- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#18379748 #18711 üzenetére
"elallas tema. ceges honlaprol hasznalt termek (bizomanyosba beadott) vasarlasa eseten is van elallas?"
A PTK-ban nincs kikötve, hogy csak új termékekre érvényes a 14 napos elállási jog. Ha a szerződés távollévők között jön létre, és a termék kategóriája nincs a kivételek között, akkor természetesen elállhatsz.
"masik az (elozotol fuggetlen esetben) sima webshopos elallas eseten a visszafizetesi hatarido mikortol indul es mennyi ideje van az eladonak visszafizetni? 14 napot irnak a honlapon, de ez naptari vagy munkanap? szamit e az, hogy van fizikai boltjuk is (amibol amugy tobb hetvegen is nyitva van es azt irtak, hogy ott vissza is adhato)."
A visszafizetési határidő az elállás közlését követő nap indul, és 14 naptári nap (tehát hétvége is beleszámít).
-
313313
addikt
válasz
#18379748 #17177 üzenetére
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
-
zsolti1902
aktív tag
válasz
#18379748 #17152 üzenetére
2016.Decemberében vettem online a kártyát (ha jól emlékszem December 05). Akkori ára 87K volt.
2017.04.14-én, pont a hosszú hétvége első napján egyik percről a másikra adta meg magát a kártya.
Délelőtt netezés közben lefagyott majd a gép újra indítása után már nem volt kép. Húzva nem volt, egy FSP Hexa 500 hajtotta.RX480 már nem kapható, csak RX580, az is már 89K és ASUS. Nekem már az is jó lenne ha vissza kapnám az árát mert már egy hónapja húzódik a dolog lassan.
Viszont az meglep, akár kaphatok azonos típusú javított kártyát is, mert én az enyémet megbecsülve, rendszeresen portalanított, jól szellőző házban tartottam. Más, ki tudja, hogyan használta, hogyan becsülte meg a kártyát / külső állapotát.
-
Puma K
nagyúr
válasz
#18379748 #17135 üzenetére
Kötni kötnének, csak a rendszerük jelez hibásan egy nem létező tartozást, amit anno 1 éve szerintük megoldottak.
Ez az egész a gyakorlatban meg ott akad meg, hogy nem tudja becsipogtatni a gépen a leendő telefonomat és SIM kártyámat a kislány az üzletben, mert a gép egy adott résznél nem lép tovább a hibásan jelzett tartozás miatt.
Papírok anno és most is vannak arról, hogy minden ki van fizetve időben és rendszeresen.
-
gabo91
aktív tag
válasz
#18379748 #17045 üzenetére
Magyarországon vettem, konkrétan itt 1 év gyártói garanciával hirdeti. Mikor megjött bementem a Samsung szervizbe IMEI szám alapján ellenőrizték, mondták hogy számlával 1év gari van rá, mert EU (német) piacos a termék.
Nyilván nem fog a szerviz tolongani hogy adjon egy másik (nem tudom ki nyeli be ilyenkor a veszteséget)
Viszont nem hajtottak el, eddig pozitív hozzáállást mutattak, így nem szeretném ezt sem elrontani azzal hogy olyanért követelőzöm ami igazából nem járna nekem.Vízbe teszik: úgy mondták hogy nyomáspróba tesztnek veti alá
nem tudom mit takar ez
Leckét megtanultam, kicsit sokba került, szürke importot kerülni.
Kőkorszakban élünk, ilyen mutymurutty adóügyeskedő cégeket egyáltalán miért engednek bejegyeztetni....? -
tlac
nagyúr
válasz
#18379748 #16869 üzenetére
ezzel egyetértek, de azért vittem a szervizhez, hogy gyorsítsam a folyamatot, na meg nem feltéteztem, hogy egy hangszórót nem bírnak kicserélni (összesen ennyi baja van a tabletnek, de nem kaptak alkatrészt)
de egyébként ebben az esetben azt gondolom, hogy ha T-hez megyek vele, ott is ugyanez lett volna a végeredmény, mivel ők is odaküldik
plusz még ami közrejátszott, az a legutolsó tapasztalatom, szintén egy Lenovo tablet szervizelése
a boltban, ahol vettem közölték, hogy ez már nem garanciális (1 év volt ráírva, az már letelt), aztán elküldtem a szervizbe, ők meg megcsinálták ingyen, mert erre 2 év garancia van hivatalosan -
asdf_
veterán
válasz
#18379748 #16869 üzenetére
Most nem azert, de nem halal mindegy, hogy a juzer kapja a kezebe a csereutalvanyt es o setal be vele a T-hez, vagy a T kapja meg a csereutalvanyt ugyanugy a TMX-tol, es hivja be a juzert, hogy "elkeszult a javitas", majd kozosen konstataljak, hogy ize, csereutalvany lett. A vege es a kiindulasi allapot dekara ugyanaz, a juzer bent figyel a T-nel es egy csereutalvany a kiindulasi alap (mert a T is csak egy csereutalvanyt kapott volna vissza, ugyanugy, mint a juzer).
-
Alonso69
senior tag
válasz
#18379748 #16836 üzenetére
Ez valóban így igaz,nem akarok semmilyen szakértő vagy békéltető akármihez fordulni,egyszerűen kíváncsi voltam,hogy mit lehet tenni ha """így"""jár az ember.
A fórumon azt írták,hogy másnál is jelentkezett hasonló folt és garanciában cserélték,nem kellett szakértői vélemény.
Köszönöm szépen a választ! -
-
asdf_
veterán
válasz
#18379748 #16744 üzenetére
Ha jól vezem ki, egy éves helyszíni garis volt rá, ez már lejárt, és további két év sima gari van még rá. Első körben külső/másik hdd-re csinálj lemezképet, és írj visszaállító lemezt is. Ezután a gép BIOS-árban valószínűleg van HW teszt, azt futtasd le a HDD-re, ennek lesz valami eredménye, szerencsés esetben az is kidobja döglöttnek. Ekkor jelentkezel a HP ügyfélszolgálatnál telefonon és ők elmondják a továbbiakat. Mielőtt beviszed a gépet, természetesen egy újabb lemezképet csinálsz.
-
thebigK
addikt
válasz
#18379748 #16639 üzenetére
Koszonom. Igazabol nem is penzre gondoltam (persze az sem lenne hatrany), hanem a cseredarab milyensegere, igy, hogy mar R7 265ot nem kapni.
Igazabol lehet, hogy johiszemu es naiv vagyok, de betudom puszta fatalis veletlennek a hibat. Hirtelen jelentkezett, mindenfele elojel nelkul (nem ad kepet, miutan atakartam dugni hdmi-vel TV-re), addig nem volt vele problema, hofokok is rendben voltak, semmi nem utalt ra, hogy nyuzott darab lenne.
-
Juditta_56
aktív tag
válasz
#18379748 #16629 üzenetére
Egy órán keresztül mértem stopperrel a ki- és bekapcsolást, már meleg volt, mikor elkezdtem. Rendre 2 percig bekapcs, 3 percig kikapcs volt az állapot - ahogy írtam is. Ez alatt az egy óra alatt csökkent 16-ról 14,5 fokra a szoba hőmérséklete. Az összehasonlítás csak a hőtartásra vonatkozott.
Tegnap visszavittem, szó nélkül cserélték - az alternatíva a szerviz lett volna -, az új, amit elhoztam, max 8 percig melegít (átlagosan 5 perc), és 3 perc körüli a kikapcsolva töltött ideje maximumon. Tegnap óta 15°C körül tartja a szoba hőmérsékletét, ami szintén igen karcsú, de valamivel jobb az elődjénél. Másik szobában (ugyanekkora) egy 6 tagos olajradiátor, a maximum alatt, 19-20 fokot tart.
A garanciajegyet lepecsételték - "természetesen" az nincs benne, hogy cserélték-, de legalább így nyugodt vagyok a garancia miatt.
313313, köszönöm! -
Golota
aktív tag
válasz
#18379748 #16602 üzenetére
Köszönöm, ez így világos. Mindent részletesen megírtam a levélben, fotókkal illusztrálva, már az első cserénél és most is. Most cserét ajánlottak, vagy "levásárolhatom az összeget". A cseredarab eleve hibás volt, 5 percig sem húzta. Valószínűleg az van a háttérben, hogy valaki 14 napon belül elállt a hibás kártya miatt (esetleg nem indokolta, legyünk jóhiszeműek), visszaküldte, megnézték, 2 percig ment, aztán berakták zacskóba és már el is küldték nekem.
-
Xmister
senior tag
válasz
#18379748 #16566 üzenetére
Csak akkor szeretnék pattogni, ha tudom, hogy van jogi alapja. Feleslegesen nem szeretnék ezzel hónapokat tölteni. Csak a törvényben nem látok ilyen esetre vonatkozó részt.
Sok más helyen meg ilyen 72 órákat írnak használt termékeknél, akkor elvileg ott is törvény szerint 6 hónap járna mindenkinek?
Vagy amit ők saját szakállra vállaltak, arra van törvény, hogy milyen feltételeket szabhatnak? -
Kadzsor
csendes tag
válasz
#18379748 #16490 üzenetére
Köszönöm a választ.
Az akrobatikus mutatvány azt takarja, hogy igencsak furcsa helyzetekben tudom csak tölteni a telefont, pl. függőlegesen töltővel felfelé, most éppen fejjel lefelé cirka 45 fokban kissé ferdén tudom csak tölteni. Biztos nem a töltő hibája, a Lumia 530-as simán le tudom tenni az asztalra érintőkijelzővel felfelé és azt simán tölti minden mókolás nélkül.
-
gabor9991
addikt
válasz
#18379748 #16446 üzenetére
Mint írtam is, mielőtt elküldtem a szervizbe, írásban tőlük kérdeztem meg, mi a teendőm, hová kell küldenem.
Erre azt a választ kaptam, hogy mehet postával hozzájuk a szervizbe, a forgalmazót ki lehet hagyni.
A javítás megkezdése előtt, szó sem volt arról, hogy nekem kellene a szervizbe- és szervízből elszállítást fizetnem, ez ugyanis alap, hogy a szerviz/ forgalmazó kötelessége, eszembe se jutott volna ilyen, hogy ezért pénzt kér tőlem egyszer bárki is.De eljött ez is.
Több garanciás ügyintézésen is túl vagyok, más cégeknél ez fel sem merül, már az elszállításról is ők gondoskodnak."Milyen költség terheli a fogyasztót a minőségi kifogása érvényesítése során?
Valamennyi szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási (szállítási) költségeket - a kötelezettet (azaz az eladót, forgalmazót) terhelik.Ezt szó szerint én is elküldtem nekik emailben, erre egy olyan szánalmas választ kaptam, hogy adjam meg nekik, ez pontosan milyen jogszabályban van leírva
Komolyan nem hiszem el, mit megengednek maguknak.
Erre válaszul leírtam ezt, hogy innen:
Ptk 6:166. § [Költségviselés]
(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.
Kíváncsi leszek, holnap erre mit reagálnak
-
-
Sátán44
addikt
válasz
#18379748 #16204 üzenetére
Ma délelőtt emailben, délután postai úton tértivevénnyel adtam fel a panaszomat. Emailre még nem reagáltak. Már kétszer küldtem oda, harmadjára is felajánlották, de azt már nem fogadtam el.
Idézet az általuk küldött emailből:
Szeretném tájékoztatni róla, hogy a készülék nincs akadályoztatva a rendeltetésszerű használatban. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli és vételárat nem térít vissza.
A készülékről megállapítható, hogy a gyártó általi műszaki paramétereknek megfelelően, rendeltetésszerűen használható.
A készülék kamera használata közben nem szükséges a wifi használat, tehát ha kamerázik nem kell wifire csatlakoztatni a készüléket. - az anélkül használható. Így a kamera funkció nincs akadályoztatva és probléma nélkül használható. Sőt javasoljuk, hogy kamerázás közben ne csatlakozzon wifire, így kevésbé terheli le a készüléket.A gyártó szakvéleménye alapján a készülék megfelel a gyártó előírásainak.
Az LG magyarország nem adott Önnek csereutalványt, egy olyan szakvéleményt állítottak ki, melyben javasolják, hogy forduljon a vásárlás helyéhez.Semmilyen papírt, vagy munkalapot, vagy szakvéleményt nem kaptam egy javításról sem. Főleg nem arról, hogy a készülék megfelel a gyártó előírásainak. Én rendelkezem szakvéleménnyel, tehát részükről ez bukta.
-
axioma
veterán
válasz
#18379748 #16124 üzenetére
Tokmindegy. Telenor fele ismerem a dolgot, ket eset van: 1. a flotta keri a cseret, a korabbi vetelar es a valasztott telefon ugyanabban a konstrukcioban levo uj vetelara kozotti kulonbseget a ceg fizeti, huseg _nem_ hosszabbodik (ezt neha eladminisztraljak; de spec esetkent az 1 eves huseg de 2 ev garis telefont is meg kell csinaljak igy: cserelik de semmi huseg, ezt en is tapasztaltam bar kellett erte azert eroskodni) 2. kulsos mutogatja a papirt (persze tulajdonjogot igazolva), a beszamitasi ar ugyanaz, de a kulonbseget o kell fizesse, akkor az a flottat sehogy se erinti (ha olcsobbat ker akkor plane nem) - ebben "karosultkent" voltam, mert eladtam a flottas telot, cserelte az uj tulaja mert hibas lett, es felraktak nekem huseget onnan plusz a kulonbozetet ki akartak szamlazni a cegnek, ez az ugyintezo sara volt mert nem kerte el ahogy kellett volna a cseret kero embertol -> reklamaciora visszavontak mind a kettot
-
-
lowzor
veterán
válasz
#18379748 #16070 üzenetére
A Note 3-hoz hasonló tudású és értékű készüléket kéne kapnom, nem?
Nem egy ilyen LG K4-et, ami 42k-ba kerül és fényévekkel gyengébb készülék.
A csereutalványon is az van, hogy hasonló rendeltetésű Samsung készülékre cserélhetik, ami gondolom azt takarja, hogy a régihez hasonló tudású és csakis Samsung lehet.
Ha nem tudnak ilyet adni, akkor a vételárat vissza kell adniuk.
Nem csak átverni próbáltak szerinted?
Remélem, hogy ez tényleg nincs így, ahogy mondják. -
lowzor
veterán
válasz
#18379748 #16058 üzenetére
Miért ne küldeném szervizbe? Hülye lennék a Tréhez bevinni, hogy ott álljon 1 hónapig az üzletbe, mire elküldenék ugyanoda, ahova a Samsung Assistance-on keresztül küldöm én (TMX). Így meg 1 munkanap alatt javítják. Nem mindegy...
Egy éven kívül vagyok, persze. Pár nap volt még a gariból, mikor elküldtem javíttatni.
Miért lenne más a feltétel? A csereutalvánnyal a Samsung Magyar Zrt. megtéríti nekik a cseretelefon, vagy pénz visszafizetés árát. Az üzletnek kötelessége beváltania, úgy tudom. -
branyi
csendes tag
válasz
#18379748 #16043 üzenetére
Köszönöm, hogy próbálsz segíteni, de sajnos pont a lényeg nem derült ki.
Nevezhetjük levásárlásnak, igen, technikailag az lehet a Telenornál. De pont a plusz garancia a kérdés, hogy az első vagy a második vásárlástól számít. Ki adja, és honnantól számítva adja (felteszem a Sony nem tud arról, hogy ez cserélve lett, de a Telenor meg igen; másrészt meg a Telenor minden második utcasarkon van, míg Sony szervízhez messze kéne menni).
Mindegy, megkérdezem őket, mert nagyon idegesítő így a telefon, csak attól tartok, hogy ha bizonytalanul megyek oda, akkor reflexből leráznak. -
kisspepe
tag
válasz
#18379748 #16045 üzenetére
A céget 2012.02.29-én jegyezték be.
2016.02.25-én a bejegyzett tőkéje 10 milla.
Ezeket az adatokat meg lehet nézni a cégjegyzékben.
Annyira nem sufni GSM, hogy 144 900 Ft miatt céget változtasson a bolt mögött, nem is érné meg neki.
Ha nem akar egyezséget kötni, akkor abban viszont biztos vagyok, hogy ezen kívül amit lehet megtesz, hogy ne kelljen fizetnie.
-
-
válasz
#18379748 #16026 üzenetére
szerintem ne vedd el a kedvét, mert ahhoz képest, hogy nincs igaza, nagyon ügyesen csinálja, midnen elismerésem!
a kereskedő jó nagy balfék volt, hogy nem ment el a békéletetésre, ha elment volna, már simán bukó lenne a srácnak az ügypersze pénzt így sem fog látni de a zuggsmesnek jó nagy kárt csinál
egy iylen piti tételért meg nem éri emg céget eltüntetni, ezt bárki tudja
-
pinnacle
nagyúr
-
pinnacle
nagyúr
válasz
#18379748 #15800 üzenetére
Köszi! Azt mondták, hogy 3 nap után már szervizbe kell vinni, gondolom, ott meg azt mondják, hogy nem tudunk fotózni. Szinte csak szelfire jó, a legkisebb kontraszt különbség is beég. Media Marktnál nem is tudtak a 60 napos elállási lehetőségről, állították, hogy ez csak bontatlan termékre igaz.
-
Mauglee
újonc
válasz
#18379748 #15783 üzenetére
Magán. A kereskedőnek írtam most, hogy engem kíméljenek meg a negyker-kisker csatától és adják ide a gépet minél hamarabb, mert az ASUS levélben a következő rész volt a kereskedőnek címezve:
"Tisztelt Kereskedő!
A kártalanítási folyamat során egy úgynevezett CN kód (credit note) kiküldésével lehetővé tesszük az Önök számára a felmerült jogos kártalanítási igény benyújtását nagykereskedelmi partnerük felé. Ezen CN kód segítségével pedig ügyfelüket Ön(ök), mint kereskedelmi értékesítő, a törvényi előírásoknak megfelelően a kiskereskedelmi számla ellenértékében előzetesen vagy utólagosan kártalaníthatják saját forrásaikból. A hivatkozott CN kód várhatóan az elkövetkező 1 hónapon belül kerülhet kiküldésre."
Nekem ebből az jön le, hogy a kereskedő az összeget mindenképpen megkapja a nagykertől, csak ők addig nem akarnak notebook-ot adni, amíg nincsenek kifizetve...
Ezzel nekem annyi bajom van, hogy kifelejtik a vásárlót a képletből (hogy várjak 70 napot míg újra lesz gépem...)...és ezt most megírtam nekik. Ami kérdéses, hogy ha erre a levelemre nemmel válaszolnak, akkor mit tudok még tenni? Panaszkönyv?
Köszi előre is a segítséget!
-
SunMount3r
nagyúr
válasz
#18379748 #15719 üzenetére
sztem az elethez viz kell meg kenyer, minden mas extra, plane egy okostelo...
-> Akkor sok sikert hozzá...
Amúgy ha úgy van ahogy írod, akkor ez bizony szomorú és nevetséges...
(Minden esetre, ha nem kapok új 3D szemüveget az eltört helyett, ahogy kellene és 30 napon is túli lesz a dolog, minimum megírom blog-ba az egészet és itt sem és az ismerőseim körében sem fogom öregbíteni a bolt jó hír nevét az is biztos...)
-
hegyitaho
tag
válasz
#18379748 #15603 üzenetére
első éves. nincs is rá másmilyen.
eltörött, ami az itteni szerviz szerint nem volt garanciális probléma.
írtam a globális márka customer service-nek ők mondták h küldjem vissza a szerviznek és adnak újat. ezzel az email-lel együtt már hajlandóak voltak átvenni és cserélni. -
asdf_
veterán
válasz
#18379748 #15313 üzenetére
Nem tudom jobban leiirni. Hibas a cumod, bemesz az almaboltba
donthetsz ugy: megnezik, aszondjak hibas, es akkor akar azonnal, akar 1-2 napon belul kaphatsz egy refurbished-ot, es a gari lejarta nem valtozik egy centivel sem.
de donthetsz ugy is, hogy menjen csak a szokott mederben 2-3-4 hetig a dolog. Ekkor kicserelt alkatreszre ujraindul a gari, a gariido vege meghosszabbodik, ha cserelik a cumot -nagy osszegeket mernek tenni ra, hogy a csere ebben az esetben is refurbished lesz, nem egy nullkilometeres, de ezt csak csendben halkan-, akkor meg ujraindul.Az almasok nem vesznek el semmi jogot, te dontod el leadaskor, hogy elsz az almasok sajat feltetelei szerinti garral vagy sem. A vevo iranyitja a dolog vegkimenetelet -marmint ha tajekoztatva van errol, a dontese mibenleterol, kovetkezmenyeirol, itt a topiktars irasat olvasva mondjuk lehet, hogy pont nem ez a helyzet- ha ez megtortenik, szerintem nem lehet az almasokra mutogatni, hogy elvettek azt, ami jar. Nem jart, mert apple garit kert az ugyfel, nem pedig ptk-s jotallast (ha sima dugasra fizettel be, ne hianyold, hogy anal nem volt
). Ugyanaz, mint amikor masfel evesen besetalsz a Dell notebookoddal a vasarlas helyere, ott is lehet A iranyba menni, meg B iranyba is. Lehet, ugy, hogy a Dell ingyen megjavitja a sajat garivallalasa alapjan es a gariidod nem valtozik egy centit sem, meg lehet ugy is, hogy te szavatossagban kivanod intezni az ugyet (ehhez persze az elado rogton szakvelemenyt fog kerni toled, ennek hijan pedig kettetarja a karjat).
Szerintem az almasoknak nalunknal sokkal okosabb jogaszaik vannak, es jol ki van az ugy talalva. -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
#18379748 #15305 üzenetére
Tényleg, ha már témánál vagyunk:
Sokszor veszek cégesre dolgokat, tehát, ha áfás számlára vett(és lekönyvelt) dolgom elromlik, és a bolt az ASZF ben nem garantája, ugyan azokat a jogokat, mint a természetes személyeknek akkor:
-nekem kell bizonyitani
-és utána hibás teljesítés lép feltehát kb mintha gari nélkül venném, mert mondjuk egy 10ezer ft os valamire nem fogok pert indítani, se szakértőt keresgélni
mondjuk szokott helyeken vásárolunk, tehát nem kis(nem is nagy) forgalmat vesztene az adott bolt, szóval még gondunk nem volt, csak érdekes -
asdf_
veterán
válasz
#18379748 #15223 üzenetére
A problema az, hogy a Sapphire az 1+1 ev garis, ergo annak mocskosul meg kene javitodnia, vagy egy masik sapphire-nak kene erkeznie. Nem tudom, hogy az Asus hogyan kerul a kepbe (hacsak nem az atfutasi idot roviditendoleg, es a boltnak meg majd jovairjak a Sapphire-t)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Linux kezdőknek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lightyear - befektetési app
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gumi és felni topik
- Kompakt vízhűtés
- Parfüm topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B460M i5 10400 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest