- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz KisBundi #16113 üzenetére
Esetleg ha írnál róla még némi infót.
Hol vetted, mikor vetted, hol adtad be, hogy adtad be... Mióta van bent, papírt kaptál róla?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
kisspepe
tag
válasz KisBundi #16116 üzenetére
Hát ebben az esetben, ha használtan vetted a telefont, problémák lesznek a csereutalvánnyal. Én Kiskunfélegyházi MobilShop-ban vettem a telefonomat (elvileg vadonat újan), igaz kiterjesztett garancia idő alatt hibásodott meg. Csereutalványt kaptam, amit a vásárlás helyén lehetne beváltani, de a bolt nem hajlandó beváltani, és a Samsung se akar tenni semmit az ügyben. A telefonom meg szintúgy mint neked a Samsungnál van.
Ez lassan már több mint fél éve húzódik. Jelenleg arra várok, hogy a békéltetőtestülettől megkapjam a hivatalos határozatot, amit a bolt el fog utasítani, valamint várok egy választ még a Samsungtól, és utána megkérdezek egy ügyvédet mit tehetek.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz KisBundi #16120 üzenetére
Akkor cserejeggyel Telenorhoz bevonul, lehet kell eredeti tulaj, és mindenki boldog.
Kapsz egy szép, új készüléket, amit nem fognak letiltani...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
,
addikt
válasz KisBundi #22641 üzenetére
Sajnos igen. Hiába adod le te garanciáztatni, nem neked fogják majd visszaküldeni a cserét/pénzt ha visszatérítik, hanem az eredeti vásárlónak (aki a számlán szerepel). Ilyen ökörséget életemben nem láttam még sehol, de náluk tényleg ez megy, mint utólag megtudtam én is. Állítólag ha írtok az eredeti vásárlóval egy adásvételit, akkor utána már nem lehet gond náluk sem.
-
,
addikt
válasz KisBundi #22643 üzenetére
Van: elküldi neked postán, vagy emailben. Esetleg ha személyesen adod le az Alzában a hibás terméket, és ott megpróbálod velük megértetni, hogy te vagy az új tulajdonos, talán lehet, hogy így is működik a dolog, de ezt nem tudom. Esetleg Alzás topikban kérdezz erre rá, van ott egy illetékes személy, aki talán tud bővebb információt is adni azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehetne ezt másképp is elintézni náluk, de a dolgok normál rendezési módja sajnos az, amit írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...