- Nem nyílnak a Foldok?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Íme az új Android Auto!
- Yettel topik
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz
Biznisz Elek #27664 üzenetére
Ptk 6:159. §
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
Ez alapján egy hűtő esetén a tartalmának megromlása szerintem biztosan nem a jogosult érdekeinek kímélése. De persze ez nem egyértelmű szabályozás így vita esetén a békéltető vagy a bíróság tud dönteni, de meg lennék lepve, ha beleférne, hogy hát sajna kuka a hűtő tartalma. -
ThodEE
őstag
válasz
Biznisz Elek #25805 üzenetére
Na szép, éreztem én hogy nem ilyen egyszerű, de nekem átlag melósnak mindegyik azt mon amit akar
-
Gyuri27
félisten
válasz
Biznisz Elek #25805 üzenetére
Ott már kb 20 éve nem érdemes vásárolni. Mindig is tróger cég volt.
-
G.Guido
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #24967 üzenetére
Rendelhető. 20 EFt-al drágábban.
-
amarna
tag
válasz
Biznisz Elek #24902 üzenetére
Céges volt, úgy néz ki
-
BB9000
senior tag
válasz
Biznisz Elek #24444 üzenetére
Ha a bolt visszaveszi a rosszat és visszaadja az eredeti vételárat, majd a vásárló megveszi az új terméket, akkor egyértelmű, hogy arra él a teljes jótállás. Ez azonban felvet egy problémát: az infláció miatt az új termék vételára a régi elromlásakor általában már jóval magasabb, mint amennyi az eredeti vásárláskor volt. Ezért a vásárlónak nem érdeke a "pénzvissza" ! Ehelyett inkább a javítás/cserét fogja választani.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Biznisz Elek #23059 üzenetére
Vagy PCX "Háztól-Házig Garancia", az is fizetős.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Biznisz Elek #23055 üzenetére
"A vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében továbbá a kötelezettet terheli bármely olyan költség, amely a jótállás/szavatosság alapján fennálló kötelezettséggel összefüggésben merül fel, vagyis mindaz a költség, amely a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos. Idetartoznak többek között a fuvarozási költségek akkor is, ha azok a jogosultnál merültek fel. Jelen ügyben a vállalkozás által is elismerten hibás termék visszaküldésének költségét kettő alkalommal is a fogyasztó viselte, amelynek megtérítésére a vállalkozás részéről nem mutatkozott hajlandóság. A fogyasztó a szerződéstől történt elállása során a hibás termék visszaadásától nem zárkózott el, azonban nem várható el a fogyasztótól, hogy a meghibásodott terméket ismét a saját költségén küldje vissza addig, amíg a vállalkozás nem teljesíti a jótállás/kellékszavatosság körében korábban felmerült kötelezettségeit."
Ezzel én a vitát lezártnak tekintem.
Persze a boltok mindenkinél bepróbálkozhatnak, aztán aki olyan, azt le is húzzák azonnal.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Biznisz Elek #23052 üzenetére
Már miért ne tartozna bele?? Szerinted az odajuttatás az nem a kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költség?? Dehogy nem, hisz magától nem fog a szervizbe repülni a termék... Ha veszek valamit, és beszarik, akkor nehogy már még én fizessek azért, mert beszart, és egyáltalán eljusson a szervizbe.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Biznisz Elek #23050 üzenetére
Az elállást ne keverjük ide, akkor a te sarad a visszaküldés, de szavatossági jog gyakorlásánál a kereskedőé/szervizé ez 100%. Ezerszer volt már itt téma, keresse vissza akit érdekel.
PTK: "6:166. § [Költségviselés]
(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik."
-
CsodaPOK
senior tag
válasz
Biznisz Elek #22809 üzenetére
Illetve szerintem még lesz egy olyan következménye, hogy
1.
Bevállalja a kisker a 3 évet, amire ő csak 1 évet kap a nagykertől. Így neki lesz forgalma, nem emel árat (annyira), hozzá mennek a vevők. Ha nincs szerencséje és valaki visszajön 2 év után, hogy valami megpusztult, akkor sajnos a bevizsgálás azt fogja majd kihozni, hogy tűzkár, vízkár, természeti katasztrófa, stb. érte a terméket és ezért hibásodott meg. Vagy csak a jolly joker, "nem megfelelő használat" következménye a meghibásodás. Aztán mehetsz bíróságra, fogadhatod a szakértőt, stb.-t az igazad bizonyítására.2.
Bevállalja a kisker a 3 évet, amire ő csak 1 évet kap a nagykertől. 1-2 évente, amikor kezd szorítani a hurok, lecseréli az XY2019 Kft-t XY2021 Kft-re.Az biztos, hogy az élelmesebb kereskedő rosszul nem fog járni. Aki rosszul jár, az mindig az, aki a sor végén van. Vagyis az end user.
-
asdf_
veterán
válasz
Biznisz Elek #22809 üzenetére
Szerintem ezt pl az iphoneoknál lehet majd a legjobban észre venni. Merthogy tudtommal az Apple kizárólag azokra intézi a 3év jótállást ami a magyarországi importőrön keresztül érkezett az országba
Mondjuk a hozzám eljutott tájékoztató nem egészen ezt mondta. Ott azt írták, hogy VÁLTOZATLANUL 1 év jótállással megy minden, és fogyasztóknak eladott termék esetén (a fogyasztói létet papírhalmazzal bizonyítani kell) a 2-3. évben ingyen javítanak. Ami ugye -már sokadszorra, nem első gyártónál felmerülően- mocsokmesssze van a 30 napon túli javítás és a negyedik meghibásodás eseténi előírt kötelezőő cserétől, amit a kiskernek nyújtania kell a jogszabály szerint.
-
válasz
Biznisz Elek #22809 üzenetére
szerintem jó gondolatmenetből rossz következtetést vonsz le
nem 10% lesz az árkülönbség hanem 20-30, és külföldről fognak vásárolni a tehetősebbek, okosabbak -
anyucika
tag
válasz
Biznisz Elek #21635 üzenetére
telefont felveszik meg minden csak nem tudnak rola semmit mondani azon kivul h szervizben van
-
ilba
tag
válasz
Biznisz Elek #18295 üzenetére
Köszönöm!
-
Winne
nagyúr
válasz
Biznisz Elek #18198 üzenetére
Ez lehetett akkor a félreérthető:
@(#18203) LuckyL: nem pedálozok, csak válaszolok, ha már megszólítasz és így az én commentem is ugyanúgy nem ér semmit és nem a témában, a kérdésre válasz, mint ahogy a tiéd sem. Részemről örülnék, ha nem írnál többet, mert már megkaptam a választ azoktól, akik azért írnak itt, hogy segítsenek, válaszoljanak, ha tudják a választ arra, amit a kérdező meg szeretne tudni.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Köszönöm mindenkinek a segítséget, megvárom mit írnak mailben, így is úgy is kell a cucc, lehet ajánlanak valami köztes megoldást.
-
asdf_
veterán
válasz
Biznisz Elek #18198 üzenetére
Igen, en is visszaolvastam, hogy a masodik mail hasznalatabol kellett volna rajonni, hogy azt mar ember irta.
Igy akkor viszont ha elfogyott az akcios cumo es mar csak normal aron tudnak ujat, akkor ha szeles reklamkampany mellett tettek ezt, akkor az GVH-nal elhasal, mert a keszlet nelkuli akciokat jutalmazni szoktak (ettol neki meg nem lesz termeke), ugyanakkor ha siman visszamondja a rendelest a bolt, nem tudom ilyenkor mi van a fogyaszto kezeben, birosagon is igazolhato modon bizonyitja karat, es karteritest kovetel? (ilyet meg megint nem fog csinalni senki otszamjegyu osszegnel)
-
PeeterssoN
őstag
válasz
Biznisz Elek #17962 üzenetére
Csak a téma befejezéseképp: Az egész átvállalás a Logi ötlete volt! Azért kerestem meg őket mert javasolták.
Telefonon beszéltem az ügyintézővel! Ki se kellett küldenem csak a hibát kellett bizonyítani képekkel, és ők is arra az álláspontra jutottak, hogy ez javíthatatlan! (Eladó is ugyanezt mondta, csak a szabály szerint küldte volna a szervizhez)(Anyagfáradás) . A logitech javaslatára irtam egy levelet; már leirom MM-nek amiben arra kérem a cégüket hogy adják at az ugyet a logitech részére a gyorsabb levezetés céljából.
Köszönöm a válaszokat! -
PeeterssoN
őstag
válasz
Biznisz Elek #17957 üzenetére
De az EU-n belüli országokra gondolom valamennyire igen! Hiszen ő is írja! (nem csájná)
Nincs követelésem csak tisztázni szeretném, hogy melyik az erősebb!
Egyébként bőven garis még, nem fogom verni az asztalt. -
#34576640
törölt tag
válasz
Biznisz Elek #17855 üzenetére
Érdeklődtem. Azt ígérték, hogy szólnak a gyártónak és utána felhívnak. Ez volt 4 napja. Majd tegnap napközben bementem, az egyik ügyfeles megígérte, hogy este ő maga fog felhívni, mivel a nagyfőnök az nap este csinálta a termékek behozatalát.
-
válasz
Biznisz Elek #17846 üzenetére
Szerintem a termékszavatosságra gondoltak az LG-nél. A termékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli 2 évig. Bővebb infó: [link]
-
Josi
senior tag
válasz
Biznisz Elek #17800 üzenetére
Picit bonyolítja a dolgot, hogy nem ő vásárolta, és ráadásul cégre vették.
Feltételezem, a cég meg visszaigényelte ebből az áfa-t. Ezért nem akarnak pénzt visszaadni szerintem. -
3x3ms1
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #17537 üzenetére
Át néztem az összes papírt nem ír semmit, csak annyi hogy +1 év gari, semmit nem írnak hogy mit foglal magában.
Itt ír egyedül valami kis infót, ez szerint másik gép jár hasonló tudású, és nem papír nehézknek veszik meg...
[link] -
bullseye
addikt
válasz
Biznisz Elek #17457 üzenetére
Nyilván nem, de olyankor valahogy a cégek sem sietnek annyira és inkább cserélik.
Úgy rémlik, volt korábban itt is, amikor valaki pont a pénzvisszát akarta volna kierőszakolni, mert jobban járt volna a beeső árak miatt. -
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17349 üzenetére
Korrekt, hogy annak ellenére hogy nem értesz a joghoz, állítod, hogy Te tudod értelmezni, és fittyet hánysz az olyanok véleményére, akik viszont tisztában vannak a jogi nyelvezettel. Több nem is kellett... mindenki levonhatja a következtetést...
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17336 üzenetére
Ha majd végigolvastad a teljes Hpt.-t, akkor leszel érdemes arra, hogy vitába szállj másokkal azzal kapcsolatban, mert láthatóan nem nagyon ismered, és úgy általánosságban sincs semmilyen jogi jártasságod, ellentétben velem...
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17330 üzenetére
Te okos, akkor mondd már meg nekem, hogy milyen jogszabály alapján minősül terméknek!
Én hivatkoztam jogszabályokra, ami szerint nem az, Te meg a saját véleményeddel ("Nem hiszem hogy a C&A, H&M és a többiek ilyen szervezetek lennének.") "cáfoltad" azt.
A törvény egyik sora a meghatározása annak, hogy mi minősül kiegészítő pénzügyi szolgáltatásnak, egy másik sora határozza meg, hogy mi a fogalma a "forgatható utalványnak" amely kiállítása engedélyezendő tevékenység, mivel az kiegészítő pénzügyi szolgáltatás.
Mi alapján állítod hogy nekem miről van fogalmam meg miről nincs, amikor számodra a jogszabály csupán "egy sor kiragadása". Ha így van, mondj egy másik sort, ami alapján a H&M kedvére bocsáthat ki olyan utalványokat, amivel aztán a termékei árát kifizetheti. -
bullseye
addikt
válasz
Biznisz Elek #17331 üzenetére
Igazából nem értem, hogy most információt és segítséget szeretnél (mondjuk ügyvédi iroda óradíj nélkül), vagy csak bizonyítani, hogy mindenkinél okosabb vagy itt? Utóbbi esetben én ezt alapból aláírom.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz
Biznisz Elek #17330 üzenetére
Es kozben ujabb info a lentiek kiegeszitesere.
Szoval ilyen penzugyi szolgaltatast csinalhat kereskedelmi egyseg de harom alapveto dolognak meg kell felelni.
1. Be kell jelenteni az indulast is es ha vege az utalvanynak azt is
2. Minimum 10.000.000ft jegyzett toke kell
3. Ha ilyet szeretne vegezni ez melett mas penzugyi szolgaltatast nem vegezhet.Pl a mammut plazanak van ilyen bejelentese de pl a h&m-nek sehol sem talaltam.
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17324 üzenetére
Na, hátha megérted:
Hpt.
1. A törvény hatálya
1. § (1) E törvény rendelkezései alkalmazandóak:
a) a Magyarország területén végzett, e törvényben meghatározott pénzügyi szolgáltatási, kiegészítő pénzügyi szolgáltatási és bankképviseleti tevékenységre, önkéntes intézményvédelemre, valamint betétbiztosításra,Ehhez olvasd vissza hogy mi minősül "kiegészítő pénzügyi szolgáltatásnak" és rögtön megtudod mely szervezetek minősülnek ilyen tevékenységet végző szervezetnek.
A forgatható utalvány fogalmába pedig tökéletesen beleillik az, ha egy társaság olyan kártyát vagy papírt állít ki, amellyel áruk ellenértéke kiegyenlíthető.
Nem tudom honnan vetted, hogy a Hpt. hatálya alá csak a bankok tartoznak...
A H&M C&A nem pénzügyi szolgáltató, csak kiegészítő pénzügyi szolgáltatást végző szervezetek, amennyiben forgatható utalványt bocsátanak ki.Ha ez alapján sem érted akkor sajnálom, vedd fel a kapcsolatot egy hozzáértő jogásszal...
-
asdf_
veterán
válasz
Biznisz Elek #17326 üzenetére
Dunno, jozan paraszti esz, a Sodexo-s utalvany kibocsatoja a Sodexo Magyarorszag Kft.. Nem?
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17321 üzenetére
Olvass, értelmezz. Szeretem amikor valaki jogszabályt értelmez, de láthatóan is fingja gőze nincs dolgokról...
Még mindig Hpt.
3. § (2) Kiegészítő pénzügyi szolgáltatás a következő tevékenységek üzletszerű végzése forintban, valutában, illetve devizában:
a) pénzváltási tevékenység;
b) fizetési rendszer működtetése;
c) pénzfeldolgozási tevékenység;
d) pénzügyi ügynöki tevékenység a bankközi piacon;
e) forgatható utalvány kibocsátására irányuló tevékenység;
f)2 hitel-tanácsadási tevékenység.29. forgatható utalvány: minden olyan, az utalványkibocsátóval szembeni pénzkövetelést megtestesítő bankjegynek, 55. pont szerinti készpénz-helyettesítő fizetési eszköznek és értékpapírnak nem minősülő, átruházható és többször felhasználható, papír alapú fizetési eszköz, amely áruk vagy szolgáltatások ellenértékének a kiegyenlítésére szolgál;
30. forgatható utalvány kibocsátására irányuló tevékenység: pénzeszköz ellenében a forgatható utalványnak az utalványkibocsátó által közvetlenül vagy utalványforgalmazó útján az utalványbirtokos rendelkezésére bocsátása; -
BornToBePuli
aktív tag
válasz
Biznisz Elek #17318 üzenetére
Szia! Az én véleményem szerint elállhatsz. Ha a kereskedő/vállalkozó vitatja ezt, akkor békéltető testülethez fordulnék. Sokszor felesleges ez a fórum, illetve nevetségesek a hozzászólások, mert csak az okoskodás meg a "farok méregetés" megy itt. Nevetségest arra értem, amikor "virtuális vérre menő" viták vannak.
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17318 üzenetére
2013. évi CCXXXV. törvény
az egyes fizetési szolgáltatókról3. § 21. készpénz-helyettesítő fizetési eszköz: a Hpt.-ben meghatározott készpénz-helyettesítő fizetési eszköz
Egy jogszabályt többféleképpen lehet értelmezni, hallottál már ezekről? Ha nem, akkor javasolom keress meg egy jogászt, ha nekem nem hiszel...
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17315 üzenetére
2013. évi CCXXXVII. törvény
a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról55. készpénz-helyettesítő fizetési eszköz:
a) a csekk,
b) az elektronikus pénz,
c) a pénzforgalmi szolgáltató és az ügyfél közötti keretszerződésben meghatározott olyan személyre szabott dolog vagy eljárás, amely lehetővé teszi az ügyfél számára a fizetési megbízás megtételét.Tehát a vásárlási utalvány nem termék, és nem szolgáltatás, hanem a fenti. Erre nem vonatkozik az elállás.
Nem értem miért nem jó neked a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (a jogszabály megalkotója) általi magyarázat... [link]
-
asdf_
veterán
válasz
Biznisz Elek #17312 üzenetére
Utalvanybevaltokent nyilvan alairtal egy szerzodest, en abban neznek korbe, de a szep kartyas vasarlas ugy kb. egymilliard szazalek, hogy kizarolag szep kartyara kerulhet vissza az osszeg. Szep kis burokratikus papirmunka utan persze.
Az, hogy termek vagy szolgaltatas, szerintem a szempontodbol mindegy, amennyiben a szolgaltatast meg nem kezdte el hasznalni az ember, akkor siman elallhat, sooooooor, ha elkezdte, meg akkor is (lasd neten megrendelt kabeltv eseten pl., mas kerdes, hogy a szolgaltatas tenyleges igenybevetele idejere a vevonek fizetnie is kell, tehat egy het utan negyed havidijat be kell csengetni a kasszaba). De szerintem a ketto kozul egyik sem lesz se nem termek, se nem szolgaltatas.
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17312 üzenetére
Valaki már linkelte, de akkor még egyszer, hátha most elolvasod és értelmezed:
""Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére"
fogyasztovedelem.kormany.huMellesleg az utalvány az jogilag készpénz-helyettesítő fizetőeszköz, tehát nem termék, és nem szolgáltatás. Éppen emiatt nyilvánvalóan nem is vonatkozik rá a 15 napos elállás.
-
ACE-
addikt
válasz
Biznisz Elek #17310 üzenetére
Nem igazán értem most ki és mivel szív? Az elállás arra szolgál, hogy kipróbálhasd a megvásárolt terméket. Egy utalványon nincs mit kipróbálni, ezért logikusan arra nem is érvényes az elállás. Megint más kérdés ha az utalvánnyal fizet valaki online cuccért. Akkor viszont visszajár, de véleményem szerint kizárólag szintén utalvány formájában.
-
Solad
addikt
válasz
Biznisz Elek #17306 üzenetére
"Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére"
fogyasztovedelem.kormany.hu
Egy vásárlási utalványnál mit szeretnél megvizsgálni illetve kipróbálni? A színét, vagy a tömegét?
A másik kérdés, aminek nem tudom a hátterét, mert életemben nem volt a kezemben sem SZÉPkártya, és passzolok hogy ez most egyfajta debitcard vagy egyéb, hogy van-e a boltnak arra jogosultsága illetve módja az összeget visszatölteni?
-
Solad
addikt
válasz
Biznisz Elek #17304 üzenetére
Nem tudom mi a vonatkozo szabalyozas, de nem gondolom logikusnak illetve korrektnek hogy ajandekkartyara vonatkozzon az elallas.
-
psg5
veterán
válasz
Biznisz Elek #17299 üzenetére
Dehogynem sőt soha senkinek nem javaslom sot tavoltartom hogy sufniban vasaroljon,de...annyira csabito volt a 45k kulonbseg majd egy éve
-
rekop
senior tag
válasz
Biznisz Elek #17289 üzenetére
Igen, és nem VA panel ~4500:1 kontraszttal, hanem valami ips/pls ami kb ~1200:1. Ez volt a nem mindegy nekem. Nem beszélve 2db hdmi-ről.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Biznisz Elek #16774 üzenetére
nem jogilag gondoltam, úgy nyilván nem, de szoktak vele foglalkozni, ha nem szürkeimportos, valószínű valaki foglalkozna vele, lásd a felettem levő hsz-t, mondjuk lehet épp a román samsung
szerintem egy emailt mindenképp megérne, gondolom a samsung be tudja azonosítani, hogy mégis honnan van, már ha akarjaegyébként meg n+1 sufnigsm probléma, ez a kockázata az olcsóbb árnak
eljuthatnánk lassan oda, hogy nem csak az árat nézzük, hanem a bolt hátterét is, és akkor megszűnnének a követhetetlen webshopok, a sufni gsmek, az olyan üzletek, amik lesz@rják a békéltetőt aszf szinten stbstb ez lenne a tudatos vasarlas lenyege, nem az, hogy a leghülyébb nagy pofával verje az asztalt, mert hogy ő a vevő
-
Juditta_56
aktív tag
válasz
Biznisz Elek #16719 üzenetére
Igazad van, én nem vagyok kellően körültekintő...
-
imyourfriend
őstag
válasz
Biznisz Elek #16585 üzenetére
Dec 15.-e környékén vittem be, akkor azt mondta a szervizes hogy elküldik ki, kivizsgálják és valószínűleg cserélik, értem én hogy nincs már cseredarab csak mire felviszi az ember, megfordul vele pestről vagy ha alapvetően postáztatom az is 3-4ezer, no mind1 én hibám én vettem ilyet igaz.
-
kory24
őstag
válasz
Biznisz Elek #16463 üzenetére
Nem tudtam, hogy még nekem kell "kuncsorogni" a pénzem után :s
Mikor jeleztem elállok a terméktől ezt írták:
"Kérem, hogy egy válaszlevélben küldje el bankszámlaszámát. A bejelentéstől számított 14 napon belül a pénzt átutaljuk, amennyiben a termékeken nem látható használat nyoma."
Ez a bejelentés november 29-én volt. A terméket 12.05-én átvették.
Tehát a 14 nap mindenképp elmúlt.De akkor rákérdezek emailben
-
#18379748
törölt tag
válasz
Biznisz Elek #16383 üzenetére
de a hibat meg haladektalanul be kell jelenteni. sztem van itt azert joghezag hibas de 14 napon beluli elallas eseten. sztem legegszerubb ha bejekenti a hibat es egybol az elallast is. ekkor 14 napon belul megtette es sztem legjobb ilyenkor a boltba visszakuldeni nem egy 3. felnek (szerviz).
-
bullseye
addikt
válasz
Biznisz Elek #16379 üzenetére
De kérdés, ki fizeti a javítást, ha hibásat küld vissza ilyenkor.
-
Maxtreme
addikt
válasz
Biznisz Elek #16377 üzenetére
Ilyen esetben is lehet? (egyébként igen)
-
Sanki
addikt
válasz
Biznisz Elek #16225 üzenetére
Nekem az LG nem küldte vissza a telefont, csak a csereutalványt.
-
válasz
Biznisz Elek #16177 üzenetére
Jah igen, én a visszaküldésre gondoltam. Bocs... késő van már.
-
dreta
tag
válasz
Biznisz Elek #16085 üzenetére
Igen, mindkettő jelezte, hogy támogatja a másik készüléket!
-
dethroner
veterán
válasz
Biznisz Elek #16077 üzenetére
Értelmezve van a szöveg. Az alap MPL 990 Ft-os költséget fizettük. Ám most a visszaküldés után csak a termék árát utalták vissza.
-
Recipro
tag
válasz
Biznisz Elek #15913 üzenetére
kaptam tőlük egy emailt
ezeket ajánlották azért régen ez a kártya amit garanciába adtam 154 ezer volt 2013 dec 2 meg 80-90 között volt az ára
erre ilyen ajánlatot kaptam..
Ezt tudjuk ráfizetés nélkül adni:
ASUS
GTX 950 STRIX 2GB GDDR5Vagy AMD-ből
MSI r7 370 2gb
Sapphire rx460 4gb
R7 370 4gb
röhej...
-
Recipro
tag
válasz
Biznisz Elek #15913 üzenetére
néztem a google-n mielött valaki beszólna.
de nem tudsz egy jó oldalt ahol esetleg lehet emailen fogyaszó védőknek írni?
ha azt nem is akkor egy telefonszám nem cseszekedek velük legyen akkor fogyasztó védelem...
-
Recipro
tag
válasz
Biznisz Elek #15911 üzenetére
pedig a főnők azt állítja hogy ez 1év magyar garancia 2 másik meg gyártói ugye amit le is irtam mit irt gmailen...
-
Recipro
tag
válasz
Biznisz Elek #15909 üzenetére
elküdhetném a képet ide de olyan minőségü lett annó facebook kamerával fotóztam le egy havernak gépen eszméletlen minőségü... telefonon jó.
GARANCIA LEVÉL
termék tipusa: VGA káryta
Gyártó: MSI Asus Gigabyte Sapphire
széria szám: bla bla
Vásárlás dátuma: 2013. dec. 2.
A termékre a vásárlástól számitott 36 hónap
Sapphire termékre 24 hónap garancia vonatkozik
melyet üzletünkben érvényesithet:
Telemat kft 1094 budapest
Tompa u 15/a
H-P 9- 17 óráig
tel: 0614592071
Garancialevél 1 tételt tartalmaz!
ENNYI ÁLL A GARI JEGYEN ELKÜLDÖM A KÉPET IS DE MAX TELÓN LÁTOD JÓL nekem egy note 3 asom van azon még türhető a kép.
-
Attix82
addikt
válasz
Biznisz Elek #15856 üzenetére
Én már beszéltem ez ügyben a fogyasztóvédelemmel is, ha nem az van írva, hogy 3 év jótállás hanem 3 év garancia, akkor automatikusan csak 1 év a jótállás......mivel garancia szó nincs a jogszabályban.
-
psg5
veterán
válasz
Biznisz Elek #15683 üzenetére
-
válasz
Biznisz Elek #15567 üzenetére
Nálam felmerül egy kérdés: bármilyen szállítási költséget köteles állnia a jótállásra kötelezettnek? Pl. futárt hívok, ami mondjuk 3000 Ft-ért elviszi a terméket a boltnak. Köteles a bolt nekem visszafizetni a 3k-t, mikor postán is elküldhettem volna 500 Ft-ért? Valahol nekem nagyon sántít ez a dolog...
-
Gyuri27
félisten
válasz
Biznisz Elek #15567 üzenetére
[link] NFH. Mégis hivatalosabb. Bár a lényeg ugyanaz.
-
mirci18
addikt
válasz
Biznisz Elek #15392 üzenetére
Kb 10 oldalnyi szöveg.
Biztos könnyen megtalálom azt az egy sort amit belinkeltél.
Köszi a segítséget.
De konkrétabban nem tudnád bemásolni? -
mirci18
addikt
válasz
Biznisz Elek #15388 üzenetére
Ez hol van benne?
-
kiszi07
senior tag
válasz
Biznisz Elek #15290 üzenetére
Szóval akkor az apple is telibe szarja a pofámat. Telekom hárít, szuper...
-
kiszi07
senior tag
válasz
Biznisz Elek #15286 üzenetére
Nem vitatkozom veled csak válaszoltam. Mivel magát a készüléket cserélték. Rajta volt a gyári fólia.
-
kiszi07
senior tag
válasz
Biznisz Elek #15284 üzenetére
Ez egy vadiúj telefon volt, ami fóliás. Az apple boltban azt mondták, hogy hívjam fel a hivatalos telefonszámukon és 2 órán keresztül üssem a vasat és akkor elérek valamit. (A boltban mondták ezt)
ui: ha én egy számitástechnikai alkatrészt gariztatok és kicserélik, akkor is újraindul - ilyen nincs... -
VIBO
őstag
válasz
Biznisz Elek #15185 üzenetére
Igy van. Hasznalt. Remelem ki tudom csereltetno egy masik tellara.
-
chazseisyll
újonc
válasz
Biznisz Elek #15111 üzenetére
Igen, igazad van. Jelenleg ténylegesen megtalálható. Mivel nem volt laptopom ezért nem nagyon nézegettem az oldal a napokban. *szerk: (Mivel nem volt laptopom, mert egyik szervízből a másikba ugrált - félreértések elkerülése végett) Viszont amikor szeptemberben vásároltam, valamint amikor leadtam az iPonba javításra ők is megnézték és nem szerepelt.
-
chazseisyll
újonc
válasz
Biznisz Elek #15107 üzenetére
LENOVO B50-80 80EW01CAHV
A Lenovo oldalán megtalálhatóak a Windows 7-es driverek.
-
Z14XEP
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #15041 üzenetére
Van visszaigazolásom az x gyári számú tv-ről, sőt a Samsungnál most is látják, hogy akkor mit adtak rá és regisztráltam ezzel a gyári számmal. Ha belépek a MySamsungra akkor én is ugyanazt látom, amit akkor, hogy 2016 év végéig van rá garancia. Én is így gondolom, de nem jutok el a szervízhez, mert nem fogadja!
-
Z14XEP
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #15029 üzenetére
Kaptam emailt erről, ki is nyomtattam.
-
domewalker
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #15021 üzenetére
Köszi a válaszokat, gigabyte alaplapról van szó egyébként. Igyekszem türelmesnek lenni, bár addig ezen az 5+ éves kalap szr notin pötyögni elég frusztráló, 1000 baja van már és nincs türelmem megcsinálni, meg venni hozzá új tápot meg akksit.
-
domewalker
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #15019 üzenetére
Azt tudtam hogy nagyker, de 2-3 hónap egy kicsit durva... azért kérdeztem mert gondolom van itt 1-2 ember aki vásárol nagykerből (akár máshonnan), hátha van valami tapasztalat...
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Biznisz Elek #14909 üzenetére
Valószínű, hasonlót kapott ő is.
-
Nirvatti
tag
válasz
Biznisz Elek #14909 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget!
-
Nirvatti
tag
válasz
Biznisz Elek #14907 üzenetére
Az egy dolog, hogy én olyan állapotban viszem vissza, ahogyan átvettem.
Nem fognak akadékoskodni, hogy én bontottam ki és pasztáztam össze? -
turnesjoska
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #14491 üzenetére
a számla bruttó összege ami fizetve lett 146.640 Ft. szerintem ez teljes ár volt
-
turnesjoska
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #14489 üzenetére
Nem tudom az árral mi lesz, az majd kiderül ha bementem t be, teljes áron volt számítva, nem volt készülék kedvezmény 10%se, mert egy alap 1900 ft havi díjas előfizetés mellé lett véve.
-
turnesjoska
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #14486 üzenetére
Értem, de azért ajánlotta fel mert, ő is látja hogy gáz a 2 hónap....
-
turnesjoska
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #14484 üzenetére
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/szavatos.html#subtitle_22
Szabályosan jár-e el a kereskedő, ha le akarja vásároltatni a termék vételárát.?
A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy a fogyasztó vásárolja le a vételárat az üzletben.
OFE szerint nem kötelezhet hogy válasszak valamit...
-
turnesjoska
csendes tag
válasz
Biznisz Elek #14481 üzenetére
igen megvárhatnám a november végét, de szeptember 23.-a óta ott van.
Nem tudom mivel hozzák az alkatrészt... -
N3gro
aktív tag
válasz
Biznisz Elek #14444 üzenetére
De a gyártó még forgalmazza, és gondolom tudná cserélni. Nem ezért van rá gyártói garancia? Elég szarul járnék, mert promóció szerinti kedvezménnyel vettem, gondolom azt nem adnák vissza.
-
bazsi83vp
senior tag
válasz
Biznisz Elek #14103 üzenetére
Ma visszavittük és egy másik kijelentette ilyen nincs (az meg szabadnapos), de bevették és jött a telefon, hogy elutasítva... Innen mi a következő lépés pontosabban. Ok, ezt nem írtam le
A kérdés az következő lépésben: az eladó adhat büntetlenül rész- vagy dezinformációt az elállási joggal kapcsolatban.
(különben ügye nem vettük volna meg, hanem rákeresek és ha jó paraméter szerint, visszament volna valaki a termékért - de nem az.)Amit állított az illető tegnap előtt: 3 napon belül bármilyen indok nélkül vissza lehet vinni. PONT.
-
Shady313
aktív tag
válasz
Biznisz Elek #13986 üzenetére
Köszönöm a segítséget, minden rendben ment, már az új készülékről írok
-
Shady313
aktív tag
válasz
Biznisz Elek #13986 üzenetére
Közben felhívtam a 1220-at és jó hírt közöltek, miszerint a központi szervíz jogosnak találta a csereigényemet. Persze az új készüléket nem vehetem át addig amíg az előző vissza nem érkezik a szervízből
-
Shady313
aktív tag
válasz
Biznisz Elek #13984 üzenetére
Nincs sajnos, csak a bejelentett hiba leírásáról van rublika amiben szerepel az is, hogy az átvételkor jelentkezett.
-
Attix82
addikt
válasz
Biznisz Elek #13979 üzenetére
Nem feltétlenül, mivel 2. évbe van megszabhatja, hogy csak levásárlás van.
-
axioma
veterán
válasz
Biznisz Elek #13977 üzenetére
Nekem tokeletes lenne, csak nem ezt ajanlotta a holgyike. Hanem hogy az x-38e-et kedvezmenykent hasznalhatom fel listaaras vasarlashoz. Tobbek szerint mert a 2. evben vagyok. OK, akkor csak csere, meg csak fuggo telefonba beszamitas, csak azt csinaljak mar korrekten.
-
Tazsam01
tag
válasz
Biznisz Elek #13755 üzenetére
Ha engem kérdezel és nem csak találgatsz akkor válaszolok.
Amikor visszaküldtem garira még aznap vettem egy ugyanilyen kitet 27ért. Kellett, egy nap sem eshetett ki és igen pont ilyen kellett ezért ezt vettem.
A bolt pontosan ugyanilyenre tudná cserélni, annyira ugyanilyenre, hogy a másfél éves megrendelő emailben amit ők küldtek a link is a ma kapható termékre mutat, a különbség csak a garancia ideje, amire nem tartok igényt. (most, hogy tudom mennyit ér pláne nem)
Szerinted ha egy nap alatt a hiba érzékelés után hajlandó voltam 27 rongyért megrendelni az ugyanilyen kitet mert annyira kellett és mert megtehettem akkor mennyire érdekelne, hogy a boltban épp 10 rongyos termékre cserélik-e vagy 50 ezresre....
...
...
Semennyire.
Semmilyen esetben sem az árát kérném vissza mert nem érzem elegánsnak ha 10 rongyon egyáltalán nekiállnék emailezni.
Nem hinném, hogy ez a tipikus magyar mentalitás. Ha mindenképpen általánosítani, osztályozni és skatulyázni szeretnél, hogy egyszerűbbé válljon számodra a világ akkor legalább máshova tegyél kérlek.
Az egész ügyben egy dolog háborított fel, érvényes garancia mellett ott lapul a boltban a termék de nyamvadt 5 ezer forint miatt nem cserélik automatikusan hanem inkább visszafizetik, mindegy egy bolttal kevesebb a címlistámban. Egyelőre nem adtam meg a bankszámlaszámom pedig ezt kérték, hogy visszafizethessék a pénzt, még azt sem tudom fogok-e válaszolni vagy ott hagyom megrohadni. Tehát gondolhatod, hogy nem a pénz motivál. -
Gyuri27
félisten
válasz
Biznisz Elek #13755 üzenetére
Az igazi nyugati országokban a boltosok se ilyenek.
Itthon meg zsák a foltját tipikus esete van. -
válasz
Biznisz Elek #13752 üzenetére
Jelen esetben szerintem pont ez a helyzet...
-
Repsol600
addikt
válasz
Biznisz Elek #13723 üzenetére
optikus: Az jó lenne, ha újraindulna.
De a szervizlapon nincs semmi írva erről, csak az elvégzett munkák: Előlap, Érintőplexi + LCD, Main PFC, Sub-Board.
-
G@ß!
őstag
válasz
Biznisz Elek #13719 üzenetére
Az a kellemetlen, hogy a gyártó honlapján semmi info nincs... illetve visszaküldeni neki ~annyiba kerül mint amennyibe kerül az alaplap...
A disztribútoroknál próbálkozok, párat felhívtam eddig semmi info. Egyébként 1-3 hónapot mondanak, amíg összegyűlik bizonyos mennyiségű cucc, hogy visszaküldjék a gyártónak... Már ha segítenek egyáltalán... -
ValoVillam
tag
válasz
Biznisz Elek #13715 üzenetére
Jó, jelzem akkor előre.
Ők mit csinálnak az újabb 14 nap alatt amíg náluk lesz a visszavitt teló?
Én azt már semmiképp sem tudnám Bp-en megvárni. Vagy megadom a bankszámlaszámom és utalni fognak?
És arra mi a biztosíték hogy nem ők tesznek majd ez idő alatt vele valamit (mintha én tettem volna), amire hivatkozva nem fogják visszavenni? (Jelenleg sérülésmentes és hibátlan, leszámítva azt hogy szériahibája van az érintőpanelnek.) -
ValoVillam
tag
válasz
Biznisz Elek #13713 üzenetére
Értem.
Feljebb írtam hogy kaptam emailben visszaigazolást, a megrendelt termékekről (teló+fólia) és a fizetendő összegről.
És, ahogy szintén írtam, a visszaigazolás mellett fel is hívtak, majd másnap személyesen mentem be a boltba, aláírtam a papírokat hogy minden oké, és átvettem a terméket. Személyesen... ez sem gond?Muszáj előzetesen emailt írnom nekik? Ha csak simán besétálok nyitvatartási időben a hibás telóval, mint ahogyan másfél hete kisétáltam onnan, az nem lesz elég?
Ez az újabb 14 nap micsoda? A helyszínen készpénzben megkapnom a vételárat túl korai volna?
Nem akadékoskodom! Eszembe se jutna olyasmi, látom hogy segíteni próbálsz. Éppen csak, nem minden egyértelmű nekem, és kedden intézkednem kell.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Biznisz Elek #13612 üzenetére
3 napon belül csak csere lehet. Vatta újra.
A 3 nap azért van a boltnak, hogy megnézze nem az user rontotta-e el.
Meg nem várható el, hogy a polcról leakasszon bármit. Ezt mind a 3 napban kell elintézni.
Ha a 3 nap letelik azonnal cserélnie kell vagy pénz vissza. -
válasz
Biznisz Elek #13291 üzenetére
"es csak 10eft feletti termekre vonatkozik az elallas"
Nem a jótállásra gondoltál véletlenül?
-
Attix82
addikt
válasz
Biznisz Elek #13291 üzenetére
"Attol hogy automata kuldi azt hogy megerkezett a neten rendelt cucc az akkor is egy visszaigazolas"
Automatikus visszaigazolás csak egy igénybejelentő, hogy Te olyat szeretnél. Nem szerződéskötés.
Szerződéskötésnek az üzlet által küldött megrendelő, vagy az átvételkor kiállított számla minősül.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 16" Macbook Pro M4 Max 48 GB RAM, EZÜST, HU keyboard- 1 TB SSD 2025.11.11-ig gari
- Új, bontatlan SteelSeries Apex Pro TKL Wireless Gen 3 (2025) UK/ISO
- Nyugatinál gyerekeknek hétvégén is átvehető! Ps4 / playstation 4 lego és egyéb gyerek játékok
- 2018 MacBook Pro i7 16/256
- Lenovo T480 I5-8350U 16/512 Touch + windows hello
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics W11
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- PlayStation Plus Premium 24 hónapos előfizetés , egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest