- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Sokat fejlődött a Tecno belépő ajánlata
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Humanoid robotokat visz az AI-szervergyárba az NVIDIA és a Foxconn
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
Volt már, de nem ismerjük a részletszabályokat. Valamint ez még csak egy módosító javaslat. Tehát nem biztos, hogy ebben a formában fog bekerülni a KRESZ -be.
Ettől függetlenül esélyes. A sebesség szabályozása az út/járda típusok vonatkozásában biztosan lényeges elem lesz.
Szerk.:
Például az is kérdéses még, hogy milyen módom alakítják ki a kategóriákat. Illetve ezekhez mik lesznek a kötelezettségek. -
Tamás9x
őstag
-
Sordoran
addikt
+1
Bicikliúton közlekedem 80%-ban, és a kereszteződéseknél így is erősen lelassítok, hogy ott tudjak átmenni ahol eléggé sima a "váltás". A padka sok helyen 1-2cm magas is lehet, és a Pro 2-n ezek is kellemetlenek. Egyenesben simán kielőzök bicikliseket, de ezeken a szakaszokon lazán elsuhannak mellettem, nekik ezek a szintkülönbségek semmit nem számítanak. Ha nincs bicikliút, akkor járda, és lassan haladok, vagy ha nem tudok kényelmesen elmenni, akkor inkább tolom én is.
Egyedül ott merészkedem fel az útra, ahol nincs nagy forgalom (fél percenként egy autó), ez napi rutinomban 2x 1km-es szakasz. -
PociAti
őstag
"Amire a magyar utak kb. 85%-a tökéletesen alkalmatlan (8.5" vs 26")."
Ez is igaz, meg az is, hogy az utak állapota nem a 8,5"-os megvásárlása után lesz alkalmatlan normális rolleres használatra, hanem előtte is az volt, csak ez nem lett kellő súllyal belekalkulálva vásárlás előtt.
(#14240) Joshi-val egyetértve: "Rollerrel ott kell közlekedni ahol biciklivel."
Ha nagyon pocsék az út, le kell lassítani, de ha van, célszerűbb más útvonalat választani (még ha hosszabb is lesz így).
A másik utólagos kármentés, ha az útviszonyokhoz átalakítod a rollert. Nagyobb kerék (átmérőben és szélességben), valamint lengéscsillapítóval tovább lehet fokozni a hatást.
-
DigitXT
félisten
Ehhez nem kell bringa vs. roller. Kell egy egoista idióta "ki ha én nem"
hozzáállással, nagyjából mindegy, hogy mit hajt, akkor is kib.sz veled
bármikor, mert őt csak az érdekli, hogy neki jó legyen, téged leszar.Ha már két hülye van az úton, abból lesznek a road rage történetek.
(És ez még mindig független attól, hogy milyen jármű volt érintett...)
Ui: mondjuk egyszer én is kaptam egy ilyet bringástól, hogy direkt tök
rámhúzta szemből, csak azért, mert zavarta, hogy én (is) a bicikliúton
rollerezek, szerinte az az övé... Nem csináltam ügyet belőle. De azért
emlékszem rá, mert ilyen értelmetlen kibaszások azért megmaradnak.
(Megjegyzem, ~2 km/h sebességkülönbséggel nem kezdek előzni, és
a kis kerekek miatt ha olyan szakasz jön ahol tudom, hogy lassabban
tudok csak átevickélni, mint előtte mentem, pláne nem kezdek előzni.) -
Egyébként nagyjából megegyezik.
https://youtu.be/XccIXuJLiS8Ennyiért pedig csodálom, h nem vitték még el előled.
-
Tamás9x
őstag
Belső merevítő cső lehet feszültségoszlatásnak,(ha kiveszed a csavart látod, hogy szimpla vagy dupla fal van e bent) ha nem vagy benne kellően biztos, hogy bírni fogja, repterek közelében tudnak rá hegeszteni egy bitang erősítést, csak festeni kell utána.
Lehet bármilyen megoldás, ha támaszkodnak a kormányra, egykerekeznek úgy is törni fog.Én is meg fogom csináltatni a G30-nál, hacsak addig nem lesz meg a gép, mert akkor megcsinálom saját magamnak.
-
Elengedtem, kár volt írnom is.
Pedig van egy dolog, aminél kb hozzá hasonló "szinten" van a véleményem.
Zavar, h csak max 300, vagy 350Wattos lesz majd a korlátozás.
Miért kell a teljesítményt korlátozni? Nem mindegy hány Wattos a roller motorja?
A sebességet maximalizálják 25Km/h-ban, eztlenyelem, tudomásul veszem, és megértem az okát is.
De egy 10%-os emelkedőn már belassul egy olyan roller, aminek csak 300-350Wattos a motorja, és mondjuk nincs maxon az akksija.
Ez azért szívás azoknak, akik önhibájukon kívül egy emelkedő tetején laknak.
Vagy pl. egy kétkerékmeghajtású, kerekenként 350W-os roller az minek fog számítani? -
Reggie0
félisten
Kapaszkodj meg, orszagutakon meg kerekparozni is lehet, pedig ott jobbrol-balrol erdo es 90 a korlat. De meg szalagkorlat is van, ha pl. toltesen megy at az ut.
A gyorsforgalmi ut kifejezes ne tevesszen meg, mar regota csak 70-nel lehet ott menni, nem gyorsan.
Eletveszelyes pedig nem lesz attol, hogy szabalyosan kell elozni. Ezzel az erovel minden ut eletveszelyes.Sajnos neked nem valo a jovo, csak sapitozni tudsz, mint a korzetinel a padon gubbaszto nyanyak, ha valami ujat latnak. A logika meg nem erosseged, egy roller pont ugyanakkora a szallagkorlat mellett, mint egy robogo..
Lehet tul sokat nezted a M1-en, hogy ez veszelyes...
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
-
PociAti
őstag
"A jelenlegi helyzet" nálad egy szélsőséges forgatókönyv.
Naponta több ezer e-rolleres halad el rendőrök mellett, tehát milliónyi alkalmuk lenne bírságolni, mégis csak pár kirívó esetről olvasni.
Azoknál is jó lenne tudni a hátteret, mert nem tartom kizártnak, hogy nem véletlenszerűen kapott bírságot az az egy-két ember.A rendőrök figyelmének felkeltésére az egyik legjobb módszer a felelőtlen viselkedés, amin egyetlen tökfedő sem segít.
-
PociAti
őstag
Ebből a cikkből csak az derült ki, hogy aki írta, az melyik értelmezési csoporthoz tartozik.
Lehet találni jogászokat, akik másként értelmezik, és olyanokat is, akik inkább meg se próbálják bekategorizálni, mert mindenképpen rossz döntés közül kellene választani egyet.A cikkre sem a velős, sem az érthető kifejezés nem illik. Mert arról szól a bizonyítás, hogy az e-roller nem kerékpár. Gratulálok! Kizárásos alapon akkor akár strucc is lehetne, mert az sem kerékpár.
Várni kell, amíg létrehoznak az e-rollereknek (és hasonló létező és még nem létező járműveknek) egy kellő általánossággal megfogalmazott kategóriát. (Kerékpárok esetén is volt gubanc a túl specifikus leírással, amibe a modern kerékpárok nem illettek bele.)
-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
Számtalanszor volt már ez téma, ám valahogy sosem sikerült teljesen
meggyőző jogszabályi előírásokat bemutatni, ami alapján levezethető,
hogy az elektromos roller SMKP... Nincs ugyanis rajta ülőhely...Talán nem véletlen, hogy módosítanák a KRESZ-t, hogy legyen értelme
egyáltalán foglalkozni az elektromos rollerrel, mint olyannal... Teljesen
érthetetlen, hogy jelenleg mi alapján büntet a rendőr? (Gondolom mind
megfellebbezték, megnyerték, nem fizettek büntetést... Vagy tévedek?)Ui: mondom ezt úgy, hogy jogsi van, elég régóta, a sisakot mindenkinek
melegen ajánlom, és az se baj, ha az embernek van biztosítása, viszont
az utóbbinál világít, hogy szar van a palacsintában, mert ezen a hello.hu
oldalon kívül úgy tudom, senki nem kínál felelősségbiztosítást rollerre...
(Ha ez egy általánosan kötelező dolog lenne*, minden biztosító kínálná.)*: lehet, hogy az lesz, nekem nem fáj, de egyelőre nem tudok róla...
(Megjegyzem, ha SMKP, akkor a biciklis sisakok is bukó, motoros kell.)
-
DigitXT
félisten
A GPS sebességmérés akkor lehet (!) pontatlan, ha szar a vétel,
meg ha ritka a mintavételezés, és nagyon változó tempót mész.
De jó rálátás, és jó vevő esetén, főleg, ha tartott végsebességet
mész, baromi pontos az érték, praktikusan az a valós sebesség.
(Ellenőrizni adott távon időméréssel lehet: ki fogja adni.)
-
DigitXT
félisten
Azért nem árt fenntartásokkal kezelni a gyári végsebesség értékeket.
Lehet, hogy anno 50-et írt ki, de a GPS szerint inkább 40-et ment.Ui: ez a 800W vs. 1000W motor a legnagyobb patasztvakítás amúgy.
Nagyobb összegben mernék rá fogadni, hogy tök ugyanaz a kettő.
A vezérlő áram korlátjával játszanak inkább ilyenkor, a motorral nem.Szerk: persze tévedhetek, a "generáció váltás" bármit elbírhat.
-
Laca1212
őstag
-
Vodike
tag
A súlyzózást inkább teremben és ennek megfelelő ruhában szeretem végezni, nem pedig a HÉV-en, hosszú ujjú ing + farmer vagy vászon nadrágban, bőrcipőben, laptop hátizsákkal
Nem hangúlyoztad csak akkor amikor már leesett neked is, hogy tökre másról beszélsz. Egy 2016-os modellről aminek már pár javított változtata kijött és a legfrissebben, már rég nincsenek ezek a problémák.
-
eFeMeR74
senior tag
"Ha még nem jött el, majd fog."
Bármilyen hiba, bármin előjöhet. Én nem tudok olyan rollert amit kiveszel a dobozból és gond nélkül használsz több 1000kmn😀
A xiaomik legnagyobb előnye, hogy az általad felhozott hibák orvosolhatók ( van rá megoldás) Rengeteg kiegészítőt és alkatrészt kaphatsz. Vannak akik ezzel foglalkoznak( szerviz) és nagy a közösségi támogatotsága is. Nem véletlenűl az egyik legfelkapotabb városi, rohangálos roller😁
Nekem is van 2019 májusa ota M365Pro ( illetve a páromnak) Hátsó sárvédő tört, merevitővel megoldva, hátsó dörzsöléses defekt 125kg alatt nyomás nem ellenőrizve.(nem volt még olyan xiaomi pumpám és a kis kerékből gyorsan szökik a levegő😜)
Ez még az első pár100km volt az én súlyom alatt.(nem nekem való😁)Amióta a párom használja és odafigyelünk no probléma.
Én a xiaomit 85kgig és 180cm magasságig ajánlom😀
Természetesen én váltottam az én adotságaimhoz való vasra. 196cm 125kg😚
Nem könnyű a választás, főleg, hogy egyre több lesz belölük. -
Vodike
tag
Hangsúlyozd is, hogy az első szériáról beszélsz amit 2016-ban dobtak piacra, mint üttőrőjét az elektormos rollereknek, mert baromi félrevezető amit írsz.
Feltételezem, mert bár nem ismerem a Kugoo G2 Pro-t, de ennek is volt elődje (talán G1?), amit talán lehet egy lapon említeni az első szériás m365-el.
Nyugodtan nézz meg egy Xiaomi Pro 2 vagy egy Ninebot G30 II Max-ot. Szerintem kifogástalan a minőség.
Speciel nekem még mindig azért a Pro2 a nyerő, mert első-hátső lengéscsillapítóval is csak 17kg, amit simán összehajtva feldobok minden nap a HÉV-re :-) CFW hack-el pedig elég fickós a napi közlekedéshez.
G30 II Max-ot szerettem volna, de bazi nehéz, főleg lengéscsillapítókkal :/
-
Laca1212
őstag
"- igényes anyaghasználat, összeszerelés (Xiaomihoz képest)"
Hát nem tudom, nekem a Xiaomi mérföldekkel minőségibbnek hatott. Xiaomi egy "japán" precíz cucc, G2 Pro meg egy igazi dzsunka kínai, kínai bolt szaggal
.
Itt-ott lóg a ragasztórúd odaszáradt szála, taposón a gumi hol le van ragasztva hol nincs. Hátsó lámpa ferdén áll, első lámpa a csálén vágott, festetlen lemezzel egy vicc...ráadásul az égbe világít. Festékhiány itt-ott (pedig zsír új), kezelőszervek is gagyibbak mint Xiaomin. Ergonómia nulla, bárhogy állítom...a gáz és a bekapcsoló (+, -) sehogy sem áll kézre, pedig nem kicsi a kezem, hüvelykujjam. Markolat gumi forog körbe. Hátsó lámpa csak féklámpa. Akku töltöttség jelző össze vissza mutat néha (leesik nagyobb terhelésnél, aztán visszaugrik 1-ről 3-ra). Motorféket Xiaomin hatásosabbnak éreztem, és ezen nem is állítható.
De biztos csak én vagyok ufó.Tempomat, BT nekem is hiányzik. Kormány alacsony (ez nem hiba, egyéni gond, bár nem vagyok magas...180 cm).
Fentiek ellenére teszik a cucc. Nekem elég erős, felvisz minden dombon. Hatótáv nekem bőven elég, kb 35-40 km. Fokozatonkénti végsebességek megfelelnek.
Apropó erő:
Most akkor ez 1000 W-os? Csak mert 800 W-osnak írta webshop. A kezelési könyve meg 500 W-ot ír.
-
FlashR
tag
A rugózás ha kemény, nem probléma nekem se, végülis nem terepre csak a város rosszabb utaira kell.... De nincs állítási lehetőség rajta véletlenül?
Az okos funkciókat nem igazán használtam eddig sem
Sebesség és táv lenne az elsődleges, rosszabb betonúton.
A hátsó hajtás... nos az érdekes leszA kb 2x szélesebb kormány komfortosabbá teszi az irányítást? Pl kanyarokban?
Illetve a gumi érdekelt volna, mennyire strapabíró defekt szempontból, mert 1 helyen olvastam csak róla, hogy 2000km után még nem volt, de ez olyan ami sok idő után derül ki és sok dologtól függ
de ha egy xiaomi gumijánál erősebb, bár ránézésre az, akkor jó lehet
-
JoeCockBill
senior tag
-
DigitXT
félisten
Igen, nagy különbségek vannak. De azért hallani elfáradt kormányoszlopokról:
talán az M2Pro esetén volt egy szar széria... Persze abból se lett visszahívás
meg semmi, csak csendben az új verziójában már erősebb konstrukció került.Valahogy nincs ingerenciám 200K-ért Kugoo rollert venni...
Pedig a G2 Pro
az speciel nekem is szimpatikus volt (csak kéne bele két motor minimum).Nem linkeltem rossz HSZ-t, ilyet akart venni. Valaki írta korábban, hogy azért
még szerencse, hogy nincs sok rolleres baleset... Valójában sokkal több van,
csak nem mindenki írja be ide a fórumba, ha pórul járt.Noha lehetne belőle
tanulni, de akkor is. Én szívesen elbeszélgetek a rollerekről, noha nincs nagy
tapasztalatom eddig, ezért értelemszerűen azt is megírom, ha elb*sztam...
Aki csak vásárlási tanácsért jön*, később nem biztos, hogy beszámol, mi lett.*: én ajánlottam neki, hogy kérdezzen itt, mert több szem többet lát. (Jelöltek
közt volt még egy Dualtron is... na az azért kipróbáltam volna mindenképp.)
-
DigitXT
félisten
G2 Pro-ról valakinek tapasztalat, vélemény?
AndrewTdi egy ilyennel firkált el a vétel napján, nagy tempónál: kátyú, beszitált,
repülés... Ez persze mit sem von le a roller használati értékéből, csak arra utal,
hogy a kategóriaváltás szemléletváltást is kell hogy jelentsen: ha ezeket nyélen
hajtod, abból bajok lehetnek. (Andrew is motoros, szóval joggal bízhatott a rutin
meg az évek nyerő kombinációjában, de a roller kerekek sajnos nagyon kicsik.)Ui: rengeteg embert látok bármiféle védőfelszerelés nélkül rollerezni a városban.
Ez egyfelől érthető, mivel pl. villamosozással kiegészítve tuti kényelmesebb így
ráállni, és gurulni. Viszont felmerül a kérdés, hogy akkor miért nem elég a gyári
25km/h? Én tudom, hogy nem elég (adott helyen), de ha adott helyen gyorsabb
menetre vágyik az ember, akkor minimum egy biciklis sisak. Szerintem... Ja és
természetesen kesztyű: alapból kézzel hárít az ember (aztán 1 hétig kötözheti).Régen nem volt ciki, hogy a görkorisok térdvédő/könyökvédő/sisakban nyomják,
sőt, talán a gördeszkások is (nem voltam egyik se, de rémlenek ilyen emlékek):
miből gondolják az emberek, hogy a roller annyival biztonságosabb... tempónál? -
Vodike
tag
Nekem megerte:
- xiaomi pro 2 - 130.000
- espart elso - 12.000
- esparts hatso - 12.000Szereles 30 perc kb.
Roller S modban 35km/h, D modban 30km/h
Kesobb gumit akarok majd cserelni 10 collra, aztan ennyi. Most is elvagyok igy, de a nagyobb gumi jobb a hepehupas koruton
Igy a roller sem nehez, siman felrakom reggel a HEV-re.
-
Vodike
tag
Be tudod akasztani a csengot, nekem is esparts elso es hatso lengescsillapitom van, a hatson van ful az akasztonak, csak nem a sarvedon, mint eredeti allapotaban. Amugy en vegul azert tettem le a monorimrol, mert egyreszt draga (espartsbol a ketto lengescsillapitos is olcsobb joval, mint a monorim csak elore es nem szarabb), masreszt nehez lesz tole a roller.
-
DigitXT
félisten
A történelmi hűség kedvéért, én úgy emlékszem, hogy nem az "ember"
volt idézőjelben, hanem a férfi: ettől még persze érezheti sértve magát
az, akinek a férfiasságát kérdőjelezi meg ez a vicc, s bár nem én írtam,
én kérek elnézést. (A fekvenyomós kérdésem is arra vonatkozott, hogy
azért aki edzésben van*, még maradhat? Az se egy jó hozzáállás, hogy
én vagyok a normális engem igazol a BMI: mindenki más zsírmalac.)
*: rám ez pont nem igaz, de "fénykoromban" (haha!) simán lábtolóztam
300 kg-mal. Lehet, hogy az esésemnél épp ez mentette meg a térdem?
(A quadriceps kapott egy bazi nagy ütést, de az ízület már nem ért le...)A további feszkózást oldandó, mindenkinek ajánlom a Végtelen háború
idevágó jelenetét, ahol Drax szerint Thor nem csávó, hanem férfi.
Nyilván a fordítókon is sok múlik, de ez így jött ki: eredetiben dude/manHa angolul írod idézőjelben a férfit, könnyen lehet félreérteni, hogy mire
vonatkozik a vicc, de magyarul szerintem eléggé izzadság-szagú dolog. -
DigitXT
félisten
Az a baj, hogy ez még mindig a roller topik... Ha vki beírja, hogy 97 kg
alá kellene teljesítmény, akkor annyi alá keres. Pont az a lényeg, hogy
sem úgy nem kell megítélni, hogy kövér, fogyjon le (BMI meg minden),
sem úgy, hogy azért basszuk le, mert edzett... Tök nem érdekes itt az
átlagember, ha vki saját maga alá keres vasat, ahhoz kellene ajánlani.
Nem az átlagembernek, nem átlag magyarnak, nem átlag kínainak.Ui: a magam részéről a háziorvossal vitatkoztam a témában...
Jött nekem a BMI-vel, mondtam hogy edzek, de csak legyintett, hogy
"mind ezt mondják".Viszont akkor pl. heti hatszor jártam terembe.
(Ennek ellenére nem lettem testépítő, szóval végülis csak lett később
elhízás belőle, ami sokakat sújt, de hát ez van: én se leszek fiatalabb.)Ellenberger biztosan nem akarok megint 67 kg lenni, mivel akkor már
izom se maradna. Soha nem jön rám a 20 éves gatyám? Na és...
Ha nem visz fel a roller az emelkedőn x km/h-val, nem kezdek sírni.
(Hanem rakok bele még egy motort, meg egy tuning vezérlőt, hehe.)
-
DigitXT
félisten
Én azóta amúgy vettem egy hegesztőt, és csináltam egy "javítást".
Nem lett szép, mivel csak gyakoroltam a dolgot, de nem tört volna
el így, az ziher... Sajnos amin gyakoroltam, annak a kerék befogója
már szar volt, így azt nem próbálhattam ki, de nagyobb összegben
mernék rá fogadni, hogy bírta volna a strapát. Sajnos vannak ilyen,
mondjuk úgy rosszabbul sikerült konstrukciók, kínaiak képesek így
összetaknyolni, AS szabvány szerint (Ahogy Sikerül). Ijesztő...
Ha megnézzük, mi tartotta eredetileg azt a négyszöget... nem sok! -
DigitXT
félisten
Semmi, csak a szokásos. A Kugoo S1 gyári első villája fos:
egyszer már estem így pofára, azóta sisak + protektoring...
Ja és azért bíztam benne (többé-kevésbé), mert ez már az
erősebben hegesztett verzió... Igen az: nem ugyanúgy tört.Mindenesetre befejeztem az S1-ezést, épülget az utódja...
Ui: ha rajtam van a kesztyű+térdvédő, ennyi bajom se lett
volna. Így azért lejött a lazúr itt-ott. Sajnos a protektoring
is már öreg, kinyúlt az agyag, így csak az első ütéstől véd
(ami persze a semminél jobb, ízület nem sérült legalább).36 km/h-ról fékeztem épp/semmi kátyú: elengedte magát.
Ugye ilyenkor leszúr az eleje, és jön a gyalogbéka póz. (Jó,
hogy nem akkor történt, amikor kiszaladtam a boltba ma.) -
Vodike
tag
Teljesen rendben van, kollégámnak esparts van elől-hátul és nagyon meg van vele elégedve. Rohadtul nem kíméli és bírja nagyon. Én is megrendeltem már előre-hátra a monorim.hu-tól, de egyrészt szabadságon vannak, másrészt csak a hónap végén, augusztus elején érkezik meg nekik a szállítmány.
-
Reggie0
félisten
Csak az erzes olyan. Azert a lanchid budai oldalan, ahol a bicikliut atmegy a fo utcarol a bem rakpartra, ott is be tudom venni 30-al a 90 fokos kanyart, ugy, hogy nem megyek ki a biciklisavbol. Pedig ahhoz meg a labamat is ki kell logatnom jobbra, hogy beledoljek a kanyarba.
-
PociAti
őstag
M365 Plus almás vonalon, a zöld robotra pedig m365 Tools az applikáció neve.
Lehetséges, hogy két egymástól eltérő csapat fejleszti, de akár lehetnek közös gyökerei is.
A lényeg, hogy ez csak tájékoztató jellegű információk. Feltételezve, hogy nem teljesen balfékek fejlesztik ezt a két appot, így valami köze lehet a valóságból. Bizonyos értékekből próbálnak - nem túl pontos és szakszerű - következtetést levonni. -
DigitXT
félisten
Akkor annak meg 20eFt-os órabére van?
Ha 10 perc után fogadja a következő vendéget, akkor igen.
Ha viszont takarítania is kell és fél óránként jön csak vendég,
akkor hibás a számítás. Mindenesetre én sose kértem pénzt,
ha haveri alapon szerelgettem (akár motor olajcsere, ilyenek).A kérdés arra vonatkozott, hogy ez a 10 000 Ft egy szerviz-e,
járulékos költségekkel, vagy magánszemély, papírok nélkül...
Csak a miheztartás végett. Nyilván, ha az embernek tök nulla
az érzéke az ilyesmihez, s nincs otthon semmilyen szerszám,
nem fog nekiveselkedni otthon... Anno a motorszerelő kért el
4000 Ft/óra díjat. Zsebbe. (Amihez kellett, nem volt mit tenni.
De kisebb dolgokat én csináltam, nem volt lelkiismeretes...
Azért amikor a szerelő után* otthon kell javítani, az elég gáz.)*: hopp egy kimaradt csavar, hopp ez letört, de nem szól róla.
Lassan 7 éve készült ez a szarkasztikus videó a helyzetről. -
Skynet258
veterán
A sárvédő túl messze van a keréktől, a v3-nál már a csomag része az a kis téglatest távtartó (külön megveheted cirka 3k-ért) ami közelebb hozza a sárvédőt a kerékhez és nem is mozog vele. Ez v2 lehet de igazából maga a szerkezet ugyanaz. V4-nél meg adnak hozzá még valami kis basz biztonsági zárat is, hogy ne mozogjon.
Viszont a most rajta lévő kerék tömör gumi, ha leszeded róla a lengéscsillapítót nem lesz ember aki megveszi (max egy hozzánemértő). Tömör gumihoz mindenképp kell a lengéscsillapítás, különben szétrázza az agyad és a rollert is idővel. Ebben az esetben én lehet rajta hagynám...
-
Skynet258
veterán
v4 a legutolsó kiadás ebből, de igazából nüansznyi a különbség köztük.
Jó cucc ez pedig, én a helyedben néznék pár videót, és ha úgy érzed menne, akkor menni is fog. Ha raktál már össze IKEA cuccot akkor ez sem kihívás.
Elrontani sem nagyon lehet igazából, cucc ne maradjon ki a végén és akkor elvileg minden jó helyre került.
De persze nem akarlak meggyőzni, de szerintem ad annyit a menetkomforthoz, hogy én inkább használnám mint eladnám. Jó én most akarok venni szóval mi mást is gondolnék a sztoriról... -
uniqm1
tag
Szerintem nincs olyan app, ami az elhasználódás mértékét megmutatná, csak az akksi cellák aktuális értékét tudod megnézni (de azzal biztos találkoztál az említett alkalmazásokban is). Én legalábbis még nem találkoztam ilyen applikációval, de nem is nagyon tudom elképzelni, hogy lenne ilyen. Legalábbis abból kiindulva, hogy a kapacitást a kisülési görbéből lehet kiszámítani (jobb akksitöltőknek van ilyen tesztfunkciója, amikor feltölti az akkut az előírt feszültségre, és utána a beállított áramértékkel kisüti addig a feszültségig, ameddig az adott akkufajtát ki lehet sütni).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Autós topik
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Konteó topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Medence topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- PlayStation 5
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 2700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest