- Honor 400 Pro - gép a képben
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltip
őstag
válasz
313313 #19922 üzenetére
Adatvédelmi oko miatt nem tesztelik a kártyával.
Csere és pénzvisszafizetés kérés is megvolt.
Mivel ún. szervizkörülmények között kell tesztelni, és ott nem produkált hibát (csak a szerviz ügyfélterében, ami senkit nem érdekel), így nem tudnak tenni semmit.
Ezért akadtam meg. :/ -
válasz
313313 #19832 üzenetére
Tápegység nem tartozik ezek közé, ha 10k HUF-on felül fizetett érte?
"A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
...
17. információtechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép, laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép;
...
29. az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett." -
TheProb
veterán
válasz
313313 #19476 üzenetére
Én valahol azt olvastam, hogy a "beüzemeléstől"/vásárlástól számítódik a 3 nap, 72órával. Máshol meg azt, hogy a vásárlást követő naptól indul a 3 nap és nem órára/percre pontosan nézik. Nemtom akkor melyik a jobbik, bár ugye ez relatív.
Én is tartok attól, hogy bekérik az egész csomagot, de akkor inkább hagyom az egészet. Nem fogom szétszedni mindent és letörölni a PS-t emiatt. Bár az szerintem ilyen tekintetben irreleváns kéne, hogy legyen, hogy ez grátisz vagy sem. 1 kontroller mindenképp jár a géphez, most azt nem mondja meg senki, hogy ami hibás, az az "ajándék" (ami egyébként annyira nem ajándék, mert ekte a csomag része) vagy az alap részét képező darab. (Gondolom én)
Magán vásárlás amúgy.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
313313 #19167 üzenetére
Én nem tudom mik ezek a Samsung hungbukok, de nekem eddig ahány gyártóval dolgom volt, soha nem érteztem különbséget tök mindegy hanyadik évben voltam, a Sonyinál a kiterjesztett gari 4. évében sem, ugyanúgy szó nélkül adták volna az új cserekészüléket, ill. adták vissza a pénzt, és ennek így is kell lennie normális esetben, egyébként megtévesztés.
-
rednifegnar
senior tag
válasz
313313 #19110 üzenetére
az, de ez nem elvaras kerdese. a mm-os az ugyan az az orion csoda csak dragabban.
az is baj ha veszek egy dragabbat (pl sandisk salsa 16g kb 20e-ert) es az is ilyen rovid ideig birja akkor megette a fene. csiptetos kene, kicsi, nekem kijelzo se kell de azert 5-6 orat birjon (mondhatnam ugy is hogy a specko felit birja mar, ne csak a negyedet) akkor mar jo. -
Indian74
senior tag
válasz
313313 #18947 üzenetére
Persze aztán még én vagyok itt a rossz,a mérgelődő,de hát csak a jogaimmal szeretnék élni,könyörgöm.
Avval én is tisztában vagyok hogy vásárlók könyve->békéltető->polgári per,akkor az még plusz napok,hetek hónapok.
És ahogy te írtad,idézném "se a javítás számár, se az időtartalmára nincs konkrétum"
Akkor mi is van,morgok magamba tovább,azt ennyi,nyeljem le hogy nekik mindent szabad,azt akár hova is írok,telefonálok csak falakba fogok ütközni???
Ha minden rendben ment volna,időbe leadták volna a szervizben,és nem lenne alkatrész hiány,már rég a kezemben lenne,vagy a megjavított készülékem,vagy egy csereutalvány,ennyire egyszerű,lenne szerintem -
Tomics
addikt
válasz
313313 #18653 üzenetére
ÁSZF 8.1.2 pontja alatt:
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Ha elvárják, hogy a vásárló szakvéleményt állíttasson ki a szakszervizzel és ezt követően nem engedélyezett az azonnali csere lehetősége a hibás termék elszállítása során akkor ne írjanak 15 napot az ÁSZF-ben, mert akárhogyan törekedhetnek erre, ez, így lehetetlen kategória....és ne írjanak olyat a válaszleveleikben a jegyzőkönyv kiállítása után, hogy LEHETŐSÉGE van a cserére és hogy ha a szakvéleményt csatolásának elmulasztása (amit előzetesen emailben megkaptak) a termék elszállítása során azt eredményezi hogy nem áll módjukban cserélni....
És ez az ország boltja 2017-ben...
-
siege5
aktív tag
válasz
313313 #18326 üzenetére
Pont ezért írtam én is, hogy "hülyeséget írtak kategória", mivel valószínűleg megvétel után a termékregisztrációval a samu oldalán, azt kapom amit a gyártó ott leírt.
asdf_ válasza alapján: "Aki ket evet ir, az -ugyanazon keszuleket feltetelezve- hulyeseget ir, a fenti 1+1 ev helyett ir 2-t.", ez és a fentiek alapján feltételezm azt, hogy bár hülyeséget írnak, de ugyanazt jelenti. -
-
-
gabor9991
addikt
válasz
313313 #17548 üzenetére
A helyzet a telefonnal az, hogy július 1-óta ennyi történt, az meg csak plusz hab a tortán, hogy a szervizbe mennyi idő alatt jutott el
semmi konkrétumot nem írt se az edigital, se a cordon electronics, bár hozzájuk ugye nekem amúgy sincs semmi közöm.
Amikor leadtam a telefont a jegyzőkönyvben feltüntették, hogy a javítás ideje akár a 30 napot is elérheti.
Huszon pár nap után írtam az edigitalnak, hogy a 30 napot megvárom, mert ugye a jegyzőkönyvön ez fel volt tüntetve amikor leadtam a telefont javításra, így gondolom ezt el is fogadtam, de amennyiben nem készül el 30 napon belül akkor már nem javítást hanem cserét vagy csereutalványt fogok kérni.
Erre azt válaszolták, hogy a csere nem azon fog múlni, hogy én mit szeretnék, hanem azon, hogy a szerviz meg tudja javítani vagy nem
Tehát várjak türelemmel, minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy a lehető leghamarabb visszakapjam a megjavított készüléket.
Közben írtam a szerviznek is, itt első alkalommal még nem is találták meg a telefont a saját rendszerükben, kértek még valami számot a szervizlapról, majd visszaírták, hogy bevizsgálás alatt van, nyugodjak meg.
Mikor másodjára érdeklődtem , hogy a jegyzőkönyvben rögzített hibákat ők is tapasztalták-e és a javításukkal mikorra végeznek előre láthatólag, arra nem is válaszoltak.Szóval hétfőn már a javítás 31. napjánál tartok, milyen lehetőségem van, amivel a leghamarabb el tudom érni azt, hogy vagy kicseréljék vagy adjanak egy csereutalványt?
Lehet, ha türelmes lennék még pár napig/hétig, meg is lenne javítva de nem szeretnék feleslegesen várakozni, ha nem muszáj, márpedig azt gondolom nem muszáj csak bepróbálkoznak ezzel ,hogy a szerviz dönt, nem a bolt.Nem akarok fenyegetőző emaileket írogatni senkinek ,azzal úgyse megyek semmire, a cordon electronics oldalán csak ilyenek vannak, csak ha 30 napot meghaladóan már valamihez a jogszabály szerint lehetőségem van akkor azt ki is használnám.
-
nortsen
aktív tag
válasz
313313 #17218 üzenetére
Értem, köszönöm a válaszokat!
Telefonálgattam ma az ügy miatt, és azt a felvilágosítást kaptam, hogy ha 3x viszem vissza, és a hiba azután sem oldódik meg, akkor biztosan vissza kell adniuk az árát, vagy fel kell ajánlani a cseréjét.Plussz infó még nekem, hogy új termék vásárlása esetében sincs már ez a 14 nap, csak ha weben keresztül szereztem be. Boltonként függ, hogy van e viszzavitelre lehetőség, vagy sem.
-
asdf_
veterán
válasz
313313 #17155 üzenetére
Nekem ugy remlik, hogy ha apple cuccot visz az ember a szervizbe, akkor _valaszthat_, hogy apple garit keri, vagy pedig a magyar jog szerinti jotallasi igennyel all elo. Azt a weboldalt, ahol ez le van irva az apple oldalan, azt persze most nem talalom (korabban talan meg linkeltem is, meg talan irtam is, hogy minel inkabb az egy ev vegen vagyunk, annal inkabb erdemes ragaszkodni, hogy a jogszabaly szerintiek szerinti ugykezelest ker az ember, mert ha esetleg cserere kerul a sor, akkor ujra kell inditani a garit, migha az apple-fele garis ugyintezest veszi igenybe az ember, akkor egy ev utan elhajtanak a verbe)
-
#18379748
törölt tag
válasz
313313 #17155 üzenetére
semmi ilyen nincs hogy ujat vagy regit adhat, cseredarabot es kesz. viszont a cseradarabra ujraindul a gari ujra el az 1 ev kotelezo.
olyan meg sehol nincs hogy a kisker kotelezoen tovabb kell hogy adja a gyartoi kiterjesztett garit. ez csak raja meg a gyarton mulik, de ez az o meccsuk ehhez a juzernek semmi koze/rahatasa, o jogi kapcsolatban a boltal all nem a gyartoval meg a nagykerrel meg a nancsinenivel... -
ACE-
addikt
válasz
313313 #17063 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Ez a harmadik eset történt a Praktikerrel.
A helyszínen az üzletvezető elmondta, hogy nem keresnek vissza számlát, nyugtát, mert az sokáig tartana. Namost én a banki bankkártyás tranzakcióval percre pontosan megmondtam, mikor történt a vásárlás. Kizártnak tartom hogy egy praktikerben ezt órákig kéne keresni. Még aznap írtam is egy panasz e-mailt a Praktiker központjának, ahonnan meg is jött a válasz, hogy bár nem lennének kötelesek, de kicserélik a terméket. Amikor kicserélték láttam a könyvelésből kinyomtatott bizonylatot, tehát mégis kikeresték, gondolom nem volt nagy cucc, 3 hónapja vettem és még idén.
Bár a termék nagyon silány volt, és jobban örültem volna ha a pénzt adják vissza, de kaptam új nyugtát az új termékről (amit most már jól eltettem+szkenneltem), úgyhogy teszünk még egy próbát, ha legközelebb is tönkremegy kérem vissza a pénzt.
Érdekessége a dolognak, hogy még 12ezerért vettem a cuccot, most viszont akciós volt, 8500 Ft. Kaptam egy mínuszos bizonylatot, tehát mintha visszaadták volna a pénzt, majd egy vásárlási nyugtát, amin azonban persze nem a 8500, hanem az eredeti 12ezres ár volt feltüntetve... Gondolom azt gondolták hogy nyerészkedni akarok, visszakérem a pénzt, és veszek egy másikat 8500-ért... pedig én csak egy használható terméket szerettem volna. Mind1, meglátjuk mi lesz vele. -
válasz
313313 #17061 üzenetére
nem is az általad visszaadott bizonylatot könyveli le pénzvisszatérités esetén, hanem kibocsát egy újat, negatív előjellel (számla esetén storno számlának hívják)
a bizonylatnak csak azért van jelentősége hogy bizonyítsa a vásárlás tényét, de erre elég a bankkártyás tranzakció is
alapvetően az lehet a gond, ha nem partner a kereskedő és direkt szemétkedikillyetve egy nagy áruháznál pl tesco, ha csak nyugta volt kibocsátva, akkor biztos lesz 30 nap mire megkeresik
-
válasz
313313 #17059 üzenetére
nem egyszerű menet az biztos, főleg ha nem partner benne a kereskedő
végső soron azonban -véleményem szerint- a nyugta arra szolgál hogy bizonyítsa hogy mit vett és mikor
erre pedig alkalmas a bankkártyás tranzakció is, mert a hozzá tartozó vásárlás beazonosítható a bolt általkonkrétan nem írta le egyébként a srác hogy jótállás miatt kell, csak tippeltem
-
eladogeppc
veterán
válasz
313313 #16989 üzenetére
Magánszemélytől vettem, itt a hardveraprón.
Bontatlan csomagolásban egy Xiaomi MiBand2-es készüléket.
A kijelző szinte normál megvilágításban láthatatlan. Sötétben, gyenge fényviszonyok között látható.
1 napig használtam, egyéb baja nincs.
A fórumozók képei alapján az enyém jóval halványabb, mint a többi.
Így vélhetően ez tényleg hibás.
De az eladó hozzáállása alapján - hogy majd küldök másikat a jövő héten - nem kérem a cserét.
Fogalma sincs, mikor érkezik be a következő kínai hajó/szállítmány. -
kory24
őstag
válasz
313313 #16544 üzenetére
Értem Köszi.
Annyi még a bonyodalom, hogy nem mindig jelentkezik a hiba.
Kontakt hiba lehet. Mert ha nincs hang, akkor megnyomom alul kicsit telefont és akkor van. Csak ki tudja meddig. Lehet mikor bevinném is lenne hangja, nem tapasztalnák hibát...De ha meg ébresztőt vagy hívást nem hallom meg, mert akkor épp nem szól...
Leadhatom így is? Nem baj, ha akkor épp nem jelentezik a hiba?
-
bullseye
addikt
-
Chereiose
addikt
-
-
asdf_
veterán
válasz
313313 #16146 üzenetére
Arrol azert ne feledkezzunk meg, hogy az 1 (teljeskoru)+2 ev (gyarto feltetelei szerint korlatozott jotallast a hazai szamtechboltok kb. 99%-a siman 3 ev garinak hivja (es a papirra is ezt irjak a nagyokosok), es a vevot "elfelejtik" tajekoztatni azon apro piciny kulonbsegekrol, melyek a +2 evben elternek attol, amit a jogszabaly kotelezo jotallas cimen eloir az elso evben.
-
dethroner
veterán
válasz
313313 #16141 üzenetére
Ha úgy veszed a terméket hogy arra a magyar kereskedő 1 év garit vállal és a többit azt a gyártó adja pl regisztráció után akkor igen. Ám ha a gyártó eleve 2,3 vagy még több évet vállal, akkor azt a kereskedőnek tovább kell adnia a fogyasztónak, nem nyelheti be. Valamint ha a termékhez kapott garanciapapíron is több mint egy év szerepel (vga esetében leginkább 3 év), akkor a bolt ahol vásárolva lett felel a teljes garancia idő alatt a termékért, tehát akár 3 évvel a vásárlás után is köteles úgy kezelni a terméket mintha pár napja vásárolták volna. Semmi köze a vásárlónak a gyártó céghez, a vevő a terméket eladó bolttal áll szerződéses viszonyban, minden esetben a bolt kötelessége a garancia rendezése és törekednie kell a 15 napon belüli ügyintézésre. Jelen esetben be kell menni az iponhoz és megkérni őket mutassák meg, mit tettek azért hogy a termék 15 napon belül visszakerüljön a vevőhöz? Ha pl 1 héttel az átvetél után küldte el a szervizbe, már nem tett eleget ennek a 15 napos kötelezettségnek.
Én is végigcsináltam a saját harcomat az iponékkal, nem egy abszolút korrekt cég, jók az áraik és nagy a választék, de ha a gari ügyintézés nem az ő szájízük szerint alakul, akkor próbálnak keresztbe tenni, és az alkalmazottak is cinikus, bunkó stílust vesznek fel. Persze sok embert ez el is tántorít az erőteljes és határozott fellépés ellen és akkor már ők nyertek. -
KisBundi
őstag
válasz
313313 #16114 üzenetére
A készüléket használtam vette minden papírjával együtt, de 2015.07.14-én lett értékestive először. Kijelzőproblémával adtam be szeptember 28-án prémium garanciával a budaörsi szervízbe. Tegnap hívtak, hogy a készülék nem javítható és csereutalványt küldenek helyette. Én a telefont szerettem volna visszakapni, de nem hajlandóak rá, pedig az én tulajdonom.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz
313313 #16011 üzenetére
Ezt csak akkor akarom ha nem hajlanak az azonnali megoldásra.
A cél az lenne, hogy legyen JÓ telóm, nem sok kedvem van belemenni ilyen jogi hercehurcába.
Ezért kellenének pontos jogszabájok stb... amire a történtek fényében hivatkozhatok és amiből láthatják, hogy ebből ők már jól nem jöhetnek ki. -
attimanus
csendes tag
válasz
313313 #15960 üzenetére
én pont akkor nem vágnék bele
felmerül a kérdés: mitől lehet féláron?
mert 10k-t spórolok, ami pl. áfacsalással, vám kikerülése ilyesmivel szerintem elérhető, és még nyer is az egészen egy keveset. csak lenne valami törvény, (lehet, hogy van) hogy magánszemély is írhat garilevelet, és akkor ezzel meglehetne oldani.persze én nem értek az ilyen jogi dolgokhoz..
-
fausto
addikt
válasz
313313 #15887 üzenetére
De ilyenkor nem kellene előre lefektetni a feltételeit, hogy mi van az 1 év után? Ha teszem azt, 1 év után azt mondja, hogy elromlott a termék, nem javítható, adnak cserébe egy zacskó cukrot (tudom, kicsit túlzó
), akkor azt is el kellene fogadnom, mert a jogszabály 1 évet ír elő?
-
Recipro
tag
válasz
313313 #15889 üzenetére
végre megkerestek a garanciával 7970 miatt ajánlottak egy r9 280x et de mondtam nekik nem akarom elfogadni és erősködek hogy köteles vagyok elfogadni amennyiben nem akkor (eddig nem volt javitható) most hirtelen felmerült hogy várjam ki és majd vissza kapok az msi 7970 emet hiába förmedtem rájuk fogyasztó védelem stb.. nem engedett a 21 ből a csávó ilyenkor mi a tehendő?
kértem hogy a vételárnak megfelelően adjanak egy másik kártyát ami ettől jobb de nem...
-
psg5
veterán
válasz
313313 #15837 üzenetére
Ez rendben, ezt írtam le én is...azért köszi
"A kérdésem az, hogy látom pl az emag-nál, hogy van telefon melyet vállaltan a gsmhome.hu tól szereznek be, van amelyiket nem (ugyanarról a termékről van szó) és van is árdiferencia. No ez szerintetek vállalható? S mi lehet a dolog mögött?"
-
válasz
313313 #15693 üzenetére
Hat ez nagyon szomoru, en azthittem a fogyasztokat jobban vedik, de ezek szerint tenyleg az elet teruletein egyre inkabb a vegen vannak a mi erdekeink. Ha esetleg meg valakinek van meg mas velemenye, tapasztalta, irjon nyugodtan, mert ez az akkor kapom meg es nemvagyunk semmire kotelezve elegge lesulyto velemeny.
-
válasz
313313 #15691 üzenetére
Ok vallaltak a 2 evet. A garancialis ugyintezes esetrn, hol van az hogy 1 evig kotrlesek szervizeleni, ha adott esetben valamire akar 5 ev kiterjesztett garanciat vesz az ember. Ez max magyarorszagon lehet ilyen hozza allas. Komolyan le kell nyelnem, hogy gyakorlatilag a keszulekheu 40 nap utan jutok? Mert meg a 30 napot sem tudjak betartani? Tudomasom szerint 30 nap utan kotelesek cserekeszuleket biztositani. Bar ezekszerint a jogszabaly szintr nem is vedi a fogyasztot.
-
válasz
313313 #15687 üzenetére
Elso javitas, 06 02 ben lett leadva. A jegyzokonyvbe beirattam, munka miatt a heten mar nemtudom at venni a keszuleket amit 6an tudnanak atadni. Jeleztem, kerek csere keszuleket, azt sem tudnak biztositani a szamomra... Van barmilyen lehetosegem, hogy a penzt visszakapjam, mert nyilvan nem varom meg ameg attudom venni, igy lesz masik keszulek helyette. Beirtak a jegyzokonyve hogy 07 01 en a telefon a kozpontba kerult, de a logisztika miatt csak 06 an lehet attvenni. Kb 36 nap atfutasi ido az nem 14 napos torekedes... Ebben az az idegesito, hogy nem egy sufni gsmrol beszelunk es siman megcsinalhatja ezt az e digital? Meg sosem irtam a vasarlok konyvebe, de ez a lassu tokoles amit most felmutatott, ravett erre. Mutlheten hetfon bementem szolni, hogy azert a 30 nap lassan letelik es nem kotelezo kivarni.
-
kisspepe
tag
válasz
313313 #15491 üzenetére
Ez érdekes téma, mert nekem is most ezzel van a gondom. Mobiltelefon 2 év gyártói garancia + 1 év kiterjesztett garancia. A telefon tönkrement, a gyártó csereutalványt adott, melyet a boltban lehet beváltani, a bolt meg azt mondja, ő 1 évet adott rá, és nem tudja beváltani az utalványt.
-
asdf_
veterán
válasz
313313 #15411 üzenetére
Viszont mivel van jogod elállni a vásárlástól, mivel második olyan hibás készülék, az más dolog,
Az ilyen bator es egyertelmu kijelenteseket tamogassuk meg jogszabalyi idezetekkel is.
asdxv: 3 munkanap van a 151/2003-ban. A hibat esetleg leirhatnad, hogy mi az, csak hogy mekkora svunggal erdemes nekimenni a tortenetnek.
-
kiszi07
senior tag
válasz
313313 #15324 üzenetére
A cseréről van papírom, mivel a készülék cserélve lett, ami nem felel meg a Ptk-nak.
Ptk. 308.§ (3) bekezdés második fele:” A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. -
laszlohu
addikt
válasz
313313 #14796 üzenetére
"Egyébként meg 10k felett is érdemes, mert szállítani abban tudod a legjobban, ha garanciáztatod."
Dobozokból már maxon vagyunk,
30 napig még csak-csak megőrizzük, na de 1-2-3 évig, amíg a garancia tart, az kizárt dolog,
első adandó alkalommal kukázzuk.csak 1 példa : vettünk annó egy lapos TV - t,
egy mikróhullámút( bazi nagy doboza van ), meg valami garanciális lábost, egyszerre,
ezek mind dobozban vannak, -
#41133696
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robotporszívók
- Támadásra figyelmezteti a Microsoft a kormányzatokat és a cégeket
- Gitáros topic
- Sorozatok
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- Házimozi belépő szinten
- Honor 400 Pro - gép a képben
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 1TB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest