- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
-
Mobilarena
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz
VoidXs #166233 üzenetére
Amíg nem lesz atmos licensz windowsra addig gondolom, nincs mit tenni. Márpedig nagyon réteg igény,úgyhogy gondolom nem lesz. A másik probléma, hogy két hangkártya kellene analógban, egy darab 7.1 nem elég. Ez megint nem tűnik egyszerűen kivitelezhetőnek. Én pesszimista vagyok, hogy valaha is lehet atmost processzálni pc-n.
-
Hohocali
aktív tag
válasz
VoidXs #166223 üzenetére
Ezt a szöveget az AudioQuest marketingesei is megirigyelnék! Hiába no, fejlődsz te is szépen..
Azért a korlátait is oda kéne írni, max. 7 csatorna, nincs atmos. Szubból is csak egyet tud kezelni, többhöz már külső eszközt kell igénybevenni. Vannak bőven problémák PC oldalon is, csak te ezen könnyebben túlteszed magad, mert ezzel foglalkozó programozó vagy. Pl. SVP-t probáltam használni, első pofon már az első filmnél meg is jött: HDR-t el lehet felejteni (elfelejtettem én is az SVP-t).. -
Dudee
senior tag
válasz
VoidXs #166223 üzenetére
Ezzel sztem nem is vitaktkoznék. Úgyértem többször találkoztam már ezzel a véleménnyel, és vszínű igazuk is van.
Azonban sajnos az utóbbi időben úgy alakultak a dolgaim, hogy nem igazán jut idő és prioritás arra, hogy ilyenekbe elmerüljek. Azaz hajszolom a melót, cserébe jobban szeretem a kész megoldásokat, ahol nincs bütykölés. Este leülök, lemez be a lejátszóba és menjen. Mindez persze ha lehet jó minőségben.
Tehát tisztában vagyok azzal, hogy ha nem megyek el pc lejátszós irányba, akkor
- vagy nem hozom ki a cuccból a maximumot
- vagy jóval drágábbanmindazonáltal most jó lenne majd egy avr update, ez talán amúgy is kellene ha pc a source ha nem.
jaigen, keretet nem mondtam, de 3-400 körül jó volna megállni, mert még a hangsugárzókra is ráfér majd egy update egyszer.szóval nad - Dirac? Utánanézek, köszi!
(Vki egyszer az Anthem-et promózta nekem nagyon, de azt hiszem már más árcédula) -
alphamooncam
őstag
válasz
VoidXs #166144 üzenetére
Első bekezdés nem egyetemi szint és én is így ismertem.
Második és harmadik bekezdésben hiányolom a reflexió leírását, amit ide leírtál az nem zárt térre vonatkozik, különben lenne visszaverődés.
Rezonancia létrejöttéről csak alacsony frekvenciák esetén (Schroeder) beszélhetünk zárt térben, mert a magas frekvenciák sokkal hamarabb elvesztik azt a kis energiát is, amivel eredetileg rendelkeztek mint hogy néhány felületről történő visszapattanás után találkozhassanak 180°-ban.
Csak a gömbszerűen terjedő alacsony frekvenciás hullámoknak van annyi energiájuk, hogy visszaverődve ezt megtehessék, és kiemeljék, vagy kioltsák egymást magukat azonos frekvencián, hogy ezáltal rezonanciát hozzanak létre.
Nyilván, minden egyes pattanás, és minél több út megtételével egyre többet veszít az energiájából, és aztán egyszer csak elenyészik.
Ha úgy vesztik el ezek az alacsony hullámhosszú hangok az energiájukat a fent írt módon, hogy közben nem találkoznak szembe magukkal, nem fog rezonancia, állóhullám keletkezni.
Persze csak szerintem.
Egyszóval nekem hiányoznak a fentiek az egyenletedből.
"Sőt, a legkönnyebb cáfolat pont egy gömb: pontosan a pontforrástól a gömb közepére tükrözve fogod megtalálni a legnagyobb rezonanciát."
Pont erről beszéltem én is, ez nem cáfolat, hanem alátámasztása, megerősítése annak, amiről beszéltem!
A gömb közepe, pont hogy egyenlő távolságra és pontosan szemben, - pontjai párhuzamosak - vannak egymással.
-
alphamooncam
őstag
válasz
VoidXs #166138 üzenetére
"...integráljai szummázva abszolút értékként 1-nél nagyobb számot adnak"
Több mint harminc éve befejeztem a középiskolai tanulmányaimat, és a főiskolán sem természettudományokat tanítottak.Szóval ez most nekem ebben a formában nem emészthető.
Le tudnád egyszerűsíteni ezt az én szintemre? Te elég okos vagy ehhez, úgy tapasztaltam.
Amíg nincs jobb, maradok a saját ismereteimnél, miszerint REZONANCIA csak párhuzamos falak között alakulhat ki.
-
python1
veterán
válasz
VoidXs #166109 üzenetére
0,2
Na várj, ez most akkor, hogy van? Mondjuk az én jelenlegi végfokoknak, érezhetően sok a hangkártya kimeneti feszültsége, AVR vagy processzoré nagyjából jó, ez kb akkor 0,7V.
Nálad a 0,2 hogyan jön ki, vagyis milyen erősítő aminek elég ennyi bemeneti áram.?
Eddig annyira biztos voltam mindenben, mostanában valahogy semmiben nem vagyok már biztos, tiszta mátrix. -
-
VoidXs
nagyúr
válasz
VoidXs #166086 üzenetére
Kész, kint a Cavern 1.4 R1.5, synthetic biquad-nak hívom az új crossovert. Ugyanazt csinálja, mint a hagyományos biquad (akárcsak egy AVR), de egyáltalán nem nyúl a fázisokhoz. Ehhez egyszerűen grafikus EQ-ként rajzolja fel, amiből majd az Equalizer APO-ban hibrid konvolúció lesz. Ha ezzel is látszik a beszakadás, az már garantáltan késleltetési probléma lesz.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
VoidXs #166016 üzenetére
Szuper köszi!
De valljuk be a többségnek fogalma sincs mit kezdjen ezzel a gyakorlatban.
Ha van egy cavernből kiexportált konfigom (sima export to eq apo, crossoverrel), akkor van értelme még ezen áttolni?(gondolom nincs)
Egy-két gyakorlati példát tudnál írni, hogy az átlag usernek ezt mikor érdemes használni és milyen beállításokkal?De ha jól gondolom, ez egy parametrikus EQ-t rajzol át valamilyen más formátumra?
-
gab1ka
senior tag
válasz
VoidXs #165925 üzenetére
Köszönöm.A triggereléssel kapcsolatban lehet hogy túl cool-an akartam fogalmazni, azzal csak arra céloztam hogy ha az AVR-en az LFE nagyon mínuszban van, akkor alacsony hangerőn elég lomhán kapcsol be a sub, míg a 0-hoz közeli értékkel "szinte" azonnal.A hatásfokkal kapcsolatban viszont igen, a második magyarázatod érdekelt elsősorban, nem a fogyasztás.Lényegében az, hogy a sub potijának a különböző állásaiban van e esetleg hangra gyakorolt hatása is legyen az dinamika, hallható zajszint, ilyesmik, de azt hiszem erre megkaptam a választ.
Utóbbiról a korábbi itteni beszélgetésekből azt szűrtem csak le, hogy tanácsos kerülni a +/-0.0 feletti szintet a clippelés miatt, ezért is céloztam meg magamnál a -2.0-t.Számomra ez csak azért zavaros -bár kezdő vagyok- , mert annyit értettem meg eddig az EQ-zás kapcsán, hogy boostolni a freki görbén nem szabad a , csak levenni a kiemelésekből. Namármost kíváncsiságból az AVR-en a manual EQ-nál be copyztam az Audyssey görbét, mondván hogy majd én jobban tudom mit szeretnék és ott elég sok frekin láttam plusszokat.Feltételezem a két kérdés teljesen más dolog, hiszen a sub esetén a csatorna overall jelszintjéről van szó, míg a korrekció esetén konkrét frekvenciaértékekről ahol egy egy beszakadáson nem lehet mit hangosítani.Ennek ellenére leköt a folyamat és az összefüggések megértése, a zavaros része talán épp az hogy az AVR-nek miért lehet, míg egy REW EQ esetén miért nem javasolt. -
python1
veterán
válasz
VoidXs #165925 üzenetére
Nálam most AVR végzi a processzálást, és bizony észrevenni a dinamika csökkenést a PC-s hangkártyámhgoz képest. Végfok hajtja nálam is a diy szubokat, tehát nálam sincs lehetőség hangerő állításra, mindent a processzorra bízok.
