzenetére
A sulypontod hiaba van ugyanott, mivel motornal/kerekparnal a jarmuvet nem csak a talpad es a kezed segit pozicioban tartani, hanem az uleped is, valamint a ket labad koze van fogva, igy nem tud elbillenni a testedhez kepest.
Rollernel viszont egyedul a karoddal tudod tartani, hogy ne doljon fel, raadasul a kormanyrudnal, igy annak elmozdulasa nem csak az oldaliranyu billenest okozhat, hanem kanyarodast is. Ettol lesz baromi instabil. -
PociAti
őstag
válasz
Casseius #14709 üzenetére
Egy Xiaomi Pro 2 tulajdonostól jött a kérdés, és azon a rolleren köztudottan elég keskeny a deszka.
"semmilyen instabilitás nincs, a súlypontod ugyanott van, veszélytelen"
A három pont közül az egyik sem állja meg a helyét.
Pont egy kritikus tevékenység, a kanyarodás előtt kezdene el a rolleres balettozni, a súlypont nyilván megváltozik, és egyszerűen nem igaz, hogy nem veszélytelen.
Viszont a legtöbb esetben teljesen felesleges, mert nem is látható a lábbal való kalimpálás, lefogadnám sok autós nem is érteni mit csinál. Én (hála az Égnek) még soha nem láttam élőben olyat, hogy valaki lábbal jelezte volna a kanyarodási szándékát. Csak itt olvastam róla.Elégséges a kanyar előtt előre lecsökkenteni a tempót, és ha kellően következetes a rolleres mozgása, az autós jó eséllyel ki tudja következtetni merre fog menni.
-
Berci77
tag
válasz
Casseius #14700 üzenetére
Köszönöm szépen!
Akkor a nagyobb rollerekkel sem lennék sokkal előrébb, de 20-at megérne nekem egy kicsit komfortosabb kerék.
- van ajánlott megoldás indexre? Alin keresni nyilván én is tudok, de kíváncsi vagyok tapasztalatokra.
- hol érdemes átalakító szettet venni az említett gumikkal? megkérdezem a helyi bringás szervizt, hogy vállalják-e az átszerelést. -
Eldenisa
csendes tag
-
ZS3NI
őstag
válasz
Casseius #14508 üzenetére
Valaki magyarázza el nekem, hogy ez hogyan oldja meg a tengely körüli elforgást. A monorimes cuccot legalább jól meg lehet húzni, akkor nagyon nehezen mozgatható, ennél a 3D nyomtatottnál viszont olyan mintha simán átmenne a tengely a két furaton, ez kb még jobban mozoghat. (+gondolom alul van egy rögzítő menet a sárvédőnek).
-
Vodike
tag
válasz
Casseius #14319 üzenetére
Vezérlő eredeti 25, motor 30, motorcsapágy 12 meg akkor már hátsó fékpofa és szerelési díj. Akkupack meg már degradált ennyi kilóméter után akárhogy is nézzük. Így inkább upgrade g30p-re, a kis pro2-t pedig megveszi donornak.
Én azt sajnálom, hogy a paraszt aki leszorított nem fizeti ki a költségem...de nyilván azt sem tudom ki volt.
-
Vodike
tag
válasz
Casseius #14293 üzenetére
Nekem is bent van a rollermagusnal a pro2-m. Leszoritott egy auto es bele kellett mennem egy tocsaba amibe egyreszt merult a deck es a vezerlo nyekk
masreszt a tocsa elfedett egy katyut amibe szinten belementem = elso csapagy kaputt, a kerekben kicsit mintha 8-as lenne. Ma kiderul mentheto-e vagy gtk :/
-
hito
nagyúr
válasz
Casseius #14143 üzenetére
Nagyon lehangoló
A roller is csak arra volt jó, hogy megint megossza valami az embereket. Megint meglegyen két csoport (jelen esetben bringás-rolleres), akik köpködhetnek egymásra, aljas kis odaszúrogatások legyenek, amitől jobban érzi magát a szerencsétlenje. Rendesen rosszul vagyok már ettől.
-
hito
nagyúr
-
phoenix1989
őstag
válasz
Casseius #14126 üzenetére
Kugoo m4 pro val mi a helyzet ilyen téren? Elvileg ipx4 ami fura mert a sima m4 Ip 54 el rendelkezik. Én ma inkább nem mertem elindulni. Hátul a sárvédőben lévő lámpa nem ázik el? Néztem szépen be van nyomva szigetelő anyaggal. Ja ez a 2022 verzió ha jól tudom. Piros kormány csavar és szürke markolat
-
-
saril
senior tag
válasz
Casseius #14048 üzenetére
Jó, de ennyiért rengeteg választásod van már ilyen árban, hogy mit veszel, ez pl. a szembejövőt teljes mértékben levakítja, ha ez nem gond, akkor tényleg jó.
Azonkívül nem értettem sosem miért jó ha külön van az akkupakk a lámpától, az a jó szerintem ha egyben van, egy gondal kevesebb, egy dolgot kell rögzíteni kettő helyett.
pl. Könnyebben leszerelhető mikor beugrasz valahova.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- Path of Exile (ARPG)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Építő/felújító topik
- Okos Otthon / Smart Home
- iPhone-t használók OFF topikja
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Tesla topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- DJI Goggles N3 drón FPV szemüveg - ÚJ
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI Air 3 drón újszerű állapotban, garanciával
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Fotós felszerelés - Stúdió lámpa / Softbox / Vaku
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest