- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Google Pixel topik
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Mobil flották
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
AliasB
senior tag
válasz
Drizzt01 #15574 üzenetére
Nem tudom hogy jön ide a motor de ezzel a sebességgel motorral esni is életveszélyes. De a motor sokkal stabilabb és nem véletlen van a megfelelő vezetői engedélyhez kötve. Az első ilyen rolleres esés után meg lehet majd nézni milyen szabályzások lesznek és lehet hőbölögni, hogy miért. Ki akarja, hogy valamelyik szerette azért haljon meg mert felelőtlen módon rollerezett? Ki lesz a hibás? Kit fognak beperelni, hogy egyáltalán miért rollerezhetett így? Én is hivatásos sofőr vagyok 22éve és tudom milyen szar állapotban vannak az utak és sokan hogyan közlekednek! Teljesen mindegy ki mit gondol biztosnak mert nem csak egyedül vesz részt a közlekedésben!
-
PociAti
őstag
válasz
Drizzt01 #15574 üzenetére
"Nyilván nem teljesen egészséges ez a közlekedési mód, de ha ő biztosnak érzi, miért ne?"
Mert ez a jármű az úthibákra sokkal-sokkal érzékenyebb.
Baleset esetén ő egyedül fogja viselni a mentési és kórházi költségeket, vagy közösen viseljük azt?
Ha helyszínelés miatt lezárják 1 órára az autópályát, az nem csak a balesetet szenvedett magánügye.
Lehetne még sorolni az ellenérveket.A "Természetesen a kellő odafigyeléssel." értelmezhetetlen ebben a környezetben.
Nem lehet ennyire felelőtlen emberre saját belátására bízni a megfelelő döntés meghozatalát, pont emiatt van szükség szabályozásra. -
Somatom
veterán
válasz
Drizzt01 #14901 üzenetére
Sztem tök mindegy, hogy mit használ, mert nem az alkalmazással van a gond, hanem az engedélyekkel. Vagy nem fér hozzá a háttérben a GPS -hez, vagy egyszerűen kilövi a rendszer az appot. MIUI -nál ez elő szokott fordulni. Erre utal az is, hogy egy darabig működik, aztán megszakad. Van vmi lakatolásos módszer, amivel rá lehet kényszeríteni a rendszert, hogy ne lőjje ki.
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #14210 üzenetére
Végsebesség nem is igen lesz több 48V-on, de amúgy elég is az...
Az enyém akkor se fog 50-et menni, ha 8000W lesz, nem arra van.
Viszont elvárás, hogy emelkedőn se jöjjön zavarba: ~2000W kell alá.Ui: a motor névleges teljesítménye semmit se mond a nyomatékról...
Meg kell nézni adott feszültségen a végsebességét (levegőben mért
fordulatszám), és amelyiknek ez kisebb az lesz a nyomatékosabb.
(40-ről 51-re az komoly gyorsulás. Valószínűleg a 40 azért volt annyi,
mert a motor ment volna még, csak gyenge volt hozzá a vezérlő...)
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #13259 üzenetére
16s10p akku, ha 3500-as cellák... Nem tudom, most mennyi az LG MJ1?
Ami névleg 3500, gyakorlatilag inkább 3300-3400. Lehetne 21700-ban is
gondolkodni, abból vannak valós 4000-et, vagy többet tudók is. Úgy picit
kisebb lehet, meg kevesebb cella kell, de arányaiban úgy sem olcsóbb.
(Maga a 21700 meglehetősen feláras a mezítlábas 18650-ekhez képest.)Lényeg: ha 800 Ft/db, az magában 128K... Egy ekkora pakk mellé eléggé
komoly BMS dukál, min. 150A. Nem baj, ha van rajta Bluetooth: ez ~30K.
Keret, nikkelszalag, szilikonkábelek, zsugorfólia, XT90 csati, érzésre 12K.
Szóval munkadíj nélkül közel 170K. Ha vki 30-ért összerakja, akkor 200K.Mondanám, hogy olcsóbb kompletten megvenni Aliról, de azokban jó ég
tudja, hogy pontosan milyen cellák vannak: lehet, a felét se tudják... BT-s
BMS se lesz benne, pedig egy ekkora pakknál már nem árt. Szerintem.Egyébként egy ekkora pakk fizikailag se nagyon fér be akárhová, biciklire
is vmi külön csomagtartót adnak hozzá kb. rollerbe meg végképp felejtő.
(Tank rollerbe, széles taposóval oké. De az ugye ilyen Dualtron és társai.) -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #13178 üzenetére
Egy ilyen bőven elég. Egyetlen darab tesztért persze nem éri meg beruházni,
de olyat talán meg tudunk dumálni, ha itt az akku Bp-en.Csak ki kell várni,
mert 150W-os a limit, az meg 54.6V-ról induló akkunál kevesebb, mint 3A.
(Azaz egy 30Ah akku tesztje több, mint 10 óra. Ha kevesebb, az pont rossz.) -
Reggie0
félisten
válasz
Drizzt01 #13173 üzenetére
Ebben az esetben lehet olcsobb leteszteltetned egy szervizben, mint egy normalis tesztert venni. Egy alkalomert nem eri meg birtokolni. Ezek a 4-7ezer forintos cuccok gyanusan olcsok, ha le akarod teljesen meriteni, akkor a hutoborda es esetleg venti kezdi alulrol verdesni ezt az arkategoriat, plusz dobozolas, elektronika, nekem valahogy nem jon ki a matek.
-
Reggie0
félisten
válasz
Drizzt01 #13161 üzenetére
No para.
Nem, ez teljesen mas dolog, az autos terhelosvillas meresre van, azaz zarlati aram meresere. Neked olyan kell, ami egy akkut fel tud tolteni, majd kisutes kozben megmerni a kapacitasat.
Innen nezzel egy jobb fajtat: https://lygte-info.dk/info/roundCellChargerIndex%20UK.html
-
Reggie0
félisten
válasz
Drizzt01 #13141 üzenetére
Elrendezetol fuggo. En pl. kugoo s1 plus-ba majdnem ugyanakkora meret mellett(kicsit magasabb) tobb kapacitast tudok berakni 21700-bol, viszont jo 21700-as cellat eleg nehez kapni. De ebben az is kozrejatszik, hogy a ket egymason fekvo sort 50%-oseltolassal rakom egymas fole es igy kisebb magassagu lesz.
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12992 üzenetére
Leginkább semmennyire nem p&p, kivéve, ha eleve ilyen volt rajta.
De akkor meg minek cserélnéd, nem igaz? Ezeken egy csomó opció
van menüben, aszerint vezérlik az ECU-t. Adott protokollt használva.
Szóval "össze van lőve" a gázkar+sebességmérő kombó az ECU-val.
Utóbbinak értenie kell, mit mond, előbbinek meg a válaszokat. Egyik
nem teljesül és annyi: nincs hajtás, nincs sebességmérés. Féken áll.Az univerzális ECU és univerzális gázkar attól p&p, hogy nincs ilyen
extra tudása. Gázjelet ad, azt az ECU közvetlenül értékeli, és kész...Egy csomó roller nem ilyen, jellemzően a kijelzőbe rakják az ADC-t,
így az ECU felé csak számértékek közlekednek. Azért jó, mert jóval
egyszerűbb kábelezni... Ha egyszer be kell kötni univerzális cuccot
megtudod. Nagy szívás tud lenni: gáz/fék/fokozat kapcsoló/bármi,
kábelek, kábelek mindenütt. És akkor még nincs kijelződ sem, LOL! -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12990 üzenetére
Egyik linked se jó.
Szerk: kitúrtam az URL végéről... Ez az akku?
Első körben azt mondanám, hogy túl szép, hogy igaz legyen.
Második körben meg ezt se tudod berakni, hiszen 7.5 cm magas.
(A 18650 ugye 1.8 cm x 6.5 cm méret, a 21700 pedig 2.1 x 7...)
Kitúrtam a gázkart is, háát.. Engem az ilyenekkel ki lehet kergetni
a világból, ezeket csak úgy hívom, hogy ergognómikus gázkarok... -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12976 üzenetére
A link nem megnyitható. Amúgy milyen roller* akkora határ szar, hogy az
USB kimenet elrontja a gáz jelet? Csak hogy véletlen se vegyek olyat.
(Tudom én, hogy a feszmérés macera, ha elmászik a referencia, de na...)*: tudom, nem a roller hibája... A gázkaré. De akkor is meglehetősen gáz.
-
Reggie0
félisten
válasz
Drizzt01 #12973 üzenetére
A cellak kapacitasa raadasul homerseklet fuggo is!
Mindenkinek:
Akit erdekelnek cella tesztek, karakterisztikak, stb. azonak nagyon ajanlom ezt az oldalt:
https://lygte-info.dk/info/batteryIndex.htmlAzt is figyelembe kell venni, hogy mekkora terheles fogja erni a cellakat! Javaslom melle a tesztet is, mert szamos akkunal irnak ra nagy aramot, de hosszutavon megis jobban melegedik a cella es a belso ellenallasa is nagyobb, mint mas gyartmanyoknal. Ez kihat a terheles alatti feszultseg visszaesesre es vegsebesseg csokkenesre is, de foleg biztonsagi okokbol a melegedessel kell vigyazni! (Erre pelda: [link] )
Fizikai okokbol altalanosan jellemzo az akkumulatorokra, hogy egy adott terfogatban minel nagyobb kapacitasu annal kisebb a maximalis arama es annal jobban melegedik, mivel kisebb terfogat jut az aramvezetonek, mint az aktiv anyagnak. Persze ezt a jelenseget kompenzalhatja, a kicsit mas anyagosszetetel, gyartas minosege stb. stb., szoval ha ket eltero gyartmanyt/evjaratot nezunk akkor ez mar nem feltetlen ad kello tampontot az osszehasonlitasra.
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12968 üzenetére
Szinte biztos, de vannak kivételek.
Azonos cellákból egyértelműen.
Viszont 18650 létezik 2000mAh-3500mAh között, szóval lehetséges,
hogy adott méretű akkukpakk közel 75%-kal nagyobb kapacitású. És
amúgy az se biztos, hogy 18650! 21700-ból van 5000mAh cella, ami
fajlagosan nagyobb energiasűrűségű: kisebb, könnyebb lehet a pakk
ugyanakkora kapacitás mellett. Miért nem ilyen mind? Mert drágább. -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12963 üzenetére
Na ez az, amit nem tudsz berakni 6 cm mély taposóba. Álló cellás: 7 cm
Itt van még róla infó. Azért a magyar kiskereknek is van bőr a képén...Méretből, tömegből lehet következtetni hány párhuzamos cellából áll.
A 25A limitből meg arra, hogy ezek nem túl nagy áramú cellák lehetnek.
(Cserébe nem is nagy kapacitásúak: ezért tud olcsó lenni, mert gagyi...)Ui: valszeg 13s10p 2600-as cellákból, 19x7 rácselrendezésben. (Sokkal
kisebb, könnyebb lehetne, ha jobb minőségű cellákból rakják össze...)
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12958 üzenetére
150-200 egy 13s6p? Az durva... A baráti ár relatív... Én 30-35K-s ajánlatot
kaptam a 13s7p hegesztésére (nem készítés, csak és kizárólag egyetlen
munkafolyamat), erre azt mondtam, hogy lófaszt, megcsinálom inkább...Elvileg a legdrágább része maga a cella, de ha 800 Ft/db áron megéri azt
akár eladni is akkor mégsem. Nekem az okos BMS dobta meg végül...
(Ami előtte volt, szintén Daly 60A, azt kiszórtam 7K-ért: annyiért lőttem, s
nem vagyok egy lehúzós típus, aki megvette jól járt, nekem meg nem kell,
az okos BMS előnye, hogy egy csomó infó kinyerhető belőle, ez megérte.)Összesen nem tudom mennyibe került. De anyag árban biztos 100K alatt.
Somatom: neked a régit szét kellene szedni, és újra építeni új cellákból.
Ez könnyebb, mint teljesen új pakkot összerakni a semmiből. Ott van már
minden készen, csak egy kicsit hegeszteni kell, meg forrasztani = sima.Persze ahogy előttem megjegyezték: én se vállalnék felelősséget, ha épp
meghibásodás miatt leég a lakás. Szerintem a kínai akkugyártók sem, lol.
A Shimano 670€-ért talán. Csak bizonyítsd be, hogy ők basztak el vmit.
(Láttam elég kínai akkut belülről, hogy tudjam, annál jobbat tudok magam
is építeni, ha meg valami elromlik, tudom, hol a hiba... Nincsenek illúzióim
azzal kapcsolatban, hogy a bazidrága gyári akku ugyanott készül-e...)
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12954 üzenetére
Volt rá példa, de inkább nem.
Magamnak bármikor, occón.
(Mondjuk ahány ponthegesztőt elfüstöltem, már az occó se igaz, lol.)Ui: viszont egész jó barátságba kerültem azzal a Daly BMS-sel, végre!
Olvasom a Mátrixot. Hogy ez miért nem jött át Bluetooth-on, rejtély.
(Pontosabban tudom én, hogy BT 4.0-án nem fér át egyben. De akkor
igazán darabolhatta volna, vagy valami. Sebaj, jó lesz kanócon is...)
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12952 üzenetére
A 6 cm probléma... Az összes akkupakk kiesik, amiben állított cellák
vannak (18650-ből, min. 6.5 cm magas).Márpedig olyan irányban
lehetne igazán kihasználni a helyet. 57x13 az jó, elférne nagy* pakk,
de ha fektetni kell akkor jelentősen szűkülnek a lehetőségek, sajnos.*: pl. 13s7p, igaz, hogy távtartókkal már nem triviális elrendezésben.
De senki nem mondta, hogy az összes cellának egymás mellett kell
lennie, csak úgy könnyebb házilag összerakni: vannak ilyenek is...
A fenti megoldás pl. egy 13s6p 21700-as pakk alapja... keskenyebb
kivitelben... de ha neked kell vágni a nikkelszalagot, ez macerásabb. -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12947 üzenetére
Legtöbbje átverés: óvatosan! Csak olyat vegyél, amiben tudod,
hogy milyen cellák vannak, és tesztelni is fogod, mivel ha köze
nincs a leírtakhoz, akkor ablakon kidobott pénz/reklamálhatsz.Ui: egy 48V 20-24Ah akku azért nem kicsi... Hova fogod rakni?
Nem rég építettem 13s7p-t tele van vele egy bazinagy doboz a
kormányon. Jó, hát kicsit más formában elfért volna, valahogy
a taposóban, de ott meg már lakik egy másik ~24Ah akku, LOL.Amúgy a kínaiak jellemzően fos 2000 mAh cellákból építenek,
de amikor címkét kell gyártani, nyugodtan ráhazudnak bármit!
Egyszer vettem egy 10Ah akkut, de csak a matricán volt annyi.
Zsugorfólia alatt már látszott, hogy 8Ah (4p volt 2x4=8), aztán
kb. tudott 6-ot? Mondhatni marha jó vétel volt. Amúgy ilyenkor
az akku nem csak nagyobb, de nehezebb is... szívás lehet vele. -
wanted5
őstag
válasz
Drizzt01 #12774 üzenetére
Nem kell ahhoz 80-100-al menni, hogy zsákba kerülj.
Nem kívánom, de majd megtudod, ha esel egyet 40-es tempóval védőfelszerelés nélkül. Nagyjából egyenes út a sürgősségire.Anno, sok évvel ezelőtt kis hülyegyerekként eleinte robogóval is sisak nélkül szaladgáltunk, aztán amikor 20-25-ös tempóval szerencsére sisakban elcsúsztam egy kanyarban és megláttam, hogy kb a fele odalett a sisaknak megtanultam, hogy nem szabad az ilyennel játszani.
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12767 üzenetére
Elhiszed, hogy baromira semmi izgalmas nem lesz ebben 45 km/h-nál sem?
Tudom, mert az enyém meg annyit megy végre, teljesen feltöltött akkuval... És?
Hosszú egyenes út és azért "izgalmas", mert 10 km/h-val többet mutat a mérő?Max. akkor izgalmas, ha mégsem annyira egyenes, attól megy fel az adrenalin,
hogy mikor fogsz elfirkálni egy gyökéren.Végülis az is egy szórakozás, LOL.
(A bicikliút rosszabb szakaszán 40 fölött menni istenkísértés, és az a Kirin klón
se lesz annyival masszívabb, hogy biztonsággal meg lehessen tenni. De vegyél,
húzd szét, csak ha bármi van, majd jusson eszedbe: én szóltam... Nyilván nem
vagyok szent a tankommal, s nagyon kíváncsi vagyok a 8kW-os teljesítményre,
de kb. egy teszt lesz, aztán le lesz csukva, mert csak kaparni fog, menni nem.)Ui: ez amúgy rámutat a dilemmára, hogy alkalmas-e "hosszútávú" közlekedésre
a roller, és hát úgy néz ki, hogy alkalmas, DE... De nem izgalmas. Meglepetés?
És akkor se izgalmas, ha 2x gyorsabb... Fasza egyenes úton állsz és mész.
Elvileg a közlekedésnél az a cél, hogy hatékonyabb legyen... Nem izgalmasabb:
gyorsabban mész, többet fogyaszt, ám kevesebb ideig tart az út... ez az előnye.
Már amíg teheted. Ha majd trafiznak a rendőrök, akkor nista bicikliút.Viszont
onnan tényleg izgalmas lesz, mert bármikor elsodorhatnak az autósok.Szerk: mondanám, hogy vegyél motort ha izgalmakat keresel, csak hát azok a
motorosok, aki közúton keresik, elég gyakran a Kék fénybe kerülnek, zsákban.
És általában nem arról szólnak a hírek, hogy egyenesben szálltak el! Hanem a
kanyarban, mert a kétkerekű élvezeti értékét a kanyarodás dinamikája adja. (Ill.
persze rolleren ebből kevés van, de akkor mondjuk a fergeteges gyorsulás...)
Jó, hát rolleren abból is kevés van, ezért szokták húzni a teljesítményt az égbe. -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12765 üzenetére
Amikor a motorvezérlő kivezérli végsebességre a motort, és az adott akkuval
adott fordulatszámot tud, akkor ott NINCS tartalék. Időzítéssel lehet "icipicit"
még növelni a tempón, de érdemben semmit, gyári vezérlővel meg pláne...
Amit írsz, max. akkor igaz, ha valami sz.r szoftveres korlát van, ami kiüthető.Ami könnyen hekkelhető bármilyen vezérlőn hardveresen, az az áramkorlát...
Xiaomi esetén szoftveresen is mókolható. Ezzel játszotok legtöbben, ill. ott a
végsebesség szoftveres korlátját toljátok ki... De amikor ott a motor vége, hát
ott a motor vége. Onnan nincs tovább, csak a feszültség növelésével. Amúgy
a Xiaomi vezérlő elvileg különösebb mókolás nélkül elviseli a 12s akkut, azaz
még 20%-ot tudnál rajta húzni különösebb erőfeszítés nélkül. De egy pálcika
rollerrel 40 km/h fölött repeszteni csak ideig-óráig buli: az első esésig...
Remélem mind full face bukóban nyomjátok, ha ennyire megszalad a szekér.így vissza tud menni a gyári a gari miatt.
Én kurvaélet, hogy nem gariznék le egy túlterhelt, leégetett vezérlőt...
Ha annyira elmelegszik, akkor annak fizikai nyoma is megmarad a NYÁK-on. -
-
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12759 üzenetére
Hol kevés? Közúton megértem, bicikliúton viszont bőven jó az. (Ritka,
ahol 40 fölött lehet, vagy érdemes menni: szabályosan meg így se jó.)
Az 500W meg nagyjából 32 km/h-ra elég, légellenállástól függően.
Ha azt megfutja az a Mi3, akkor vagy sokat csal, vagy szénnéhúztad...Ha váltasz egy olyan vasra, ami éppen kiköhögi a 40-et, nem leszel túl
sokkal előrébb. Közútra tempó ÉS gyorsulás kell, 500W az oda lófütty,
főleg ha egy pici emelkedő is van: dupla motor, 2000W, az úgy okés. -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12627 üzenetére
Nézd, én áttekercseltem egy motort, lejtőn ment 50-et, oké. Életveszély.
Szerencsére síkon saját erőből csak 36 km/h volt a vége*, s emelkedőn
leégett a francba. Örülök neki. Tényleg. Sok f.sságra képes az ember.
Oké, kíváncsi. De mások azért esnek pofára, hogy neked ne kelljen, LOL.
(Persze a tuning S1-em dupla motorral, 2700W csúcsteljesítménnyel.
Ment az rendesen emelkedőn is, de ugye két vezérlő/13s akku stb. Nem
az, hogy ratöltök vmi hekket, aztán 45 km/h. Ja, a mesében. Hátszéllel.)*: de nem a 11A gyári vezérlővel. Na ezt az áramkorlátot tudod te simán
átírni, amihez nekem forrasztani kellett. De magában az nem sokra elég. -
DigitXT
félisten
válasz
Drizzt01 #12618 üzenetére
Egy adott kialakítású BLDC motor maximális fordulatszáma az akku
feszültségével egyenesen arányos. Ha a levegőben pörgetve a kerék
adott sebességre áll be (és ennek nem szoftveres a korlátja) bármit*
hekkelhetsz rajta nem fog többet forogni. (Az "erősebb" vezérlő csak
abban segít, hogy ezt a konkrét sebességet el tudd érni, de sose lesz
ennyi valójában, mivel terhelés esetén nyomaték kell, az meg elfogy.)TL;DR: nagyobb feszültségű akkut kell használni. A gyári vezérlő egy
pici növelést tolerál átalakítás nélkül, nevezetesen 12s akkut elbír.
Ez 20% sebesség többletet jelent. De persze nem fér be a taposóba,
szóval ezt jellemzően külső akkuval szokták megoldani. Esetleg egy
olyan adapterrel, ami mind a gyári, mind a külső akkut lekezeli...*: egyetlen icipici lehetősége van még a (nem gyári) vezérlőknek, az
időzítésekkel való játék, amivel esetleg 1-2 km/h-t kihozhat, de mivel
nyomaték úgyse lesz, ebből a gyakorlatban semmi se érződne.
"Csak a nagyobb akku adhat neked erőt és mindent lebíró akaratot."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- The First Berserker: Khazan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- Elemlámpa, zseblámpa
- 24 Hours of Le Mans
- Megmondták, hogy miért nem kapkodunk új okostelefon után
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - 2 akkuval
- DJI Mini 4 pro drón - új állapotban, 2027-ig garanciával
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Dell Inspiron 5405 - Ryzen5 4500U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged