- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz optikus #11127 üzenetére
Uzleten kivuli ertekesiteses kiskapu a'la Telenor. Jogilag szerintuk az tortenik, hogy te jelzed vasarlasi szandekodat, kimegy egy ertekesito, megmutatja a termeket (=mintha megnezned szemelyesen a boltban), majd felkinalja neked a vasarlas lehetoseget, amivel vagy elsz, vagy nem. Ha nem, mindenki megy dolgara, ha meg igen, akkor ott, helyben, tollal papirral kottetik meg a szerzodes, ebbol adodoan nem lehet elektronikus uton letrejott szerzodesrol beszelni, igy a tavollevos 8 nap sem tud vonatkozni ra.
-
LógaGéza
addikt
válasz optikus #11225 üzenetére
Rá volt kérdezve már párszor. A legjobb az egészben, hogy a könyvelő már elvitte a számlát, és mivel tavalyi volt, el is számolta, most jöhet vissza az egész (vállalkozásba lett véve).
Ma még felhívom őket, elmondom nekik a lehetőségeit, amit itt lett ajánlva, kíváncsi vagyok mit reagálnak."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
asdf_
veterán
válasz optikus #11265 üzenetére
Nezd, a ket szep szemedert, es azert a velhetoen egyszamjegyu haszonkulcsert amit keresett az elozo eladason, nem fog az elado bukni 10e forintot. Bevitte a beszallitohoz, nem cseret kapott hanem visszaadtak a vasarlas osszeget, igy o is visszaadta a vasarlas osszeget a vevonek, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
válasz optikus #11261 üzenetére
Most nekik kedvezett az árváltozás, legközelebb talán neked fog, akkor meg majd emlékeztetheted őket erre, ha inkább valaki újabb, de nem annyira drága cuccal szeretnék kiváltani pl. az egykor méregdrága, de ma már filléres videókártyádat. Max. ennyit tehetsz.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
asdf_
veterán
válasz optikus #11274 üzenetére
Igen, elado szempontjabol meg a vevo hasfajasa kozombos, lehet nezni ezt a masik oldalrol is. A fogyasztoi jogok sorrendje: javitas, csere, penz vissza, elso kettot nem tudtak, igy visszakapta a zsetont. Jogszabalynak megfelelo? Igen. End of story
Az viszont tenyleg nem rossz otlet, hogy megprobalni kozvetlenul a gyartonal RMA-ztatni (mar ha lehet naluk ilyet, eletemben nem vettem meg patriot ramot, ugyhogy gozom sincs).
[ Szerkesztve ]
-
-
axioma
veterán
válasz optikus #11636 üzenetére
1. a kenyszerbol elfogadas is elfogadas, ilyen alapon akkor afa-t is csalsz mert a munkaltato nem hajlando neked annyilval tobbet fizetni, hogy az osszes neked fontos dolgot afasan is megvehesd?
2. szep kartyanal nincs olyan, hogy jogosulatlan jogcim miatt be kell csengetni az adot, de amugy meg lehet venni belole? olyanom nincs, de eg.pt-nal ez mukodik, a munkaltato kozremukodese nelkul tudsz belole legalas kp-t csinalni -- nyilvan kevesebbet, ha a kedvezmenyre jogosultsagot nem teljesited
3. nav-ot kellett volna megkerdezni, sztem lett volna par jo szavuk hozza... mert ez adocsalas, a tobbi szereplonek reklam es/vagy forgalomelenkites -
Biznisz Elek
aktív tag
válasz optikus #11788 üzenetére
Ez teljesen lenyegtel. A vasarlaskori ar a lenyeges. Attol hogy fuggetlenitette nem valtozott a vetelar.... az hogy mashop mennyi az se erdekel senkit. Es ha esetleg egy forintert vette volna opyan elofizetessel ahol nincs kulon reszlet a telefonra akkor egy forintot kapna vissza. De szerintem mielott ioyen kerdeseket tennel fel olvass vissza. Leirta h 40xxx ezer forintert vette kartyas csomagban...
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
pinnacle
nagyúr
válasz optikus #11793 üzenetére
Tényleg jobb lenne, ha egy kicsit utánaolvasnál.
6:167. § (2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
A Samsungtól, hogy kérjem vissza az eladási árat? Egyébként jelzi, hogy megtéríti a cégnek. -
psg5
veterán
válasz optikus #12022 üzenetére
Kis pontosítás:
"20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja."vagyis indoklás nélkül állhat el, azaz nem kell elmondania, leírnia, hogy miért.
Az más kérdés, ha utána az eladó megkifogásolja, hogy miért sérült, amikor sértetlenül vette át, de azt már csak a vevő elállási jogának gyakorlása és rendezése után teheti meg (elviekben)
A konkrét esetben egyébként érdekes, mert ha személyesen vette át, miért nem látta a hibát. (nem megkérdőjelezve, hogy ő tette-e)
Javaslatként általában: Ha kiszállítás, ha személyes átvétel, a sértetlenség megvizsgálása előtt nem szabad átvenni még ha a futár pampog is.
Én olyankor amúgy mondom neki, hogy ha nem várja meg ameddig megnézem, hogy sérült-e, akkor már foghatja és viheti is vissza, nem veszem át. (nyilván nem rejtett hibáról beszélünk, ahogy a jelen esetben sem)[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
polonic
félisten
válasz optikus #12320 üzenetére
Nekem rieker és joseph siebel cipőim vannak ezen kívül. Ezek kiválóak. Most lett először bugatti. Mind a humanicból van egyébként, persze nem egy üzletből. Nem hinném, hogy ott bóvlikat árulnának.
Tudom, hogy ilyenek ezek a cipők, más cipő is törte a lábam. De ez most tényleg nagyon durva. Lehet, hogy megejtek egy telefont nekik, aztán meglátom, mi lesz. Bár a ragasztás elválása azért gáz. -
ggyula
tag
válasz optikus #12375 üzenetére
Hűséggel vettem és részletre, de már az említett időpontban nem volt törlesztőrészlet és hűség sem ki volt fizetve a teljes vételár... irtam email-t a sok "hibás" telefon ügyében, hogy találjunk valami megoldást (akkor még nem vásárolták vissza a készüléket), majd jött tőlük egy levél, hogy sajnálják, de nem tudnak mit tenni és elnézést kértek, az okozott kellemetlenségekért jóváirtak a számlámon 5.000.-Ft-ot
Tehát akkor írhatok nekik egy szép levelet hogy azt a fennmaradó összeget egyenlítsék ki? Mi ennek a menete? Mire kell hivatkozzak ill. mivel érveljek?
A telefon természetesen náluk maradt! Azzal érvelt az ott lévő hölgy, azért 50.000, mert ennyi volt az utolsó forgalomban lévő ára ezt már akkor tudtam hogy badarság, hiszen meg sem nézte a szerződésemet, azt sem tudta mennyiért vásároltam a készüléket, csak a jótállási papírt látta! Sajnos sürgősen kellett másik használható telefont és nem "értem rá" leállni vele/velük vitatkozni hetekig...[ Szerkesztve ]
-
Idiofil
aktív tag
válasz optikus #12394 üzenetére
Eddig úgy voltam, hogy jó lesz ez, nem érdekel, de....
Megjött a csomag, a belső dobozon rajta virít, hogy Refurbished. És egyből látszódik rajta, hogy nem érintetlen, itt ott karcos, plusz még vegyek külön egy beépítő-keretet (ami az eredetihez járt, ehhez nem)...Csodálatos..."Those who want respect, give respect"
-
asdf_
veterán
válasz optikus #12422 üzenetére
Ez teny, hogy ez a gumiszabaly jo nagy hulyeseg, de konkret napot sem irhatnak bele, hogy ennyin belul KELL tortennie valaminek, kulonben ezmegaz, mert mondjuk, tudom, kiragadott pelda, ha dec. 22-en leadsz valamit garis javitasra, azzal januar masodikaig kb halaltuti, hogy az egvilagon nem tortent semmi. A szervizbe esetleg eljutott.
-
csucsotke
aktív tag
válasz optikus #12422 üzenetére
Tutira kamuztak. Nem uniós találmány, mert Szlovákiában meg azt mondták uniós találmánynak, hogy 30 nap elteltével a terméket a jog javíthatatlannak tekinti, és cserére illetve pénzvisszafizetésre vagy jogosult(nem is kell hajkurászni a szervizt). Csakúgy minthogy 2 év a minimális garanciaidő mindenre, kivéve bizonyos élelmiszerkategóriák. Az EU-val indokolták ezek bevezetését. Pedig hát nem egy nyugati ország, az is csak kelet-európa.
-
csucsotke
aktív tag
válasz optikus #12426 üzenetére
Nem gondoltam volna. Indokolatlanul túlbecsültem az eu-t.
Viszont ahogy olvasom, létezik valami szavatosság, ami lényegében jótállás. És ez alapján az első 6 hónapban, cserét vagy kijavítást lehet kérni. Na, akkor meg.attak, a javítással, mert cserét is kérhettem volna, de gondolom hogyha elindul a folyamat akkor már arra fognak magyarázkodni, hogy kijavítást kértem. És ha a cserét nem tudják végrehajtani, akkor a vételár visszafizetését.
Ez így már kezd érdekessé válni, mert nekem nem ajánlottak cserét. Nem beszélve arról hogy megpróbáltak félrevezetni, mert azt mondta az egyik droid, hogy 30 napra kell törekedni, ami ugyebár 15. Mihelyst lesz időm bejelentem őket a fogyasztóvédelemnél. Kérdés hogy ilyen lyukacsos szabályok mellett, tart-e valaki egyáltalán a fogyasztóvédelemtől.[ Szerkesztve ]
-
-
313313
addikt
válasz optikus #12443 üzenetére
Hát pedig akkor is csak 2 példány.
Vásárló beír, beírástól számolt 30 napon belül megkapja az eredeti példányt postán a megadott címre, a 2. példány meg marad a könyvben.
Több üzletünkben is 2 példányos vásárlók könyve van, nem volt még belőle probléma...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Mexildos
aktív tag
válasz optikus #12536 üzenetére
Ez nagyon szép és jó, csak hogy az van leírva, hogy az eladónak TÖREKEDNIE kell arra, hogy 15 napon belül elintézze a a garanciális cserét. Tehát csak törekednie kell, vagy is ha nem sikerül neki akkor maximum a vállát vonogatja, hogy bocs pajti nem jött össze, de várjál még 2 hetet hátha. HA addigra sem jön össze akkor így jártál.
Mivel a jogszabály nem állapítja meg azt hogy X időn belül történő bénázás után köteles visszafizetni a zsozsót vagy adni egy kupont hogy levásárolhatom. Ez így lófütty.
-
miroon
aktív tag
válasz optikus #12658 üzenetére
Szomorú...de sajnos igaz.
Egyéb:
A tabletem rövid időn belül harmadjára megy vissza garanciába. Lehet valamit végre csinálni? Kezdem unni,hogy első két alakalommal kb semmit sem csináltak vele. Hanyadik alkalommal kötelesek vissza adni a vételárat?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Midnight Black
-
halhatatlan
aktív tag
válasz optikus #12707 üzenetére
bevittem gariztatni ma a helyi boltba és olyan amatőr szinten nyomta ,hogy még ki se tudta probálni ott a helyszinen mert hiába voltak tartozékok,nem tudta mibe beletenni mert nem volt olyan tápja eggyik géphez sem.
énmeg követeltem tőle a javítás idő alatt a pót kártyát,hivatkozva a majdnem 30 ezer forintomra.
persze nem adott,de felhivtam a figyelmét rá,hogy ha 3 héten belül nem tudja valahogy,nekem ezt a problémát orvosolni, akkor ő köteles vissza fizetni a termék akkori teljes értékét,márpeding ft.-ba
se használt terméket nem vagyok köteles elfogadni.
ha viszont újat ad ebből a vga-ból akkor viszont a garancia ujra 1 év amit neki kell garantálni+2 év a gyártóhoz.
de holnap bemegyek és készitek fényképeket,hogy tudja mindenki mien amatőr szinten kezeli a tisztelt helyi forgalmazó a termékeket. -
-
nimfas
addikt
válasz optikus #12920 üzenetére
Másik topicba írtam, de ide is épp jó :
"Én épp ezért rendeltem be tegnap 22 órakor a 42LB730-ast az Euronicsnál (162.000 Ft)... mert az Euronics és a MediaMarkt összehangolva akciózik és tudtam, hogy hétfőn éjjel vége az akciónak. Most 180.000 Ft. De mivel netes rendelés, így "bevédtem" magam a Fekete Péntek-re... hisz 14 napom van meggondolni magam, ha mégsem tetszik, és indoklás nélkül visszavihetem a tv-t. (Ha netán 10eFt-tal olcsóbb lenne az akció miatt)
Kaptam egy visszaigazoló e-mail-t a rendelésről, kérdés az, hogy most mennyire vagyok biztonságban a rendeléssel kapcsolatban, honlapon az szerepelt, hogy 27-én tudják leszállítani (csütörtök), akkor már várok még egy napot megnézem a 0%-mál nagyobb akció van-e a tv-re (okulva az Extreme Digital lerobbant weblapján...) "
A visszaigazoló mail-ben van egy pdf, az AFSZ-el... tehát részükről gondolom letudva a tájékoztatás. Egyébként igen, én is olvastam, hogy ha elmarad a tájékoztatás akkor eléggé megnyúlik a "próbaidő".
Én nem okozok kárt az Euronics-nek ezzel a trükkös rendeléssel, hisz leghamarabb csütörtökön kapják meg a tv-t a boltban, én meg péntek előtt nem megyek érte (addigra kiderül a Fekete Péter ;-) akció....) Tehát ha nem is viszem el és elállok a szerződéstől akkor van egy bontatlan tévéjük. Egyébként nem kell ám nagyon sajnálni őket, 6 db 42LB650-es tv-t rendeltek a hétvégére és mind elfogyott.
-
félisten
válasz optikus #12994 üzenetére
Még az első évben van a TV, de 15 nap már letelt. Úgy tudtam, hogy ha 30 napon belül nem sikerül javítaniuk, akkor csere, vagy pénzvissza, de ezek szerint nem.
Mikor mondhatom azt, hogy: na jó, nekem ebből elég?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz optikus #12998 üzenetére
"Szerencsére" nálam elég egyértelmű volt a hiba: nem adott képet a TV.
Hát jó, akkor reménykedek a jövő hétben..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Főzőcskés topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- World of Tanks - MMO
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!