- Külföldi SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
bullseye #23339 üzenetére
El kéne már azért felejteni a francba azt, hogy a kereskedő az, aki lehúzza a vevőt. Ha a kereskedőnek is pénzvissza van, akkor ő sem tud mást csinálni, mint pénztvisszázni (halkan jegyzem meg, amikor egy 2,5 éves FHD tv javíthatatlan és visszakap rá a júzer mondjuk 180 küvecset, amiből most 10"-lal nagyobb 4K-st lehet venni, akkor meg persze nem tiltakozik senki, ugye?). Az meg, hogy bukó a fogyasztónak, az a kereskedő szempontjából semmilyen relevanciával nem bír, nem tőzsdeüzletre van berendezkedve egy számtech kisker, hanem simán adásvételre. Hogy pármillió idióta miatt, akik a lufit fújtak a semmiből, amiatt nem lehet kapni szart sem, amit meg igen, azt meg csilliárdért, arra a boltnak nulla ráhatása van, ezt tessék a kriptósoknak köszönni.
-
A_ScHuLcZ
addikt
válasz
bullseye #21715 üzenetére
Ezt a balhét olvastam én is, és igen, ez már sajnos az a sorozat, feliratok szerint idén februárban gurult le a gyártósorról.
Cikkek tanúsága szerint az EFRX még normális technológiával készült, az EFAX szériánál alkalmazták az SMR alapú tárolást, ami lassabb random írási sebességet eredményez. Úgy látom, hogy WD60EFRX típust sehol nem lehet más vásárolni, csak a WD60EFAX típus elérhető. (ez alapján az a gyanúm, hogy hiába próbálkoznék, nem kapnék EFRX-t)
asdf_: SnapRAID-et használok, annál szerencsére nem számít, hogy ugyanolyan típus legyen, még a méret is eltérhet. (olvastam a cikkeket, és értem, hogy mire gondolsz, RAID6-nál és SHR2-nél komoly gondolkat okozhat)
-
psg5
veterán
válasz
bullseye #20851 üzenetére
Ez azért szerintem támadható. Valamint nem tudom emag illetve a közvetített cég ászf-jében van-e egyáltalán ilyen jogszabálytól eltérő leirás. Nálam ez nem játszik.
Sajnos azonban asdf kollegának lesz igazsága hogy eleve a ptk hatálya alól kibújhat, ott lesz a kutya elásva. Bár szerintem az hogy a tevékenységet nálunk fejti ki kvázi telephelyet hoz létre emag oldalán akinek van fizikai telephelye magyarországon az bevonja a ptk alá őt is.
-
asdf_
veterán
válasz
bullseye #20380 üzenetére
Nem kell, eleg elolvasni a felteteleket a weben. Most megy pl. a Whirlpoolnak egy akcioija, hogy 5 meg 10 ev kompresszorgaranciat ad a bizonyos hutogepeire. Aztan ha elolvasod a kisbetut, tenyleg te fizetsz:
...kizárólag a kompresszorra, mint főalkatrészre vonatkozik, ugyanakkor nem mentesíti a vásárlót a motorhoz kapcsolódó jótállási kötelezettség teljesítése során felmerülő kiszállás és munka díjának valamint egyéb költségeknek a megfizetése alól.
Tehat ingyen kicserelik a kompresszort, de fizetheted a kiszallast, a munkadijat es szerintem meg a hutokozeg dijat is, mert az valoszinuen nem fogjak lecsapolni grammra, utana meg visszatolteni.Mosogepnel is nagy szedites a 10 ev motorgarancia (ezt is tobb gyarto is uzi), a legutolso utani alkatresz egy mosogepben ami elromlik: a motor.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
bullseye #20309 üzenetére
Ugye látta a gépen az illesztési hibákat, touch nem akart működni, azt mondta az ASUS, h az windows 10 hiba (lol) stb, és ezután vissza akarta vinni a Euronicsba, és nem vették vissza, ehelyett szervizbe küldték. Utána mesélte már nekem, aztán felvilágosítottam, hogy mit kellett volna csinálnia. Sajnos sok tudattalan vásárló van, akikkel ezt megjátsszák. A másik pofátlanság, amivel átverték, hogy az ASUS az általa adott csereutalványra rányomtatta, hogy kézpénzre nem váltható, tehát arra kényszerítették, hogy a Euronicsba vásárolja le. Na mondom aztán ilyen végképp nincs... Mondtam neki, hogy ha nem adják vissza a lét panaszkönyv stb, de aztán ott levásárolta PS4-re stb, nem az a harcos típus a srác...
-
vargalex
félisten
válasz
bullseye #19867 üzenetére
Nem hinném, hogy ez lenne... Én továbbra is azt mondom, hogy teljesen jogos volt az igényem. Megrendeltem egy terméket, visszaigazolták (még egyszer kiemelném, hogy nem az automatikus visszaigazolásról beszélek, hanem arról a levélről, amiben az áll, hogy mehetek érte), a rossz nyilvántartásuk miatt nem is az volt náluk. Ha valóban az lett volna készleten, akkor is annyiért adták volna.
A ti álláspontotok szerint az teljesen rendben van, ha egy webshop-ban rendelt és visszaigazolt nincs és nem is akarják a kifizetett áron leszállítani később sem. Szerintem nincs rendben.
Vagy az is téves teljesítés, ha én véletlenül játékpénzzel fizetek és ők nem veszik észre? Tehát ők sem azt kapják, amit akartak? -
Tomax96
újonc
válasz
bullseye #19305 üzenetére
Sziasztok!
Az én gépemről van szó. Amikor megérkezett már aznap igényeltük a garanciafutárt. A futár Július 30-án vitte vissza a gépet,és azóta semmi hír. Ígérték,hogy rákérdeznek miért akadt meg,vagy tart eddig az ügyintézés. Azóta egy újabb teljes hét eltelt válasz nélkül. -
Indian74
senior tag
válasz
bullseye #18922 üzenetére
Ezt kaptam válasznak a TMX-töl. Mert hogy ki szerettem volna kérni a dokumentációkat.
"TMX Ügyfélszolgálat - András (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
jún. 11. 14:16 CEST
Tisztelt Levélíró!
Mi a kért dokumentumot adatvédelmi okok miatt nem tudjuk kiküldeni Önnek. Javasoljuk, hogy azt kérje a küldeményt részünkre beküldő cégtől.
A megértését köszönjük!
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft."Ja és az Extdignek is írtam levelet de még választ a levelemre nem adtak,ráadásul más nevet írtak oda,nem az én nevem szerepelt holott én vagyok a telefon tulajdonosa.
Ráadásul mindig egy sablon szöveget írnak le az embernem meg hogy nekik 30 napjuk van javitatni a termékemet (javítás várható időtartama 30 nap)"
Kedves ...............!A HTC U Ultra, Brilliant Black (Android) (484...) jelenleg még a márkaszervizben van, 277... szervizlapszámmal.
Tájékoztatjuk, hogy a szervizeknek, a hozzájuk történő beérkezést követően 15 napjuk van vizsgálni a garanciális készülékeket. A logisztikai folyamatokat figyelembe véve a javítás várható időtartama 30 nap.
Természetesen amint kapunk információt a márkaszervizből, értesíteni fogjuk Önt a bevizsgálás eredményéről, további esetleges teendőkről.
Az ügyintézés lezárultáig, értesítésig szíves türelmét és megértését kérjük.Üdvözlettel,
Berán Tünde
Ügyfélszolgálati munkatárs -
válasz
bullseye #17416 üzenetére
Nem voltam talán érthető. Város egyik legjobb ügyvédjével küldette a levelet.
De nem állt benne sem jogszabály sem kötelezettség (pl. mert ha nem -akkor így meg úgy lesz), hanem hogy az elállásra való tekintettel vigyük be neki a vételárat, aztán majd az autót egy megbeszélt helyre eljuttatják. -
válasz
bullseye #17414 üzenetére
és (#17412) Superhun
Köszi.Pár nappal ezelőtt levelet íratott ügyvéddel hogy a vételárat adjam le nála;ügyvédnél, és majd egy megbeszélt helyre visszahozza az autót.
Ezért is nem tudtam hova tenni ezt az egészet.
Egyébként még május elején volt az adásvétel. (kiirattuk a nevünkről az autót, 15 napon belül, kérdés ő megtette-e? és ha igen, hogy ment bele úgy hogy tudta hogy hibás az autó? Ha meg nem íratta át, akkor hogy is van ez, a gödörből akar még okoskodni ügyvéddel?) -
válasz
bullseye #17405 üzenetére
Ha gariztatásra kerül sor, akkor utána szerintem már nem állhat el a vevő. Gariztatás = igényt tart a termékre.
Egyébként az elállás lényege pont az, hogy mindegy mi az indok, a bolt az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszafizeti a teljes vételárat + szállítási költséget, ha addigra a termék megérkezett vagy a vásárló kétséget kizáróan igazolni tudja, hogy feladta. Utána, ha a bolt úgy véli, hogy a termékben a kipróbálásán túli értékcsökkenés keletkezett a használatából eredően, akkor utána ezt jogi úton behajthatja a vevőn. Ha meg gyári hibás, akkor gariztatja a nagykernél. De ehhez a vevőnek már semmi köze. Továbbá a vásárlónak azt sem kell közölnie a bolttal, hogy a termék hibás. Az már más kérdés, hogy azért illik közölni, de hogy ezek után még szopatja is a vevőt a bolt azzal, hogy ez esetben nem állhat el, már szabálytalan, nonszensz, undorító hozzáállás...
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz
bullseye #17332 üzenetére
Informaciot es segitseget jottem kerni. Elvegre ez a forum erre van. Az mar mas kerdes hogy vannak emberek akik tenyek nelkul a sajat velemenyuket a birosagon elfogadottnak tekintik. A hozzaerto, megalapozott hozzaszolasokkal nincs bajom, csak a kepzelt valosag kijelentesevel.
-
Gyuri27
félisten
válasz
bullseye #17185 üzenetére
Ezek kiskerek kb 0 árukészlettel. Szerintem ők nem importálnak semmit.
Hiába faja a kisker ha olyan nagykerből jön a cumó ahol mókolnak.
Az meg jellemző erre az iparra. Emlékezz pár év előtt néhány be is dölt.
Amúgy erre írtam már többször. Legtöbb terméket ma már be kel, be lehet regisztrálni.
Online rendeled és ha ez meg tudod tenni marad a cucc. Ha nem elállsz a vásárlástól és vissza küldöd.
Mondjuk egy drága telefon, egy drága lap stb-stb esetén én biztos így tennék. -
imyourfriend
őstag
válasz
bullseye #16614 üzenetére
Időnként random történik, pont veletek? Még ilyet.. magunk között szólva azért mentem először oda vásárolni mert azt hittem egy nagyobb cég biztos jó marketinggel, biztos adnak valami pluszt azért hogy ők többet kérnek el a termékért mint mások. Nyilván azóta is megelégedéssel használom a PC-t melyet ott vettem, de ez az egér mizéria sem feltétlen az eladóhoz köthető csak alapvetően elvárnám mint részemről gondolt tisztesség hogy ugyan már leárazunk valamit akkor szóljunk annak ki meg szeretné venni, hátha jó néven veszi és legközelebb is jön megveszi nálunk a terméket. Garanciális ügyintézés felével semmi gond nem volt, egyszerűen élhetőbbnek tartom azt mikor szólnak hogy figyelj már ezt oda tudjuk adni ennyiért mert ennyi a bolti ára, csak módosítanánk a szerződést és 2ezerrel kevesebb. Lehet hogy az ember a következő vásárlását ott tervezné, vagy szólna ismerősöknek barátoknak hogy figyeljetek már ez egy jó hely itt tényleg figyelnek a vásárlóra ésatöbbi. No de lényegtelen is, az emberek nagy része gond nélkül kifizeti ezt az X összeget, az a parányi része 1-2% meg a köcsög szemét, hogy miért használja az agyát.. mint mondtam ezt csak szigorúan köztünk, mert nem ér annyit az az 50 forintos mikrokapcsoló ami miatt ide keveredtem hogy én vitázzak vagy valami, van egyéb dolgom.
off részemről, ez a téma nem ide tartozik innentől.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
bullseye #16526 üzenetére
Vagy siman rendeld meg maganszemelykent, aztan visszaviszed, 14 napon belül. Csak sertetlen legyen.
Bár az költségként nem számolható el.
Cégesen meg sose vásárolj olyan helyen, ahol gyökérkednek a garancián. Inkább a drágább, de megbízható.Valahogy ugy van egyebkent, hogy kiprobalni, nem hasznalatba venni. Tehát pl ha veszel egy fűnyírót, lenyírod a füvet otthon 1500m2-n, aztán visszaküldöd az nem ok.
-
citkar
addikt
válasz
bullseye #16372 üzenetére
Nem, nem ez volt a gond. Az vezetett félre, hogy azt olvastam, utánvétel esetén nem veszik át. Arra értettem, hogy én utánvétellel vásároltam, de ez arra vonatkozott, hogy a postaköltséget ne terheljem rájuk, amikor visszaküldöm nekik.
Szóval én értelmeztem félre, melyik postázási irányra értették az utánvételt. -
Joe.36
addikt
válasz
bullseye #15980 üzenetére
Nagyon eltérő, ez a gagyibb kivitel lehet, vacak műanyag, semmi fém, pedig az oldalukon még ki is emelik mint extrák: fémházas kivitel, máshogy is néznek ki, csak ez becsomagolva első ránézésre nem tűnik fel. csak a kijelzőt látod a dobozban. Az is egy fólia szerű tokban van.
-
mirci18
addikt
válasz
bullseye #15355 üzenetére
Akkor magyarul ennyi erővel bármelyik cég embere ráfoghatja a vevőre hogy xy alkatrészre nem vonatkozik garancia mert sérült.
Közben meg lehet hogy a cég maga sértette meg a kijelzőt.Tanulság a számomra hogy ilyet itthonról nem szabad mivel itthon még garanciát sem képesek normálisan kezelni.
-
Wanderlust
tag
válasz
bullseye #15351 üzenetére
Akkor remélem tudnak majd segíteni. Egyébként van-e jogom elkérni a szervíztől a kormányt plusz minden tartozékot amit elküldtem nekik? Az eladó azt mondta, hogy a jóváírás müxik vagy semmi. Ha tényleg csak egy kábelhibáról van szó akkor lehet, hogy saját költségemen megtudnám csináltatni.
-
válasz
bullseye #14768 üzenetére
Én ennyit találtam erről:
"A ptk. 308. § (4) bekezdése szerint: ha a fogyasztói szerződés tárgya használt dolog, a felek két évnél rövidebb szavatossági határidőben is megállapodhatnak, egy évnél rövidebb elévülési határidő azonban ebben az esetben sem köthető ki. Hibás teljesítés esetén a panaszos eljárása azonos az új termék megvétele utáni eljárással."
"Az új szabályozás szerint a hibás teljesítés fogalma a következő: a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett [6:157. (1)]."
-
válasz
bullseye #14762 üzenetére
Igen, annak a javításnak a jogossága kérdéses... A jogszabály szerint 3 munkanapon belül az eladó nem tekinthet el a cserétől aránytalan többletköltségre hivatkozva, ha a termék hibája a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A billentyűzet meghibásodása szerintem igen csak akadályozza a rendeletetésszerű használatot.
Szóval megér egy kört a dolog a fogyvédnél.
-
mr_Zé
csendes tag
válasz
bullseye #14475 üzenetére
Azért ez így elég erős szerintem, pláne úgy, hogy első körben semmi probléma nem volt a táppal (pláne, hogy nem is volt hitvány minőség). Arról már nem is beszélve, hogy hosszabb olvasgatás után derült ki, hogy a proci nagyobb teljesítményt akart az alaplapból kihúzni ezért az alaplap folyamatosan fojtotta vissza azt és végül elég valószínűleg ez vezetett mind a kettő halálához, hiába volt a bolt weboldala és a gyártók oldalai szerint is kompatibilisek egymással. De nyilván, utólag már lehet "találgatózni"...
Egyébként olyankor mi van, hogyha egy jó minőségű táp garanciaidőn belül tönkremegy és úgy teszi tönkre a gépet?
(Hozzáteszem, hogy úgy, hogy teljesen rendeltetésszerűen volt minden használva.) -
bazsi83vp
senior tag
válasz
bullseye #14106 üzenetére
- Gondolom ez ilyen tisztességtelen kereskedői magatartásnak is minősül. (mind a vevővel, mint a versenytársakkal szemben).
313313
- A visszavételi jegyzőkönyben benne van ez a mondat is (ők aláírták természetesen) és azt hiszem egy másik eladó is hallotta.- Amúgy az a baja: le lett pecsételve a garijegy, tegnap meg a lelkünkre kötötte a másik: mindenképpen pecsételtessük ott akkor le.... gyanús az egész eljárás.
-
axlfsi
veterán
válasz
bullseye #14009 üzenetére
Ertem, koszi az infot. Nem tudom mit mondd a roman jog, de nagyon nem is szeretnem azt guglizgatni (ennek meg majd kulon utanajarok, hogy ha egy (latszolag) teljesen magyar webshop, magyar hosztinggal elad nekem valamit, akkor ott/oylankor miert egy Roman jogot kell kovetnem. Ertem en, hogy Roman a ceg, de ez azert nagyon nem popápolt az arcomba vasarlaskor, sot, ... ha nem olvasol utana ki is, mi is ez a ceg, ugyan ki nem derul az oldalon, hogy adott esetben, milyen kockazattal jarhat a vasarlasod).
Egyebkent az atveteltol szamitott 5 percen belul lattam, hogy nem lesz jo (vette a toltest, de mig az egyik 1-2 perc utan be is kapcsolt, ez nem es kesobb, tobb ora utan sem (van rola unboxing videom is). Azt hiszem egy oran belul(!) jeleztem is az ugyfelszolgalat (elado) fele a hibat. Messze nincs a harom nap kozeleben.
Meg szerencse, hogy a jovoben, ha egy (vagy nagyobb) erteku vasarlas elott leszek es szemelyesen befaradok egy uzletbe (vagy kulon utanajarassal, magyar(!) webshopbol) vasarolok, a kinezett laptoprol - ha akkor, ott - kiderul, hogy nem lehet bekapcsolni, nem kerik el a penzem megis es mondjak azt, hogy nem tudni mikor, de tobb het mulva majd talan hoz szervizeltet a futar (hanem egy mukodot vasarolhatok, kapok).
-
axioma
veterán
válasz
bullseye #13967 üzenetére
Ebben igazad van. Csak ruhellem, ha meg akarnak karositani, egeszen konkretan azt feltetelezve, hogy nem tudok szamolni (pechukre matematikus vegzettsegu vagyok...).
Amugy en eleve azt mondtam az uzletben, hogy akkor ha nem adnak Z1C-t es a huseges arat csak a listaarbol adnak kedvezmenynek, akkor kerem a vasarlok konyvet. Erre nem odaadtak, hanem a masik csaj is beleszolt, hogy akkor megprobalnak szerezni, mit es kinek irjon az en ugyintezom.
Az egy kulon vicc, hogy majus 5 utan most szoltak, hogy a _keszulek_ visszaerkezett. Sajna nem lattam bele a levelbe, de ilyen cserenel miert nem trivi, hogy csak az info kozlekedik? Konkretan a keszulek helyett a Telenor uzlete megkapja a cserere felszolitast, visszaszol hogy nem tudja cserelni, Telenor meg kiertesit hogy mi a tovabbi teendo (esetleg a gyartonak visszatolja). De most 2 het legalabb arra ment el, hogy a rossz keszuleket - leszedtek a hatso sima es elso uvegfoliat, de me'g gondosan azt is visszarakva a csomagba - visszakuldtek Budakalaszra... az ilyenektol en nagyon falnak tudok menni. Es raboltak az idomet, hogy ezert az infoert bemenjek, mert az sms-ben az volt, hgoy a keszulekemet atvehetem. -
ZTE_luky
aktív tag
válasz
bullseye #13873 üzenetére
Igazad lehet. Csak ha arra gondolok hogy mások is mondták hogy az alaplapom pl azért ment tönkre mert hibásat raktak bele gyárilag, ezek a selejtes elemek kiderülnek az első két évben nem? a többi már csak azon múlik mennyire nyúzom a lapost, mennyire vigyázok rá?
És garanciát máshol is lehet venni? Mert Asus notebbok garanciakiterjesztést két helyen láttam egyik 20ezer a másik 24.
Nem tud valaki valami megbízható oldalt ahol lehet venni olcsóbban garanciát?
-
válasz
bullseye #13749 üzenetére
Az a helyzet, hogy nem kötelessége a boltnak készletről cserélnie a terméket a vevőnek. Még a jótállási idő alatt sem. Ha a boltnak megéri, akkor nyilván cseréli, de most nem ez a helyet és kihasználhatja azt, hogy a legkedvezőbb jótállási móddal, a pénzvisszafizetéssel él. Az a szöveg viszont tényleg szánalmas, hogy a terméket már nem forgalmazzák, ezért nem tudják cserélni. Valószínűleg azt hiszik, hogy ez jobb duma, mintha nyíltan azt írnák, hogy "bocs, nem cseréljük, mert nekünk k**vára nem éri meg és inkább pénzvissza".
Ilyen és ehhez hasonló helyzetben csak úgy lehet biztosan cserét kapni, ha te magad küldöd vissza a gyártónak a terméket...
-
-
Directors
senior tag
válasz
bullseye #12791 üzenetére
Igen, a kézhez kapás azt jelenti hogy webboltból vettem.
Hát legszívesebben ezt a VGA-t visszadnám és kérnék helyette egy ugyan ilyen típusú csak más márkájú VGA-t. Azt olcsóbb is lenne egy picivel ahogy néztem.
Erre mennyire vevők a boltok? Kiszokták cserélni másikra?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- LEGO klub
- Milyen egeret válasszak?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Remekül felszerelt, fürge 5K2K monitorral jelentkezett az LG
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külföldi SIM-ek itthon
- További aktív témák...
- Lenovo X1 Yoga G6 i7-1185G7 32/512GB SSD FHD IPS Touch Win11 (lízingelt)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest