- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
válasz 313313 #17548 üzenetére
A helyzet a telefonnal az, hogy július 1-óta ennyi történt, az meg csak plusz hab a tortán, hogy a szervizbe mennyi idő alatt jutott el semmi konkrétumot nem írt se az edigital, se a cordon electronics, bár hozzájuk ugye nekem amúgy sincs semmi közöm.
Amikor leadtam a telefont a jegyzőkönyvben feltüntették, hogy a javítás ideje akár a 30 napot is elérheti.
Huszon pár nap után írtam az edigitalnak, hogy a 30 napot megvárom, mert ugye a jegyzőkönyvön ez fel volt tüntetve amikor leadtam a telefont javításra, így gondolom ezt el is fogadtam, de amennyiben nem készül el 30 napon belül akkor már nem javítást hanem cserét vagy csereutalványt fogok kérni.
Erre azt válaszolták, hogy a csere nem azon fog múlni, hogy én mit szeretnék, hanem azon, hogy a szerviz meg tudja javítani vagy nem
Tehát várjak türelemmel, minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy a lehető leghamarabb visszakapjam a megjavított készüléket.
Közben írtam a szerviznek is, itt első alkalommal még nem is találták meg a telefont a saját rendszerükben, kértek még valami számot a szervizlapról, majd visszaírták, hogy bevizsgálás alatt van, nyugodjak meg.
Mikor másodjára érdeklődtem , hogy a jegyzőkönyvben rögzített hibákat ők is tapasztalták-e és a javításukkal mikorra végeznek előre láthatólag, arra nem is válaszoltak.Szóval hétfőn már a javítás 31. napjánál tartok, milyen lehetőségem van, amivel a leghamarabb el tudom érni azt, hogy vagy kicseréljék vagy adjanak egy csereutalványt?
Lehet, ha türelmes lennék még pár napig/hétig , meg is lenne javítva de nem szeretnék feleslegesen várakozni, ha nem muszáj, márpedig azt gondolom nem muszáj csak bepróbálkoznak ezzel ,hogy a szerviz dönt, nem a bolt.Nem akarok fenyegetőző emaileket írogatni senkinek ,azzal úgyse megyek semmire, a cordon electronics oldalán csak ilyenek vannak, csak ha 30 napot meghaladóan már valamihez a jogszabály szerint lehetőségem van akkor azt ki is használnám.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Canon Ixus 285 HS
- Új! Bontatlan! Samsung 8TB 2.5 SSD eladó! Országos Szállítással
- PANASONIC HF410BE fehér bluetooth/vezetékes fejhallgató (RP-HF410BE-W) - keveset használt
- ASUS Z690 APEX, i5 14600KF, 32 GB DDR5 6000 MHz CL32, Seasonic 850W platinum, egyedi AIO
- Sony SCPH-70100 adapter , Playstation adapter
- LG 65UN74003LB - 65" (165 cm) 4K Smart TV - 2.5 év garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY G3