Tulajdonképpen tetszik az Anthem processzálása is kalibrálás után, de érezhető a dinamika csökkenés, mondjuk annyi, hogy jobban oda kell tekerni neki, de szerencsére végfokokkal jól dolgozik együtt.
Viszont ami feltünt, hogy mióta a szoba kapott némi átalakítást, és az egyik fal teljes felületében kezelve lett, egy csomó energia elveszett, vagyis jóval több kell. -
válasz
VoidXs #165912 üzenetére
kérdés, hogy ezt az impulzusválasz témát lehet-e valahogy szimulálni, tervezni, TS paraméterekből kikövetkeztetni? szerk.: nyilván lehet , mert a felsorolt gyártók is valahogy elértek..
Úgy érzem egyre jobban nekimennék ennek a zenés / mozis DIY sub építés témának, de 12"-es méretnél maradva. Még a matek megy, hogy merre is kéne elindulni -
denesdr
addikt
-
denesdr
addikt
válasz
VoidXs #165842 üzenetére
Értem én, hogy a kiemelés eleve fázishibával jár és ha kisimítjuk PEQ-val akkor javul a fázismenet, ezt próbáltam én is bemutatni, mert volt olyan komment, hogy a PEQ tönkreteszi a fázismenetet és többet árt mint használ, miközbe láthatjuk, hogy pont az ellenkezője igaz. Nyilván egy IIR-el dolgozó PEQ-nak megvannak a korlátai, de attól még igen hasznos tud lenni ha más nem áll a rendelkezésünkre vagy nem akarjuk, hogy a hangunk globális késést szenvedjen a FIR szűrés miatt.
#165843-KP- az nem a smoothed-unsmoothed különbség, hanem a korrigált-korrigálatlan, még jó, hogy megjelent Batman, az volt a cél
Itt már mindkető rectangularon, 1000ms ablakhosszok (0,5Hz felbontás), 1M FFT, 0-20kHz, 48kHz sampling rate, mélysáv szőrösödés továbbra sincs (valamit nem jól csinálok?):
-
denesdr
addikt
válasz
VoidXs #165832 üzenetére
Köszi az infót, amúgy a használatban lévő filtereket nem a REW generálta, én lőttem be ránézésre, azóta is így hallgatom. A fenti méréseknél nincs ablakolás, 256k az FFT, 20-20kHz a tartomány, de itt egy újabb mérés, amin szintén nincs ablak, 1M FFT, 0-20kHz, Nem látszik, hogy szőrösebb lenne mint az előzőek, viszont a nagyobb sávszélnek köszönhetően a fázis a mélysávban mégjobb képet mutat szerintem, még mindig nem látszik hogy mit is ront el a PEQ, inkább csak javít továbbra is:
-
Tamoo
nagyúr
válasz
VoidXs #165797 üzenetére
A MiniDSP is PEQ-t használ ugye? Külföldi csoportokat is követek ahol elég sokan használják, szépen kisimítják vele az SPL grafikonokat, illetve Cseneles is pont küldött nekem ilyet amit miniDSP-vel "simított", az is eléggé jól néz ki.
Ha csak szub tartományt PEQ-zik vele az ember akkor azért fülre különösebb gondokat ez nem okozhat gondolom. -
Hohocali
aktív tag
válasz
VoidXs #165789 üzenetére
Hamár így felhoztam a témát, akkor melléteszem a szóbanforgó EQ-t is:
kép
Az eredeti görbe szub+bal front 80Hz-es vágással. A 2 szub már EQ-zva van ezen. Arra figyeltem, hogy ne legyen a predicted görbe +6dB-nél magasabban, mint az eredeti. Majd este kipróbálom, hogy csak 1 filtert teszek be emeléssel, és hogy ez okoz-e klippet. Ekkor ugye nem lehet overlap.[ Módosította: Tamoo ]
-
Hohocali
aktív tag
válasz
VoidXs #165786 üzenetére
Ezt találtam doksiban:
Note: Even though the normalization routines in the RMC-1 will prevent clipping under normal circumstances, it is POSSIBLE, by applying positive gain to multiple overlapping bands in the Parametric Equalizers in the RMC-1, to create a situation that will cause the RMC-1 to clip.
WE STRONGLY RECOMMEND THAT YOU AVOID APPLYING POSITIVE GAIN TO MULTIPLE OVERLAPPING PEQ BANDS. If you do so, please check carefully for clipping, and reduce the settings on those bands if any clipping occurs. (If clipping does occur due to band overlap, you
must reduce the gain in one of the bands; you CANNOT eliminate it using the Level Trims.)Szóval az EQ... majd próbálkozom ezzel a "band overlap"-el.
-
Hohocali
aktív tag
válasz
VoidXs #165765 üzenetére
Van olyan egyszerűen beszerezhető program, amivel azt tudnám ellenőrizni, hogy az adott filmben a hangcsatornákon hány dBFS a jelerősség, és melyik frekvenciákon? Mennyire közelíti a 0-át?
Azért lenne erre szükségem, mert REW EQ-t állítok be egy XMC-2 procin. És ha az itt kapott eredmény tartalmaz headroom-t (>0), akkor -6 dBFS feletti REW sweep-nél klippelés lép fel (a headroom értékével arányban). Hiába van sok más helyen jel csökkentés beállítva a procin (pl. HDMI input level trim, speaker level), úgy tűnik, hogy először a plusszokat rakja rá, és csak ezután jönnek a mínuszok (vagy először van EQ, és utána a többi).
Megoldás lenne olyan EQ, hogy ne legyen headroom (=0), de ahhoz nagyon le kéne húznom a célgörbét, és ehhez már kevés a 11 filter/csatorna. -
Dagidög
senior tag
válasz
VoidXs #165765 üzenetére
Amit írsz, az alapján a HFR-nek még sokkal magasabb értékeken lenne értelme.
A 360°-os záridőnek épp az a lényege, hogy az adott képkocka pont ott fog elkezdődni, ahol az előző befejeződött, így a mozgásmegjelenítésben semmilyen törés nem jelentkezik. Alacsony framerate mellett viszont rengeteg motion blurrel jár - Michael Mann rendező filmjeiben sokszor lehet ilyet látni.
A postban történő mókolásokkal kapcsolatban megvannak az aggályaim és a Gemini Man nem érdekel annyira, hogy csak ezért megnézzem.
-
Dagidög
senior tag
válasz
VoidXs #165741 üzenetére
Minden képkockasebességnek megvan a maga helye és ideje.
A filmek (többnyire) a valóság illúzióját igyekeznek elhitetni velünk. Ha felveszel valamit 120FPS-sel, akkor a szokásosnál jóval több információval fogsz rendelkezni. A 360°-os záridőd is sokkal gyorsabb lesz 1/120-on, mint 24FPS-nél a tipikusan használt 180°-os 1/48. Ezáltal sokkal több részletet látsz, a motion blur mértéke elhanyagolható lesz és megszűnik az illúziód, hogy filmet nézel. Azt nézed, ahogy a kamera előtt elkészül egy film.
Próbáld ki, hogy egy fix pontra nézel, majd az arcod és a fix pont között gyorsan elhúzód a kezed - akármit csinálsz, el fog mosódni a mozdulat. Az ember így lát és ezt high framerate-tel a ma kameratechnológiáival nem tudod felvenni, visszaadni.Az interpolációval az a probléma, hogy olyan dolgokat számol ki, amik a forrásban soha nem voltak ott, ami hibákhoz vezethet. Én a tv-kbe beépített megoldásokat próbáltam, egyik sem tetszett. Ez az SVP mivel nyújt többet?
A játékoknál más a helyzet, mivel elmaradnak a filmek valóságérzetétől.
Egy interaktív környezetben vagy és az FPS szám növekedésével reszponzívabb lesz a teljes játékmenet köszönhetően a késleletetések csökkenésének.
Ezen felül a játék egy a szemed előtt valós időben, 3D-ben készülő virtuális tér, aminek hála utólag hozzá tudja adni a videókártya a látott képhez a motion blurt (sajnos a stúdiók jelentős része nem jó mértékben alkalmazza).A filmiparban - többnyire - tudják, hogy mit csinálnak. Kár belenyúlni a látottakba bármilyen módon. Ha elmegyek a borbélyhoz, utána nem vágok bele a hajamba.
-
Dorian
félisten
-
gab1ka
senior tag
-
#98221312
törölt tag
válasz
VoidXs #165141 üzenetére
Igazából nem is ismerek olyat aki kicsit is komolyan gondolja a házimozizást, és tetszene neki a Dyn EQ hatása!
Az Audyssey esküszik rá, hogy használni kell mindenképp, mert csak így lesz a hangzás referencia hangerőn.
Na most ebből annyit érezni, hogy a mélyet döngössé, a hangépet pedig harsánnyá teszi.
Arról nem beszélve, hogy iszonyatosan felborítja az eredeti arányokat.Ha EQ, akkor már inkább Cinema EQ.
Ott legalább hasznos ha a bántó magasakat (aminek alapból nincs helye a filmben) elveszi, illetve kihangsúlyozza a filmzenét. -
fehér_ember
addikt
válasz
VoidXs #165019 üzenetére
Nagyon nem így vannak ezek a dolgok. Egy cobalt egy fülhallgatóval telóról mennyei élményt tud nyújtani. Sajnos ha fejes kerül rá és kell a combosabb erősítés akkor már romlik a hangminősége, mert oda még nem jutottak el hogy iyen pici méretben az erősítést is rendesebben meg tudják oldani. Természetesen nem minden hulladék telóról lehet normálisan üzemeltetni (általában inkább huawei és xiaomi egyes típusainál vannak ilyen gondok). Sajnos én is a mate 20 pro-m miatt voltam kénytelen fájó búcsút venni a cobaltomtól. Természetesen pc-n semmi gond, de ott az a baj hogy már alapból combosabb erősítésről indul. A fenéért nem oldották meg hogy lehessen legalább szoftveresen egy dac módot is kapcsolni benne, akkor simán jó lett volna hifi elé forrásnak is. Így viszont nyugodt szívvel csak füleshez (nem fejes) merem bátran ajánlani telóval.
Red-et nem hallottam. A black pedig telóról számomra túl kevés volt egy hidizs dac cable elverte. Viszont ami fura volt a black-nél, hogy laptopról meg jobb volt.
(#165018) Pöttön
Vegyél inkább egy Denon AVR-3802-est kemény 40k-ért (persze ha műszakilag rendben van).
Egy ilyenben a beépített dac is használható.
[link] -
Tamoo
nagyúr
válasz
VoidXs #165017 üzenetére
Nem tudom hogy hogy csinálta, én így szoktam és simán export to eq apo. REW-ben visszamérve nekem sem szokott ettől látványosabb javulás történni a grafikonokon.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
VoidXs #165019 üzenetére
Kifutottam a szerkesztésből, és nem tudok elmenni amellett, hogy mennyivel rosszabb a helyzet, mint gondoltam: a Dragonfly torzítása 10-szerese az U7-nek, és +20 dB a zajszintje. Ezért én nemhogy az U5 árát, de sokkal kevesebbet sem adnék. Ezek már könnyen a hallható területen vannak, és akkor még olyan dolgokat nem is mértek, mint W&F vagy fázishelyesség, valószínűleg mindkettőben katasztrofálisan állna helyt a Dragonfly. Mondanám, hogy az AudioQuest nem tud már újat mutatni, de ez azért tényleg ütött, ilyen rossz számokat talán az alaplapi hangkártyád sem fog hozni, legalábbis az enyém jobb (10000 volt az alaplap, hogy el tudjuk helyezni).
-
Tamoo
nagyúr
-
Quetz
őstag
válasz
VoidXs #164875 üzenetére
Nálam a kisszobás referencia lett a referencia: https://developer.dolby.com/tools-media/studio-resources/studio-design/room-calibration/
"Once the ability to reproduce all frequencies in each channel has been met (as described in the Bass Management section), the room must be calibrated. For each of the five main channels, pink noise is adjusted for 79 dB C-weighted slow."
Filmmixerek is írták, hogy ha 85dB-re kalibrált szobában dolgoztak, utána a moziban visszahallgatva túl halk lett az eredmény. 78-80dB közötti kalibrációnál viszont tökéletes lett.
-
adamsfamily
tag
válasz
VoidXs #164830 üzenetére
A teszten hdmi kábelek szerepeltek,itt hálózati kábelekről van szó.De felesleges szerintem ebbe belemenni megint.Az ajánlás úgy szól részünkről,hogy(1) meg kell hallgatni,majd (2)eldönteni van-e különbség,és ha van (3)megér-e annyi pénzt.
Kapásból elutasítani csak azok fogják akik villanyszerelésre használatos rézdrótot ajánlanak mindenhova,hangsugárzóhoz is. -
-KP-
addikt
válasz
VoidXs #164691 üzenetére
Nem értek egyet. 5.1-nél nem helyesek a pozíciók. Gondolok arra, hogy aminek oldalról kellene jönnie az oldalról szól, aminek meg hátulról, az hátulról szól. Mindig minden oldalt/hátul szól, vagy onnan ahova épp el vannak helyezve. 7.1-nél meg gyönyörűen meg van az effekte helye, a hátulról szól balról vagy jobbról, vagy teljesen oldalról.
-
-KP-
addikt
válasz
VoidXs #164613 üzenetére
Én most a Jbl új szériájára leszek kíváncsi, a Cinema Expansion series-re. Az új szub 200k alatt lesz elvileg jócskán és 4 ohmos. 4ohmon 600 wattot tudó végfokot találni pedig nem lesz nagy kunszt. Persze nem várom, hogy olyan jó legyen, mint a JBL 4641 dupla áron, de vicces lesz, hogy nagymozis szubot lehet venni majd az agyonhypeolt márkák majdnem belépő modelljeinek az ára alatt végfokkal együtt.
-
fehér_ember
addikt
válasz
VoidXs #164604 üzenetére
Ilyeneket fölösleges csinálni hisz zenére is megfelel a gyors, pontos, dinamikus hangzású szub.
Persze van hogy a lassú nagyon jó áll néhány zeneszámnak, de mihelyst hozzászoknak a delikvensek a gyorshoz/pontoshoz, onnantól már másként fognak tekinteni az előbbieket előállítókra. -
python1
veterán
válasz
VoidXs #164562 üzenetére
Nekem 300ft/m árú a kébelem, igaz van behúzva 150m belőle, viszont van 22 csatornányi végfokom, és egy rakat minidsp az aktív, utankénti váltás miatt, mindez egy nappaliban.
Más
Számomra elérkezett az a pillanat, mikor már nem akartam a sok kábelben gyönyörködni a szobában, és a sok teknikát sem akartam tovább nézegetni, de legyen meg a nappali funkciója, viszont élvezet legyen mozizni is. Így összeállt egy türhetőnek mondható mozis nappali. -
_seth_
veterán
válasz
VoidXs #164523 üzenetére
Értem, akkor egy Inakustik premium 1.5m is megfelelne?
-
Hohocali
aktív tag
-
Tamoo
nagyúr
válasz
VoidXs #164424 üzenetére
Igen, erre nem gondoltam, hogy EQ APO-s korrekció után azért nem jó az AVR crossovere mert akkor pl. a frontok korrekciózott jelét rakja át a szubra ami nem oké.
Én mondjuk az AVR crossovert nem használtam, így ebbe a hibába nem futottam bele, meg akik kérdeztek azoknak is EQ APO-s crossovert küldtem át.(#164426) python1: Én nem beszéltem dinamika csökkenésről.
Amúgy nem a kiemelések lehúzásáról van szó ha arra gondolsz hanem arról hogy a Cavern (EQ APO-s digitális korlát miatt) minden csatorna jelszintet lehúz ~6-7dB-el. Szóval ez még a kiemelések lehúzásához jön hozzá.
-
Tamoo
nagyúr
válasz
VoidXs #164407 üzenetére
Small-on crossoverrel kellene mérni?
Akkor hogy állítja be rendesen a késleltetéseket ha szubbal együtt szólal meg minden dobozon a mérőjel?
Én cavern bemérésnél mindig large-on full range mértem mindet külön, még akkor is amikor az avr-en használtam a crossovert, a mérés idejére large-ra raktam a dobozokat és utána vissza small.
Ne mondd már hogy eddig rosszul csináltam mert falnak megyek!
Audyssey sem szubbal együtt mér.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Meghúzza a nadrágszíjat a gyártóüzemeiben az Intel
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Xbox Series X|S
- MotoGP & WSBK
- Proxmox VE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest