Hirdetés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kezünkben a mélynyomóval szerelt Redmi K90 Pro Max
- iPhone topik
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Milyen okostelefont vegyek?
- Még nincs is Vivo X300 Ultra, de már a nemzetközi kameratrónra pályázik
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
bajnokpityu
#17994
üzenetére
Hat, de pont igy mukodik.
"Az optimalizálás azt jelenti hogy adott élettartamot tud minden."
Boven keves ez igy. Az elettartam csak egy tervezesi parameter. Mint ahogy a terhelhetoseg is, stb.. A vallalt erteket probaljak minel jobban megkozeliteni a sporolast szem elott tartva. -
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#17936
üzenetére
Nekem sem szedi ki, de attól még nem jó neki. Jobban amortizálódik. Meg azért van különbség a normál úthoz képest, és persze az sem mindegy mennyit mész.
Van aki nálam jóval többet is belerak, pedig én sem vagyok már az átlagban. Szerintem.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#17934
üzenetére
Felénk sok a sz@r út, és ha éppen használom, akkor átlag 22-25 km egy nap. Nem szoktam minden nap, és még nincs 2 hónapja hogy használom, de tettem bele már 800 kilométert.
Szóval ott azért mindegy, hogy mennyivel megyek. Mert amúgy nagyon hasznos tud lenni. Kavicsos, "recés" aszfal, sok úthiba...stb.
Csak ezért írtam feljebb, mert van akinél ez pont fordítva van és az utazó komfort lényegesebb tényező.
INGJOKE:
Jah ez ismerős.
Az én útvonalamon 2 villamos és 8 vasúti sínpár van. Mindig áttolom.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#17931
üzenetére
Nem könnyű, kell is hozzá fizikum. Én van mikor a másodikra cipelem fel a G30 -at, amikor 1 évet kellene várni a liftre, mert mindenkinek akkor jut eszébe használni.
Mondjuk ha feldobsz rá 2 Sharkset -et szerintem annak is megközelítőleg annyi lesz a összsúlya, mint a fent említett rollernek. Ezt Thunderzolee tudná pontosan megmondani.
Egyébként ez a "kell -e lengéscsillapítás?" mindig attól függ, hogy milyen részen kell használni. Mert amúgy mindegy hogy 20-30 vagy éppen 40 -nel megy. Sokat javít a komforton.
-
válasz
bajnokpityu
#17868
üzenetére
Mármint a Naveera gondolsz?
Ez mondjuk igaz.
Jobban is mennének a 48V-os rendszerüknek köszönhetően, kár értük. :/ -
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#17713
üzenetére
Nekem GPS-szel hitelesítve volt: egyáltalán nem elrugaszkodott, hogy
az a motor (névleg 600W) a jól guruló 200x60-as gumin, 48V-on megy
45 km/h-t. Nekem hasonló konfiguráció 42-t simán ment. Ettől még a
gyári beállítás valóban csaló* volt, de pont azért kalibráltam rendesen.*: hiába 8" papíron valami, ha a valóságban csak 7.6", esetleg 7.4"...

-
Laby
őstag
válasz
bajnokpityu
#17703
üzenetére
G30 biztosan marha frankó lehet, de szükségem lenne arra a plusz 5-10 km/h-ra. Hosszú bicóúton megyek sokat, és ott jól jönne ha nem lenne egy örökkévalóság odaérni.
-
Laby
őstag
válasz
bajnokpityu
#17700
üzenetére
Mármint?!
-
yodamester10
őstag
válasz
bajnokpityu
#17693
üzenetére
Nem 30,45-öt megy
de aki nem tud rollerezni neki mindegy mekkora a kerékméret.
Laby amit linkeltem nem jó? -
Reggie0
félisten
válasz
bajnokpityu
#17693
üzenetére
De 29 meg jo lett volna?

-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#17693
üzenetére
Ugyan már... 8"-on lehet menni 40-et is... és ha nincs valami durva
gödör, önmagában attól, hogy kicsi a kerék,még nem fogsz elesni.
Normális úton nem a kerékméret a legnagyobb kockázat...
(Az S1 "Turbo" esetében soha nem a kerék mérete miatt estem.
)Ui: a 200x60-as gumi meg kifejezetten stabil futást eredményezett.
-
Laby
őstag
válasz
bajnokpityu
#17693
üzenetére
Miért ennyire para? Xiaomin firmware update után 30 km/h körül tudtam menni, nem volt egyáltalán rizikós, most az a +5km/h nem gondolnám hogy olyan necces lenne 8 colos gumival sem.
Persze nem terepen, de értelmes aszfalton, csatornákat kerülgetve nem vész szerintem.
-
Somatom
veterán
válasz
bajnokpityu
#17532
üzenetére
Nincs mese, annak neki kell szaladni. Szerencsére mindkét oldalán van hely "felgyorsulni".
-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#17532
üzenetére
Ez a Tímár utcai felüljáró?
Anno közepesen lemerült akkuval valami
20 km/h-val gurult felfelé a Dual Kugoo S1, nagyjából 1500W-tal...
Ebből következőleg teljesen logikus, hogy fele teljesítmény, fele tempó.Szerk: kicsi fordulaton meg romlik a motor hatásfoka, szóval rúgni kell.
-
Somatom
veterán
válasz
bajnokpityu
#17389
üzenetére
Na, ilyen azon a környéken nem valószínű. Ott ránk a legnagyobb veszélyt mi magunk jelentettük.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#17377
üzenetére
..hülye

Somatom tesztjét már nagyon várjuk. azt nem írta meg, mikor lesz ott, pedig szívesen meg is lesném. : )))
-
Somatom
veterán
válasz
bajnokpityu
#17372
üzenetére
Sztem ott felmegy, de a Stromfeld Aurél u., Nárcisz u. útvonalon kerülhető is az a szakasz és sztem arra kevésbé meredek.
-
Peaceliker
addikt
válasz
bajnokpityu
#17302
üzenetére
Elvileg az még nem gáz. 15-35 fokot írnak. Az tuti, hogy m365 pro 7-9 fok körül már nem tudja azt, amit 20 fokon
-
Peaceliker
addikt
válasz
bajnokpityu
#17295
üzenetére
Hideg időben? Aztat nem szeretik lítium akkuk, olyankor lusták és gyengébbek
-
Peaceliker
addikt
válasz
bajnokpityu
#17287
üzenetére
Na hát igen. Ott nem rángatja az ember annyira, mint ezeken
-
Nordik
őstag
válasz
bajnokpityu
#17280
üzenetére
Nyilván értem, a kérdésem arra irányult, hogy miért szidják mégis sokan?
Elvileg valamilyen új frissítés után nem olyan mint régen, legalábbis FB-n is olvasom.
-
Nordik
őstag
válasz
bajnokpityu
#17268
üzenetére
Mi a baj ezekkel a dhgaterol rendelt F40el? Maga a roller nem az igazi vagy a szoftver? Gondolom utóbbit javítják.
-
Azie
őstag
válasz
bajnokpityu
#17206
üzenetére
mert 120-at ír rá.
RiderPayload66-265 lbs (30-120 kg)
Recommended Age14+ years
Required Height3' 11"-6' 6" (120-200 cm) -
BaLee
addikt
válasz
bajnokpityu
#17206
üzenetére
Nem ugyanolyan a 2 modell vázkialakítása.
-
Nordik
őstag
válasz
bajnokpityu
#17172
üzenetére
Miben különbözik még a magyartól egyébként?
-
yodamester10
őstag
válasz
bajnokpityu
#17156
üzenetére
Ezt először az autósok között kellene kezdeni
Ott sincs meghatározva,hogy B-s jogsival Porsche 911-et vagy Daciat vezethetsz.2018 óta egyszer sem zaklattak a rendőrök. -
yodamester10
őstag
válasz
bajnokpityu
#17151
üzenetére
Csak elmélet,szerinted lesz idejük erre?Kötelező sisak használaton kívül max a 14 betöltött évet határoznám meg a többi mindegy.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#17095
üzenetére
Ohh hát természetesen.
Amikor én szólok oda valakinek, hogy szedje fel a szart a kutyája után meg vannak sértődve. Meg amikor 3x mondom el, hogy ne engedje oda a kutyámhoz az övét, mert félni fog tőle az enyém. Mentett tacsi, elég durva körülmények közül érkezett hozzám.
Vagy az sem jobb, amikor póráz nélkül sétáltatja a behívható kutyáját, ami persze nem az.
Az autósok sem értik meg azt, hogy szállító járművek elé szorosan nem vágunk be, mert ha meg van pakolva sokkal hosszabb a fékút. Nem beszélve a vészfékről.
Motorosok sem értik meg, hogy minden oldalról nem tudom őket elengedni. Hiába figyelek rájuk, ha sokszor simán két irányból támadnak.
Kamikaze bringások sem értik meg, hogy zebrán nem hajtunk át ezerrel, mert nem kiszámíthatók akkor sem, ha 20 -szal közelítem meg az átkelőt.
Napokig lehetne ezt meg sorolni.
-
cekkk
veterán
válasz
bajnokpityu
#16974
üzenetére
Akkor nem kell
-
cekkk
veterán
válasz
bajnokpityu
#16959
üzenetére
Féláron megveszem tőled, ha nem kell
-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#16945
üzenetére
nincs olyan, hogy egyik 350Wos sokkal jobb, mint a másik
Hogy a viharba ne lenne?
A 350W az csak névleges teljesítmény. Minden más a vezérlőn múlik... jellemzően 2-3x-os túlhajtást (rövid ideig) simán elviselnek mind. A gyártó a 350W matricával azt garantálja, hogy 350W folyamatos teljesítményt úgy tud leadni a motorja, hogy nem melegszik a kritikus hőmérséklet fölé.
Szóval a vezérlő beállításain múlik, így ugye a firmware varázslókon, hogy mennyi lesz a csúcsteljesítmény: ha mondjuk ~900W-ból gazdálkodik az egyik motor az jóval nagyobb sebességet fog tudni elérni az emelkedőn, mint ha csak ~400W-ból.
Egy saját példa: Kugoo S1 350W-os motorral, ám 15A vezérlővel jött ki eredetileg, azaz csúcsteljesítményben 42*15=630W-ot is le tudott adni, de természetesen a merülés függvényében egyre kevesebbet. És hát a feszültség is beszakad rögtön, így ez csak elméleti csúcs... Később 11A-re csökkent a gyári max. viszont mikor árammérő ellenállás cserével kitoltam 20A-re majd 30A-re mindjárt ment az 1000W
És ez még mindig ugyanaz a motor. Le lehet égetni? Hogyne, nagy tuningnál...
De kis húzást elvisel? Igen, főleg, ha nem folyamat emelkedőn nyekteted. Hogy a vezérlő korlátját mire állítják a gyártók, miközben a motor matricája 350W, kérdés, de azt most megmondom, hogy nem pontosan 350W-ra. Nem is akkuméret függő. (Annyiban persze az, hogy egy kisebb akku nagyobb feszültségeséssel válaszol ugyanakkora terhelő áramra: fizikailag nem tud ugyanakkora csúcsteljesítményt leadni, viszont általában a vezérlő korlátjai messze az akku képességei alatt maradnak.
Egyszerűen azért, mert a túlterhelt akku nagyon melegszik, és senki nem akarja, hogy kigyulladjon a versenytechnika. Ott is van kritikus hőmérséklet... Nem mellékesen jobb BMS-ek erre is figyelnek, így a hővédelem is letilthat, ha időben észreveszi, hogy mi a helyzet.
De jó esetben nem kell beavatkoznia...) -
P3Dr0
senior tag
válasz
bajnokpityu
#16932
üzenetére
Nekem van mi2 pro-m is de az a roller komolyabban tud haladni és akksi idöben is jóval többet nyújt. Amúgy pl. a controller az mi2 -ben szintén jobb kialakitásu mint az F40-ben. Oké tudom ezek csak pálcika rollerek szóval nem szabad sokat várni tölük de ez az F40 nekem nagyon lehangoló így elsöre.Az elsö teszt út után már bontani kellett a rollert. Ahol az mi2 felment emelkedön ott az F40 már megállt alattam!
A napokban megcsinálom majd a downgrade-et (már ha a vezérlö IC ST kompatibils és nem az új) aztán kiderül mennyire "finomhangolható" a roller. Biztos ami biztos kinábol rendeltem azért egy másik vezérlöt amin a régebbi drv van ha ez az új már védve lenne a downgrade ellen és nem sikerülne a programozás.
De az akkumlátor "mizéria" még mindig ott van mert érezhetöen kevés ez az akksi teljesitmény ehhez a rollerhez.
-
P3Dr0
senior tag
válasz
bajnokpityu
#16913
üzenetére
Semennyire! Ez a roller akkora csalódás nekem,hogy leiirni nemtudom. Egy rakás sz@r! Èn is csodálkoztam,hogy mennyire ratyi a teljesitménye. Elvileg van rá részleges megoldás de mivel a drv 5.7.7 legalábbis nálam igy picit mókolós a dolog.(Még igy is rizikós mert lehet már az uj IC vel szerelt a vezérlö...). Ezt még megcsinálom közben várok is picit mert a SHU team már valamit kitalált csak egyenlöre még BETA.
Eddig úgy érzem a Xiaomi mi2 pro fényévekkel jobb. Sajnos nekem nem volt más választásom mert a pro 2 csak 100kg-ig birja és egy év alatt apró kis repedések megjelentek már a vázon alattam.
Ráadásul mivel Svédországban élek itt nagy scooterekkel nem lehet járni, nagyon beszigorítottak és az a scooter ami 250 wattnál erösebb és többel tud haladni mint 20km/h mopednek minösül amire vizsga, adó kell és ráadásul nem mehet máshol csak közuton ahol az autók is.Itt van pár fotó a csoda scooterröl meg az idöközben elkezdett projectröl :
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]Majd meglátjuk mi lesz.
-
Peaceliker
addikt
válasz
bajnokpityu
#16913
üzenetére
Nulla. Minden töltéssel csak gyengébb lesz
-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#16913
üzenetére
Ha arra gondolsz, hogy erősödik-e a "bejáratás" után, szerintem nem.

Ha több kraft kell, akkor bizony tuningolni kell rajta (áramot a motornak).Szerk: mázsás ember alá hegymenet célra csakis két motoros cuccot.

Nem azért, mert (tuning után) nem megy fel, hanem mert simán leéghet,
ha egyetlen motor / vezérlő erőlködik: sajna ez ilyen, ha teljesítmény kell.
A fenti ábra 4-5%-os emelkedőn való teszt, semmi extra: 10% problémás. -
bkiky01
senior tag
válasz
bajnokpityu
#16800
üzenetére
Ez a "széthullós" gép?
-
P3Dr0
senior tag
válasz
bajnokpityu
#16779
üzenetére
Én a 106kg hoz választottam az F40E-t. Nekem 1-2 nap és megjön, kiv leszek mit tud.
-
Reggie0
félisten
válasz
bajnokpityu
#16546
üzenetére
Mindenbizonnyal az S1 muanyag beteten csuszo nyolszogtengelyes felfuggeszteset kapta, szoval karbantartasigenye az lesz boven. Nekem egy muanyag betet nagyjabol 1000km-et bir, utana eltorik vagy elkopik es cserelni kell.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#16546
üzenetére
Tudom. Ezért kérdeztem.
Szerk.:
Lehet amúgy ekézni a G30 árát, mert az való igaz, hogy pálcikák között ez nem számít olcsónak. Viszont ha hasonló paraméterek és mennyiségi eladás, illetve tapasztalatok mellett szeretnék nagyobb teljesítményű, jó minőségű lengéscsillapítókkal szerelt gépet, akkor nem ezen az áron találnék. -
yodamester10
őstag
válasz
bajnokpityu
#16523
üzenetére
Hiba százalék passz,minőség nagyon jó.Nem zörög,nem lötyög,nem kell a kormányhoz gumi mint a mijiánál.Levehető a sárvédő,én le is vettem én esőben nem járok vele.A világítás a trepniben van így ha letörik a sárvédő akkor is működik.Van lábpihentető gyárilag.Extrém picire összecsukható.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#16501
üzenetére
Van a G30 verzióknak magyar nyelvű FB csoportja, de máshol is szívesen segítenek.
Nálam tervben volt egy gondolat erejéig, de aztán annyiban is maradt a téma. Egyelőre nem nagyon érzem, hogy szükségem lenne rá.
Vagy ott van például a rollex.hu is, akik pár szó erejéig biztosan szívesen segítenek. Legalábbis abban, hogy milyen lehetőségek vannak.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#16495
üzenetére
Motorkódból lehet látni, hogy gen1 vagy gen2 van benne. Előbbi 6 -tal, utóbbi 9 -cel kezdődik.
Elméletileg az európai verziók (E és D) gen1 -et kaptak, a P verzió pedig gen2 -t...de ha rosszul tudnám kijavít valaki. Saját FB csoportban kb. mindenki ezt írja, és eddig úgy néz ki tényleg így van.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#16493
üzenetére
G30E II, de az nem a motorra vonatkozik. Ezekben általában gen1 motor van itthon. Melyik oldalon írják, hogy gen2 motor?
-
PociAti
őstag
válasz
bajnokpityu
#16461
üzenetére
Magyart és és köszöni jól van, semmi hibája.
-
válasz
bajnokpityu
#16461
üzenetére
"Nem romlott el"
Így van.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu
#16444
üzenetére
Senki? Vagy nem romlott el,vagy mindenki magyart vett?
-
yodamester10
őstag
válasz
bajnokpityu
#16268
üzenetére
Jobb a villája mint a Mijiának,rugózik is,állítható a magasság is,a kerék megszokás kérdése.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
bajnokpityu
#16104
üzenetére
Sajnos ismereteim szerint nincs magyar forgalmazó és nem lehet a sebességhatárt sem megváltoztatni, csak az USA régiós modellek tudnak 25 mph-val menni, de azokat nem szállítják EU-ba. Az S65 szállítása talán augusztus végén kezdődik.
Packersbay: Kugoo Kirin Mini 2 150W teljesítménnyel és gázpedállal.
-
válasz
bajnokpityu
#16068
üzenetére
A Ninebot Max G30 a legnagyobb a pálcikarollerek között, 65km-es a hatótávja.
Hátsó kerekes a hajtása. Ez emelkedöknél jól jön, nem kell "ránehezedni" a roller elejére, nem tud a kerék kipörögni.
350W-os a motor, és dobfék van elöl.
A kollega feljebb nem jól írta, a G30LE sem tárcsafékes, azon is dobfék van.
De egyébként ez a dobfék tökéletesen teszi a dolgát, ha erősebben fogna be, fejreállna a roller, szóval kb felesleges ide a tárcsafék.Idehaza a G30E "II"-t lehet megvenni, ez annyiban tér el, h a kormányoszlopon plusz fényvisszaverő matricák vannak, plusz a hátsó sárvédön nagyobb a hátsó lámpa, ill. rendszámtábla tartónak van kialakítva hely, (fel lehet csavarozni).
Ezek vannak belöle:
G30D német verzió 20km/h
G30E EU verzió 25km/h
G30P global (USA) verzió 20mph20mph =~ 30km/h
Az L verziók (G30LD, G30LE, G30LP) pedig ezeknek a kisebb akkus verziója (picit rövidebb, és a platni is rövidebb), 45km-es hatótávval.
Létezik még gen1, és gen2 motortípus.
A G30D, G30E kapja a gen1-et, a G30P a gen2-t.Különbség:
Gen 2: végig tartja a 30km/h-t, mindegy, h az akksi meddig van töltve.
Gen 1: az akksi töltöttségével összefüggve csökken a végsebesség 25-ről fokozatosan 18-ig (30%-os akksinál).A G30P idehaza nem vásárolható meg, csak külföldi oldalakról kuponokkal kb 250ezerért.
Tehát nincs rajta pluszban nagy akksi a kormányon, az másik típus volt, nem ez.
Az F40 ezzel szemben tárcsafékes, és elsö kerék meghajtású.
A Segway is áttért az elsőkerék meghajtásra, legalábbis sz F sorozat, D sorozat már ilyen.A töltőcsatlakozó nyilván jobb helyen van, de hát ez a legkevesebb.
Az F30 és a G30/G30LE is tömlő nélküli kialakitású levegős kerekű. Pneumatikus, ahogy a kolléga is írta feljebb.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#16068
üzenetére
Pneumatikus.
G30LE -nél a motor IPX7 vízállóság.
Továbbá F40 -nel szemben ő hátsókerekes, hátul elektronikus, elöl tárcsafékkel.Szerk.:
Jah és szintén tekerős csengő van, amiért én sem vagyok igazán oda a G30E II -n...de ez legyen a legnagyobb probléma. Sokan panaszkodnak rá, hogy elkezd zörögni. Nálam is így történt, lassan utána kell néznem hogy kell leszerelni.F40 -es szerintem jobb a töltő csatlakozó elhelyezése. Nekem jobban tetszik a taposó része, és 100 helyett 120 kg a terhelhetősége.
Nagyobbik G30 -asnak nagyobb a taposó része is, mint az LE -nek.
-
gergo5991
őstag
válasz
bajnokpityu
#15873
üzenetére
nemhiszem h tud cégeset kiállitani, a hol szervizelik részt komolyan kérded? max irsz az eladónak hogy ez meg ez elromlott és talán küld valamit. A "fél árnak" megvan a hátulütője. De ha nem romlik el semmi, az ár másik fele a zsebedben marad.
Nem tudom hogy van magyarországon, de SK-ban rollert eléggé nehéz lenne cégre venni. Itt el kell számolni mindennel, amit cégre veszel, hogy annak mi szüksége van a cég működésére. Egy rollert milyen módon tud elkönyvelni a cég?
-
válasz
bajnokpityu
#15731
üzenetére
A Facebookon a rolleres topicokban rendszeresen látok kitéve használtakat, akár több évnyi garival, kevés kilométerrel.
Emelkedős tesztem saját tapasztalat van róla, 10%-os emelkedőn felmegy jól az én súlyommal.
De pont ezért sejtem, h hol van a határa.
Ha nehezebb táskával megyek, már pár km/h-val lassabban megy felfelé, szóval az ő súlyával lehet egy sokkal erősebb roller kellene dombnak felfelé. :/ -
válasz
bajnokpityu
#15778
üzenetére
Kugoot nem fogja senki se ajánlani ebben a topicban.
Eltörik a váza.
Valahol meg kellett fogni a pénzt.
Hát a vázon fogták meg.
A hármas sorozatnál pl. meg zsinórban kapták az emberek a kibontás után bekapcsolhatatlan rollereket.
De ettől függetlenül jó ár/érték arányú.
-
válasz
bajnokpityu
#15770
üzenetére
Nem ismerem a pálcikarollereknél erősebb rollereket, majd inkább más megválaszolja.
E-Twow pl a következő fokozat árban.
Mekkora az az emelkedő?
Vagy mekkorák?
10%-nál nagyobb? Ki van táblázva bármelyik is?
Ha nincs, akkor 10% alattiak, (csak a nagyobbakat kell táblával jelölni).A G30 hátsókerekes, annyi előnye van, h nem kell ránehezedni a kormányra felfelé menet.
Egyébként így szokott lenni, idehaza a G30LE annyiba kerül, mintha kintről a nagyobb akksis G30P-t vennénk meg. :/
És így van, az emberek nem tudják mit jelentenek azok a betűk a G30 után, azt azt hiszik Jé, de jó, ez ugyanaz mint ami máshol 100ezerrel több volt, aztán dehogyis, az pont másik típus.
-
válasz
bajnokpityu
#15746
üzenetére
Linket légyszíves.
De elvileg igen, csak az LE az a kisebb akksis verzió (45km).
-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#15561
üzenetére
Tippre vinnyog, erőlködik (durván melegszik), 10 km/h sebességet tartva,
a 14%-os szakaszon meg tovább lassul: lábhajtással segíteni esélyes...
A G30LP verzióról van hegymászós teszt itt, 74 kg pilóta, 60 m, 18 mp, ez
átlag 12.2 km/h, azaz közel 300W leadott teljesítmény.
A gond csak az,
hogy a hatásfoka lassú tempónál nem túl jó ezeknek a motoroknak, tehát
a felvett teljesítmény több, a különbséget meg elfűti, attól melegszik.
Arányosan nehezebb pilóta alatt több munkát kell elvégeznie, miközben a
teljesítménye nem lesz több, sőt, szóval arányosan lassabb lesz ugyanott.Szerk: mondjuk csalóka a teszt, mivel álló helyzetből indul, miközben rövid
távon megy, s végül átlagsebességet ad meg (nem azt, mennyi lett a vége).
Nyilván többet kell mennie a végén, mint az átlag, lehet, hogy akár 20 km/h
körül, amiből azért még van tartalék egy nehezebb pilóta alatti haladáshoz.
Ki kell próbálni... Azt megmondja a fizika, hogy mekkora teljesítmény kell...
De a motor/vezérlő/akku triumvirátus határozza meg, mennyi elérhető.
-
válasz
bajnokpityu
#14818
üzenetére
Amikor az Indexesek rolleres pere volt, ott írták, h a Lime 250Wattos.
Hány fokos az az emelkedő?
Felfelé menet az egyszerűbb rollerek sajnos elvéreznek.
Xiaomi Mi 3, Pro 2 300Wattosak, Segway G30 350W, de ez hátsó kerekes, legalább nem kell ránehezedni a kormányra felfelé menet. -
PociAti
őstag
válasz
bajnokpityu
#14818
üzenetére
Kellene hozzá tudni azt is, hogy az a konkrét akku mennyire elhasznált állapotban van.
Mert enélkül a hiányzó láncszem nélkül nem lehet normális következtetést levonni a többi paraméterből. -
mrrr74
aktív tag
válasz
bajnokpityu
#14796
üzenetére
Szia,
A Navee N65 felvisz, peakben olyan 900 W, ha gondolod, tudok videót küldeni a hegymászó képességéről. -
Tamás9x
őstag
válasz
bajnokpityu
#14801
üzenetére
Ha ebben az alacsony árkategóriában gondolkodsz akkor inkább egy NAVEE N65 10" 500W 48V 12,5A Nem egy álom, de kellően tud mászni, első kerekes... Elég nagy ballonos, de lehet ez is szanaszét fog rázni mire felérsz.
-
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#14801
üzenetére
Ha ilyen formában gondolkodsz, akkor az elterjedsége okán inkább valami M365
variáns, azokhoz aztán minden kapható pl. tömör gumi is, ha sok lenne a defekt.Szerk: azt tudni kell, hogy egy hosszú emelkedő min. "duplán" terheli az akkut...
Tehát az az akku, ami 15 km-re jó síkon, folyamatosan felfelé 7 km-en már halott.
(Ehhez kell arányítani a 2 km igénybevételt. Nagyon kis akkus roller nem ajánlott:
Xiaomi Pro2-ben van az egyik legnagyobb akku gyárilag a pálcika rollerek között.) -
DigitXT
félisten
válasz
bajnokpityu
#14796
üzenetére
2 km-en 100 méter az átlag 5%. Teljesen átlagos emelkedő. A néha jobban,
néha kevésbé egy kicsit bezavar, mert amikor mondjuk 10%-ra felkúszik, ott
nagyon be fog lassulni a versenytechnika. Az előttem szólókkal ellentétben*
nem mondom, hogy ehhez brutál nagy teljesítményre van szükség, tekintve,
hogy a murvás úton az autók se valószínű, hogy 50-nel húznak el melletted,
magyarán nem akkora érvágás, ha ~10 km/h-ra visszalassul a gyenge roller.Az inkább a kérdés mi az elvárás: mennyivel menjen ott felfelé?
Az ehhez
szükséges teljesítmény egy darabig egyenesen arányos a tempóval, amíg a
légellenállás elhanyagolható. 20-25 km/h-nál már az is számít, 40-nél sokat,
és oda fel is kell gyorsulni, és aztán kellhet neki 2200-2500W, folyamatosan.*: de nem az ellenkezés miatt, csak hogy árnyaljam kicsit a képet...

Volt / van egy nekem standard hegymenet tesztem, ami csak 500 m, de kb.
ilyen 5% emelkedő végig, viszont a dupla motoros roller csúcsteljesítménye
nem mérvadó: viszonyításként írtam fel, mert csak a gyorsítás elején adja le.
(Ahogy közelít a végsebesség, egyre korlátozottabb az áram a BEMF miatt.)Vegyük észre, hogy a fenti ábrákon a motorok ugyanazok, csak az akku, ill.
a vezérlő(k) változnak közben... magyarán egy alap 350W motort rövid távon
nagyon túl lehet hajtani, sokat kibír. (Akár ilyen 1500W-okat is le tud adni.
Csak aztán elmelegszik, leég esetleg csak leolvad idővel. Kellemetlen... Ezt
ugye az M365 tulajok tudnák elregélni. Amikor szoftverből felengedik 1000W
körülre, és aztán azt vagy bírja hosszú távon, vagy nem: felhasználás függő.) -
saril
senior tag
válasz
bajnokpityu
#14796
üzenetére
Az emelkedőn nem számít hogy "csak" 12-16km/h -val mész a 350wattos is elvisz, én már csak tudom! 100kg vagyok és meredekebb emelkedőn felvisz 16-al (350watt 18Nm).
Szóval ha megfelel hogy 2km-en belassulsz és nem zavar BŐVEN elég az 500wattos -
Richard
őstag
válasz
bajnokpityu
#14796
üzenetére
Hali!
500w is kevés lesz erre a célra. 800w vagy attól felfelé keresgélj.
-
Casseius
tag
válasz
bajnokpityu
#14796
üzenetére
Pálcika rollereket szerintem felejtsd el már ha van rá elegendő keret, a 300w az a sima városi sík használatra a minimum (mondjuk ez alatt a teljesítmény alatt nem is nagyon kapsz e-rollert)
Min 500w-ot mondanék inkább, de dual még jobb mivel sok az emelkedő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung C27JG50QQU Monitor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3276
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 512GB Nvme SSD
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3726
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


de aki nem tud rollerezni neki mindegy mekkora a kerékméret.

)
Anno közepesen lemerült akkuval valami
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



